Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454104 ... SonuncuSonuncu

Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Alıntı hondacbr600_f adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu motorlara yağ ilavesi benzin ile birliktemi yapılıyo yoksa belli zamanlarda kartere mi katılıyo? kartere ilave yapılıyorsa km de yağ tüketimi nedir? teşekkürler..

    Selenin altinda t 2 yag icin ayrica bir depo var benzin ile birlikte koyulmuyor saygilar.

    Gerekli bakimlari ve kitleri bulunan bir Derbinin 174 ve uzerine hizlara ulasabildigini biliyorum.
    First Day Of My Life


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    astral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Motosikleti
    Gilera, Derbi, Yamaha, Piaggio, Aprilia, Ducati, F
    Alıntı Orhanko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dediklerine katılıyorum. Hayırlı olsun motorun.

    Havalar daha ısınınca bir buluşma ayarlayalım mutlaka GPR'lar olarak.

    Konu Hyosung 250 vs Derbi GPR125 karşılaştırmasına dönmeden de şöyle bir açıklama yapayım : Bu iki motorun Motor On dergisinde karşılaştırması vardı. Performansları oldukça yakın olsa da Hyosung ara hızlanmada daha iyi. Test sonucunda Derbi maks hız : 150 km/h ; Hyosung maks hız : 160 km/h idi. Zaten 120 kg boş ağırlığı olan Derbi ile 140 km/h 'ün üzerine çıkmaya da gerek yok, daha fazla birşey beklemeye de...

    Hem rahatsız hem keyifli bir motor işte, acayip birşey
    sağol, motoron dergisinde gördüğün motorun sahibiyim ben! Arkadaşlar belirtilmesi gereken birşey var;GPR kullanan kişilerin %80'i altında ne olduğunu bilen kişiler yani çok yakar,yağ yakar mevzularına girmeye gerek yok,bu motor zevk motoru hyo gibi gündelik kullanılacak birmotor değil,ayrıca hyo gibi teknik özelliklere sahip bir motor değil çünkü bu motorun birebir aynıları motogp de yarışıyor,zaten özellikleri okursanız bu motor safkan pist motoru!Bu motoru almak isteyenler görüntüsüne bakıp almasın,meraklısıysa alsın yoksa üzülür çünkü 2t motordan anlamak lazım...Forumlarda görüldüğü kadarıyla anlayan anlamayan herkes yorum yapıyor,daha 2t motoru mobilet motorlarıyla kıyaslayan var,ben bütün motorlar üzerine çalışıyorum,üniversitede araştırma görevlisiyim ihtisasım bu konuda...Daha yağ ile benzin depolarının ayrı olduğunu bilmeyen,hayatında 2 zamanlı motora binmemiş arkadaşlar yorum yapıyor daha ne diyeyim!Bakın bu motorun test verisi yaktığı benzin hyodan 1 lt fazla 100km'de,şimdi 100km de yarım ekmek parasını mukayese etmeye değermi?yağ deniliyor,en kaliteli sentetik yağ(ki başka yağ koyarsan motoru eline alırsın)15YTL,buda sana nerden baksan 800km gider!Kusura bakmayın ama 100km'de 5YTL nin hesabını yapamayacam,bu motorun size verdiği zevk ve gerçek bir pist replicasına binmenin verdiği tat ile ölçülmez...Hyo yapılsın diye yapılmış bir model hiçbir iddeası olmayan bir model,en basiti üzerindeki kore malı lastiklerden anlayabilirsiniz,yolda tutunmayan dengesiz bir motor(testlerden de okuyabilirsiniz),tek artısı cüsseli şekli zaten herkesi kandıranda o ama hiçkimse detaylara inmiyor,örneğin redline'a yakın kullandığınızda krank kıran bir ss olur mu? Söz gelmişken neymiş bakımları yüksek olurmuş derbinin,niye 2 zamanlı!Şunu söyleyeyim benim runner full dolu halde sattığımda 30bin km de idi ve motoru açtık daha bir 30bin daha giderdi,farzedin gitmedi iyi bakmadınız,ne olacak,yapmanız gereken segman değiştirmek,o da kurtarmadı piston,bunun maliyeti ne 100-150YTL,acaba bu fiyata 4T motor rektifiye olur mu?piston segman takma ne kadar sürer max 2saat,ama 4zaman motor kaç günde toplanır! Birde neymiş yağ masrafı varmış,4zamanlı hyo patates yağımı kullanıyor onada yağ koyuyorsunuz yağ değişimide uzun değil aynı zamanda!Birde 2t motorlar avrupada yasakmış,çok komik ya,bu lafı söyleyene motor cahili derim,aprilia 125,cagiva mito,derbi sadece Türkiye ve geri kalmış ülkelerdemi satılıyor,girin www.bikepics.com'a favori motorlarda ilk 5 te aprilia rs125 görürsünüz,birde çevre bilinci yüksek(kendilerine göre) arkadaşlar EURO2 normu ne anlama gelir bir okusun,bu motorlar bu norma sahip ve avrupadaki katı emisyon normlarını karşılayan motorlar,siz yollarda gezen milyon adet çin motoruna bakın çevreyi ne kadar kirletiyor,hiçbirinin çevre normu yok!Sorusu olan arkadaş varsa cevaplayabilirim
    bakın size bir fotoğraf bu motor derbimi? Hayır,2006-2008 yeni kasa Aprlia RS50,işte derbinin kardeşi sadece ön kafa grenajı farklı,birde derbide yamaha motoru var,feriye kalan herşey aynı,zaten yurtdışı parça sitelerinde her iki motor için aynı parçalar çıkıyor,yani motorun temeli aprilia RS50...



    BUDA DERBİ GPR 125


    Derbi apriliadan neden ucuz peki!En büyük etmen Derbi yamaha dtr 125 motorunu alıp geliştirdi,buda maliyeti ucuzlattı,çünkü motor elinde hazırdı!

  3. #63
    masaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    astral, supersin bilgilendirici bi yazi olmus ben bu motorlarin yakit acisindan normal yedek parca acisindan ise ucuz oldugunu dusunuyorum gunumuzdeki 4 zamanlilara gore patates yagi lafi ise oldurdu beni gece gece

  4. #64
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı kıllıtarkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istiklaldeki sokak başında duran senin kimi yoksa
    Alıntı jonturq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haha harika ya evet mis sokak'da bulunan derbi benim


    sen neredesin peki ?

    yukarıdaki KILLITARKAN la senin makinanın yanından geçtik geçenlerde...güzel tok duruyor...

    çok para verdiğinize inşallah değiyordur...0 ıda pahalı 2.elide...


    ama çalıştığında tam bir fiyasko...teneke sesli...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  5. #65
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2007
    Şehir
    40° 56' 57sn N, 29° 06' 29sn E
    Motosikleti
    HyosunG GT 250 İsim : AraL
    hayko cepkin abimizde de böyle bişey wardı sanırm. bi derbi'si vardı ama nasıl bişey bilmiyorum.

  6. #66

    Üyelik
    03 Nisan 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    yok
    çok hoş makineler ya bence herkes geçmişdir kesin hayran kalmışdır kesinnn....

  7. #67
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    hep almak istediğim ama günlük kullanıma cok uygun olmaması nedeniyle vazgeçtiğim bi motor..
    ilerde bir gün...
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  8. #68

    Üyelik
    02 Aralık 2006
    Şehir
    9 Ay Ankara 3 Ay istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600f Hemde Gümüş...
    Ah ilk motorum derbi 125 mukemmel makina 5.000km civarı sorunsuz kazasız yaptım benden sonraki sahibide 7.000- 8.000 yapmıs oda sorunsuz kullanıyomus.

    Her goren soyle bi donup bakmadan gecmezdi.

    Cok yakması(beni ilgilendirmesede zevk işi bu yakacak tabi) ve selesinin taştan olması dısında bence rakipsiz, mukemmel bi dengeye ve frenlemeye sahip, acemiligi atmak icin iyi tercih...

    Sesinide cok severdim he bide son susturucuyu cıkartın bakalım o 2 zamanlıya gaza verirken yanında konusmak mumkunmu !!!
    HONDA 600f -2008- >> Kawasaki Er6 N -2007->> Derbi 125 Nude -2006-

    Artik No Kawasaki Yes Honda =)

  9. #69
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Gunes Balcikla Sivanmaz " Balcik = Yag , Sivri sinek , Duman , Abi cok yakiyor vesayre "

    Saygilar
    First Day Of My Life

  10. #70
    astral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Motosikleti
    Gilera, Derbi, Yamaha, Piaggio, Aprilia, Ducati, F
    Parça fiyatlarını merak eden arkadaşlar www.easyparts.nl adresinden yurtdışı fiyatları görebilir,en ufak vidasına kadar herşeyi sipariş edebilirsiniz, hem hyo. hem derbi için!!!!Ek olarak; bu tarz motorların parçalarını çinli veya ybr tarzı motorla kıyaslamayın, cebiniz yanar!bu cbr da bile böyle, bir jantı 800YTL!
    www.vespaturkiye.com adresinden modeller girerek parça stok durumuna ve fiyatlarına bakabilirsiniz
    Bu arada ses konusunda teneke sesli lafına katılmıyorum,herkesin zevki farklı,bana 2 zamanlı motor sesi senfoni gibi geliyor,çok hoşuma gidiyor,yağ kokusunada bayılıyorum...mesela cbf 150,cbr 150,ninja 250,hyo gibi motorlarında sesi bana göre balıkçı kayığı motoru gibi...mesela bazı kişiler ducatinin sesinide su motoruna benzetir ama millet 20bin euro verip,niye japonlar gibi cıyaklamayan bir motor alıyor!Çünkü kimisi türk sanat müziği sever,kimiside rock müzik....

  11. #71

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    Astral, çok güzel açıklamışsın. Dergide çıkan motor sendeyse sanırım yeni aldın, hayırlı olsun. O motorun karbon Gianelli egzosuna taliptim ama kısmet değilmiş.
    Bu arada hangi üniversitede araştırma görevlisisin? İTÜ mü?

  12. #72
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Yerinde bir aciklama olmus , Astral arkadasimizin soylemlerine tamami ile katiliyorum

    Tesekkurler
    First Day Of My Life

  13. #73

    Üyelik
    01 Aralık 2006
    Şehir
    USF United states of Fethiye
    Motosikleti
    Yamaha Cgnynuss 125rs
    Alıntı astral adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağol, motoron dergisinde gördüğün motorun sahibiyim ben! Arkadaşlar belirtilmesi gereken birşey var;GPR kullanan kişilerin %80'i altında ne olduğunu bilen kişiler yani çok yakar,yağ yakar mevzularına girmeye gerek yok,bu motor zevk motoru hyo gibi gündelik kullanılacak birmotor değil,ayrıca hyo gibi teknik özelliklere sahip bir motor değil çünkü bu motorun birebir aynıları motogp de yarışıyor,zaten özellikleri okursanız bu motor safkan pist motoru!Bu motoru almak isteyenler görüntüsüne bakıp almasın,meraklısıysa alsın yoksa üzülür çünkü 2t motordan anlamak lazım...Forumlarda görüldüğü kadarıyla anlayan anlamayan herkes yorum yapıyor,daha 2t motoru mobilet motorlarıyla kıyaslayan var,ben bütün motorlar üzerine çalışıyorum,üniversitede araştırma görevlisiyim ihtisasım bu konuda...Daha yağ ile benzin depolarının ayrı olduğunu bilmeyen,hayatında 2 zamanlı motora binmemiş arkadaşlar yorum yapıyor daha ne diyeyim!Bakın bu motorun test verisi yaktığı benzin hyodan 1 lt fazla 100km'de,şimdi 100km de yarım ekmek parasını mukayese etmeye değermi?yağ deniliyor,en kaliteli sentetik yağ(ki başka yağ koyarsan motoru eline alırsın)15YTL,buda sana nerden baksan 800km gider!Kusura bakmayın ama 100km'de 5YTL nin hesabını yapamayacam,bu motorun size verdiği zevk ve gerçek bir pist replicasına binmenin verdiği tat ile ölçülmez...Hyo yapılsın diye yapılmış bir model hiçbir iddeası olmayan bir model,en basiti üzerindeki kore malı lastiklerden anlayabilirsiniz,yolda tutunmayan dengesiz bir motor(testlerden de okuyabilirsiniz),tek artısı cüsseli şekli zaten herkesi kandıranda o ama hiçkimse detaylara inmiyor,örneğin redline'a yakın kullandığınızda krank kıran bir ss olur mu? Söz gelmişken neymiş bakımları yüksek olurmuş derbinin,niye 2 zamanlı!Şunu söyleyeyim benim runner full dolu halde sattığımda 30bin km de idi ve motoru açtık daha bir 30bin daha giderdi,farzedin gitmedi iyi bakmadınız,ne olacak,yapmanız gereken segman değiştirmek,o da kurtarmadı piston,bunun maliyeti ne 100-150YTL,acaba bu fiyata 4T motor rektifiye olur mu?piston segman takma ne kadar sürer max 2saat,ama 4zaman motor kaç günde toplanır! Birde neymiş yağ masrafı varmış,4zamanlı hyo patates yağımı kullanıyor onada yağ koyuyorsunuz yağ değişimide uzun değil aynı zamanda!Birde 2t motorlar avrupada yasakmış,çok komik ya,bu lafı söyleyene motor cahili derim,aprilia 125,cagiva mito,derbi sadece Türkiye ve geri kalmış ülkelerdemi satılıyor,girin www.bikepics.com'a favori motorlarda ilk 5 te aprilia rs125 görürsünüz,birde çevre bilinci yüksek(kendilerine göre) arkadaşlar EURO2 normu ne anlama gelir bir okusun,bu motorlar bu norma sahip ve avrupadaki katı emisyon normlarını karşılayan motorlar,siz yollarda gezen milyon adet çin motoruna bakın çevreyi ne kadar kirletiyor,hiçbirinin çevre normu yok!Sorusu olan arkadaş varsa cevaplayabilirim
    bakın size bir fotoğraf bu motor derbimi? Hayır,2006-2008 yeni kasa Aprlia RS50,işte derbinin kardeşi sadece ön kafa grenajı farklı,birde derbide yamaha motoru var,feriye kalan herşey aynı,zaten yurtdışı parça sitelerinde her iki motor için aynı parçalar çıkıyor,yani motorun temeli aprilia RS50...


    BUDA DERBİ GPR 125


    Derbi apriliadan neden ucuz peki!En büyük etmen Derbi yamaha dtr 125 motorunu alıp geliştirdi,buda maliyeti ucuzlattı,çünkü motor elinde hazırdı!


    Arkadaşım dediğin herşey super ve doğru zaten bu makineyi sadece bilenler alır sokakta millet dalga gecsin sapına kadar derbi felan vız yanlız bunu alıyorsan yanında bir scooterın olucak bu makine evde full spec yatıcak cıkartıcan hafta sonu zevkine isterse 1 milyar yaksın adı üstünde zevk işi bu
    Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar

  14. #74
    koromako - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6-F
    Arkadaşlar benim Derbinin aynalarını daha iyi bir görüş sağlayabileceğim aynalarla değiştirmek istiyorum. Astralın fotoğrafını gösterdiği apriliada mesela sinyalsiz ayna var, sinyaller grenajda. Böyle bir şekil de yapılabilir. Önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

  15. #75
    345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    MUĞLA/Milas
    Motosikleti
    cbr 600f,hyosung gt250r
    Arkadaşlar gt250r kullanıyorum derbide çok ilgimi çeken bi motosiklet zaten motosiklet aşkından olsa gerek hemen her motoru çok severimYazılarınızı takip ederken bazı yazılanlar garibime gitti.İlk önce şunu belirteyim 2 zamanlı 125 cc gerçek bi ss ile yol kullanımına daha uygun 250 cc 4 zamanlı v motorlu bi motosikleti kıyaslamayacak kadar motor bilgisine sahibim.Fakat burada çok garip şeyler yazılmış ben kendimce cevap vereyim dedim.
    100 kmde 1 litre fazla yakan bi motosiklet olabilir derbi hatta 2 litre yaksın farketmez sonuçta bunun kullanıcıları bunu bilerek alıyorlar.1 litre benzin 3 lirayı geçti bir ekmek 50 kuruş 6 ekmek parası eder yarım değil
    Motosikletin dengesizliği lastiklerden değil şasedendir.Hyosung maliyetleri düşürmek için ucuz lastik koymuş paraya kıyıp marka bi lastik alındımı denge meselesini bidaha konuşalım derim
    ss motosikletlerde heleki devir kesici yoksa mekanik sorun kaçınılmazdır...kawasakilere kol çıkaran lakabı takılmıştı bi ara hatırlatırım.Yüksek devirlerdeki yağlama eksiklğinden yatak saran r6 ları hiç saymıyorum.Kaldıkı aynı motoru kullanan gt 250 de 1 yada 2 kişide duydum, gv 250 de hiç krank kırma olayı duymadım, buda bu sorunun kaynağını gösteriyor sanırım.ss ye bindim diye 250 den 500 bekleyen arkadaşların marifeti...
    Hyosung un yağ değişimi 4000 km de bir yapılıyor.1,5 litre yağ ile...Filtresi ile beraber 40 ytl civarına patlar.Derbide 1,5 litre yağ ile 800 km yapıldığı söyleniyor 800 km de bir 25 ytl civarı yağ parası ödeniyor...4000 kmde 100 ytl yi aşan yağ masrafı demek buda hyosung un 2 katından fazla yani burada yazılıp çizildiği gibi aynı değil
    Şu çamur at izi kalsın muhabbetinden çok sıkıldım artık herkes motosikletine binsin keyfine baksın.Olmayacak motosikletleri kıyaslayıp komik duruma düşmenin anlamı yok.Yalan yanlış bilgi vermeyin millete sırf kendi motosikletinizi övmek için Ayrıca tipi için kandırılan biri ...yok ben motosikletimi alırken 250 cc ss katogorisinde 29 hp güç üreten 0-100 ü 7-8 sn civarı olan 160 km hızları geçebilen başka motosiklet yoktu Türkiyede çok daha kötü motosikletler çok daha pahalıya satılıyordu...Arkadaşın biride demişki bu hyoyu yer mer bişeyler yazmış kendince
    neyse dediğim gibi derbi çok güzel bi motosiklet özel bi motosiklet.Yazımdaki amaç bu motosikletleri karşılaştırmak değil bazı yanlış şeyleri düzeltmek içindi...her motosiklet güzeldir ama özelin yeri ayrıdır tabi

  16. #76

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Motosikleti
    Derbi GPR125r
    345, dediklerine katılıyorum. Yalnız bir düzeltme : Castrol Racing 2T tam sentetik yağlar benzin istasyonunda bile 15 YTL'ye satılıyor. Dolayısıyla 4000 km'de 75 YTL oluyor.

    Astral, cevap bekliyorum önceki mesajıma.

  17. #77
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Redline olmadigi icin yasanabilicek sorunlari konusmamiz gerektigini dusunuyorum.

    ve merak ediyorum redline yapilabilirmi?
    First Day Of My Life

  18. #78

    Üyelik
    29 Şubat 2008
    Motosikleti
    gpr 125 2006
    arkadaşlar tamamiyle memnun olduğum gpr 125imi daha büyük bi motor almak için satmayı planlıom ilgilenenlere...

    http://www.sahibinden.com/9000_km_de...?keyword=derbi

  19. #79
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Satilik motosiklet ilanlari arasina tasinmasini rica ediyorum


    Saygilar.
    First Day Of My Life

  20. #80
    astral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2007
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Motosikleti
    Gilera, Derbi, Yamaha, Piaggio, Aprilia, Ducati, F
    Bütün soruları tek tek yanıtlayayım;
    1. olarak ben ege üniversitesinde araştırma görevlisiyim(izmir),motoru yeni aldım sayılır,RS 125 alamadık ama onun bir gömlek altı derbi aldık,daha öncede Gilera runner'ım vardı,gündelik yaşamda da aprilia sonic 50 motorum var,yani bende italyan hastalık(derbi ispanyol ama yukarda gösterdiğim gibi genlerinde italyanlık var,hernekadar motoru yamaha olsada)
    2. olarak Onur1 arkadaşım,bende derbiden önce aprilia rs 125 çok kovaladım az daha alıyordum nasip olmadı,hayranıyım desem yeridir..Ama sen RS125 kovalarken RS50 versiyonunu hiç görmemişsin!Bu fotoğraflarda kekleme yok DERBİ GPR 125=RS 50 birebir aynı diyorum,yurtdışı sitelerde parçalarıda aynı diyorum sana bir foto daha(derbinin 2-3 parça haricinde rs 125 ile alakası da yok zaten) buyrun 2008 rs 50

    3. olarak gtr 250 ile GPR 125 farklı sınıfta,bazı arkadaşlar karşılaştırıyorlar diye bende iki motoru ele aldım ama bu yanlışı zamanında dergilerde yaptı ve gpr ile hyo.yu kıyasladı(örnek motoon dergisi)...yarım ekmek derken,bizim burda yarım ekmek demek köfte,döner anlamına gelir oda nerden baksan 3-4ytl(bunuda açıkladım ya ne diyeyim),1.5l yağ ile 800km çok kısa bence o motoru gereğinden fazla zorluyorlar,ki kol çıkarma mevzusunda gpr da kesici yok bu motorda hep redline kullanılıyor devir olarakta gtr dan yüksek ama kolu filan çıkmıyor,işte bu kol çıkma mevzuları eskide kaldı ama hyo da baya bir kol çıkıyor,1-2 motorda da değil!ki bunu dergilerde yazıyor bu motoru zorlamayın diye...işte burdan da bir sonuç çıkıyor gtr 250 ss sınıfında iddealı bir motor değil,daha önce dediğim gibi bu lastiklerinden de belli,süspansiyonun aşırı yumuşak olmasından da,yani gündelik kullanım motoru!Denge sadece lastik ya da şase değil,ağırlık merkezi, süspansiyon,yerden yükseklik herşey önemli,derbi yarış replicası olduğundan yol tutuşuda mükemmel düzeyde en basit örnek dünyanın en iyi motorsiklet süspansiyon markalarından Marzocchi ters çatallar kullanılmış! Tüketim hesaplamasına gelince 100km de benzin olarak 3.3 ytl koyduk, yağ olarakda seni kırmayalım 4000km de 75YTL farkdan 100km de 1.8ytl de yağ koyduk,toplamda 100km'de max 5ytl fark yaptı,değermi,bence hayır bu motorla 1km bile 5ytl'ye değer!İşte benim kızdığımda bu hala yorumlar aynı çok yakar,yağ yakar ne yakıyor arkadaşlar 100km'de 5YTL,deli para değil mi...5ytl yarım ekmeği geçtim motoru 1saat otoparka koyarsınız....
    Herneyse hyo derbi çok alakasız yerlerde ikiside "sınıfında" iyi motorlar ama millet tipe ve motor hacmine göre kıyas yaptığından bu karşılaştırmaların sonu gelmez,mesela diğer örnek cbr 125-gpr 125 çok komik ne diyeyim...
    Tekrar söylüyorum 2T motorlara merakı olmayan,anlamayan,sırf şekil yaparım diye düşünenler bu motoru almasın üzülürler


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454104 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler