Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1641
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı morrigan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki ozaman 2000 model Transalp karşılığında satıyorum
    Ybr 'm benimmmm değişmem hiç bir şeyeeee ( belki ilerde düşünebilirim ama )
    2000 model transalpde ne netur bir motor bu peşin para çalışıcaktık siz takasa gittiniz paran peşin kırmızı meşin bizde saygılar
    lezzet gider,mesuliyet kalır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1642
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı sonix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya videounun sonunda argo kelime var.o yüzden linki sildim

    egsoz sesi
    http://www.youtube.com/watch?v=p6o30pGuiBU
    bunda mı war argo walla ben göremedim ama bunu izlemiştim ben... Sen deilsin deme bu on kaldırmaya calışan arkadaş , ben diilim de

  3. #1643
    gdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    06 YBR idi .2014 cbr250r simsiyah
    yahu benim ybrm en fazla 100 yapti 103-5 fln ezun bir sure bekledikten sonra km 1700 hersey orjinal, su 115 ler buyuzden pek inandirici gelmiyor
    Ege Dis Hek Fak

  4. #1644
    yzf 125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    egsozu delip açık hava filtresi taktık böyle bi ses çıktı
    http://www.youtube.com/watch?v=TjzJFrHD87A

  5. #1645
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı yzf 125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egsozu delip açık hava filtresi taktık böyle bi ses çıktı
    http://www.youtube.com/watch?v=TjzJFrHD87A
    Verdigin link bozukmuş

  6. #1646
    yzf 125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    kusura bakmayın yaaa.
    düzelttim tekrar deneyin

  7. #1647

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    Alıntı PIERzig adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunda mı war argo walla ben göremedim ama bunu izlemiştim ben... Sen deilsin deme bu on kaldırmaya calışan arkadaş , ben diilim de


    yoo bunda değil.sildiğim linkte vardı oda en sonda.foreversonix diye bir video var o.

    o motoru süren ben değilim

    gdm

    benimki az mesafede rahat 100 km/h hıza ulaşıyor.110 km/h stabil gidiyor

  8. #1648
    yalniz1789 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    gerçekten yaa ses güzel çıkıyormuu eksozu mahfetmeyelimm

  9. #1649
    BeYfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    MT/Eskişehir
    Motosikleti
    CıbıRepSol
    sonix arka kaldırabildinmi varmı bi gelişmeben yeni bişey daha keşfetdimdeponun üzerine otur bayır aşağıya 10 km önü sık tavsiye ederim düz yoldada dene ama onda fazla olmuyo
    [B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)

  10. #1650

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    yok ya denemedim.gündüzleri iş güç ten fırsat olmuyor.Ama benim ön amartisörler kısa.yapsam bile ön çamurluk çatlayabilir

    ya sol ayağım sağlam olsa dengeyi sağlıyabilirim ama bilmiyorum denemek lazım

    birde rüzgarlı havada motorun üzerinde altımda ss var gibi oturma posizyonuna geçiyorum.rüzgar baya kesiliyor.denemenizi tavsiye ederim

    yağmurlu havalarda frenlemeyi ani yapmayın drift showa davetiye çıkartırsınız

  11. #1651

  12. #1652
    BeYfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    MT/Eskişehir
    Motosikleti
    CıbıRepSol
    baba ne kadar eğilsede o motor gitmiyo bea drag dediğinde 600cc 1000 cc lerde zevkli olur benim terciğim fikrim tabi ybr de drag yapsa nolur ses geliyo ama gitmiyo makine
    [B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)

  13. #1653

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    arkadaşlar bir sorum var:

    ben acayip bişey yapıyorum sanki . bir kaç ay önce bu bölümde okuduğum rodaj aralıklarına uydum avrupa kataloğunda yazıyormuş(rodajın daha yüksek aralıklarda yapılması gerektiği ör: 0-500km 6bin rpm 500-1000km 8.5 bin rpm) ben lafı uzatmadan söyleyeyim:

    ilk 250 km 4 bini geçmedim(yerli kataloga uydum) 250-500 arası 6 bini geçmedim şimdi 580 deyim 8 bini geçmiyorum(avrupa kataloguna göre) .

    şimdi uzn zamandır bunun iyi olduğunu kafama koymuştum ama kafam karışmaya başladı sizce ben iyimi kötümü yapıyorum bu yaptığım sonucunda kötü birşey olurmu ?? hani rodaj hatası sayılırmı? eğer bu rodaj hatası ise ne yapmalıyım ve/veya yapmamalıyım . yağda veya mekanikte bir sorun çıkarmı?

    arkadaşlar ocağınıza düştüm beynimi kemiriyor bu lütfen bilginizi esirgemeyin...
    Kask tak!

  14. #1654
    free_eagles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2005
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    bilmiyorum ama bence bi araba ve motor kullanıcısı olarak zorlamadan usturuplu kullanmak en iisi diye düşünüyorum.ybr için 4000 deviri geçmemek çok düşük bir devir.4000 e gelip vites değiştirdiğinizde kaç bine düşüyo bu alet?nerdeyse rolanti seviyesi. o kadar düşük devirle gücü tekerleklere iletmesi bence daha zor ve daha yıpratıcıdır...ben rodajımda hiç öle kullanmadım kendi bildiğim gibi üst sınırlarını zorlamadan kullandım hiç bir devir aralığına falan uymadım.motorumun hiçbir sorunuda yok...
    B rh +(pozitif)

  15. #1655

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı free_eagles adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilmiyorum ama bence bi araba ve motor kullanıcısı olarak zorlamadan usturuplu kullanmak en iisi diye düşünüyorum.ybr için 4000 deviri geçmemek çok düşük bir devir.4000 e gelip vites değiştirdiğinizde kaç bine düşüyo bu alet?nerdeyse rolanti seviyesi. o kadar düşük devirle gücü tekerleklere iletmesi bence daha zor ve daha yıpratıcıdır...ben rodajımda hiç öle kullanmadım kendi bildiğim gibi üst sınırlarını zorlamadan kullandım hiç bir devir aralığına falan uymadım.motorumun hiçbir sorunuda yok...
    sağolasın kardeş valla haklısın ben 4 bini geçmeden hiçbir iş yapamyordum ama büyük ölçüde özen gösteriyordum . özellikle yokuş yukarı çıkarken gazı ayarlamak hele hele durup kalkmak istersen yani yandın ben bu sebeplerden dolayı avrupa kitabını mantıklı buldum .

    benim kafamı karıştıran şu : mesela sabahleyin jikleyi açıyorum vitesi boşa alıyorum marşa basıyorum .buraya kadar normal devrin 4.5 e gelmesini bekliyorum ama 4 ü geçince motordan yanık kokusu gelmeye başlıyor böyle acı bir plastik yanığı kokusu . sırf böyle değil özellikle örnek olarak bu gün trafikte çok dur kalk yaptım bunun sonucunda gene motor bölümünden koku geliyor benim kafamı karıştıran ve benim triger kayışımı sıyıran bu oldu

    yardımlarınızı bekliyorum ...
    Kask tak!

  16. #1656

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    motorunu 8000-9000 devirlerde kullan.ben 500 km.de 100-110 gittiğimi biliyorum.Motora bişi olmaz düz yol bulduğunda motoru gazla

    godfather

    benim aklıma Debriyaj balatarı geliyor.sürtüyor olabilir

  17. #1657

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı sonix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorunu 8000-9000 devirlerde kullan.ben 500 km.de 100-110 gittiğimi biliyorum.Motora bişi olmaz düz yol bulduğunda motoru gazla

    godfather

    benim aklıma Debriyaj balatarı geliyor.sürtüyor olabilir
    bu ihtimal aklıma geldi ve forumdan bulduğum debriyaj deneyini yaptım 1. viteste 8 bine çıktım sonra 3 e atıp gazı açtım yüksek bir devirde aniden debriyaj bıraktım normal bir şekilde devir düştü hızlanmaya başladı yani debriyaj balatasınnda bir anormallik yok . peki bu durum yani yanık plastik kokusu daha doğru debriyajın aşınması sürer ise bana ne gibi bir zararı olur

    son olarak devir oalyı konusunda içimi rahatlattınız teşekkür ederim .
    Kask tak!

  18. #1658
    BeYfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    MT/Eskişehir
    Motosikleti
    CıbıRepSol
    benimde bu aralar kafama takılan bi durum var 2 den 3 e takıyorum 4 e taktığımda 3 sn sonra herşey normalken birden boşa düşüyo vites çok pis bağırıyor içim acıyor debriyaja aslmamla susuyor gene 4 e takıyorum bu sefer düşmüyo debriyaj dişlisini yemiş olabilirmiyim yada herhangi bi dişliyi
    [B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)

  19. #1659

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    motor hızdan düşer.debriyaj sertleşir

  20. #1660
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    GOTFATHER kardeş jigleyi 4ooo devre kadar tut biraz üstüne cıksın , sonra çek jigleyi motor rolantide calışabiliyorsa aynen devam ayrıca rodajfa düşük devirde gitmekte yıpratıyordu motoru benim bildigim en iyisi motora kulagı vermek , vites devri gelince o haber veriyolar (fazla bagırtmadan )

    Yfz125 dostum sende lisans war heralde o resimde nerde , hangi motora karşı dragtaydın


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler