Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    aymak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    dragstar 650 & shadow 750

    XVS 650A - Ayrıntılı Teknik Özellikler

    Motor tipi :V2 silindirli, 4 zamanlı, SOHC, 4 supap, hava soğutmalı

    Silindir hacmi: 649 cc
    Çap x Strok: 81 X 63 mm
    Kompresyon oranı: 9.0 : 1
    Maks. gücü: 40 HP-6.500 devirde
    Maks. Tork : 5.1 kg-m-3.000 devirde
    Yağlama : Islak karter
    Yakıt sistemi: Mikuni BDS28/2 Karbüratör
    Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
    Ateşleme: TCI
    İlk Çalıştırma: Elektrik marşlı
    Vites kutusu : 5 vites
    Tahrik: Şaftlı
    Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon: Maşa
    Ön teker hareket mesafesi: 140 mm.
    Arka teker hareket mesafesi: 98 mm.
    Ön fren: Çift disk, f 298 mm.
    Arka fren: Tambur, f 200 mm.
    Ön lastik: 130/90-16 M/C 67S
    Arka lastik: 170/80-15M/C 77S Teleskopik çatal
    Boyutlar (UxGxY): 2.450 x 930 x 1.105 mm.
    Sele yüksekliği: 710 mm.
    iki teker arası mesafe: 1.625 mm.
    Min. Yerden yükseklik: 145 mm.
    Ağırlık: 229 kg.
    Yakıt kapasitesi: 16 litre (3 litre yedek)
    Yağ kapasitesi: 3.2 litre



    ARKADAŞLAR BU KONUNUN 2008 NİSAN AYINDA AÇILDIĞINA BEN DE İNANAMIYORUM, AMA BENZER TOPIC BULAMADIM, BULABILIRSENİZ LÜTFEN BENİ UYARIN .

    Amacım hava soğutma- sıvı soğutma farklarını tartışmadan yıllardan beri kullanılan, her seviyede kadın erkek kullanıcıları ve fanatikleri olan dragstar 650 yi benim gibi merak edenleri aydınlatmaktır.
    DRAGSTAR XVS 650 Kullanmış arkadaşlar, makinenizin iyi/sorunlu yönlerini yaşadığınız tecrübelerle yazar mısınız? Yakıt tüketimi, yokuş, artçı vb durumda çekişini, uzun vade kullanımdaki sıkıntıları duymak isterim.. saygılarımla..


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Kullanmıyorum ama üstüne binmişliğim var.
    Söyleyebileceğim tek şey; makinenin ultra ufak olduğu.
    Burak Murat

  3. #3
    aymak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    dragstar 650 & shadow 750
    anlayamadım ufak derken 2 buçuk metreye yakın boyunu mu yoksa oturuş pozisyonundaki rahatsızlığı mı kastediyorsunuz? Benim boyum 184 cm pek ufak gelmedi de..

  4. #4
    filkete - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    bence baya kaslı bi motor,acayip seviyorum
    bir zamanlar tanrıya karşı işlenen günah en büyük günahtı,ama tanrı öldü,onunla birlikte öldü o günahkarlar da.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    resimlerden ufak gözükebilir,ama yakından bakınca baya büyük makina.markası yeter...

  6. #6
    oldjoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2006
    Şehir
    Muğla/merkez
    Motosikleti
    YAMAHA DRAGSTAR XVS 650
    Yamaha kalitesinin yanısıra , chooper alternatifleri içerisinde en optimum model bence, bir chooper; dragstar 650 gibi olmalıdır, kanaatimce...
    geronimo0680 ve İlker41 bunu beğendiler.

  7. #7
    aymak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    dragstar 650 & shadow 750
    bence de su anda makul fiyatı ve guzel goruntusu ile tercih edilebilecek bir makine, ancak hava sogutma konusunda sıkıntı yasatır mı bilemiyorum, kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşsa da öğrensek..

  8. #8
    dragstar72 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    DRAGSTARXVS650 KAWASAKİ ER-6F YAMAHA XJ6
    Sevgili arkadaşım dragstar benim ilk sahip olduğum motor (hayalimdeki motordu) yaklaşık 3 ay önce aldım.
    genelde forumlarda dikkat ettiğim şey şu: kimse kullandığı motoru kötülemiyor abarttıkça abartıyor ben bunu yapmak istemem.
    İyi tarafları ve kötü taraflarını sana şöyle özetleyebilirim.
    bir arkadaş ultra ufak filan demiş onun ufaklık anlayışını merak ettim doğrusu (Ben 1.83 boyundayım ve 75 kiloyum üstünde sıpaya binmiş gibi durmuyorum)
    bu arkadaş 650 dragstara ufak diyorsa kerim abdül cabbar olmalı neyse
    650 sınıfının en kaslı ve yapılı motorlarındandır çekiş gücü iyidir hızlanması 1-2-3. vitese kadar nal toplatır(BUnlar muhtemelen muadili honda ve diğerleri içinde geçerli olabilir ama diğerlerini kullanmadım)
    benzin sarfiyatım km 130ykr yeni hesapladım ama kullanımdan kullanıma değişiklik gösterebilir.(ben fazla sıkıştırmadan kullanıyorum)
    Hava soğutma konusuna gelince evet hep sorun olacağı konuşulur ama ben yaklaşık 1 haftadır milim milim ilerleyen trafikte gidip geliyorum her hangi bir sorun yaşadığımı söyleyemembir diğer iyi yanı yedek parça ve servis sorunu yaşamadım yaşayacağımı da sanmıyorum.
    Kötü taraflarımı? oldukça ağır manevra kabiliyeti. keskin bir viraj veya hızlı girilen bie u dönüşü başını belaya sokabilir(Alışana kadar tabi)
    sıkışık trafikte tam bir kabus niyemi alt tarafta kebab olan bölgelerin olacaktır.650 dragstar yıllardır pek bir değişikliğe uğratılmadan üretilen ender modellerden çok teknolojik özellik barındırmaz ama bu bazan artı olarak yansıyabilir
    açıklayacı olduysam ne mutlu bana
    kısaca dragstarı seçmen için kararsız olmamaman gerek benim gibi ben bu motoru istiyorum demelisin diğer motorların da illaki üstün tarafları vardır sonuçta
    saygılarımla... Bu kardeşim boy 185 kilo 85 altındakide minik dragstar

    İlker41 bunu beğendi.

  9. #9
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    herşeyden önce tüm forumlarda sahip olduğu motoru inatla göklere çıkarma durumlarında bulunan arkadaşlara rastlanır. bu alışageldiğimiz birşey ancak negatif bir tarafından bahsedilince bunu dillendiren kimseye sert bir şekilde saldırmakta sıradanlaştı artık!

    ben kerim abdul cabbar yada michael jordan değilim. Sadece 1.93 boyundayım. Ama görünen köy klavuz istemez! O KASLI VE İRİ dediğiniz makineyi Shadow'un yada Intruder'ın yanına bir koyun! Bir bakın bakalım!! Hadi belki şimdi bunlar aynı kategoride değil dersiniz (hani arada 100cc'lik fark varya, beklerim) o zaman Hyosung GV650 ile yan yana koyun! KASLI ve İRİ makineler hangileri işaretleyin sonrada...

    Dragstar 650 SINIFININ en ufak makinesidir. Kabul etsenizde etmesenizde!!


    2.450 x 930 x 1.105 mm. (Yamaha Dragstar)

    2.510 x 920 x 1.125 mm. (Honda Shadow)

    2.510 x 970 x 1.105 mm. (Suzuki Intruder)

    2.430 x 840 x 1.155 mm. (Hyosung GV650)

    Yeterince açık sanırım.

    Buna ek olarak Dragstar oturuş pozisyonu itibariylede uzun boylu kullanıcılar için sorun. Çünkü klasik cruiser anlayışındaki bacakları uzatma olayı yok. Dizleriniz depoda geziyor.. Shadow bu açıdan çok daha konforlu. Üstelik Shadow dragstara göre yere daha yakın. Dışardan bakıldığında uzun boylu kullanıcılar için dezavantaj gibi görünüyor. Ama ikisinede oturan ve kullanan biri Shadow'un çok daha rahat olduğunu söyleyecektir büyük ihtimalle.

    Bende Dragstar'ı çok beğenen biriyim. Hatta yıllardır hiç değişmeyen sistemin Cruiser ruhunu sonuna kadar yansıttığını düşünüyorum (karburatör, v motor, hava soğutma vs.) Ama bazı gerçekleride dillendirmek lazım. Boyunuz standartların üstündeyse diğer alternatiflere bakılmalı.
    Burak Murat

  10. #10
    dragstar72 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    DRAGSTARXVS650 KAWASAKİ ER-6F YAMAHA XJ6
    Alıntı B.m.O adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herşeyden önce tüm forumlarda sahip olduğu motoru inatla göklere çıkarma durumlarında bulunan arkadaşlara rastlanır. bu alışageldiğimiz birşey ancak negatif bir tarafından bahsedilince bunu dillendiren kimseye sert bir şekilde saldırmakta sıradanlaştı artık!

    ben kerim abdul cabbar yada michael jordan değilim. Sadece 1.93 boyundayım. Ama görünen köy klavuz istemez! O KASLI VE İRİ dediğiniz makineyi Shadow'un yada Intruder'ın yanına bir koyun! Bir bakın bakalım!! Hadi belki şimdi bunlar aynı kategoride değil dersiniz (hani arada 100cc'lik fark varya, beklerim) o zaman Hyosung GV650 ile yan yana koyun! KASLI ve İRİ makineler hangileri işaretleyin sonrada...

    Dragstar 650 SINIFININ en ufak makinesidir. Kabul etsenizde etmesenizde!!


    2.450 x 930 x 1.105 mm. (Yamaha Dragstar)

    2.510 x 920 x 1.125 mm. (Honda Shadow)

    2.510 x 970 x 1.105 mm. (Suzuki Intruder)

    2.430 x 840 x 1.155 mm. (Hyosung GV650)

    Yeterince açık sanırım.

    Buna ek olarak Dragstar oturuş pozisyonu itibariylede uzun boylu kullanıcılar için sorun. Çünkü klasik cruiser anlayışındaki bacakları uzatma olayı yok. Dizleriniz depoda geziyor.. Shadow bu açıdan çok daha konforlu. Üstelik Shadow dragstara göre yere daha yakın. Dışardan bakıldığında uzun boylu kullanıcılar için dezavantaj gibi görünüyor. Ama ikisinede oturan ve kullanan biri Shadow'un çok daha rahat olduğunu söyleyecektir büyük ihtimalle.

    Bende Dragstar'ı çok beğenen biriyim. Hatta yıllardır hiç değişmeyen sistemin Cruiser ruhunu sonuna kadar yansıttığını düşünüyorum (karburatör, v motor, hava soğutma vs.) Ama bazı gerçekleride dillendirmek lazım. Boyunuz standartların üstündeyse diğer alternatiflere bakılmalı.

    Sevgili arkadaşım burada amacım bir polemik yaratmak helede bir mt üyesiyle dalga geçmek değildi eğer öyle algılandıysa kusura bakma .Sen kullanıcı değilsin sadece binmişliğim var cümlesinden sonra "ultra küçük diyebilirim" demek bence fazla iddialı olmuş. verdiğin ölçüleri gördüm fakat burada ısrarla boya takılmanın anlamını çözemedim yardım isteyen arkadaş lütfen en büyük ve en uzun cruiser hangisi yardımcı olun demediki kalkıp 10cm hesabını yapalım.Birde ayak uzakma mevzusu var haklı olabilirsin ama benim bacaklarım normalden daha uzun koruma demirlerimde ayak uzuatmak için higway hawk ayaklıklar mevcut uzun yolda çok rahat ve güzel bir görüntü veriyor.
    sonuçta dediğim gibi bu sınıfta mutlaka bir özelliği daha fazla olan ama eksiğide olan markalar var biz sadece kullandığımız motorların iyi veya kötü taraflarını söyleyerek yardımcı olabiliriz. Bir gerçekte millet olarak ne amerikalılardan ne de avrupalılardan uzun filan değiliz . Önemli bir konuda bir ürün kullanıcısı olmadan o küçük bu büyük onun sapı bunun çöpü diye yazan arkadaşlar sadece forumu şişiriyorlar sonuçta herkesin beğenisi ve zevki farklı yardım isteyen kişi motorun tipini değil özelliklerini tanımaya çalışıyor. saygılarımla...

  11. #11
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Alıntı dragstar72 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili arkadaşım burada amacım bir polemik yaratmak helede bir mt üyesiyle dalga geçmek değildi eğer öyle algılandıysa kusura bakma .Sen kullanıcı değilsin sadece binmişliğim var cümlesinden sonra "ultra küçük diyebilirim" demek bence fazla iddialı olmuş. verdiğin ölçüleri gördüm fakat burada ısrarla boya takılmanın anlamını çözemedim yardım isteyen arkadaş lütfen en büyük ve en uzun cruiser hangisi yardımcı olun demediki kalkıp 10cm hesabını yapalım.Birde ayak uzakma mevzusu var haklı olabilirsin ama benim bacaklarım normalden daha uzun koruma demirlerimde ayak uzuatmak için higway hawk ayaklıklar mevcut uzun yolda çok rahat ve güzel bir görüntü veriyor.
    sonuçta dediğim gibi bu sınıfta mutlaka bir özelliği daha fazla olan ama eksiğide olan markalar var biz sadece kullandığımız motorların iyi veya kötü taraflarını söyleyerek yardımcı olabiliriz. Bir gerçekte millet olarak ne amerikalılardan ne de avrupalılardan uzun filan değiliz . Önemli bir konuda bir ürün kullanıcısı olmadan o küçük bu büyük onun sapı bunun çöpü diye yazan arkadaşlar sadece forumu şişiriyorlar sonuçta herkesin beğenisi ve zevki farklı yardım isteyen kişi motorun tipini değil özelliklerini tanımaya çalışıyor. saygılarımla...
    Sevgili forumdaşım;

    Bir makinenin ufak yada büyük olduğunu anlayabilmek için onu kullanmana gerek yoktur. Allah(c.c) biz insanlara GÖZ diye bir organ bahşetmiş.

    Benimde amacım polemik değil. Arkadaş tavsiye edermisiniz demiş. Bende bu makinenin çok küçük olduğunu belirttim. Açık değil mi?.. Bence açık!
    Burak Murat

  12. #12
    pre_lude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Motosikleti
    xvs 650 A
    ufakmı :D hatta çok kücük demişsin göz var nizam var ayrıca ruhsatta 245 kg yazıyo yukarda 229 yazıo?,
    sen bindigine eminmisin?

  13. #13
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Alıntı pre_lude adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ufakmı :D hatta çok kücük demişsin göz var nizam var ayrıca ruhsatta 245 kg yazıyo yukarda 229 yazıo?,
    sen bindigine eminmisin?
    evet, sınıfındaki makinelere göre oldukça küçük.
    Burak Murat

  14. #14

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    O gün yanımdan geçti..Evet hakketen biraz küçük boyutlarda..Fakat sesine hasta oldum

  15. #15
    mustafa01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2008
    Şehir
    Hatay/Merkez
    Motosikleti
    Honda Ses Dylan 150
    Sesi yeter arkadaşlar .

  16. #16
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    arkadaşlar dragstar 'ın yakıt tüketimi ne seviyelerde?

  17. #17
    alperiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    125 zn, cbr 600f
    bildiğim kadarı ile 100km / 3,5-4 lt..

    bide kullanan arklardan biraz yorum bekliyorum

  18. #18
    ennginn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2007
    Şehir
    S.Cedid
    Motosikleti
    Süper Yamaha K12
    0-5500 km kullandım ortalama 100 km de 5 litre
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR

  19. #19
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Hep aynı noktadayız ama...
    1100 cc olanı bile 65 hp (650 cc 40 beygir), hava soğutmalı,arka fren kampana,ön tek disk(durma mesafesi uzun tek ön disk sayesinde boyun kırıyor!),75 derece v-twın,lastikleri iç lastik,çıplak hali çekici değil,çok yakıyor...250 ve 650 cc satışı yurt dışında neredeyse bitti...
    Honda shadow, Dragstar ile hiç bir açıdan kıyaslanmamalı.Dragstar; Teknik özellikleri,tork ve beygir gücü dahil olmak üzere çok geride kalacaktır.
    Sırf sesi ve adı var diye daha memlekette dragstar çook satar.
    bozok_54 bunu beğendi.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  20. #20
    pre_lude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Motosikleti
    xvs 650 A
    kıskan kardeş kıskan senin makina kıcını yırtsa dragstar sesi cıkaramaz :D
    maden okadr kötü neden chopper denince akla dragstar 650 gelir ve neden piyasası bukadar canlı ;)


    ANES MOTOR
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler