Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
12. sayfa BirinciBirinci ... 21011121314 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki KLR 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 kmdeki yakıt miktarın 5,5 6 ve üzeri
    Olsaydı sorun olduğu düşünülebilirdi.
    5 litre bunun için erken ve normal.

    Müşür için ise;
    İptal edilme gerekçesi daha önemli.
    Radyatörde ve tesisatta sorun yoksa
    Üzerindede çalışmayan müşür olsa dahi
    Diş yapısına uygun 85 veya 90 derecelik
    Müşürleri oto elektrikçilerde bulabilirsin.

    Motorun ısısını yükseltip testini iyi yapman lazım.
    Sizin kafanızı epey ütüleyeceğim bundan sonra, kusura bakmayın artık şimdiden.
    fan müşürünü manuel kontrole alma sebebi, antalya şartlarında müşürün fanı devreye sokması yeterli gelmiyor, o yüzden iptal edip kendi kontrolümüze aldık dendi, ama ben eski haline döndüreceğim tabi radyatör sorunsuz çalışıyormu, devirdaim normal mi hepsini kontrol edeceğim, radyatörde sorun varsa ona göre bir çözüm düşüneceğim, uzun yolda normal olarak bir sıkıntı yok fakat şehir içinde ciddi bir hararet baş gösteriyor. Ciddi bir bakıma gireceğiz elektrik tesisatı, soğutma sistemi, motor, frenler, debriyaj,süspansiyon, sele elden geçecek.

    ihtiyacım olan bazı parçalar var
    arka sinyaller (orjinal 2 adet)
    H4 led yada halojen ampul
    sis far takımı
    elcik koruma (Ufo Caiman sipariş ettim)
    yan çanta bağlantı demirleri
    Sele kılıfı (kawasaki logolu eBay’da buldum)
    Tur camı (Gp kompozit crf 250 uyumlu tur camını getirtip deneyeceğim )
    Aynalar (Suzuki’de kare aynalara alışmışım, yuvarlak garip geldi, kare ile değiştireceğim)
    Arka stop lambası (hafif kırık, çıkma bulursam değiştireceğim)
    Lastikler (üzerinde sıfır mitas touring force var, metzeler tourance ile değiştirip, mitasları yedeğe çekeceğim)
    Elcik ısıtma (genelde kışın da bindiğim için gerekli)

    şimdilik aklıma gelen bunlar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enjeksiyonlu makine karbüratörlüye göre yakıtı daha verimli yakar, 660 artık Yamaha’nın tek silindirli üretilen son enduro motosikleti oldu, yeni çıkan model çift silindir.
    EVET YAMAHA EN SON TEK SİLİNDİR ENDURODAN VAZGEÇTİ DOĞRU MU YAPTI EVET AMA FİYATLAR AZCIK TUZLU GELEBİLİR
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  3. #223
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    EVET YAMAHA EN SON TEK SİLİNDİR ENDURODAN VAZGEÇTİ DOĞRU MU YAPTI EVET AMA FİYATLAR AZCIK TUZLU GELEBİLİR
    Bence şu an sıfır alınabilecek en iyi rally-macera motorunu piyasaya sürdü yamaha, yere yatırdığında grenaj vb plastik aksam yerle temas etmeyecek şekilde tasarlanmış, 200kg ıslak ağırlığı var, fiyatıda çok iyi yakında yükselebilir, 64.950 lansman fiyatı var öncelikli Avrupa tur planım olsa kesinlikle düşünürdüm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

    ihtiyaç listesinde unuttuğum, egzoz koruma demiri, tam sağ bacağıma denk gelen kısımdaki boruya takılan parça, çıkma yada benzer bulabilirsem takacağım.

  4. #224
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fan müşürünü manuel kontrole alma sebebi, antalya şartlarında müşürün fanı devreye sokması yeterli gelmiyor, o yüzden iptal edip kendi kontrolümüze aldık dendi,
    yeterli gelmiyor ifadesi biraz muğlak kalmış.termostat varmı? ve çalışıyormu?

    yeterli olmayınca bunun yeterini kim neye hangi kritere göre belirliyor?
    hararet göstergesimi var?

    her neyse ...
    doğrusu şu.fan tesisatını hararet müşürü ile birlikte olması gereken şekile getirin.

    sıcak bölgelerde ve sıkışık trafikte motorun ısısı arttığı için fan daha fazla açıp kapar..
    müşür 90 lıksa su sıcaklığı 90 dereceye ulaşınca fanı çalıştırır 87 derecede durdurur.

    2 dakika sonra tekrar ısı yükselince aynı şekilde devam eder.

    araya anahtar koyarak bu sürekli çalıştırabilinir.(örneğin sıkışık trafikten çıkana kadar)
    anladığım kadarı ile işin başındasınız,yaşayarak daha iyi tecrübe edersiniz.

    size tavsiyem özellikle klr için tamircilere servislere ustalara çok fazla güvenmeyin.

    çok araştırın yurt dışı kaynaklı bilgiler daha doğrudur.

  5. #225
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeterli gelmiyor ifadesi biraz muğlak kalmış.termostat varmı? ve çalışıyormu?

    yeterli olmayınca bunun yeterini kim neye hangi kritere göre belirliyor?
    hararet göstergesimi var?

    her neyse ...
    doğrusu şu.fan tesisatını hararet müşürü ile birlikte olması gereken şekile getirin.

    sıcak bölgelerde ve sıkışık trafikte motorun ısısı arttığı için fan daha fazla açıp kapar..
    müşür 90 lıksa su sıcaklığı 90 dereceye ulaşınca fanı çalıştırır 87 derecede durdurur.

    2 dakika sonra tekrar ısı yükselince aynı şekilde devam eder.

    araya anahtar koyarak bu sürekli çalıştırabilinir.(örneğin sıkışık trafikten çıkana kadar)
    anladığım kadarı ile işin başındasınız,yaşayarak daha iyi tecrübe edersiniz.

    size tavsiyem özellikle klr için tamircilere servislere ustalara çok fazla güvenmeyin.

    çok araştırın yurt dışı kaynaklı bilgiler daha doğrudur.
    manuel anahtar zaten mevcut, ben müşürü de eski hale getireceğim ama radyatör, tesisat ve devirdaim ne durumda hepsini test edeceğim

  6. #226
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Motosikletin önceki sahibi sele döşemesini değiştirmiş ve doğal olarak orjinal görüntüden uzaklaşmış, motoruma değer katacağına inanarak, Atina’da el yapımı sipariş üzerine sele kılıfı yapan bir firma buldum MotoK Seat, adresi https://motok-seats.com/store/global...php/who-we-are yanları deri, üzeri terletmeyen su geçirmez malzemeden bir kılıf sipariş ettim, bakalım nasıl olacak, sitesindeki fotoğraflar aşağıdaki gibi, ben uygulayınca nasıl olacak yine fotoğraf yollarım.




  7. #227
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Elcik korumalar geldi, montajını yaptım fakat tekrar sökmem gerekecek, elcik ısıtma ve yeni manetler sipariş ettim, onlar gelince sökmem gerekecek. Elcik korumalar İtalyan UFO Caiman.





    RoofRoof ve KALDERA bunu beğendiler.

  8. #228
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Bu sabah KLR650’yi radyatör müşürü değişimi ve tesisat, termostat, devirdaim kontrolü için bıraktım. Külbütör kapağından yağ sızıntısı vardı, külbütör kapak contası sipariş ettim o da değişecek, ısıya dayanıklı sıvı contalar ile tamir ediliyor ama en sağlıklısı contayı yenisi ile değiştirmek.

    Tur camı arayışım sürüyor, yamaha wr250 uyumlu bir tur camı sipariş ettim, gelince monte edip edemeyeceğime bakacağım, bağlantı parçalarında değişiklik yapıp monte edilebilecek gibi görürsem deneyeceğim, olmayacak gibi ise iade edeceğim.



  9. #229
    chevy64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Motosikleti
    04 monster 620
    kolay gelsin, klr ler cok guzel makinalar. basit, mekanik, sağlam

  10. #230
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı chevy64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kolay gelsin, klr ler cok guzel makinalar. basit, mekanik, sağlam
    Sağolun

  11. #231
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Facebook marketplace de klr 650 için
    Benim koyduğum Bazı parçalar var.
    Contalarda var bir bakıver istersen.

  12. #232
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Facebook marketplace de klr 650 için
    Benim koyduğum Bazı parçalar var.
    Contalarda var bir bakıver istersen.
    Külbütör kapak contasını buldum ama diğer parçalara bakayım, işime yarayan olabilir

  13. #233
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Radyatör ve tesisat elden geçti, hortumlardan deforme olanları değiştirdik, yeni müşürü bağladık artık fan olması gerektiği gibi otomatik devreye girip duruyor, bujiyi de değiştirdim, şu an kafam daha rahat, fanı manuel kontrol etmek beni tedirgin ediyordu, açmayı unutursun, açarsın durduğun yerde kapatmayı unutursun aküyü yersin tamamen problem, ısparta dönüşü yolda zincirim çıktı, onu yerine takmakla uğraştım biraz, orta sehpa olmayınca yan ayak ile epey zor oluyor zinciri takmak, bugün de DID zincir dişli setine bakıyordum tam, eski zincir bana küstü muhtemelen Aynalarımı değiştirdim, dünya varmış, Suzuki’den alışık olduğum kare aynalardan taktım görüş harika artık, külbütör kapak contası da değişti ilaveten 400 derece dayanıklı sıvı conta da kullandık, yağ sızıntısı kesilmiş görünüyor, şimdi güzelce gazla silinecek yağlı bölgeler. Koltuk kılıfım dikilmiş postaya verildi eli kulağında o da gelir.






    Cyan bunu beğendi.

  14. #234
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Fotoda zincirin salınımı fazla.
    Gerilmiyorsa değiştirin.
    Ön arka dişli takım olarak değişmesini tavsiye ederim.
    Dişlilerde aşınma fazla ise yeni zincirde bozulacaktır.

  15. #235
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoda zincirin salınımı fazla.
    Gerilmiyorsa değiştirin.
    Ön arka dişli takım olarak değişmesini tavsiye ederim.
    Dişlilerde aşınma fazla ise yeni zincirde bozulacaktır.
    Zincir boşluğum fazla evet, bakla eksiltme yapabilirim ama set olarak değişim daha sağlıklı olacak, zincir klavuzu da özelliğini kaybetmiş onu da değiştireceğim, DID marka bir set var 2011-2017 modellere uygun diyor onu arka dişli ön dişli sayılarını, zincir uzunluğunu kontrol edip ona göre sipariş vereceğim. Yavaş yavaş toparlanıyor bakalım.

  16. #236
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Vites pedalı nutring keçesini değiştiren oldu mu hiç, yağ kaçağı görüyorum ve keçeyi değiştirmek istiyorum, keçe ölçüsünü üzerinden okuyamadım, ebay’da 25x13x7mm gibi ölçüde keçeler gördüm bu rakam doğru mu acaba?

  17. #237
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir boşluğum fazla evet, bakla eksiltme yapabilirim ama set olarak değişim daha sağlıklı olacak, zincir klavuzu da özelliğini kaybetmiş onu da değiştireceğim, DID marka bir set var 2011-2017 modellere uygun diyor onu arka dişli ön dişli sayılarını, zincir uzunluğunu kontrol edip ona göre sipariş vereceğim. Yavaş yavaş toparlanıyor bakalım.
    Zincir dişli seti elime ulaşıp değiştirene kadar mevcut zinciri gerdim, boşluğunu aldım, çokta sıkı germedim boşluk bıraktım biraz, eskiye göre baya iyi oldu epey boşluk vardı önceden.





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

    Atina’da özel diktirdiğim sele kılıfım bugün elime ulaştı, seleyi söküp Antalya’da döşeme ustama götürüp değişimini yaptıracağım, bitince nasıl olacak bakalım.





  18. #238
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    büyük motorda zincir çok önemli hatta enduro da üzerinde sürücü varken ayar yapılır çünkü amortisör salınımı fazla çok gerersen kopar bol bırakırsan atar
    joshua bunu beğendi.

  19. #239
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Selenin yenilenme işi de tamamlandı.





    Cyan ve RoofRoof bunu beğendiler.

  20. #240

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Güzel olmuş, sadece dış kaplama değişti değil mi? Sele doldu malzemesine bir şey yaptınız mı?


    REKLAM ALANI
12. sayfa BirinciBirinci ... 21011121314 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler