Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Keeway ARN 125 Motorsikletini;

Katılımcı sayısı
353. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Beğendim..

    254 71.95%
  • Beğenmedim..

    48 13.60%
  • Kararsızım.....

    51 14.45%
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Keeway ARN 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221
    alpinaB10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GSR K9
    Alıntı One_Way adlı üyeden alıntı
    red_hot demişki:
    One_Way arkadaşım sen ne yaptın böyle altındaki motoru 4 silindirli motormu zannettin.BMW yok altında 2,3 saniyede 90 km'ye nasıl çıksın bu makina.altına bir de nitro tak oturduğun yerde 100 km'ye çıksın.alt ustu bu keeway arn 125"cc".ama neyse sana ınanıyorum.
    Dostum motorların hızlanmasını arabalarla kıyaslama, motorlar herzaman çok daha çabuk hızlanır. ARN 125 ile kırmızı işıkta yeşili bekle ve gaza bas ve arkadaki arabalara bak ne kadar geri kalıyorlar ben tam sn vermedim ama daha 10 sn dolmadan 90 km ye laşabilmen çok kolay.

    Ayrıca bu motorla max kaç yapıldığını gerçekten merak ediyorum. ben 105 i 2 kez yaptım ama daha fazla yüklenmedim.
    Bi ara bakırköy/yeşilköy tarafına gelirseniz, benim arabayla deneyelim bakalım....
    yavaş gidin arkadaşlar....
    bu arada yeni motor alacaklar,, havalar soğuk ve keyifsizken gidin hemen ehliyet alın.. bu havada motor alıp seyretmek yerine A2 lenin bir an evvel..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    One_Way - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    Bahsettiğim hızlanmaktaki amaç drag yarışlarına katılmak değil dostlar Ama hepiniz bilirsiniz trafikte bazen öyle anlar olurki biranlık hızlanma ve manevra çok işe yarar. Ben bundan bahsediyorum ve ARN 125'lik bir scooter olarak bu konuda çok iyi bence. Olay budur

  3. #223
    perhaps - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Motosikleti
    Keeway Arn 125
    Kırmızı ışıktan kalkarken arabalardan çok daha seri olduğu ve 5-10 saniye içinde yolda tek başına gibi hissedildiği doğru. Benim de çok sık yaşadığım ve hoşuma giden bir durum...

  4. #224
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Herkese iyi bayramlar,
    Geçenlerde Motomax'ın Adana yetkili satıcısı/servisi olan Gergin Motor yetkilisiyle konuştum. Kendileri ARN125'i satmaktan vazgeçtiklerini söylediler. Nedenlerden birincisi, bu motorun Macar ortak yapım olduğu söylenmiş, fakat kendileri motoru incelediğinde tamamen Çin malı olduğunu tespit etmişler.İkincisi ise Motomax'ın ürünün arkasında durmadığından, servis probleminin olduğu. Ciddi derecede parça sıkıntısı çekilmekteymiş. Bu yüzden müşteri ile birçok kez tartışmışlar. Haliyle müşteriyle distribütör firma yerine daha çok servisler muhatap oluyor, sıkıntıyı onlar çekiyor. ARN125'e sıcak bakıyordum ama bu muhabbetten sonra Hussar'cı olmaya karar verdim(Ama hala gönlüm ARN125'te :-)). Ama merak ettiğim şu: Forumlarda bu kadar çok muhabbet geçti bu motorla ilgili ama birkaç şey dışında herşey güllük gülistanlık görünüyor. (Hatta bir forumda Motomax'ın elinde bol yedek parça tuttuğu belirtilmiş). Acaba sizin servislerde de böyle bir durum var mı? Sıkıntı yaşadınız mı? (Yoksa Adana'ya gıcıkları mı var ). Yoksa hakikaten bunlar gerçek mi? Muallakta kaldım şimdi...

  5. #225
    One_Way - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    Nomarka sen bu olaylara pek bakma. Yetkili satıcıların da her dediğine inanma. Adamların motomaxla başka bir sorunu olur ve başlarlar modeli kötülemeye. Bu sana söylenen bilgilr tamamen yanlış. Kesinlikle macaristandan geliyor. parçalarının çin olduğunu zaten biliyoruz, ama buradaki kötü servisler tarafından monte edilmiyor motor. Aprilia ile ortak çalıştığı da kesin. Parça sorunu olduğunu pek duymadım. Gerçi hoş daha hiç parça ihtiyacı yaşamadım bu motorda Ben çok uzun araştırmalarla bu modeli aldım. ne kanuni ne asya nede mondilin modelleri yanına bile yakşalamaz bu motorun. sorun yaşama oranı diğerlerine göre çok düşük, performansı iyi, montajı iyi, hele tipi diğerlerinle kıyaslanmaz bile. bence ARN al fazla düşünme

  6. #226
    erd7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2005
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    keeway arn 125
    Arkadaşlar herkes Arn nin Çin malı olduğu üzerinde duruyor
    Olaya bir de şu yönden bakın;
    Bir çok dünyaca ünlü markanın Çin'de de üretilen ürünleri var.
    Örneğin; Nike, Adidas, Sony, Nokia vs.
    çünkü orada insan güçü ve üretim maliyetleri ucuz
    Önemli olan tasarım, onay, ve garanti eğer üzerinde CE logosu varsa Avrupa zaten onaylamış demektir.
    Eee Keeway'de de bu var zaten.
    Ben çok memnunum Arn'den. Hiç olmazsa yakışıklı motor
    utanmadan çekinmeden markasını söyleyebiliyorum
    Asya motor, Uğur motor yada buna benzer bir marka olsaydı açıkçası utanırdım.
    Arn süper

  7. #227
    One_Way - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    erd7 sen olaya farklı yönden bakmışsın ama yanlış olur böyle düşünürsen. Bu dediğin markalar çinin sadece iş gücünü kullanıuyorlar, malzemeleri çin malı değil, yan çinde üretimle çin malı üretim farklı şeyler. ama konu ARN 125 ise bu kesinlikle asya ve mondial gibi bir çin yapımı değil. bence de ARN çok iyi

  8. #228

    Üyelik
    27 Eylül 2005
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı
    Herkese iyi bayramlar,
    Geçenlerde Motomax'ın Adana yetkili satıcısı/servisi olan Gergin Motor yetkilisiyle konuştum. Kendileri ARN125'i satmaktan vazgeçtiklerini söylediler. Nedenlerden birincisi, bu motorun Macar ortak yapım olduğu söylenmiş, fakat kendileri motoru incelediğinde tamamen Çin malı olduğunu tespit etmişler.İkincisi ise Motomax'ın ürünün arkasında durmadığından, servis probleminin olduğu. Ciddi derecede parça sıkıntısı çekilmekteymiş. Bu yüzden müşteri ile birçok kez tartışmışlar. Haliyle müşteriyle distribütör firma yerine daha çok servisler muhatap oluyor, sıkıntıyı onlar çekiyor. ARN125'e sıcak bakıyordum ama bu muhabbetten sonra Hussar'cı olmaya karar verdim(Ama hala gönlüm ARN125'te :-)). Ama merak ettiğim şu: Forumlarda bu kadar çok muhabbet geçti bu motorla ilgili ama birkaç şey dışında herşey güllük gülistanlık görünüyor. (Hatta bir forumda Motomax'ın elinde bol yedek parça tuttuğu belirtilmiş). Acaba sizin servislerde de böyle bir durum var mı? Sıkıntı yaşadınız mı? (Yoksa Adana'ya gıcıkları mı var ). Yoksa hakikaten bunlar gerçek mi? Muallakta kaldım şimdi...
    ben şanslıyım sanırım. çünkü böyle sorunlarla ve muhabbetlerle karşılaşmadım. motoru tekirdağ'dan almak istedim. satıcı, servisle tartıştığını anlattı. ve birkaç anlaşamamazlık daha yaşadık. peşin alımda kolaylık sağlamıyordu, kask vermiyordu, benzin doldurmuyordu, vb. ben de çorlu'daki satıcıyla konuştuktan sonra ordan almaya karar verdim. motor+kask+plaka+benzin=2300 YTL. iyi ki de ordan almışım. nihayet söylemek istediğime gelince: adamlar servis uzakta olduğu için, servisi satış yaptıkları yerin bitişiğine getirdiler. uzak dediğim yer de 3 dk.lık mesafe. her neyse... servisteki parçaları gördüm de, "benim aynaları değiştirelim, siyah-beyaz olanlardan takalım" dedim. ve sorun çıkarmadan değiştirdiler. bir sürü yedek parça daha vardı. bu da demek oluyor ki bizim burda servis ve parça sorunu olmuyor. bence adana'daki satıcı altın yumurtlayan tavuğu kesmiş, horoz eti diye yedirmeye çalışıyor...
    ilyastheking

  9. #229
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Selamlar,

    Hepinizin bayramını kutlarım.

    Ben ARN'yi İzmir Ergür motorsikletten aldım. Her zaman çok yardımcılar. 500 bakımını bizzat kendileri yaptılar. Buradan Gürkan Bey'e teşekkür ediyorum. Scooter'dan çok memnunum. Hiçbir sorun yaşamıyorum.

    Aman arkadaşlar yavas ve uyanık sürün lütfen. Okumayanlar mutlaka sitemizdeki sevgili Donald Duck'ın yazılarını okusunlar, hem de bir kez değil birkaç kez. Bu arada bu yazılarda bahsedilen kontra teknik ve kıvırmaca bizim scooter'da çok iyi uygulanabiliyor.

    Bu akşam biraz hava almaya çıktım ve alarmın özelliklerini boş arazi kenarında denedim. Birinci farkettiğim özellik alarmın dokunmayla bir kez çalmasından bir süre sonra devamlı çalmaya başladığını zannediyordum. Devamlı çalmıyor. 5 saniye kadar çalıp susuyor. İkincisi de, alarm hassasiyetini kılavuzdaki gibi ayarladığınızda sadece ilk kez dokunmayla tekrarlayan dokunma arasındaki süreyi arttırıp azaltmış oluyorsunuz, darbenin şiddetine olan hassasiyeti değil.

    Bir de km göstergesinin doğruluğunu test ettim. GPS ile yaptığım testde benim motorun km'yi %12 kadar fazla gösterdiğini gördüm. Yani gösterge 60 iken GPS 53, gösterge 80 iken GPS 70 km/s gösteriyordu. Yani 80 yaptığınızı zannederken aslında 70'le gidiyorsunuz. Bu arada belirtmem gerekir ben de 100 km/s'i gördüm. Ama 88 yapıyormuşum meğer. Bu, beni hayal kırıklığına uğratmadı, zaten bu makina maksimum 50-60 km/s gibi hızlarda güvenli sürüş sağlayabilmek için tasarlanmış. O hızlarla işim olmaz, hele Donald Duck abimizin yazılarını okuduktan sonra...

    Dr. Berkant Atay

  10. #230
    tnagas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2005
    Şehir
    ist\şişli
    Motosikleti
    GSR600
    herkezin bayramı kutlu olsun ben de bugun dedemlere gittim onların garajına koymystum arn yi 2 haftadır görmüyorum motoru calıstırıcaktım tam arka tekere baktım inmis lastigi kontrol ettim civi girmiş hayda dedim neyse şişirdim lastikciye götürüp yaptırdım ama götürmeden önce motoru marsla bi türlü calıstıramadım akü sanki bitmiş bende zorlamadan ayak marj la calıstırdım bakalım yarım saat calısır vaziyette bıraktım toparladı kilyostaydı motor birde cross yapalım dedik arn scooter cross camurda deli gibi gidiyor daha zevkli asvalttan ama sonra onu temizlemesi baya zor RİGEL dostum farketmez motor benim icin hızlı sayılır he 100 gitmisim he 80 sen ALAYINA GİDER fark yapmaz ama bilgilendirdigin icin tskler lastige giren civide 3 santim ufacık civi nasıl girdi anlamadım

  11. #231
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    İzmir
    Dr Berkant bey ben de düşünüyorum arn12 almayı,izmirdeyim ben de.Ne düşünüyosunuz,öneriyormusunuz motoru?almadan önce başka motorları araştırdınızmı?

  12. #232
    One_Way - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    onat ben çok araştırdım, sor sana diğer modellerin de artılarını eksilerini söyleyim, arn gerçekten iyi seçim

    dr berkant bey, bu motorlarda km ve benzin göstergelerini genellememek gerek. kişisel farklılıklar da gösterebiliyor. biz grubumuzla izmirde sık sık gezilere gitiğimiz için km yi test edebiliyorum, benimkinin yanlış göstrdiğini sanmıyorum, beraber gittiğimiz diğer arkadaşlardan km alıyorum çünkü o an. scooter ile yüksek hıza gerek olmadığnıdüşünüyorum ama bunlar 50 cc lik motorlar değilki 50-60 ile yetineceksin, zaten bu hızlarla gitmek de tehlikeli bence, trafiğin akışına uymak gerekir. 70-80 normal hız, eğer otoyolda bazı durumlarda hızlanman gerkiyorsa standart 90 kmye mesela, ARN rahat çıkıyor bu hıza. 125 cc lik bir motordan beklentide çok da mütevazi olmamak lazım hele hele o motor titreşmeden düzgün şekilde 80-90 lara çıkıyorsa..

  13. #233
    One_Way - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    bu arada siteden takip ediyorsanız İzmir Tayfasının gezi ve toplantılarına bekleriz, inanılmaz keyifli oluyor. ha bu arada evveli haftalarda ayvalık gezisine gittik. benim ARN hiç sorunsuz o yolu ortalama 90 km hızla gitti, ve hiç yorulmadım

  14. #234
    perhaps - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Motosikleti
    Keeway Arn 125
    Alıntı Rigel adlı üyeden alıntı

    Bir de km göstergesinin doğruluğunu test ettim. GPS ile yaptığım testde benim motorun km'yi %12 kadar fazla gösterdiğini gördüm. Yani gösterge 60 iken GPS 53, gösterge 80 iken GPS 70 km/s gösteriyordu. Yani 80 yaptığınızı zannederken aslında 70'le gidiyorsunuz. Bu arada belirtmem gerekir ben de 100 km/s'i gördüm. Ama 88 yapıyormuşum meğer. Bu, beni hayal kırıklığına uğratmadı, zaten bu makina maksimum 50-60 km/s gibi hızlarda güvenli sürüş sağlayabilmek için tasarlanmış. O hızlarla işim olmaz, hele Donald Duck abimizin yazılarını okuduktan sonra...

    Dr. Berkant Atay
    Herkese iyi bayramlar...

    DD ve hız konusunda mutabığız. Bu alet bir scooter nihayetinde.

    Ancak dünya bankasınının bir projesinde GPS ile arazi koşullarında kanka olmuş birisi olarak (kullandığınız GPS'in modeli ve kaç uydudan sinyal aldığı konusunda en ufak bir fikrim yok) gerek hız, gerekse pozisyon olarak GPS'in de belirli sapmalar içinde çalıştığını biliyorum. İki farklı model bile birbirleriyle farklı ölçümler yapabiliyor. Biz de jeeple gidiyorken jeepin göstergesiyle GPS arasında ciddi bir farklılık gözlemliyorduk.

    Açıkçası çok da önemli değil, ha 80 ha 90. Ama ben hız ölçme konusunda GPS'e güvenmek için bir de arabayla test ederdim. Sivil kullanıma sunulmuş GPS'lerin gidecek baya bir yolları var.

    Bu arada ben merakımdan kickstart denedim ama olmadı. Olabildiğince şiddetli mi basmak lazım? Sanki tüm gücümle bassam kıracakmışım gibi geldi bana da

  15. #235

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Motosikleti
    KEEWAY ARN 125 <Mat Siyah>
    ben de kick start(ayak marşı) kullanarak bi türlü çalıştıramıyorum :(

  16. #236
    One_Way - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    Benim ayak marşıyla çalıştırmama bir kez bile gerek olmadı. Sabahları soğukken daha zor marş aldığını yaarlar genelde ama bende tam tersi sabah şlk çalıştırdığımda çalışmma riski sıfır, birden ve yüksek rolantide çalışıyor, daha sonra rolantisi yavaş yavaş düşüyor. Gün içinde motor daha soğumamışken bazen ilk seferde marş almadığı oluyor ama en fazla 3. denemede çalıştı hep.

  17. #237
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Sevgili Perhaps,
    Benim GPS Garmin eTrex VistaC. Bu cihazın sürat duyarlılığı 0.05 m/sec. Bu 1998'den beri 3. GPS'im. GPS'ler konusunda kitap yazabilecek kadar konuya hakimim, ayrıca bazılarının motor gezisi olarak gerçekleştirdiği birkaç yüz ve hatta bin km'lik gezileri ben 10 küsür yıldır bisiklet ile yapıyorum, ki bunlara yurtdışı geziler de dahil ve bunlarda GPS sürekli açık kalıyor. Bunun yanında Confluence project ve Geocaching olaylarında da Tr'de en aktif insanlardanım.
    Km göstergesinin hızı hatalı göstermesi çok dert değil ama aynı hatayı odometrede de yaşıyoruz. Yani hesapladığımız ve gideceğimiz/gittiğimiz mesafeler arasında farklar var. Bu kalan benzin, kalan süre gibi ender de olsa önem kazanabilecek konularda hatalı hesaplara yol açabilir.

    Sevgili OneWay,
    davetin için teşekkür ederim, gezilere katılmaya çalışacağım.

    Sevgili Onat,
    Fazla araştırdığımı söyleyemem, ama bu fiyata bu kadar kaliteli birşey beklemiyordum. Çok eğlenceli bir alet. Ben memnunum. Bir bisikletci olarak (defalarca düşme tecrübesine sahip hem de...) benim için en önemli unsur emniyet ve sağlamlık, bunlar da sanırım ARN'de var. Bir tek konu kalıyor. Markasız (ChengShin midir nedir bu en ucuz lastiktir) lastikler yerine Continental, Maxis, yada Michelin takmayı düşünüyorum. Firmadaki dostlara daha iyisiyle değiştirilmesi gereken parça var mı, örneğin daha kaliteli bir buji veya fren padleri gibi, diye sorduğumda bunların zaten iyi markalar olduğu söylendi.

    Kick start'la birkaç denemede bir seferde aldı, ama sanırım bunu kullanmaya gerek yok. Servisten şunu söylediler: Eğer basma sırasında bir noktada takılıp kalırsa, başa kadar bırakıp yeniden basmalıymışız, kırarmışız...

    Bugün makinayı silip sevdim. Sağını solunu söktüm, kurcaladım, hasarlı, gevşek, dandik herhangi bir bölüm izlemedim. Yalnız şunu sormak istiyorum: Hava yakıt karışımı diye bahsettiğiniz şey rölanti ayarı mı (selenin altındaki vidadan yapılan), yoksa başka bir ayardan mı bahsediyoruz? Çünkü ben başka bir karbüratör ayarı göremedim.

    Bunları okuma sabrını gösterenlere teşekkür.
    İyi tatiller.

  18. #238
    Jetix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2005
    Şehir
    İST/Avrupa
    Motosikleti
    Asya T-19 "06"
    Merhaba arkadaşlar.......Ya benim boy 1,80 kilo 90 bu ARN benim altımda ufak kalırmı sizce...

    Bu as 150T ile oranlar isek hangisi cuk oturur bana....

  19. #239

    Üyelik
    27 Eylül 2005
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Keeway ARN 125
    @rigel;
    rölanti ayarından farklı olarak, servisin yaptığı bi ayar vardı. bana hava ayarı olduğunu söylediler. uzun bi tornavidayla ayarladılar. yani ateşlemenin olması için oksijen gerekiyor ya... tam olarak bilmiyorum ama jikle ayarı da olabilir diye düşündüm bir ara.
    ilyastheking

  20. #240
    alpinaB10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GSR K9
    Alıntı Jetix adlı üyeden alıntı
    Merhaba arkadaşlar.......Ya benim boy 1,80 kilo 90 bu ARN benim altımda ufak kalırmı sizce...

    Bu as 150T ile oranlar isek hangisi cuk oturur bana....
    Bişi olmaz korkma.. ben 1.90 boy 140 kilo biniyorum arn ye.. bide hanımı atıyorum arkama .. daha kıramadık....
    as150 ile kıyas kabul etmem hiçbir zaman. ama ille dersen kıyaslayın.. dermki ; ALACAĞIN MOTOR SANA CUK OTURMASIN!!!! SEN MOTORA CUK OTUR..!!!.. bilmem iyi bir şekilde anlatabildimmi kısaca..


    REKLAM ALANI
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler