Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1681
    yzf 125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    2 conta kalınlığı kadar alabilirsin maximum ben 1 conta payı taslattım contayı takmadım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1682

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    0,5 mm taşlama+ conta takıp yola devam

  3. #1683
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    ya arkadaslar bunun 250 si gelecekmis fiyatı ne olur acaba benim hosuma gitti motor.

  4. #1684
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Alıntı sonix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0,5 mm taşlama+ conta takıp yola devam
    sonix kafayı taşlatmanın gücü arttırması olayını teknik olarak biraz açarmısın.tam olarak anlayamadım.
    benim motordan tek şikayetim kalkışlarda.sanki debriyaj sıyırıyormuş gibi bir süre gidip sonradan topluyor.bunu honda titan kullanan bi arkadaşım binince aynı şeyi söyledi.sanki kavrama tam olmuyor gibi dedi.hatta onun iddiası diğer viteslerde dahi aynı sorun varmış...acaba benim motorda kavrama sorunumu var yoksa ybr lerin ortak sorunumu bu?...

  5. #1685

    Üyelik
    10 Mayıs 2006
    Şehir
    ÇANAKKALE/Gökçalı
    Motosikleti
    YBR 125
    arkadaşar benim YBR 4300 km ye geldi motorun herşeyinden memnunum ama şu çikle işi kafamı her seferinde kurcalıyor çiklesiz çalışmıyor çalışsada bu durumda en az 3dk kalması gerekiyor yoksa stop ediyor ısındı diye çikleyi indiriyorsun motor stop ediyor valla bıktım bunun bir çaresi yok mu yada çikle çekik iken yürüyüp devam etsek ve 5 dk sonra falan çikleyi indirsek sorun olurmu? Bunu soğuktan yapar demeyin yazında kışında aynı diğer tüm konularda motoru tek geçerim

  6. #1686

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı KaRaHaNLI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşar benim YBR 4300 km ye geldi motorun herşeyinden memnunum ama şu çikle işi kafamı her seferinde kurcalıyor çiklesiz çalışmıyor çalışsada bu durumda en az 3dk kalması gerekiyor yoksa stop ediyor ısındı diye çikleyi indiriyorsun motor stop ediyor valla bıktım bunun bir çaresi yok mu yada çikle çekik iken yürüyüp devam etsek ve 5 dk sonra falan çikleyi indirsek sorun olurmu? Bunu soğuktan yapar demeyin yazında kışında aynı diğer tüm konularda motoru tek geçerim
    kardeş gerçi duymak istemiyorsun ama bunu soğuktan yapıyordur soğuk günlerde motorum daha uzun sürede ısınıyor jikle açık iken . her ne kadar jikle ile motoru ısıtmadan hareket etme veya jikle çekik iken hareket etme densede sanırım jikle ile çalıştırıp hani yağın güzelce dağılası için bir süre bekledikten sonra hareket etmenin bir mahsuru olmaz . yamaha serviste ustaya bu konuyu sormuştum pek tavsiye etmesemde eğer çok acelen varsa işte yağın iyice pistonlara bulaşması için bir süre belkle çok bağırtmadan avaş yavaş yola çık bir iki dakika sonra jikleyi kapat demişti . ama ne kadar güvenilir ne kadar doğrudur bilemem en güzeli ısınmasını beklemek bence...
    edit: eklemek istediğim bişey var motoru ısıtmadan yola çıkınca gazı yedi yemedi olaı oluyor gaz veriyorsun karbüratör boğuluyor veya aniden gazı kavrayıp motor şaha kalkıyor yani güvenliksiz durumlar oluyor eklemek istedim her koşulda otoru ısıtmak lazım ama dediğim gibi biraz ısıt yavaş yavaş yola çık en kötü ihtimalle
    Kask tak!

  7. #1687
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı hayati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sonix kafayı taşlatmanın gücü arttırması olayını teknik olarak biraz açarmısın.tam olarak anlayamadım.
    benim motordan tek şikayetim kalkışlarda.sanki debriyaj sıyırıyormuş gibi bir süre gidip sonradan topluyor.bunu honda titan kullanan bi arkadaşım binince aynı şeyi söyledi.sanki kavrama tam olmuyor gibi dedi.hatta onun iddiası diğer viteslerde dahi aynı sorun varmış...acaba benim motorda kavrama sorunumu var yoksa ybr lerin ortak sorunumu bu?...
    aynı sorun bendede var daha 2 bine gelmedi motor debriyaj titreyerek kavrıyor hatta aniden bırakınca önu kalkması gerekirken bu kamyon gibi kalkıyor bunlarda var bi sorun eyer 2 bindede balata tamammen biterse cok kotu seyler olacak.hem benim hemde saglayıcı icin.

    Alıntı KaRaHaNLI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşar benim YBR 4300 km ye geldi motorun herşeyinden memnunum ama şu çikle işi kafamı her seferinde kurcalıyor çiklesiz çalışmıyor çalışsada bu durumda en az 3dk kalması gerekiyor yoksa stop ediyor ısındı diye çikleyi indiriyorsun motor stop ediyor valla bıktım bunun bir çaresi yok mu yada çikle çekik iken yürüyüp devam etsek ve 5 dk sonra falan çikleyi indirsek sorun olurmu? Bunu soğuktan yapar demeyin yazında kışında aynı diğer tüm konularda motoru tek geçerim
    bu motorun bu sorunu hic bi zaman gecmez illaki jikle ister sıcak soguk farketmez sen jiklyi acıp rolantide 30 sn calıstır sonra devam bisey olmaz 1 dk sonrada jikleyi kapat ama devamlı gidersen buji mefta olur

  8. #1688

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    Alıntı hayati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sonix kafayı taşlatmanın gücü arttırması olayını teknik olarak biraz açarmısın.tam olarak anlayamadım.
    benim motordan tek şikayetim kalkışlarda.sanki debriyaj sıyırıyormuş gibi bir süre gidip sonradan topluyor.bunu honda titan kullanan bi arkadaşım binince aynı şeyi söyledi.sanki kavrama tam olmuyor gibi dedi.hatta onun iddiası diğer viteslerde dahi aynı sorun varmış...acaba benim motorda kavrama sorunumu var yoksa ybr lerin ortak sorunumu bu?...
    ateşleme mesafe kısalıyor.mesafe kısaldığı için komperasör artıyor.bunun sonucunda belirgin bir tork artışı oluyor.silindir üst kafasını belli bir miktar taşlıyoruz.fazla taşlarsak piston silindir üst kafasına dokanır.

    debriyaj içinse aklıma gelen debriyaj telini ayarladınızmı?

  9. #1689

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    Oleyy 1000 km doldu bugünde bakıma götürdüm motosikleti.Balatalara baktı, zinciri yağladı, soğutmayı temizledi, yağı değiştirdi, lastik basınçlarını ayarladı..40 lira para verdim normal değil mi??
    Şimdi yavaş yavaş 8 binin üstüne çıkyorum ama çok titreme oluyor 8.binden sonra sizinkilerde öyle mi ya??
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  10. #1690

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    ybr de soğutma yokkiii

    o dediğin hava filtresini temizlemişlerdir.

    10-40 castrol motor yağı 15 ytl.işçilik ücreti 25 ytl ye gelmiş.hiç bakım yaptırmadım ama 40 ytl fazla gibi


    10.000-11.000 devirde bile titreme yapmıyor.8000 de yapması anormal gibi.ama daha motor alışmadığı içinde olabilir

    çok oluyor depoya su dolu bardak koyup motoru yüksek devirde çalıştırıp titreşimi kontrol etmiştim.sonuç mükemmel bardakdaki su taşmadı.o derecede titreşim olmuyor.

  11. #1691

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    tamam yahu ne dalga geçion
    evet aynen öyle 25 işçiliğe aldı.. bir de adam bahşiş bekledi sanırım ama malum öğrenciyim sağol abey deyip gittim usulcacık
    çok fazlada ses çıkartıyor bir de rahatsız edici.. Belki bana abartı geliyordur , belki de normaldir..Ben bilen birine kullandırayım bir benim motoiskleti ya başka türlü emin olamayacağım sanırım
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  12. #1692

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    ön amartisör sertse direksiyona titreşim verir.belki ondandır .herşey olabilir

    bahşiş beklemesi saçma sanki yamaha R1 bakımı yapıyor.karşısında dolar milyarderi var sanıyordur gerçi r1 de olsa bahşiş hakkı yok.

  13. #1693

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    senne diyorsun.. motoru teslim alırken kullanmayı pek bilmediğim için Gaziosmanpaşadan yetkili bayiden aldığım motosikleti yeşilköye getirmelerini istedim tabiiki getiririz dediler..Akşam geldiklerinde aldım motoru (minibüsle getirmişler 3 kiş vardı minibüste..) iyi akşamlar dedim sonra aadam ee bukadar kişi bu kadar yol geldik ...(bahşiş anlamında bir şey söyledi tam hatrlamıyorum) verirsiniz heralde dedi.Yanımızda para yoktu arkadaşım hemen evden aldı geldi hemde 20 lira verdi..Dedim öhhhhh..Bahşiş istemeyin yaa bizden zaten belli bir aylığınız var bahşişte neymiş kardeşim!
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  14. #1694
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı morrigan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senne diyorsun.. motoru teslim alırken kullanmayı pek bilmediğim için Gaziosmanpaşadan yetkili bayiden aldığım motosikleti yeşilköye getirmelerini istedim tabiiki getiririz dediler..Akşam geldiklerinde aldım motoru (minibüsle getirmişler 3 kiş vardı minibüste..) iyi akşamlar dedim sonra aadam ee bukadar kişi bu kadar yol geldik ...(bahşiş anlamında bir şey söyledi tam hatrlamıyorum) verirsiniz heralde dedi.Yanımızda para yoktu arkadaşım hemen evden aldı geldi hemde 20 lira verdi..Dedim öhhhhh..Bahşiş istemeyin yaa bizden zaten belli bir aylığınız var bahşişte neymiş kardeşim!
    hıııı bahşişde bekliyorlar demek.Aynı sorun bazen berberlerdede oluyor.Traş bittikten sonra hemen kalfa yanına koşuyor ve üstünü temizlemeye başlıyor.Motorum olmadığı için sizin örneğe yakın bir örnek vermeye çalıştım ne yapiyim ahh ahh bir yrbbem olmadı
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  15. #1695
    Su Silahı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    ybr 125
    Alıntı KaRaHaNLI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşar benim YBR 4300 km ye geldi motorun herşeyinden memnunum ama şu çikle işi kafamı her seferinde kurcalıyor çiklesiz çalışmıyor çalışsada bu durumda en az 3dk kalması gerekiyor yoksa stop ediyor ısındı diye çikleyi indiriyorsun motor stop ediyor valla bıktım bunun bir çaresi yok mu yada çikle çekik iken yürüyüp devam etsek ve 5 dk sonra falan çikleyi indirsek sorun olurmu? Bunu soğuktan yapar demeyin yazında kışında aynı diğer tüm konularda motoru tek geçerim
    Kış şartlarında bunları yapması normaldir ama yazın da yapıyor diyorsun. Benimkinde o tür bir sorun hiç olmadı yazın.
    Hava filtresine baktır tozlu ise temizlet, bujisine baktır şimdiye kadar hiç değiştirmediysen değiştir. Bİr ihtimal de benzin filtresine baktır. Büyük ihtimal bunlardan biri olabilir.
    Gitti TDM kaldık yine ybr ile başbaşa..

  16. #1696

    Üyelik
    10 Mayıs 2006
    Şehir
    ÇANAKKALE/Gökçalı
    Motosikleti
    YBR 125
    Alıntı Su Silahı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kış şartlarında bunları yapması normaldir ama yazın da yapıyor diyorsun. Benimkinde o tür bir sorun hiç olmadı yazın.
    Hava filtresine baktır tozlu ise temizlet, bujisine baktır şimdiye kadar hiç değiştirmediysen değiştir. Bİr ihtimal de benzin filtresine baktır. Büyük ihtimal bunlardan biri olabilir.
    arkadaşlar ilginize teşekkür ediyorum su silahi buji hariç diğer dediklerini daha önce bakımlarında yaptırdım en kısa zamanda da buji yi değiştiricem hiç değiştirmedim ama 6000 km de falan değiştiğini duymuştum

  17. #1697
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı morrigan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam yahu ne dalga geçion
    evet aynen öyle 25 işçiliğe aldı.. bir de adam bahşiş bekledi sanırım ama malum öğrenciyim sağol abey deyip gittim usulcacık
    çok fazlada ses çıkartıyor bir de rahatsız edici.. Belki bana abartı geliyordur , belki de normaldir..Ben bilen birine kullandırayım bir benim motoiskleti ya başka türlü emin olamayacağım sanırım
    pardon ama daha ses duymadınız benimki 2000 e geldi motor zıngır zıngır sallanıyo dökulecek diye korkuyorum ve okadarda titiz kullanırım malesef titresim yok denilen motorda titresim fazlasıyla var yuksek devirlerde dahada belirgin oluyo.

  18. #1698
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Aykanhem sesinin fazla hemde titreşimin çok olduğundan bahsetmişsin.
    motosikletin balancer sistemindeki rulmanlarla yahut mili ile ilgili bi sorun olabilir.
    hazır garanti kapsamındayken bunları iyi bir ustaya baktırsan iyi olur kanısındayım...

  19. #1699
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    [QUOTE=hayati;495604]Aykanhem sesinin fazla hemde titreşimin çok olduğundan bahsetmişsin.
    motosikletin balancer sistemindeki rulmanlarla yahut mili ile ilgili bi sorun olabilir.
    hazır garanti kapsamındayken bunları iyi bir ustaya baktırsan iyi olur kanısındayım...[/QUOT

    yok yok degil krank bilyeleri uydurukmus dikkat etmek lazım gecen bi arkadas 50 km mesafeden gelirken krank gitmis cekiciyle geldi motor bodruma, yuksek devirler bence bu motora zararlı bende bi baktırıcam acayip sesler gelmeye basladı kranktan eksantrik zinciri zatenbi felaket dikis makinasının cızırdıması gibi motoru sanki arızalıymıs gibi calıstırıyor dikkat ettiyseniz ama hondaya bakıyorum tıkır tıkır keske demeye basladım coktan 250 almak istiyorum fakat piyasaya cıksın eyer bununda eksantrik zinciri böyleyse vazgecicem.

  20. #1700
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    YBR'nin krank bilyaları ile "dayanıksız" yorumunu ben de duymuştum. Yaklaşık 20000km'de sorun çıkartma durumları olabilirmiş hatta bir arkadaşımın eski kasa YBR'sinde bu olay oldu ve gerekli değişimler yapıldı, farklı marka daha kaliteli bilyeler ile değişim sağlandı. Krank bilyaları sorunlu ise motordan şakur-şukur bir sesler geliyor ama eğer bu sesler 2000km'de gelmeye başladıysa kullanıı-kullanım gibi faktörler göz önüne alınmalı diye düşünüyorum...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)

Bu Konudaki Etiketler