Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2501
    doganugursen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    keeway superlight ve keeway supershadow
    @inancalio
    abi zincir olayını hallettim... sonuç olarak nedenini yazayım hemen:
    göbeğin ordaki boşluğa gereğinden büyük boy segman takılmasından dolayı segaman zaman içinde göbeği sıyıra sıyıra eritmiş bu nedenlede saplamalar o kaplin takozlarını parçalamış... yani senin anlıycağın bana ya yeni jant ya da tornacı yolu gözüktü...
    ben tornacıya gitmeyi tercih ettim ve saplama sistemini tamamen değiştirerek arabalardaki bijon sitemi gibi birşey yaptırdım...
    öncelikle yen bir göbek yapıldı janta sonrasında da kaplin takozlarının yerine plastikten daha sert metalimsi birşeyler yaptı tornacı (maddenin ne olduğu hakkında fikrim yok) daha sonrasında takozların takıldığı deliklere bu yaptığı şeyi taktı ve içlerine dişler açıldı... iki tarafı dişli olan vidalar bu yeni yapılan takozlara takıldı daha sonrasında da yeni yapılan göbeğe uygun segman ve arka dişliyide taktık sıktık sorun kökten çözüldü... (fiyat bana 100tlye mal oldu bu fiyata belki yeni bir jantta alabilirdim ama böylesi gerçekten daha sağlam oldu)


    motorun yağını ve aküsünü değiştirdim aldığım zaman iilk işim o oldu daha çalıştırmadan önce fakat geçen gün farkettimki satan sağolsun düşük amperli akü almış o nedenle biraz sıkıntı olabileceğinide düşünüyorum... işin garibi şudurki şöyle bir ikileme düştüm
    kullanma klavuzunda 12volt 6 amper yazıyor fakat ss teknik bilgiler diye aratıp okuduğumda herkez akü bilgisi olarak 12 wolt 9 amper yazmış :S sen ne kullanıyorsun akü olarak öğrenmek isterim


    karbüratörü ve benzin deposunun temizlenmesi seninde dediğin gibi resmen farz oldu bana ama artık kış geldi zaten motoruda kapatmış bulunmaktayım son 1 haftadır artık baharda sezondan 1-2 hafta önce komple bi bakıma sokarım motoru...

    gidon konusunda da seninle haberleşebilirsek benim için çok iyi olur... bu aralar mct nin gidonunu takmayı düşünüyorum yani yavaştan motoru değiştirmek gibi bi amacım var ama orijinal gidonuda çok hoş meretin... o konuyu senle nasıl haberleşebiliriz? bi facebook adresi tel veya başka bir ulaşabileceğim bir şeyi bana özelden mesaj olarak atarsan sevinirim...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2502
    inancalio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda XL650 Transalp
    Ya gözünü korkutmayayım ama o arka tekerlekde o kadar oyuncaklı iş biraz riskli geldi bana... Bilemiyorum çok daha teknik arkadaşlar var burada (veya atölye başlığında) onlar çok daha iyi yorum yapacaklardır. İstersen yapılan işin bir kaç fotoğrafını çekip bu konuda bir başlık aç. Bakalım ustaların görüşü ne yönde ? Malum tekerlek konusu çok hassas işin içine jiroskopik etkiler giriyor. Belki bellı hızların üzerinde devamlı gitmek veya yük altında kalmak oradaki parçalarda istenmeyen tepkilere yol açabilir. Bunları birşey bilerek yazmıyorum yanlış anlama sadece kendim tekerlek milletinden korktuğum için yazıyorum...

    Yağı değiştirdiğin iyi olmuş ama eğer motoru kullanmazsan yine de sezon başında bir daha yağ değiştirmen gerekebilir malum okside olacağı için... Benim akünün amperini hiç hatırlamıyorum. Motor da otoparkda olduğu için anca haftasonu bakarım. Benim akü turuncu renkli uyduruk markalı bir şeydi sanki 6,5 amper gibi hatırlıyorum (niye 6 değil diye düşünmüştüm) ama yanılıyor olabilirim. Akü ve marş ile ilgili hiç sıkıntı çıkarmadı bana. Motor stop butonuna basmayı unuttuğum zamanlar dışında %90 tek marşta çalıştı. Bu motorlar bujilere de hassas onuda değiştirmen gerekiyor. Ben 2-3 kere buji değiştim. Şimdi ne marka ve tip buji kullanıyorsun dersen onu da hatırlamıyorum söküp bi bakmam lazım

    Gidon ve görüşme hakkında özelden mesaj attım zaten...

    Görüşmek üzere...

  3. #2503
    doganugursen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    keeway superlight ve keeway supershadow
    arka teker hakkında bakalım abi şimdilik bi 50-60 km gittim (çok nadir kullandığın için motoru mevsimler sebebi ile) bi sorun çıkmadı ama dediğin gibi sonuçta can damarı tekerler motorda

  4. #2504

    Üyelik
    09 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yok
    Alıntı inancalio adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşım,
    epeydir siteye seyrek giriyorum o yüzden burada yazılanları kaçırmışım. İddaalı olmamak kaydıyla senin sorunlarına yardımcı olmaya çalışayım (tecrübelerim dahilinde);
    Öncelikle arka dişlinin sallanıyor olması çok tehlikeli. Aman diyim onu hemen hallettirmen lazım. Öyle bir oynama sallanma filan olmaz. Zincir anladığım kadarıyla sen yavaş giderken atmış yoksa ön dişliye veya başka bir yerlere dolanıp motoru hareketsiz bırakabilir. Motorun düzensiz çalışması ile alakalı olarak bir kaç sebep var; öncelikle 3 yıl yatmış motorun deposunu temizlemeden çalıştırdıysan zaten depodaki pas, tortu, aklına ne gelirse karbüratöre dolmuştur. Dolayısıyla karbüratörü temizletmen gerekir. Bujiler bu kadar zamanda oksitlenmiştir veya öncesinde doğru kullanılmadılarsa zaten kurumlu olabilirler. Ayrıca bujilerin doğru mu bunu da bu forumun önceki sayfalarından kontrol etmen gerekiyor. Benim şu anda bujinin kodu aklımda değil. Buji pipoları ve kablolarıda bizim motorlarda biraz sıkıntıya sebep oluyorlar. Gözle çok belli etmez kendisini, zaten çok para tutmaz elin değmişken onları da değiştirebilirsin. Bin de karbüratörün motora bağlandığı manifoldun dibinden hava alıyor olabilir. Yumuşak plastik malzeme olduğu için yıllar içerisinde bekleme şartlarında kuruyup sertleşmiş olabilir. Hava filtresini de gözden geçirmekte fayda var. Bu arada umarım motoru çalıştırmadan önce yağını da değiştirmişindir. Zira beklemiş yağ okside olacağı için kilometre yapmasada bozulmuştur. Bizim motorların genel sıkıntısı jiklesiz çalışmamasıdır. Dolayısıyla jikleyle çalıştırmaya elini alıştır. Benim taktiğim jikleyle çalıştırdıktan sonra motor ısınana kadar kesinlikle gaza dokunmamak. Jikleyi kademe kademe kısmak ve yeteri kadar ısındığına kanaat getirince motoru kapatım kısa bir süre beklemek (fazla gelen benzin uçsun diye). Bunu yapıp yola çıktınmı öksürme tıksırma vsv olmaz. Jikle çekik yola çıkınca illaki performas düşük oluyor. Motoru durdurup soğuyuncaya kadar bekleyip tekrar çalıştırmak gerekiyor yoksa bütün yol boyunca verimsiz çalışıyor. Arka tekerden gelen sesin bir sebebi de kauçuk takozların parçalanmış olması olabilir. Arka tekeri komple söküp sağlam bir ustayla beraber bakmakda fayda var. Zincirin bol olduğunu yazmışın, eğer bu dişlinin sorunu değilse ve gerçekten zincirin uzamışsa zincirle beraber dişlini veya dişlilerini de değiştir. Dişli değişiminde sakın olaki farklı çapta ve diş sayısında dişli takalım diyen tamirciye kanma ! Dünyadaki Virago forumlarını araştırırsan bu işlemlerin motorun canına okumaktan başka bir işe yaramadığını görürsün. Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok.
    Gecikmeden ötürü kusura bakma, belki sen bütün bu sorunlarını hallettin bile... Ama hiç değilse bu tip sıkıntıları olan veya olacak olan başka birilerine belki bir gıdım faydamız olur. Malum burası paylaşım platformu. Sen de sonuçlarını bizimle paylaşırsan hepimize faydalı bir iş yapmış olursun..
    Görüşmek üzere umarım sorunlarını en kısa yoldan halledersin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------


    Gidonun kırık olması pek hayra alamet değildir ama... İnşallah ciddi bir durum olmamıştır. Gidon istersen benim elimde bir adet çıkma gidon var. Benim motor T düz gidon olduğu için fazla sözkonusu. İlgilenirsen görüşürüz...




    [/COLOR]Hazır mat siyah boyalısı var onu verelim
    Şaka bir yana herhangi bir ilanım filan yok ama ilgileniyorsan mat siyah boyalı, düz T gidonlu, ön arka koruma demirli, deri çantaları heybesi vs olan motoru sorunsuz 22500 km 2006 model. Bütün yapılan işlerin ve bakımların tarih kayıtları var.
    42 yaşında evli barklı çoluk çocuk sahibi nispeten aklı başında bir adamım. Ona göre kullanıyor ve motoruma bakıyorum. CBF 600 veya F650 motorlara gönlüm çok kaydığı için belkide anlaşabiliriz...[COLOR="Silver"]
    Özel Mesaj atılmıştır

  5. #2505
    Çağatay_14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2011
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Keeway SuperShadow 250
    slm arkadaşlar motorlarımız çok sorun çıkarmadığından forumda pek bi bilgi paylaşımı olmuyor herhalde herkes motor keyfinde herkese kazasız sürüşler dilerim. sizden bi yardım istiyorum arkadaşlar bizim motorların arka fren balatısını günlerdir aramama rağmen bulamadım başka motorların arka fren balatalarından uyanda bulamadım. bildiğiniz arka fren balatası temin edebileceğim bir yer yada başka bir markanın arka fren balatası uyuyorsa biliyorsanız yardımcı olur musunuz herkese teşekkür ederim...

  6. #2506
    esirci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2009
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    V-Strom DL 650 K7+Ramzey 200 cross
    Alıntı Çağatay_14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar motorlarımız çok sorun çıkarmadığından forumda pek bi bilgi paylaşımı olmuyor herhalde herkes motor keyfinde herkese kazasız sürüşler dilerim. sizden bi yardım istiyorum arkadaşlar bizim motorların arka fren balatısını günlerdir aramama rağmen bulamadım başka motorların arka fren balatalarından uyanda bulamadım. bildiğiniz arka fren balatası temin edebileceğim bir yer yada başka bir markanın arka fren balatası uyuyorsa biliyorsanız yardımcı olur musunuz herkese teşekkür ederim...
    Sevgili Çağatay,istediğin balatanın sonuncusunu ben 3 yıl önce İzmir'de bulmuş ve almıştım,aramaya uğraşma bulma şansın yok.iki seçeneğin var,birincisi balata çaktırman(yapıştırma yaptırma),bunda dikkat etmen gereken balatanın kalınlığını iyi ayarlamanız lazım.ikincisi arka cantı uygun bir cantla değiştirmen,biraz masraflı olur ama kaplin takozu derdinden de kurtulmuş olursun.Kolay gelsin.

  7. #2507
    Çağatay_14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2011
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Keeway SuperShadow 250
    Alıntı esirci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Çağatay,istediğin balatanın sonuncusunu ben 3 yıl önce İzmir'de bulmuş ve almıştım,aramaya uğraşma bulma şansın yok.iki seçeneğin var,birincisi balata çaktırman(yapıştırma yaptırma),bunda dikkat etmen gereken balatanın kalınlığını iyi ayarlamanız lazım.ikincisi arka cantı uygun bir cantla değiştirmen,biraz masraflı olur ama kaplin takozu derdinden de kurtulmuş olursun.Kolay gelsin.
    teşekkürler esirci ilgilendiğin için bende baya aradım bulamazsam ki büyük ihtimal bulamıyacağım son çare olarak balata çaktırmayı düşünüyorum dediğin gibi. Ama o kadar saçma bi durum ki alt tarafı fren balatası sürekli değişebilecek bir parça bunun bulunmaması komedi yani melet nasıl bir balataysa hiç bir balataa uymadı bulunmaz hint kumaşı tam hatta düzceye gelip lifanın fabrikasına gidesim geldi :D sonuçta aynı şasi motor üretiyor lifanda :D

  8. #2508

    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Merhaba arkadaşlar siteye yeni üye oldum.4 yıldır shadow kullanıyorum.mesajları kısmen okudum.bende 1yıl buji sorunu yaşadım ama sonunda çözdüm.sorun yaşayan varsa yardımcı olurum.motorum suan tamirde motordan ses geliyordu usta krank dedi ama açınca görcez...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------

    Monero bisan osmanlı yamaha keeway servislerini telefonla ara belki ellerinde vardır.nede olsa aynı motor..merkez yedek parça 15 20 tl ye çakarız dedi istersen ara..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

    Bujilerde elektrik gelgit yaşayanlar anahtarı taktıgımız yer kontakdı heralde orayı açtırıp içini leyim yaptırın sorun kalkar benimde oyleydi düzeldi..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

    Keeway supershadow buji sorununun çözümü
    1.motoru çalıştırmak için anahtar takılan yeri kontak açıp leyimlerini kontrol ettirin
    2.2 adet shampıyon buji alın ve takın
    3.motorda mutlaka enaz 2lt yani 10 tlik benzin olsun bu benzin miktarı ilk motoru çalıştırdıgınızda çok önemli eger benzın azsa bujının bırı calısmıcaktır.ama gıderken farketmez benzının sonuna kadar çalısır bujı bozulmaz
    Haftada bir buji alan bırı olarak bu yontemle enson bujı nezaman aldım hatırlamıyorum...[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

  9. #2509
    SeYyAh0981 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2010
    Şehir
    AYDIN / Nazilli
    Motosikleti
    125 KT / 150 MR / CRF 250L
    Merhaba ; keeway 250cc almayı düşünüyorum ve konuları dikkatli bir şekilde okuyorum. Eli anahtar tutan biriyim çok iddalı değilim fakat anladığım kadarıyla buda biraz bakım aşığı bir makina basedebilirmiyim bilmiyorum . Şu anda 150 MR Mondial im var biraz çıtayı yukseltmek istiyorum umarım anlayabiliriz.

  10. #2510

    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Alıntı Çağatay_14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler esirci ilgilendiğin için bende baya aradım bulamazsam ki büyük ihtimal bulamıyacağım son çare olarak balata çaktırmayı düşünüyorum dediğin gibi. Ama o kadar saçma bi durum ki alt tarafı fren balatası sürekli değişebilecek bir parça bunun bulunmaması komedi yani melet nasıl bir balataysa hiç bir balataa uymadı bulunmaz hint kumaşı tam hatta düzceye gelip lifanın fabrikasına gidesim geldi :D sonuçta aynı şasi motor üretiyor lifanda :D
    Kardeş www.motobakkal.com diye birsite var bizim motorun balataları stokta var diyor istersen bir bak..

  11. #2511

    Üyelik
    26 Temmuz 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Keeway Supershadow 250
    arkadaşlar ben de ss kullanıcısıyım.bir süredir arka dişlim yüzünden sorun yaşamaktayım.tek kişi kullanıldığı zaman o kadar sorun yaratmıyor ama artçı aldığım zaman neredeyse motor kendi istediği yere gidiyor.sizce sebebi ne olabilir.rulman diyen var takoz diyen var.saplamalar kırılmıştır diyen var.bilgisi olan paylaşırsa çok memnun olurum.zincir dişli değişimi yapman gerek diyen var.en kolay ve sağlam yolunu bilen bir arkadaşın yardımına çok ihiyacım var.bu güzel yaz gününde motorun yatması kadar kötü birşey yok inanın

  12. #2512

    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Alıntı Binay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben de ss kullanıcısıyım.bir süredir arka dişlim yüzünden sorun yaşamaktayım.tek kişi kullanıldığı zaman o kadar sorun yaratmıyor ama artçı aldığım zaman neredeyse motor kendi istediği yere gidiyor.sizce sebebi ne olabilir.rulman diyen var takoz diyen var.saplamalar kırılmıştır diyen var.bilgisi olan paylaşırsa çok memnun olurum.zincir dişli değişimi yapman gerek diyen var.en kolay ve sağlam yolunu bilen bir arkadaşın yardımına çok ihiyacım var.bu güzel yaz gününde motorun yatması kadar kötü birşey yok inanın
    Arka dişliyi elinle tut salla bakalım sallanırsa takozlardeğişcek sen en iyisi bir tamirciye götür baksın güzelce yapsın rahat rahat bin.
    Ben takozları tornada yaptırdım plastikten 3senedir sorun çıkmadı.

  13. #2513
    SeYyAh0981 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2010
    Şehir
    AYDIN / Nazilli
    Motosikleti
    125 KT / 150 MR / CRF 250L
    slm ben murat Aydın da oturuyorum ve 250cc KEEWAY almayı düşünüyorum tüm yorumlarınızı okumaya calıştım ve uzuzn süredir takipçinizim fakat bu motorun türkiyede bayisi nerede var bilmiyorum bulursam sıfır birtane düşünüyorum yardım larınızı bekliyorum

  14. #2514
    esirci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2009
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    V-Strom DL 650 K7+Ramzey 200 cross
    Alıntı SeYyAh0981 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm ben murat Aydın da oturuyorum ve 250cc KEEWAY almayı düşünüyorum tüm yorumlarınızı okumaya calıştım ve uzuzn süredir takipçinizim fakat bu motorun türkiyede bayisi nerede var bilmiyorum bulursam sıfır birtane düşünüyorum yardım larınızı bekliyorum
    Murat bu motorun üretimi yok,ancak ikinci el alabilirsin.

  15. #2515

    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Arkadaşlar motor açıldı ve korktuğum başıma geldi
    5.vites dişlisi kırılmış kırılan dişli gitmiş silindirin birini kırmış krank zaten bitik kollar zaten değişçek işin kötü yanı şu silindir tek satılmıyor 5.vites tek yok haliyle
    2 silindir-krank-kollar-şanzıman değişiyor usta 1200 falan tutar dedi battım iflas ettim...

  16. #2516
    SeYyAh0981 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2010
    Şehir
    AYDIN / Nazilli
    Motosikleti
    125 KT / 150 MR / CRF 250L
    Alıntı esirci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Murat bu motorun üretimi yok,ancak ikinci el alabilirsin.
    izmirde aynı görüntü ve macaristan üretimi olduğu söylenen RKS 250cc varmış bunu tavsiye edrmisiniz 7 bin lira fiyat

  17. #2517

    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Merhaba arkadaşlar ben cruiser motor hayaliyle yanıp tutuşarak ehliyetimi yeni aldım tam 2. el bir supershadow almaya kadar vermiştimki bu foruma denk geldim epey okudum çok fazla şikayet var gibi geldi. Sormak istediğim bu cihazlar gerçekten bu kadar sorunlu mu Ankara'da yaşıyorum ve sürekli sürekli tamirciye gidip gelmek istemiyorum, şekil olarakda çok seviyorum sizce almalımıyım bir super shadow? çok arıza çıkarırmı birkaç yaz sorunsuz şekilde binebilirmiyim aktif olarak kullanıcam motoru hergün 40 km gibi. Ne tavsiye edersiniz birde 3-4 bin arası edermi bu motorlar değermi o paraya?

  18. #2518

    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Alıntı malakadi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar ben cruiser motor hayaliyle yanıp tutuşarak ehliyetimi yeni aldım tam 2. el bir supershadow almaya kadar vermiştimki bu foruma denk geldim epey okudum çok fazla şikayet var gibi geldi. Sormak istediğim bu cihazlar gerçekten bu kadar sorunlu mu Ankara'da yaşıyorum ve sürekli sürekli tamirciye gidip gelmek istemiyorum, şekil olarakda çok seviyorum sizce almalımıyım bir super shadow? çok arıza çıkarırmı birkaç yaz sorunsuz şekilde binebilirmiyim aktif olarak kullanıcam motoru hergün 40 km gibi. Ne tavsiye edersiniz birde 3-4 bin arası edermi bu motorlar değermi o paraya?
    Motor super kardeş sorunsuz o yazılanlar acemilik dönemiydi şimdi herkes ustası olmuş motorun siteye giren yok hiç düşünme al

  19. #2519
    Tatlıekşi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2009
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Keeway KW250-H SUPERSHADOW
    Malakadi,

    Bu motoru alırsan sinir hastasın olursun! Benimkini 2 sene önce arkadaşım satın aldı. Motor bende çıkardığı tüm sorunları ona da yaşatıyor halen. Keeway, Virago'nun patentini alıp bu modeli üretmiş. Bu nedenle Virago'nun orjinal parçaları motora uyuyor. Arkadaş da inatla motoru adam etmeye çalışıyor. Sık sık beyin değiştirmek zorunda kalınıyor ki en pahalı parçalarından biri. Yine sık sık otobanda bile almış başını giderken kalp hastası gibi tıklıyor ve duruyor. Almayın sakın. Ne Supershadow'u ne de 150 cc'lik kardeşi Superlight' hiç tavsiye etmem. Pişman olursunuz. Zaten üretimi durduralı yıllar oldu. Parçalarını bulmak da zorlaştı.

  20. #2520

    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Alıntı Tatlıekşi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malakadi,
    Bu motoru alırsan sinir hastasın olursun! Benimkini 2 sene önce arkadaşım satın aldı. Motor bende çıkardığı tüm sorunları ona da yaşatıyor halen. Keeway, Virago'nun patentini alıp bu modeli üretmiş. Bu nedenle Virago'nun orjinal parçaları motora uyuyor. Arkadaş da inatla motoru adam etmeye çalışıyor. Sık sık beyin değiştirmek zorunda kalınıyor ki en pahalı parçalarından biri. Yine sık sık otobanda bile almış başını giderken kalp hastası gibi tıklıyor ve duruyor. Almayın sakın. Ne Supershadow'u ne de 150 cc'lik kardeşi Superlight' hiç tavsiye etmem. Pişman olursunuz. Zaten üretimi durduralı yıllar oldu. Parçalarını bulmak da zorlaştı.
    Ben 4 yıldır kullanıyorum hiç beyin sorunu olmadı yoldada kalmadım fakat yedek parça olayı doğru arkadaş motoru açtık krank kolu değişçek usta diyoki ne viragonun ne bisanın nede crusır kolu uymuyor illa kendı kolu olcakmış parça bekliyoz bulmak sorun
    Şimdi supershadowun yedek parçasından kim sorumlu motomax mı aricaz efsane motorumu yoksa tekay motorumu nerde bu kendi parçaları biri bişey yazsın allah aşkına vallahı hondadan başka motor almayın ilk defa motor açtık 2ay oldu motoru toplayamadık...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler