Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #421
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vibrasyon ve F650Gs.
    vibrasyon var arkadaşlar,tek silindir herhangi bir motor kadar vibrasyon var.
    Var ama enduro motor araziye girer,
    arazide konfor aranmaz.F650 nin asıl keyfi karayolları haritasında olmayan yollara girdiğimizde başlar.
    F650GS kullanmak için enduro ruhu aranır.
    Konforuna düşkün olan da enduro almasın. Zaten konforlu enduro araziye girmek için değil SOSENDER'e girmek için alınır
    (Sosender:Sosyetik Endurocular Derneği)
    F650Gs fiyatına göre iyi makinadır,endurodur,ondan alınacak keyif yüksek tork ve arazi performansında aranmalıdır.
    Parçaları pahalıdır ama sorun çıkarmaz,bakımı pahalıdır ama bakım aralıkları uzundur,zaten endurocu kendi motorunun bakımını küçük tamiratlarını kendisi yapamıyorsa endurocu olamaz.Dağ başında kimden yardım isteyecek?.
    Donanımına göre fiyatı makuldür,ikinci elde kolay satılır,satarken mundar olmaz.
    250 cc motorlardan bile az yakar.
    Sağlam motordur,çünkü o bir BMW dir.
    Eksoz sesi dikiş makinası gibidir çünkü o bir cruiser değildir,katalitik konvertörü vardır,tek silindirdir.
    Bu yüzden tok ve mahalleyi ayağa kaldıran v2 sesi beklenmez.Cafe motorcularına ve apaçilere hitap etmez.
    F650Gs in çizgileri alışılmadıktır,on tane motorun arasında kabak çiçeği gibi dikkat çeker,farklıdır farklı olmak isteyene hitap eder.
    F650Gs ile dünyayı dolaşanlar,Paris-Dakar a katılanlar,dünya çapında 100-150 k aynı motoru kullananlar varken hayatında hiç enduro kullanmamış ya da köşebaşından dönüp gelmiş birilerinin ortaya çıkıp bu motor sorunlu demesine,"sallama" demek bile azdır.
    F650Gs kullanmak için değil ama hakkını vermek için endurocu ruhu gerekir.Zaten Endurocu ruhunuz varsa her motorla araziye çıkarsınız.

    Atlayıp zıplamakla,teker yapmakla,stoppie yapmakla,iki karış yolda gaz açıp ortalığı ayağa kaldırmakla on kilometrelik yolu kırk fotoğraflı gezi yazısına dökmekle,iki sticker la modifiye yapmakla endurocu olmak çok ama çok farklıdır.
    Endurocu ruhu özgür bir bakış açısı,toz,ter,efor,samimiyet ve tevazu gerektirir.
    Genelde motora duygusal yaklaşmak,erişemeyeceğine mundar demek,tarzına hitap etmeyeni,hiç binmediğini bile çok bilirmiş gibi anlatmak yani bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak, kötülemek maalesef ortak kusurumuzdur.
    Kusurlarımızı kabullenmek,haddimizi bilmek insanlık vasıflarımızı arttıracaktır
    .
    99% fikirlerine katılıyorum amaaa;
    Enduro çoğu motordan daha rahattır. Yaptığınız yolu hissetmezsiniz.

    Değil 250cc bazı yollarda 150cc bile fazla yakıyor.

    Sağlamdır sağlamdır da endurocu olarak motorunuzun vidalarını kapaklarını vs vs belli zamanlarda kontrol edin. Yoksa benim gibi gittiğiniz yerde bir parça bırakır gelirsiniz

    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F650 GS/Dakar ingilizce manuali için linki tıklayınız.

    http://tr.diplodocs.com/kullamin-kil...%20650%20GS-_E
    Gültekin arkadaşımızın bulduğu bu değerli tamir kitabını indirin ve okuyun. Her aradığınızı bulacaksınız.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #422
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Onu bunu bilmem F650 de Vstrom da iyi makina bende kafayı yedim.. Sahibinden.com a abone oldum herkese mail atıyorum. Bir gün tamam F650 alıyorum bu benim motorum derken ertesi gün tamam Vstrom alıyorum deyip sabah mal sahibine akşam bilet alıyorum diyip aksam 6 da vazgeçtim F650 alıyorum diyorum. Sahipleride tırlattı bende.. Hangisi iyi avantajı ne dez avantajı ne valla çıldırmamak içten değil böyle rakip motor yapılmaz ki.. Sonrada evimde kalıp paşa paşa eski motoruma biniyorum.... Pata pata..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  3. #423
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onu bunu bilmem F650 de Vstrom da iyi makina bende kafayı yedim.. Sahibinden.com a abone oldum herkese mail atıyorum. Bir gün tamam F650 alıyorum bu benim motorum derken ertesi gün tamam Vstrom alıyorum deyip sabah mal sahibine akşam bilet alıyorum diyip aksam 6 da vazgeçtim F650 alıyorum diyorum. Sahipleride tırlattı bende.. Hangisi iyi avantajı ne dez avantajı ne valla çıldırmamak içten değil böyle rakip motor yapılmaz ki.. Sonrada evimde kalıp paşa paşa eski motoruma biniyorum.... Pata pata..
    Açıkçası ben şimdiki bindiğim gibi sorunsuz bir motora binmek istiyorum.Yani öyle güveneceğim ki yağına bakmak bile aklıma gelmeyecek.
    Kaza yapıp 50 mt sürüklensem dahi motoru kaltırıp tekrar yoluma devam edebilecem..(ybr ile ,tecrübeyle ile sabittir) Yakıt konusunda beni külfete sokmayacak .... Bu da sanırım gs de var

    Bu arada 650 gs nin yakıt tüketimi enjeksiyonlularda çok farkediyor mu acaba

  4. #424
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onu bunu bilmem F650 de Vstrom da iyi makina bende kafayı yedim.. Sahibinden.com a abone oldum herkese mail atıyorum. Bir gün tamam F650 alıyorum bu benim motorum derken ertesi gün tamam Vstrom alıyorum deyip sabah mal sahibine akşam bilet alıyorum diyip aksam 6 da vazgeçtim F650 alıyorum diyorum. Sahipleride tırlattı bende.. Hangisi iyi avantajı ne dez avantajı ne valla çıldırmamak içten değil böyle rakip motor yapılmaz ki.. Sonrada evimde kalıp paşa paşa eski motoruma biniyorum.... Pata pata..
    Birbirlerine çok yakın motorlar değil aslında. Hangisi gözüne hoş görünüyorsa onu al.

  5. #425

    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    şimdi mi az sonra mı?
    Motosikleti
    potansiyel r1 :(
    zaten biliyorum diye okumaya başladığım bir çok şeyi karşılaştırma fıtsatı buldum mükemmel bi paylaşım olmuş
    :pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
    adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
    [COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]

  6. #426
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı PIERzig adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada 650 gs nin yakıt tüketimi enjeksiyonlularda çok farkediyor mu acaba
    F650GS (2000-....) zaten enjeksiyonlu.
    F650 (1993-1999) karbüratörlü
    yoluna, kullanımına göre 100 Km.'de 2-2,5 Lt fark ediyor.

    Alıntı Savaş hoca; adlı üyeden alıntı
    Konforuna düşkün olan da enduro almasın.
    Hocam; döt-göbek mevzuundan dolayı bana en rahat motor enduro.
    Yapılı veya kilolu arkadaşlara enduro denemelerini tavsiye ederim.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  7. #427
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı azgurbuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birbirlerine çok yakın motorlar değil aslında. Hangisi gözüne hoş görünüyorsa onu al.
    Evet Gürbüz bey kesinlikle katılıyorum. Çok yakın motorlar değil, ama avantajları dezavantajları o kadar dengeliki ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz.

    Mesela;

    1- V-Strom sahipleri 100 YTL için pazarlık kırarken F650 sahipleri pazarlıkta daha makul.
    2- F650 tek silindir ve arazide daha konforlu iken V-Strom çift silindiri ile asfalt yolda daha konforludur.
    3- F650 4.5-5 lt yakıt tüketirken V-Strom 5-5.5 lt tüketmekte
    4- V-Strom F650 ye göre çok daha karizmatik bir motosiklet.
    5- F650 nin gücü 50 Hp iken V-Strom 70 Hp..
    6-2.elde F650 muadili V-Stromlara göre en az 2000 YTL fiyat avantajını kullanmakta...
    7- F650 nin yedek parça ve bakım maliyeti V-Strom un en az iki katı

    Şu an 2009 yaz Türkiyesinde pazar bu durumda...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  8. #428
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Gürbüz bey kesinlikle katılıyorum. Çok yakın motorlar değil, ama avantajları dezavantajları o kadar dengeliki ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz.

    Mesela;

    1- V-Strom sahipleri 100 YTL için pazarlık kırarken F650 sahipleri pazarlıkta daha makul.
    2- F650 tek silindir ve arazide daha konforlu iken V-Strom çift silindiri ile asfalt yolda daha konforludur.
    3- F650 4.5-5 lt yakıt tüketirken V-Strom 5-5.5 lt tüketmekte
    4- V-Strom F650 ye göre çok daha karizmatik bir motosiklet.
    5- F650 nin gücü 50 Hp iken V-Strom 70 Hp..
    6-2.elde F650 muadili V-Stromlara göre en az 2000 YTL fiyat avantajını kullanmakta...
    7- F650 nin yedek parça ve bakım maliyeti V-Strom un en az iki katı

    Şu an 2009 yaz Türkiyesinde pazar bu durumda...
    İsmim Zafer

    F650 ile 4 L/100km yi geçmezsin. Benim uzun yol ortalamam 3.5 dolayı.
    İki motorda 60Nm torka sahip. Beygire çok takılma. Rahat sürmeyi hedefliyorsan tork eğrilerini üst üste koyman lazım. 3000rpm altını çizmeye utanmışlar



    Yedek parça araştırıyorum şu aralar ama işçilik elinden öper (öylede olmalı bence)

    İki kadını aynı anda sevme; birini aldıktan sonrada sorun olur

  9. #429
    SpearHEAD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650 Dakar
    merhabalalar,




    Ben Sinan 2006 model dakar sahibiyim 6 ay önce aldım 2000 km de aldım şuan 9000 de genel olarak çok memnunum, malasef daha ağır arazi kullanımı yapma şansım olmadı (o kadar yakışıklı ki kıyamıyorum) ve çok rahat daha önce kullandığım tüm motorlardan az yakıyor


    Zafer hocam ben 100 Km de 4 litre yi hiç göremedim uzun yolda 3.5 hangi şartlarda nasıl bir sürüşle ya ptığınızdan bahsederseniz sevinirim ,

    genelde şehir içinde kullanıyorum (her gün binerim en azından işi git gel 30 km) yolum mecidiyeköy-esenler e 5 den dur kalk yapmadan ortalama 90-110 (ara ara 120-130) km hız ile ve bu şartlar altında 4.6-4,8 litre yakıkorum tabi otoyolda uzun yola çıkınca hızım 140 civarı olunca 5 litreyi geçiyor 100 km de benim ölçüm lerim bunlar benim motorda bir sorun yoktur umarım ,




    Savaşkayan hocam
    , f650 hakkında yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum benim düşüncelerimide çok çok iyi açıklamışsınız
    ve f650 için çanta imalatınız dikkatimi çekti, size maliyeti ne kadara geldi ve sorunsuz olarak kullanıyormusunuz , bende böyle bir üretim yapmayı yada yaotırmayı planlıyorum tavsiyeleriniz neler olur teşekkkürler ,
    Born To be wild

  10. #430
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    2,500km ve 1,500km'lik iki uzun gezim oldu. Motor tam olmasada yüklü sayılır. 70-90km/h ortalama ile grup sürüşü oldu.

    Sürüş alışkanlıkları çok önemli; ben gazı birden açmam, ani hızlanmam, ani durmam. Planlı sürmeye özen gösteririm. 90% motor freni ile dururum. 120km/h geçmem; zaten rüzgar rahatsız ediyor. Zorlamadan sürmek yakıtı çok etkiler.

  11. #431
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı SpearHEAD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalalar,




    Ben Sinan 2006 model dakar sahibiyim 6 ay önce aldım 2000 km de aldım şuan 9000 de genel olarak çok memnunum, malasef daha ağır arazi kullanımı yapma şansım olmadı (o kadar yakışıklı ki kıyamıyorum) ve çok rahat daha önce kullandığım tüm motorlardan az yakıyor


    Zafer hocam ben 100 Km de 4 litre yi hiç göremedim uzun yolda 3.5 hangi şartlarda nasıl bir sürüşle ya ptığınızdan bahsederseniz sevinirim ,

    genelde şehir içinde kullanıyorum (her gün binerim en azından işi git gel 30 km) yolum mecidiyeköy-esenler e 5 den dur kalk yapmadan ortalama 90-110 (ara ara 120-130) km hız ile ve bu şartlar altında 4.6-4,8 litre yakıkorum tabi otoyolda uzun yola çıkınca hızım 140 civarı olunca 5 litreyi geçiyor 100 km de benim ölçüm lerim bunlar benim motorda bir sorun yoktur umarım ,
    Sinan hocam; Zafer hocamla tüketim değerlerimiz aynı.

    En son 1 ay kadar önce, artçımla beraber, 120-140 km/h aralığında yaptığımız tempolu sürüşte 4 lt yaktı. (toplamda 180 kiloyuz)

    Beylikdüzü içerisinde, sürekli olarak günlük 3 km kullandığım zamanlarda 4.4 Lt yakıyor.
    (motor henüz ısınmışken stop ediyorum, ve en yüksek 3. vitesi görüyor.)

    Subap ayarları yaptırmadan önce bu değerler daha yüksekti.

    Her benzin alımında çetele tutar, hesap yaparım.
    (23 mayısta subap ayarı yapıldı)


    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  12. #432
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F650GS (2000-....) zaten enjeksiyonlu.
    F650 (1993-1999) karbüratörlü
    yoluna, kullanımına göre 100 Km.'de 2-2,5 Lt fark ediyor.
    Evet Gültekin hocam 99 sonrası enjeksiyonlu ama yakıtta bu kadar fark edeceğini hiç düşünmüyordum
    .ve 2oo1 modellere bakmama sebep oldu
    2oo1 modellerde 7ooo civarı bence bu fiyat süperin ötesinde ..
    2oo1 çok düşük model değildir sanırım değil mi..
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sinan hocam; Zafer hocamla tüketim değerlerimiz aynı.

    En son 1 ay kadar önce, artçımla beraber, 120-140 km/h aralığında yaptığımız tempolu sürüşte 4 lt yaktı. (toplamda 180 kiloyuz)

    Beylikdüzü içerisinde, sürekli olarak günlük 3 km kullandığım zamanlarda 4.4 Lt yakıyor.
    (motor henüz ısınmışken stop ediyorum, ve en yüksek 3. vitesi görüyor.)

    Subap ayarları yaptırmadan önce bu değerler daha yüksekti.

    Her benzin alımında çetele tutar, hesap yaparım.
    (23 mayısta subap ayarı yapıldı)


    Hocam hiç üşenmedin mi
    Bu yakıt verileri çok iyi 650lik bir motor için ,çok sağolun değerli bilgiler için

  13. #433
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    2oo1 modellerde 7ooo civarı bence bu fiyat süperin ötesinde ..
    2oo1 çok düşük model değildir sanırım değil mi..


    Hiç korkma. Erginde (Teror) 2002 model vardı, "Zımba" gibi makinaydı.
    Şu an Kütük'ün dayısı Murat hocamda (mgu), geçen ay gördüm hala zımba maşallah.

    Piyasada çok temiz, çok makul fiyatlara BMW'ler var.
    Benim gözüm hala eski kasada. (F650) O motora doyamadım.

    Hocam hiç üşenmedin mi

    Yok üşenmedim, üşenmem.
    Aynı tablo, YBR için de mevcut.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  14. #434
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı SpearHEAD adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Savaşkayan hocam
    , f650 hakkında yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum benim düşüncelerimide çok çok iyi açıklamışsınız
    ve f650 için çanta imalatınız dikkatimi çekti, size maliyeti ne kadara geldi ve sorunsuz olarak kullanıyormusunuz , bende böyle bir üretim yapmayı yada yaotırmayı planlıyorum tavsiyeleriniz neler olur teşekkkürler ,
    Ben sorunsuz kullanıyorum ama yine de kendi yöntemimi önermiyorum.Ben yaptım güzel oldu çantalar ve bağlantı aparatı 240 Tl civarında mal oldu ama yeniden yapacak olsam Galvaniz kutu şeklinde yapardım.
    doğrucu şahit hikayesi gibi oldu biraz.
    Zamanın birinde adamın arkadaşından alacağı varmış.
    Alamamış dava etmiş, çıkmış kadıya.
    "Varmı şahidin demiş? kadı,
    davacı var demiş göstermiş yanındakini.
    Şahit çıkmış kadı'nın karşısına
    "Anlat" demiş kadı."Anlat ama,gördüğünü,bildiğini dosdoğru anlat,yalan söylersen atarım içerii"
    Şahit bakmış ki kadı efendinin bir gözü kör
    başlamış anlatmaya;
    "Ben de yalan yok, ey kör kadı" demişken
    kadı susturmuş,"tamam ulan o kadar da doğrusunu" demedik,
    "dava bitmiştir,bu adamın bu adamdan alacağı vardır alına".
    biz de o şahit gibi bildiğimizi dosdoğru anlattık işte.

  15. #435
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    bu topic olmek uzere
    hareketlendirelim

  16. #436
    sereye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    DÜZCE - 1959
    Motosikleti
    '08 Burgman 400 Siyah
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Gürbüz bey kesinlikle katılıyorum. Çok yakın motorlar değil, ama avantajları dezavantajları o kadar dengeliki ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz.

    Mesela;

    1- V-Strom sahipleri 100 YTL için pazarlık kırarken F650 sahipleri pazarlıkta daha makul.
    2- F650 tek silindir ve arazide daha konforlu iken V-Strom çift silindiri ile asfalt yolda daha konforludur.
    3- F650 4.5-5 lt yakıt tüketirken V-Strom 5-5.5 lt tüketmekte
    4- V-Strom F650 ye göre çok daha karizmatik bir motosiklet.
    5- F650 nin gücü 50 Hp iken V-Strom 70 Hp..
    6-2.elde F650 muadili V-Stromlara göre en az 2000 YTL fiyat avantajını kullanmakta...
    7- F650 nin yedek parça ve bakım maliyeti V-Strom un en az iki katı

    Şu an 2009 yaz Türkiyesinde pazar bu durumda...

    1 - 3 yaşındaki V-S'nin, TA'nın yıllık motorlu taşıtlar vergisi 155 lira,
    3 CC daha fazlalığıyla bir üst vergi diliminden vergilendirilen GS'nin ise 393 lira.
    Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen

  17. #437
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı sereye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 - 3 yaşındaki V-S'nin, TA'nın yıllık motorlu taşıtlar vergisi 155 lira,
    3 CC daha fazlalığıyla bir üst vergi diliminden vergilendirilen GS'nin ise 393 lira.
    BMWkullanıcılarının onem vermedigi bir detaytan bahsediyorsun ''klas motor farkı'' diyelim

  18. #438
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı sereye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 - 3 yaşındaki V-S'nin, TA'nın yıllık motorlu taşıtlar vergisi 155 lira,
    3 CC daha fazlalığıyla bir üst vergi diliminden vergilendirilen GS'nin ise 393 lira.
    Haklısın abi. Vergisi yüksek.
    Ancak kabataslak bir hesapla, vergiyi ödedikten sonraki ilk 1500-2000 km. içerisinde yakıt ekonomisiyle bu farkı kapatıyor BMW.
    Vergideki farkı, yakıtta absorbe ediyor, sonrasında başlıyorsun kar'a geçmeye.

    "Yok ben yılda en fazla 1000 km yaparım, fazla gezmem" diyorsan, Evet vergisi sana pahalıya gelir.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  19. #439
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Yok ben yılda en fazla 1000 km yaparım, fazla gezmem" diyorsan, Evet vergisi sana pahalıya gelir.


    sereye abi garaj motorcusudur....


    savaş abide klavye motorcusudur...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  20. #440
    sereye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    DÜZCE - 1959
    Motosikleti
    '08 Burgman 400 Siyah
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sereye abi garaj motorcusudur....


    savaş abide klavye motorcusudur...
    Hangi garajda motor 62.000 km. oluyor Mete'ciğim?
    Sen önce bu yılın festivallerinde beni sattıklarının hesabını ver bakalım.
    Yakalarsam bir öpeceğim seni, bilmiş ol. Yemek falan kandırmaz, göçmeyesin, hazırlıklı olasın.

    Topiği de kirlettik değerli arkadaşlar, ÖZÜR.
    Gördüğünüz gibi meşru-müdafa şarttı.
    Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler