Slm arkadaşlar motorun ön cami hiz limitini düşürüyormu bide yakıtta etkiliyormu.cam ile düz yolda 135 km hiz yapıyor buda benim için tabi iyi ama camsiz deneme şansım olmadı malum havalar baya soğudu
Slm arkadaşlar motorun ön cami hiz limitini düşürüyormu bide yakıtta etkiliyormu.cam ile düz yolda 135 km hiz yapıyor buda benim için tabi iyi ama camsiz deneme şansım olmadı malum havalar baya soğudu
Ben denedim camsız daha zor hızlanıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------
Değişip te denemeyi bende çok isterdim ama bu imkanımız o zaman olmadı. Eğer ileride fırsat olursa burada sonucu sizlerle paylaşacağım
Slm camsız dahami zor hızlaniyor nedeni peki.ben camli daha zor hizlandigini düşündüm.
Sebebi ,, orada cam olmasa bile sürücünün gövdesi var, camın hava sürtünmesi sürücüden daha az olduğu için motorun karşılaştığı hava direnci de az oluyor.
Ha ben camı çıkarıp kendimde yatarak kullanacağım diyen varsa o başka..)
SLm arkadaşlar herkese ayrı ayrı tsk ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı.ama camın verdiği konfor baya güzel.sürüşü bir bisiklet gibi kolay bir sürüşü ve o kadar da beni etkileyen performansi oldu.ilk aldığımda biraz tuhaf geldi bana.honda ps baya alıştığımdan olması gerek.ama şimdi hayatta ps ye dönmem city acayip etkiledi beni.
---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 21:15 ----------
Yanlız birşey daha soracam benim motorun 250 ml yağ giren açma yağın konuldugu yer.kapakta etrafında nemli ve toz toplu ben servise gosterdim terlemeden yapıyor dedi.her temizledigimde böyle yağ düşünün üzeri tozlu gibi kapağı baya sıkılı.bugün yine aynı servise sordum bu terlemeye benzemiyor ustaya sordum.bu sefer de 250 milden fazla yağ birakmis olabiliriz belki fazla yağı atıyor.kapak sıkılı yağ fazla veya eksik atmamasi lazım tahliye hortumdan atması gerekmezmi.bu terleme mi yoksa kapakta sorun olup az miktarda yağmi kaçırıyor.başka yamaha servısıde yok en yakını 1 saatlik yol var ehliyetim 12 ayda çıkacagi için uzun yola şimdilik gidemiyorum.
Birincisi; Bir yetkili servis motora gerekenden az yada fazla yağ koyamaz çünkü üküsüde motora kalıcı zararlar verebilir.
İkincisi; Yağ kapağının kenarına yağ bulaşması %90 kapağın contasından kaynaklıdır ve değişimi çok basittir. Orjinali de bulunuyor ama uydurma bir contada iş görür.
Öncelikle Yağ çubuğundan motorun yağının çok mu az mı olduğunu kontrol et bence daha sonra yağ kaçağıyla ilgilenirsin.
ÖNcelikle konuya cevap verdiğin için tsk ederim.benim söylemek istediğim bu karter kısmı 250 mil yağ konulan yer onun sadece yağ tapa kapatma yeri var ölçümü diğer 1300 mil yağ alan motor yağı gibi ölçme çubuğu yok sadece tapadir bunu nasıl ölçecez servis terlemeden yapıyor diyor ama zannetmiyorum.motorum ikinci yağ değişimi yaptım bin km den önce yapmak istedim yamalube yarım
---------- Post added at 23:14 ---------- Previous post was at 23:09 ----------
Yamalube yağıyla yaptım yağ değişimi siz hangi yağla değişim yapıyorsunuz benim yağ değişimi doğrumu.bu arada ehliyetimi aldım 40 km uzaklıktaki servise bundan sonra gidecem.sym hd 200 EVOi bir arkadaş takas düşünür benimle.sym motorları iyi diyorlar gerçeği motorumdan çok memnunum sadece tarz değişikliği takas yapmak mantıklımi Bu motoru hiç kullanmadım takasada biraz soğuk bakıyorum ama denemeyide düşünüyorum sizce
Xcity den inip hd 200 e binilmez tabi paraya ihtiyacın yoksa....Motorum garanti dahilinde olduğu için yamalube yağ kullanıyorum ama garantisi bitsin daha kaliteli yağları tercih ederim şimdilik gerek yok...250 ml yağ konulan yer şanzuman yağıdır...O yağ eksilme yapmaz , hatta kalitesinde bir kayıp ta kolay kolay olmaz...Şu an motorun kaç km de ilk 1000 km de zaten motor yağı ile şanzuman yağı da değişir...şanzuman yağının bir dahaki değişim periyodu 20,000 km dir...
Tamam şimdi anlıyorum. Söylediğin yer arka tekerin yanındaki şanzuman yağının konduğu yer. Oraya fazla yağın konmasında bir sıkıntı olmaz. Çok önemli değil arkadaşın cevabı oldukça doğru. Bir daha ki değişim 20binde. Bence kapakta bir sıkıntı olmalı bir conta takviyesiyle sorunun basitçe çözülür.
Takas konusunda ekonomik nedenlerden dolayıysa anlarım. Bunun dışında mantıksız..
Motoru denemek istediğinde arkadaşının karşı çıkacağını da sanmam bi test sürüşü yapta bizde senin deneyimlerinden faydalanalım.
Bütün Motosiklet Kullanıcısı Kardeşlerimin Yeni Yılını Kutluyorum. Kazasız, Mutlu ve Bol Gezmeli Bir Yıl Olsun İnşallah.
motosikletin fiyatı 9200 seviyesinde kalmasına rağmen hala az sayıda kullanıcı kalması şaşırtıcı gerçekten,2012 de eğer fiyatta değişme olmazsa daha çok kullanıcı olacağına eminim,bu arada 2011 model alıpta herhangi bir sorun yaşayan oldumu? xmax ve x-city nin motorları yamahanın italya da satın aldığı eski ismi magneti minarelli fabrikalarında yapılmakta olup motosikletin genel montajı ise ispanyada tamamlanmaktadır,motor blokları üzerindeki madein italy ibaresi rahatça görülür ve aynı motoru bir kac italyan markasıda kullanmakta örnek malagutti ,motorlarınız 4 subablı üstten tek egzantirikli sohc motor tipinde olup kitap değerlerine göre 9000 devir çeviriyor 22bg olup 23 nm torka sahip ,kalite olarak italyan grubundaki motosikletlerle aynı kalitede diyeblirim,tek eksiği distribütörün(yamaha türkiye) kaliteli bir şekilde servis ve parça hizmetini oturtamamış olmasıdır,seri kullanımda 3.5lt civarında tüketim gözlenirken sakin kullanımda bu oran 3 ile 3.2lt arasında olmakta,ön siperlik rüzgarı kaskın üzerine atacak şekilde dizayn edilmiş ve rüzgardan daha az etkilenen aerodinamik yapısı xmax e göre daha iyidir,şuan metzeller ve michelin de bu motor için olan ölçülerde lastik üretimi bulunmakta,benim şahsi tercihim metzeller feel freedir.eğer türkiyedeki servis yapısı düzeltilirse en çok satan yamaha modelleri arasında olacağına eminim,hayırlısı olsun
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
arkadaslar motorunu Kymco Grand Dink 250 ile takas etmek isteyen varsa altini üstünü görüsebiliriz pm.
yamaha xcity hayalimdeki motordur.
Ride it like you stole it!
xcityde xmax te katagorisinin en güzellerinden bencede daha öncede dediğim gibi 300 veya 400cc abs li model olsa bu motorlar gerçekten efsane olurlar,ben daha xmax kullandıgım için performansı gerçekten güzel bir motor 2 kişi bile rampa düz demeden gidebiliyor,tek kötü yanı son süratinin düşük olması birde 2 kişi binilirse ara hızlanmalarda yavaş kalabiliyor ama genel olarak gerçekten güzel bir motor,bu arada piaggio serisinin 250cc leri yamahadan daha çabuk hızlanıyor ama yamahadaki konfor ve süspansiyon da onlarda yok
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Verdiğiniz Bilgiler hem faydalı, hem gerekli...
Yanlız yanıldığınız bir nokta var "magneti minarelli" bir motosiklet üreticisi değil. Otomotiv parça üreticisidir. X max ve X city için gösterge paneli üretmektedir. Bir çok italyan otomobil markasınında gösterge panelini "magneti minarelli" firması temin etmektedir.
Motorumuzun şuan herangibir parça tedariki sorunu yok ama düzgün servis problemi malesef var.
çok haklısınız yanlış yazmışım doğru motori minarelli olacaktı http://www.minarelli.com/pdf/yp250.pdf ,magneti minarelli km saatleri üretiyor
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
2011 Sıfır X CITY satış rakamlarını bilmiyorum, bilen arkadaş varsa link atmasını rica ederim.
Çevremde gördüğüm kadarı ile özellikle X max in ikinci eli oldukça hızlı. X city ninde alıcısı bol ama 250 cc üstü scooterlerin satışı çok yavaş.
Yamahanın servis politikası diğer japon markaların ki kadar kalite ve hizmet odaklı olursa kesinlikle bu fiyatlarla 250 cc scooter pazarının açık ara lideri olmaya devam eder.
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)