MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Kawasaki VN900 / Classic

    Mondial E-xtreme Max 150
    Kuba Motor RX9
    Motosiklet Online
  1. #81
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Yamaha XVS 950 A Midnight Star
    Şimdiden hayırlısı olsun blackarca.

    Vulcan forumları pek bir ıssız maalesef, o yüzden VN 800 kullanıcısı olmama rağmen bir şeyler yazma gereği duydum.

    Motordan çok memnun kalacağına adım gibi eminim. Yanlış bilmiyor isem kayış aktarma, su soğutmalı, enjeksiyonlu, ön ve arkada disk fren olan çok keyifli bir model.

    GV 250 den sonra uzay gemisi gibi gelebilir sana Yaşayabilecek olduğun tek sıkıntı başlarda ağırlığına alışmak olacaktır diye düşünüyorum. Arada 120 - 130 kilo kadar bir fark var. Motosikletin tepkilerine iyice alışana kadar temkinli sür derim.

    Bana göre her iki yana birer deri heybe çanta, rüzgar camı, sissy bar tabii ki koruma demiri ile çok şık duracaktır. Zevkler farklı da olabilir tabii ki.

    Saygılarımla.
    blackarca bunu beğendi.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.


    AVM Forum
    DRD Motorbikes Riders Serving Riders - Motorcudan Motorcuya Hizmet
    Motomax
  2. #82
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic
    Sağol Vader..

    gv 250 sayfasından sonra buralar gerçektende pek bir ıssız geldi..
    bu sabah Okmeydanından Halice doğru inerken siyah bir tane gördüm ,gerçektende dediğin gibi,ilk gözüme çarpan oldukça uzun görünmesiydi, limuzin gibi bişey....Trafikte biraz sorun yaşayacağım sanırım alışana kadar,tepkiler konusunda sıkıntı yaşamayacağımı sanıyorum çok heyecanlı bir kullanım tarzım yok. Ağırlık konusunda da alışırız elbet. Hayırlısıyla gv 250'ye bir alıcı bulalım hele

  3. #83
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    @blackarca, şimdiden hayırlı olsun. Ben de 5,5 yıl GV 250 kullandıktan sonra VN 900'e geçtim. İnanılmaz memnunum. Şahane bir makine. Üstüne bindiğinde ilk dikkatini çeken ağırlığı oluyor ama bu seni korkutmasın. ağırlık merkezi yere oldukça yakın olduğundan hiçbir zorluk yaşamayacaksın. İkinci dikkatini çekecek şey ise güç olacak. Gazı açtığında aldığın tepki inanılmaz. Ben VN900'ü aldıktan yaklaşık 3-4 ay sonra GV'yi satmıştım. O arada ikisine de bindim. VN900 sonrası GV oyuncak gibi gelmeye başlamıştı. Gazı açıyorsun ama tepki vermiyor filan. Çok farklı hakikaten. Ben de senin gibi sakin kullanırım normalde. Uzun yol sürüşlerinde 90-110 arası takılırım.
    Umarım en kısa zamanda sen de bir VN900 sahibi olursun. Merak ettiğin şeyler olursa seve seve yanıtlamaya çalışırım.
    blackarca bunu beğendi.

  4. #84
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic
    Merhaba .. geçen hafta motorumu aldım , ilk fırsatta diğer kullanıcılarla tanışmak en azından şehirdekilerle toplanıp motor sürmek isterim .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

    Alıntı Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @blackarca, şimdiden hayırlı olsun. Ben de 5,5 yıl GV 250 kullandıktan sonra VN 900'e geçtim. İnanılmaz memnunum. Şahane bir makine. Üstüne bindiğinde ilk dikkatini çeken ağırlığı oluyor ama bu seni korkutmasın. ağırlık merkezi yere oldukça yakın olduğundan hiçbir zorluk yaşamayacaksın. İkinci dikkatini çekecek şey ise güç olacak. Gazı açtığında aldığın tepki inanılmaz. Ben VN900'ü aldıktan yaklaşık 3-4 ay sonra GV'yi satmıştım. O arada ikisine de bindim. VN900 sonrası GV oyuncak gibi gelmeye başlamıştı. Gazı açıyorsun ama tepki vermiyor filan. Çok farklı hakikaten. Ben de senin gibi sakin kullanırım normalde. Uzun yol sürüşlerinde 90-110 arası takılırım.
    Umarım en kısa zamanda sen de bir VN900 sahibi olursun. Merak ettiğin şeyler olursa seve seve yanıtlamaya çalışırım.
    sağol Dr.Aequitas.... yazdıklarını birebir yaşadım/yaşıyorum bir iki problemden var ,halledeyim sonrasında sürmek için sabırsızlanıyorum .Sormak istediğim şeyler var ve kullandıkça da olacaktır ,ilk önce ısı mevzusu kafama takılmıştı halıyle gv'le karşılaştırınca çok yüksek gelmişti. şimdilerde radyatör soğutma suyunu nereden koyacağımı bulmaya çalışıyorum (su soğutmalı yazıyor internetteki bilgilerde).

  5. #85
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic
    Merhaba ..
    Motoru çalıştırdığım ilk 1-2 dakika içinde ara gaz verdiğimde egzostan tek patlama sesi geliyor . Sizde de böyle mi jikle atmadan gaz verdiğim için mi bu patlama sesini duyuyorum .

  6. #86
    FatyK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki VN900
    Beyler merhaba
    Makinaya elcik alcam fakat Uzunluk : 12,5 cm Çap:25 mm elcikler VN900e olurmu olmuyorsa kaç cm kaç mm internetten alcam, yanlış şeyin siparişini veripde uğraşmak istemiyorum şimdiden teşekküler .

  7. #87
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic
    bizim motorların gidonda kullanılan boru çapı 25 mm ,elciklerin çapı da 38 mm ,boyları sanırım standart 125 mm , dolayısıyla senin 25 mm çapındaki elcikler olmaz .Bazı gidonlarda 25 mm olan boru çapını elciklerin takıldığı yerde 22 mm'e düşürüyorlar elciklerin fazla kalın olmaması için vn 900 de böyle bir durum varmıdır bilmiyorum ,sanırım orjinal elcikleri sökerek ölçü almak en doğrusu .

  8. #88
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    Alıntı blackarca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba .. geçen hafta motorumu aldım , ilk fırsatta diğer kullanıcılarla tanışmak en azından şehirdekilerle toplanıp motor sürmek isterim.
    sağol Dr.Aequitas.... yazdıklarını birebir yaşadım/yaşıyorum bir iki problemden var ,halledeyim sonrasında sürmek için sabırsızlanıyorum .Sormak istediğim şeyler var ve kullandıkça da olacaktır ,ilk önce ısı mevzusu kafama takılmıştı halıyle gv'le karşılaştırınca çok yüksek gelmişti. şimdilerde radyatör soğutma suyunu nereden koyacağımı bulmaya çalışıyorum (su soğutmalı yazıyor internetteki bilgilerde).
    Soğutucu kısmı solda, selenin altında kalıyor, soldaki kapakları açınca görebilirsin, plastik bir hazne var, üstten soğutucu koyuyorsun, en altında da bir tıpa var, oradan boşaltıyorsun. Su soğutmalı, evet, ama bildiğin "su" değil, sakın çeşme vs suyu koyma, özel soğutma sıvısı var onun, satılıyor, ondan koyman lazım. Çok bir özelliği olduğunu sanmıyorum gerçi, antifirizli bir sudur muhtemelen ama tercih senin. Sıcaklık konusu seni rahatsız etmesin, 900cc'lik bir canavar olduğu için gerçekten çok ısınıyor. Şehir içinde, özellikle de geçtiğimiz yaz aylarında neredeyse sürekli fan devreye giriyordu ve zaten sıcak olan havalarda bacaklarıma fırınlama yapıyordu. Ama uzun yolda hiçbir sorun olmuyor, ta ki şehir içlerinde bol trafikli ışığa yakalanıncaya kadar.
    Alıntı blackarca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba ..
    Motoru çalıştırdığım ilk 1-2 dakika içinde ara gaz verdiğimde egzostan tek patlama sesi geliyor . Sizde de böyle mi jikle atmadan gaz verdiğim için mi bu patlama sesini duyuyorum .
    Otomatik jikle olduğundan jikle devre dışı kalana kadar verdiğin gaz motoru boğacaktır, çünkü bildiğin gibi jikle açıkken motora yakıttan zengin karışım gider, sen gaz verince havanın da artması gerekirken jikle açık olduğundan hava artmaz ama yakıt daha da artar, bu kez yanma için gerekli oksijen olmadığından yakıtın büyük kısmı yanmadan egzoza atılır, oradaki sıkışma ve egzozdaki havanın etkisi ile yanmamış yakıt egzozda yanarak patlamaya sebep olur.
    Velhasıl, jikle devreden çıkmadan motora kesinlikle binmeni tavsiye etmem, motor rölantiye geçmeden üstüne binme. Önce çalıştır, sonra korumalarını filan giy, kapı açacaksan git kapıyı filan aç, o arada motor ısınadursun, ben öyle yapıyorum.
    Alıntı FatyK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler merhaba
    Makinaya elcik alcam fakat Uzunluk : 12,5 cm Çap:25 mm elcikler VN900e olurmu olmuyorsa kaç cm kaç mm internetten alcam, yanlış şeyin siparişini veripde uğraşmak istemiyorum şimdiden teşekküler .
    Taktıktan sonraki halinin resimlerini de istiyoruz. Şimdiden güle güle kullan.
    blackarca bunu beğendi.

  9. #89
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic
    cevaplar için teşekkür ederim @ Dr.Aequitas ... sana yeni bir soru 15-20 dakikalık bir sürüşle motor ısındıktan sonra dikiş makinasından çıkan sese benzer bir ses duyuyormusun sende

  10. #90
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    Bahsettiğin ses sanki sübap sesi gibi, bende öyle bir ses yok, ama sanırım sıcak havalarda belli bir düzeye kadar normal diyorlar, havalar soğudukça o ses kayboluyormuş, bilmiyorum.
    Bende devir arttıkça tizleşen bir fıy fıy fıy sesi var, yeni nesil tüm motorlarda var bu ses ve ben bu sesi hiç sevmiyorum. Hele bir de bizim motor gibi egzoz aşırı susturulmuş bir motorda bu ses iyice kulağa batıyor doğrusu. Egzozdan çıkan sesi duyanlar CBF 150 çalışıyor sanıyor.
    Bir sürü apaçi var etrafta, 125'lik asya motorları benim motordan daha güzel ses çıkarıyor, deli oluyorum. Hatta bir tanesi var, beni iyice belledi eleman, ne zaman denk gelsek ara gaz çeke çeke geçiyor yanımdan, fitil oluyorum ya.
    blackarca ve jackonbir bunu beğendiler.

  11. #91
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic
    hiç sorma .. aynı şeyi bana scooterler yapıyor. motordan geldiğini sandığım ses için istanbulda beşir ustaya gitmiştim birşey yok dedi yalnız senkronizasyon ayarını yağ ince olduğu zaman yapamıyor deyınce 10/50 yağla değiştirdik biraz azaldı gibi ama yine de var ..


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler