honda turkiye genel muduru serdar akman beye mail attım bu durum icin ayriyetten telefonlada durumu kayıt altına soktum
motora ne yaptıysa usta, motor 0-20km ilk aldıgımdan 2 kat daha fazla titriyor ve egzozdan cıkan o guzel pat pat pat sesi gitti nadir yapıyor oda birkere pat.
birde hala anlam veremedim gitti bu kadar fark olamaz diye duşunuyorum gunduz kulanımda kalkışı hızlanması iyi ama 5 dakika surmuyor gidiyor o serilik bayılıyor, akşam ise makine ucuyor kalkış ve hızlanma ultra ama oda 5-10 dakika sonra gidiyor? motordamı birşey var elektronik beynindemi yoksa debriyajdamı? servis cozemiyor zaten sorunu ben cozeyim diyorum bende cozemiyorum
acaba debriyaj normalinden dahamı cabuk ısınıp cekiş, hızlanma, yokuşta durunca kalkmakta zorlanması hatta kalkamaması gibi sorunları debriyajmı yapıyor. hava filtreside yeni takıldı 0.5 artsaydıda gucu moralim bukadar bozulmasaydı ama yok artacagına duşuyor gucu 4000km de kesin activa gucune duşer
debriyaj balatasının ustundeki kapak kavrulmuş renk değiştirmiş yokuşta kalınca cıkmaya calıştıgım icin oldu heralde cunki koku geldi bundan sonra yokuş mokuş cıkamayacaz yanlışlıkla cıkıpta durdummuda inip elimle ite ite cıkaracagım heralde
enjeksiyondan desem PGM-FI kullanıyor ve butun yarış motorlarıda aynısını kullanıyor o zaman onlarında kan aglaması gerek?
kayış desem gordum pırıl pırıl duruyor ve kapakta tortusu bile cıkmadı ama dunya kadar balatanın tozu cıktı?
on varyator bilyaları kalıyor geriye oda gaza basınca hızlanmadan bilyeler acılıyor ve hemen kalkış gucunu duşuruyor o zaman?
hayırlası bakalım artık servis servis dolaşıp bu sorunu cozecek uzman bir usta arayacagız gibi geliyor!