Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Suzuki G-Strider

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Suzuki'nin mühendisleri de zaten itiraf ediyorlar Akira'daki Kaneda'nın motosikletinden esinlendik diye
    Hatta G-Strider'ın gösterge tablosu bile çok benzeşir Kaneda'nın motosikleti ile.

    G-Strider'in japon animasyonlarindan aldigi tasarim ögelerini söyle özetleyebiliriz:

    Suzuki G-Strider = Kaneda'nın motosikleti + Megazone 23'teki motosiklet + Bubblegum Crisis'deki motosiklet

    yaa işte böyle

    Akira - Kaneda'nin motosikleti:



    Megazone 23:





    Bubblegum Crisis: (ilk resimde soldaki kirmizi motosiklet)



    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> https://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/3228-suzuki-g-strider.html


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Gördüğünüz gibi japonlar ürettikleri hiçbir şeyi sonuçsuz bırakmıyorlar
    Yıllarca japonların robotlu çizgi filmlerini seyrettik, Honda Asimo'yu üretti en nihayetinde.
    80'lerden beri varolan çizgi filmlerde ise Suzuki G-Strider benzeri motorlar gezdi durdu ve Suzuki'de
    G-Strider'i üretti.
    Belki ileride Honda'dan da gerçek robotlar görebiliriz bence (Honda Asimo'nun ilerki yıllarda gelişmesiyle)...
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  3. #23
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Bir kaç yeni resim ekliyim dedim

















    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  4. #24
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    Yeni resimler için çok teşekkürler G-Strider

    hepsini kaydettim bayağı bi resim oldu

  5. #25
    koray_77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2006
    Şehir
    yalova
    suzuki abi bu ya...

  6. #26
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Fikriniz olması için Akira adlı animedeki Kaneda'nın motosikletinin olduğu bir kaç youtube linki veriyorum (Evet Akira biraz "ilginç" bir çizgi film)

    http://www.youtube.com/watch?v=bnGOKvnPybc&search=akira Bu link en iyisi - Queen'den "Bicycle Race" eşliğinde

    http://www.youtube.com/watch?v=zscwLtlfDgU&search=akira

    http://www.youtube.com/watch?v=LSuyC7VaoN0&search=akira

    http://www.youtube.com/watch?v=1eFjFRbp_VA&search=akira
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  7. #27
    sinan1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    harika bi motor 10 üzerinden 100 veriyorum

  8. #28
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    aşağıda ne yazıyo

    SUZUKI G-STRIDER: THE FUTURE IS NOW

    G-Strider is the name for the revolutionary vision of the future in motorcycle design presented by Suzuki.

    Revealed at the recent Tokyo Motor Show, the Suzuki G-Strider concept redefines the traditional riding position of a motorcycle, instead replicating the posture a relaxed human being assumes in a weightless environment.

    The ergonomic feet-forward design approach is complemented by an unprecedented level of information technology and electronic assistance on a motorcycle.

    "Suzuki's G-strider is all about pushing the boundaries, introducing new ideas and speculating on where motorcycle design might go in the future," Perry Morison, General Manager - Motorcycles, Suzuki Australia, said.

    "As with previous concepts such as the Hayabusa-powered B-King, Suzuki has incorporated technology in the G-Strider that may be pure fantasy or may make production next year ... that's what makes the concept so interesting."

    Powered by a 916cc, four-stroke, liquid-cooled, DOHC, parallel twin engine, the G-Strider utilises Suzuki's Electronically-controlled Continuously Variable Transmission (SECVT), as found on the Suzuki Burgman 650 Superscooter.

    Electronics feature extensively in the Suzuki G-Strider's design, with electrically adjustable handlebars, windscreen, rider's seat, footrests, and backrests for both rider and passenger, enabling selection of the most comfortable seating position possible.

    The Suzuki G-Strider also features an advanced telematics system which utilises a bidirectional wireless infrastructure to support videophone communication and Global Positioning System (GPS) navigation assistance.

    The G-Strider is equipped with an intelligent keyless ignition system and a self-diagnosis function, in which data from a range of sensors is analysed and results displayed on the liquid-crystal main monitor located behind the windscreen.

    In addition, a handlebar-mounted digital meter with electroluminescent backlighting provides easily readable information about the bike's key functions.

    A unique tank-mounted console with trackball control and large function keys, which can be easily operated by gloved hands.

    Futuristic safety features on the Suzuki G-Strider include two rear-facing cameras mounted in the rear lighting system, which feed video images to the rear view monitors, replacing conventional mirrors.

    A high-intensity-discharge projector-type light integrated with high-intensity light-emitting diodes (LEDs) form a powerful combination headlight, while the tail and indicator lights also employ high intensity LEDs, making the G-Strider more visible to surrounding traffic, even in broad daylight.

    An intelligent cornering lamp system, which uses microprocessors to sense the motorcycle's bank and handlebar angle, illuminates the road on the inside of the turn accordingly.

    Suzuki's G-Strider also incorporates a centre-hub steering system and a compound-laser welded front swingarm for enhanced rider control, and an anti-lock brake system (ABS), with the front brakes using radial-mount four-piston calipers.

    The package is mounted on impressive 140mm front and massive 220mm diameter rear tyres to further its handling and stability.


    MAJOR SPECIFICATIONS

    Suzuki G-Strider

    Engine type: Liquid cooled, four-stroke, DOHC, four valves per cylinder, parallel-twin cylinder engine
    Displacement: 916cc
    Transmission: Suzuki Electronically-controlled Continuously Variable Transmission (SECVT)
    Overall length: 2,445mm
    Overall width: 710mm
    Overall height: 1,170mm
    Wheelbase: 1,800mm
    Seat height: 615mm
    Tyres: Front, 140/60R17 - Rear, 220/40R18

  9. #29
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Abisi baştaki resim linklerini silersen süper olacak... çünkü linkler hatalı sanırım açılmıyorlar...
    Sonra ben bizzat çeviricem tr ye senin için
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  10. #30
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    tamam sildim. linkler bozulmuş. bikaç resim ekliyim o zaman






  11. #31
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    SUZUKİ G-STRIDER: GELECEK ŞİMDİDİR

    G-Strider, geleceğin motosiklet tasarımının devrimsel vizyonuna Suzuki tarafından verilen isimdir.

    2003 Tokyo fuarında tanıtılan G-Strider konsepti, geleneksel motosiklet sürüş pozisyonunu tekrar tanımlamaktadır; ağırlıksız ortamda bulunan rahatlamış bir insan duruşu bu sürüş pozisyonun kaynağıdır.

    Ergonomik ayak-önde (feet-forward) tasarım anlayışı daha önce motosikletlerde görülmemiş bilişim teknolojisi ve elektronik destekle tamamlanmıştır.

    “Suzuki G-Strider, sınırları zorlamak, yeni fikirler sunmak ve geleceğin motosiklet tasarımının ne yöne doğru gelişebileceğine değin öngörüler yapmak hakkındadır.” Peery Morison, Genel Müdür, Suzuki Motosikletleri Avustralya.

    “Tıpkı daha önceki konseptlerden olan Hayabusa motorlu B-King gibi, Suzuki tamamen hayal ürünü olarak algılanabilecek ya da gelecek sene üretime geçebilecek olan G-Strider’a da en yeni teknolojiyi dahil etti... bu konsepti bu kadar ilginç kılan aslında budur.”

    916cc’lik bir motoru bulunan, 4 zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, paralel çift silindirli, G-Strider, Suzuki’nin Burgman 650 Superscooter’ında da bulunan Elektronik kontrollü Sürekli Değişken Aktarma sistemini (SECVT) kullanmaktadır.

    Elektronik aksamlar, Suzuki G-Strider’in tasarımında etkin rol oynamaktadır, elektrikli ayarlanabilir elcikler, ön cam, sürücü selesi, ayak destekleri, ayrıca sürücü ve pilyon sırt destekleri en konforlu oturuş pozisyonunun seçilmesini mümkün kılar.

    Suzuki G-Strider’da ayrıca ileri bir telematik sistemi bulunmaktadır. Bu sistem kullandığı çift yönlü kablosuz altyapısıyla videophone iletişimini sağlamakta ve GPS navigasyon sistemini desteklemektedir.

    G-Strider, anahtarsız, akıllı çalıştırma sistemine sahiptir. Buna ek olarak, motosiklet üzerinde bulunan çeşitli algılayıcılardan gelen bilgilerin analiz edildiği ve sonuçlarının öncamın arkasında bulunan bir lcd ekranda gösterildiği, teknik sorunları kendi kendine teşhis edebilen bir sisteme sahiptir.

    Gidona monte edilmiş elektro-lüminesan dijital gösterge, motosikletin temel fonksiyonlarına ilişkin kolayca okunabilen bilgileri sunmaktadır.

    Depo üzerine monte edilmiş trackball kontrolü ve büyük fonksiyon tuşları eldivenle bile kolayca kullanılabilmektedir.

    Suzuki G-Strider’daki fütüristik güvenlik ekipmanları arasında, arka stoplar arasına yerleştirilmiş iki kamera bulunmaktadır, bu kameralar klasik aynaların yerine kullanılan küçük monitörlere görüntü aktarmaktadırlar.

    Yüksek basınçlı deşarj tüplü projektör tipi far ve yüksek basınçlı LEDler güçlü bir ön aydınlatma kombinasyonu sağlarken, arka stop ve sinyaller de de LEDler kullanılmaktadır. Böylece G-Strider, yoğun trafikte hatta kuvvetli günışığında bile daha görülür hale gelmektedir.

    Akıllı köşe aydınlatma sistemi, motosikletin gidonundaki açıyı mikroprosesörler yardımıyla algılayarak, dönüş yönünün içerisinde kalan yolu aydınlatmaktadır.

    Suzuki G-Strider’da ayrıca gidonda “centre-hub streering”* sistemi bulunmakta ve lazer kaynağıyla oluşturulan ön salıncak ile sürücü kontrolü artırılmaktadır. ABS sistemi mevcut olup, ön frenlerde radyal konumlanmış 4 pistonlu kaliperler kullanılmaktadır.

    Tüm bu aksam, 140mm kalınlıkta ön ve 220mm kalınlıkta masif arka lastiklere monte edilmiştir; bu sayede yol tutuş ve stabilite artırılmıştır.

    TEMEL ÖZELLİKLER

    Suzuki G-Strider

    Motor tipi: Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC, silindir başına 4 valf, paralel çift silindirli motor
    Motor hacmi: 916cc
    Aktarma: Suzuki Elektronik Kontrollü Sürekli Değişken Aktarma sistemi (SECVT)
    Toplam uzunluk: 2,445mm
    Toplam genişlik: 710mm
    Toplam yükseklik: 1,170mm
    Tekerlek açıklığı: 1,800mm
    Sele yüksekliği: 615mm
    Lastikler: Ön, 140/60R17 – Arka, 220/40R18
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  12. #32
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    teşekkürler. eline sağlık

  13. #33
    johny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    çeviri için teşekkürler...Anlamayan arkadaşlarda ne denli güzel bir tasarım v e teknoloji harmanı olduğunu anlayabilecekler

  14. #34
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Centre-Hub streering ya da Hub-Center Streering:

    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11619 linkindeki kendi açıklamamdan alıntı olarak:

    Öncelikle aynı sistem Suzuki G-Strider'da da kullanılmıştır ve teknik adı "Hub Center Steering" dir. Bazı italyan kaynaklarında DiFazio sistemi diye de geçer. Temel mantığı bir otomobilin süspansiyon sistemine benzer yani süspansiyon ile yön verme (steering) işlemi birbirinden ayrılmıştır. Artısı gidondaki titreşimlerin neredeyse yok olması ve tekerleğin sadece dönerek değil de yatarak da hareketinden dolayı daha iyi viraj kabiliyetidir.

    İşte Bimota Tesi 2D ile ilgili bilgiler:

    ama önce motoru bir çıplak görelim di mi ya?



    burada da tekerlek detayı (mil işte tekerleğin tam ortasında)



    bu resimde de Hub Center Steering sistemine sahip başka bir aracın diğer resimlerde göremediğimiz "tekerlek içi açılı mili"



    bu videoyu izledikten sonra hala anlamadığınız noktalar varsa sorabilirsiniz
    http://rapidshare.de/files/17524686/sim3b1evo.avi.html

    P.S.: G-Strider'in ilk sayfalardaki ön süspansiyon resimlerine bakarsanız Hub-Center sistemini açıkça göreceksiniz
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  15. #35
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    centre-hub streering sistemi gerçekten mükemmel birşey

  16. #36
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    2001 yilinda konsept olarak sergilenen Suzuki B-King'in, gectigimiz gunlerde konseptin neredeyse aynisi olan seri uretim modelinin Paris fuarinda tanitildigini ve 2007'de piyasaya surulecegini duyurmustum.

    Bu durumda Suzuki'nin konseptten seri uretime gecis suresini 2007-2001=6 yil olarak kabul ediyorum.

    Buradan hareketle, ve umutla, 2003 yilinda sergilenen Suzuki G-Strider'in 2003+6=2009 yilinda piyasaya sunulabilecegini ongormekteyim.

    Umarim Suzuki beni yaniltmaz
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  17. #37

    Üyelik
    28 Ocak 2007
    hacı bu ne yaaa
    agzım acık kaldı

  18. #38
    dunpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2005
    Şehir
    SAMSUN / İZMİT-KOCAELİ
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9B & IZHPLANET5 350cc-2zamanlı
    ben genel anlamda scooterları sevmem; ama bu gayet hoş bir deneme sürüşüne hayır demem
    ...dunpa55...Geology Engineer & Profession of Engineering Management
    ...55VATAN41MEKAN...

  19. #39
    aargh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul, Kozyatağı İsim: Tamer
    Motosikleti
    Aprilia Tuono 660 Factory Dark
    Cok hos gorunen bir scooter, hatta scooterdan otesi demeli aslinda.
    = = = Be Aprilia racer! = = =


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler