Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1861

    Üyelik
    20 Kasım 2015
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    yamaha xvs650 dragstar
    merhabalar herkese, bir dragstar satın almak üzereyim. ikinci el alacağım dikkat etmem gereken hususlar hakkında bilgi rica ediyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1862

    Üyelik
    22 Kasım 2015
    Şehir
    istanbul
    Herkese merhabalar.Uzun bi süredir başlığı takıp ediyorum ve yardımcı olabileceğinizi düsüşündüm.1 hafta önce aldığım 650 dragstar için mahruti dişlisine ihtiyacım var.Tek satılmadığı için baya pahalıya geliyor elinde olan ve ya yardımcı olabilecek olan var mı?

  3. #1863
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı alptug adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar.Uzun bi süredir başlığı takıp ediyorum ve yardımcı olabileceğinizi düsüşündüm.1 hafta önce aldığım 650 dragstar için mahruti dişlisine ihtiyacım var.Tek satılmadığı için baya pahalıya geliyor elinde olan ve ya yardımcı olabilecek olan var mı?
    Tek mahruti dişlisi satılmaz hocam, ebaydan komple şaft al, çıkma, ya da sanırım adanaydı orada torna da yapıyorlarmış.
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  4. #1864

    Üyelik
    25 Ekim 2015
    Şehir
    ORDU
    Motosikleti
    İNAZUMA F , HONDA ŞHADOV 750
    DRAGG KARDEŞ....Manifolt yardımın için çok teşekkür ederim.
    Yaklaşık 278 TL. ye verdiğin adresten 15 gün sonra parçalar geldi.
    Aynı manifoltlar japonyadan gelseydi 610 TL idi.
    draggy bunu beğendi.

  5. #1865
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    adresi takip edin çok çok ucuza şeyler oluyor bazen, komple debriyaj seti 80 dolardı mesela (balata, saç, yay, conta)

  6. #1866
    jasonn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha v-star. 650 classic ��
    Teker olarak ne öneriyorsunuz mişlen commander 2 mi alayım almışken.yoksa o kadar para vermeye gerek yok mu? Malum teker motorda en önemli şey

    Mişlenin Seti 300 dolar gibi bişi tax le birlikte 300-330 a falan geliyo.aladabilirim aslında ama kararısızım

  7. #1867
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    bridgestone dan şaşma...

  8. #1868
    jasonn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha v-star. 650 classic ��
    Hangi modelini önerirsin peki mişlen en iyisi diyolar bridgestone ucuz mişlene göre


    Bende şu an bridgestone var ama baya eskiler aslında durumları kötü değil eski ama kullmadıgından çatlaklar olmuşmuş hep

  9. #1869
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    aynısından yeni tarihli al

  10. #1870

    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Motosikleti
    BMW R 1150 GS
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynısından yeni tarihli al
    Merhaba draggy,
    Başlıkta en ilgili kişi olarak sizi gördüğüm için doğrudan sorayım istedim. Başlığın ilk sayfalarını okudum ama hepsini okuyamadım, belki cevabı verilmiştir. Siz dragstar konusunda epey bilgi vermişsiniz. Dün yakın bir arkadaşıma Eskişehir'den dragstar aldım ve daha yeni Sakarya'ya geldim. Yolda motorun vites nötr lambası yandı ve hiç sönmedi. Müşir arızası olduğu zannındayım. Kullanıma engel olmadı. Bu arada ben de sürüş tecrübemi paylaşmak isterim. Her şeyden önce motorsikletin benzin ve vites göstergesi yok. Yağ göstergesi altta minnacık bir camdan görülüyor ve yere kapaklanmadan kontrol edemiyorsunuz. Orta sehpa olmadığı için yağ ve lastik basıncı kontrolünde ya biri makineyi düz tutacak veya düz duracak şekilde bir yere dayayacaksınız. Göstergeler sanırım chopper ruhuna uygun bulunmadığı için konulmamış. Chopper / cruiser stil bir makinede oturuş pozisyonu sebebiyle önde cam olsa bile rüzgar alıyorsunuz. Makinenin (en azından benim kullandığımın), 130 km'den sonra rahat bir sürüşü yoktu. Yani bu makinenin keyifli sürüşü 110 km yukarısında kademeli olarak sıkıntı vermeye başlıyor. Selesi, farklı motor selesine alışmış birisi için çok rahat gibi görünse de kilolu değilseniz öne doğru kaydığınızdan rahatsızlık veriyor. Makinenin önemli özelliklerinden birisi ise görsel görünmenin yanında işitsel görünme de sağlaması. Dün akşam Eskişehir'de trafikte biraz gaz verince araçların camları kapalı bile olsa herkes sizi duyuyor Bütün başlar size dönüyor. Sonuç olarak bu makineler klasik ruhu yaşamak isteyenlere hitap edebilir. Mesela basitce kaç km. yaptığını hesaplamalısınız. Rezerve açık kullanmamalısınız. Dağların arasında bir yerde kalırsanız aksesuarlarıyla 250 kg.'a yaklaşan bir makineyi iterek götürmek neredeyse mümkün değil. Vitesin nerede olduğunu bilmelisiniz. Çok basit özelliklerin konulmaması ters orantılı olarak sizi biraz daha motora hakim bir pozisyona sokuyor. Eskişehir Sakarya arasındaki virajlarda 90 km'lik süratlerle makineyi biraz yatırsanız bile rahatça virajı alıyorsunuz. Kontra ve saire diye teorikten ziyade pratik olan konulara girmeyeceğim. Ama motorun belli bir açıya kadar yatabildiğini gördüm ki bu yatış yeterli idi. Kıvraklık konusunda ise stil farkı nedeniyle başka stillerle kıyaslamak yanlış olur. Önemli bir noktada viteslerdeki rahatlık ve makinenin yüksek viteste bıraksanız bile çekişten düşmemesi idi. Çok anladığım bir tarz olmamakla birlikte bir kısmı gündüz bir kısmı gece süren 200 km.lik sürüş tecrübem böyle oldu. Daha önce yazdığım gibi şehir içi trafikte de sürücüyü zorlayabilecek bir makine değil. 1150 GS'e göre rahat bile diyebilirim.
    Şimdi size nötr ışığının sürekli yanması müşir hatası mıdır, düzeltilmesi pahalı bir iş midir diye sormak istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

    Nötr vites lambasının devamlı yanması ile alakalı olarak bir sitede "Nothing to worry about. It is either the neutral switch stuck closed or the wire going down to it is grounded somewhere." Anladığım kadarıyla ya sıkışmış, takılmış veya nötr kablosu bir yere temas ediyor demişler.

  11. #1871

    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Arkadaşlar motorum 2008 15 bin km de ama üzerinde hala orjinal lastikleri var , değiştirmem gerekir mi yolda gümlermi tavsiyeleriniz neler , lastiklere baktım çok pahalı bütçem yetmeyebilir , böyle kullansam sıkıntı olur mu

  12. #1872
    jasonn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha v-star. 650 classic ��
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:46 ----------

    [/COLOR]Ben 70 mili hızı geçmiyorum genelde.haftada bi günde uzak bi yere çalışmaya gidiyorum 42 mil uzaklıkta vardıgımda titreşimden veyahut başka bişeyden dolayı yorgunluk hissetmiyorum.ayrıca alıştıktan sonra vites hiç problem olmuyo benzini de ne zaman alıcagını zaten biliyosun bir süre sonra.aldığımdan beri inmiyorum üzerinde. Artık günlük kullanıyorum yaklaşık 1000 mil sürdüm çok memnunum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:56 ----------

    @samed bence lastiklere bi baktır zaten bişi derler mutlaka durumları kötüyse bence yenilerini alana kadar binme motor malum 2 teker birinde bi sorun çıksa canın söz konusu 15 bin km bişi değil ama kaç senelik olduklarıda önemli.benim lastiklerde hala dişleri falan çok iyi ama kim bilir kaç senelik eski sahibi fazla sürmüyomuş.
    Mutlaka bi uzmana danış

  13. #1873
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    benim lastikler eski ve her sürdüğümde tedirginlik duyuyorum, imkanınız varsa bir an önce değiştirin. Lastik 5 seneden sonra tıraş oluyor dişleri dursa bile..

  14. #1874
    cofcof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2008
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 Sport
    Arkadaşlar merhaba akü sorunu yaşıyorum. İstanbul Maltepe'ye yakın dragtar 650 custom için akü alabileceğim biryer tavsiye edebilirseniz çok sevinirim.

    Birde mutlaka yuasa mı almalıyım yoksa tavsiye edeceğiniz başka marka varmıdır. Ayrıca netten baktığım kadarıyla yuasa için fiyatlar çok değişken.

  15. #1875
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    yuasa alacaksan orjinal olmasına çok ama çok dikkat et, kazıklıyolar sahteleri ile milleti..

  16. #1876
    cofcof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2008
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 Sport
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yuasa alacaksan orjinal olmasına çok ama çok dikkat et, kazıklıyolar sahteleri ile milleti..
    Tamam draggy başka bir marka alsam tavsiye edebileceğin marka var mı fiyat performans olarak en iyisi şu gibi bir önerin varsa öğrenmek isterim.

  17. #1877
    jasonn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha v-star. 650 classic ��
    Soğuklardan herhalde ya.buralarda soğudu benimde akü bitti geçen.baktım marş almıyo.neyse yolda birinde garip bi alet vardı onla marşladık.sonra bende şarj aleti vardı bi şarjladım 6 saat şimdi iyi gidiyo yine bakalım.


    Kışlık şeyler aldım burda Black Friday de bundan sonra her gün sürüyorum soğuk moğuk affetmem

  18. #1878
    jasonn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha v-star. 650 classic ��
    Paraya kıydım lastikleri değiştirdim çok zorlandım ama gider baya.mişlen commander 2 taktırdım.bujileri değiştirdim k&n pre oiled hava filtreri taktırdım.

    Hava filtresi zaten ömürlük bujiler en az bi 10 mil daha taşır.başka yapılması gerek bişi var mıdır baştan aşagı yeniledim makineyi
    draggy ve Bhll06 bunu beğendiler.

  19. #1879
    jasonn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha v-star. 650 classic ��
    Uzun süredir kimse bişi yazmıyo ama draggy bence ara ara bakıyo biliyorum.

    Şöyle bi sorunum var; havalar burda tahmin ettiğimden daha çok düştü 0 dereceyi 2 dereceyi görüyo.akü boşalıp duruyo ama akü kolay iş. Benim asıl sorun jiklede sabah ısıtırken motor bi süre sonra sapıtamya başlıyo ritim böyle bi garipleşiyo jikleyi kapayınca rolantide güzel çalışıyo ondan sıkıntı yok.

    Nedir derdi çok mu uzun jikleyi açık bırakıyorum yoksa başka bi şeyden midir?


    Bi de motor soğukken daha erken mi vites yükseltmek ister ?

  20. #1880
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    jikleyi fazla uzun tutma, motor bağoırmaya başlar sanki son devire getirmişsin gibi, motoru ısıtsın yeter, ondan sonra normale al..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler