Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    pre_lude
    kıskan kardeş kıskan senin makina kıcını yırtsa dragstar sesi cıkaramaz :D
    maden okadr kötü neden chopper denince akla dragstar 650 gelir ve neden piyasası bukadar canlı

    Benim makina derken!!!pardon!
    Ben sadece Dragstar için sorulan soruya yorum yaptım. yazılanları okuduysanız kategorisinde en iyi olduğu söyleniyor,kıyasıda hondayla yapmışlar. GV nin adını bile anmadım. Heyecanlanmamak gerek!
    Sitede tam anlamıyla motorcu olabilecek donanıma sahip Marcos,kaldera ve Alp kardeşlerim tatminkar değerlendirmeleri yaparsa konu düzeyli şekilde kapanacaktır.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    04 Haziran 2008
    Topicde lüzümsüz bir sidik yarışı gördüm. Hiç gereği yok arkadaşlar.

    Meselenin özüne dönecek olursak bahsi gçen bütün 650 cc 750 cc motorların kendilerine has özellikleri ve bu özelliklerle tatmin olan kullanıcıları var.

    Ama hepi topu 6 cm lik farkın herhengi birşeye etkisi olduğunu düşünmek yanlış olacaktır kanaatindeyim.

    Gv 650 performansı yüksek bir motordur. Atik ve kıvrak
    Shadow 750 Hantal fakat güçlü
    Dragstar 650 Çok güçlü olmamasına karşın yakışıklı ve ekonomik

    Görüldüğü üzere kavga edilecek bir durum yok.

    Saygılar.....
    elegance45 bunu beğendi.

  3. #23
    pre_lude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Motosikleti
    xvs 650 A
    hayır cnm ne kavgası ama arkadaşım gitmiş almış gv 650 bilinç altındada dragstar var her konuda dragstara çamur atıyo.. sen severek aldıysan hyonu daha neden çamur atıyosunki dragstara zorla satanda yok sana sevmiysan almada, biz sevdik aldık ve cok memnunuz.
    tekrar söylüyorum performans olarak gv 650yle tabiki kıyaslanamaz dragstar ama bazı farklar var ;) buda bize cazip gelmiş dragstarı seçmişiz, sanada cazip gelen şeyler olmuşş gv 650yi seçmişsin ama her konuda dragstarı kötülüyosun demekki pişman olmuşsun ama bence olmana gerek yok gv 650de çok yakışıklı nikelajlı ve abartı performanslı (bi crusire fazla )
    yaşaşsın chopper ruhu....

  4. #24
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    kusra bakmasın o arkadaş zevkler renkler ayrıdır ama Dragstar bambaşka ben performans aradım da nerden çıktı varsın olmasın stil tip genel intiba olarak Dragstar farklı Shadow 750 olmasından dolayı uzak kaldı bana aslında hazır laf oraya gelmişken sorayım mesala bu alet 5 litre yakıyor dendi

    Honda Shadow spirit 750 alsam ortalama kaç litre benzin yakar?

  5. #25
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Kusura bakmayın da,performans arayan kim ben anlamadım eğer yazılan benim içinse! Benim yazdığım ve kastettiğim husus Dragstar'ın teknik özelliklerinin shadow ile olan teknolojik farklılıkları olmuştu.(o da bir başkası kıyaslamış diye...) Frenleme,sıvı soğutma,ağırlık,tork,yurt dışı satışı....vs..
    Yazılanları okumadan ve anlamadan yorum yapmanın anlamı olmasa gerek.
    Madem pre_lude ve ya beni eleştiriyorsunuz o halde buyurun Dragstarı bambaşka yapan özellik nedir siz yazın,biz feyiz alalım taktirle teşekkür edelim.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  6. #26
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul / KARTAL
    Motosikleti
    visal 125
    honda shadowun 600cc olanı ile dragın 650 cc kıyaslaması belki olabilir.
    ama 750 cc shadow ile dragstar 650 cc teknik anlamda incelendiğinde bariz olarak shadow öndedir...
    benim motorum senin motorunu döver, sesi söyle ,burası böyle gibi bir kıyas olmamalı.. her iki makineninde eğer cruiserleri seviyorsanız artıları çok..uzun yolda her ikiside mükemmel. hava soğutmalı dragstar uzun yola çıkarsa ''tamam şimdi oldu,işte ben bunu istiyorum diyecektir''. shadowun ise zaten umurunda olmayacaktır..su soğutma olduğu için...
    eksi yanları her ikiside şehir içi trafikte özellikle shadow daha sorunlu..çekilir dert değil..trafikte illahlah dedirtiyor..çoğu zaman sırf bu yüzden kısa mesafeler için çıkarmıyorum..
    her ikisininde temizliği sorun..seviyorsanız eğer kromun ışıltılarını saatler geçiyor başında temizlemek için.
    ama sonuçta her ikisininde sonucu aşağıdaki yazıma gelir..işte bu noktada shadow olmuş, drag olmuş önemli değildir.
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cruiser motorlar bünyesinde diğer sınıf motorlarda olmayan özel bir ruh taşırlar..motor kullanmayan,motorla hiç alakası
    olmayan insanlar bile bu bol kromlu pırıl pırıl aletleri görünce esas duruşa geçip selam dururlar.
    bu saygı duruşu motorun taşıdığı o ruhadır..cruiserler şahsa münhasırdır..dünyanın neresine giderseniz gidin cruiser motorun etrafına toplananlar kromların ışıltısını seyredecek, sesini mutlaka duymak isteyeceklerdir.
    birlikte yaşamak diğer sınıf motorlardan biraz farklıdır..

  7. #27
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    arkadaşlar DRagstar'ın yakıt tüketimi ortalama 100 km de ne kadar?

  8. #28
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    ikisinede binmedim (gördüm) bende kanuni caracal var, ama bakıyorumda ne dragstar da ne de shadowda caracal kadar esnenilmiyo. (çünkü o motor benim) Ancak Allah kısmet ederse bundan sonra shadow750 almak istiyorum.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  9. #29
    HACKER_MuNcHeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul m.kemal:D:D
    Motosikleti
    polaris sportsman 700 twin
    abicim dragstar bnm amcamda sport modeli we açıkcası hastasıyım tipimotoruu sesi yan ayaklıktaki duruşu zaten bitiriyor insanı we bnmde boyum uzun ancak motor bahsedildiği kadar küçük değil gayet iyi bir sewiyede

  10. #30
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    Alıntı mczaga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar DRagstar'ın yakıt tüketimi ortalama 100 km de ne kadar?
    +birde bu motor hava soğutmalı bu motorda hararet gibi bi durum sözkonusumu?

  11. #31
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Benim bildiğim, full depo 160 km yol yapıyor ve yedeğe düşüyor.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  12. #32
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bildiğim, full depo 160 km yol yapıyor ve yedeğe düşüyor.
    şehiriçimi?

    kimse yok sanırım burda dragstarı olan.

  13. #33
    aymak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    dragstar 650 & shadow 750
    Alıntı mczaga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar DRagstar'ın yakıt tüketimi ortalama 100 km de ne kadar?
    geçmiş senelerde uzun süre virago 535 kullandım, 100 km de 4,5 lt kadar yakıyordu, bu değeri şehir içi ve dışı kullanımda ortalama olarak ölcüyordum. Uzun yolda bu değeri 3,7 lt ye ancak dusurebildim. Dragstar 650 yi bir kaç kez şehirde ancak trafikten uzak bir yolda kullanma fırsatım oldu 535e gore daha ağır olmasına rağmen 4.2 lt ölçtüm. Rezerv dahil 16lt (13+3) deposu olduğu düşünülürse rezerve gelmeden karışık kullanımda 250 km yapar diyorum ..

  14. #34
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    ya beyler, fatih'te bir Dragstar var. Yavuzselimi geçince, fevzi paşa caddesi üzerinde duran Kahve-Beyaz renkte olan. (Aynı caddede 3 tane dragstar varda, karışmasın!) Onun sahibi buralardamıdır acaba? Bir umut...

    MÜKEMMEL BİR MAKİNE, maşallah!!
    Aksesuar seçimi falan 10 numara olmuş!!
    Burak Murat

  15. #35
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    arkadaşlar bu dragstar'ın yakıt tüketimi ve hararet durumunu açıklayabilicek birisi yokmu koca forumda ?

  16. #36

    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR
    Şehir içi kullanım da 225 km sonra rezerve düşüyorsun. Ama bu oran aldığın benzin istasyonuna göre değişiyor ( kaçak benzin mi satıyolar ne ) Rezerv fazla devirli ve hızlı kullanmazsan 40 km kadar götürüyor ama her ihtimale karşı yanında 1 lt benzin taşırsan iyi olur. Bu motorla trafikte sağdan solma kaçma olanağın pek fazla değil, emniyet şeridide bana ters takıldın mı sağ bacağın pişiyor, motordan değilde egsozdan pişiyormuşsun gibi geliyor bana. Ayrıca yine motorların karşılaştırılmasına girilmiş. Arkadaşlar teknoloji seviyorsan alırsın bir s.s. ya da turing ama harley tarzı motor serseriliğine aşıksan motorda teknoloji olmayacak ve belki efsane " motordan çıkan her parçayı kromajlat" Dragstar zorla alınan bir makina değil, aşık olur para biriktirir veya benim gibi krediye tamah olup gidip bir günde alırsın; yoksa forumlarda onu mu alsam bunu mu alsam başlıklarında gezinmez aşık olduğun sevgiline kavuşursun
    Rainmantocry ve yetkinn bunu beğendiler.

  17. #37
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    Alıntı KARACADDY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içi kullanım da 225 km sonra rezerve düşüyorsun. Ama bu oran aldığın benzin istasyonuna göre değişiyor ( kaçak benzin mi satıyolar ne ) Rezerv fazla devirli ve hızlı kullanmazsan 40 km kadar götürüyor ama her ihtimale karşı yanında 1 lt benzin taşırsan iyi olur. Bu motorla trafikte sağdan solma kaçma olanağın pek fazla değil, emniyet şeridide bana ters takıldın mı sağ bacağın pişiyor, motordan değilde egsozdan pişiyormuşsun gibi geliyor bana. Ayrıca yine motorların karşılaştırılmasına girilmiş. Arkadaşlar teknoloji seviyorsan alırsın bir s.s. ya da turing ama harley tarzı motor serseriliğine aşıksan motorda teknoloji olmayacak ve belki efsane " motordan çıkan her parçayı kromajlat" Dragstar zorla alınan bir makina değil, aşık olur para biriktirir veya benim gibi krediye tamah olup gidip bir günde alırsın; yoksa forumlarda onu mu alsam bunu mu alsam başlıklarında gezinmez aşık olduğun sevgiline kavuşursun
    yani şehiriçi kullanımda 100 km de kaç litre yakıyor? yaşadığın oldumu daha motorun hiç hareret sorunu yarattımı ben Antalyada yaşıyorum benim için büyük sorun olabilir bu .

    Birde Crusier tarz motorlarda bazı avantajlar dezavantajlar var sormak istediğim motor ile sele arasında ufacık bi demir var acep kullanımda bu sorun teşkil ediyormu biraz garip bi soru oldu ama sormak istedim .

  18. #38
    Abso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2005
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650
    Full depo ile 230km civarı yol yapabiliyor.
    Ara hızlanmaları 90a kadar gayet seri ama sonra azalıyor ivme.
    Alçak sele pozisyonundan dolayı yol tutuşu başarılı ama frenleme de şahsi fikrim zayıf bir motor.
    Uzun yolsa 110-120 hızlarında rahat seyir yapılıyor. Daha yukarı hızları denemedim ama zaten çıkılmamasını tavsiye ederim.
    Baya süredir araştırmama rağmen vites oranlarını yani 4. viteste kaçta kırmızı devir olyor gibi bir tablo bulamadım ve herhalde yok.
    Bütün artıları eksilerine rağmen çok zevkli bi motor.

  19. #39

    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR
    Alıntı mczaga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani şehiriçi kullanımda 100 km de kaç litre yakıyor? yaşadığın oldumu daha motorun hiç hareret sorunu yarattımı ben Antalyada yaşıyorum benim için büyük sorun olabilir bu .

    Birde Crusier tarz motorlarda bazı avantajlar dezavantajlar var sormak istediğim motor ile sele arasında ufacık bi demir var acep kullanımda bu sorun teşkil ediyormu biraz garip bi soru oldu ama sormak istedim .

    Hararet derken, trafikte takılıyorsan ve 1. viteste sürekli dur kalk yapıyorsan ısınıyor ve sağ bacağın soba yanındaymış gibi oluyor ama o kadar rahatsız edici değil. Hararet dediğin motor şişmesi ise kesinlikle böyle bir olay başıma gelmedi, geleni de duymadım açıkcası, ısınıyor ama yol açılınca rüzgar alınca hemen soğuyor 100 km de ise söylenilen 4-5 lt arası ama ben 5,5 - 6 yakıyorum. O dediğin ufacık demiri anlayamadım ben.

    Alıntı Abso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Full depo ile 230km civarı yol yapabiliyor.
    Ara hızlanmaları 90a kadar gayet seri ama sonra azalıyor ivme.
    Alçak sele pozisyonundan dolayı yol tutuşu başarılı ama frenleme de şahsi fikrim zayıf bir motor.
    Uzun yolsa 110-120 hızlarında rahat seyir yapılıyor. Daha yukarı hızları denemedim ama zaten çıkılmamasını tavsiye ederim.
    Baya süredir araştırmama rağmen vites oranlarını yani 4. viteste kaçta kırmızı devir olyor gibi bir tablo bulamadım ve herhalde yok.
    Bütün artıları eksilerine rağmen çok zevkli bi motor.
    Gerçekten çok zevkli hele açık yolsa mükemmel bir sürüş zevki veriyor. Otobanda 150-160 yaptım full çanta ve öncamla (limitlerini görmek istemiştim kızmayın ), yol tutuşu insana aşırı bir güven veriyor ama ne diyeyim bu motorları keyif için aldık hız için değil, yavaş gidelim keyfine varalım

  20. #40

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı dragstar72 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili arkadaşım dragstar benim ilk sahip olduğum motor (hayalimdeki motordu) yaklaşık 3 ay önce aldım.
    genelde forumlarda dikkat ettiğim şey şu: kimse kullandığı motoru kötülemiyor abarttıkça abartıyor ben bunu yapmak istemem.
    İyi tarafları ve kötü taraflarını sana şöyle özetleyebilirim.
    bir arkadaş ultra ufak filan demiş onun ufaklık anlayışını merak ettim doğrusu (Ben 1.83 boyundayım ve 75 kiloyum üstünde sıpaya binmiş gibi durmuyorum)
    bu arkadaş 650 dragstara ufak diyorsa kerim abdül cabbar olmalı neyse
    650 sınıfının en kaslı ve yapılı motorlarındandır çekiş gücü iyidir hızlanması 1-2-3. vitese kadar nal toplatır(BUnlar muhtemelen muadili honda ve diğerleri içinde geçerli olabilir ama diğerlerini kullanmadım)
    benzin sarfiyatım km 130ykr yeni hesapladım ama kullanımdan kullanıma değişiklik gösterebilir.(ben fazla sıkıştırmadan kullanıyorum)
    Hava soğutma konusuna gelince evet hep sorun olacağı konuşulur ama ben yaklaşık 1 haftadır milim milim ilerleyen trafikte gidip geliyorum her hangi bir sorun yaşadığımı söyleyemembir diğer iyi yanı yedek parça ve servis sorunu yaşamadım yaşayacağımı da sanmıyorum.
    Kötü taraflarımı? oldukça ağır manevra kabiliyeti. keskin bir viraj veya hızlı girilen bie u dönüşü başını belaya sokabilir(Alışana kadar tabi)
    sıkışık trafikte tam bir kabus niyemi alt tarafta kebab olan bölgelerin olacaktır.650 dragstar yıllardır pek bir değişikliğe uğratılmadan üretilen ender modellerden çok teknolojik özellik barındırmaz ama bu bazan artı olarak yansıyabilir
    açıklayacı olduysam ne mutlu bana
    kısaca dragstarı seçmen için kararsız olmamaman gerek benim gibi ben bu motoru istiyorum demelisin diğer motorların da illaki üstün tarafları vardır sonuçta
    saygılarımla... Bu kardeşim boy 185 kilo 85 altındakide minik dragstar



    130 ykr eski para ile 1.300.000 e muadıldır ( eşittir) 13 krs demek ıstedın heralde ... neyse eğer şehir dışı ise normal sehir içi benim 200 cc lik caracal yakıyor 130 bin 650 cc bir motorun o kdar sarfiyat yapması imkansız
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler