Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
7. sayfa BirinciBirinci ... 567

Hyosung'dan Yeni Bir Maxi-scooter : MS3 250

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #121
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    arkadaşalr, bu motoru kulanan arkadaşlarımız deneyimlerini paylaşırlarsa çok seviniriz. günlük kullanım için uygun fiyatlı bir maxi bakıyorum ve 3500 lira civarı 3-5 binde temiz ms3 le var. bu paralara baya iyi bir seçenek gibi görünüyor, yorumlarınız nelerdir?


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #122
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    Vay be konu nerelerden hortlamış da biz de yeni bir hyosung fiyaskosuyla tanışmış olduk bu sayede.Bu koreli motor firması son çırpınışların türkiyede kanuni ile sürdürüyo.Yerin dibine girse de motor piyasası böyle saçma bir markadan kurtulsa.Ben zarar ettim bu hyosung yüzünden.O yüzden içimi döktüm biraz.Kusura bakmayın.

  3. #123

    Üyelik
    20 Haziran 2010
    Şehir
    istanbul-Bodrum
    Motosikleti
    Hyosung sm3 250

    ms3 250

    Haziran 2010'da Hyosung sm3 250 motorumu aldım. Daha önceki motorum SYM 200 Joyride idi. ve eski motorumla Türkiye turu yaptım. Oğlum ve ben daha ilk gün İstanbul-Kapodokya yolunu kateddik. ( 850 km ) ve hiçbir sorunla karşılaşmadık. ondan sonraki günlerdeki etaplarda bu kadar yol almadık. ama nerdeyse tüm Türkiyeyi dolaştık. Şimdi eşimle birlikte 3 gün önce İst/Bodrum/İst seyahatini tamamladık yeni motorumuzla. Bu motoru almayı düşünen arkadaşlar için bazı bilgiler vermek istiyorum. 250 cc lik bir motor olması sebebiyle çok rahat ve süratli yol almamızı sağladı. Yakıt tüketimi iyi sayılır. 1 lt süper benzin (95 oktan) ile 27 km yol yapılıyor. Yakıt deposunun 8 litre olması yeterli görünüyor. daha büyük olmasını tercih ederdim. 120 km nin üzerine çıkmamama rağmen 150+ gibi bir sürate rahat ulaşabileceğini sanıyorum. Rüzgar direnci fena değil öndeki büyük cam sayesinde. ama yan rüzgarlar tüm motorlarda olduğu gibi sorun çıkarabiliyor. Uzun seyahatlerde sele çok rahat vermiyor. hem sürücü hemde yolcu için gerçekten sıkıntılı oluyor. veee en önemli ayrıntı Motorun askı ayakları çok dar. Toprak ve mıcır üzerinde mecbur kalmadıkça durmamanızı tavsiye ederim çünkü sağ tarafa her an devrilebiliyor. Asfalt-Mıcır karışımı bir yolda mola anında hiçbir sebep yokken sağ tarafa devrildi. Bu arada ben ve eşim oldukça kilolu insanlarız, Bizim ağırlığımız ve bağajlarımıza rağmen performansı gerçekten iyi. bu motorlar ile İlgilenen arkadaşlara bu konularda yardımcı olabilirim. Saygılar

  4. #124
    Fegunes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2010
    Şehir
    BERGAMA / İZMİR
    Motosikleti
    BURGMAN AN-400

    Ms-3 250

    Arkadaşlar iyi günler. 5 aydır bu motora biniyorum, uzun yol da yapıyorum ve hiçbir sorunla karşılaşmadım. Ikinci el olarak almıştım ve devir teslim işlemleri esnasında gözümün önünde eski sahibi 380 tl. Radar parası ödedi. 148 km/s ile radara girmiş. 130' u ben kendim de gördüm ve yüklendikçe de gitmem demiyor. Aldığımda yaptığım ilk iş orijinal lastiklerini söküp michelin takmak oldu, ve şu anda da yağ gibi akıyor. Yatır yatırabildiğin kadar. şu ana kadar beni üzen tek nokta, bacak mesafesi iyi (boyum 183 cm.) ve oturuş pozisyonu choper oturuşu olduğu halde uzun yolda bir süre sonra baldırlarımın arkası ağırıyor, dinlendirmek için ayaklarımı geri çekip bir süre böyle devam ediyorum. 4 valfli tek silindirli enjeksiyonlu motora sahip ve yakıtı bence mükemmel, 11,5-12 kuruş yakıyor. Sorusu olan varsa tecrube ettiğim kadarıyla cevaplayabilirim.

  5. #125
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı Tunaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haziran 2010'da Hyosung sm3 250 motorumu aldım. Daha önceki motorum SYM 200 Joyride idi. ve eski motorumla Türkiye turu yaptım. Oğlum ve ben daha ilk gün İstanbul-Kapodokya yolunu kateddik. ( 850 km ) ve hiçbir sorunla karşılaşmadık. ondan sonraki günlerdeki etaplarda bu kadar yol almadık. ama nerdeyse tüm Türkiyeyi dolaştık. Şimdi eşimle birlikte 3 gün önce İst/Bodrum/İst seyahatini tamamladık yeni motorumuzla. Bu motoru almayı düşünen arkadaşlar için bazı bilgiler vermek istiyorum. 250 cc lik bir motor olması sebebiyle çok rahat ve süratli yol almamızı sağladı. Yakıt tüketimi iyi sayılır. 1 lt süper benzin (95 oktan) ile 27 km yol yapılıyor. Yakıt deposunun 8 litre olması yeterli görünüyor. daha büyük olmasını tercih ederdim. 120 km nin üzerine çıkmamama rağmen 150+ gibi bir sürate rahat ulaşabileceğini sanıyorum. Rüzgar direnci fena değil öndeki büyük cam sayesinde. ama yan rüzgarlar tüm motorlarda olduğu gibi sorun çıkarabiliyor. Uzun seyahatlerde sele çok rahat vermiyor. hem sürücü hemde yolcu için gerçekten sıkıntılı oluyor. veee en önemli ayrıntı Motorun askı ayakları çok dar. Toprak ve mıcır üzerinde mecbur kalmadıkça durmamanızı tavsiye ederim çünkü sağ tarafa her an devrilebiliyor. Asfalt-Mıcır karışımı bir yolda mola anında hiçbir sebep yokken sağ tarafa devrildi. Bu arada ben ve eşim oldukça kilolu insanlarız, Bizim ağırlığımız ve bağajlarımıza rağmen performansı gerçekten iyi. bu motorlar ile İlgilenen arkadaşlara bu konularda yardımcı olabilirim. Saygılar
    Alıntı Fegunes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iyi günler. 5 aydır bu motora biniyorum, uzun yol da yapıyorum ve hiçbir sorunla karşılaşmadım. Ikinci el olarak almıştım ve devir teslim işlemleri esnasında gözümün önünde eski sahibi 380 tl. Radar parası ödedi. 148 km/s ile radara girmiş. 130' u ben kendim de gördüm ve yüklendikçe de gitmem demiyor. Aldığımda yaptığım ilk iş orijinal lastiklerini söküp michelin takmak oldu, ve şu anda da yağ gibi akıyor. Yatır yatırabildiğin kadar. şu ana kadar beni üzen tek nokta, bacak mesafesi iyi (boyum 183 cm.) ve oturuş pozisyonu choper oturuşu olduğu halde uzun yolda bir süre sonra baldırlarımın arkası ağırıyor, dinlendirmek için ayaklarımı geri çekip bir süre böyle devam ediyorum. 4 valfli tek silindirli enjeksiyonlu motora sahip ve yakıtı bence mükemmel, 11,5-12 kuruş yakıyor. Sorusu olan varsa tecrube ettiğim kadarıyla cevaplayabilirim.


    Paylaşımlarınız için teşekkurler.

    Bende uzun kmler Hyo kullandım gv250 ve gt 250 çift silindirli motorlardı ve sızın gıbı sorunsuz bındım.

    Uzun suredır de bu scoterı ıncelıyorum ve ıyıden ıyıye dusunmeye basladım. Bu sene yagmur camur masallah bol benım motorda da les gıbı oluyorum performans ekonomı saglamlık yonunden oldukca tatmınkar bır motor oldugunu yazılarınızdan anlıyorum.

    Kısa dogru motorumu satıp ms3250 almayı planlıyorum. Kronık sorunları varsa paylasırsanız sevınırım. Tesekkurederım.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  6. #126
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok
    Allah allah kullanıcıları olumlu şeyler yazmış ama;
    Ben forumdan değil ama çevremde ms3 kullanan iki kişiyle konuşmuştum ve 1-2 motosiklet tamircisinde yatan ms3 ler görmüştüm..
    Bana farklı şeyler anlatmışlardı ve uzak durulması gereken bir motosiklet olduğunu söylemişlerdi..
    Parçalarının kalitesizliği ve sürekli çıkardığı arızalardan bahsetmişlerdi..Net hatırlamıyorum ne arıza veriyordu ama kafamda olumsuz bir imajı var ms3'ün..

  7. #127
    Fegunes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2010
    Şehir
    BERGAMA / İZMİR
    Motosikleti
    BURGMAN AN-400
    Osbourne kardeşim. Gidip de scooter ile tarlaya girersen tabi ki tamircide yatacak. Japon ve italyan scooterlere de bu şekilde davranırsan onlar da yatar. Benim ms-3'üm şu anda 16.500 km de ve hiç düşünmeden marşa basar herhangi bir tura katılırım. Bu arada daha önceki yazımda şehir içi yakıtını yazmamışım. Uzun yolda : 11,5-12 krş. şehir içinde : 18-19 krş. Bizzat kendim 4-5 defa ölçtüm.

  8. #128
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı Fegunes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Osbourne kardeşim. Gidip de scooter ile tarlaya girersen tabi ki tamircide yatacak. Japon ve italyan scooterlere de bu şekilde davranırsan onlar da yatar. Benim ms-3'üm şu anda 16.500 km de ve hiç düşünmeden marşa basar herhangi bir tura katılırım. Bu arada daha önceki yazımda şehir içi yakıtını yazmamışım. Uzun yolda : 11,5-12 krş. şehir içinde : 18-19 krş. Bizzat kendim 4-5 defa ölçtüm.
    Şehir içi yakıt tuketımın oldukca yuksek degılmi. Neticede enjeksiyonlu bir motor kullanıyorsun ve ustelık tek sılındır.

    Su an kullandıgım motor sehır ıcınde o kadar yakıyor ama karburatorlu ve 500 cc

    Motorunun sorunu olabılır ama dıger kullanıcılarada sormak lazım onların yakıt durumuda senın motorun gıbı ıse sorun yok.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  9. #129
    Fegunes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2010
    Şehir
    BERGAMA / İZMİR
    Motosikleti
    BURGMAN AN-400
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içi yakıt tuketımın oldukca yuksek degılmi. Neticede enjeksiyonlu bir motor kullanıyorsun ve ustelık tek sılındır.

    Su an kullandıgım motor sehır ıcınde o kadar yakıyor ama karburatorlu ve 500 cc

    Motorunun sorunu olabılır ama dıger kullanıcılarada sormak lazım onların yakıt durumuda senın motorun gıbı ıse sorun yok.
    MOTORUN KENDİ AĞIRLIĞI YAKLAŞIK 170 KG. EEE BEN DE 110 KG.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:26 ----------

    Alıntı fegunes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun kendi ağırlığı yaklaşık 170 kg. Eee ben de 110 kg.
    bir de şehir içi yakıt sarfiyatı konusunda otomatik vitesin etkisini göz önünde bulundurmak gerekir diye düşünüyorum.
    tekhancer bunu beğendi.

  10. #130
    Fegunes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2010
    Şehir
    BERGAMA / İZMİR
    Motosikleti
    BURGMAN AN-400
    özür dilerim yanlış yazmışım şehir içi yakıtı 14-15 krş.

  11. #131
    telecaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul / Ulus
    Motosikleti
    125 ZN
    Arkadaşlar Merhaba;
    2.eL temiz ve uygun fiyata MS 250 buldum ve almayı düşünüyorum.Buradan okuduğum arkadaşlar bazıları iyi demiş.Bazıları ise kötülemiş...Kullanan arkadaşlardan motor ve servis durumlarını anlatan yorum alabilir miyim?

    Bu arada elimde 4000 tl var.sym joyride ve ms 250 arasında kalmış bulunuyorum.Şimdi biliyorum birçok kişi dylan 150 neden almıyorsun diyecekler ama 150 lik istemiyorum artık ))
    Şimdiden teşekkürler...

  12. #132

    Üyelik
    02 Ekim 2010

    Ms3

    Merhaba arkadaslar, ST Kanuni MS3 almak uzereyim, konu acilali 3 sene olmuş ama sormak istiyorum. Tavsiye etmeye devam ediyor musunuz?

  13. #133
    Fegunes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2010
    Şehir
    BERGAMA / İZMİR
    Motosikleti
    BURGMAN AN-400
    Navfree kardeşim. Bu motorla ben 4.000 km yol yaptım. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Bana göre 250 cc de sınıfının en performanslısı ve en ekonomik olanı. Teknolojik olarak da en verilere sahip. Ben tavsiye ederim.

  14. #134

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    hyosung ms3 250
    merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ve yaklaşık 8 aydır hyosung ms3 250 sahibiyim ama burda ms3 için yazılanları gördükçe hayretler içerisinde kaldım bilen bilmeyen herkez motoru kötülemiş ama çoğu kulaktan dolma bilgiler. öncelikle bu motoru almayı düşünen arkadaşlar kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum gönül rahatlığıyla alıp binebileceğiniz bir motor neden? bende almadan önce çekincelerim vardı bi arkadaşımda vardı kullandım bindim onun tavsiyesiyle aldım almadan öncede denemediğim 250lik scooter kalmadı desem yeridir. 2008 model 2010 nisan çıkışlı motorumu temmuz ayında 3500 kmde aldım.her türlü yol koşulunda her türlü sıcaklıkta iki kişi tek kişi kullandım yazın 2000 km yol yaptım 1 haftada izmit izmir kuşadası marmaris 1996 kmde tam tamına 230 tl benzin tükettim ağustos ayında.şu anki yakıt tüketimi şehir içi performanslı kullanımda kmde 160 bin yani 16 kurustur yakabileceği en yüksek miktar budur. uzun yolda 13 kuruş yakıyor.gelelim motorun eksi yönlerine. yakıt deposu biraz küçük 8 litre 190 km civarı yapıyor şehir içinde.plastik kalitesi iyi değil japondan kötü çinden iyi.aklıma gelen başka kötü bir özelliği yok parça konusunda kesinlikle hiçbir sıkıntı yaşamadım yani hava filtresi buji arka rulman gibi parçalarda.gelelim motorun sürüş karakterine ve performansına. sym gts 250 yamaha xmax 250 kymco xciting 250 kullanmış biri olarak ses ve performans konusunda hyosung hepsinden iyi scooterdan beklenmicek kadar tok bir sesi var (ısındığı zaman daha iyi)0-100 ölçülmüştür 10,8 saniye ben 95 kg'ım .son hızı bursa otobanında denenmiş olup 174 km dir. 10 bin devir civarı zaten motor devir kesiyo yani redline var krank kırma gibi bir risk yok. motorda yaşadığım tek sorun arka rulman ses yapıyo değiştirdim 40 lira bide motoru yıkattığım yerdeki çocuk suyu alttan yukarı doğru vurdu yıkarken 4 lü flaşör rölesi ıslandı kısa devre yaptı yarım gün kendi kendine yanıp durdu kuruyunca düzeldi.motor şu an 12000 de ve tık yok daha ikinci marşta çalışmadı. motorun yol tutuşu iyi dengeli bir motor ancak arka lastiği değiştirdim michelin taktım ve motoru virajlarda zorluyorum limitlerine kadar önden kayma eğilimi gösteriyor kısa zamanda onuda michelinla değiştircem o zaman kesinlikle bir problem kalıcağını sanmıyorum ancak orjinal lastikleride çok kötü değil yeterli seviyede.son olarak motorun soğutma sistemi de çok başarılı. 45 derece sıcakta iki kişi rampa çıkarken bile hararet kesinlikle yükselmiyor kışın hiç fan çalışmıyor yazında rampa yada bazen şehir içinde.. BU motorla ilgli sorulan bütün soruları elimden geldiği kadar cvblarım saygılarımla..

  15. #135
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı sugaboy_11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ve yaklaşık 8 aydır hyosung ms3 250 sahibiyim ama burda ms3 için yazılanları gördükçe hayretler içerisinde kaldım bilen bilmeyen herkez motoru kötülemiş ama çoğu kulaktan dolma bilgiler. öncelikle bu motoru almayı düşünen arkadaşlar kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum gönül rahatlığıyla alıp binebileceğiniz bir motor neden? bende almadan önce çekincelerim vardı bi arkadaşımda vardı kullandım bindim onun tavsiyesiyle aldım almadan öncede denemediğim 250lik scooter kalmadı desem yeridir. 2008 model 2010 nisan çıkışlı motorumu temmuz ayında 3500 kmde aldım.her türlü yol koşulunda her türlü sıcaklıkta iki kişi tek kişi kullandım yazın 2000 km yol yaptım 1 haftada izmit izmir kuşadası marmaris 1996 kmde tam tamına 230 tl benzin tükettim ağustos ayında.şu anki yakıt tüketimi şehir içi performanslı kullanımda kmde 160 bin yani 16 kurustur yakabileceği en yüksek miktar budur. uzun yolda 13 kuruş yakıyor.gelelim motorun eksi yönlerine. yakıt deposu biraz küçük 8 litre 190 km civarı yapıyor şehir içinde.plastik kalitesi iyi değil japondan kötü çinden iyi.aklıma gelen başka kötü bir özelliği yok parça konusunda kesinlikle hiçbir sıkıntı yaşamadım yani hava filtresi buji arka rulman gibi parçalarda.gelelim motorun sürüş karakterine ve performansına. sym gts 250 yamaha xmax 250 kymco xciting 250 kullanmış biri olarak ses ve performans konusunda hyosung hepsinden iyi scooterdan beklenmicek kadar tok bir sesi var (ısındığı zaman daha iyi)0-100 ölçülmüştür 10,8 saniye ben 95 kg'ım .son hızı bursa otobanında denenmiş olup 174 km dir. 10 bin devir civarı zaten motor devir kesiyo yani redline var krank kırma gibi bir risk yok. motorda yaşadığım tek sorun arka rulman ses yapıyo değiştirdim 40 lira bide motoru yıkattığım yerdeki çocuk suyu alttan yukarı doğru vurdu yıkarken 4 lü flaşör rölesi ıslandı kısa devre yaptı yarım gün kendi kendine yanıp durdu kuruyunca düzeldi.motor şu an 12000 de ve tık yok daha ikinci marşta çalışmadı. motorun yol tutuşu iyi dengeli bir motor ancak arka lastiği değiştirdim michelin taktım ve motoru virajlarda zorluyorum limitlerine kadar önden kayma eğilimi gösteriyor kısa zamanda onuda michelinla değiştircem o zaman kesinlikle bir problem kalıcağını sanmıyorum ancak orjinal lastikleride çok kötü değil yeterli seviyede.son olarak motorun soğutma sistemi de çok başarılı. 45 derece sıcakta iki kişi rampa çıkarken bile hararet kesinlikle yükselmiyor kışın hiç fan çalışmıyor yazında rampa yada bazen şehir içinde.. BU motorla ilgli sorulan bütün soruları elimden geldiği kadar cvblarım saygılarımla..
    250cc motor ve 174 km son hız.Olacak iş değil.Şimdi st kanuninin sitesine girip teknik özelliklerine baktım.Acaba çift silindirli mi diye.Ama tek silindirliymiş.Beygir gücü 25 hp gösteriyo.Evet benim xciting250'den 3 beygir daha güçlü ama bugüne kadar modifiye edilmişler dahil hiçbir 250cc maxiscooterın 150 km üzerine çıktığını duymadık.xmaxçılarla bazen atışıyoruz.Bizim motor düz yolda 145'ı görüyo diyolar ama onlarında km göstergesinin fazla gösterdiğini bilmeyen kalmadı.Mutlaka sizin de km göstergenizde bi arıza vardır.Bir de gps ile ölçmenizi tavsiye ederim.

    Fiyat olarak xciting250 ve sym ile yakın fiyata sahip ama nedense bu motoru ne alanı duyduk ne de kullananı.Hyosung markası bi türlü tutmadı türkiyede.Galiba bu markayla ilgili yaşanan sıkıntıların etkisi büyük.Herkes uzak durun diyo.

  16. #136

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    hyosung ms3 250
    birincisi ben izmitte ikamet ediyorum motoru denemek isteyen her arkadaş gelip deneyebilir eğer yaklaşık 400 metrelik bir düzlükte tam bilmiyorum ama tahmini 30 snde 160 en az ve üstünü görmezse motoru bırakırım orda inanamamanız doğal ki kullandığnız motor çok hantal bi motor yakın bi arkımda var sattı deneyerek aldım ben bu motoru performans konusunda kesinlikle söylediklerim abartı değildr denemek isteeyen arkadaş gelip deneyebilir km saatinin arızasına gelince 2005 model skoda fabia, tvs apache, r6, ve 500 lük piaggio ile hız kontrolü defalarca yapılmıştır aynı şeyi kabul etmeyen bi arkadaşla iddalaşma sonunda r6 ile 100 ile giderken km 99 civarı gösterio yani sapma yok son olarak izmit kandıra yolunda 158 le radar cezası mevcut aynı motorla arkadaşımın ben hiçbir sorun yaşamadım alma diyenlerde hep sordum neden diye parça deyip kaldılar başka bişey diyemediler ve kesinlikle parça sıkıntısı yok hyo dünyada kendini kanıtlamış bi motordur ama türkiyede distiribitr sıkıntısı yaşadı motoru yeterince tanıtamdılar parça bulunamdı yani motorun arkasında duramadılar ben kanuni servisinden son derece memnunum eğer denemek istersen de istediğin zman motorumu gelip deneyebilirsin aklında ki kötü imajı değiştireceğine ve performansına hak vericeni düşünüyorum kesinlikle yalnış anlama benim motorum senden iyi demiyorum yada öle bi iddam yok ama bu motora çok haksızlık edilmiş bugüne kadar..sadece bunu sölüyorum(not motor aslında hyo heryerinde de öle yazıo ama yazılar hep usta bi şekilde silinmiş örnek anahtarda paspasın altında ön camda kadranlarda hyo yazıo üstüne st kanuni yapıştırmışlar bunun amacı isim hakkının eski firmada olması)
    tekhancer bunu beğendi.

  17. #137
    JAKOBEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gt250 COMET
    Bu motoru kullanan arkadaşlar servis ve yedek parça konusunda hiç sıkıntı yaşadınız mı?
    Bakımları kaç kmlerde oluyor ve ortalama ne kadara mal oluyor acaba?
    Motorun kronik sorunları neler? (Mesela yanlış hatırlamıyorsam elektrik tesisatında bir problem olduğu söyleniyordu)
    Eğer ciddi ciddi tavsiye ediyorsanız bu motoru almayı düşünebilirim. Dolayısıyla sorduğum soruların cevapları karar verebilmem için çok önemli..
    Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
    I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone

  18. #138

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    hyosung ms3 250
    jakoben kardeşim ben temmuz 22 2010 da 3500 de aldım motorumu şu an 12500 de yazın kocaeli izmir çeşme kuşadası marmaris 50 derece sıcakta 2 kişi arkada yükle beraber rampalarda 1,4 1,6 araba yani 100 bg in üstünde ki araba kadar çekişi var performans çok ii 250 cc ye göre soğutma sistemi iyi motorun bi tek beğenmediğim yanı plastik kalitesi bi yamaha değil ama vasatın az üstü çok kötü değil sesi bi scooterdan beklenmicek kadar ii benim motorumun 1 yıl daha garantisi var ve st kanuni serisi yani kanuni servisi bakıo 4000 kmde bir bakıma girio 1000 3500 7500 ve 11500 de.. yağ ve hava filtresi bir kere buji ve sadece parça olarak sorun çıkaran arka rulman ses yapıodu 40 liraya değiştim her parçası var serviste hiç beklemiorum he bide şu var benim götürdüğüm servise 4 tane daha ms3 gelio o yüzden parça hep var stokta olamsada 2 gün sürüyo gelmesi parça sorunu kesinlikle yok motoru denemek görmek istersen gel izmite incele bak bende almadn önce çok motor denedim 250 cc scooter hepsine bakabildiğin kadar bak sora bide ms3 bin denge performans ses oalrak ne demek istediğimi anlıcaksın kronik sorun olarak elektrik sorunu bütün hyolarda gelen bi seride vardı 2008 altını alma dediler bana bende 2008 model aldım kesinlikle bi kronik sorun yok eski serilerin bazılarında marş rublesi ve elektirk sorunu vardı bunlarda yok uzun yolda 3,1 3,2 şehir içi 3,8 civarı yakıtı var ve ben motoru sıkıştırarak kullanırım yani hakkını vererek düşün 7800 de buji kararmıştı motor taş gibi tık yok denemen konusunda ciddiyim hafta sonu ne zaman istersen burdan ulaşıp bakabilirsin motora sormak istediğin her soruya cvb verebilirim...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:43 ----------

    he bu arada servis maliyeti 3500 bakımı 80 lira 7500 bakımı 100 lira 11500 bakımı fren balataları ve iridyum buji arka rulman hava filtresi yağ genel bakım 150 tl bilgin olsun

  19. #139
    JAKOBEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gt250 COMET
    sugaboy_11 verdiğin cevaplar ve bilgilerden ötürü sana çok teşekkür ederim, şu an için araştırmadayım ve herhangi bir terslik olmazsa sanırım Mayıs ayının ortası gibi motorumu alacağım. Bu arada eğer ms3'te karar kılarsam açıkçası bulduğum ilk fırsatta İzmit'e gelip motorunu da incelemek isterim.
    Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
    I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone

  20. #140

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    hyosung ms3 250
    bişey değil kardeşim ne zaman istersen beklerim önceden hbr ver bende ona göre ayarlıyım kendimi kesinlikle pişman olmican bi motor 2008 ve üstünü al ama burda 27000de var taş gibi hala benimde 12500 de daha 1 yıllık motorum bu paraya alabileceğin en hızlı en dengeli en güzel sesli scooter..


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
7. sayfa BirinciBirinci ... 567

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler