Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #46101

    Üyelik
    23 Ekim 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı mamidron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı uğurlu olsun kazasız kullanasın inşallah bende almayı düşünüyorum. Sakıncası olmaz ise karşılaştırma yapmak adına il-bayi-fiyat bilgilerini paylaşabilir misin? çanta konusunda malesef bi tecrübem yok.
    Amin cümlemize inşallah.. İzmir menemen den aldım, 5700+ruhsat plaka sigorta. Düşünürsen ellerinde bir tane daha beyaz var sanırım. beyaz


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Motomax
  2. #46102

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Pulsar200ns
    Arkadaşlar merhaba,
    Ybr için istanbul'da iyi bir usta tavsiyesi verebilecek var mı? Mümkünse avrupa yakası.

  3. #46103

    Üyelik
    01 Mayıs 2016
    Şehir
    soma
    Motosikleti
    2015 esd ybr 125
    9 binde benim makina ve daima uzun yol yapıyorum. fabrika lastiklerini kullanıyorum halen ama değiştireceğim yani biraz daha kullanmak ve aşınmasını bekliyorum lastiklerin...arka çanta konusuna gelince 45lt çift kask alabilen maxem çanta kullanıyorum. fiyatı biraz daha uygun ve kullanışlı.. shad ve diğer marka her neyse kaliteli ve pahalı geldi bana yani çok pahalı bir kaza sonucu vb. çanta kırılma ihtimali yüksek. ben iki kez düştüm motor ile ve ikisinde de darbe aldı benim çanta ama bir sıkıntı olmadı...
    subap konusuna gelince gevşek subap iyi olur motoru yormaz rahat bırakır ve hatta ki motor hizi ve gücü artar yani daha iyi hız yapar bunu subaplar normala dönünce daha iyi anlarsın.. benimde çok sese geliyordu 4bin km yaptım bu şekilde daha sonra mahalle tamircisine gittim yani ek olarak tamir yapan birisi bu yoksa motosikletçiler sıttın sene ilgilenmezler subaplar ile mahvederler benden söylemesi rast gele sıkarlar elle ayar yaparlar ve benimkini öyle yaptılar hemen gevşşettim kendim yoksa subapları kesecektik...şuan çok güzel fabrikadan gelmiş gibi çalışıyor subapların çok iyi ayarlanması gerek.. sadece uzun yolda motor bayağı ısınınca normal olarak hafif şıkırtama var motor soğuyunca yine aynen fabrikadan gelmiş gibi çalışıyor_

  4. #46104

    Üyelik
    19 Şubat 2007
    Merhabalar, motoru orta sehpaya alıyorum vites 1'de iken debriyaja basmama rağmen arka teker yavaş da olsa dönüyor. Ayağımla tekeri durduruyorum, ayağımı çekince yine harekete başlıyor. Bu normal midir? Debriyaja basınca tekere hiç güç gitmemesi gerekir diye düşünüyorum.

  5. #46105

    Üyelik
    17 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125ESD
    Alıntı teknoturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, motoru orta sehpaya alıyorum vites 1'de iken debriyaja basmama rağmen arka teker yavaş da olsa dönüyor. Ayağımla tekeri durduruyorum, ayağımı çekince yine harekete başlıyor. Bu normal midir? Debriyaja basınca tekere hiç güç gitmemesi gerekir diye düşünüyorum.
    O çoğu motorda oluyor. Sanırsam normal. Benim motor da öyle. Sorun yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

    [QUOTE=boora;4021412]21 bin km yi geçtim ne karbüratör ayarını elledim ne de sübap. Ellememek elletmemek en iyisi. Eski motorumdada bu forumda yapılan yorumlara göre subap karburatör ayarı yaptırdım. Ondan sonra kendim tamir etmeyi öğrendim çoğu motor tamircisi aslında hiç bi şey bilmiyor. Yakıtta ilk çalıştırmada felan sıkıntı yoksa ayarlar ellenmemesi daha iyi[COLOR="Silver"]

    Bende kendi ayarımı kendim yapmak istiyorum ama korkuyor. Kurcalarken iyice kötü olacak diye.
    Bide nasıl yapılacağını öğrenemedim bir türlü. Eskiden çok konu açılmış, güzel güzel anlatmışlar ama resimleri kaybolmuş.
    Bir kaç tane video kaynak var ama onlar da yetersiz

  6. #46106

    Üyelik
    19 Şubat 2007
    Teşekkür ederim cevap için. Benim motorum da 2600km oldu ve herkese oynatmama fikrine katılıyorum. Subap ayarı gerek olursa servisle ya da güvendiğim bir arkadaşıma yaptıracağım.

    Bir de herkes jikle ile çalıştırmaktan bahsediyor ama ben jikle kolunu aşağı indirdiğimde mümkünatı yok çalışmıyor. Akü biter yine çalışmaz. İlk çalıştırmada çok çok az gazı açıp marşa basıyorum çalışıyor. Yine okuyorum ki hiç gaz vermeden jikle açmadan sadece marş ile çalıştıranlar var.

    Nasıl oluyor anlamıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------

    [QUOTE=yognus;4022169]O çoğu motorda oluyor. Sanırsam normal. Benim motor da öyle. Sorun yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    21 bin km yi geçtim ne karbüratör ayarını elledim ne de sübap. Ellememek elletmemek en iyisi. Eski motorumdada bu forumda yapılan yorumlara göre subap karburatör ayarı yaptırdım. Ondan sonra kendim tamir etmeyi öğrendim çoğu motor tamircisi aslında hiç bi şey bilmiyor. Yakıtta ilk çalıştırmada felan sıkıntı yoksa ayarlar ellenmemesi daha iyi[COLOR="Silver"]

    Bende kendi ayarımı kendim yapmak istiyorum ama korkuyor. Kurcalarken iyice kötü olacak diye.
    Bide nasıl yapılacağını öğrenemedim bir türlü. Eskiden çok konu açılmış, güzel güzel anlatmışlar ama resimleri kaybolmuş.
    Bir kaç tane video kaynak var ama onlar da yetersiz
    Bir de boş vitese almak sıkıntı gibi. 1 deyken hafif yukarı çekiyorum 2 ye geçiyor. O hafifliği ayarlamak zor oluyor.

  7. #46107
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    [QUOTE=yognus;4022169]O çoğu motorda oluyor. Sanırsam normal. Benim motor da öyle. Sorun yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    21 bin km yi geçtim ne karbüratör ayarını elledim ne de sübap. Ellememek elletmemek en iyisi. Eski motorumdada bu forumda yapılan yorumlara göre subap karburatör ayarı yaptırdım. Ondan sonra kendim tamir etmeyi öğrendim çoğu motor tamircisi aslında hiç bi şey bilmiyor. Yakıtta ilk çalıştırmada felan sıkıntı yoksa ayarlar ellenmemesi daha iyi[COLOR="Silver"]

    Bende kendi ayarımı kendim yapmak istiyorum ama korkuyor. Kurcalarken iyice kötü olacak diye.
    Bide nasıl yapılacağını öğrenemedim bir türlü. Eskiden çok konu açılmış, güzel güzel anlatmışlar ama resimleri kaybolmuş.
    Bir kaç tane video kaynak var ama onlar da yetersiz
    Ybr subap ayarı yapılması biraz sıkıntılı çalışma alanı dar. Eski motorumda külbütör kapağı komple çıkardı elim rahat girerdi aralara ybr de ise iki tane küçük delikten ayar yapmak gerek. Ayar yapmak için subapları boşa çıkarmak gerek.burdan anlatılarak yada video ile tam olmaz yapılırken bakarak daha iyi anlaşılır

  8. #46108
    Moderatör Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Eski kasanın göstergenin plastiği kırılınca komple yeni gösterge mi almak lazım,yoksa o plastik değiştiriliyor mu ?

  9. #46109
    mehmettayfur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha
    Alıntı Uğur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski kasanın göstergenin plastiği kırılınca komple yeni gösterge mi almak lazım,yoksa o plastik değiştiriliyor mu ?
    2012 model göstergenin plastiği kırılınca plastiği değiştirmiştim.

  10. #46110
    Moderatör Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı mehmettayfur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 model göstergenin plastiği kırılınca plastiği değiştirmiştim.
    Araştırınca ayrı satıldığını gördüm bende.

    İlginiz için çok teşekkür ederim

  11. #46111
    neobirzenci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul/Silivri
    Motosikleti
    Pulsar ns 200
    Hocam iridyum buji ile oluyor o hızada bi 2-3 km katar
    Ybr forever

  12. #46112

    Üyelik
    17 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125ESD
    [QUOTE=boora;4022193]
    Alıntı yognus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O çoğu motorda oluyor. Sanırsam normal. Benim motor da öyle. Sorun yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------


    Ybr subap ayarı yapılması biraz sıkıntılı çalışma alanı dar. Eski motorumda külbütör kapağı komple çıkardı elim rahat girerdi aralara ybr de ise iki tane küçük delikten ayar yapmak gerek. Ayar yapmak için subapları boşa çıkarmak gerek.burdan anlatılarak yada video ile tam olmaz yapılırken bakarak daha iyi anlaşılır
    Serviste izledim. İki adet kapak çıkarıp yaptı. Oda baştan savma. Ulan zaten sıcak motora sübap ayarı mı yapılır.
    En iyisi kendin yapacaksın. Nede olsa kimse motorunuzu sizin kadar sevmiyor.

    Eğer ki bi zaman bize sübap ayarı ile ilgili bir video hazırlayabilirsiniz çok faydalı olur. Bu üçkağıtçı motorculara para vermekten kurtulmuş oluruz

  13. #46113
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    YAMAHA YZF R25
    Günaydın herkese, dün itibariyle motorum 8500'e geldi. Yağına baktığımda zift gibi olduğunu gördüm resmen simsiyahtı henüz koyalı 1.500 km oldu. Motul 5100 10-40 koyuyorum ve diğer bakımı 10 binde, hep 3binde bir değiştiriyorum yağını acaba bunu 2bin'e mi çeksem?

  14. #46114

    Üyelik
    09 Mayıs 2016
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Honda Shadow 750
    motorda yeniyim. motorum rodajda 750 km de. arada devir arttırıyorum gazı sona dayadığımda düz yolda 8500 devir ve 105 kadar hıza çıkabiliyor. rodaj bitmediği için olabilir mı yoksa benim motorun kapasitesi mi bu kadar.

  15. #46115
    rebirth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2014
    Alıntı TamGazDevam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın herkese, dün itibariyle motorum 8500'e geldi. Yağına baktığımda zift gibi olduğunu gördüm resmen simsiyahtı henüz koyalı 1.500 km oldu. Motul 5100 10-40 koyuyorum ve diğer bakımı 10 binde, hep 3binde bir değiştiriyorum yağını acaba bunu 2bin'e mi çeksem?
    ybr'de yağ filtresi olmadığı için yağın kararması normaldir. 3.000 iyidir, 2000 erken.

  16. #46116
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    ybr 125 motorum şu anda 125 bin km de. hiç sübap ayarı görmedi. belirli km lerde yetkili servise de ustalara da sorduğum halde gerekmediğini söylediler. yani ybr de o kadar da kolay bozulan bir ayar değil.

    şu anda motor tamircide komple sökük. yağ yakma, rulman sesi vites geçmeme gibi sıkıntıları vardı. orijinal parçalar ile toplamak çok aşırı pahalı. mecbur yan sanayi devam edeceğim. orijinali 125bin dayandıysa yan sanayisi 50 bin gitse yeter de artar bana.

  17. #46117
    rebirth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2014
    Alıntı crxforever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr 125 motorum şu anda 125 bin km de. hiç sübap ayarı görmedi. belirli km lerde yetkili servise de ustalara da sorduğum halde gerekmediğini söylediler. yani ybr de o kadar da kolay bozulan bir ayar değil.

    şu anda motor tamircide komple sökük. yağ yakma, rulman sesi vites geçmeme gibi sıkıntıları vardı. orijinal parçalar ile toplamak çok aşırı pahalı. mecbur yan sanayi devam edeceğim. orijinali 125bin dayandıysa yan sanayisi 50 bin gitse yeter de artar bana.
    hiç karbüratör temizliği yaptırdınız mı ? meraktan soruyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

    Alıntı torcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorda yeniyim. motorum rodajda 750 km de. arada devir arttırıyorum gazı sona dayadığımda düz yolda 8500 devir ve 105 kadar hıza çıkabiliyor. rodaj bitmediği için olabilir mı yoksa benim motorun kapasitesi mi bu kadar.
    Ybr'nin düz yolda normal şartlarda yapacağı hız aşağı yukarı o kadar. Bazen akan trafikte etrafta muhtemelen rüzgarı kesen araçların olmasından dolayı düz yolda 120 gördüğü de olur. Ama etraf açıkken yapacağı hız sizin yaptığınız kadar yani. Siz yine de pek zorlamayın şimdilik, 2500-3000kmden sonra başlayın en azından tam gaz denemelerine.
    crxforever ve torcu bunu beğendiler.

  18. #46118
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    [QUOTE=rebirth;4024447]hiç karbüratör temizliği yaptırdınız mı ? meraktan soruyorum.[COLOR="Silver"]
    -------[/SIZE]

    karbüratör temizliği de yaptırmadım.benzin filtresini 2 kere keyfe keder değiştim. ama yaptırmam lazım mıydı bilmiyorum.

  19. #46119
    rebirth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2014
    [QUOTE=crxforever;4024487]
    Alıntı rebirth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç karbüratör temizliği yaptırdınız mı ? meraktan soruyorum.[COLOR="Silver"]
    -------[/SIZE]

    karbüratör temizliği de yaptırmadım.benzin filtresini 2 kere keyfe keder değiştim. ama yaptırmam lazım mıydı bilmiyorum.
    sıfır mı almıştınız ybr'yi ?

  20. #46120
    surcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/küçükyalı
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 Esd
    Normali budur. Rodaj bitmeden cok ugrasma boyle gaza asilmaya. 250'lik motorlar bu devirde ne kadar surat yapiyor ki zaten!


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler