Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1701

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    morrigan: 40 lira bence ne çok ne az belliki iyi bakmışsın ki fazla sorun çıkarmadı(yoksa balatalardan bir giriyor işe bujiden çıkıyor). ben biraz aceleci davrandım 500 ü geçince 8 bin devir çevirmeye başladım şu anda (bardak deneyi yapmadım) 9 bine fln çıkarsam baya bir vibrasyon ile karşılaşıyorum demekki biraz biraz 8 bine alıştırman lazım motoru bu arada ilk bakımın hayırlı olsun ben 620 deyim benimkide yakındır artık...


    benimde bir sorum olacak bu fren balatalarının ortalama ömrü ne kadardır insane abinin bu kada km yapmış olmasına rağmen yanlış hatırlamıyor isem sadece bir çift ön balata değiştiğini hatırlıyorum . ben biraz sert davrandığımı düşünüyorum frenlere ve frenlerin eskisine nazaran daha az tuttuğunu hissediyorum özellikle arka fren baya yumuşadı...nokta duruşu yaparen artık öyle eskisi gibi mesafeyi kestiremiyorum son anlarda durabiliyorum.
    Kask tak!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1702
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    arkadaslar düstüm!!lastikler meyvasını verdi ya bukadar dandik is olurmu ya bugun bi viraj alıyordum hafif bi ıslaklık vardı virajın içinde tam viraja girdim zaten girmistim artık yapacak bisey yoktu motor saga bi yattı yatıs o yatıs ben bu lastikler hakkında hukuki yollara bas vurmayı deniycem cok ciddi olarak hasar fren levyesi yamuldu elcik yan tarafı kırıldı dikiz aynası eksozun ust koruması sıyrıldı daha yaptırmadım ama masraf cıktı bana hic bisey olmadı ALLAHA sukur ama bu lastikler kesinlikle degismeli ya bu ne vurgun duymazlık bunu yapan muhendislerdemi bilmiyor bunu kuru havada bile kayıyor bunlar bu buyuk sacmalıga en kısada son vermeleri gerekiyor bence cok ama cok sinirliyim ya irc olsa bile kaymazdı o yolda.

  3. #1703

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    Geçmiş olsun aykan:( evet herkes aynı şeyden şikayitçi zaten ama ben şuana kadar bir sorun yaşamadım , virajlarda vites değiştirmemeye hızı sabit tutmaya, ıslak zeminden geçerken yavaş geçmeye çok dikkat ediyorum çünkü bir ara çok yavaş giderken ufak bir fren yapmıştım arka lastik çok pis kaymıtı bir anda o gün bugündür bayağı bir dikkatliyim...
    Gotfather valla 7bin i geçmedim ilk 1000km için şimdi tabi çıkıyorum 8binin üstüne ama hiç oşekilde sabit gidemedim yani 9 bin devirde falan sabit hızla...
    Bir de benim ön frenden ses gelyor demiştim..Ustaya sordum açtı baktı balatalara sorun yok bunda dedi, ki evet sorun yoktu balatada bende gördüm.Problemin başka bir şeyde olma olasılığı var mıdır?
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  4. #1704

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    bugün silindir üst kapağını 0.5 mm inceltim.Tork oranı arttı.kısa mesafede 110 km/h hıza ulaşıyor.

    titreşim ise 11.000 devirde bile hissedilmiyor.bugünkü denemelerimde 11.000 devirde gittiğini anlayamayacak derecede titreşim olmuyor.

  5. #1705
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    Godfather, haklısın sadece ön fren balatalarım değişti ve sanırım 13bin civarında değiştirdim. Bugün motor tam 21bin oldu. Arka balatam bitmek üzere çok az kaldı, ön balata da aynen 24bini çıkartamayabilir (ön tarafa yan sanayi aldım ama memnun kalmadım, orjinali en iyisi).
    Eğer arka fren yumuşadıysa arka frenin ayar virdasını biraz sıkarak freni sertleştirebilirsin, nasıl yapılacağı kitapçıkta yazıyor (ben de daha bugün yaptım hatta). Bu arada arka balataların ne kadar kaldığını arka lastğin sağ göbeğindeki göstergeden görebiliyoruz, frene bastıkça oynayan bir ok işareti var ordan ne kaldığı anlaşılıyor.

    Aykan geçmiş olsun, virazjlara özellikle dikkat etmek gerekiyor, gördüğün kadar gitmek her zaman en iyisi.

  6. #1706

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    insane : teşekkür ederim verdiğin bilgiler için ön fren balataları dışarıdan kontrol edilebiliniyormu karşıdan bakınca birşey göremiyorum bir şeyi yanlışmı yapıyorumki acaba? tekrar teşekkürler

    morrigan: bende sabit devirde pek yol almıyorum ama bazen gazı açınca devir 9 a çıkınca bacaklarımda titreşimi hissediyorum herhalde zamanla alışacak motor ...

    aykan : kardeş geçmiş olsun nedir bu lastiklerden çektiğimiz zaten ben drift şampiyonu olucam bu gidişle yol ıslaksa zaten kayacağı belli... yol ıslakken yokuş çıkarsın kayar ,yokuş inersin arka lastik yanına gelir(o kadar hafif basmama rağmen) , düz yolda az biraz fazla gaz açarsın kaya kaya gider acaba bunun şampiyonası fln varmı ben katılsam .....
    şaka bi yana bu lastik işini çözmek lazımdır artık.... herkes aynı şeyden şikayetçi üretici firma fiyatı düşük utacam diye bazı şeylerden feragat etmiş ama olan bize oluyor sonuçta sen düşüyorsun ben düşüyorum tam 4 kere her seferinde düşme nedenim aynı lastik kilitler motor yatar ben gene yerde sürüklenirim bu düşüşlerimin 2 si virajda oldu senin başına gelen şekliyle ....
    Kask tak!

  7. #1707
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2003
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    İlgi alanları
    Deneyen varmı diye ;
    Benim motosiklet (ybr)
    3. vites = 80 km
    4. vites = 95 km
    5. vites = 110 km
    2 kişi
    3. vites = 75 km
    4. vites = 90 km
    5. vites = 100 km

    hızla gidiyor ve km 3500 de sizce nasıldır.
    Motorize07.com Antalya Team

  8. #1708
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    Godfather, ön balataları da dışarıdan kontrol etmek mümkün ancak gel gör ki oradaki kontrol aralığı çok dar ve orası fazla yağmur-çamur topladığından pek sağlıklı bir kontrol olanağı sunmuyor. En güzeli kaliperi söküp öyle bakmak.

    Kaan, Hızlar normal görünüyor, ama yanlarına devirleri de yazsaydın daha sağlıklı olurdu ;)

  9. #1709

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Kaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deneyen varmı diye ;
    Benim motosiklet (ybr)
    3. vites = 80 km
    4. vites = 95 km
    5. vites = 110 km
    2 kişi
    3. vites = 75 km
    4. vites = 90 km
    5. vites = 100 km

    hızla gidiyor ve km 3500 de sizce nasıldır.
    bence motorun çok iyi ben 600 deyim hani karşılaştırma için söylüyorum 8 bin devir kuralıyla
    3. 60kmh
    4. 80kmh
    5. 100kmh

    daha fazlasınada gerek yok zaten bence senin değerlerin normal merka etme derim...

    Alıntı insane adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Godfather, ön balataları da dışarıdan kontrol etmek mümkün ancak gel gör ki oradaki kontrol aralığı çok dar ve orası fazla yağmur-çamur topladığından pek sağlıklı bir kontrol olanağı sunmuyor. En güzeli kaliperi söküp öyle bakmak.

    Kaan, Hızlar normal görünüyor, ama yanlarına devirleri de yazsaydın daha sağlıklı olurdu ;)
    abi çok sağol demekki illa teknik servise gitmeli malum bence yeterli ekipman yok ...peki abi bu lastik işi için ne diyeceksin hani bizim hatamızmı bu kadar kötü sonuçlar veriyor yoksa lastikleri değişmelimi? yada ne önerirsin ayrıca kullandığın lastikleri ve tavsiyelerini duymak isterim ...
    Kask tak!

  10. #1710
    gdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    06 YBR idi .2014 cbr250r simsiyah
    gotfather , atla gez biraz ya ne bu 650 desin hala..

    dun su son surat meselesindede kendimi astim ,4. viteste 10000 deeviri gordukten sonra 5 e attim 110 gordum daha basmaya firsatim olmadi yolda ama yinede kafamdaki merakimi giderdim ,

    25 ytlye 300 km yaptim(yedek depoya gectim,benzinciye sonrada) gaz sonunakadar acik 200 kmlik yola gittim buyuzden bukaadar cok yakti en az yakit sanirim 70-80 arasi guvenli olarak ise 90-95 km sabit hizla baska bir motor tecrubem olmadigi icin , diyebilecegim sadece bir sorun yasamadim,kontrolu zevkli


    lastiki bende degistirecegim buarada ,virajda islaklik var ise o viraja girmeyin derim ben hemen acil fren sistemini calistiriyorum oyle durumlarda oldukca yavas neredeyse yere dimdik sekilde viraji aliyorum

    yinede allah korusun cok tehlikeli tum motorlar icin sonucta 2 teker

    kisa bir sure sonra me22 taktiracagim bende tubeless , insane son olarak(kullaniyirsun siye hatirliyorum) metzellerinden bana soyleyecegion birsey varmi
    Ege Dis Hek Fak

  11. #1711

    Üyelik
    16 Kasım 2006
    bırakın ybr filan yhaaa alın bitane 600 f veyaa r1 aşık oldugum tek makina R1
    [COLOR="black"][COLOR="DarkOrange"] ¢hµ¢kÿ¥ [/COLOR][/COLOR]

  12. #1712

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı chuckym adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bırakın ybr filan yhaaa alın bitane 600 f veyaa r1 aşık oldugum tek makina R1
    hehhe sen yanlış konuya girmişsin burdaki insanların çoğu ybr aşığıdır yada kendi otorlarını severler aynı üst başlıkta yamahanın veya hondanın diğer modelleride var o konularda beğendiğin motorlarla ilgili sohbet edebilirsin
    Kask tak!

  13. #1713
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    Godfather, cidden atla biraz motora gez yaaa... 600km nedir ki
    Lastik mevuzunda yukarıda da yazdığım gibi "gördüğün kadar gitmek" en iyi çözüm, yani virajın içinde su birinkintisi olup olamayacağını hesaba katmadan özellikle de çiçek sulanan yollarda motoru fazla yatırmamak lazım. Ha oldu ya yatırdınız bu durumda suyu gördüğünüz anda etrafınız da müsaitse motoru mümkün olduğunca dikey hale getirp öyle geçin (gdm de söylemiş bunu zaten).
    GDM,
    Lastik konusunda YBR için iki iyi alternatif var, birisi metzeller me22 diğeri de Pirelli MT65. Yalnız burada dikkat edilecek nokta pireli orjinal olarak tubeless bir lsatiktir ancak metzeller değildir(inanmayan lstiğin üzerine baksın, tubetype yazar). yani aman ha siz siz olun metzeller'i tubeless şeklinde taktırmayın, canınızla oynarsınız.
    Ben hala orjinal lastikleri kullanıyorum, artık arka taraf iyice eridi ve yakında ön-arka değiştiricem ve tercihim büyük ihtimalle MT65 yönünde olacak.

  14. #1714
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2003
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    İlgi alanları
    Alıntı insane adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaan, Hızlar normal görünüyor, ama yanlarına devirleri de yazsaydın daha sağlıklı olurdu ;)
    pardon 3. ve 4. vites 9000 devir 5. vites 8000 bilemedim 8500 devir.5. viteste zaten daha 9000 devire çıktıgını görmedim
    Motorize07.com Antalya Team

  15. #1715

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    1.vites 0-40
    2.vites 40-60
    3.vites 60-90
    4.vites 90-100
    5.vites 100-120 (10.000 devir de)

  16. #1716
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı sonix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.vites 0-40
    2.vites 40-60
    3.vites 60-90
    4.vites 90-100
    5.vites 100-120 (10.000 devir de)

    devirleride yazarsan eii olacak
    biizmkiside 1. viteste 40 yapıyor ama motor bagırınca (10-11 devir arasında)

  17. #1717
    EMO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki bandit sa 650 s abs,Yamaha ybr125,Bajaj chetak classic
    selam dostlarım uzun süredir yazamadım siteye özlemişim hepinizi yaww ybr m şu an 4500 km sini devirdi,koruma barı ve yan ayaklık ta taktım bu arada ufak bir touring canavarı olma yolunda ilerliyor hızla 2 kişilik uzun yol sayılabilecek aşağı yukarı 180-200 kg yükle ve 260-300 km civarı geziler yaptım,çok az molalarla ve açıkçası zorlamak tı amacım ybr yi ancak hiç üzmedi beni çokta güzel fotoğraflar çekildik ancak polaroid makinamla filme çektik bilgisayar a aktarabilirsem sitede bir kaçtane göstermek istiyorum bu fotolardan herkeze kazasız belasız sürüşler!! farınız açık olsun lastiğiniz yoldan ayrılmasın

  18. #1718
    gdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    06 YBR idi .2014 cbr250r simsiyah
    insane
    hmm bilmiyordum metzelerin tubetype oldguunu fakat bazi arkadaslarimda bu lastikvar uyarayim onlarida bakalim yorumlari ne olacak

    oncedende yazmistim aslinda benim lastiklerden tek sikayetim iclastikli olmasi ve patladiginda tamir etme imkanin pek bulunmamasi , buyuzden tubeless istedim ,sirf bu yuzden uzun yola cikmaya korkuyorum, gecen gittim fakat gozumu karartarak yani..

    mt65 i internetten ismarlayabilirmiyiz acaba?

    bilgilerini paylastigin icin sagol dostum;)

    MT 65 Ön/Arka
    Jant IP-Code Ebat Desen Fiyat KDV dahil (Euro)
    17" 0344900 2.50 - 17 43P reinf MT 65 25
    17" 0345000 2.50 - 17 47P reinf MT 65 28
    18" 0346800 2.75 - 18 42P MT 65 28
    18" 0346900 2.75 - 18 42P TL MT 65 30
    MT 65 Arka
    Jant IP-Code Ebat Desen Fiyat KDV dahil (Euro)
    16" 0346200 130/90 - 16 67S reinf MT 65 70
    18" 0343700 3.50 - 18 56S reinf MT 50 70
    18" 0787100 90/90 - 18 57P reinf MT 50 45
    18" 1553800 90/90 - 18 57P reinf MT 50 50
    18" 0347000 100/90 - 18 56P MT 50 52


    gencmoto.com dan aldim bu bilgileri pirelli mt65 fakat kullanim kilavuzunda onlastik bizim, sakura 2.75-18(42p) bu mevcut onteker ebatlari uyuyor

    fakat arka lastik icin kilavuzda 90/96-18(51p) yazmis fakat ayni bu yazilana uyan mt65 yukarida yok!!

    benim anlamadigim su 90/96 , 2.75 42p-51p nedemek? 18 sanirim jantin ebati ...

    sonuc olarak on lastik tamam da arka lastik mt65 hangisi uygun?
    Ege Dis Hek Fak

  19. #1719

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    biraz resim atalım

    siyah olan benim.


  20. #1720

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    ya benimki rodajıda bitirdi ama godfather senden az yapıyor ya???
    3. vites 60
    4. vites 75
    5. vites 90
    (8.000 devirde)
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler