MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Benelli TNT 250
Hudson Deri
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Asya Motor Scooter'ları Hakkında

  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Reklamlar  
    Kaskcim.com - Dünya Markası Kasklar
    Benelli TNT 250

    Asya Motor AS 150 T1 & AS 150 T & AS 125 T Hakkında Bütün Yazışmalar Bu Başlık Altında Toplanıyor.


    Asya Motor AS 125 T


    Asya Motor AS 150 T


    Asya Motor AS 150 T1

    Bu başlığa yazı yazmadan önce aşağıdaki kuralları lütfen okuyun ve bu kurallar doğrultusun cevap yazın...
    * Bu başlık altına Asya Motor AS 150 T1 & AS 150 T & AS 125 T modelleri dışında başka marka ve model hakkında yazı yazılması yasaktır. Bu tarz yazılar ve konu dışı yazışmalar uyarı yapılmaksızın silinecektir.
    * Modeller hakkındaki sorularınızı yazmadan sonunuzun başına Soru: yazınız (örn: Soru : As 150 Zatın yakıt tüketimi nedir?)
    * Sorulara cevap vermeden önce yazınıza soruyu quote(alıntı) yaparak ilave ediniz. Vermiş olduğunuz cevabın başına Cevap: ibaresini ekleyiniz.
    Örn:
    Alıntı ahmet adlı üyeden alıntı
    Soru : As 150 Zatın yakıt tüketimi nedir?
    Cevap: 100km 3.5lt

    * Başlığa mesaj gönderirken, boş mesaj göndermek, konuyla alakası olmayan mesaj göndermek, +1, bencede, güzel, gibi belli bir amacı, paylaşımı olmayan mesaj göndermek,altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse mesajınızın altında cevap yoksa önceki mesajınızda DÜZENLE butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır.
    * Yazmış olduğunuz cevabın detaylı olmasına ve vermiş olduğunuz bilgilerin tatmin edici düzeyde olmasına dikkat ediniz. Gerekli sepebleri belirtilmeyen açıklamasız yanıtlar silinecektir. ( Örn: Bu motor yaramaz bence sorunlu... gibi sebep beliriltilmeyen kısa mesajlar silinecektir.)
    * Forum sayfalarının bütün herkese açık olduğunu ve mesaj trafiğinin yoğunluğu göz önüne alındığında moderatörlerin ve adminlerin her mesajı kontrol etmesi mümkün değildir. Birbirimizi ve yöneticiler bilgilendirerek oto kontrol sistemi daha düzenli ve güzel bir foruma sahip olabilir. Şimdiden Teşekkürler.
    * Şikâyetler , istekler ve önerileriniz için...info@motosiklet.net


    AVM Forum
    Motosikletciyiz.com Outdoor & Motosiklet & Motor Aksesuarları
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    19 Mart 2005
    arkadaşlar motorunuz hangi marka olursa olsun şuna dikkat edin

    En ufak bir problem çıksa civatadan yağ a kadar servise gittiğinizde mutlaka ama mutlaka tutanak tutturun yok eğer garanti belgesi yanınızda değilse boş bi kağıda en ufacık dahi olsa yapılan işlemi yazıp altına imzaa attırın servise ÇOK ÖNEMLİ BİR HUSUS

  3. #3
    elmasdag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul/Kadıköy
    Motosikleti
    Tiger 800
    Aklıma gelmişken...
    Bilenler bilir. Otomobillerin makinalarından aldığı verimi hesaplamak için basit ve genel bir formül vardır. Kg/hp... Aracın kilosunu, beygir gücüne böldüğünüzde çıkan sonuç, 12'den ne kadar küçük ise o kadar verimli, 12'den ne kadar büyük ise o kadar verimi düşer.
    Bu olay, düz mantık ile motosikletlerde de aynıdır bence. Bundan yola çıkarak:
    T-1 kilosu 132/beygiri 9,5=13,8
    Hani demiştik ya, kasaya motor biraz ufak diye, bu da bir anlamda sağlaması oldu.
    Ama bunu birçok otomobil üreticisi de yapıyor. Mesela Passat 1.6 ve Vectra 1.6
    Zaten gidecek yol mu kaldı, görüntü olsun yeter. Artık yeni trend bu abicim

  4. #4

    Üyelik
    21 Mayıs 2005
    Motosikleti
    AS HAOJIN 150 T1
    lastik konusu tekrar : dikkat piyalepaşa bulvarı (e5 ten kasımpaşaya inişte ) sabahları yol kenarlarında sulama var sol şerit ve aşağı bölgelerd sağ şerit ıslak oluyor. Hızla viraja girerken dikkat yerde birşeyler ararken bulabilirisiniz. Ben bu sabah yerle tanışma şerefine erecektim. Ucuz atlattık. Islak zeminde kesinlikle kullanmayın .
    :

  5. #5

    Üyelik
    19 Aralık 2004
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    MONDIAL 50 TT
    Ya ben röfleliyim ya. %50 sarı,%50 siyah.. hatta %60 siyah dikkatli bakarsanız.
    Asfalta yapışmadan motorcu olunur mu ki?

  6. #6
    elmasdag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul/Kadıköy
    Motosikleti
    Tiger 800
    150 Zat kullanıcılarında bunu duydum ama bizimkilerde (125T'i bilmem) böyle birşey yok. Denedim....

  7. #7
    only_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Ya zaten olayda saçmalık olduğu aşikar da ayıp olmasın diye sordum. 150 T almayı düşünen kardeşler: Bu motor 100 km'de 3 litrenin üzerinde yakıt tüketir. deposu 15 milyona dolar (6 lt). bir depoyla da 160-170 km gidersiniz söyliim. asyamotora sorarsan 100 km de 2.7 litre tüketiyo. Belki de bunu motorun üzerindeki km göstergesine göre hesaplamışlardır. Çünkü gerçek anlamda 100 km yol gittiğinde benim motorda 125 km gitmişin gibi gösteriyo. Km göstergesini otoryallardaki 5 km'lik Baz tabelalarından kontrol edin. Benimkisi 5 km de 1200 metre civarında fazla gösteriyo. Tüm AS 150 T sahipleri sonuçlarınızı bekliyoruz. Muhtemelen hepsi hatalı çıkacak.

  8. #8
    guveli28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    honda sw400
    oooo topic e bak bee, çoşmuşuz vallaa,

    yavv kusura bakmayın, motoru alınca gezmekten yazamadım vallahi,

    benzin sarfiyatı konusundaki ilk fikrimi söyleyeyim,
    depoyu aldığım gün 95 oktan ile tam 28 ytl ye dodurdum.
    190 km yol yaptım, benzin ibresi en alta kırmızı kutucuğun en üst noktasına geldi, depoyu yine fulledim. tam 17.33 ytl ye doldu. yani ortalama 0.092 ytl( yani 92.000 TL ) yakmışım km de. buda rodaj için iyi bir rakam.bu arada artık 98 oktan alıcam.

    motor soğukken ilk çalışmada, çalıştıktan sonra hafif gaz vermek gerekiyor. benim otom jigle sorunlumu ne anlayamadım. yaklaşık 30 saniye elle hafif gaz verdikten sonra herşey normal. bunu 300 bakımda hallettiricem.

    cuma akşamı beşiktaşa giderken yağmur yağdı. ARKADAŞLAR YAĞMURA ÇOK DİKKAT.bizim laztikler ıslakta iğrenç, zaten biliyosunuz ,ben yine hatırlatayım dedim.

    dün iki arkadaşım 125 t sini teslim aldı, ben bi test edeyim dedim, biri sarı renk, renk le alakası yok ama motorun adını sarı roket koyduk. yerinden bi fırlama var, kendini arkaya yasla kafası kalkacak gibi oluyor. diğeri siyah onunki öyle kalkmıyor ama siyahında frenleri iyi. ancan su bi gercek t1 in fren leri çok daha üstün.

    uzunyol merakı olanlar için, dün maslak servite bi abiyle tanıştım( yaşı yaklaşık 40 ) t1 i alalı 1 ay olmuş km 4196. neyaptın abi dedim. iki kere marmarise gittim dedi. çok rahattı dedi, şişme yığılma vb gibi hiçbir sorun yok dedi, yolda 95-100 gidiyorum dedi, hiç bişe olmuyo dedi. tabi ben ne kadar yaktı diye sormayı unuttum. ama adam dediki herkeze tavsiye ederim. alanı mahcup etmez dedim.

    yine bi başka kişiyle tanıştım. adamda varadero var. günlük kullanım içim t1 almış. bayya memenun. tek dediği verdiğim paranın çok çok üstünde fayda sağlıyor dedi.

    bu görüşleri duyunca insan baya mennun oluyor.

    bu arada burgman400 ü merak eden varsa yina dün biriyle tanıştım, burgmanı bayaa bi anlattı. km de yakaşık 150 bin yakıyor dedi. 2 kişi ile 170 i rahat görüyor dedi. parçası pahalı dedi, ilk alırken fiyatı da pahalı dedi. ama çok sağlam dedi. ( bunları sadece merak eden olursa diye yazdım)bilg.

    kappa 35 çanta almıştım onu taktım, felaket zıplama yapıyor. arka amortisörlerin bağlantı vidalarından ince ama sağlam bi ayakla arka seleyi destekleyecem. yoksa sele kırılacak valla.

    bu arada kız arkadaşıma la bindik. iki kişi inanılmaz rahat. arka amortisörü 2 kişi için ayarlamışlar sanırım. hafta içi nam amortisöre uğrayıp, arka amotisör için ne yapa biliriz fiye sorcam. önderen gayet memnnunum.

    seleyi açarken 2 anahtarıda eğdim. gidip çelik bi anahtar çektiricem. yoksa ben bu anahtarlarıı kesin kırarım.

    oyyy, baya birikmişim. uzunmu yazdım ne. hepinize selamlar. malum hava güzel dışarı çıkma vakti. herkeze selamlar. kazasız belasız sürüşler dilerim.

    not. max yaptığım sürati merak eden olursa ortamama 70 i hiç geçmedim. rodaj bitinde onada bakcaz artık.

    aklıma geldikce yazıyom, 125 t ile yan yana gidiyoruz. onun gösterge 45 km yi gösteriyor, benim t1 inki 37 yi (yaklaşık ) gösteriyor. bunu diğer 15t ilede deneyeceğim. bakalım kiminki yanılıyor.
    renault sport

  9. #9
    only_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Selamlar herkeze,
    Arkadaşlar T ve T1 için epeyce konuşuldu. Kimisi böyle motor olmaz olsun dedi, kimisi de motorunu övdü hatta 1.7 lt ile 100 km gittiği bile çıktı ortaya. Asya motor ile ilgili genel bir değerlendirme yapmak istiyorum. Bu firma bayileriyle birlikte tam bir türk mentalitesiyle yönetilen firma. dolayısıyla işler profesyonel olmaktan çok uzak, esnaf-müşteri, abi-kardeş şeklinde yürütülüyor. Bana sorarsanız firmayla ilgili asıl sıkıntı bundan kaynaklanıyor.
    Motorun kendisiyle ilgili sıkıntı ise çin malı oluşu (motorla ilgili sorunları asyamotora yüklememek lazım çünkü asyamotor üretmiyor). Çin malına bu kadar önyargılı yaklaşılmasının bir sebebi var elbette. Çünkü adamlar düpedüz üçkağıtçı. Sadece motorda değil tüm sektörlerde üçkağıtçı. İşgücü aşırı ucuz olduğu için ve serbest ekonomiyle yönetilen bir ülke olmadığı için çin yönetimi her türlü illegaliteyle dünyaya kafa tutuyor. Avrupanın çin mallarına kota koymaya uğraşmasının sebebi de bu aslında. Amerikanın da korsan çin cd leri yüzünden epey başı ağrımıştı. Adamlar hiçbir lisans, kalite belgesi almadan üretim yapıyorlar. Sözgelimi AS150 T için adamlar utanmadan ön çamurluğa koskoca ABS yazısını yapıştırmışlar. Bir allahın kulu bana bu motordaki abs yi ispatlayabilir mi?
    Honda, suzuki gibi kendini ispatlamış bir marka satın aldığınızda ise aldığınız ürün her yönüyle test edilmiş, çeşitli kalite belgelerini almış bir ürünü satın alıyorsunuz. Harput firmasını bilirsiniz fuarda standlarını ziyaret ettim. Victory modeli As150 T nin birebir aynısı. Babam victory aldı her yönüyle kıyasladım birebir aynı. Tek fark harputa alarm takmışlar. Fuardaki broşüründe bu motor için max hız için 128 km/h ve gücü için de 13 beygir yazmışlar. Düpedüz külliyen yalan. Yine aynı stantta aynı motor için düzenlenmiş başka bir broşürde aynı motor için 10 bg ve max 85 km/h yazmışlar. Oradaki yetkiliye sordum nedir bu yaman çelişki hangisi doğru diye bana 128 km/h 13bg ın doğru olduğunu söyledi. Ya bunları denetleyen bir kuruluş yokmu? Amerikada böyle bişey yapsalar dava açar tonla tazminat kazanırsınız. O motor 128 km/h yaparsa ben de koşarak 90 yaparım.
    Neyse bir de madalyonun öteki yüzü var tabiyki. Bu ucuz malların olumlu tarafları da çok var. Yıllardır isim yapmış, tüketiciyi inek gibi sağan önemli markalar rekabet için fiyatlarını en azından belirli seviyelerde tutmak zorunda kaldılar inmeye de devam edecek. Ben AS150 T yi başıma gelebilecek olumsuzlukları göz ününde bulundurarak satın aldım ve yanılmadığımı gördüm. Egemotordan bir garanti belgesi alabilmek bile nasip olamadı yok elimizde kalmadı, kargoda, bitti vs. şeklinde oyalandım. Ama sanırım buradaki herkesin olduğu gibi benimde asyamotor alırken ana kriterim fiyatı oldu. Yoksa bir burgman ile T1 aynı fiyatta olsa kim gider asyamotor alır? bırak burgmanı titan ile T1 aynı fiyatta olsa herkes gider honda titan alır. Uzun lafın kısası olaylara biraz daha objektif bakmak, doğru değerlendirmeler yapmak lazım derim.

    Kalın saglicakla.

  10. #10
    rainmans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    YAMAHA MAJESTJ 400
    Arkadaşlar günaydın malum memuriyet durumlarından hafta sonu yoktum, güzel muhabbetler çıkarıp topiği uçurmuşsunuz. Tebrikler. Hafta sonu yapmış olduğum yakıt testinin sonuçlarışöyle;
    Benzini taşana kadar doldurup Km Sayacını sıfırladım. iki gün sonra tam 100 km ye geldiğinde benzincide idim. aldığı benzin tamı tamına 11,90 YTL yani yuvarlamayla 1 km başına 120 bin lira YAKIT SARFİYATI var.
    CGL 125 im 85 bin lira yakıyordu, cglnin 150 cc olduğunu varsaydığımızda bu tutar 100 bin liraya çıkar + rodajı tamamlanmış motor.
    Benim tahminin. (motorum 300 Km de) 1000 km yi geçince ve tüm ayarları emisyon rolanti gibi, bu sarfiyat ayarların iyi oluşuna göre 100 bin ile 110 bin lira arasında değişir. Bu da yakıt açısından çok iyi. Yani cgl nin şanzuman artısını saymazsak hemen hemen eşit gibi bir durum ortaya çıkıyor.
    İlk aksesuar olarak far içinde bulunan park lambalarını mavi lambaya çevirdim. Akşam karanlığında küçük ilçemizde parklarla dolaşıyorum çok şık bi görünüm oldu.
    Ayrıca yağ önerileri için mesaj yazan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Motorcu arkadaşlarımla yaptığım görüşme neticesinde Castrol 15x50 4T motor yağının ideal olacağını castrolün bu yağı 4 zamanlı bu tip düşük cc motorlar için ürettiğini tespit ettik servisimizde tamam kardeş iyi bi seçim dedi.
    ELMASDAĞ , yeni elcik ve aynalar gayet şık olmuş, yanlız motorun koltuk arkalığını nereden aldığını ve nasıl uydurduğunu merak ettim bilgi verirsen sevinirim. Hepinize iyi sürüşler

  11. #11
    CaBRioLeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R 1150 RT
    Arkadaşlar dün kilyos a gittim motoru park edip 4-5 saat kadar sonra döndüğümde hüsrana uğradım motor marş basmıyordu ayaktanda çalıştıramadım uzun süre uğraştıktan ve sağolsun çevredeki motorcuların çabası tam sonuçsuz kalmışken bir aygaz bayisindeki arkadaş sağolsun arka ve ön freni sonuna kadar aynı anda sıkarak marşa bastı ve çalıştı böle oluyormuş zaman zaman herkezin dikkatine sanırım bir problem var en kısa zamanda göstericem motoru ama bilginize bu türlü bir durumda kalırsanız aklınızda bulunsun

  12. #12
    cafein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DL 650 V-STROM
    Arkadaşlar bu akşam far lambalarını değiştirdim. Osramın cool blue larından taktım süper durdu. Ve harika ışık veriyor. Yanlız biraz aküyü denemem lazım bir aksilik çıkmaz ise size kesin kararımı bildireceğim.
    forrap,
    Ben switch i işlettim garanti belgesine, gerçekten önemli.
    Ayrıca bende bu teslimat konusunda bişiler söylemek istiyorum. Bende bayağı mücadele ettim teslim alırken. Burada peşin verilen paranın çok önemi var, ben listelerini kontrol ettiğimde teslim alacaklar arasında 48. sırada idim. Parayı verince bir anda ilk on a girdik . Diyeceğim şudur ki bu yaz sezonu bu arkadaşlar esen bu çin motoru rüzgarından sonuna kadar yaralanıp yelkenlerini doldurmak istiyeceklerdir. Bu yüzden bu adamlardan %100 servisi bu kışa kadar beklemeyin derim ben. Çünkü benim gördüğüm büyüdükleri halde servise yatırım yapmıyorlar bayiiler. Şu anda sadece satışa odaklanmış vaziyetteler. Bu yüzden bu adamlara gücümüzü hissettirelim diyorum, hemde bu site bence o zaman amacına tam anlamıyla ulaşmış olur.

  13. #13
    rainmans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    YAMAHA MAJESTJ 400
    Günaydın arkadaşlar. Dün mesaiden sonra servise gittim. Servis sahibi arkadaşım olur. Servis dediğimde küçük ilçemizde bi motor tamircisi. Motorun rolanti ve gaz yeme probleminden bahsettim kendisi alıp bi test sürüşü yaptı ve motoru beğenmedi oturup akşam vaktı söktük karbüratörü. Bi temiz lik ve ardından bazı ayarlar yapt, inanın bir motor ancak bu kadar keyifli çalışabilir. Hem çekiş hem sürat arttı. 85 i geçmiyodu motor 100 ü geçiyo şimdi. Ustanın demesine göre karbiratör üzerine takılıyor ve hiç ayar yapılmadan bizlere teslim ediliyormuş, ayrıca karbiratörlerin orjinal japon malı olduğunu, hondaların karbürotorlerinden olduğunu söyledi.
    Yine akünün su asit taliyesinin olduğu ama buraya bir hortumun takılmadığını gördük. Akünün + kutbunun yanında taliyesi var buradan taşma olduğunda direk akü yatağına gidecek asit koltuk altı parcasının değişmesine neden olacağından hemen 1 metre hortum alarak alta deldiğimiz bir delikle hortumu ayaklığa yakın bi yerden yere verdik. Ayrıca sallanan ve boşluğu olan aküyü sünger vasıtasıyla sararak ses ypmasını ve kıpırdamasını önledik.
    Küçük bi egzos modifiyesi ile motorun sesini tam anlamıyla dört zamanlı bir motor sesi gibi çıkmasını sağladık.

  14. #14
    cafein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DL 650 V-STROM
    Valla bugüne kadar edindiğim tecrubeye göre birazda bu iş şans meselesi. Benim aldığımda, aynı seriden alan herkesin benzin filtresinde sorun vardı, bende olmadı mesela. Motorda şu ana kadar ciddi olarak bozulan tek şey sinyal switch i . Onun haricindeki olaylar zaten kontrol edilmesi gereken şeylerdi, mesela tekrar vidaları baştan aşağı sıktırtmak, frenleri kontrol ettirmek gibi. Ayrıca toplama işininde ciddiyetini göz önünde bulundurmak gerekir burada savsaklanarak patetes gibi makina toplanırsa 50 değil 150 kerrede gidilir servise. Bugün gittiğim servisin patronu kendi itiraf etti biraz sıkıştırınca, bizde acemisiyiz yavaş yavaş öğreniyoruz diye Yani bu demektir ki hiçbir eğitim almamış ustalar Asya tarafından. Bu iş bu sistemle bukadar gider genede iyi kalkıyorlar altından.
    Birde 150T1 ciler için söylüyorum egzostan ses geliyor diye sakın kaynak felan yaptırmayın. Geçen hafta ses şikayeti ile gittiğimde, egzostan ses geliyor bunu kaynattır demişlerdi bende garantiden değiştirin o zaman dedim haftaya gelin demişlerdi yoğunuz şeklinde konuştular bende bugün bir hafta dolduğu için gittim . Usta patronla konuş o okeylerse sipariş verelim dedi bende okey konuşurum dedim ve adama bunun garantiden değişmesii gerektiğini söyledim. Bana idda ederek bu kadar kısa sürede egzosun bozulamıyacağını anlatmaya çalıştı. Herhangi bir kazaya maaruz kalmadığını anlattım, durup duruken olduğunu ve geçen hafta kendi ustasının bu arızadan bir kaç kişinin daha geldiğini söylediğini söyledim. Usta inkar etti tabiki hehehe, neyse uzatmıyayım patron ben parçayı yollarım yurt dışına egzosu değiştiririm dedi ama yurt dışı bunu kullanıcı hatası olarak yorumlarsa parasını alırım dedi. Bende sen hele yolla onlar kapsam dışı tutarsa bizde ona göre savunmamızı yaparız ilgili merciiler aracılığı ile dedim. Velhasılı kelam iş döndü dolaştı bu sesin egzostan olamıyacağına geldi ve ne gariptir ki bu teşhisi sanki ben koymuşumda haybeden de egzosu değiştirecekmişim az kalsın muamelesi görüyorum adamlardan. En sonunda dayanamadım geçen hafta bu teşhisi siz koydunuz ve egzos için bu hafta gelmemi söylediniz şimdi de bana saçma sapan bir savunma yapıyorsun usta olan sizsiniz ben değilim ki??? Sen bu ses aynaın vidasından geliyo desen ve tamir etsen ben anlamam ,yani neticeye bakarım. Ve gerçekten de ses arka lastikteki fren teşkilatının merkezinden geliyordu dağıtıp sıkıştırdılar olay bitti.
    Sabah sabah ne yazdım yaw Sizinde başınıza gelebilir dikkatli olun. Ha unutmadan siteden ve haber teşkilatımızdan bahsettim başta pek kazımadı arkadan ruhsatı sahibine veripte motorunu bulamadığınız arkadaş bugün geldi mi dedim çok şaşırdı sen nereden biliyorsun dedi. Bende siteden tekrar bahsettim bu sefer can kulağı ile dinledi. Dedim ki zannetmeyin yaptıklarınız burada kalıyor aksine akşam olduğu zaman herkes bilgilerini paylaşıyor bu yüzden ayağınzı denk alın eğer uzun vadede bu işi devam ettirmek istiyorsanız.

  15. #15
    guveli28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    honda sw400
    cafein, çok yaşa kardeşim. servise söylediklerin ve yaptığın uyarı için çoookk sağol.

    benim motorun yakıt tüketimi ile ilgili bazı bilgiler,

    0-200 km arasında 100 km de ortalama 3.5 litre yaktı.
    200-300 km arasında 100 km de ortalama 3.1 litre yaktı.

    şuan 325 km deyim. bakalım 1000 km bitinde yakıt ne duruma düşücek.

    Not: 200-300 km arasının yaparken motorda 2 kişiydik, yolun yarısında trafik dur kalk şeklindeydi , diğer yarısındada ortalama 50 km/h ile gittik.

    ÖNEMLİ HATIRLATMA:
    MOTORUNUZDA MEYDANA GELEN SİZİ HOŞNUT ETMEYEN HERŞEYİ MAİL İLE ASYA MOTORA LÜTFEN BİLDİRİN( BUNU EGE MOTOR DEDİ )
    BİZLERDEN GELEN ŞİKAYETLER NETİCESİNDE FABRİKA İLE GÖRÜŞÜP SORUNLARIMIZA DAHA KISA SÜREDE ÇÖZÜM ÜRETİLEBİLECEĞİ SÖYLENDİ.
    renault sport

  16. #16
    rainmans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    YAMAHA MAJESTJ 400
    Yaklaşık onbeş gündür AS 150 T1 kullanıyorum. Motordan genel olarak memnunun. Ancak servislerinizin genel olarak bir kurs vs ye tabi tutulmadığını ve bu motorlar hakkında bir bilgilerinin olduğunu düşünmüyorum. Motorunuzun reklamı yapılırken alarm ve uzaktan kumanda takılabileceği söylendiği halde servis tarafından montaj yapılmak üzere söküldüğünde; haojinlerde olan bu çıkışın bu motorda olmadığı görüldü ve motor tekrar toplandı. Dolayısıyla bunun servis elemanlarının bilgisizliğinden kaynaklandığını düşünüyorum.
    Türkiye nin hemen her yerinden bu ürünlerinizin kullanıcılarıyla www.motosiklet.net sitesinin forumunda birleşiyoruz ve görüş alış verişinde bulunuyoruz genel olarak motorlarımızdan memnum olduğumuz kadar ufak tefek sorunlarla karşılaştığımızda muhatap bulmakta zorluk çekiyoruz. Sizlerinde bu forumları takip etmenizi öneririm ki sorunları tüketicinin ağzından direkt öğrenmeniz firmanız açışından da faydalı olacaktır diye düşünüyorum.
    Ayrıca garanti kapsamında olan aksamlarında geniş bi açıklamayla bayilere bildirilmesi iyi olacaktır. Zira aldığım motorun ikinci gününde far ampulü patladı ama garanti kapsamında olmayacağını söylediler ve piyasada 4 YTL ye satılan 35 Watt ampulü 6 YTL ye sattılar. İşin ilginç tarafı bu ampullerin orjinalinin 18 Watt olduğu halde 35 Watt bi ampul takarak motorun dinamo ve aküsüne zarar vermeyi göze alabiliyor bence bu olay çok manidardır.
    Sonuç olarak Çinden ithal ettiğiniz bu ürünlerin garanti durumlarını firmanızca tekrar gözden geçirilerek bayilerinize bilgi vermeniz, daha sonra 4077 Sayılı Yasaya göre Tüketici Mahkemeleriyle olan muhataplığınızın oranında belirleyici olacaktır diye düşünüyorum.
    Sn olarak da sitenizin biraz daha geliştirilerek güncellenmesi görüşündeyim. Belki de bir TÜKETİCİ KÖŞESİ FORUMU da açacak olursanız sitenizin ziyaret edilme oranı daha da artacaktır.
    Saygılarımla dikkatinize sunuyorum.
    TURGAY İNAN



    i: i: i: i: i: i:
    arkadaşlar ASYA MOTOR yetkillerine gönderdiğm Mailin Tam Metnidir.

    Ya kardeşler şunu söylemeden geçemeyeceğim Motora 750 grz yağ koyuyolar. kalan yağı bırakmayın nemelazım motor yağ eksiltirse tamamlamak için bi daha yağ almanız gerekebilir.
    Ayrıca km yapan arkadaşlar yağ eksiltme konusunda bilgi verirlerse iyi olur ben daha 500 deyim bi tespit yapamadım ama bi forumna ZAT 150 MONDİALE ilk 200 km de 250 gr yağ tamamlamışlar motor yağ yakıyo olabilir. İnşallah bizim makinede böyle bi problem yoktur. Ama ZAT larda zannediyorum yağ yakma varmış. BİLGİM DAHİLİNDE DEĞİL DUYUMDUR.

  17. #17

    Üyelik
    19 Mart 2005
    castrol 4 t iyi bir yağ ve moto siklet yağı ama bu yağın en önemli özelliği yüksek devirlerde köpüklenme yapmaması yani fitesli motorlar için çok ideal costrol magnatek burda kanunilere kullanıyolar baya iyi ama dediğiniz gibi castrol 4 te kullanmak daha iyi olabilir ama her yerde bulunmuyor malesef. mesela ben burda bulamadım

  18. #18
    guveli28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    honda sw400
    yogi,
    hoşgeldin

    elmasdağ
    gözünüz aydın kardeşim.

    yaklaşık 1 saat önce sultanahmette tranvay yolunda 10 km/h da giderken, gazı bıraktım rolantide motor akıyor, pat stop etti. marşa bastım çalışmadı. 1 dakika bekledim(ne olabilir diye düşünüyorum) . marşa bi daha bastım. yine almadı. marşa 3 snyeden fazla basmıyorum.(kullanma klavuzunda yazıyor)
    hemen peşinden bi daha bastım, hafif gaz verdim, baktım bi hareketleneme var, gazı kapattım çalıştı makina, hafif bi duman yaptı. düzeldi.
    benzini ilk 2 sefer bp den almıştım. bu defa başka yerden aldım, pis bi benzin zannedersem.


    topcase takan arkadaşların dikkatine.
    arka tablanın bağlantı civataları inanılmaz kalitesiz. topcase aşağı yukarı zıplarken vida yalama olmuş. düşün yuvanın içinde aşagı yukarı oynaya oynaya dişleri gitmiş. allahtan topcase i düşürmedim. yaklaşık 2 gündür tek bağlantı vidası ile dolasıyomuşum. neyse yarın kaliteli 2 vida alıp değiştiricem. ayrıca amortisörlerin bağlantı vidalarımdan topcase nin altına bi destek demiri yaptırıcam ama bu biraz daha bekleyebilir.


    arka amortisörlerin, tek kişi kullanımdaki sertliğini herkez biliyor.
    (benimki 2 kişi binince çok daha rahat.)
    1000 km ye kadar bekliycem yumuşamazsa nam amortisörde ufak bi ayar yaptırıcam.

    bide bugün lastik havalarını kontrol ettim, ön 28 arka 30 bastım(maslak servis dedi) yoldaki her çukur bi tarafıma batıyo şuan. yarın gündüz lastiklerin üzerini okuyucam. belki hava ayarı lastiğin üzerinde yazıyordur. siz kaç hava basıyorsunuz.?

    ARKADAŞLAR KM TELİNİ DEĞİŞTİRİRKEN ÖN TABLANIN ORALARI KOMPLE SÖKÜYORLAR. TOPLARKEN ÇOK DİKKAT EDİN. PLASTİK KALİTESİ ZATEN ORTADA. TIRNAKLAR ÇABUK KIRILABİLİYOR. SONRA KIRILAN TIRNAKLAR SİZE ROLANTİDE İĞRENÇ PLASTİK SESLERİ OLARAK GERİ DÖNÜYOR.

    ne nankör kullanıcıymışım be, motorun hep kötü yanlarını yazdım
    renault sport

  19. #19

    Üyelik
    08 Haziran 2005
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    v3 olacak...
    150 T cilere birkaç not:

    Bilgiler, 3000 km yi geçen bir motor tamircisi arkadaştan; (HARPUT 140 Victory i sattı bunu aldı, uzun yıllar büyük motor kullandı)

    Süspansiyonu, zamanla yumuşuyor, diğer 150 lere göre en sorunsuzu imiş: benzin, diğer 150 lerde, direkt karbüratöre gidiyormuş, bunda ise otomobillerdeki gibi bir benzin otomatiği ile basıyormuş. Çok yakma ve ani kalkışta boğulmada bu önemli imiş. ayar çekince sorun kalmamış.
    Bir çin malı klasiği olan vida civata gevşeme defalarca olmuş özellikle fren diski yolda bırakayazmış. (öneri bunları kullanan mulaka basit bir tamir çantası taşımalı ve birkaç ay GESTAY - 2B formülünü sabırla uygulamalı. )

    Son olarak, egzost patlamış ( ne demekse) , sebebini kendinde buluyor ve aşırı yüklemeye bağlıyor. Garantiden değiştirmişler.

    Haftada bir Manisa - Kuşadası yapıyormuş.

    İyilere gelince; keyifli bir sürüş, yeterli süspansiyon, havalı görüntü...

    Öte yandan ZAT mı 150 T mi diye gezinirken, SYM isimli su soğutmalı bir afet gördüm. 200 cc , 15 hp, 16 ve 12 lastikli 2 modeli var. 4500 YTL ve 5000 YTL . Taywan malı. Suzuki taklidi imiş. Fiayat biraz daha makul olsa, 16" lastikli olanı alıp gelecektim. adres: motana.com.tr

    şimdilik hoşçakalın...

  20. #20

    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    AS 150 T
    Tarafımdan silinmiştir.
    Reklamlar  

1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler