Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1001
    bende_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    hocam motor guzel ama cok çelimsiz ya az daha dobra dobra olsa
    az daha buyuk olsa ne guzel olur ya....
    sahsen ben bu motoru kullanmam bunun yerıne scoter alırım. . .
    hıc olmazsa daha dınamık daha spor gozukuyor...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1002
    ugurozvar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2006
    Şehir
    ANKARA
    hocam motor guzel ama cok çelimsiz ya az daha dobra dobra olsa
    az daha buyuk olsa ne guzel olur ya....
    sahsen ben bu motoru kullanmam bunun yerıne scoter alırım. . .
    hıc olmazsa daha dınamık daha spor gozukuyor.

    hocam para verde alalım.....

    arkadaşlar şu alıntıyı nasıl yapıyoruz

  3. #1003
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Alıntı ugurozvar adlı üyeden alıntı
    hocam motor guzel ama cok çelimsiz ya az daha dobra dobra olsa
    az daha buyuk olsa ne guzel olur ya....
    sahsen ben bu motoru kullanmam bunun yerıne scoter alırım. . .
    hıc olmazsa daha dınamık daha spor gozukuyor.

    hocam para verde alalım.....

    arkadaşlar şu alıntıyı nasıl yapıyoruz
    mesajın sağ altında alıntı segmesi var orayı tıkladıktan sonra sana açılan mesaj sayfasına yazmaya devam ediyorsun...Arkadaşın fikri kendine göre doğru olabilir. her ne kadar bir forum sitesinde dahi olsak, zevk meselesini önyargılarla tartışmak doğru olmaz ...scooter denilen modellerle arazi şartlarında yol aldığı zaman kafasındaki cevap bulamadığı sorunlar sarsıntıyla yerine oturur kanısındayım

    arkadaşlar bir de resim yükleme esnasında size boyutları sorulduğunda 15 inch monitör seçeneğini işaretlerseniz sayfa düzenimiz daha sağlıklı olacak...Saygılar

  4. #1004
    fakir ama gururlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2006
    Şehir
    Antalya/Konyaltı
    Motosikleti
    Siyah YBR 125 '06
    bu nasıl resim koymaktır foruma. ne hale gelmiş ya. düzeltiverin bizahmet

  5. #1005
    ugurozvar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2006
    Şehir
    ANKARA
    Alıntı hayati adlı üyeden alıntı
    mesajın sağ altında alıntı segmesi var orayı tıkladıktan sonra sana açılan mesaj sayfasına yazmaya devam ediyorsun...Arkadaşın fikri kendine göre doğru olabilir. her ne kadar bir forum sitesinde dahi olsak, zevk meselesini önyargılarla tartışmak doğru olmaz ...scooter denilen modellerle arazi şartlarında yol aldığı zaman kafasındaki cevap bulamadığı sorunlar sarsıntıyla yerine oturur kanısındayım

    arkadaşlar bir de resim yükleme esnasında size boyutları sorulduğunda 15 inch monitör seçeneğini işaretlerseniz sayfa düzenimiz daha sağlıklı olacak...Saygılar
    alıntı işi sanırım oldu teşekkürler

  6. #1006
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Yaww ben ybr'nin debriyajına bi türlü alışamadım ama kardeşim yağ gibi gidiyo kerata Hala motoru kaldırırken istop ettiriyorum:ya ben arabada bile bu kadar zorlanmamıştım Neyse heralde benim beceriksizligimden..

  7. #1007
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Alıntı PIERzig adlı üyeden alıntı
    Yaww ben ybr'nin debriyajına bi türlü alışamadım ama kardeşim yağ gibi gidiyo kerata Hala motoru kaldırırken istop ettiriyorum:ya ben arabada bile bu kadar zorlanmamıştım Neyse heralde benim beceriksizligimden..

    benim yeni aldığım zamanki karşılaştığım sorunlarla karşı karşıyasın.
    bu motor ani gaz vermelerde stop ediyor(kendine has bi özellik) O yüzden gaz verirken deviri yavaşça arttırıp 3000 lere getirirsen ondan sonra allah ne verdiyse dayanabilirsin...debriyaj yarım kavramadayken 3000 devirden aşağı olursa stop edebiliyor(yolun durumuna bağlı olarak.)debriyajı tam bırakmadan bir süre yarım kavramada gidip devir yükseldiğinde bırakırsan sorun yaşamazsın...zamanla alışkanlık oluşuyor...

  8. #1008
    Forumdan Uzaklaştırıldı DevilRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2006
    Şehir
    ÖtEkİ DüNyA Da
    Motosikleti
    SaRı ŞeYTaN MonDi
    beyler ybr yakıt tuketımı nekadardı

  9. #1009
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Alıntı DevilRider adlı üyeden alıntı
    beyler ybr yakıt tuketımı nekadardı
    100 km. ortalama 2.7 lt.

  10. #1010
    Forumdan Uzaklaştırıldı DevilRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2006
    Şehir
    ÖtEkİ DüNyA Da
    Motosikleti
    SaRı ŞeYTaN MonDi
    beyler cok ekonomık valla ya degerını bılın cın motorları cok yakıyor

  11. #1011
    serkani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Kastamonu -Trabzon
    Motosikleti
    Made in Japan!
    arkadaşlar işte size süper YAMAHA YBR 125 ! bu nası bi güzellik böyle.2007 grenajlı hali bu mu acaba.ya da bu grenajı parça olarak alıp takmak mümkün olacak mı bakalım.motor çıplak diyen cbr cilere tokat! alsın buyursunlar! Allah nazarardan saklasın tüm YBR leri ve sahiplerini..


    YAMAHA YBR 125 : aşkımdır!
    Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS

  12. #1012
    Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA R1 ;)
    Alıntı yamahayasin adlı üyeden alıntı
    mert ybr 125 ve herkese

    bir arkadaşın ön fren balatası 9000 km de bitti bu normalmidir

    motorsiklet ise ybr 125

    valla normal şartlarda biraz çabuk bitmiş eğer bi paket servis motoru olsaidi bu normal derdim ama özel kullanımda biraz erken bitmiş bi 2000 falan gitmesi lazımdı ortalama belki o bitti diye çıkardı ise orda bitti gibi görünen balata 1000km den fazla gidiyo nerdeyse ama o kadar problem değil fark etmez yaf
    ama size tavsiyem yan sanayi
    balata takmayın çok ses yapıyo 3 kuruş fazla verin orji olsun kafanız arımasın

    Alıntı sonix adlı üyeden alıntı
    ybr nin ön frene disk değilmiydi
    ön fren balatası deiğin arka fren balatası olmasın sakın

    sonix kardeşim yapma gözünü seveyim disk frende balata olmuyomu

    mert ybr 125 ilk motoru ilk aldığım zaman senin yaptığın giibi devire filan bakmadım motor sesine göre vites atıyorum.düz yolda 120 yapıyor şimdi.normal kullanımda 110 filan yapıyor.
    hiç bi sorun olmaz kafanı yorma bu devir dakika falan hepsi boş iş inan motoru sadece pistonun çalışmasını ne zaman yüreğinde hissedersen o zaman iyi açarsın

    Alıntı sonix adlı üyeden alıntı
    ybr nin ön frene disk değilmiydi
    ön fren balatası deiğin arka fren balatası olmasın sakın


    sonix kardeşim disk frende balata olmuyomu

    mert ybr 125 ilk motoru ilk aldığım zaman senin yaptığın giibi devire filan bakmadım motor sesine göre vites atıyorum.düz yolda 120 yapıyor şimdi.normal kullanımda 110 filan yapıyor.
    hiç bi sorun olmaz kafanı yorma bu devir dakika falan hepsi boş iş inan motoru sadece pistonun çalışmasını ne zaman yüreğinde hissedersen o zaman iyi açarsın
    RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE

  13. #1013
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    bu grenajla hakikaten cok guzel olmus YBR, umarim sahibinin yaptirdigi ozel bisey degildir, bundan sonra standart boyle cikacaktir.

  14. #1014

    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Alıntı hayati adlı üyeden alıntı
    benim yeni aldığım zamanki karşılaştığım sorunlarla karşı karşıyasın.
    bu motor ani gaz vermelerde stop ediyor(kendine has bi özellik) O yüzden gaz verirken deviri yavaşça arttırıp 3000 lere getirirsen ondan sonra allah ne verdiyse dayanabilirsin...debriyaj yarım kavramadayken 3000 devirden aşağı olursa stop edebiliyor(yolun durumuna bağlı olarak.)debriyajı tam bırakmadan bir süre yarım kavramada gidip devir yükseldiğinde bırakırsan sorun yaşamazsın...zamanla alışkanlık oluşuyor...
    Abi tavsiyelerin icin cok sagol bu yarım debriyajla kalkmayı caktım deniyeyim hemen
    Ayrıca serkani arkdaşın verdigi granaj resimlerindeki ybr daha güzel olabilirdi bu kadar yapılabiliyorsa bence degilmi yanlara falan parcalar ilave edilirse tmm işte cbr 125 ten ne farkı kalıyor
    [B][COLOR="Magenta"][CENTER]Motorunuzu arkanızda anneniz varmış gibi kullanın hep:wiinkk:[/CENTER][/COLOR][/B]

  15. #1015

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    jantın rengi turuncu.Telefonla çektiğim için rengi az kırmızıya kaçmış


    lastikleri takılmadan önceki hali






  16. #1016
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    sonix çok yakışmış,harika olmuş diyebilirim... ayrıca bir sorum olacak;gidonu kendine doğru yatırdınmı biraz?yoksa banamı öyle geliyor...?
    avatarındaki resmi kaskla görseydik daha da memnun olacağız

  17. #1017

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    Alıntı hayati adlı üyeden alıntı
    sonix çok yakışmış,harika olmuş diyebilirim... ayrıca bir sorum olacak;gidonu kendine doğru yatırdınmı biraz?yoksa banamı öyle geliyor...?
    avatarındaki resmi kaskla görseydik daha da memnun olacağız
    zaten normal yolculukta kaskımı takıyorum orası dükkanın önü bişiler deniyorduk.takmamışımdır

    evet dediğin gibi gidon yatık.ön ve arka amartisörler kısa

  18. #1018
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    amortisörleri kısaltma işlemi nasıl oluyor?aynı amörtisörleri mi kullanıyorsun,yoksa uygun kısa amörtisörlermi adapte ediliyor?

    Alıntı sonix adlı üyeden alıntı
    2 kişinin ağırlığı 200 kg geçmesin.200 kg dan sonra jant eyilir
    --------------
    ybr nin piston yuvası 4 mm genişlettik ve pistonuda 4 mm büyüğünden kullandık.şimdilik rodajda.



    neticeleri detaylı bir şekilde sabırsızlıkla bekliyoruz.Motor silindir hacmi 150-160 cc. olmuşsa tahmini olarak 12-13 bg ne ulaşması gerekiyor.bunun yanısıra patlama odası da genişleyeceğinden karbüratörden emilecek benzin miktarınında braz arttırılması dolayısı ile biraz daha geniş bir meme takılması + siboplarında birmiktar gevşetilmesi gerekmektedir kanısındayım.yani bu hassas ayarlar uygun bir şekilde yapılabildimi?yapıldıysa gerçekten benimde tam aradığım özelliklere kavuşmuş olması gerekiyor.bütün bunları ben deuygulamak istiyorum o yüzden izlenimlerini iletirsen çok memnun olacağım.İyi sürüşler dilerim...

  19. #1019

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    arka amartisörlerde kademe yerleri var.amartisörü bir kademe aşaığı aldığımızda kısalıyor.öndekinde ise kafa grenajını tutan yanlarda somunlar var.onu gevşetip direksiyonu her iki ön amartisörü eşit olarak öne basarsan amartisörün borusu yukarı çıkar böyle direksiyon ön çamurluğa biraz daha yakın olacaktır.

    piston büğültüğümüz motor un hızı aynı ama torku yükseldi.mesala 8500 devirde 100 km/h yapıyorsa şimdi 8000 devirde 100 km/h yapıyor

  20. #1020
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    Yukarıda grenajlı olan YBR, Yamahanın YBR Diversion 125 adıyla piyasaya sunduğu bir ürün. Yanlış hatırlamıyorsam Fransa'da normal YBR ile bu grenajlısı arasında hatrı sayılır bir fiyat farkı vardı, buraya gelirse muhtemelen daha da pahalı olacaktır, açıkçası bu durumda da pek alınabilir bir aksesuar olmayacaktır muhtemelen. Bu arada grenajlı halini ben de çok beğendim, belirtmek isterim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler