Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Keeway ARN 125 Motorsikletini;

Katılımcı sayısı
353. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Beğendim..

    254 71.95%
  • Beğenmedim..

    48 13.60%
  • Kararsızım.....

    51 14.45%
14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314151624 ... SonuncuSonuncu

Keeway ARN 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #261
    NeO-SouL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Arkadaslar, iyi bir lastigin her kosulda yere duzgun tutunabilesi icin ilk once yumusak hamurlu olmasi lazim. Oylemi degilmi nasil anlariz? Bas parmaginizi lastigin en tirnakli yerine kuvvetli bastirin, tirnaginiz ne kadar iceri kolay girerse ve orda izi kalirsa, o lastik o kadar iyidir. Ama bastirmaniza ragmen tas gibiyse, kalip halindeyse, tirnaginizin izi hafif cikiyosa bes para etmez o lastik, kullanirken cok dikkat edin, sagi solu belli olmaz.
    Bildiginiz gibi lastik yazinda olsa kisinda olsa isindigi zaman en iyi tutusu saglar. Kisin havalar ve ozellikle asfalt soguk oldugu icin lastik kolay isinmaz ozellikle su birikintisinden gecerseniz bunu unutun.
    Ayrica, lastik alirken sadece markaya takilmayin. Markalarin bir cok modelleri var, ayrica taiwan mali lastiklerde iyi olabiliyor. Sahsen ben bi takim almistim Piaggio Skipper'a ve hamurunun kalitesi Michelin'in Pilot Sport'una (racing lastigi) cok yakindi.
    Sunu unutmayin, lastigin en iyi sekilde yere tutunmasini istiyorsaniz, 10 gunde bir havalarini kontrol edin, bunu benzincilerdeki elektronik hava pompalariyla yapabilirsiniz. Motorunuzun el kitapcigindan uygun lastik hava basinclarini ogrenin ve 10 gunde bir benzinciye gidip sisirin, gunluk kullanimda 10 gun icersinde inicektir cunku havasi lastiklerin..Eger lastiginiz inik olursa, motorda denge olayi azalir, zor yatirirsiniz, virajda ve duz yolda cukura girdiginizde yaylanir, ani frende one yigilma yapar ve fren mesafesi uzar kisacasi size zorluk yasatir ve guvenliginizi riske atarsiniz. Ayni sekilde cok sisirirsenizde oyle, islak zeminde ve kuru zeminde cok cabuk kayar ozellikle en tehlikeliside on lastik kayarsa makina boyun buker yani gidon sizin kontrolunuz disi tam sag yada tam sol kivrilir bi anda kendinizi yerde bulursunuz, allah korusun..
    Arkadaslar lastik diyip gecmiyelim, biliyosunuz ki bu araba degil 2 teker hele hele scooter'larda ince lastik kucuk jant oldugu icin yere temas cok az.
    Guvenligimizi riske atmayalim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262
    pysco32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Motoru Beşiktaşta Motodinamik adında bir bayi var ordan 2.150 ye aldım. Motoru hergün görüyorum derken nasıl gördüğünü merak etmedim dersem yalan sölemiş olurum. Sen nerde ikamet ediyorsun???



    SENIN MOTOR KOSIFLER IN BINASININ ONUNDE DEGIL MI.BEN HERGUN ORADAN GECIYORUM WE MOTORU GORUYORUM AMA BU ARALAR GOREMIYORUM

  3. #263
    kral_yk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2005

    keeway 125 arn

    Mehaba keeway 125 arn sahibi olanlar:
    ben Sinoptan OKAY ben ilk önce keeway 125 almak istemiyordum.Çünkü 125 cc motorun küçük olacagına ve motorun fazla hız yapmayacağina sanıyordum ve 150 cc lik HARPUT alacaktık.Biz almadan babamın arkadaşı 1 hafta falan önce HARPUT 150 cc almıştı.Babamla ben HARPUTla test sürüşüne cıktık.Ben cekişinin cok iyi olacağını sanıyordum ama hiç de iyi değilmiş.Ben 110-120 falan yapar diye tahmin ediyordum ama nerde.Motor 150 cc ve 13hp olmasına rahmen düz yolda 80 km hıza zor ulastı.Ve biz de hangi motoru alacağimiz hakkında kararsız kaldık.Çünlü piyasada cok marka vardı ve bu markaların coğuda ÇİN malıydı. Bir ay falan bekledik ve bu süre içerisinde motorlar arasında cok arastırma yaptık ve KEEWAY almaya karar verdik.Keeway ın ilk önce 150 cc alacaktık ve babam keeway 125 lik arn ile test sürüşü yapmak istedi. Zaten ellerinde de bir tane keeway 125 arn vardı.Ve test sürüşüne cıktık
    motor daha 2km de iki kişi 80 kilometre hıza ulaşti ve hayret ettik 125cc 8.4hp güc ile bu motor bu hızı nasıl yapıyor ve almaya karar verdik.Peşin para 2,100 ytl aldık.ve cok da mumnunuz.Motoru ilk alınca bizim de cikle kırıkdı ama niye kırıldığını anlamadık!Cikleyi persembe günü spariş verdik ve cuma günü saat 11de falan aldık.Parca sorunu olmadığından cok sevindik ve parcanın ücretinide garanti karşıladı.KRAL_YK57@HOTMAİL.COM

    [/b]

  4. #264
    perhaps - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Motosikleti
    Keeway Arn 125
    Ben de Çin malı bir 150 cc sürdüm bugün (jetsky gibi birşeydi). İlk bindiğimde daha bir iyi hissettrdi gibi geldi, daha geniş, daha sağlam... Tabi çok geçmeden nerde benim ARN dedim Bir kere motor hacmi ile güç ayrı birşeymiş, çok iyi anladım. ARN ile çook rahat ulaştığım performansı daha uzun zamanda bile yakalayamadı. Öyle çok uzun bir test imkanı bulamadım, denedim sadece. Ama sanırım ARN 125 oldukça iyi bir performansı olan "125 cc".

    Teknik bilgiler kısmını çok ince aramadım, ama en azından ilk göz gezdirme sonucu bulamadığım iki sorunun cevabını rica edeceğim, bilenler varsa... Birincisi motorsikletlerde de arabalarda olduğu gibi uzun süre fren kullanmanın bir sakıncası var mı. Sonuçta kompresyon yok, dolayısıyla motorun yavaşlaması için sadece frenler var. Uzun süreli inişlerde de (gitmeyi planladığım yerlerde 40-50 km'ye varan) sürekli fren kullanmanın bir sakıncası olur mu?

    İkincisi, motorun hararet yaptığını nasıl anlayacağız ve bunu önlemek için neler yapabiliriz?
    Özellikle yaz aylarında yolu asfalt olan çalışma alanlarına motrumla gitmeyi düşünüyorum. Ama bu iki sorun şimdilik gözümü korkutan şeyler. Ben teknik bilgiler kısmında cevap aramaya devam edeceğim. Yine de yardım edebilecekler olursa mutlu olurum...

  5. #265
    Gokcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    Keeway ARN 125 - Keeway Hurricane 50
    Alıntı pysco32 adlı üyeden alıntı
    SENIN MOTOR KOSIFLER IN BINASININ ONUNDE DEGIL MI.BEN HERGUN ORADAN GECIYORUM WE MOTORU GORUYORUM AMA BU ARALAR GOREMIYORUM
    Walla doğru söledin. Bu aralar arabayla geçiyorum bu tarafa leventte bırakıyorum motoru o yüzden göremiyorsundur. Dikkatine hayran kaldım yani
    Race´in ustasıyım, ARN´nin hastasıyım :)
    Gokcell

  6. #266
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Selamlar,
    Bugün Metzeler me7'lerimi taktirdim. Servise 15, lastikciye 15, Ergür motora da (metzeleri onlar getirtti) 105 YTL verdim. Lastikler cok güzel. Serviscim sampiyon Barış Tok. ARN'nin üzerindeki lastiklerin cok uyduruk olduğunu ve cok iyi ettiğimi söyledi. Güzel duruyorlar. Arka için 130'luk yokmuş, 120'lik takmanın hiçbir sakıncası olmaz dedi herkes. Şimdilik 20 km filan yaptım, ama kesinlikle cok daha yumuşak bir sürüş, ve cok daha sağlam frenaj veriyor (lastiklerin hala rodajda olduğunu aklımda tutuyorum tabii). Arka frenim bile adam gibi fren oldu yaw! Deneyimlerimi aktarmaya devam edeceğim.

  7. #267
    pysco32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    tesekkurler gokcell ewet motorunun yanındakı yazılar cok gusel we motoru arkadakı camlardan tanıdım.bugun yıne orada degıldı.o yazıları kendın mı yapı9stırdın.ve(lutfen bu soruya en dogru cevabı ver)gercekten sıyah renk basa bela mı gerek cızılmek gerekse toz olarak.tesekkurler.(motorunu gule gule kullan)

  8. #268
    Gokcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    Keeway ARN 125 - Keeway Hurricane 50
    pysco32,

    İlk önce teşekkür ederim ii dileklerin için. Motor bugün burda geçersen görürsün. Ewet yazıları kendim yaptırdım, tanıdık bi folyocu arkadaşım var orda yaptırdım. Renk olayına gelince, kolay kolay çizilmiyor (yani dedikleri kadar kolay değil çizilmesi) Sökmedik bi yerini bırakmadım nerdeyse ama çizik yok hiç bir yerinde. Ama toz olayına gelirsek evet biraz toz tutuyor, ama beni rahatsız edecek boyutta değil, zaten bu alete kir yakışıyor yaww
    Race´in ustasıyım, ARN´nin hastasıyım :)
    Gokcell

  9. #269
    hetfield - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    keeway
    izmirli arkadaşlar siz bakımınızı nerede yaptırıyosunuz servisiniz hangisi? ben moto kolaydan aldım arn mi. servis olarakta motorcu hüseyin diye gene kahramanlarda bi motorcu ya gidiyorum.ama memnun değilim servisten. ergür motor sanırım servisi kendi yerinde yapıyo. motoru moto kolaydan aldığım için bi sorun çıkarrlarmı. orada bakımımı yaparlar mı? bu arda kontak anahtarını en sona çevirirseniz aküyü bitiriyo arkadaşlar. benim aküm bitti bu yüzden. şans eseri yoldan gecen bi keeway servisi gördü de o söyledi.başta inanmadım aküyü şarj ettikten sonra o şekilde hiç bırakmadım ve o günden beri şarj sorunu olmadı. daha önce 3 defa aküyü bir kaç defa şarj ettirmek zorunda kalmıştım. aklınızda bulunsun. şu izmirdeki gezilewre bende katılmak isterim en yakın gezide bana da haber veririseniz sevinirim

  10. #270
    pysco32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    İlk önce teşekkür ederim ii dileklerin için. Motor bugün burda geçersen görürsün. Ewet yazıları kendim yaptırdım, tanıdık bi folyocu arkadaşım var orda yaptırdım. Renk olayına gelince, kolay kolay çizilmiyor (yani dedikleri kadar kolay değil çizilmesi) Sökmedik bi yerini bırakmadım nerdeyse ama çizik yok hiç bir yerinde. Ama toz olayına gelirsek evet biraz toz tutuyor, ama beni rahatsız edecek boyutta değil, zaten bu alete kir yakışıyor yaww

    BIRSEY DEGILL.EWET BUGUN GORDUM.YAZILAR COK GUSEL.FORUMDA TIRNAGINI DEGIRSEN CIZILIYOR DIYORLAR.SENINKINI HIC KIRLI GORMEDIM COK GUSEL DURUYOR YAZILAR.BENCEDE.

  11. #271
    Gokcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    Keeway ARN 125 - Keeway Hurricane 50
    Walla benimki şu anda kirli gel gör istersen
    Race´in ustasıyım, ARN´nin hastasıyım :)
    Gokcell

  12. #272
    tnagas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2005
    Şehir
    ist\şişli
    Motosikleti
    GSR600
    ben ogun camurlarda gezdim her yeri camurdu yıkadım bir güzel sabunla sonra yarım saat rolantide bıraktım kurudu bir güzel sonra sildim ciziliyor diyen arkadaslar nasıl ciziyor anlamadım ben. kolay kolay kirlenmiyor toz oldu zaman kuru bezle siliyorum tertemiz oluyor

  13. #273
    Gokcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    Keeway ARN 125 - Keeway Hurricane 50
    tnagas, yakınmışız seninle. Bende beşiktaştayım görüşelim bi ara. Hem bi kaldırırız bakalım ARN leri
    Race´in ustasıyım, ARN´nin hastasıyım :)
    Gokcell

  14. #274
    tnagas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2005
    Şehir
    ist\şişli
    Motosikleti
    GSR600
    olur ben bu aralar yogunum ama mutlaka gelirim görüsürüz

  15. #275
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Selamlar,
    Kontak konumu ile akünün bitmesini anlamadım, yani direksiyon kilidi konumunda mı akü bitiyor? Benimki 2-3 gün çalıştırmamama rağmen o pozisyonda aküsü filan bitmedi.
    Hetfield, servis için Ergür motorla konuş. Onların 50 metre ilersinde Zafer var. Yarışçı Barış Tok orada çalışıyor. İyi insanlar ve ilgililer.
    Metzeler lastikler yumuşak bir sürüş sağlıyor ama ChengShinlerle aynı sertlikte kazık frende kaymaya eğilimli, bu yüzden hamurunun daha yumuşak olduğundan emin olamadım ama hala rodajda onun için zorlayamıyorum. Arka freni iyileştirdiğini söyleyebilirim. Ama bence bissürü para dökecek kadar da büyük fark ta yok yani. Zaten yavaş ve sakin sürmeyi akıldan çıkarmamak lazım. Türkiye'de tehlikenin nereden geleceğini kestiremezsin.
    60 kaada branda aldım, geceleri örtüyorum, sanırım bunun sayesinde 1 aydır hiç silmememe rağmen hala fazla kirli görünmüyor. Sadece paspasların orada küçük pati izleri buluyorum sabahları, o da olsun...
    Yakıt tüketimine gelince... (çok az yakması beni çok etkiledi de..) 10 milyonluk 95 oktanla 130 km gidiyorum. 1000 km'deyim. Sizlerde nasıl bu durum?
    Motoru aldığım yerde 2000 km'de ikinci bakım diyorlar oysa yukarıda bahsettiğim Zafer servis 1000 km'de değişecek şeyler olduğunu söylüyor. Ne dersiniz?
    Uzattım ama son bir not. Aşağıdaki excel dosyası keeway Almanya satıcısından. Detaylı bilgiler olan bir excel dosyası. Bir göz atın. Mesela lastik basınçlarının 33 psi olduğunu nihayet buradan öğrenebildim. Almanca bilen birisi bunu Tr yapsa da tamamını anlasak..

    http://www.karcher-products.de/rolle...ls/1_004_0.xls

  16. #276
    perhaps - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Motosikleti
    Keeway Arn 125
    Herkese selam...
    Nihayet benimkine yakın bir tüketim sonucu geldi... Öyle 180 km'leri falan okuyunca baya bir moralim bozulmuştu. Ben de 10 milyonluk kurşunsuzla yaklaşık 110 km yaptım. Aradaki farkı sık sık eşim arkamdayken kullanmaya ve hergün 4-5 km tırmanmaya bağlıyorum. Bir de ne derece doğru bilemem ama servisten bir arkadaş 2000'de "iyi yapmışım", 5000'e "yahu bu motor bu performansı da gösterecek miydi, süper oldu" diyeceğimi söyledi. Ne derece doğru bilemem, zaten performansından çok da şikayetci değilim...
    Akü bitirme olayını kaçırdım sanırım... Ben de park durumunda genellikle direksiyon kilidi ve alarmı açık bırakıyorum ama 4-5 gün kullanmadığım zamanlar olmasına rağmen bir sorun yaşamadım...
    Son olarak ders olması dileğiyle başımdan geçen bir olayı anlatayım... Dün depo bitmek üzereydi ama sabah geç kalmak istemediğimden "götürür herhelde" deyip işe geldim. Akşam benzin istasyonuna 50-100 m kala benzin bitti. Orada da bir benzin istasyonu vardı ama her zaman aldığım yere gideyim diye birlikte biraz yürüdük Depoyu doldurup eve geldim. Tam garajı kapısını açıyorken bir ritim bozukluğu fark ettim, motor stop etti. Bir kaç kez marşa bastım, yok... Kick-start deneyeyim, belki işe yarar dedim (Hayatta becermiş değilim, normal zamanlarda bile... Öyle kritik bir anda ne bekliyorsam kendimden )Sol tarafa geçince bir baktım her yerden benzin fışkırıyor, az buz değil hem de... Hemen kontağı kapatıp servisi aradım. Bir şekilde oraya gitmem gerektiğini söylediler. Sonra sağolsunlar birini gönderdiler ısrar edince... Sorun kirli benzinin karbüratörü tıkaması, bunun sonucunda gelen benzini de hava hortumlarından dışarı bırakması. Bu arada ne yapılması gerektiğini de öğrendim, bir de takım çantası bulunduracağım yanımda...
    Yıllardır benzin aldığım yerde bile bu sorun çıktı, sahibi de arkadaşım. Şimdi öneriler doğrultusundabaşka bir yere gideceğim sanırım. Aman aklınızda olsun, dağı var taşı var, bilmediğiniz (ya da bildiğiniz) yerden benzin alıp yolda kalmak var...

  17. #277
    Gokcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    Keeway ARN 125 - Keeway Hurricane 50
    perhaps, çok haklısın bu tüketim konusunda. Bende kafayı yemek üzereydim, depoyu doldurup 120 km ye gelince benzin alıyorum. Burdaki bazı arkadaşlar 180 km.lerden falan bahsedince dedim makinada bi sorun var. Tamam makina ne gidiyorsa basıyorum ama bu kadar fark olmaması lazım, yani 60 km büyük fark. Ama sizleri duyunca rahatladım.

    Rigel, Zafer servisin 1000 km.de değişecek parçalar olduğunu sölemesi bence pek mantıklı değil. Zaten Garanti belgesinin arkasında servis kaşesinin vurulduğu yere bakarsan ilk bakım 500, ikinci bakım 2000 km.de gözüküyor. Bence o işte bir kötü niyet var. Sen tekrar bir kontrol et.

    Bir de dün akşam ARN min yan ayağının üzerinde bulunan ince demiri kırdım, ayağın yayıda o demire bağlı olduğu için kırılınca aşşağı sallanmaya başladı bende söktüm. Acaba piyasadan yenisini bulabilirmiyim, yoksa kaynak yaptırıp tekrar taksammı yerine?
    Race´in ustasıyım, ARN´nin hastasıyım :)
    Gokcell

  18. #278
    One_Way - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    Ben de benzin konusunda seçiciyim. Shell V-Power, BP Ultimate ve Opet Full Force motoruma çok yarayan benzinler.

  19. #279
    Gokcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    Keeway ARN 125 - Keeway Hurricane 50
    Bende genelde BP ultimate alıyorum, ama çok bir farkı yok işin açıkçası 95 oktanla arasında. :
    Race´in ustasıyım, ARN´nin hastasıyım :)
    Gokcell

  20. #280
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Gokcell,
    perhaps, çok haklısın bu tüketim konusunda. Bende kafayı yemek üzereydim, depoyu doldurup 120 km ye gelince benzin alıyorum. Burdaki bazı arkadaşlar 180 km.lerden falan bahsedince dedim makinada bi sorun var. Tamam makina ne gidiyorsa basıyorum ama bu kadar fark olmaması lazım, yani 60 km büyük fark.
    dostum belki senin makina da 150 falan olmasın o zaman modifiyeye falan gerk kalmazdı muhahhahaaaa


    REKLAM ALANI
14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314151624 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler