Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

BMW R1200GS / Adventure Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    edoxk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    tekirdağ çerkez
    Motosikleti
    xl 1000 varadero bmw 650 gs vtsrm 650 xt660
    güzel olmamı bmw hemde 1200 super olsada gezsek dermişim ben de çerkezden
    DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    ennginn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2007
    Şehir
    S.Cedid
    Motosikleti
    Süper Yamaha K12
    21.000 EUR varsa binersin çok rahat bir motor
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR

  3. #63

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Edirne/Keşan
    Motosikleti
    07'Transalp , 151 RS.
    velimeşe de çok boza içtik adın nedir ? bende çorlu da idim..
    Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:

  4. #64

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS '08 & Piaggio X9 250 '06
    2008, 1200 GS ve GSA'de değişiklikler var. Ufak makyajların dışında, motor gücü artık 105 hp, ESA opsiyon olarak geliyor ve dişli oranları da değişmiş. Daha fazla bilgi için...

    http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html

    Basın açıklamaları:

    http://www.infar.co.uk/tim/gs/.....esskit.doc

    http://www.infar.co.uk/tim/gs/.....esskit.doc

  5. #65
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    bu kadar parada verilmez be ... çok param olacak ki 27bın ytl vereyım bi motora
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  6. #66

    Üyelik
    16 Kasım 2007
    yaklaşık olarak 2 sene motorsuz kaldıktan sonra 2005 model bir fazer aldım, bir gece aldığım hali ile kullandıktan sonra eksoz takmam şart diye düşündüm ve ertesi gün akrapovic taktım. 4-5 ay fazerı kullandım, 2 senelik motorsuzluğun acısını tada çevirdikten sonra bir bankanın al sana BMW hediye ediyoruz, aylık taksitler halinde ödersin teklifine balıklama atlayarak 1200GS ADV. aldım.

    motoru almadan bir gün önce 1200GS i test etmiştim ve işte budur demiştim. ADVENTURE 'ı alınca ise bişi diyemedim, öyle kaldım.

    Cok iri olmasının dezavantajları da var avantajları da, avantajları daha çok hoşuma gittiği için allah nasip ederse yüzbinlerce km binmeyi planlıyorum.

    İri olması nedeniyle ilk başlarda çok sıkıntı çektim, fazer gibi bir makinadan sonra araç aralarında rahat slalom yapamamak zor gelmişti, akrapovicteki o sesi ise asla unutamıyorum ve çok özlüyorum. Buna da alıcam inşallah akro belimi doğrultunca, ve bence akrapovic ile cok hos bir ses oluyor GS de, şurda dinleyebilirsiniz
    http://www.bmw-motosiklet.com/2420.aspx

    Sis farları yanıkken akşamları çok hoş bir görüntü çıkıyor ortaya, karanlıkta karşınızdan gelirken aracın ne olduğunu anlayamıyorsunuz, sol şeritte giderken selektör yapınca dikiz aynasından yarma birşeyin geldiğini gören yolu açıyor, eminim motorsiklet geçtiğini görünce hayal kırıklığına uğruyorlardır.

    Benzin pompası ile ilgili sorunu ben de yaşadım, motoru servise çekici ile götürdük, yaptılar, şu an motoru kullanırken en ufak bir tedirginlik duymuyorum. motorumu seviyorum...



    Muygur bunu beğendi.
    Metin Koca
    Istanbul
    R1200GS ADV '08

  7. #67
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Kasım 2007
    Şehir
    İstanbul
    metinkoca Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

  8. #68

    Üyelik
    30 Ekim 2006
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1200GS ya da 990 Adventure... Hayalim olan motorlar Tüm endurocuların bir tane olur umarım bundan
    Seni gaflet ve ihanet içerisinde görüyorum

    990 adv. bu sınıfta gelecekte tek alternatif olabilir benim için

  9. #69
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kusura bakma ceplerin dolmadan vermiyorlar, başka neren dolarsa dolsun
    11 ay önceki yazını daha yeni farkettim
    zaten yazdığımı unutmuşum baktım adventure topici kesin yazmam lazım dedim
    hislendim bak şimdi

    Alıntı metinkoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaklaşık olarak 2 sene motorsuz kaldıktan sonra 2005 model bir fazer aldım, bir gece aldığım hali ile kullandıktan sonra eksoz takmam şart diye düşündüm ve ertesi gün akrapovic taktım. 4-5 ay fazerı kullandım, 2 senelik motorsuzluğun acısını tada çevirdikten sonra bir bankanın al sana BMW hediye ediyoruz, aylık taksitler halinde ödersin teklifine balıklama atlayarak 1200GS ADV. aldım.

    motoru almadan bir gün önce 1200GS i test etmiştim ve işte budur demiştim. ADVENTURE 'ı alınca ise bişi diyemedim, öyle kaldım.

    Cok iri olmasının dezavantajları da var avantajları da, avantajları daha çok hoşuma gittiği için allah nasip ederse yüzbinlerce km binmeyi planlıyorum.

    İri olması nedeniyle ilk başlarda çok sıkıntı çektim, fazer gibi bir makinadan sonra araç aralarında rahat slalom yapamamak zor gelmişti, akrapovicteki o sesi ise asla unutamıyorum ve çok özlüyorum. Buna da alıcam inşallah akro belimi doğrultunca, ve bence akrapovic ile cok hos bir ses oluyor GS de, şurda dinleyebilirsiniz
    http://www.bmw-motosiklet.com/2420.aspx

    Sis farları yanıkken akşamları çok hoş bir görüntü çıkıyor ortaya, karanlıkta karşınızdan gelirken aracın ne olduğunu anlayamıyorsunuz, sol şeritte giderken selektör yapınca dikiz aynasından yarma birşeyin geldiğini gören yolu açıyor, eminim motorsiklet geçtiğini görünce hayal kırıklığına uğruyorlardır.

    Benzin pompası ile ilgili sorunu ben de yaşadım, motoru servise çekici ile götürdük, yaptılar, şu an motoru kullanırken en ufak bir tedirginlik duymuyorum. motorumu seviyorum...



    hocam güle güle bin. Şu anda sen sadece kendi motorunu değil ben dahil çoğu endurocunun hayalini de beraberinde sürüyrsun..
    Allah kaza bela vermesin..
    Bu arada 27 bin demiş arkadaşın birisi... Ben 45 bin ytl falan diye biliorum? yanlış mı biliorum yoksa ?
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  10. #70

    Üyelik
    16 Kasım 2007
    4 ay önce ben aldığımda
    21.500 euro = 37.000 ytl
    Metin Koca
    Istanbul
    R1200GS ADV '08

  11. #71

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Hayırlı olsan metinkoca. En sevdiğim rengini almışsın hemde. Bence ekzosuna dokunma, boxer motor seni bu konuda mutlu etmeyebilir. Sesi boşver, sürüşünün keyfini çıkar
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  12. #72
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    evet sonunda bende almak istediğim motoru aldım. BMW R1200GS

    2000km oldu tek derdim keşke gs değilde r1200 FB olsaydı.




  13. #73
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Mukemmel bir motor fakat neden bu kadar pahalı olmak zorunda :S BMW şu fiyat politikasını biraz düşürse super olacak. 2008 modelin Fiyatı 48,500 =(

  14. #74
    yelken_786 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza300 Abs 2017
    Evet motora diyecek birşey yok ama fiyatıda çok abartılı markanın ve yılların kalitesini bu güne kadar taşıyan bir makina oldugundan sanırım ve herkesinde hayalini süsleyen bir motor cruiser kullanıcıları harley'leri düşler enduro ve turing motor kullanıcılarıda hep 1200GS

  15. #75
    CBF150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    2010 BMW R 1200 GS Adventure
    İhanetin en büyüğü sahip olduğunla değilde sahip olmak istediğinle beraber olmaktır.Herkes önünden yesin bakayım.Parayı cebe koyup takiiii almaya gidene kadar herkes kendi motoruna binsin yürüyün yallah yallah

  16. #76
    ________ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CFMOTO 650 MT
    Topic uzun süre ilgisiz kalmış biraz canlandıralım. İşte benim motorum:





  17. #77
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    geçen 1200 lt kullanıcısının yazdıkları .. 2007 de aday nikli, kullanıcının yorumları BMW için hiç iyi imaj değil . acaba sorunu çokta sahipleri paylaşmıyomu demekten kendimi alamıyorum ..

    Sevgili BMW sahibi arkadaşlarımız bir çoğumuzun hayalinde bu motor var ve dünyanın parası .. eğer varsa yaşadığınız sıkıntıları bizlerle paylaşın. En azından bir çok motosiklet sürücüsünün hayallerini süsleyen bu motorları daha iyi tanımış oluruz
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  18. #78
    CBF150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    2010 BMW R 1200 GS Adventure
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen 1200 lt kullanıcısının yazdıkları .. 2007 de aday nikli, kullanıcının yorumları BMW için hiç iyi imaj değil . acaba sorunu çokta sahipleri paylaşmıyomu demekten kendimi alamıyorum ..

    Sevgili BMW sahibi arkadaşlarımız bir çoğumuzun hayalinde bu motor var ve dünyanın parası .. eğer varsa yaşadığınız sıkıntıları bizlerle paylaşın. En azından bir çok motosiklet sürücüsünün hayallerini süsleyen bu motorları daha iyi tanımış oluruz
    Süper moduma sonuna kadar katılıyorum.
    Benim 2007 Transalpim var fakat idealimdeki motor ise 1200 GS veya Adv.
    o kadar olumsuz yazı okudumki motordan soğuyup BMW olmayan Varedero veya muadili 1000 lik makinalarda gözüm.
    Kalitesine tipine görünümüne bir sözüm yok ama BMW en yakın rakiplerine göre hem çok pahalı hemde çok elektronik hassas bir motor.Yedek parça ve servis çok pahalı motoru hasbel kader aldık diyelim servisle nasıl baş ederiz düşündürüyor?

  19. #79

    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    Fenerbahçe
    Motosikleti
    SWT
    Ben 3500km yi geçtim, 1000 bakımdan sonra ufak bir gazladım gsxf li bir arkadasın tozunu aldım sonra motordan bir ses gelmeye başladı. Tabi bir moral bozukluğu yaşadım ertesi gün borusanda kontrol ettiler bir vida gevşemiş sıktılar oldu bitti.
    1200 gs kullandıktan sonra varadero çok ağır gelmişti bana...
    Gs'in en önemli özelliklerinden birisi sanırım hafifligi, ben her kullanışımda verdiğim paayı helal ediyorum. İnşallah bundan sonrada beni üzmez
    Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P

  20. #80
    Dedeefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Motosikleti
    Piaggio MP3
    Bir yıla yakın birlikte olduk, hiç bir sorun yaşamadım. Zaten kendi sınıfında dünyanın en çok satan motosikleti. Bu kadar çok kullanıcı yanılıyor olamaz.

    Not: Uzun süre kullanmayacaksanız akünün boşalmaması için bir kit almanızda fayda var



    Milano ‘da yapılan 2008 EICMA fuarında BMW Lo Rider Konsepti karşımıza çıkmıştı. Retro stili ile dikkat çeken bu modelin bir benzerinin prototipini Fransız Panda Moto, R 1200 R üzerinde yaptı.

    ‘Le Rider’ adı verilen araç kısa koltuğu, oval numarası, çift ön far gurubu, GS serisinden alınan lastikleri ile dikkat çekiyor. 217 kg ağırlığa sahip araç 15,000 – 24,000 avro arası değişen fiyatlarda satışa sunulacak.



















    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:45 PM ----------

    1975-Sonradan G/S 'in proje sorumlusu olacak Rüdiger Gutsche kendisine 19 inch ön tekerleki bir BMW yapar



    1977- BMW'nin isteği üzerine Laverda hafif şaseli,Marzocchi Teleçatallı bir kaç prototip üretir.Bu resimdeki R 60/7 'den türetilme bir prototip.





    1978 - Herbert Schek Enduro-EM yarışında - 60'lı ve 70'li yıllarda atölyelerde yapılan Endurolar uluslararası yarışlarda boy gösteriyordu.



    BMW'nin araştırma departmanıda çalışmalara başlamıştı.R 65 baz alınarak Laszlo Peres'in yaptığı 800 cc motorlu prototip.



    Deneme için üretilen 'Kırmızı Şeytan' adı verilen bir örnek.



    1979 - İlk seri üretimin prototipi tanıtıldı.


    1979-Uzun bir sürenin ardından BMW fabrika takımı Arazi yarışlarında yeniden sahne aldı ve Richard Schalber ile Almanya Şampiyonluğunu kazandı.

    1980-Projenin başlatılmasından sadece bir sene dokuz ay sonra BMW'nin geliştirme departmanı ilk R 80G/S modelini Fransa'da basına tanıttı.



    R 80 G/S,2000 adetlik satışı ile BMW'nin lokomotifi olacağını garantiledi.







    G/S'in Monolever'i

    R 80 G/S Arazide.



    Bu fotoğraf gözlüklerin takılış şekli ile ilgili zamanın modasını gösteriyor.

    1983'te BMW'ye Japonlardan bir rakip çıktı.Honda.

    1984'te Dakar şampiyonları Gaston Rahier (sağda) ve Hubert Auirol.

    Bu özel donanımlı model karşılaştırma testini kazandı.


    Geleceğin Monument-Motosikleti Monumen Vadisinde.

    R 80 G/S Paris Dakar Rallisinde.

    1985-Küçük Gaston Rahier dev HPN-Boxer'ı ile çölde ünvanını korudu.



    Rahier Paris Dakar'da yolda.

    1987- G/S'ten GS'e geçiş.Paralever ve Marzocchi Tele Çatal yeni jenerasyon GS'te.

    Bu daha fazla güç ve göze daha hoş görünen dizayn demekti.

    BMW karakteristik şaft sistemini geliştirdi.Yeni nesil GS'te yük değişimlerini dengeleyen Paralever sistemini patentledi.

    R 100 GS

    1988-R 80 GS

    1989-R 100 GS Special- Paris-Dakar'da.

    1994 Teknolojik olarak yeni bir tarihti.850 ve 1100 Cm3'lük dört sübaplı ve enjektörlü GS'ler üretilmeye başlandı.

    Gaga dizaynı bir çok GS fanı için bir şoktu.

    R 1100 GS

    800 lük 'Basic' 1997'de artık son iki ventilli modeldi.

    1996-BMW Fabrikasında Baz Modelin üretimi.

    1996- Spandau'da son R 80 GS bandtan çıkıyor.Bu model 1997'den itibaren 35 Litrelik deposu ile R 80 Kalahari adında Güney Afrika'da üretilmeye devam edildi.

    1997 - Motosiklet Yazarı Michael Schröder R 1100 GS'i ile Gobi Çölünde Debriyaj arızası nedeni ile yolda kaldı.Motosikleti çalındı.Bir sene sonra tekrar bulundu.

    1999- Teknik olarak R 1100 baz alınarak üretilen R 1150 GS 85 PS motoru ile beş ps daha güçlü olarak ortaya çıktı.

    1999- Michael Martin ve Kızarkadaşı 'Dünyanın Tüm Çölleri Boydan Boya' Projesini gerçekleştirmek için yola çıktı.R 1150 GS'ten başka neye gerek var?

    R 1150 GS

    1999 - Oscar Gallardo Tunus Rallisinde R 1100 GS RR ile.

    R 1150 GS

    2000 - Tek Silindirli Enduro F 650 sonunda GS adını aldı.Enjektöre kavuştu ve R


    1150 GS'in dizaynına benzetildi.

    2000 - Büyük bir başarı... Dakar Rallisinde ilk dört sırayı BMW aldı.Bunlardan 3 tanesi tek silindirli F 650 idi.

    2000 Dakar Rallisi Fabrika Takımının Motoru 1150 GS RR.

    2002 - 1150'nin Adventure modeli.Daha büyük benzin deposu ile.

    2004 - 1200 ler üretilmeye başlandı.

    Modernize edilmiş,hafifletilmiş ve 100 PS'e gücü arttırılmış.

    Komple yenilenen 1200'ün Boxer'ı.



    1987'den beri geliştirilen ikinci GS jenerasyonun Paralever sistemi.

    Telelever - Salıncak ve Teleskop Çatalın bir sentezi.

    HP 2

    2005 - GS'in 25.yılı anısına R 1150 GS'in özel serisi.

    Bundan sonrasını biliyoruz artık.
    uzaaklardann bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler