Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

2008 Honda CBR 1000RR Fireblade gümbür gümbür geliyor...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    yandan egzost olursa bencede yakışmamış.büyüsü kaybolur 1000rr nin.Gene sele altından vermeliler bence
    lezzet gider,mesuliyet kalır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    E.Gülbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    honda bu ısı bılıyo arkadaslar kesın ortaya super bıse cıkıcak emınım..... r1 kıyaslamasına ıse sadece guluyorum....2008 cbr 1000 rr en ıısı olur 1000 lıklerın bencede....

  3. #23

    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir,,astrahan
    Motosikleti
    cbf 150:::::08
    renk uyumu bence süperrr..
    meğer gurbet dediğin mapuslukmuş güneşli avlularda yaşanırmış,öylesine,dönüşümde ne bulurum bilemem bildiğim döneceğim,,verilmiş sözüm edilmiş yeminim,,elbet birgün döneceğimm,,

  4. #24
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    Bende sele altından çıkan eksozları seviyorum ama performans bakımından daha verimli olabilir kısa egsoz. Dumanın daha çabuk dışarı atılmasına yardımcı olur bence mantıklı ama görünüş açısından Sele altı taha çekici duruyor Ayrıca Plakalık iptalide bayağı zorlaşmış çare bulamak pahalıya patlar
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  5. #25
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @Skullhunter
    Yabancı sitelerde bir çok haber çıkıyor ne kadar doğru bilmiyorum.
    Habere göre Kawasaki Z 1400 2008 de yollarda olacakmış.
    Naked bir motora bu kadar güç koymak çok anlamsız. 1400cc naked mi olur? 200 km/h üzerinde görelim bakalım önünüzde aerodinamik bir kafa grenajı olmadan ne kadar gidebiliyorsunuz.

    Bu arada yeni 1000RR'ın tekere 175hp güç verdiğini söyleyenler var yurtdışında. Eğer öyleyse 200hp olacak. Ama ben böyle bir güç farkı beklemiyorum çünkü şimdiye kadar hiçbir marka ve modelde eski ve yeni model arasında bu kadar güç farkı olmadı. 3-5 hp fark ancak oluyor genelde. Bence motorun ağırlığı ile ilgili çok büyük bir azalma olacak, eh haliyle de gücü arttırmalarına gerek yok çünkü kilo başına düşen beygir gücü önemlidir...
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  6. #26
    serendepity - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2006
    oooooyyyy honda yaaa başka söze gerek var mı
    yalnızlık bir yankıdır

  7. #27
    Discordian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    tütüyor gene cıkınca herkezin azının suyunun akıcana eminim ben eksozun gene kuyruk altı olucağını düşünüyorum

  8. #28
    vampir112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2006
    Şehir
    KONYA///EREĞLİ
    Motosikleti
    RAMZEY cup100
    sağolasın............................
    UMUT DENEN ŞEY UMUTSUZLUK KORKUSU İNANÇ DENEN ŞEY YOKLUĞUN DUYGUSU

  9. #29
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    Bir de şöyle bir versiyon var ama bence bu da gerçek değil. RC211V ile 1000RR karışımı birşey. Photoshop çıktı, mertlik bozuldu

    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  10. #30
    ErTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    vaRRdı
    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir de şöyle bir versiyon var ama bence bu da gerçek değil. RC211V ile 1000RR karışımı birşey. Photoshop çıktı, mertlik bozuldu

    Bu modelin kuyruğu çok sırıtmış... Ama egzos iyi duruyor...
    ... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
    ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
    ''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''

  11. #31
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Hondanın böyle bir tasarım yapacagını düşünmüyorum.Kuyruk vasat,eksoz vasat ve kafa grenajında beklendiği gibi bir degişiklik yok.



    Alıntı Skullhunter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yabancı sitelerde bir çok haber çıkıyor ne kadar doğru bilmiyorum.
    Habere göre Kawasaki Z 1400 2008 de yollarda olacakmış.
    Kawasaki neden1400c konusunda kendini bukadar kasıyor anlamıyorum. 1400cc ss var daha yeni sport touring'ide çıkardı şimdide naked. Diger kategoriler için 1400cc uyğun olabilir ama naked'te bana hiç mantıklı gelmedi. O 1400cc'nin ağırlığı ve gücü bir naked için uygun degil.
    Bence z 750'den sonrası(z100-z1400) gereksiz.

  12. #32

    Üyelik
    27 Ağustos 2007
    çok şık.alanın pişman olmıycagı sayılı motorlardan

  13. #33
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Buda patentle ilgili bir idda bakalım hep beraber göreceğiz...

    http://www.topspeed.com/motorcycles/...d-ar40718.html



  14. #34
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    Arkadaşlar, kuyruğu beğenmediniz ama 800cc MotoGP motoru RC212V nin kuyruğunu andırıyor. Bu yeni motorlarda kuyruğu iyice küçülttüler, arka lastik kuyruktan daha arkada kalıyor. Yeni kasa R6'nın küçücük kuyruğunu düşünün, hiç estetik değil bence ama trend bu yönde...



    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  15. #35
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    geçenlerde bir dergide okumuştum.. yabancıydı sanırım... 600 cc'lik süperspor karşılaştırması vardı ve bütün marka modeller karşılaştırmadaydı.. sonuç ise yeni cbr 600 rr'ın açık ara karşılaştırmayı aldığı yönündeydi... tam hatırlayamasam da en hızlı motosiklet veya başka yönlerden en iyi olmasa da genel olarak 1. çıkmıştı ve bütün test editörlerinin en beğendiği motosikletti...

    Sanırım honda, 600 rr'da yaptığı bütün iyileştirmelerin daha fazlasını yeni 1000 rr'da da uygulayacaktır.. özellikle de motor gücünden çok ağırlık olarak eski modele göre motosikletin oldukça hafif olacağını düşünüyorum.. (600 rr'da olduğu gibi) Honda motorları zaten maksimum güç ve torktan ziyade gücü aktarma ve her devirde ürettiği güç ve torkla diğer üreticilerin bir adım önündeler...

    yeni 1000 rr'ın sınıfının en iyisi olacağı belli gibi neredeyse...

  16. #36
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Boy merak ettiğim bir şey var;

    Konunun başlarında 2008 model 1000 veya 600 RR alıcam demiştin, oysa 2006 model enfes bir motora sahipsin zaten, peki neden değiştireceksin?

    Merak ettiğim için soruyorum, sakın yanlış anlama.

    Okuduğumdan beri düşünüyorum aklıma gelen olası sebepler;

    A)Motosiklet aşırı eskiyip iyice değer kaybetmeden düşük maliyetle yenilemek ve maddi değerini korumak.

    B)Yarışlardan dolayı yıprandı veya motosikletten soğudum.

    C)2008 modeline geçmek benim için ayrı bir tutku, yanısıra yarışlara devam edersem bana ayrıcalık kazandırcağına inanıyorum.

    D)İnan bende bilmiyorum, sadece istiyorum.

    E)Hiçbiri, gerçek sebep şu;

    F)Hepsi veya bir kaçı.

    Nedir üstadım?

    Her türlü tecrübeye açım.

  17. #37
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    R1'le çekişirler...

    Tabiki ZX10 ve GSXR 1000'nin arkasında ;)

    3.lük mücadelesinden öte bişi beklemesin kimse.

  18. #38
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    mehmet topik şahane olmuş 1000rr kutusunun resmine yapılan yorumlar harika demekki 1000rr çıksa ne olacak.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  19. #39
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @aYe
    Konunun başlarında 2008 model 1000 veya 600 RR alıcam demiştin, oysa 2006 model enfes bir motora sahipsin zaten, peki neden değiştireceksin?
    2006 model gerçekten daha önceki 2004 ve 2005 modeline göre çok farklı ve üstün. 2005 Repsol modeli çok hoşuma gidiyordu ama 2006 modelde birçok değişiklik yapılacağından 2006 model almaya karar vermiştim ve motorumu çok seviyorum. Zaten kesin değiştireceğim diye birşey söylemedim. Değiştirmemin nedeni kesinlikle yarışta yıpranması falan değil, yıpranan birşey yok, yarışta en fazla 50km mesafe gidiliyor, eğer bu kadar mesafede motor ölecekse hiç binmeyelim. Motoru zorlamakla motor ölmez aksine daha da iyi açıldığından caddelerde kullanılanlardan çok daha iyi bir performansı var, motoru daha sağlıklı çalışıyor. Zaten motorda herhangi bir problem olsa şu anda biniyor olmazdım, bu yaz değer kaybetmemişken hemen satar yeni bir tane alırdım. 2008 modelinden beklediğim birkaç şey var. Eğer bunları yapmışlarsa -ki profesyonel kullanımda farkedilen şeyler bunlar- yeni modele geçebilirim. Bunların ilk başında ağırlık ve boyut geliyor. Ağırlık derken diğerleri ile arasında 3-5 kg fark var ama bahsettiğim bu fark değil. 600RR üzerine oturduğunuzda gerçekten motor altınızda komik kalıyor, motora hakimiyet çok daha fazla. Geçen hafta bir arkadaşıma 2004 model bir 600RR aldık, almaya giderken ben anlıyorum diye beni de götürmüştü. Motorda ciddi bir sorun yok, sadece yana yatmış iki kez. Performansını test et, bir sorun var mı diye tutturmuştu bir süredir. Dün gece sahil yolunda test ettim. Alet gerçekten ufacık ve üstündeyken akrobasi yapasınız geliyor, 600cc deki devir de ayrı bir keyif. Ancak bir kez daha söylüyorum, 1000cc ile uzaktan yakından alakası yok. Hatta dün 600cc nin beni kesmeyeceğini tekrar farkettim. 1000cc nin ivmelenmesi inanılmaz farklı. 600RR'da deviri dibine dayıyorsun, sanki 250 km/h ile gidiyorsun sanıyorsun bir bakıyorsun ibre daha 180 km/h de. Aynı oranda gazı 1000RR'da açtığında 200+ km/h sürate çıkması çok kısa. Yani sonuç olarak diyeceğim şudur; eğer beklentimi karşılayacak bir motor yapmışlarsa değiştirme ihtimalim var, yoksa motorumu kullanmaya devam edeceğim. Yarışı büyük ihtimalle maddi nedenlerden dolayı önümüzdeki sene devam ettiremeyeceğim. Sponsorsuz hiçbir şey olmuyor. Ama yine yarışa dönersem kesinlikle 600cc ile devam ederim. Herhalde yeterince açıklayıcı olmuşumdur, başka sorun varsa sorabilirsin...

    @ryangt
    R1'le çekişirler...
    Tabiki ZX10 ve GSXR 1000'nin arkasında ;)
    3.lük mücadelesinden öte bişi beklemesin kimse.
    Bilen bilmeyen konuşuyor ya ben ona yanıyorum. Sen altında 1000RR olan kimle kapıştın da bu şekilde konuşabiliyorsun? Performansı değerlendirirken sadece beygir gücüne bakanlardansın. Yine kulaktan dolma bilgiler... 2006 model çıkınca zaten R1 yalan oldu, 2008 model ile birlikte zaten tercih edilen tek 1000cc olacak. Honda güçsüz diyorsun, WSBK (World Superbike) klasmanında tekere 220hp veren tek motor, diğerleri neden bu kadar modifiye edip bu performansı elde edemiyorlar? Motorun ürettiği gücü en az kayıpla tekere aktaran tek marka Honda. Diğerleri kayıpları çok olduğundan bu açığı krank beygirini yüksek tutarak kapatıyorlar. Mesela R6 133hp ama tekere 105hp veriyor, 600RR 120hp ama tekere 110hp veriyor. Bu durumda sence hangisi daha güçlü? Aralarındaki ağırlık farkını hiç hesaba katmıyorum bile...

    @edy
    mehmet topik şahane olmuş 1000rr kutusunun resmine yapılan yorumlar harika demekki 1000rr çıksa ne olacak.
    Umarım tasarım olarak hayal kırıklığına uğramayız, tek korkum bu. Yoksa performans olarak bayağı iyi şeyler yaptıklarını düşünüyorum. 600RR'daki iyileştirmelere bakarsan, benzer iyileştirmeyi 1000RR'da da yaparlarsa süper olacak. Bakarsın sen de Honda'ya geçersin


    http://powersports.honda.com/2008models/index.asp
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  20. #40

    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR125R
    Gorunuse gore tek kelimeyle "muazzam" bir motor geliyor Tasarim konusunda kuyruk ve egzost ile ilgili soylenenlere ben de katilacagim, 600RR ve 1000RR'in tasarimlari beni daha cok cezbediyor fakat diger motorlarla karsilastiranlardan duydugum standart cumle "biraz degisiklik yapmasi lazim Honda'nin" seklindeydi.. O yuzden sanirim degistirmeleri iyi olacaktir (zamanla insanlar alisir yeni tasarima da ne de olsa).. Umarim guzel bi motor yaparlar, Mehmet de bu motoru alir da Istanbul sokaklari bi guzel inler, bizim de gozumuz gonlumuz acilir


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler