Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #2421
    FatihC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    2018 MH 150 Drift
    Arkadaşlar herkese selamlar. Bu sene 3. motorum olan 150 MH Drifti satıp motoru büyütmeyi düşünüyorum. Bmw F650GS yi tavsiye eder misiniz? Boyum 1,80 Mt kilom 95 KG şehir içi kullanımda fiziksel olarak beni yorar mı? Bütçem 18-20 bin TL arası sizce hangi model olanı almalıyım ve alırken nelere dikkat etmeliyim. Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    "Bu forum bilgi ve tecrübe paylaşım forumudur, Konularımda ve mesajlarım da yazdığım hiçbir şey doğru değildir tamamen kendi kişisel düşüncelerimdir."


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2422

    Üyelik
    17 Şubat 2019
    18bin e zaten 2005 altı kesinlikle alma 15/20 arası 2005/6/7 bulunuyor sonrası 2009 da tekrar yeni kasa başlıyor onlar 30+ üzeri
    Ha 10-20bindesir 2004 al ama yine altını alma altı tek ateşleme 2004 sonrası çift buji farkı çok var anlayanda birinle git elcik abs motor nasıl filan grenaj filan bakın işte az çok ama 2005 altı o paraya kesinlikle alma
    FatihC bunu beğendi.

  3. #2423

    Üyelik
    17 Şubat 2019
    Bu arada beyler Sakarya ve çevresi f serisi sahibi dostlar mevcut mu?
    Bir birimizi bilelim

  4. #2424
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 Ni
    Alıntı motohazar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    18bin e zaten 2005 altı kesinlikle alma 15/20 arası 2005/6/7 bulunuyor sonrası 2009 da tekrar yeni kasa başlıyor onlar 30+ üzeri
    Ha 10-20bindesir 2004 al ama yine altını alma altı tek ateşleme 2004 sonrası çift buji farkı çok var anlayanda birinle git elcik abs motor nasıl filan grenaj filan bakın işte az çok ama 2005 altı o paraya kesinlikle alma
    Üstadım bu motorda son hız nedir? Bir de vibrasyon insanı rahatsız edecek boyutta mı?

  5. #2425

    Üyelik
    17 Şubat 2019
    Dostum tabloda 200
    Youtubede 197 yapan var
    Benim ise max hızım 145 oldu onuda anlamadım birden çıktı baktım tabloya 145 im ben kestim çıksa çıkardı daha
    Titreşim olayına gelirsek ben hissetmiyorum bazı insan 90-100 sonrası var diye aynaları zor görüyorum diyor filan ama o gayet normal belki herkesin göz sağlığı bir değil ki ayna belki titremiyor o hızda o öyle sanıyorda olabilir
    Kullandırdığım 1000rr cı abi var ona sorarsam evet titreşim hafif seviyede var ama oda diyor ki tek silindir ister istemez olacak tabi diyor
    Ben şimdiye kadar en uzun 3 saat aralıksız sürdüm ve kesinlikle inince bir dönme ellerde uyuşma hissetmedim
    Ben hafta sonu pazar günü gezinti amaçlı kullanıyorum sana söyle diyeyim ben araba da da 130 u filan geçince gözüm biraz bulanıyor gibi oluyor yani göz sağlığı ilede bence alakalı (kesin değil tabi uzman doktora sormam lazım şahsi fikrim)
    Eğer imkanın varsa yaşadığın yerde birine rica et 20-30dk kullan bakalım baktın sende yok yada az diyorsan araştırıp edinirsin titreme kişiye göre bence değişiyor var mı evet f650 titriyor ama abartmaya lüzum yok

  6. #2426
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 Ni
    Alıntı motohazar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum tabloda 200
    Youtubede 197 yapan var
    Benim ise max hızım 145 oldu onuda anlamadım birden çıktı baktım tabloya 145 im ben kestim çıksa çıkardı daha
    Titreşim olayına gelirsek ben hissetmiyorum bazı insan 90-100 sonrası var diye aynaları zor görüyorum diyor filan ama o gayet normal belki herkesin göz sağlığı bir değil ki ayna belki titremiyor o hızda o öyle sanıyorda olabilir
    Kullandırdığım 1000rr cı abi var ona sorarsam evet titreşim hafif seviyede var ama oda diyor ki tek silindir ister istemez olacak tabi diyor
    Ben şimdiye kadar en uzun 3 saat aralıksız sürdüm ve kesinlikle inince bir dönme ellerde uyuşma hissetmedim
    Ben hafta sonu pazar günü gezinti amaçlı kullanıyorum sana söyle diyeyim ben araba da da 130 u filan geçince gözüm biraz bulanıyor gibi oluyor yani göz sağlığı ilede bence alakalı (kesin değil tabi uzman doktora sormam lazım şahsi fikrim)
    Eğer imkanın varsa yaşadığın yerde birine rica et 20-30dk kullan bakalım baktın sende yok yada az diyorsan araştırıp edinirsin titreme kişiye göre bence değişiyor var mı evet f650 titriyor ama abartmaya lüzum yok
    Ben kendi kullandığım motordan titreşime alışkınım aslında. 6000-7000 devir sonrası aynalarımda görüş çok bulanıklaşıyor. Etrafımda denk gelirsem sürmek isteyeceğim bir alet şu F650'ler.

  7. #2427
    ercan9145 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    BMW F 650GS
    bugün anlayamadığım bir konu oldu daha ince 277 km sarı yedek depo ışığı yandı bu sefer 280 km yandı fakat 285 km sonra rölantide çalışmadı söndü durdu şehir içinde çok zorlandım yüksek devir yaparaktan ilk petrole girdim depoyu doldurdum sönme olayı için doğruca üstat gittim usta enjektöre yeterli benzin helmedigi için söner dedi doğru yakıt alınca düzeldi ama normal şartlarda sıkıntısız yaklaşık 100 km daha gitmem gerekiyordu önceki senemde 277 sarı ışık yandı 400 km kadar sorunsuz sürdüm birden stop etti ve hemen arkadaki yedek 2 lt bidonu kullanıp ilk petrolle gittim rölanti de filan sönmemişti şimdi neden boylebyapti acaba bilgisi ilanlar yada başından böyle bir olay geçen varsa cevaplarsa sevinirim.

  8. #2428

    Üyelik
    17 Şubat 2019
    İl senin neresi bilmiyorum ama havalar güzel oluyor istersen İstinye de test programı var randevu yazdırıp dene ama gerçi çift silindir onlar yeni kasa ama olsun hayatında f650 sürmedim demezsin hiç değilse

  9. #2429

    Üyelik
    17 Şubat 2019
    Alıntı ercan9145 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün anlayamadığım bir konu oldu daha ince 277 km sarı yedek depo ışığı yandı bu sefer 280 km yandı fakat 285 km sonra rölantide çalışmadı söndü durdu şehir içinde çok zorlandım yüksek devir yaparaktan ilk petrole girdim depoyu doldurdum sönme olayı için doğruca üstat gittim usta enjektöre yeterli benzin helmedigi için söner dedi doğru yakıt alınca düzeldi ama normal şartlarda sıkıntısız yaklaşık 100 km daha gitmem gerekiyordu önceki senemde 277 sarı ışık yandı 400 km kadar sorunsuz sürdüm birden stop etti ve hemen arkadaki yedek 2 lt bidonu kullanıp ilk petrolle gittim rölanti de filan sönmemişti şimdi neden boylebyapti acaba bilgisi ilanlar yada başından böyle bir olay geçen varsa cevaplarsa sevinirim.
    Bu problemi çözdünüz mü bilmiyorum ama bana da 1 kere öyle oldu bende ikaz a da düşmemişti bende yakıt aldım düzelti
    ercan9145 bunu beğendi.

  10. #2430
    ercan9145 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    BMW F 650GS
    yakıt alınca düzeldi ama kafam karıştı acaba benzin filitresi tıkalımı acaba trafik biraz sıkışıktı ısındı ondan mi acaba anlayamadığım daha önceki sarı ışıktan sonra 100 km gibi gittim ama tekleme olmamıştı bir anlam veremeveremedim ustada enjektöre yakıt gelmiyor ondandır dedi işin içinden çıktı bekliyorum mantıklı bir cevap gelirmi diye.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

    yakıt alınca düzeldi ama kafam karıştı acaba benzin filitresi tıkalımı acaba trafik biraz sıkışıktı ısındı ondan mi acaba anlayamadığım daha önceki sarı ışıktan sonra 100 km gibi gittim ama tekleme olmamıştı bir anlam veremedim ustada enjektöre yakıt gelmiyor ondandır dedi işin içinden çıktı bekliyorum mantıklı bir cevap gelirmi diye.

  11. #2431

    Üyelik
    17 Şubat 2019
    Alıntı ercan9145 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakıt alınca düzeldi ama kafam karıştı acaba benzin filitresi tıkalımı acaba trafik biraz sıkışıktı ısındı ondan mi acaba anlayamadığım daha önceki sarı ışıktan sonra 100 km gibi gittim ama tekleme olmamıştı bir anlam veremeveremedim ustada enjektöre yakıt gelmiyor ondandır dedi işin içinden çıktı bekliyorum mantıklı bir cevap gelirmi diye.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

    yakıt alınca düzeldi ama kafam karıştı acaba benzin filitresi tıkalımı acaba trafik biraz sıkışıktı ısındı ondan mi acaba anlayamadığım daha önceki sarı ışıktan sonra 100 km gibi gittim ama tekleme olmamıştı bir anlam veremedim ustada enjektöre yakıt gelmiyor ondandır dedi işin içinden çıktı bekliyorum mantıklı bir cevap gelirmi diye.
    Aynı sorun geçen bende de oldu bende söyle oldu ama.
    2-3. Vites uzun süre gittim 40-70km hızla mecbur neyse sonra ışıkta durdum kalkmaya hazırlanıyordum stop etti
    Tekrar çalıştırdım 100-200 metre gitti hareket halinde iken stop ettim tekrar hareket halinde marş verdim yine 100-200metre gittim tekrar stop etti ama zor çalıştı bende sağ tarafta bir çay ocağına doğru çektim motoru kontak kapatıp arkadaşı aradım araba ile geldi sonrası yakınlarda benzinlik varmış shell
    (Ki ben opet,shell hariçi hiç bir yerden benzin almıyorum) ite ite gittik benzinliğe 70 liralık aldım arkadaş dedi önce salla biraz motoru neyse sağ sol salladık ve marş bastık hemen aldı. Ondan sonra daha hiç öyle olmadı korkutan benzinide bitiremiyorum (yedeğe) kullandıkça 20-30-40 artık o zaman ki teorime göre alıyorum eksilenin yerine
    Acaba depo mu pislik oldun ki bizim?
    Ben eminim benzinde sıkıntı yok çünkü arabaya da oralardan alıyorum zaten ilçede oturuyorum ve opet shell 1 er tane var
    ercan9145 bunu beğendi.

  12. #2432
    ercan9145 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    BMW F 650GS
    Alıntı motohazar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı sorun geçen bende de oldu bende söyle oldu ama.
    2-3. Vites uzun süre gittim 40-70km hızla mecbur neyse sonra ışıkta durdum kalkmaya hazırlanıyordum stop etti
    Tekrar çalıştırdım 100-200 metre gitti hareket halinde iken stop ettim tekrar hareket halinde marş verdim yine 100-200metre gittim tekrar stop etti ama zor çalıştı bende sağ tarafta bir çay ocağına doğru çektim motoru kontak kapatıp arkadaşı aradım araba ile geldi sonrası yakınlarda benzinlik varmış shell
    (Ki ben opet,shell hariçi hiç bir yerden benzin almıyorum) ite ite gittik benzinliğe 70 liralık aldım arkadaş dedi önce salla biraz motoru neyse sağ sol salladık ve marş bastık hemen aldı. Ondan sonra daha hiç öyle olmadı korkutan benzinide bitiremiyorum (yedeğe) kullandıkça 20-30-40 artık o zaman ki teorime göre alıyorum eksilenin yerine
    Acaba depo mu pislik oldun ki bizim?
    Ben eminim benzinde sıkıntı yok çünkü arabaya da oralardan alıyorum zaten ilçede oturuyorum ve opet shell 1 er tane var
    aynen kardeşim hep shell den alırım yakıtı stop etmesine bir anlam veremedim aldığım yakıt 13 litre yani 4.5 litre daha yakıt var içinde enjektöre benzin gitmeyecek kadar az bir benzin degil anlamaya çalışıyorum bakalim

  13. #2433

    Üyelik
    17 Şubat 2019
    Alıntı ercan9145 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen kardeşim hep shell den alırım yakıtı stop etmesine bir anlam veremedim aldığım yakıt 13 litre yani 4.5 litre daha yakıt var içinde enjektöre benzin gitmeyecek kadar az bir benzin degil anlamaya çalışıyorum bakalim
    Eğer bir sonuça ulaşırsan bana pm atar mısın bende de oldu o problem 2. Olmaması için ben sürekli kullanıkca yakıt alıyorum nedenini çözmeden sonuna kadar kullanmayalım da

  14. #2434
    ercan9145 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    BMW F 650GS
    Alıntı motohazar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer bir sonuça ulaşırsan bana pm atar mısın bende de oldu o problem 2. Olmaması için ben sürekli kullanıkca yakıt alıyorum nedenini çözmeden sonuna kadar kullanmayalım da
    test etmekten başka bir şey gelmiyor elimden şimdilik sarı yedege düşmeme az kaldı bidona 3 litre yedek benzin alıp bitesiye gideceğim yine bakalım gene yapacak mi ama o gün tespitlerimde sehir ici trafik çok yoğundu baya sıkışık trafik vardı şimdi sakin deneyecegim yazarım.

  15. #2435

    Üyelik
    22 Mart 2019
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW F650 GS-2007
    Herkese merhabalar,

    Mart ayı sonunda 2007 model 44 binde bir F650GS sahibi oldum. Ön 3 grenajda bazı çizikler var onları boyatmak istiyorum. Ankara'da bunu yaptırabileceğim bildiğiniz bir yer tavsiye eder misiniz? Ayrıca rutin bakımlarını Ankara' da hangi ustaya gönül rahatlığı ile yaptırabilirim. Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.

  16. #2436
    ercan9145 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    BMW F 650GS
    Arkadaşlar bir sorum olacak motor kullanılıcıları anahtarı genelde boynuna asıyor acaba neden sordum bilen yok herkes asıyor bende asıyorum diyor bir açıklaması olamlı .
    Infaustus bunu beğendi.

  17. #2437
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı ercan9145 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir sorum olacak motor kullanılıcıları anahtarı genelde boynuna asıyor acaba neden sordum bilen yok herkes asıyor bende asıyorum diyor bir açıklaması olamlı .
    Ben aksine pantolon cebime koyuyorum ama hepsi delindi, pişmanım.
    ercan9145 bunu beğendi.

  18. #2438

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı ercan9145 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir sorum olacak motor kullanılıcıları anahtarı genelde boynuna asıyor acaba neden sordum bilen yok herkes asıyor bende asıyorum diyor bir açıklaması olamlı .
    Çünkü, cepten düşüyor, kayboluyor. Arka çantanın, yan çantanın içinde unutuluyor, üstüne de çantalar kapatılıyor. Özellikle gezide falansanız aldınız başınıza belayı. Boynunuza asınca düşme, kaybetme, biryelerde unutma riski çok çok azalıyor.
    ercan9145 bunu beğendi.

  19. #2439
    ercan9145 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    BMW F 650GS
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çünkü, cepten düşüyor, kayboluyor. Arka çantanın, yan çantanın içinde unutuluyor, üstüne de çantalar kapatılıyor. Özellikle gezide falansanız aldınız başınıza belayı. Boynunuza asınca düşme, kaybetme, biryelerde unutma riski çok çok azalıyor.
    şimdi oldu kaç gündür araştırıyordum mantıklı bir cevap oldu teşekkür ederim herşey gönlünüzce olsun efendim.

  20. #2440

    Üyelik
    17 Şubat 2019
    Merhaba,
    Benim yine bugün oldu ama stop etmedi anladım.

    Söyle oldu ben full depo benzin almıştım düzelmişti dedim ya bugün akşam üsttü işten çıkıp eve gelince aldım direk yola gezmeye gidecektim hafif tekledi eskisi gibi stop edecek gibi oluyordu devir de benim o hızda biliyorum 3-4 olması lazım ama 2-3 e inmiş devir neyse marj basması da stop ettim tekrar denediğimde zor oldu uzun süre basılı tuttum neyse hemen shell e gidip doldur abi komple dedim ve tam 10.70lt benzin aldı
    Yani depo da zaten 7 litre kadar benzin varmış sanırım problem kaynağı bizim depo kirli pislik var içinde ve tıkıyor bizi ondan sonra benzinden hemen solla marj güzel bastı yolda hiç bir problem yapmadı
    10lt ile 300 km şehir içi gitmişim bu arada
    Oda 3.3 gibi bir şey yapıyor sanırım 100km de bu rakam şehir içine göre normal filitre yağ vs problemi değil bizdeki bence dediğim gibi depo Kirli ondan kaynaklanıyor çünkü yine aynı seviyede benzin var iken yaptı
    Sen çözdün mü problemi?
    ercan9145 bunu beğendi.


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler