Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Keeway ARN 125 Motorsikletini;

Katılımcı sayısı
353. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Beğendim..

    254 71.95%
  • Beğenmedim..

    48 13.60%
  • Kararsızım.....

    51 14.45%
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Keeway ARN 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    arkadaşlar benim motor da şöyle bi sorunla karşılaştım:bazı vidaların paslanma belirtileri gösterdiğini gördüm
    sizlerde de böyle bir sorun var mı ?
    güzel bakan , güzel görür.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Motosikleti
    KEEWAY ARN 125 <Mat Siyah>
    benim arn'nin arka frenini tek başına sıkınca motoru durdurmuyor sadece yavaşlatıyor,bu normal mi sizce;ön freni de sıkınca özellikle yokuş inerken böyle ciik.. diye hafif bi ses gelmeye başladı yeni yeni(henüz 80km'deyim zaten).Neden olabilir bi fikri olan var mı acaba?

  3. #43

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    Cuteonur arka fren telinin gerginliğini arttırman gerekli.motorun üzerinde bir vida gibi telin bağlı olduğu civata var onu biraz daha sıkıştır.ama dikkat et çok sıkarsan fren tekerleği de sıkacak zor dönecektir.

    disk ötmesi sebebi de sanırım balatalardan.balataların içindeki kullanılan malzemenin sertliğinden.
    ..:: KEEWAY ARN 125cc ::..
    Weight:105KG-Single Cylinder,4Strokes,Air Cooling-Compression Ratio:9.5:1-Power:6.2 KW/7500R/MIN 8,4 hp-Ignition Mode : CDI-Clutch:Dry Shoe,Acentric-Front:Disk/ABS,Rear:Disc/Drum-Alarm, Foldable remote Control

  4. #44
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    arkadaşlar vidalarda paslanma sorunu ile karşılaşan olmadı mı kimse bişey dememiş ?
    güzel bakan , güzel görür.

  5. #45
    patatessogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    ali abi bir forumda senin şu şekilde bir yazını gördüm arnnin maksimum hızı 100 dür kesici var dır diye.şu kesici ,lüks araçlardaki gibi bir devremidir çıartılabilir mi? çıkartılınca hız ne olur?

  6. #46

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    patatessogan CDI ateşleme var.(imzamda özellikler kısmında yazıyor)Elektronik ateşleme.motor 7500 deviri geçmiyor.dolayısıyla hız da sabit kalıyor.Ancak rüzgar ivmesi yada yokuş aşağı yerçekimi kuvveti nedeniyle çok nadir durumlarda 100 km yi geçebiliryorsun.Ateşlemenın bir ayarı varmı bilmiyorum.o kadar teknik bilgi de içermiyor.Motorlar yasalardan dolayı olsa gerek 100 km yi geçmemeye göre tasarlanmış durumda.

    Birkeresinde yokuş aşağı iki kişi iniyorduk.dedim basalım bakalım kaç yapıcaz.100 km de sanki birisi arkamızdan motoru çekiyor gibi oldu.kesici devreye giriyor.YBR lerde boşta gaz verince belli oluyor.

    bir arkadaşımız paslanmalardan sözetmiş.evet doğru çok aşırı değil ama sürekli olaran yıkadığımdan dolayı benimde ayaklarımı koyduğum yerdeki büyük vidaların kenarları paslandı.ama hiç belli değil.Bu tür durumla karşılaşmak istemezseniz siyah renkte çıkmayan kalemlerden alın vidaları söküp siyaha boyayın.hem renk uyumu oluyor hemde paslanma olmuyor.
    ..:: KEEWAY ARN 125cc ::..
    Weight:105KG-Single Cylinder,4Strokes,Air Cooling-Compression Ratio:9.5:1-Power:6.2 KW/7500R/MIN 8,4 hp-Ignition Mode : CDI-Clutch:Dry Shoe,Acentric-Front:Disk/ABS,Rear:Disc/Drum-Alarm, Foldable remote Control

  7. #47
    rokko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    Arkadaşlar selam, benim aklıma takılan bizim motorlarla yaptığınız top speed motor benim henüza rodajda 890km'de. 90-100km arasında gazı kapatıp düz yolda gidince kalıyo. cok yavaş yavaş hızlanıyo.

    100 ve üzerinde hıza çıkabilen varmı. Kompleks oldum yahu

  8. #48

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    @rokko

    Birkeresinde yokuş aşağı iki kişi iniyorduk.dedim basalım bakalım kaç yapıcaz.100 km de sanki birisi arkamızdan motoru çekiyor gibi oldu.kesici devreye giriyor.YBR lerde boşta gaz verince belli oluyor.
    ..:: KEEWAY ARN 125cc ::..
    Weight:105KG-Single Cylinder,4Strokes,Air Cooling-Compression Ratio:9.5:1-Power:6.2 KW/7500R/MIN 8,4 hp-Ignition Mode : CDI-Clutch:Dry Shoe,Acentric-Front:Disk/ABS,Rear:Disc/Drum-Alarm, Foldable remote Control

  9. #49
    mo-zat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2005 Honda CBR600F PGMF1
    abi şu forumları keşke okumasam acayip soğudum motordan.. bu nedir yaww bide japon macar malı olcak. yok jikle yok takoz yok amartüsör derken şimdi bide vidaların paslanması çıktı... daha neler... o kadar para vercem bide işim gücüm yok bunlarla uğraşcam bu nasıl iştir... 100 geçmiyomuş falan filann.... mat siyah keeway olan biri varsa bu akşam mecidiyeköyde bi buluşimn bide onun fikrini canlı olarak alim... ben saat 7 de işten çıkıyorum. 7:30 , 8 gibi m.köydeyim.. telim:. 0555 624 03 87 saygılar...

  10. #50
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    ali yılmaz ın en tecrübeli isim olduğu ortada .sanırım keeway servistekilerden bile.
    Benim motor 120 km de ayak basma yerlerinde ki vidalar (toplam dört adet) ıslak bezle silme sureti ile her bindiğimde temizliyordum.Daha sonra bir elbise fırçası ile tozunu alıyorum. iki gün önce vidalarda basit su pası oluşması sezdim.Önce gidip paslanmaya karşı reklama mı girer bilmiyorum wd 40 yağlayıcı ve passökücülerden aldım birde siyah mat syprey boya. önce bu pas sökücüyü uyguladım paslar baya bi temizlendikten sonra siyah mat syprey boyayı uyguladım .şu anda hava ile vidaların temasını kesmiş durumdayım. Son olarakta bu vidaların olduğu çukur bölümleri lastik tapalarla kapatacağım.
    güzel bakan , güzel görür.

  11. #51
    MUZAFFER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2005
    Değerli arkadaşlar yaklaşık bir aylık bir araştırma sonunda konuya ilişkin okunmadık forum ve yazı bırakmadan bir scooter almaya daha doğrusu bir ARN 125 almaya karar verdim. Motosikletim şu anda 400 km' de ve aletle ilgili ilk düşüncelerimi sizinle paylaşmaya karar verdim. Faydalı olması temennisi ile...

    1- Aldığınız aletin 125 cc' lik bir scooter olduğunu ve performans için üretilmediğini unutmayarak lütfen cihazla ilgili beklentilerinizi yükseltmeyin.

    2- İstanbul' un asfaltlarının asfaltta kullanıma uygun dizayn edilmiş scooterler için derin (!) sürprizleri olduğunu daima hatırlayın. Bu cihaz çukurlardan hoşlanmıyor. Bu konuda da kendinizi hazırlayın.

    3- Cihazın ağırlığını göz önüne aldığınızda alarmı da olsa kolayca iki kişi tarafında kaldırılıp götürülebileceğini hep düşünün, doğrusu ben ilk hafta bu durumdan çok rahatsız oldum ve kafam salim olsun diye kasko yaptırdım. Şimdi gönül rahatlığı ile motosikleti kullanıyorum.

    4- İki kez otobana çıktım rodajda cihazın maximum suratini 90 km/h olarak ölçtüm. Zaten 15 yıllık ehliyeti olan birisi olarak bu süratin güvenli sürüşe uygun olmadığını, en uygun ve güvenli sürüşün 60-70 km/h olduğunu kendi kanaatim olarak söylüyebilirim.

    5- Mesleğimi bilen arkadaşlarım gel sen bu işten vazgeç bir heyacandır unutursun aynı zamanda sana da uymaz dediler, doğrusu bizim meslekte günlük kullanımda scooter terciih eden var mı bilmiyorum. Ama kimseyi dinlemedim aldım. Cesareti olmayanlar kendilerine güvensinler, zaten kaskı takınca sizi kimse tanımıyor değilmi dostlar ;)

    6- Ben ortalama 75 kuruş yaktım ama daha az yakabileceğimi tahmin ediyorum.

    7- Daha servise uğramadım servis kalitesi hakkında bilahere bilgilendiririm.

    8- Son olarak bugün motosiklete binerken yanında bir başka markanın benzer ürünü vardı. Orada bulunan ve motorları inceleyen 10-12 yaş arasındaki çocuklara sordum hangisi güzel diye. Verdikleri cevap "ABİ SİZİNKİ KARİZMATİK" oldu.

    Saygılar sevgiler

  12. #52

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    @sijelli

    ben bu konuda ateşleme sistemi hakkında önceki mesajlarda açıklama getirdim.tekrar getirmeyeceğim.

    @serhatfb

    Arkadaki çantaya kaskı sığdırabilirsin.Ama sele altına sığmıyor.sığması için oturağın altındaki plastik çıkıntıları yoketmen gerekli.Arka sepet kilitli.motoru alırken 2 anahtar veriyorlar.Arka sele ilk alındığında tıngırdıyor.Bunun çözümüde basit.siyah elektrik bandı çekiyorsunuz.tık ses gelmiyor

    @muzaffer

    iyi bir seçim yapmışsın.düşüncelerine katılıyorum.birçok firmanın servis sorununu yaşamayacağına emin olabilirsin.90 km/s hızda motor kendisini kaybetmiyor.biraz daha deneyimden sonra sende farkedeceksin.60 ks ile gitmek istemeyeceksin.


    arkadaşlar 50cc 75cc 100cc 110cc 125cc 150cc motorlar standartlardan olsa gerek 90-100km/s i geçmemeye göre tasarlanmış.Emin olun ki bir bildikleri vardır.
    ..:: KEEWAY ARN 125cc ::..
    Weight:105KG-Single Cylinder,4Strokes,Air Cooling-Compression Ratio:9.5:1-Power:6.2 KW/7500R/MIN 8,4 hp-Ignition Mode : CDI-Clutch:Dry Shoe,Acentric-Front:Disk/ABS,Rear:Disc/Drum-Alarm, Foldable remote Control

  13. #53
    hurricane77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul BEŞİKTAŞ
    Motosikleti
    SW 600 ABS
    Alıntı serhat_fb adlı üyeden alıntı
    arn nin arkasındaki büyük çantanın zararı varmı.çıkarılabilirmi?ya da kilitlimi?kask sığarmı?kaskı sele altı bagaja sığdırabiliyormusunuz?
    Gerci kaska gore bu degisir ama ben ne arkadaki cantaya nede selenin altina sigdiramadim kaskimi:(

  14. #54
    motodevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul/Bostanci
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Momo
    arn 125 in selesi bana cook kucuk geldı arkadaslar sızce 2 kisi rahat sigarmı ben 70 abim ise 110 kilo motor cook zorlanırmı rahatca sıgarmıyız arkaya lutffen yardımcı olun

  15. #55

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    @hurricane.

    senin kask sanırım normalden çok büyük.M kasklar rahat sığıyor.

    @motodevil

    ben genelde 2 kişi biniyorum.bazen sözlümle bazen annemle.sözlüm 50 kg, annem 70 kg.ben 80 kg.pek rahatsız olmuyorum.sadece motor ağırlaşıyor.

    sana tavsiyem o kadar yük bindirme.motoruna yazık.
    ..:: KEEWAY ARN 125cc ::..
    Weight:105KG-Single Cylinder,4Strokes,Air Cooling-Compression Ratio:9.5:1-Power:6.2 KW/7500R/MIN 8,4 hp-Ignition Mode : CDI-Clutch:Dry Shoe,Acentric-Front:Disk/ABS,Rear:Disc/Drum-Alarm, Foldable remote Control

  16. #56

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Motosikleti
    KEEWAY ARN 125 <Mat Siyah>
    @serhat_fb:
    Arka çanta kilitli ancak bu kilit hırsızlara karşı işe yaramayacak basit bir sistem.Hacmi de yetersiz bence,'HELD' marka çeneliksiz 'large' boy yedek kaskımı ite kaka zorlukla sığdırıyorum.Sele altı bagajı büyükçe aslında ama şekli dolayısı ile kask girmiyor.Belki jokey tip kasklar sığar.

    Ben sele altına brandamı koyuyorum,kalın zincirimi,ruhsatımı koyuyorum;arka çantaya da yedek kaskımı koyuyorum.Günlük yanıma alacağım eşyalarım için fazla yer kalmıyor.Belki de arka çantayı daha büyüğüyle değiştirmeliyim,bu konuda fikri olan?

  17. #57
    hurricane77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul BEŞİKTAŞ
    Motosikleti
    SW 600 ABS
    ARN nin ampulunun cinsi ne acaba h-kaç ve (yani h3 mu h2 mi nedir)bunu servise sordum onlarda bilmiyor sokup bakmak lazim dediler bilen varmi?

  18. #58
    alpinaB10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GSR K9
    Alıntı hurricane77 adlı üyeden alıntı
    ARN nin ampulunun cinsi ne acaba h-kaç ve (yani h3 mu h2 mi nedir)bunu servise sordum onlarda bilmiyor sokup bakmak lazim dediler bilen varmi?
    ampulun cinsi scooter ampulü denilen eski amerikan arabalarında kullanılan ampullerin aynısı.eski tip ve düşük elektrik akımı ile çalışan eski moda bi ampul. sanırım sende benim gibi gece sürüşlerinde yetersiz aydınlatmadan şikayetçisin.. baya bi araştırmıştım bu far işini. h4 veya h1 ile deiştirmek istedim hatta elinde bir takım xenon kiti var.ama bu ampulün kıçı otomobillerdeki arka stop ampulu gibi. yani tırnaklı. daha onemlisi ise akünün amperi anca o salak ampule yetiyor. daha kuvvetli bi ampul takman neticesinde aküden çok daha fazla amper çekecek. bu da zaten düdük kadar olan şarj dinamosu kılıklı şeye zarar verir. iki günde bi akü boşalır. artı fazla enerji çekeceğinden güç kaybına yol acacaktır.bu arada far aynaları plastik olduğundan çok ısınma sözkonusu olduğunda kolayca deforme olabilir hatta krom kaplamalar bozulabilir ve yenisinini temin etmek pek ucuz olmaz sanırım.

  19. #59
    alpinaB10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GSR K9
    zaten jiklede bi sorun yok. asıl sorun bu motoru montaj eden eş.....ğlu....şekte.
    söküp ters takınca bi sorun olmuyor arkadaşlar..üzerindeki kablo muhafaza plastiğinin çıkıntılı yeri motorun önüne bakacak şekilde taktırın serviste. veya muhafazayı kesin .
    daha evvelde anlattığım gibi kitapda max.150kg yazsada ben overload dolaşıyorum hep. yani ben 140 + eşim 55kg...daha kıramadık jikleyi....

  20. #60

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    küçük takoz değiştiği ve alpina arkadaşımızın bahsettiği gibi jikleyi ters taktığınızda jikle falan kırılmıyor.hepsi montaj hatası.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler