Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki VN900 / Classic

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike


    VN900CL

    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,V - Çift silindir
    SİLİNDİR HACMİ : 903 cc
    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 88.0 x 74.2 mm
    SIKIŞTIRMA ORANI : 9.5:1
    SÜBAP SİSTEMİ : SOHC,8 Sübap
    MAKSİMUM GÜÇ / TORK : 54 PS 6000 rpm / 82 Nm 3500 rpm
    KARBURATÖR : Full enjektör
    ATEŞLEME : Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 5 - vites
    ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
    KASTER / TRAIL : 32' / 164 mm
    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
    SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı tek Uni-Trak
    LASTİK ÖN / ARKA : 130/90-16 / 180/70-15
    FREN ÖN : Tek Disk 300 mm,Çift piston kaliper
    FREN ARKA : Tek disk çift piston kaliper 270 mm
    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 150 / 100 mm
    BOYUTLAR UxGxY : 2465x1005x1065
    AKS AÇIKLIĞI : 1650 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ : 680 mm
    YAKIT KAPASİTESİ : 20 Lt
    KURU AĞIRLIK : 253 kg
    İMALAT YERİ : Japonya

    Bu motor hakkında bilgisi olan var mıdır?
    May the force be with McLaren Renault


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    şekli gayet hoş da bu forumda bu aleti kullanan olduğunu pek zannetmiyorum saygılar

  3. #3
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    water sana harley night road alalım..

  4. #4
    SYLB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2007
    Merhaba ;
    ben şuan bir Kawasaki vn900 classic sahibiyim.
    8000 km dir biniyorum , bu motor hakkında bilgi isterseniz verebilirim.

  5. #5
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı SYLB adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba ;
    ben şuan bir Kawasaki vn900 classic sahibiyim.
    8000 km dir biniyorum , bu motor hakkında bilgi isterseniz verebilirim.
    ses nasıl makınada,,ınletiyor mu?harleygıbı
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  6. #6
    SYLB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2007
    açık egsoz takmadım daha , çünkü egsoz sistemi biraz farklı , her tüpün içine giren sensör var. ilk çalıştırmada gaz yoğunluğunu ölçüp beyin e rapor veriyor beyinde buna göre enjeksiyon karbiratör e ayar çekiyor, yakıt sarfiyatı minimum olması için . Bu yüzdende açık egsoz taktıramıyorum sensörleri iptal ettirmek gerekiyor bunun sonuçlarını bilemediğim için beklemedeyim. Kısacası inletmiyor daha
    ONLARIN KURALLARI VARSA MEZARTAŞI GİBİ, BİZİM HEAVY METALİMİZ VAR ÖLÜLERİ DİRİLTEN.

  7. #7
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli-Sütlüce\İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650GS '00
    vn900 custom tercihimdir.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  8. #8
    motopirate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    kawasaki cruiserlere oldum olası sıcak bakmışımdır.ileride motoru büyütürsem vn900 tercih edebilirim.
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur

  9. #9
    SYLB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2007
    vn 900 custom ile arasındaki fiyat farkını classic e harcarsan daha custom olur bence
    ONLARIN KURALLARI VARSA MEZARTAŞI GİBİ, BİZİM HEAVY METALİMİZ VAR ÖLÜLERİ DİRİLTEN.

  10. #10
    sheltox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2007
    Şehir
    9 ay ankara 2 ay aywalik 1ay ordu :))
    Motosikleti
    Honda vfr800
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vn900 custom tercihimdir.
    +25 kere
    bktm sundan

  11. #11
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı SYLB adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    açık egsoz takmadım daha , çünkü egsoz sistemi biraz farklı , her tüpün içine giren sensör var. ilk çalıştırmada gaz yoğunluğunu ölçüp beyin e rapor veriyor beyinde buna göre enjeksiyon karbiratör e ayar çekiyor, yakıt sarfiyatı minimum olması için . Bu yüzdende açık egsoz taktıramıyorum sensörleri iptal ettirmek gerekiyor bunun sonuçlarını bilemediğim için beklemedeyim. Kısacası inletmiyor daha
    bu bahsettıgın olay kawa nın her modelınde varmı yoksa vn modelıne aıt bır ozellık mı? enjeksıyonlu her motorda varmı
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  12. #12
    SYLB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2007
    Alıntı 2move adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu bahsettıgın olay kawa nın her modelınde varmı yoksa vn modelıne aıt bır ozellık mı? enjeksıyonlu her motorda varmı
    vn 800 karbiratörlü idi . bizim club ta 2006 model bir vn 800 var onunla aynı yolu yapıyoruz ve 800 cc olmasına karşın benim 900 cc den tam iki kat benzin yakıyor . vn 900 enjeksiyonla ve kayışla , vn 800 deki eksilerini kesinlikle gidermiş .
    şöyle söyliyim , uzun yolda 90 km/s ile gittiğinde 400 km de bitiyor benzin . ve bu 400 km de 42 ytl lik benzin yakıyor . müthiş bir ekonomi ...
    çok memnunum motorumdan .
    ONLARIN KURALLARI VARSA MEZARTAŞI GİBİ, BİZİM HEAVY METALİMİZ VAR ÖLÜLERİ DİRİLTEN.

  13. #13
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    400 km de 42 lt cok degıl mı yaw,, ıstanbul ankara yapsan 100 ytl ye geliyor..
    yani benım motora göre baya cok, er6n ile 50-60 ytl ye gıdıp geliyosun 450 km.
    vn 800 cu arkadasa yazık oluyo anlasılan, ama mmotor super, nazar degmesın
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  14. #14
    mavimerdiven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF BANDİT 1200 S
    Alıntı 2move adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    400 km de 42 lt cok degıl mı yaw,, ıstanbul ankara yapsan 100 ytl ye geliyor..
    yani benım motora göre baya cok, er6n ile 50-60 ytl ye gıdıp geliyosun 450 km.
    vn 800 cu arkadasa yazık oluyo anlasılan, ama mmotor super, nazar degmesın
    42 lt değil dikkat edersen 42 YTL yazmış arkadaş... Bu durumda 900 lük bir motosiklete göre süper ekonomik...

  15. #15
    cemal yortanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    b.çekmece-istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
    Alıntı SYLB adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vn 900 custom ile arasındaki fiyat farkını classic e harcarsan daha custom olur bence
    sevgilisylb motorun hayırlı olsun iyi günlerde bin..vn 900 benimde ilgimi çeken bir motor..sizden ricam biraz izlenimlerinizi yazarmısınız..uzun yolda yoruyormu..kullanım kolaylığı nedir torku nasıl son sürat ne yapar.gibi..biz düşünenlere şık tutacağından emin olabilirsiniz..ayrıca aksesuar sıkıntısı çektinizmi..şimdiden teşekkürler
    2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT

  16. #16
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı mavimerdiven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    42 lt değil dikkat edersen 42 YTL yazmış arkadaş... Bu durumda 900 lük bir motosiklete göre süper ekonomik...
    eyvallah,, boşluğuma gelmiş.ama 42 ytl gerçekten süper değer.nerdeyse hiç yakmıyo..

    SYLB;senın yerınde olsam hıc egzos la falan oynamam motorun dengesını bozmam..
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  17. #17
    mavimerdiven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF BANDİT 1200 S
    Çok güzel ama çok pahalı bir motosiklet... 9900 Euro... çıplak fiyatı. Bunun aksesuvarı da en az 1000 Euro tutar. Yani 20.000 ytl yi geçer. Böyle büyük bir ayıp olmaz. Hükümet bu motosiklet fiyatlarına el atsa da biz de uygun ve makul fiyatlara doğru düzgün bir makineye binebilsek. Hal böyle olunca uzaktan ağzımızın suyu akarak bakar dururuz. Motosikletin zengin eğlencesi fikrini ortadan kaldırmak için bir şeyler yapmamız lazım arkadaşlar.

  18. #18
    SYLB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2007
    Alıntı cemal yortanlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgilisylb motorun hayırlı olsun iyi günlerde bin..vn 900 benimde ilgimi çeken bir motor..sizden ricam biraz izlenimlerinizi yazarmısınız..uzun yolda yoruyormu..kullanım kolaylığı nedir torku nasıl son sürat ne yapar.gibi..biz düşünenlere şık tutacağından emin olabilirsiniz..ayrıca aksesuar sıkıntısı çektinizmi..şimdiden teşekkürler
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim . İzlenimlerimi aktarayım .
    Uzun yolda yorma olayı şöyle : Sele biraz sert . Daha önceki motorum Suzuki intruder 1400 idi ondan önceki, Kawasaki vn 800 idi bunlarla kıyaslarsam Suzuki daha rahat tı sele açısından , vn 900 de 200 km den sonra biraz popo sorunu başlıyor . Ama intruder 1400 de, 400 km hiç durmadan gidip indiğimde hiç bir ağrı çekmiyordum .
    Kullanım kolaylığına gelince : Viraj alışı vn 800 de zaten iyiydi ama vn 900 de çok çok daha rahatlamış , çok kolay yatıyorum vn 900 de . Virajı çok iyi diyebilirim . Gidon biraz sorundu genişti benim için ama, Ben yüksek gidon sevdiğim ve kolayıma geldiği için orjinal gidonu çıkartıp, 60 cm yüksekliğinde bir başka gidon taktım şuan bisikletteki gibi kolay kullanıyorum .
    Vn 800 e kıyasla , genişlik ve uzunluk artmış uzun yol tutuşu daha bir rahatlamış . Ama sanırım ( bu kendi düşüncem ) arka taraf biraz zayıf kalmış bunun nedeninide çanta takılır o zaman daha bir oturur yola diye hesaplanmış tahminini yapıyorum , çünkü arka lastiği ısıtmadan önce ani bir frende arka kayıyor .
    Kayış olayı bildiğiniz gibi motor gövdesinin ürettiği gücü yada torku hiç bir kayıp yapmadan doğrudan arka lastiğe iletmesiyle bilinir , motor gövdesinin ürettiği torku, zincir % 5 kayıpla arka lastiğe iletir , şaft ise % 10 a kadar çıkarır kaybı . ( bunu motor test sitelerinden onaylayabilirsiniz ), dolayısıyla vn 900 bu konudada bir adım önde motor ne üretiyorsa aynen arka lastikte . Tabi bu gücü dizginleyebilmek için vn 800 de olduğundan daha genişletmişler arka lastiği .
    Tork un testinide şu şekilde yaptık , bizim club taki 10 kadar motorla aynı anda kalkış yaptık yeşil ışıkta , bunlar arasında , Kawasaki vn 1600, Kawasaki vn 1500, Suzuki intruder Lc 1500, Honda shadow 750, amerikan yapım Honda shadow 1100, Yamaha dargstar 1100, Yamaha dragstar 650, Kawasaki en 500 vb gibi modeller vardı , benim vn 900 ile sadece Yamaha dragstar 1100 yanyana idi . Öbürleri hep arkada kaldı. sonrasında ilk Suzuki İntruder Lc 1500 geldi yanımıza , ve ardından Kawasaki vn 1500 . . . Yani kalkış ve serilik tam not .
    Sürat konusunda şu şekilde bir izlenimim var , bir çok cruiser, kadranında yazan son sürate ulaşamaz . 200 kadranda kimse 200 ü göremez nadir durumlar dışında . Ama Kawasaki vn 800 de de vn 900 de de 200 e yaklaşıyor ibre . 1000 km lik bir rodaj devresinden sonra ( rodajı devresinin iyi kullanmak, açmak gerek ) Bursa dan Balıkesire girmeden önce yeni açılan bir otobana girdiğimde ve İzmir Aydın otobanında 195 gördüm kadranda . . . Kawasaki bu konuda cömert davranıyor .
    Vn 900 ün deposunun büyütülmüş olduğu beni çok memnun etti, Bursadan İstanbula gidip , İstanbulda dolaşıp , Bursa ya geri dönüyorum , Bursa girişinde bitiyor benzinim , bu beni mutlu ediyor , sanırım 50 000 km ye ulaştığımda motorum kendini amorti etmiş olacak
    Bir ince ayrıntıda , gidonda toplanan telleri, hidrolik hortumlarını uzun tutmuşlar. cruiserlara yüksek gidon takmayı seven arkadaşlar bilirler, en çok parayı, telleri ve hidrolik borularını uzatmak yer. Bu konuda çok avantajlı vn 900 , 60 cm yüksekliğe kadar gidonu hiç bir harcama yapmadan uzatabiliyorsunuz .
    Aksesuar sıkıntısına gelince, benim öyle bir sorunum yok çünkü ben aksesuarlarımı kendim imal ederim ( sisy bar , gidon , custom sele vb vb ) ama egsozu kendim yapamıyorum çünkü sensör olayı var :( onada bi çözüm bulucaz artık turlamaktan vakit bulunca .
    Jikle olayını otomatikleştirmişler, vn 800 e nazaran , bu da çok hoş olmuş , ilk start ta jikleyi kapatmasını beklerseniz motor kesinlikle torunlarınıza bile kalabilir .
    Kayış garantiside 100 000 km diye okudun bir yerde ama bilemiyorum ne kadar doğru , bu böyle ise buda çok büyük bir artı ...
    CraCheR bunu beğendi.
    ONLARIN KURALLARI VARSA MEZARTAŞI GİBİ, BİZİM HEAVY METALİMİZ VAR ÖLÜLERİ DİRİLTEN.

  19. #19
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    dostum super acıklama,, cok saol.anlaşılan motor senı cok mutlu edıyor.. allah kaza bela vermesın
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  20. #20
    cemal yortanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    b.çekmece-istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
    Alıntı SYLB adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim . İzlenimlerimi aktarayım .
    Uzun yolda yorma olayı şöyle : Sele biraz sert . Daha önceki motorum Suzuki intruder 1400 idi ondan önceki, Kawasaki vn 800 idi bunlarla kıyaslarsam Suzuki daha rahat tı sele açısından , vn 900 de 200 km den sonra biraz popo sorunu başlıyor . Ama intruder 1400 de, 400 km hiç durmadan gidip indiğimde hiç bir ağrı çekmiyordum .
    Kullanım kolaylığına gelince : Viraj alışı vn 800 de zaten iyiydi ama vn 900 de çok çok daha rahatlamış , çok kolay yatıyorum vn 900 de . Virajı çok iyi diyebilirim . Gidon biraz sorundu genişti benim için ama, Ben yüksek gidon sevdiğim ve kolayıma geldiği için orjinal gidonu çıkartıp, 60 cm yüksekliğinde bir başka gidon taktım şuan bisikletteki gibi kolay kullanıyorum .
    Vn 800 e kıyasla , genişlik ve uzunluk artmış uzun yol tutuşu daha bir rahatlamış . Ama sanırım ( bu kendi düşüncem ) arka taraf biraz zayıf kalmış bunun nedeninide çanta takılır o zaman daha bir oturur yola diye hesaplanmış tahminini yapıyorum , çünkü arka lastiği ısıtmadan önce ani bir frende arka kayıyor .
    Kayış olayı bildiğiniz gibi motor gövdesinin ürettiği gücü yada torku hiç bir kayıp yapmadan doğrudan arka lastiğe iletmesiyle bilinir , motor gövdesinin ürettiği torku, zincir % 5 kayıpla arka lastiğe iletir , şaft ise % 10 a kadar çıkarır kaybı . ( bunu motor test sitelerinden onaylayabilirsiniz ), dolayısıyla vn 900 bu konudada bir adım önde motor ne üretiyorsa aynen arka lastikte . Tabi bu gücü dizginleyebilmek için vn 800 de olduğundan daha genişletmişler arka lastiği .
    Tork un testinide şu şekilde yaptık , bizim club taki 10 kadar motorla aynı anda kalkış yaptık yeşil ışıkta , bunlar arasında , Kawasaki vn 1600, Kawasaki vn 1500, Suzuki intruder Lc 1500, Honda shadow 750, amerikan yapım Honda shadow 1100, Yamaha dargstar 1100, Yamaha dragstar 650, Kawasaki en 500 vb gibi modeller vardı , benim vn 900 ile sadece Yamaha dragstar 1100 yanyana idi . Öbürleri hep arkada kaldı. sonrasında ilk Suzuki İntruder Lc 1500 geldi yanımıza , ve ardından Kawasaki vn 1500 . . . Yani kalkış ve serilik tam not .
    Sürat konusunda şu şekilde bir izlenimim var , bir çok cruiser, kadranında yazan son sürate ulaşamaz . 200 kadranda kimse 200 ü göremez nadir durumlar dışında . Ama Kawasaki vn 800 de de vn 900 de de 200 e yaklaşıyor ibre . 1000 km lik bir rodaj devresinden sonra ( rodajı devresinin iyi kullanmak, açmak gerek ) Bursa dan Balıkesire girmeden önce yeni açılan bir otobana girdiğimde ve İzmir Aydın otobanında 195 gördüm kadranda . . . Kawasaki bu konuda cömert davranıyor .
    Vn 900 ün deposunun büyütülmüş olduğu beni çok memnun etti, Bursadan İstanbula gidip , İstanbulda dolaşıp , Bursa ya geri dönüyorum , Bursa girişinde bitiyor benzinim , bu beni mutlu ediyor , sanırım 50 000 km ye ulaştığımda motorum kendini amorti etmiş olacak
    Bir ince ayrıntıda , gidonda toplanan telleri, hidrolik hortumlarını uzun tutmuşlar. cruiserlara yüksek gidon takmayı seven arkadaşlar bilirler, en çok parayı, telleri ve hidrolik borularını uzatmak yer. Bu konuda çok avantajlı vn 900 , 60 cm yüksekliğe kadar gidonu hiç bir harcama yapmadan uzatabiliyorsunuz .
    Aksesuar sıkıntısına gelince, benim öyle bir sorunum yok çünkü ben aksesuarlarımı kendim imal ederim ( sisy bar , gidon , custom sele vb vb ) ama egsozu kendim yapamıyorum çünkü sensör olayı var :( onada bi çözüm bulucaz artık turlamaktan vakit bulunca .
    Jikle olayını otomatikleştirmişler, vn 800 e nazaran , bu da çok hoş olmuş , ilk start ta jikleyi kapatmasını beklerseniz motor kesinlikle torunlarınıza bile kalabilir .
    Kayış garantiside 100 000 km diye okudun bir yerde ama bilemiyorum ne kadar doğru , bu böyle ise buda çok büyük bir artı ...
    verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür edrim..hem benim için hemde site için eminim çok faydalı bilgiler.ah birde aksesuarlı haliyle resim koysaydınıztam olacakmış..tekrar teşekkürler
    2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT


    Leoncino
    Hero Motosiklet
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler