MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Bajaj Pulsar NS150
55. sayfa BirinciBirinci ... 545535455

Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri
    Bu Yaz Bir Başka Güzel Olacak! - Yamaha Motor Türkiye
  1. #1081
    Eski_kasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03 660 / tvs apache 150
    iduzen bunu beğendi.


    AVM Forum
    DRD Motorbikes Riders Serving Riders - Motorcudan Motorcuya Hizmet
    Motomax
  2. #1082
    erhan_karagoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Şehir
    sivas/merkez
    Motosikleti
    mondial xtreme SÜPERMOTO / ENDURO
    Bu aralar saçma sapan talihsızlıkler yaşıyorum önce devir saatim bozuldu arkasından Benzin olmasına rağmen sürekli benzin ışığım yanmaya başladı yanıp yanıp sönüyor du far ampülünün bi kaç kez patlamasından sonra bugun sabah da motor marş aldı sonra stop etti daha da çalıstıramadım buji de elektrk var birisi yardımcı olablirmi yaşadığım sehirde servis yok

  3. #1083
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA (2013)
    Alıntı buzzy104 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar her ne kadar grup sessizlige burunmus olsada 31 Mart itibari ile MT -03 umle araniza katilmis bulunmaktayim. Motorum 2006 model olup 83200 kmde aldim( istanbul plakali fakat sigorta daha uygun cikacagi icin Ankara plakaya cevirecegim). Her ne kadar yuksek km olasada bu kmler uzun yolda yapilmis ve onceki sahipleri( uzun sure kullanan sahiplerinden biride motorla avrupa macerasini okudugumuz forumdan @kurubuz) gayet temiz bakmis hala sifir gibi cok diri durumda. Hep orjinal parcalarla bakimi yapilmis. Zor begenen ustami dahi 2dkda ikna eden bir motor. Hal boyle olunca bende hep arzu ettigim motora kavustum sonunda. Bu baslik sayesinde bir cok bilgiye kavustum paylasacak pek bir seyde kalmamis olabilir ama bir sorunuz olursa kullandikca sizlere yardimci olmaya calisacagim. Resimlerinide mumkun olan en kisa surede paylasmaya calisacagim.Herkese keyifli surusler...
    Eski motorumda haber almak sevindirdi beni. 4 yıl önce , 40bin km kullandıktan sonra , Çorlu'dan genç bir mühendise satmıştım 67000 km deyken. Fazla km yapmamış demekki. Sübap ayarlarını yaptırıp, tp sensörünü orjinali ile değiştirdikten sonra satılığa çıkartmıştım. Şimdiki motorumun aksine; mt03 yağ seçmez, benzin seçmez, sürücü seçmez, yol seçmez, hava seçmez.... Kaprissiz motordur, kendini sevdirir. İzmir'li ilk sahibi( 35 plakaydı aldığımda) çok kötü bakmış. Dandirikten boyanmış depo, yapıştırılmaya çalışılmış zincir muhafazası, kalem yayı ve kürdan sokulmuş arka stop duyu, çatlak yan ayak, eğik gidon, yamulmuş sonra düzeltilmiş manet, yara bandı/ flaster ile sarılmış elektrik tesisatı vs vs.. . Yıllarca terapi uyguladım ona geçmiş kötü hayatını unutması için parçalarını tek tek değiştirdim. Güle güle kullan. Severek kullan. Çok sıkıştırırsan hava filtresine yağ basar, normaldir, ara ara temizlemen gerekir.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  4. #1084

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Bknz : Harbi motorcu


    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski motorumda haber almak sevindirdi beni. 4 yıl önce , 40bin km kullandıktan sonra , Çorlu'dan genç bir mühendise satmıştım 67000 km deyken. Fazla km yapmamış demekki. Sübap ayarlarını yaptırıp, tp sensörünü orjinali ile değiştirdikten sonra satılığa çıkartmıştım. Şimdiki motorumun aksine; mt03 yağ seçmez, benzin seçmez, sürücü seçmez, yol seçmez, hava seçmez.... Kaprissiz motordur, kendini sevdirir. İzmir'li ilk sahibi( 35 plakaydı aldığımda) çok kötü bakmış. Dandirikten boyanmış depo, yapıştırılmaya çalışılmış zincir muhafazası, kalem yayı ve kürdan sokulmuş arka stop duyu, çatlak yan ayak, eğik gidon, yamulmuş sonra düzeltilmiş manet, yara bandı/ flaster ile sarılmış elektrik tesisatı vs vs.. . Yıllarca terapi uyguladım ona geçmiş kötü hayatını unutması için parçalarını tek tek değiştirdim. Güle güle kullan. Severek kullan. Çok sıkıştırırsan hava filtresine yağ basar, normaldir, ara ara temizlemen gerekir.
    kurubuz bunu beğendi.

  5. #1085

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski motorumda haber almak sevindirdi beni. 4 yıl önce , 40bin km kullandıktan sonra , Çorlu'dan genç bir mühendise satmıştım 67000 km deyken. Fazla km yapmamış demekki. Sübap ayarlarını yaptırıp, tp sensörünü orjinali ile değiştirdikten sonra satılığa çıkartmıştım. Şimdiki motorumun aksine; mt03 yağ seçmez, benzin seçmez, sürücü seçmez, yol seçmez, hava seçmez.... Kaprissiz motordur, kendini sevdirir. İzmir'li ilk sahibi( 35 plakaydı aldığımda) çok kötü bakmış. Dandirikten boyanmış depo, yapıştırılmaya çalışılmış zincir muhafazası, kalem yayı ve kürdan sokulmuş arka stop duyu, çatlak yan ayak, eğik gidon, yamulmuş sonra düzeltilmiş manet, yara bandı/ flaster ile sarılmış elektrik tesisatı vs vs.. . Yıllarca terapi uyguladım ona geçmiş kötü hayatını unutması için parçalarını tek tek değiştirdim. Güle güle kullan. Severek kullan. Çok sıkıştırırsan hava filtresine yağ basar, normaldir, ara ara temizlemen gerekir.
    Bu motora bende çerkezköy deki mak müh arkadaştayken müşteri oldum nasıl zor ile sizden aldıgını anlatmıştı, sizde galiba ikinci sahibi imişiniz orjinal Akropovic eksozlu güzel diri bir makine idi .Sonra benim teklif etigim fiyatın daha altında ankaradan birisine sattı o da başka ankaradan birine sattı, sürekli ilanda oldugu için takip ediyordum seceresini, bana vermiş olsa idi hala bende olurdu

    Güle güle kulansın alan arkadaş
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek

  6. #1086
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA (2013)
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motora bende çerkezköy deki mak müh arkadaştayken müşteri oldum nasıl zor ile sizden aldıgını anlatmıştı, sizde galiba ikinci sahibi imişiniz orjinal Akropovic eksozlu güzel diri bir makine idi .Sonra benim teklif etigim fiyatın daha altında ankaradan birisine sattı o da başka ankaradan birine sattı, sürekli ilanda oldugu için takip ediyordum seceresini, bana vermiş olsa idi hala bende olurdu

    Güle güle kulansın alan arkadaş
    Evet , ilanı 1 hafta yayınladıktan sonra geri çektim ve satmaktan vazgeçtim. Sonra çerkezköylü mühendis aradı " benim hayalimdeki motor, ben bu motor için para denkleştirdim , sat bana lütfen " dedi. Kıramadım, çok istiyordu. Motoru götürürken gözleri parlıyordu. Şimdiki motorum elbette daha rahat, konforlu, daha hızlı, daha az yakıyor ama mt03 ün yeri bende ayrıdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

    Alıntı erhan_karagoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu aralar saçma sapan talihsızlıkler yaşıyorum önce devir saatim bozuldu arkasından Benzin olmasına rağmen sürekli benzin ışığım yanmaya başladı yanıp yanıp sönüyor du far ampülünün bi kaç kez patlamasından sonra bugun sabah da motor marş aldı sonra stop etti daha da çalıstıramadım buji de elektrk var birisi yardımcı olablirmi yaşadığım sehirde servis yok
    2 ihtimal var. : 1) beyin arızası 2) röle arızası. Birinci için yapacağın fazla birşey yok. İkincisi için motorun içindeki çok amaçlı röleyi ( ana röle / main relay)bulup fişlerini temizlemen gerekli. İçine onlarca kablonun girdiği kibrit kutusu büyüklüğünde bir parça. Motorun her bir şeysi ondan geçer. Eğer sorunun röleden olduğuna eminsen yeni röle siparişi vermen gerekebilir. Yıkama sonrası mt03 lerde arıza yapabilen bir parçadır.

    Bu arada rölenin resmini buldum

  7. #1087
    zaferce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VStrom 650 vardı gitti.
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet , ilanı 1 hafta yayınladıktan sonra geri çektim ve satmaktan vazgeçtim. Sonra çerkezköylü mühendis aradı " benim hayalimdeki motor, ben bu motor için para denkleştirdim , sat bana lütfen " dedi. Kıramadım, çok istiyordu. Motoru götürürken gözleri parlıyordu.
    Ben MT-03'ümü satmadan önce V-Strom'u almıştım. Nasılsa hak ettiğinin, piyasasının 500-100 TL eksiğine verir elden çıkarırım diye düşünmüştüm. Satamadım bir süre. Sonra bıraktım bir motorcu dükkanına, onların komisyonunda da anlaştım. Orada da bir süre bekledi. 6 ay geçtikten sonra amcanın bir İstanbul'dan geldi, motoru aldı gitti. Galiba 3 yıl oldu, hala kullanıyor. Kolay satamayacağımı bilerek almıştım ama 6 ay da uzun gelmişti. Kısmet...
    zafercemotosiklet.wordpress.com

  8. #1088

    Üyelik
    08 Haziran 2017
    Herkese iyi forumlar. Mt03 çok beğendiğim bir motor fakat ikinci elleri bana gereksiz pahalı geliyor. 50k kilometreyi devirmiş 2008 model motosikletlere 14-15k isteyen satıcıları anlayamıyorum. Şahsi fikrim 10k dan yüksek vermemek.siz ne düşünüyorsunuz? 10k ya alınabilirliği varmıdır?

    Peşin not:
    Kimse kimseye zorla mal satmıyor bunu biliyoruz fakat bu fırsatçılık yapmamız anlamına da gelmiyor. Anlamsız pazarlıklarla vakit kaybetmemek için bu soruyu sordum. Saygılar

  9. #1089
    erhan_karagoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Şehir
    sivas/merkez
    Motosikleti
    mondial xtreme SÜPERMOTO / ENDURO
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet , ilanı 1 hafta yayınladıktan sonra geri çektim ve satmaktan vazgeçtim. Sonra çerkezköylü mühendis aradı " benim hayalimdeki motor, ben bu motor için para denkleştirdim , sat bana lütfen " dedi. Kıramadım, çok istiyordu. Motoru götürürken gözleri parlıyordu. Şimdiki motorum elbette daha rahat, konforlu, daha hızlı, daha az yakıyor ama mt03 ün yeri bende ayrıdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------



    2 ihtimal var. : 1) beyin arızası 2) röle arızası. Birinci için yapacağın fazla birşey yok. İkincisi için motorun içindeki çok amaçlı röleyi ( ana röle / main relay)bulup fişlerini temizlemen gerekli. İçine onlarca kablonun girdiği kibrit kutusu büyüklüğünde bir parça. Motorun her bir şeysi ondan geçer. Eğer sorunun röleden olduğuna eminsen yeni röle siparişi vermen gerekebilir. Yıkama sonrası mt03 lerde arıza yapabilen bir parçadır.

    Bu arada rölenin resmini buldum
    http://thumbs.ebaystatic.com/images/...hzw/s-l225.jpg
    Bir haftadır yatıyor motor açıkcası sogudum elektronikden anlamıyorum şehrimde anlayan ustada yok.

    Bu bahsettiğiniz role tam olarak nerede acaba gerçi motor beklemekten akü komple boşaldı

  10. #1090
    iduzen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2014
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha MT-03
    Alıntı Biyel_kolu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi forumlar. Mt03 çok beğendiğim bir motor fakat ikinci elleri bana gereksiz pahalı geliyor. 50k kilometreyi devirmiş 2008 model motosikletlere 14-15k isteyen satıcıları anlayamıyorum. Şahsi fikrim 10k dan yüksek vermemek.siz ne düşünüyorsunuz? 10k ya alınabilirliği varmıdır?

    Peşin not:
    Kimse kimseye zorla mal satmıyor bunu biliyoruz fakat bu fırsatçılık yapmamız anlamına da gelmiyor. Anlamsız pazarlıklarla vakit kaybetmemek için bu soruyu sordum. Saygılar
    bir 03 kullanıcısı olarak bu konuda yorum yapmam ne kadar doğru bilmiyorum, kimse kendi malının ucuz satılmasını istemez sonuçta ama objektif olarak fiyat performansın çok iyi olduğunu söyleyebilirim. bu fiyatlara bu skalada başka bir motosiklet yok bildiğiniz gibi. 125 lik makinelerin 20.000 lere dayandığını düşünürsek. 03 fiyatlarının da buralara gelmesi şaşırtmamalı...

  11. #1091

    Üyelik
    08 Haziran 2017
    Haklısınız belkide satıcılar yerine fiyatların buraya kadar gelmesinden sorumlu olanları suçlamalıyız.
    Ayrıca mt03ün tam bir fiyat performans canavarı olduğuna katılıyorum. Fakat ikinciel fiyatlandırmasındaki terslikler mt03 için de var. Ne yazık ki motorları motor hacimlerine göre fiyatlandırıyoruz
    2000 model yüksek cc motosikletler '250cc fiyatına kaçmaz' diyerek ilana koyuluyor halbuki motorun ederi zaten o...

    cevabınız için teşekkürler. Bir gün satmayı düsünürseniz talibim(fiyatı öldürmem )
    iduzen bunu beğendi.

  12. #1092
    Vmaxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2008
    Şehir
    Hamburg , Denizli
    Motosikleti
    yamaha MT-09 MT-07 WR250r
    selamlar ,
    2014de sattigim mt03 icin almanyadan getirtdigim sifir ayarinda amortisör var elimde ....

    ihtiyaci olan varsa buradan ulasabilir...

    fiyatini dert etmeyin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------

    selamlar ,
    2014de sattigim mt03 icin almanyadan getirtdigim sifir ayarinda amortisör var elimde ....

    ihtiyaci olan varsa buradan ulasabilir...

    fiyatini dert etmeyin


    önerin bi fiyat , sacma olmadikca , sorun olmaz

  13. #1093
    erhan_karagoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Şehir
    sivas/merkez
    Motosikleti
    mondial xtreme SÜPERMOTO / ENDURO
    Problemin ne oldugunu çözdüm zannediyorum mesele şu anda nasıl tamir edilecegi.

    Enjeksıyondan kontagı cevirince cıkan ses gelmiyor geldiğinde ise calısıyor problem tam olarak ne olabılur


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri
55. sayfa BirinciBirinci ... 545535455

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)