Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4881
    150_zat_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2007
    Motosikleti
    150 zat, vulture, rs200, dominar400
    ufuk tarhan we ahmet erşen abilerim ilginiz için tesekkur ederim..
    dun tum arka kaportayı soktum we waryator kapagını acmaya basladım 7-8 tane ciwatayı aldım, tam ulaşıyorum son bi tane kaldı..bi baktım ciwatada en ufak bi oynama bile yok.. acamadım kapagı anlıyacagınız..
    ben de kaportadaki bi iki kırık baglantı noktası wardı onları onarıp tekrar topladım..
    o hain ciwatayı acmak için bi çozum bulursam tekrar deneyeceim.. sonuctan sizi de haberdar ederim
    tekrar tesekkurler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4882
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    ANGARA
    Motosikleti
    HARLEY GÖRÜNÜMLÜ ÇELİK
    Alıntı 150_zat_ank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ufuk tarhan we ahmet erşen abilerim ilginiz için tesekkur ederim..
    dun tum arka kaportayı soktum we waryator kapagını acmaya basladım 7-8 tane ciwatayı aldım, tam ulaşıyorum son bi tane kaldı..bi baktım ciwatada en ufak bi oynama bile yok.. acamadım kapagı anlıyacagınız..
    ben de kaportadaki bi iki kırık baglantı noktası wardı onları onarıp tekrar topladım..
    o hain ciwatayı acmak için bi çozum bulursam tekrar deneyeceim.. sonuctan sizi de haberdar ederim
    tekrar tesekkurler
    kanka ben hallederim,
    bidahaki sökme merasiminde baş misafir olcam söz...!

  3. #4883
    150_zat_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2007
    Motosikleti
    150 zat, vulture, rs200, dominar400
    sen de olmasan ben ne yaparım kardesım benımmm

  4. #4884
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    ANGARA
    Motosikleti
    HARLEY GÖRÜNÜMLÜ ÇELİK
    Alıntı 150_zat_ank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen de olmasan ben ne yaparım kardesım benımmm
    BULURSUN SEN YAPACAK BİŞİLER...
    CANIMSIN......

  5. #4885
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı 150_zat_ank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ufuk tarhan we ahmet erşen abilerim ilginiz için tesekkur ederim..
    dun tum arka kaportayı soktum we waryator kapagını acmaya basladım 7-8 tane ciwatayı aldım, tam ulaşıyorum son bi tane kaldı..bi baktım ciwatada en ufak bi oynama bile yok.. acamadım kapagı anlıyacagınız..
    ben de kaportadaki bi iki kırık baglantı noktası wardı onları onarıp tekrar topladım..
    o hain ciwatayı acmak için bi çozum bulursam tekrar deneyeceim.. sonuctan sizi de haberdar ederim
    tekrar tesekkurler
    WD-40 nedir bilirmisin bilmiyorum ama ondan al yada bir tamirciye gidip wd-40 iste iki fıs fıs yap o civataya..açılır..pas,pislik vs. den dolayı sıkışmıştır..wd-40 halleder..

  6. #4886
    150_zat_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2007
    Motosikleti
    150 zat, vulture, rs200, dominar400
    bilmiyodum kardesım en kısa zamanda denerim..cok saol osbourne

  7. #4887
    Ahmet Erşen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2008
    Şehir
    İzmir Bostanlı
    Motosikleti
    Mondial ZAT 150 2005
    Batuhankoca .....

    Aramıza hoşgeldin ..İyi sohpetler..



    Sero 1981 ..


    Uyarıların için teşekkür ederiz...Ben kaskımı 500 metrelik mesafeye dahi takmaya çalışıyorum .. Polislerin nerden nezaman çıkacağı belli olmuyor..



    150 - Zat - Ank


    Bizim motorların sarsıntıdan civataları gevşer seninki ters olmuş......Osbourne un dediği gibi pas sökücü sprey kullanırsan vidayı zorlanmadan sökersin.....Birde uygun alet kullanman şart...Aksi taktirde civatanın başı yalama olursa , hiç sökemessin...

    SORUNUN OLURSA YARDIMA HAZIRIZ..

    KOLAYGELSİN..........

  8. #4888
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    herkese selamlar....

    yine sizlere pek katılamıyorum maalesef,ama gönlüm sizlerle... devamlı okumaya çalışıyorum,yorum yapamasamda sizlerleyim. allah'a emanet olun.....

  9. #4889
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selamlar....

    yine sizlere pek katılamıyorum maalesef,ama gönlüm sizlerle... devamlı okumaya çalışıyorum,yorum yapamasamda sizlerleyim. allah'a emanet olun.....
    Öperim

    Zat ımı satma kararı alma aşamasındayım arkadaşlar..
    250 cc bir cruiser alma zamanımın geldiğini düşünüyorum..
    Sahibinden e ilan verdim hatta ve yarın da alıcı bir arkadaş motora bakmaya gelecek..
    ama hala erken mi satıyorum acaba diye düşünüyorum..bakalım hayırlısı..

  10. #4890
    Ahmet Erşen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2008
    Şehir
    İzmir Bostanlı
    Motosikleti
    Mondial ZAT 150 2005
    Osbourne


    Üzüldüm ..Form bir devamlı üyesini daha kaybediyor.....

    Fakat sevincemiz , herkesin daha iyilerine layik ve sahip olmasıdır....

    Hayırlı olsun....

    Diğer bir gerçekte , Mondialin elinde sadece lacivert ZAT kalması ....Ve onunda yakın zamanda biteceği........Yani ZAT 150 nin bitmesi ile beraber formumuzunda eski hareketinin kalmıyacağı....

    Herkese kazasız masrafsız ve keyifli sürüşler.............

  11. #4891

    Üyelik
    02 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    ZAT 150 Mondial - Arora 150A

    civata açamamak

    Alıntı 150_zat_ank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ufuk tarhan we ahmet erşen abilerim ilginiz için tesekkur ederim..
    dun tum arka kaportayı soktum we waryator kapagını acmaya basladım 7-8 tane ciwatayı aldım, tam ulaşıyorum son bi tane kaldı..bi baktım ciwatada en ufak bi oynama bile yok.. acamadım kapagı anlıyacagınız..
    ben de kaportadaki bi iki kırık baglantı noktası wardı onları onarıp tekrar topladım..
    o hain ciwatayı acmak için bi çozum bulursam tekrar deneyeceim.. sonuctan sizi de haberdar ederim
    tekrar tesekkurler
    sevgili arkadaşım,

    sana ilk olarak diyeceğim varyatör kapağının açılması için arka kaportayı sökmene gerek yok. sadece arka kaportanın altında kalan varyatör civatasına denk gelen yeri açsan yeterliydi..

    herhangi bir civata şayet sıkışmış ise. en iyisi bir pas çözücü kullanmaktır. buna rağmen açılmakta direniyorsa o zaman küçük bir çekiç ile kafasına birkaç kez tıklamak işe yarayabilir. bir de sakın ola ki açık ağız anahtar ile açmaya kalkma mutlaka lokma anahtarı kullan ya da tek 10 dedikleri anahtarı dene. zira açık ağız anahtar kullanırsan şuna emin ol bir kaydırırsan civatanın kafasını yalama yaparsın sonra ancak ve ancak jet taşıyla keserek açmak zorunda kalırsın. bu da en olmayacak iştir.

    AHMET ABİ,

    Zat ımı aldım şükür. pıtır pıtır oldu şükür. ankara da nihayet adam gibi servis bulduğumu sanıyorum. bu servis reklam olur diye söylemek istemiyorum ama ustalarının her ikisinin de adı Murat, servis de ostim de.. herkese tavsiye ederim.

    Zat ımı aldıktan hemen sonra gidip TÜV e gittim. TÜV sırasında anladım ki muayeneyi yapanların motorlar hakkında çok da fazla birşey bildikleri yok. belki bir yerde iyi bir yerde kötü.. Ancak Zat ım TÜV den sadece far konumundan dolayı hafif kusurlu olarak geçti. böylelikle iki yıl daha tüv derdi olmadan binebileceğim.

    şimdi yeni motor olduğundan dolayı tabii ki 60 km yi geçmiyorum. ilk 500 km yi devirdikten sonra yağını değiştireceğiz. sonra açılabilirim. kii valla 60 km ile gitmek beni bayağı sıkıyor. üstelik birazda tehlikeli oluyor. çünkü sağdan soldan birçok araç beni sıkıştırıyor. neyse allah bir kez daha kaza göstermesin deyip hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.

  12. #4892
    sky_forever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2007
    Şehir
    Artık Bodrum Turgutreis
    Motosikleti
    Motoran SCUB 150
    500 de bile senin 60 KM hız ile gitmen hiç doğru değil (kitabını okuyunuz)kaldı ki öyle bir demişsin sanki 1500-2000den sonra 110 falan kapatırım der gibi olmuş....

  13. #4893
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Gittiğiniz ve beğendiğiniz servislerin isimlerini buraya yazabilirsiniz arkadaşlar..Reklam vs. diye kaygılanmayın..
    Sonuçta birbirimize yardımcı olmak için var olan bir başlık bu..

    @ Ahmet Erşen


    Abi, bir aksilik olmazsa pazartesi günü satışı gerçekleştireceğim..Aynı hafta içinde de 250 mct almayı düşünüyorum..Gene Mondial almamda ki en büyük birinci neden maddi durum ise en büyük ikinci neden de servisimden memnun kalmam..
    ama bu başlıktan kopmam, benim ilk göz ağrım burası

  14. #4894
    Ahmet Erşen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2008
    Şehir
    İzmir Bostanlı
    Motosikleti
    Mondial ZAT 150 2005
    Ufuk tarhan ..

    ..Kazasız belasız iyi günlerde kullan...Sen motorunu yinede kitapçığının rodasyon bölümüne sadık kalarak kullan..Zaten o bilince sahip birisin......Fakat motorunu yaptırdığın yerden çok memnun olduysan bunu söyleyebilirsin...Sen ki servis konusunda bu güne kadar çok olaylar başından geçmiş.. Osbourne nun dediği gibi ,Burası Bılgi paylaşım başlığı altında bir form olduğuna göre bence diğer Ankaralı arkadaşlarının da faydalanmasına sebep olursun.......


    Yarın bende TÜV e gireceğim... Cuma günü sondu , gittim pazartesi gününe numara verdiler..İnşaalah takıntısız geçerim.......




    Osbourne ,



    Hayırlısı olsun,,Bizlerden kopmayacağına da sevindim..ZAT 150 formundaki arkadaşların hepsi gerçekten iyi ve kaliteli insanlar..Ben iki senedir izliyorum , konuşmalar hep saygı çerçevesinde . Arada sırada sivri dilliler çıksada sağ olsun formun abileri gerekli ikazlarda bulunuyorlar...

    MCT seçiminde güzell...Geçen sene Haziran ayında bir ara benimde aklım çelinmişti...Bilhassa Metalik Gri rengine vurulmuştum...Hatta MCT formunu baştan sona okuyup artı ve eksilerini öğrendim..Onunda zat gibi ortak problemleri var..Dosya dolusu büroşür topladım..Hatta mahallede bir çocuğun MCT sını biraz kullandım....Fakat Biraz genç işi geldi ZAT ı yaşıma daha uygun buldum..Bu sebepten ZAT a daha bir dört elle sarıldım....Şu an memnunum...Ancak piyangodan falan bir para çıkarsa o zaman değiştiririm....Piyangoyuda ara sıra aldığıma göre ben daha epey ZAT ımla devam edeceğim demektir...


    Tekrar hayırlı olsun.....

  15. #4895
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Ahmet ağabey bende okuyorum mct forumunu ama çok uzamış konu yaklaşık 280 sayfa olmuş..

    Senin hatırladığın kadarıyla genel sıkıntıları nelerdir mct nin bana bir yazabilirmisin zahmet olmazsa..

  16. #4896

    Üyelik
    02 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    ZAT 150 Mondial - Arora 150A
    Alıntı sky_forever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    500 de bile senin 60 KM hız ile gitmen hiç doğru değil (kitabını okuyunuz)kaldı ki öyle bir demişsin sanki 1500-2000den sonra 110 falan kapatırım der gibi olmuş....
    yok canım daha neler.. 110 gidilir mi.. üstelik süratten çok hoşlanan birisi değilim. ancak rodaj konusunda servisin önerisine uygun hareket ediyorum. dolayısıyla 60 ı geçmemeye özen gösteriyorum. arada 70 - 75 km oluveriyor o zaman gaz kesiyorum. gene 60 a düşüyorum. kitapta rodaj konusunda ne yazdığını hatırlamıyorum. bilen varsa ve beni uyarırsa bende ona göre hareket etmeye çalışırım.

    doğrusunu isterseniz arkadaşlar rodaj konusunda çok farklı sesler çıkıyor. üstatlardan bu konuda biraz bilgi alabilirsek sanırım hepimiz yararlanmış oluruz. kimisi bilakis yokuş aşağı gazı sonuna kadar açıp rodaj yapılır diyor. kimisi de hayır 50 - 60 ı geçmeyin diyor.. hangisine inanacağız bende bilemiyorum. herkesin sanırım tecrübesi farklıdır. dolayısıyla da kimse de kötü niyetle şunu yap bunu yap demez diye düşünüyorum.

    Bu arada madem servis önerisinde bulunabiliyoruz o zaman ostim / ankara 34 üncü sokakta Duran Motor var. her iki Murat usta da gerçekten işinin ehli. hepinize tavsiye ederim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:07 PM ----------

    [QUOTE=Ahmet Erşen;1756266]Ufuk tarhan ..

    ..Kazasız belasız iyi günlerde kullan...Sen motorunu yinede kitapçığının rodasyon bölümüne sadık kalarak kullan..Zaten o bilince sahip birisin......Fakat motorunu yaptırdığın yerden çok memnun olduysan bunu söyleyebilirsin...Sen ki servis konusunda bu güne kadar çok olaylar başından geçmiş.. Osbourne nun dediği gibi ,Burası Bılgi paylaşım başlığı altında bir form olduğuna göre bence diğer Ankaralı arkadaşlarının da faydalanmasına sebep olursun.......


    Yarın bende TÜV e gireceğim... Cuma günü sondu , gittim pazartesi gününe numara verdiler..İnşaalah takıntısız geçerim.......

    Ahmet Abi teşekkür ederim. sana da tüv konusunda başarılar dilerim.

  17. #4897
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ufuk.tarhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok canım daha neler.. 110 gidilir mi.. üstelik süratten çok hoşlanan birisi değilim. ancak rodaj konusunda servisin önerisine uygun hareket ediyorum. dolayısıyla 60 ı geçmemeye özen gösteriyorum. arada 70 - 75 km oluveriyor o zaman gaz kesiyorum. gene 60 a düşüyorum. kitapta rodaj konusunda ne yazdığını hatırlamıyorum. bilen varsa ve beni uyarırsa bende ona göre hareket etmeye çalışırım.

    doğrusunu isterseniz arkadaşlar rodaj konusunda çok farklı sesler çıkıyor. üstatlardan bu konuda biraz bilgi alabilirsek sanırım hepimiz yararlanmış oluruz. kimisi bilakis yokuş aşağı gazı sonuna kadar açıp rodaj yapılır diyor. kimisi de hayır 50 - 60 ı geçmeyin diyor.. hangisine inanacağız bende bilemiyorum. herkesin sanırım tecrübesi farklıdır. dolayısıyla da kimse de kötü niyetle şunu yap bunu yap demez diye düşünüyorum.
    Rodaj hakkında kim ne derse desin değişmeyen ve doğru olan tek gerçek kitapçığın yazdığıdır..

    kitapçık der ki;

    "İlk 800 km de 1/2 gazdan az, 800-1600 km de 3/4 gazdan az gaz açın"

    Yani motorun ömrünü yemek istemiyorsanız gazı asla ve asla köklemeyin, yok rampa aşağı basayım motor açılsın yoksa sağır kalır vs. türünden sözlere itimat etmeyin..Bunlar şehir efsanesidir..
    Eğer başka türlü bir motor açma şekli olsaydı adamlar kitapçığa onu yazarlardı..

    Şuanda 3.000 küsür km deyim, tamamiyle uydum bu kurala ve hem servisim hem de motorumu salı günü satacağım kişi motora binince bunun mondial olduğuna inanmak çok zor müthiş güçlü demişti..

    aklıma gelmişken yazayım;

    Scooter kullanıcılarının yaptığı en büyük hatalardan birisi de kalkışlarda gazı haddinden fazla açmalarıdır..hele de azcık yokuştaysak gazı sonuna kadar çeviriyoruz..
    Arkadaşlar vallahi motorun ömründen gidiyor, böyle yapmayın..Gazı az açın, zaten 2-3 sn. sonra motorunuz istediğiniz hıza çıkacaktır..

    Denemesi basit;
    Düz bir yolda gazı çeyrek açarak kalkın ve öyle gidin, bir de gazı kökleyerek kalkın ve öyle gidin., emin olun aynı sürede aynı mesafeyi gitmiş olacaksınız..Motorun çok ses çıkarması hızlı gittiği anlamına gelmiyor..

    Özet olarak;


    Gazı ilk kalkışlarda asla köklemiyoruz,
    Motorumuz herhangi bir gaz vermemizde bağırmaya başlayıp aşırı titreşime geçmeye başlıyorsa derhal gazı kısıyoruz..

    Bunları bu şekilde uygulayan herkes uzun km ler boyunca kayış ve aktarma organları bakımından sorunsuz bir şekilde motoruna binecektir..

  18. #4898

    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CORVUS
    Alıntı osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodaj hakkında kim ne derse desin değişmeyen ve doğru olan tek gerçek kitapçığın yazdığıdır..

    kitapçık der ki;

    "İlk 800 km de 1/2 gazdan az, 800-1600 km de 3/4 gazdan az gaz açın"

    Yani motorun ömrünü yemek istemiyorsanız gazı asla ve asla köklemeyin, yok rampa aşağı basayım motor açılsın yoksa sağır kalır vs. türünden sözlere itimat etmeyin..Bunlar şehir efsanesidir..
    Eğer başka türlü bir motor açma şekli olsaydı adamlar kitapçığa onu yazarlardı..

    Şuanda 3.000 küsür km deyim, tamamiyle uydum bu kurala ve hem servisim hem de motorumu salı günü satacağım kişi motora binince bunun mondial olduğuna inanmak çok zor müthiş güçlü demişti..

    aklıma gelmişken yazayım;

    Scooter kullanıcılarının yaptığı en büyük hatalardan birisi de kalkışlarda gazı haddinden fazla açmalarıdır..hele de azcık yokuştaysak gazı sonuna kadar çeviriyoruz..
    Arkadaşlar vallahi motorun ömründen gidiyor, böyle yapmayın..Gazı az açın, zaten 2-3 sn. sonra motorunuz istediğiniz hıza çıkacaktır..

    Denemesi basit;
    Düz bir yolda gazı çeyrek açarak kalkın ve öyle gidin, bir de gazı kökleyerek kalkın ve öyle gidin., emin olun aynı sürede aynı mesafeyi gitmiş olacaksınız..Motorun çok ses çıkarması hızlı gittiği anlamına gelmiyor..

    Özet olarak;


    Gazı ilk kalkışlarda asla köklemiyoruz,
    Motorumuz herhangi bir gaz vermemizde bağırmaya başlayıp aşırı titreşime geçmeye başlıyorsa derhal gazı kısıyoruz..

    Bunları bu şekilde uygulayan herkes uzun km ler boyunca kayış ve aktarma organları bakımından sorunsuz bir şekilde motoruna binecektir..
    osbourne
    Gerçekten çok iyi bir teşhisde bulundun. Ben bu bahsettin konuyu yapıyorum Ama bana ders olsun bundan sonra daha dikkatli olacam. Paylaşım için teşekkurler
    [B]ALLAH KASK'LARIMIZA ASFALT YÜZÜ GÖSTERMESİN[/B]

  19. #4899

    Üyelik
    02 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    ZAT 150 Mondial - Arora 150A
    Rodaj hakkında kim ne derse desin değişmeyen ve doğru olan tek gerçek kitapçığın yazdığıdır..

    kitapçık der ki;

    "İlk 800 km de 1/2 gazdan az, 800-1600 km de 3/4 gazdan az gaz açın"

    Yani motorun ömrünü yemek istemiyorsanız gazı asla ve asla köklemeyin, yok rampa aşağı basayım motor açılsın yoksa sağır kalır vs. türünden sözlere itimat etmeyin..Bunlar şehir efsanesidir..
    Eğer başka türlü bir motor açma şekli olsaydı adamlar kitapçığa onu yazarlardı..

    .....

    Sevgili Osbourne zaten 60 km sınırı aşağı yukarı 1/2 gazdan daha aşağıda elde ediliyor. daha 800 ve 1600 km lere gelmediğimden ikincisini denemedim. ancak zaten hırslı hareket eden bir motor sürücüsü olmadığımdan genel olarak 80 km yi pek geçmem. bu da aşağı yukarı yarım gaz gitmekle eşdeğer olsa gerek. haa hiç mi yapmadın tam gaz gitmeyi dersen onu da denedim. bir veya iki kere yokuş aşağı inişlerde bastım ne gidiyor diye.. 110 u zor bulmuştu. daha rodaj aşamasında olduğundan her halükarda basmıyorum.

    firmanın önerisi yarım gazdan az gidin diyor ilk 800 km için. onlar km sınırı vermemişler muhtemelen motorun durumuna bağlı olarak olsa gerek. çünkü her motor aynı performansta çıkmıyor. evet benim Zat gerçekten adeta toplanmış malzemeyle üretilmiş gibi görünüyor idiyse de kuvvetli bir araçtı.. hali hazırda da öyle görünüyor.

    ilgin için teşekkür ederim. beni bir kez daha aydınlattın. sağolasın..

  20. #4900
    Ahmet Erşen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2008
    Şehir
    İzmir Bostanlı
    Motosikleti
    Mondial ZAT 150 2005
    Osbourne ......faydalı bilgiler için sağolasın.. Paylaşımın amacıda bu zaten...

    Evet MCT 250 formunu okudum . 1.5 seneye yakın oldu..

    Aklımda kalan şikayetler Zat ın şikayetlerine yakındı..Motrun seyirde titreşiminden çok şıkayet vardı ..Titreşime bağlı vida gevşemeleri ve buna bağlı sesler. Debriyaj teli . fren teli ve şanzuman ile ilgili şikayetler....Fakat bunların çoğu kişisel kullanımdan kaynaklanan hatalar gibi...Fakat senin kullanımında bunların olacağını sanmıyorum.Dikkatli bir kullanıcısın......



    Evet gelelim TÜV (vize) işine...

    Vallahi canım çıktı her şey ters gitti..Sabah 8.30 da gittim 11.30 da sıra geldi ben MT Vergisini internetten bakmıştım....Borçu yoktu fakat TÜV de trafik cezası çıktı 200 TL..saat 12 geliyordu , yanımda okadar parada yoktu öğleden sonra gelirim dedim.Aklıma takıldı evden dosyayı aldım ve V. Dairesine gittim bana boyle bir ceza ihbarnamesi gelmedi ve ben polise bununla ilgili imza vermedim dedim..Dosyaları çıkarıp onüme bir ceza tutanağı çıkardılar , tarihi nisan 2008. kırmızı ışık ihlali..ben bunu ertesigünü ödedim dedim ve makbuzunu verdim...Öğleden önce gittiğim adamda yeni bir ceza makbuzu kesince , cezam 400 Tl ye çıktı..Cezaları kaldırıp borcu yoktur kağıdı almam 1.5 saatimi aldı. Tekrar TÜV e gittim vizeye girdim buseferde şase numarasında bir harf eksik çıktı . Ben K-1 formu almak için Söförler odasına gittim , formları aldım oradan yanlış yapan takipçıye gittim formu yazdırıp Tekrar TÜV e gittim . Bu seferde , ruhsatın araç trafik belgesinde doğru yazılan RDC plakası , Araç tescil belgesine RCD yazılmış hadi tekrar gittik K-1 formuna onuda ilave ettirdik Ve saat 4.45 de vizem bitti. Fakat o K-1 belgesi ruhsatların düzeltilip işlenmesi için Trafik tescil bürosuna 1 ay içerisinde gitmem istendi..Yani ruhsatların iki tarafıda değişecek..Çok zor bir gün geçirdim ........



    Herkese kazasız masrafsız sürüşler......


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler