Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #43361
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı Nolann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ybr 125 esd hakkında tecrübelerinize ihtiyacım var. Motorumdan bazen gaz verdiğimde veya virajda vs. motordan bir ses geliyor sanki lastiğe taş çarpıpta fırlatıyormuş gibi pat çut. Gidonda boşluk oldugunda lık luk yapar ya hah o gibisinden.. sesi inceledim arka kısımdan geliyor arka çamurluğu söküp yola çıktım motordan o sesi alamadım. Çamurluktandır deyip çarpabilecek yerlerini bantlayıp altına ped koydum fakat randıman alamadım. Bu ses nerden geliyor olabilir? 2. Sorun ise kontak kapalı motor yürürken(anca o sesi öyle duyuyorum) Arka kısımdan sanki yağsızmış gibi cızırtılar geliyor (yaylı yatağın üzerinde zıpladığınızı düşünün..) Özellikle şu arka kısımdan gelen ses benim çok canımı sıktı.. Çamurlukla gidiyorum ses yapıyor ara ara çamurluk çıkartıyorum sıkıntı yok.. Çamurluk bantlayıp yola çıkıyorum ses var.. Lütfen yardım edin bu konuda size istişare etmek istedim.. Fikirleriniz benim için çok önemli. Teşekkürler..
    Ses tak tak şeklinde mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #43362
    Nolann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2013
    Motosikleti
    Suzuki GSX 600F K7
    Evet. O sekilde

  3. #43363
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı Nolann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet. O sekilde
    Zinciriniz muhtemelen fazla gergin. Ön dişli kapağını sökün,ön dişliyi kontrol edin. Ön dişliyi tutan somunlar gevşemiş mi,dişli de herhangi bir aşınma var mı diye kontrollerinizi yapın. Bu tak tak sesi zincir fazla gergin olunca ön dişliden gelir genelde. Cızırtıda muhtemelen zincirden geliyor. Güzel bir zincir temizliği ile sorununuz ortadan kalkacaktır.

  4. #43364
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Arka çamurluğu çıkarmak için; yan kapaklar, sele, arka grenajlar, çanta demiri vs çıkarılması gerekiyor mu? Yoksa bir püf noktası var mı?

  5. #43365
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı rs_guven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka çamurluğu çıkarmak için; yan kapaklar, sele, arka grenajlar, çanta demiri vs çıkarılması gerekiyor mu? Yoksa bir püf noktası var mı?
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...i-anlatim.html

    Burda anlatılmış abi.

  6. #43366

    Üyelik
    18 Nisan 2013
    Motosikleti
    YBR 125 ESD 2013
    Alıntı rs_guven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka çamurluğu çıkarmak için; yan kapaklar, sele, arka grenajlar, çanta demiri vs çıkarılması gerekiyor mu? Yoksa bir püf noktası var mı?
    Valla ben öyle yaptım abi hatta stop yuvasını da söktüm Benim amacım çamurluğu sökmek değildi, stobu led yapmaktı, o yüzden dikkat etmedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

    Alıntı Nolann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ybr 125 esd hakkında tecrübelerinize ihtiyacım var. Motorumdan bazen gaz verdiğimde veya virajda vs. motordan bir ses geliyor sanki lastiğe taş çarpıpta fırlatıyormuş gibi pat çut. Gidonda boşluk oldugunda lık luk yapar ya hah o gibisinden.. sesi inceledim arka kısımdan geliyor arka çamurluğu söküp yola çıktım motordan o sesi alamadım. Çamurluktandır deyip çarpabilecek yerlerini bantlayıp altına ped koydum fakat randıman alamadım. Bu ses nerden geliyor olabilir? 2. Sorun ise kontak kapalı motor yürürken(anca o sesi öyle duyuyorum) Arka kısımdan sanki yağsızmış gibi cızırtılar geliyor (yaylı yatağın üzerinde zıpladığınızı düşünün..) Özellikle şu arka kısımdan gelen ses benim çok canımı sıktı.. Çamurlukla gidiyorum ses yapıyor ara ara çamurluk çıkartıyorum sıkıntı yok.. Çamurluk bantlayıp yola çıkıyorum ses var.. Lütfen yardım edin bu konuda size istişare etmek istedim.. Fikirleriniz benim için çok önemli. Teşekkürler..
    2. ses yaylı yatak sesi gibiyse arka amortisörden de geliyor olablir

  7. #43367

    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    [/COLOR]

    Senin motosikletten ne istediğin önemli. RKS daha yakışıklı, daha iri, daha güçlü. Ybr daha az yakıt, çok uzun ömür ve sıfır sorun. Ayrıca o bir Yamaha.
    Ayrıca Ybr nin bakım aralığı daha uzun. 6 bin kmde bir servise götür; arkana bakmadan dünya turuna çık.[/QUOTE]

    Abicim zaten benimde Turlama gibi planlarım var.Ama daha 18 Yasındayım Dünya turu yapacak kadar zengin degilim Rks ile Yamaha arasında sadece Para yüzünden kaldım.Rks daha iri ve daha yakısıklı.Ayrıca veletin vites göstergesi ve arka lastik kalınlıgı falan süper.Ama gel gelelim servisine ve bayisine.Abi tam Şerefsizler Ya.Neyse konuya dönüyüm.Abicim benim ilk motosikletim olacak.Elektrikli bisikletten sonra.Şimdi benim şöyle bi huyum var.Çabuk sıkılabiliyorum iyi verim alamazsam.Şimdi ybr yi alırsam ve iyi verim alamazsam sıkılırım.Ben bide 0 Alacam abi.Rodajı nasıl servisi nasıl size danışmak istedim.Galiba senden başkasıda Yardımcı olmayacak bana.Ha tabi en önemlisi Rodaj Gerci onu alınca konusuruz.Ama şimdi Yamahanın 0 ını mıalıyım 2.elinimi.Bu arada hatayda yasıyorum ve 2012 Model Yamahalar 4.300 Den asagı yok.Onun için sıfır istiyorum

  8. #43368

    Üyelik
    21 Şubat 2014
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YBR 125 ESD
    Alıntı sgurdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sabit hız ve sabit devirde kalmadığınız sürece rodajı şehir içi/şehir dışı yapabilirsiniz farketmez. Önemli olan önerilen maksimum deviri geçmeden tüm devir aralıklarını kullanmaktır.



    kaç para aldılar acaba?



    Erhan bende müsait olunca gidicem ilk bakıma. Yarı sentetik koydurucam çünkü yarı sentetikle tam uyumlu diye okumuştum. Zincir daha hiç gerilmedi onu gerdiricem. Far çok yukarı bakıyor o ayarlanacak.
    50 tl aldılar 30 yağ 20 işçilik.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:53 ----------

    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba..Bakımı startta mı yaptırdınız? Hangi yağ kullanıldı? Bana 10w40 yarı sentetik için 50tl tam sentetik 10w40 için 55 tl dediler 1000km bakımına.
    Evet startta yaptırdım. 50 tl aldılar 30 yağ 20 işçilik. Kartta sentetik yazıyordu ama bıraktım ayrıldım ben oradan yarı sentetik mi tam sentetikmi bilmiyorum. Sizin aldığınız fiyat doğrultusunda düşünürsek muhtemelen yarı sentetik
    E-TEKİN bunu beğendi.

  9. #43369
    Nolann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2013
    Motosikleti
    Suzuki GSX 600F K7
    Zincirim ayarında ön dişlide de aşınma yok. Dişlinin hafiften sağ sola oynaması normaldir değilmi?

  10. #43370

    Üyelik
    27 Nisan 2014
    merhaba arkadaşlar ben de 2014 beyaz ybr ile aranıza katıldım.
    yeni bir motorcu olarak tecrübeli arkadaşlardan önemli tavsiyeler bekliyorumşimdiden teşekkürler

  11. #43371

    Üyelik
    18 Nisan 2013
    Motosikleti
    YBR 125 ESD 2013
    Alıntı ManOnFire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar ben de 2014 beyaz ybr ile aranıza katıldım.
    yeni bir motorcu olarak tecrübeli arkadaşlardan önemli tavsiyeler bekliyorumşimdiden teşekkürler
    Hoş geldiniz, whatsapp kullanıyorsanız grubumuza da bekleriz, isterseniz numarayı mesaj olarak atabilirsiniz.

    Lastik değişimi yapmadıysanız yapmanızı tavsiye ederim, forumdaki hemen her kullanıcı da imkan varsa değiştirmenizi tavsiye eder, bazı bayiler eski lastikleri alıp yeni lastiğin fiyatından düşebiliyormuş. Marka size kalmış ama tavsiyelerde de bulunabiliriz.

    Rodaja dikkat edin 0 motor almışsınız sürekli ilk günkü gibi durur inşallah, rodaj için kitapçıktaki yönergeleri izleyebilirsiniz

  12. #43372
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı Nolann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincirim ayarında ön dişlide de aşınma yok. Dişlinin hafiften sağ sola oynaması normaldir değilmi?
    Normal, sorun yok
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  13. #43373

    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    arkadaslar lastık alacagım fakat bır turlu hangı marka alacagıma bır turlu karar veremıyrm mıchlen alamayı dusunuyrm cabul erır dıyorlar ama kalıtedır dıyrlar bırde taksı yapan yer varmı otekı markalarda cok su fırlatırlar falan dıyorlar yardımcı olursanız bu kararsılıgıma sevınırım ıst zeytınburnında otryrm

  14. #43374
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Arkadaşlar, motor yağını kaç km'de değiştiriyosunuz? Ben 3000 km'de değiştiriyorum, yağ baya kararmış oluyo, kitapcıkta 6000 yazıyo, o kadar beklesem sanki yağ tüm özelliğini yitirecek.

  15. #43375

    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı Hyperian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoş geldiniz, whatsapp kullanıyorsanız grubumuza da bekleriz, isterseniz numarayı mesaj olarak atabilirsiniz.

    Lastik değişimi yapmadıysanız yapmanızı tavsiye ederim, forumdaki hemen her kullanıcı da imkan varsa değiştirmenizi tavsiye eder, bazı bayiler eski lastikleri alıp yeni lastiğin fiyatından düşebiliyormuş. Marka size kalmış ama tavsiyelerde de bulunabiliriz.

    Rodaja dikkat edin 0 motor almışsınız sürekli ilk günkü gibi durur inşallah, rodaj için kitapçıktaki yönergeleri izleyebilirsiniz
    mesajın için teşekkür ederim
    rodaja dikkat ediyorum kitapçıktaki gibi uyguluyorum. bir sorum olacak; 5000 devri geçmememiz gerekiyor ya peki normalde viteste iken devir aralığımız ne olmalı?

  16. #43376
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı ManOnFire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesajın için teşekkür ederim
    rodaja dikkat ediyorum kitapçıktaki gibi uyguluyorum. bir sorum olacak; 5000 devri geçmememiz gerekiyor ya peki normalde viteste iken devir aralığımız ne olmalı?
    Devir aralığı, bazı etkenlere göre değişir, mesela, yük, yolun eğimi, yolun durumu, hangi vites seçildiği v.b. gibi. Mesela 5000 deviri geçmiyorum diye rampa yukarı 5000 devirle baygın gidinceye kadar 4. vites 4500 gibi gidilmeli. Eğer dümdüz ve uzun yoldan bahsediyosanız, sabit 5000 devirde değilde 4500-5000 aralığında ve ara ara 4. vitese de düşülmeli.
    ManOnFire bunu beğendi.

  17. #43377

    Üyelik
    27 Nisan 2014
    bir kaç sorum daha olacak

    1.motorsikleti teslim alırken servisteki çocuk abi 500km de gel yağını değiştirelim, motorun ilk pisliği 1000km ye kadar kalmasın dedi. gidip değiştirmeli miyim?

    2.zinciri ne zaman yağlamam gerekir? önerdiğiniz yağ nedir

  18. #43378
    Cazador45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    HONDA Spacy Alfa
    Selam arkadaşlar 2014 model kırmızı 100 kmde ybr var daha faturası kesilmedi alıcının adına kestirecem faturayı şuanki bayii fiyatı 4750 tl plaka hariç 1 mayıs itibariyle % 4 zamlı fiyatlar geçerli olacak 4900 civarı olacak fiyatlar ben 4500 e vericem ilgilenenler 0546 951 24 02 benimle irtibata geçebilir MANİSA

  19. #43379

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Şehir
    edirne
    Motosikleti
    2014 yamaha ybr 125 esd
    mişlen plot Street kullanıyorum iyi tutuyor yeri. ıslak zeminde de iyi. diğerlerini bilmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

    Alıntı ManOnFire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar ben de 2014 beyaz ybr ile aranıza katıldım.
    yeni bir motorcu olarak tecrübeli arkadaşlardan önemli tavsiyeler bekliyorumşimdiden teşekkürler
    ilk 200km yi yüksek hız ve devirde kullanmayın. hem motorun ömrü için iyidir, hem de lastiklerin alışması için iyidir. lastikler güvenlik için çok önemli.
    ceyceypad bunu beğendi.

  20. #43380
    mv400 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2013
    Şehir
    Kutahya
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750
    Alıntı muhammet55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar lastık alacagım fakat bır turlu hangı marka alacagıma bır turlu karar veremıyrm mıchlen alamayı dusunuyrm cabul erır dıyorlar ama kalıtedır dıyrlar bırde taksı yapan yer varmı otekı markalarda cok su fırlatırlar falan dıyorlar yardımcı olursanız bu kararsılıgıma sevınırım ıst zeytınburnında otryrm
    İyi motor lastiği yumuşak olandır, yol tutuş açısından bakıldığında. Pirelli veya michelin bence güzel lastikler. Yağmurlu havalarda kullanıyorsanız lastiğin su tahliyesinin de iyi olması önemli.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler