Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #43441

    Üyelik
    18 Kasım 2013
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    ybr 125 esd 2012
    eyvallah saolasın, zaten bütün kış forumları tek tek inceledim. karar vermemde en büyük etken ybr125 kullanıcılarının yorumları ve çevremdeki cbf 150 kulanan arkadaşların yağ yakma probleminin olduğunu söylemesi oldu ama cbf de iyi makina lafım yok. iyiki YBR125 almışım çok memnunum almayı düşünen arkadaşlarada kesinlikle tavsiye ederim herkese iyi akşamlar .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #43442

    Üyelik
    29 Nisan 2014
    ybrnin ön ve arka lastikleri kaç olmalı ben genellikle önleri 30 arkaları 32 vuruyorum ...

  3. #43443
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı thefather-42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybrnin ön ve arka lastikleri kaç olmalı ben genellikle önleri 30 arkaları 32 vuruyorum ...
    Ön 25, arka 35 diye hatırlıyorum. Tabi Artçılı kullanımda; ön yine 25, arka 45. Ben ikisinin ortası yapıyorum. Ön 25, arka 40.

  4. #43444
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Sürücü ve yük ağırığı toplam 90kg a kadar ön 25psi arka 29psi. Lastikleriniz tamamen soğuk olması lazım hava basarken.90kg dan fazlası için ön 25 arka 45 diye hatırlıyorum.Zincir koruma plastiğinde yazıyordu bu değerler bakmak lazım.

  5. #43445

    Üyelik
    18 Nisan 2013
    Motosikleti
    YBR 125 ESD 2013
    Ön her zaman 25, arka da 0-90kg için 29, 90kg üstü için de 41 psi
    tabi her artçı alıp indirdiğimizde lastik basıncı ayarlayamıyoruz, 89kg da 29 psi, 91 kiloda 41psi kullanmak da çok mantıklı değil,
    günlük kullanımda 35psi kullanıyorum, artçı aldığım zamanlar da oluyor, tavsiye ederim, uzun yola çıkarsanız o zaman tam kiloya göre ayarlayabilirsiniz

  6. #43446
    imza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2009
    Şehir
    galaksi dışı
    Motosikleti
    2011 ybr 125 & 2014 ybr 125
    Alıntı Hyperian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön her zaman 25, arka da 0-90kg için 29, 90kg üstü için de 41 psi
    tabi her artçı alıp indirdiğimizde lastik basıncı ayarlayamıyoruz, 89kg da 29 psi, 91 kiloda 41psi kullanmak da çok mantıklı değil,
    günlük kullanımda 35psi kullanıyorum, artçı aldığım zamanlar da oluyor, tavsiye ederim, uzun yola çıkarsanız o zaman tam kiloya göre ayarlayabilirsiniz
    Ek olarak bir ayrıntıyı da ben yazayım; ön her daim 29 arka lastik 90'kg'a kadar 29 fakat arka çanta ve çanta demirlerinin ağırlığına göre 31-32 idealdir. arka çanta takmayan da pek olmadığına göre 32 en ideali gibi duruyor. tabi 70 kg altı bir insan için bu ayrıntıya gerek yok

  7. #43447
    just4techno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Piaggio Skipper, Sym Fiddle 3
    Beyler 1-1.5 ay içinde ybr alacağım.Bu yaz bu hayalimi gerçekleştirmek istiyorum.Ehliyet ve kask 1 senedir hazır bekliyor.
    Eski kasa yuvarlak far siyah bir ybr arıyorum.Normalde şehir dışından almak isterdim ancak vitesli kullanmayı bilmiyorum ve motordanda anlamam açıkcası
    Teoride kullanmayı biliyorum ama 2-3 saatte binmeyide öğrenemem heralde
    Antalya'da da ybr lerin çoğu apaçi motoru ve pahalı olduğundan diğer şehirlere göre kolay kolay temiz bulunamıyor.
    2006 model motora 3bin istiyorlar. 8 yıllık motorada 3.000 veremem açıkcası.
    Kısacası böyle bir süreçteyim.Kısmet olursa en kısa sürede aranıza katılacağım.

  8. #43448
    mv400 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2013
    Şehir
    Kutahya
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750
    Alıntı muhammet55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    plaka kac 34 mu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------


    Guzel dıyorsunda ıse gıdıp gelıyrm oyuzden mecburum
    Paça kısmına giyilip çıkarılabilen paçalıklar mevcut onlardan kullanabilirsiniz. Ya da pantolon üzerine giyilebilen fermuarlı motosiklet pantolonu da giyebilirsiniz.

  9. #43449

    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    arkadaslar arka fren balatasını degsıtrıcem ask yamaha dıye bı marka var 35 tl sızce nasıldır yada tavsıye edecegnız bı marka varmıdır

  10. #43450
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    ask için 35 fazla 15-20 tl olmalı.tabi kendin değiştirirsen.
    ask yan sanayi balatalar arasında iyidir.

  11. #43451

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Şehir
    bozüyük
    Motosikleti
    yamaha ybr esd 2012-Tvs apache rtr 150
    sa beyler motorumu 5 ay önce 6.800 kmde aldım suan 10.800 km oldu suana kadar sadece yağını değiştirdim ağır bakıma sokmak istiyorum titreşim olmaya başladı bu bakımda neler yaptırmam gerekli bilgiyi verebilirmisiniz vede ücret ne kadar olur?

  12. #43452
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı duzeno11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sa beyler motorumu 5 ay önce 6.800 kmde aldım suan 10.800 km oldu suana kadar sadece yağını değiştirdim ağır bakıma sokmak istiyorum titreşim olmaya başladı bu bakımda neler yaptırmam gerekli bilgiyi verebilirmisiniz vede ücret ne kadar olur?
    Bahsettiğin kmde önemli bir parça değişmez. Hava filtresi temizliği, sübap ayarı, buji değişimi gibi işlemler yapılır.
    Bunların servis fiyatlarını bilmiyorum. Elinden gelirse, sadece bujiyi satın alarak, gerekli olan diğer bakımları kendin yapabilirsin.
    Servis fiyatı için bir tahmin istersen, bence hepsi için 100 lira civarı bir fiyat çıkar.
    sgurdal bunu beğendi.

  13. #43453
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Arkadaşlar hafta sonu sübap ayarı yapayım dedim ama ölü nokta denen yeri bulamadım. Çentik, çizgi denen yere göre ayarladım. Sübap acayip ses yaptı.
    Daha sonra rasgele bir noktaya göre ayarladım. Şimdi daha iyi ama hala sübap sesi var.
    Ölü noktayı bulmanın başka bir yolu var mı?

  14. #43454
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı rs_guven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hafta sonu sübap ayarı yapayım dedim ama ölü nokta denen yeri bulamadım. Çentik, çizgi denen yere göre ayarladım. Sübap acayip ses yaptı.
    Daha sonra rasgele bir noktaya göre ayarladım. Şimdi daha iyi ama hala sübap sesi var.
    Ölü noktayı bulmanın başka bir yolu var mı?
    emme ve eksoz subaplarının basmadığı piston üst ölü noktada olduğu durum yalnız iki durumda piston yukarda durur subap bindirmesinde ayarı yapmamalısın not:subap bindirmesi eksoz kapanırken son noktada emme valfinin açıldığı durumdur.
    rs_guven bunu beğendi.
    BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.

  15. #43455
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı COMTAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emme ve eksoz subaplarının basmadığı piston üst ölü noktada olduğu durum yalnız iki durumda piston yukarda durur subap bindirmesinde ayarı yapmamalısın not:subap bindirmesi eksoz kapanırken son noktada emme valfinin açıldığı durumdur.
    Ramazan abi; rica etsem, bunu ilkokul seviyesinde anlatır mısın? Teknik konulardan ve terimlerden pek anlamıyorum da.

  16. #43456
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı rs_guven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ramazan abi; rica etsem, bunu ilkokul seviyesinde anlatır mısın? Teknik konulardan ve terimlerden pek anlamıyorum da.
    nerden başlasam acaba.kısaca emme subabını takip et tam bastığı zaman piston altta olacaktır.emme subabı kapanırken pistonu takip et en üst seviyeye çıktığı durumda bırak bu durumda motor sentede olacaktır aynı zamanda varsa bildiğin sente işaretleri onlara bak teyit et.
    rs_guven bunu beğendi.
    BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.

  17. #43457
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    arkadaşlar herkese merhaba 39000km ye geldik ybr daha önce subaplarda böyle ses duymamıştım çik çik çik (güvercin sesi gibi değil ) duyulur vaziyette ötüyor bu subap ayarı yapılmasına mı dalalet eder.

  18. #43458
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı COMTAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nerden başlasam acaba.kısaca emme subabını takip et tam bastığı zaman piston altta olacaktır.emme subabı kapanırken pistonu takip et en üst seviyeye çıktığı durumda bırak bu durumda motor sentede olacaktır aynı zamanda varsa bildiğin sente işaretleri onlara bak teyit et.
    Anladım abi. Birkaç deneme ile bulunabilir umarım. Sübap boşluğunun en geniş olduğu noktayı bulup, orada ayar yapamadığım için doğru olmuyor.
    Bu noktayı bulmak, anladığım kadarıyla çok zor değil. Ben işi bilmediğim için beceremiyorum.

  19. #43459

    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    arkadaslar plastık boya denen bır sey varmı bılen varmı bılmıyorum da motoru agır bakıma sokuyrm arka on balata debrıyaj balatası aku bujı hava fıltresı lastık hepsını degıstırcem bır sey sorcam jantların hafıf hafıf boyası kalkmaya baslamıs bu plastık boyayı yapsam vede kırmızı yapsam nasıl durur renk olarak motor rengı kırmızı

  20. #43460
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı aksoyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese merhaba 39000km ye geldik ybr daha önce subaplarda böyle ses duymamıştım çik çik çik (güvercin sesi gibi değil ) duyulur vaziyette ötüyor bu subap ayarı yapılmasına mı dalalet eder.
    Daha ziyade çıt çıt gibi ses gelir sübaplardan. Devir yükseldikçe, ses daha seri ve belirgin olur. Eğer böyle ise bir ayar gerekiyor olabilir. Zaten servis bile 35 lira falan alıyor. Çok masraflı birşey değil yani.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler