Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    omersirin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2007
    Motosikleti
    Gara Yılan, Nam-ı Diğer Bandit 650 SA ve F 800 S
    benim bisan lifan 250 var, tamam kızmayın çin malı,km geçenlerde hesap ettim 100 yeni kuruş yakıyor..çok bi farkı yok değil mi, ne dersiniz?
    Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR
    Alıntı omersirin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bisan lifan 250 var, tamam kızmayın çin malı,km geçenlerde hesap ettim 100 yeni kuruş yakıyor..çok bi farkı yok değil mi, ne dersiniz?
    Bir depo rezerv harici 47 ytl ye doluyor (13 litre). 230 km gidiyor dersek km de 21 YKR; 100 YKR dediğin 10 YKR olabilir mi Bence senin motor daha az yakmalı ;)

  3. #43

    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BURGMAN UH 200
    Bende dragtar'a aşık olanlardanım kış ayının gelip motor fiyatlarının düşmesini bekliyorum.
    Bu kış kendime bir dragstar alacağım kısmetse.

  4. #44

    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR
    Alıntı sardokar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende dragtar'a aşık olanlardanım kış ayının gelip motor fiyatlarının düşmesini bekliyorum.
    Bu kış kendime bir dragstar alacağım kısmetse.
    Valla şu an acaip düşmüş durumda, ben kışın aldım şimdi daha ucuz, nedeni ise Beldeyama da ki kampanya da sıfırını 14,400 e vermeleri

  5. #45
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Enjeksyonlusu ne zaman gelecek acaba?
    Burak Murat

  6. #46
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    1999 yılından günümüze arkadaşlarımda muhtelif yılların Dragstarları mevcut,zaman zaman bende kullandım. Fakat takip edebildiğim bahsi geçen yıllar arasında teknik özellik anlamında hiçbir yenilenme ve gelişme göstermedi. Bencede artık zamanı,enjeksiyon koyarsa rakipleri honda ve suzuki den aşağıda kalmamış olur. Akdeniz gezisi başlığındaki suzuki m800 enjeksiyonu sayesinde 100 km de 5.5 litreyi geçmedi aynı noktadan benzini aynı anda almasak kesinlikle inanmazdım.Bu durumda 650cc segmentinde 100 km de ortalama 6 litre tüketen dragstar kesinlikle enjeksiyon sistemine geçmeli aksi taktirde en çok yakan motor olarak kalacak.
    1999 model olan

    2006 model olan
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  7. #47
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Enjeksyon koyarsa 1000cc altı cruiser sınıfında en iddialı makine haline gelir diye düşünüyorum.
    Burak Murat

  8. #48
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Tel janttan vazgeçer dublesse geçiş yaparsa,beygir ve torku biraz artırırsa,arka freni kampanadan kurtarır tek yada çift kaliperli disk yaparsa,ön diskleride çiftledimi,enjeksiyonu kullandımı,amortisörlere rebound ve damper ayarı koyar kullanıcı ve artçıyı rahatlatırsa, dayanıklı motoruna bide sıvı soğutma eklerse sınıfının tartışmasız lideri ve en yakışıklı modeli olur. Fakat fiyatı 14.000 ytl kurtarmaz,19.000 e çıkar muhtemelen Alternatif kalmadığı için o fiyata kesinlikle değer.
    Hadi ben Dragstarı masaya yatırıyorum,gerisi japon mühendislere kalıyor...


    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  9. #49
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    arka freni disk yapması bir derece ama diğer saydıklarınız ÇOKTA önemli değil bence.. hava soğutmalı makine daha az karmaşıktır, daha az arızalanır. maliyeti düşük olduğu için fiyatıda iyidir. Tork ve HP'i yükseltmek....? O da tartışılır. Bence şuanki gücü yeterli ama fazla tork göz çıkarmaz.. =)

    Artçıya gelince... Evet, biraz daha rahatlatılabilir.
    Burak Murat

  10. #50
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Enjeksiyon,amortisörlere rebound ve damper ayarı,arka disk fren bunları onaylıyorsunuz o halde
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  11. #51
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    evet.. onaylıyorum. arayabilirsiniz yamahayı. ilgilensin arkadaşlar!
    Burak Murat

  12. #52
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    mesaj attım, mühendis arkadaşlar yıllık izindeymiş japonya'da
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  13. #53
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    onların yıllık izinler 2 gün oluyor...

    adamlar non-stop çalışıyorlar!
    Burak Murat

  14. #54

    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR
    Ben 117 kiloyum, artçım 85 kilo, yükümüz rahat 30-40 kilo 240 kilo yükle 239 kiloluk dragstarla motofeste gittik, Çınarcıkta ters yöne girdiğimiz için çok dik bir yokuşu bile çıktık; banamısın bile demedi, ben bu motora aşık olmayıpta ne yapayım Bu arada motofestte çok kardeşi vardı (1100-1300 ler dahil). Ama nedense Motosiklet.net amblemli bir afiş göremedik, sağolsunlar yolda macho kings ten arkadaşlarla tanıştık, onlar bize yol gösterdiler...

  15. #55
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    117kg mu... Maşallah hocam ya!!

    Boy kaç?
    Burak Murat

  16. #56

    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR
    1,78 boyum vermeye çalışıyoruz bakalım motoru ilk aldığımda 130 dum şu an 13 kilo daha zayıfım

  17. #57

    Üyelik
    07 Şubat 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yamaha fz6-fazer
    Dragstar kullanıcısı olarak bende motorumdan oldukça memnunum, hava soğutmalı olması aklını karıstırmasın şehir içi kullanıyorum ve asla hararet yaptıgını görmedim. benzin konusuna gelirsek, şehir içi yedek hariç 250 km gider 30 km rezerve.. tabi trafik durumuna göre degişir ve egzoz modifiyeyse %15,%20 daha fazla yakar ...;)


  18. #58
    agokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    ankara-adana
    Motosikleti
    yamaha dragstar 650 classic
    dragstar güzel motordur abicim.ilk motorum.ve çok seviyorum. diğer motorların muhakkakki dragstardan üstünlükleri olabilir. fakat mühim olan sevmek. motorunu seviyorsan en mükemmel motor senin motorundur. işin özeti bu.

  19. #59

    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    manisa
    bende xvs 1100a modeli var 0,km aldım 1000km bakımını yaptıracağım bugün motor gerçekten çok iyi, ısı sorunu var ama çokta rahatsız etmiyor, ısınınca daha performanslı oluyor gibi geldi bana, motor 175km. hızda sabitlenmiş. boş yolda denemek için bastım biraz hemen 175km hıza çıkıyor sonra devir kesici devreye giriyor. beklediğimden çok çok daha çabuk hızlanıyor 288kg ağırığına rağmen. şu anda fiyatı 17.000ytl bence bu fiyata alınabilecek en mükemmel motor. önde 2disk arkada 1disk fren var çok kısa sürede duruyor arka çok sıktığın zaman kayabiliyor ama hiç yalpalamadan, ön frende kayma sarsma çekme asla olmuyor, uzun yolda inanılmaz keyifli bir motor, yakıt tasarruflu değil pek, 6-7 litre yakıyor 100km,de, ama henüz rodaj yeni bitti asıl bundan sonra yakıtına bakmak lazım, bence daha az yakacaktır. 650 almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem biraz düşünmeniz, eğer imkan varsa 1100a almanızı tavsiye ederim. hitap ettiği kesimi her yönden memnun edecek bir motor tavsiye ederim.
    saygılarımla...

  20. #60
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    salih1979,yazdıkların kesinlikle gerçekçi.Bende sorana senin yazdıklarına paralel cevap veriyorum yanıltmamak adına. Herzaman dediğim gibi önde çift disk ve arkada tek disk fren olması büyük avantajdır durabilmek adına.650cc de ön tek disk ve arka kampana kesinlikle yeni üretimlerde düzeltilmesi gereken bir eksikliktir.Dragstar uzun yol ve virajlarda oldukça başarılıdır.Yakıt olayı 1100cc de ortalama 6.5-7 litreyi buluyor(komşumda da var gezilerimizden biliyorum) bu oran rodaj sonrasıda pek değişmiyor.Ama 650 cc ortalama 6 litre yakarken 1100 cc nin 1 litre fazla yakmasını da normal karşılamak lazım. Hava soğutmalının özellikle şehir içi kullanımda bacaklara verdiği yüksek sıcaklık hisside önüne geçilemez bir doğal sonuçtur.Lastiklerin dubless olmaması 261 kg ağırlıkla olduğu yerde kalması anlamına geldiğinden beni en çok korkutan noktadır hele de hareket halinde patlarsa...Enjeksiyon,amortisörlere rebound ve damper ayarı da olsaymış tadına doyum olmazmış.Sağlıcakla kalmanız dileğiyle...
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler