Evet, altta 2003 yilinda ortaya atilan konsept RC8...
KTM nin yillardir uzerinde calistirip bir surup bir geri cektigi RC8 SS modeli nihayet lanse edildi.
Motor 1,148 CC 4T
Ikiz V, 75 derece acili
Sıkıstırma orani 12.5 : 1, dort valfli, sivi sogutmali.
10000 rpm de 113 kW =~ 152 HP guc ve 8000 rpm de 120 Nm azami tork uretiyor.
Keihin uretimi elektronik enjektorlerle besleniyor.
Yag banyolu, islak tip debriyaj sistemi var. Govde tamami crom-molibden alasimi. On ve arka suspansiyon WP
Onde ve arkada tabii ki disk frenler var. Onde dort kaliperli cift 320mm diskler durduruyor bu sportif motosikleti. Frenler Brembo.
16,5lt yakit kapasitesi var ve 188kg agirliginda yola cikiyorsunuz.
Bir aksiyon
Ve bir kokpit detayi vereyim...
KTM nin collerden, daglardan ovalardan asip asfalta girisi muthis olacaga benziyor. En buyuk rakibinin BMW nun yeni HP2Sport ve Ducati 1098 olacagini tahmin ediyorum bu keskin hatli sportif motosikletin.
Eh KTM, col, dag, tepe filan derken arsivimin taze fotograflarindan biriyle konuyu kapatayim. Coma gecenlerde tamamlanan UAE Desert Challenge de KTM 690 nin hakkini veriyor... Aklimizi basimizdan aliyor.