Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Kymco CK 125 hakkında herşey...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250


    Neden Kymco Ck 125 aldım.

    Motor almaya karar verince internette marka araştırması yaptım. En çok önerilen marka olmamasına rağmen fiyat uygunluğunu da düşünerek Kymco CK 125 almaya karar verdim. 22 Ekim 2007'de Üsküdar Petsa Motor'dan motorumu aldım.

    İlk İzlenimlerim;

    1-) GARANTİSİ 30.000KM'YMİŞ : Garanti kitabını açınca şaşırdım. İnternette 100.000 km. garantili olduğu reklamı yapılan motosikletin garantisi 30.000 km. yazıyor.

    2-) BANA VERİLEN MOTORUN MODELİ VE YILI FARKLI ? : PETSA MOTOR tarafından Sahibinden.com sitesinde yapılan reklamda 2007 model Kymco Ck125 Pulsar olduğu belirtilen motosiklet, bana teslim edilen ruhsata göre 2006 model Kymco Ck 125 2F. Yani söylenen ve reklam edilenden, hem yılı hem de modeli farklı bir motor verilmiş.

    3-)PETSA MOTOR SERVİSİ GÜVEN VEREMEDİ : Motoru teslim ederken servisteki usta ilk bakıma 500km.de gel dedi. Oysa Kullanım kitabına göre ilk bakım 300km.de. İlk bakım için motorumu Kızıltoprak'taki İSTANBUL MOTOR'a götürdüm.

    4-)YOKUŞ ÇIKAMIYOR : Şu an 500 km.deyim. Yokuş tırmanması iyi değil. Rodajdaki bir mobiletle 2 kişi yokuş çıktığımı hatırlıyorum. Kymco ck 125 yokuşlarda mobiletten biraz daha iyi hepsi o kadar. Bir yokuşu çıkmak için zorlana zorlana devir kazandırmaya çalışırken yanımdan hızla geçen Honda activa 100cc. scooter gördüğüm oldu. Hızı dik yokuşta 2. vites 25km/h'e kadar düşüyor(tek kişi). Orta eğimli bir yokuşta 3. vites 40-45km/h(tek kişi). Düz yolda hızlanması iyi. Rodaj kuralları gereği 5000 deviri geçmiyorum. 5. vites 5000 devirde 60km/h yapıyor. Titreşim konusunda pek bilgili değilim ama beni rahatsız eden bir titreşim algılamadım. İlk çalışmada sorun çıkarmıyor. Sabahları marşa tek basmada çalışıyor.

    5-)YAKIT SARFİYATI İYİ : 100km.de 2.5 lt. olarak hesapladım. Rodajdan sonra biraz daha da düşer.

    6-)LASTİKLERİ KÖTÜ : Lastikleri ıslak yolda son derece güvensiz(Duro). Kışın kullanmak için hemen iyi bir lastik takmak gerekir.

    7-) PARÇA BEKLEME SÜRESİ UZUN : Aldığım motosikletin benzin depo kapağı arızalı çıktı. Yeni kapak için 4 hafta bekledim.


    Kymco Ck 125 kullanıcıları, görüş ve tecrübelerimizi paylaşmakta yarar görüyorum. Selamlar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSXR1000RR1
    öncelikle paylaşım için çok teşekkür ederim, ck 125 i bende petsa motorun kampayasıyla almayı düşünmüştüm, 1 ay önce 2.000 ytl iken bir anda 2.400 ytl ye çıkınca vazgeçmiştim, iyikide vazgeçmişim, eksileri artılarından fazla bir makineymiş, aynı paraya 2. el bakımlı bir ybr 125 almak daha mantıklı geliyor bana.

  3. #3
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    bende 2 ay evvel vardı ck 125 2.el almıştım.Bahsettiğin yokuş çıkmama sorunu bende kesinlikle olmamıştı.125lik bir makinaya göre optimum bir güç vardı yani abartılacak bir gücü yoktu ama gayet iyi çıkıyordu neticede 125cc.Bir depo benzinle 540 km. yaptım ama şehir içi kullanımda 500 km. gördüm ama motorda damla benzin kalmamıştı hep test etmek için sınıra dayadım vede arkadaşların motorundan benzin çektim.Depo kapağında bazen benzin sızdırıyordu bende sızdırmasın diye artık tam depo doldurtmuyordum.Motorun bir çok artısı vardı vede gayet memnun kalmıştım ancak beni kesmediği için sattım yoksa benzin sarfiyatı açısından kesinlikle tatmin edici.Aydın motora götürmüştüm aldığım gün şöyle bir baksın diye adam niye kymco aldın alsaydın tvs apache dedi.Bu arada kendisi bir kymco yetkili servisi... Bende aldığım fiyatı söyleyince haa o zaman iyi ki almışın dedi.Ben aslında çok memnun kaldım vede umduğumdan daha sağlam çıktı kontak kapatmadan 200km. yol gittim tık demedi ama selesi çok rahatsız etti beni.Motoru 1000 km.de aldım 5000 km.de mi ne sattım hergün işe gitip geldim.Bakımlarını ben yaptım.Hayatımda ilk defa bir motora ben bakım yaptım.Tabii ki aldığımda yetkili servisi bakımını yaptı sonrasındaki bakımları ben yaptım.Bence sen istanbul motora götür onlar bir elden geçirsinler mutlaka şikayetlerinin çoğunu giderirler.Parça olarakta o kadarda seni mağdur etmezler.Genelde çok acilse sıfır motordan hemen söküp takıyor ustalar.İstanbul motora fiyat konusunda bir daha pahalıdır diğer servislere göre ama adamlara işini iyi yapıyorlar vede bakıma çok mu para verdim diye bir soru işareti oluşmuyor

  4. #4
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    anlattıkları ve bu motor !
    bence o motorda bir sorun var..
    daha önce bir arkadaşımda olan motoru test etme şansım olmuştu
    ve bence hakkını fazlasıyla veriyor demiştim..
    Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...

  5. #5
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    bende ck 125 almayı düşünen biri olarak şimdi ikilemde kaldım.şimdiye kadar böylesi şikayetler duymadım yaptığım araştırmalarda.bencede sen motorda biraz şansızlık yaşamışsın.kampanya ürünü olduğundan olabilir belki.umarızki tez zamanda giderilir

  6. #6
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250

    Yokuşta güçsüzlük sorunu artarak devam ediyor...

    Artık orta eğimli bir yokuşu ikinci vitesten yukarısıyla çıkmıyor. Ve son derece ağır kalıyor. Acaba soğuk hava çekişi etkiliyor mu? Düz yolda ise hızlanması gayet iyi. Motorda bir sorun olsa düz yolda da hızlanamaması gerekir. Düz yolda gayet iyi. Bu motordan hiç bir şey anlamadım vallahi.

    Ayrıca stop ettiğimde motordan bir tek tıklama şeklinde bir metal vuruntu sesi geliyor. Bilgisi olan var mı? Nedir acaba? Benzin olabilir diye düşündüm. Bundan sonra 98 oktan benzin almayı düşünüyorum. Faydası olur mu bilmem?

    Kymco CK 125 kullanıcılarından bilgi paylaşımı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler...

  7. #7

    Üyelik
    17 Aralık 2007
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    planet 5
    ck 125 motosiklettemi çin malı

  8. #8

    Üyelik
    08 Eylül 2007
    ck 125 taiwan malıdır.Bence bir çinli ile de kıyaslanamaz.

  9. #9

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    biçok başlıktan aynı anda takip ediyorum bu motoru. aklıma tek takılan şu bayır olayı. zaten günlük hayatta kaç kere bayır denkgeliyoki ? beni tek düşündüren bizim evin bayırı. o da günde 2kere çıkcam.scooterim oldukça seri çıkıyo ama vitesli motor bu bayırda tahminim bitiminde 2ye atar. uzun hafif dik bayırlarda 2 kişi hızı 25e düşmesi benim kafama takıldı.

  10. #10
    gokhan_307 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    2006 Ybr 125 (Mavi)
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca stop ettiğimde motordan bir tek tıklama şeklinde bir metal vuruntu sesi geliyor. Bilgisi olan var mı? Nedir acaba? Benzin olabilir diye düşündüm. Bundan sonra 98 oktan benzin almayı düşünüyorum. Faydası olur mu bilmem?

    Kymco CK 125 kullanıcılarından bilgi paylaşımı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler...
    Metal vuruntu sesi marş motorunun yerine oturması diye biliyorum.Tıkır tıkır geliyosa motorun soğuma sesi, sobadan gelen tıkırtı gibi yani.Aynı sesleri bende merak etmiştim ilk başta

    Acaba soğuk hava çekişi etkiliyor mu?
    Genellikle benim gibi daha motor ısınmadan gideceğin yere varıyorsan etkiler tabi ama motor ısındıktan sonra bir zararı olmaz hatta motor daha iyi soğuduğu için iyi olur diye düşünüyorum.
    98 oktan benzinin hızı etkilediğini pek farkedemedim dediğim gibi ısıtamadığım için.Tüketim' e etkisini ise yakında öğrenirim.

  11. #11
    ahmet_cebesoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2007
    Şehir
    İZMİR-BUCA
    Motosikleti
    yamaha dragstar 650 -yamaha ybr 125
    kymconun lastikleri gercekten cok kalitesiz
    motorcuda geri vitess olmaz daima ileri

  12. #12

    Üyelik
    22 Ocak 2008
    Şehir
    izmir-urla
    Motosikleti
    ARTIK YOK YENİSİNE SAGLIK
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Neden Kymco Ck 125 aldım.

    Motor almaya karar verince internette marka araştırması yaptım. En çok önerilen marka olmamasına rağmen fiyat uygunluğunu da düşünerek Kymco CK 125 almaya karar verdim. 22 Ekim 2007'de Üsküdar Petsa Motor'dan motorumu aldım.

    İlk İzlenimlerim;

    1-) GARANTİSİ 30.000KM'YMİŞ : Garanti kitabını açınca şaşırdım. İnternette 100.000 km. garantili olduğu reklamı yapılan motosikletin garantisi 30.000 km. yazıyor.

    2-) BANA VERİLEN MOTORUN MODELİ VE YILI FARKLI ? : PETSA MOTOR tarafından Sahibinden.com sitesinde yapılan reklamda 2007 model Kymco Ck125 Pulsar olduğu belirtilen motosiklet, bana teslim edilen ruhsata göre 2006 model Kymco Ck 125 2F. Yani söylenen ve reklam edilenden, hem yılı hem de modeli farklı bir motor verilmiş.

    3-)PETSA MOTOR SERVİSİ GÜVEN VEREMEDİ : Motoru teslim ederken servisteki usta ilk bakıma 500km.de gel dedi. Oysa Kullanım kitabına göre ilk bakım 300km.de. İlk bakım için motorumu Kızıltoprak'taki İSTANBUL MOTOR'a götürdüm.

    4-)YOKUŞ ÇIKAMIYOR : Şu an 500 km.deyim. Yokuş tırmanması iyi değil. Rodajdaki bir mobiletle 2 kişi yokuş çıktığımı hatırlıyorum. Kymco ck 125 yokuşlarda mobiletten biraz daha iyi hepsi o kadar. Bir yokuşu çıkmak için zorlana zorlana devir kazandırmaya çalışırken yanımdan hızla geçen Honda activa 100cc. scooter gördüğüm oldu. Hızı dik yokuşta 2. vites 25km/h'e kadar düşüyor(tek kişi). Orta eğimli bir yokuşta 3. vites 40-45km/h(tek kişi). Düz yolda hızlanması iyi. Rodaj kuralları gereği 5000 deviri geçmiyorum. 5. vites 5000 devirde 60km/h yapıyor. Titreşim konusunda pek bilgili değilim ama beni rahatsız eden bir titreşim algılamadım. İlk çalışmada sorun çıkarmıyor. Sabahları marşa tek basmada çalışıyor.

    5-)YAKIT SARFİYATI İYİ : 100km.de 2.5 lt. olarak hesapladım. Rodajdan sonra biraz daha da düşer.

    6-)LASTİKLERİ KÖTÜ : Lastikleri ıslak yolda son derece güvensiz(Duro). Kışın kullanmak için hemen iyi bir lastik takmak gerekir.

    7-) PARÇA BEKLEME SÜRESİ UZUN : Aldığım motosikletin benzin depo kapağı arızalı çıktı. Yeni kapak için 4 hafta bekledim.


    Kymco Ck 125 kullanıcıları, görüş ve tecrübelerimizi paylaşmakta yarar görüyorum. Selamlar...
    ben bu yazdıklarına katılmıyorum ben gecen sene mayıs ayında aldım motumu su an 12bınde we yokus cıkarken dusuk devırle cıkarsan vıtes dusurmen gerekır 1 vites 40km 2. vites 60km yapıyo yokus cıkarken rahatlıkla 50km hızla cıkabılırsın emın ol dene istersen bende bu sıkayetlerden hıcbırı yok sadece depo kapagından ses gelıyo oda genel bı sorun dıye dusunuyorum tek yapman gereken kapagı hafıf sola dogru cevırıosun

  13. #13
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250

    Bugün 1000km bakımını yaptırdım.

    Bugün 1000km. bakımını yaptırdım. Petsa motor bana daha yakın ama Kızıltoprak taki İSTANBUL MOTOR'a götürdüm. Konu hizmet alma olunca mesafeden çok güven duygusu öne çıkıyor.

    Motorun bakımını yapan usta sübapların gevşek olduğunu gerekli ayarları yaptığını söyledi. Gerçektende motorun çalışma sesi değişti. Sübap ayarı düzgün olan bir motorun çekişi de daha iyi olurmuş. Benim de hep motorun çekişi az diye şikayetim oluyordu. Umarımbu şikayetim sona erer.

  14. #14
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Üsküdar PETSA'dan almış olduğum kymco ck 125 şu an 1100 km.de. Şimdi yokuş çıkışı biraz daha iyi. Motoru aldığım ilk haftada depo kapağının bozuk olduğunu farketmiştim. 4 hafta bekledikten sonra benzin depo kapağı garantiden geldi. Motoru aldığımdan beri sürekli far ampulü kesiyordu. Motorum daha 4 aylık. 4 ampul değiştirdim. Tabii ki garantiden değil. Servise götürüp baktırdım. Konjektör bozuk dediler. Böylece bana depo kapağının yanı sıra konjektörü de bozuk bir motor verilmiş olduğunu anlamış oldum. Ama ne fayda.

  15. #15
    deliberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    datca-ankara
    Motosikleti
    kymco ck125
    arkadşlar benim motorda debriyajın üsütnde pres diye bi düme var ne işe yara bu düme motoru yeni aldığım için bilemiyorum

  16. #16
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı deliberk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadşlar benim motorda debriyajın üsütnde pres diye bi düme var ne işe yara bu düme motoru yeni aldığım için bilemiyorum
    Farkındaysan mesajını yazdığın başlık yer Kymco CK 125 başlığı. Sahip olduğun motor avatar resmindeki ise yanlış başlığa mesaj yazdın. Motorunun marka ve modeline uygun olan başlığa mesaj yazarsan daha kolay cevap alırsın.

  17. #17

    Üyelik
    09 Kasım 2007
    valla dostum tek kelımeyle sunu solıyeyım ben 28000 km kullandım 2 yıl once sattım ve tahmınımce makıne su an 50000 ı devırdı cunkı gazete statn bı arkadas aldı sen dusun bence kalıte ortada

  18. #18
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250

    Kymco ck 125 motorumun gidişatı.

    Motorumu servis için İstanbul Motora götürüyorum ve memnunum. 21.02.2008'de garantiden siparişi verilen konjektör 08.03.2008'de geldi ve takıldı. Motorum şu anda 1250 km. de ve şu an için önemli bir şikayetim kalmadı. Motorda ses yapan bir yer var ama henüz bulamadım. Deponun altındaki kablolardan olabilir. Çok önemli değil. Zamanım olursa bakarım. İyi sürüşler.

  19. #19
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    CK 125'imin arka park ve fren lambasını iptal ederek ledli park ve fren lambası yaptım. 14 tane parlak kırmızı led kullandım. 7si park, 7si fren. Güzel oldu. Ama tam olarak tatmin etmedi. Daha parlak ışık istiyorum. Müsait bir zamanımda 30 ledden oluşan yenisini yapmayı düşünüyorum. Motorun selesi pek rahat olmadığı için üzerine sünger ilavesi ve yeni kılıf yaptırdım. Motorum yavaş yavaş açıldığını hissettiriyor. Yokuşlarda eskiye nazaran daha güçlü.Hız ve serilik bakımından oldukça iyi. Bugüne kadar İki kez yan yattı. Sadece İkincisinde sağ ayak koyma demiri yamuldu. Başka hiçbirşey yok. Bu da motorun sağlam olduğunu gösteriyor. İlk kullandığım günlerde pek ısınamamıştım. Bunda bazı şikayetlerimin olması rol oynamıştı. Artık motorumu seviyorum. İnşallah kazasız belasız uzun süre binerim. İyi sürüşler.

  20. #20
    deliberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    datca-ankara
    Motosikleti
    kymco ck125
    arkadaslar 300 km de benim motora m-oil 10/40 yag koydular sizce bu doğrumu ck125 lerde birde bu motorlarin yakıttuketimi hakkında bi bilgi verirmisiniz 330 km oldu yolda kalacağım diye bekliyoru


    REKLAM ALANI
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler