Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #37841
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı aranel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 lik motorda sürücü falan değişmez güzel kardeşim.altındakini 1000 rr falan mı sanıyosun sen. sende redline da atıyosun bende.Bide bu dişli değiştirme olayı benim çok garibime gidiyo koca yamahadan daha mı çok biliyonuzda daha da hızlandırmaya çalışıyosunuz motoru.
    biraz zevk meselesi ama ben de terch etmem çünkü bu motor 140 150 yapsa bile o hızda duramaz sonra bi ışık hüzmesi ve kötü son allah korusun hiç birimiz istemeyiz ama bu motor o hızlarda duramaz aksini idda edecek biri yok zaten
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #37842
    __@hmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    2008 ybr / 2012 ybr 125 esd / 2007 GSR 600
    aynen yorumladıgın gibi kardeşim sizin 4te gördüğünüz km yi ben 3te görüyorum
    yalnız yanıldığın birşey daha var ki bende öncesinde öle tahmin ediyordum kalkışta da çok fark atıyor normal ybr lere
    neden mi 1-2 onbin devirlerde vites değitirdiğimde 70 igörüyorum seri olarak sende bilirisin ki bir ve ikinci viteslerde
    onbin devirlere cok rahatlıkla çıkıyor motor denemeni şiddetle öneririm ne anlatmak istediğimi çok iyi anlayacaksın

    Alıntı TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka dişli 37 ve kısa zincir normal ybr oynanmamış 4. viteste hız göstergesi ile devir saati aynı oranda artıyo onun için dedim ya 4. viteste yapıyo 100ü o da 10 000 devir

    zaten bir de şunu söyliyim o kadar ybr kulklandım orjinal olanların son hızı hep aynı düz yolda 105 110 eğimde peygamber vitesiyle 150 yap o önemli değil bence

    o zaman senin ybr 6 vites olmuş bizimkilerin 4 de yaptığını seninki 3 de yapıyosa yanlız kalkışta her türlü orjinal ybr alır arka dişli büyük antalyaya gelirsen bi bakalım şu YBR ye merak ettim

  3. #37843
    aranel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MT-07 ABS - Burgman UH 200
    Alıntı TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz zevk meselesi ama ben de terch etmem çünkü bu motor 140 150 yapsa bile o hızda duramaz sonra bi ışık hüzmesi ve kötü son allah korusun hiç birimiz istemeyiz ama bu motor o hızlarda duramaz aksini idda edecek biri yok zaten
    Yaaani 20 km için değmez.Koca mühendislerin bir bildiği vardır elbet.

    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen yorumladıgın gibi kardeşim sizin 4te gördüğünüz km yi ben 3te görüyorum
    yalnız yanıldığın birşey daha var ki bende öncesinde öle tahmin ediyordum kalkışta da çok fark atıyor normal ybr lere
    neden mi 1-2 onbin devirlerde vites değitirdiğimde 70 igörüyorum seri olarak sende bilirisin ki bir ve ikinci viteslerde
    onbin devirlere cok rahatlıkla çıkıyor motor denemeni şiddetle öneririm ne anlatmak istediğimi çok iyi anlayacaksın
    10 km fark için yapma ya azrail doğru diyo ne kadar hız o kadar zor yavaşlama bu motorlarda orjinalini bozmamak lazım.

  4. #37844
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı aranel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olur mu sürücüsüne göre değişir o durdurma.
    üstündekine bağlı diyosun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen yorumladıgın gibi kardeşim sizin 4te gördüğünüz km yi ben 3te görüyorum
    yalnız yanıldığın birşey daha var ki bende öncesinde öle tahmin ediyordum kalkışta da çok fark atıyor normal ybr lere
    neden mi 1-2 onbin devirlerde vites değitirdiğimde 70 igörüyorum seri olarak sende bilirisin ki bir ve ikinci viteslerde
    onbin devirlere cok rahatlıkla çıkıyor motor denemeni şiddetle öneririm ne anlatmak istediğimi çok iyi anlayacaksın
    herşey iyi güzel de benlik değil yeri geliyo tork gerekiyo rampalarda 37 dişliyle bayılır kalır denedinmi hiç dik rampada orjinal ybr ile senin motoru ?
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  5. #37845
    __@hmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    2008 ybr / 2012 ybr 125 esd / 2007 GSR 600
    Ne olursa olsun motorda yaptıgım iki değişiklik var
    1.orgınal gidonu değiştirmek
    2.arka dişliyi küçültmek
    bence bu ikisi mühendislere ayıp olmaz
    gidonu neden değiştiriyorsun diyorsan üste resmi var hem motorun havasını degistiriyor daha cok naked gibi oluyor onun dısında kendi tercihimdir tamamen kullanım kolaylıgı ve motoru daha kontrollu kullanmak
    dişliyi değiştirme sebebimde çok az da olsa orgınallerinin arasında farkı olmasını istemem
    siz hiç aynı motorlarla yola çıkıpta biri digerinden üstün geldiğindeki zevki tattınızmı herşeyi aynı

    Alıntı aranel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaaani 20 km için değmez.Koca mühendislerin bir bildiği vardır elbet.



    10 km fark için yapma ya azrail doğru diyo ne kadar hız o kadar zor yavaşlama bu motorlarda orjinalini bozmamak lazım.

  6. #37846
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne olursa olsun motorda yaptıgım iki değişiklik var
    1.orgınal gidonu değiştirmek
    2.arka dişliyi küçültmek
    bence bu ikisi mühendislere ayıp olmaz
    gidonu neden değiştiriyorsun diyorsan üste resmi var hem motorun havasını degistiriyor daha cok naked gibi oluyor onun dısında kendi tercihimdir tamamen kullanım kolaylıgı ve motoru daha kontrollu kullanmak
    dişliyi değiştirme sebebimde çok az da olsa orgınallerinin arasında farkı olmasını istemem
    siz hiç aynı motorlarla yola çıkıpta biri digerinden üstün geldiğindeki zevki tattınızmı herşeyi aynı
    motor senin sonuçta istediğini yaparsın ama biz orjinalciyiz hala söylemedin ama rampalarda nasıl oluyo 37 dişli ?
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  7. #37847
    __@hmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    2008 ybr / 2012 ybr 125 esd / 2007 GSR 600
    ölüdenize geldiysen ovacık yokusu vardır rampası epeyce dik genelde kumburnuna denize gideriz arkadaşlarla genelde ben iki kişi olurum ben 75 kilo arkadasım 78kilo ışıklarda üç motoruz bitanesi 100lük vitesli tek kişi mondial diğeri 150lik seyhan kanuni bilirsin iki kişi kalkış yaptık ve geçemediler diğer denemem de hondanın 150lik PS scoutur 16 hp lik motoru var arkadasta inanılmaz seri motor bayramın ikinci günü daha gecen gün Muğlaya gittik sakarın yokusunu bilirmisin neyse arkadas eşiyle kendi 70 eside ufak tefek bişey 50 var yada yok yokusta kaptırmaca gidiyoruz yalnız ben tekim geçemedi bi okadar da sinir oldu bindiği motor 7bin liralık ee olsun okadar siniride
    Alıntı TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstündekine bağlı diyosun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------



    herşey iyi güzel de benlik değil yeri geliyo tork gerekiyo rampalarda 37 dişliyle bayılır kalır denedinmi hiç dik rampada orjinal ybr ile senin motoru ?

  8. #37848
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ölüdenize geldiysen ovacık yokusu vardır rampası epeyce dik genelde kumburnuna denize gideriz arkadaşlarla genelde ben iki kişi olurum ben 75 kilo arkadasım 78kilo ışıklarda üç motoruz bitanesi 100lük vitesli tek kişi mondial diğeri 150lik seyhan kanuni bilirsin iki kişi kalkış yaptık ve geçemediler diğer denemem de hondanın 150lik PS scoutur 16 hp lik motoru var arkadasta inanılmaz seri motor bayramın ikinci günü daha gecen gün Muğlaya gittik sakarın yokusunu bilirmisin neyse arkadas eşiyle kendi 70 eside ufak tefek bişey 50 var yada yok yokusta kaptırmaca gidiyoruz yalnız ben tekim geçemedi bi okadar da sinir oldu bindiği motor 7bin liralık ee olsun okadar siniride
    rampada düşme oluyordur sonuçta arka dişliyi büyütmüşsün onu uzun yola çıkmadan anlayamazsın ama sen iyi diyosan 37 dişliye iyidir 45 dişliyle kaç görüyodu senn makina ?
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  9. #37849
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    rampada benim 2005 titanı tokatlayan ybr ye titanı bedava veririm. Yok öyle bi ybr.

  10. #37850
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rampada benim 2005 titanı tokatlayan ybr ye titanı bedava veririm. Yok öyle bi ybr.
    biz de onu tartışıyoz ahmetle 37 dişli rampada gidiyosa iyi diyom adem abi seni tokatlıyabilen mi var RAMPALARIN USTASI ADEM ABİ abi oynanmış ybr ile geçecem seni altından alcam titanı
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  11. #37851
    __@hmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    2008 ybr / 2012 ybr 125 esd / 2007 GSR 600
    tabi uzun mesafeli rampalarda iki kişilik yolculukta ister istemez devir düşmesi yaşıyor onu da gidermenin yolu düşük viteste yüksek devirde gitmek bence iyi arka dişliyi düşürmek bu arada 45 lik orgınal dişliyle yaptıgım hız 110u hiç geçmedi, düz yolda
    ayrıca şunuda söylemek gerekirse dişlinin diğer avantajı yakıt tasarrufu her dakka redline motor kullanıyor değilim yüksek viteslerde düşük devirlerde motor kullanırım işim acil değilse özetlemek gerekirse bayram gezisi daha öncesi falan genelde depoyu fuller yedeğe düşünce alırım dün petrol ofisinden sonraki değerlerim
    benzin litre fiyatı : 4.730krş
    toplam alınan yakıt: 47.50krş
    yapılan kilometre : 471.1km
    bu ölçümün içinde Muğla gezimizde var genelde redline kullanıldı yaklasık 270 kmsi

    Alıntı TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rampada düşme oluyordur sonuçta arka dişliyi büyütmüşsün onu uzun yola çıkmadan anlayamazsın ama sen iyi diyosan 37 dişliye iyidir 45 dişliyle kaç görüyodu senn makina ?

  12. #37852
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    arkadaşım düzde şu memlekette 1 tek f54 fatihin ybr geçti o motoru oda titanda önde cam yok rüzgarı bağrına paraşüt, yellen gibi yiyosun, seleside yüksek. Oda arkasından 3-5 mt farkla gitti 120 ile. Rampada km lerce fark attı ama. Rampada ne olursa olsun, nasıl oynanmış olursa olsun hiç bi ybr rampada titanı tutamaz. Aksini idda eden olursa hodri meydan. Gelsin. Geçemezse alırım anahtarını ona göre. Motor 133 cc 150 falan değil yani. Dişli mevzusu uzun geldi yazmadım.

  13. #37853
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabi uzun mesafeli rampalarda iki kişilik yolculukta ister istemez devir düşmesi yaşıyor onu da gidermenin yolu düşük viteste yüksek devirde gitmek bence iyi arka dişliyi düşürmek bu arada 45 lik orgınal dişliyle yaptıgım hız 110u hiç geçmedi, düz yolda
    ayrıca şunuda söylemek gerekirse dişlinin diğer avantajı yakıt tasarrufu her dakka redline motor kullanıyor değilim yüksek viteslerde düşük devirlerde motor kullanırım işim acil değilse özetlemek gerekirse bayram gezisi daha öncesi falan genelde depoyu fuller yedeğe düşünce alırım dün petrol ofisinden sonraki değerlerim
    benzin litre fiyatı : 4.730krş
    toplam alınan yakıt: 47.50krş
    yapılan kilometre : 471.1km
    bu ölçümün içinde Muğla gezimizde var genelde redline kullanıldı yaklasık 270 kmsi
    genelde 7 bin gibi vites atarım tam ölçüm yapadım ama aşşa yukarı aynı galiba ben rampalarda devirin düşeceğinden endişeleniyorum genellikle 7 bin gibi vites atarsan zaten

    rampada iyice kastırırsın motoru ben sakin kullanmaya devam antalyaya gelcek olursan beklerim bide bi tanışma bölümüne konu aç site bi tanısın seni

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım düzde şu memlekette 1 tek f54 fatihin ybr geçti o motoru oda titanda önde cam yok rüzgarı bağrına paraşüt, yellen gibi yiyosun, seleside yüksek. Oda arkasından 3-5 mt farkla gitti 120 ile. Rampada km lerce fark attı ama. Rampada ne olursa olsun, nasıl oynanmış olursa olsun hiç bi ybr rampada titanı tutamaz. Aksini idda eden olursa hodri meydan. Gelsin. Geçemezse alırım anahtarını ona göre. Motor 133 cc 150 falan değil yani. Dişli mevzusu uzun geldi yazmadım.
    f54 fatih abinin motor kaç model adem abi 2004 felan mı ? düzde 120 yapan ybrye orjinalse dişli filan atılmamışsa raslamadım titana lafım yok zaten ybryi her türlü alması lazım yanlız resmenbana meydan okudun ha adem abi rampada titanı geççek ybrnin motoru ybr motoru olmaz zaten senle yarışıp bide motor kaybetmeyek 200 cc bi cg olabilir belki rakip
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  14. #37854
    __@hmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    2008 ybr / 2012 ybr 125 esd / 2007 GSR 600
    kesinlikle size de katılıyorum şunu anlatmak istedim benim motordaki bi kaç değişikliği anlattım nasıl oldugunu falan ama tabi benim rampada bi iddaam yok illaki motor çekiden düşecek uzun mesafede sonucta 10 beygirlik motor ayrıca arkadasım sayesınde yıllarca titanda artcı olarak yolculuk yaptım olaganüstü bir motor o sesine hastaydım ben öle tok ve güzel bir eksoz sesi vardır titanın bilen bilir.
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım düzde şu memlekette 1 tek f54 fatihin ybr geçti o motoru oda titanda önde cam yok rüzgarı bağrına paraşüt, yellen gibi yiyosun, seleside yüksek. Oda arkasından 3-5 mt farkla gitti 120 ile. Rampada km lerce fark attı ama. Rampada ne olursa olsun, nasıl oynanmış olursa olsun hiç bi ybr rampada titanı tutamaz. Aksini idda eden olursa hodri meydan. Gelsin. Geçemezse alırım anahtarını ona göre. Motor 133 cc 150 falan değil yani. Dişli mevzusu uzun geldi yazmadım.

  15. #37855
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Adem abi titanı anlatıyon anlatıyon böle ybryi satıp titan alası geliyo adamın
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  16. #37856
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    2008 model. Önde büyük yatık cam siperlik var. Rüzgarın vicuda çarpmasını önlüyor. Biraz uzuncana. %100 orjinal ama siperlik sayesinde artı 10 km daha hızlı gidebiliyor. Geçmiş sayfalarda fotosu vardır. Bulamazsan cbr 250 orjinal ön siperlik camına bak. O adamlar o siperliği boşunamı taktı sanıyosunuz? Sürücü rüzgar kesmesin, yemesin diye. Fatihin dişliler oynanmamış. 5 te 120 sabit düzde gidebiliyor. Rampada 70 e düşerken ben sabit 90 la çıkıyorum. Salcano var ybr motorlu bende. Fena değil. Konfor var. Rampada titan kadar değil ama ybrden aşa kalmaz.

  17. #37857
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    senin salcanoyu biliyom adem abi fatih abideyken baya incelemiştik salcanoyu f54 fatih abinin motor siperlikli olduğundan yırtıyo demekki ama resmini görmedin onun motorum demekki siperlik baya işe yarıyo ybr düzde max 110 zaten + 10 km hız da siperlikten
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  18. #37858
    __@hmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    2008 ybr / 2012 ybr 125 esd / 2007 GSR 600
    Antalyaya gidecek olursak kesin uğrarız ayrıca engüzeli sakin kullanmak bakma bana ben bazen çosuyorum öle genelde sakinimdir.
    Bi ara coğu sitelerde bulunur takip ederdim nedense elimi cekmistim simdi burdayım acarım dediğin gibi tanırız kendimizi

    Alıntı TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genelde 7 bin gibi vites atarım tam ölçüm yapadım ama aşşa yukarı aynı galiba ben rampalarda devirin düşeceğinden endişeleniyorum genellikle 7 bin gibi vites atarsan zaten

    rampada iyice kastırırsın motoru ben sakin kullanmaya devam antalyaya gelcek olursan beklerim bide bi tanışma bölümüne konu aç site bi tanısın seni

  19. #37859
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Antalyaya gidecek olursak kesin uğrarız ayrıca engüzeli sakin kullanmak bakma bana ben bazen çosuyorum öle genelde sakinimdir.
    Bi ara coğu sitelerde bulunur takip ederdim nedense elimi cekmistim simdi burdayım acarım dediğin gibi tanırız kendimizi
    ne kadar ekonomik olsa da dip gazda baya yakıyo yada bize öle geliyo
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  20. #37860
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    fatihi özledim. Bidaha gelsin istiyorum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)

Bu Konudaki Etiketler