Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9341

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    başkentin_asi_pilotu,
    acıklamaların icin teşekkür ederim.
    senin soruna gelirsek Honda bayiliginden kitapcık istemeyi denedin mi?? benim bi arkadasım sonradan kitapcık almıstı bayilikten.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9342
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    evet max hız 120 dir zorlarsan az daha geçer ama modifiyesiz modifiyelisini bilemem
    facebook.com/kaskafa

  3. #9343

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    Alıntı s3ns4t10n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başkentin_asi_pilotu,
    acıklamaların icin teşekkür ederim.
    senin soruna gelirsek Honda bayiliginden kitapcık istemeyi denedin mi?? benim bi arkadasım sonradan kitapcık almıstı bayilikten.
    ESTAFURULLAH HOCAM YARDIMCI OLABİLECEĞİMİZ BİŞEY OLURSA ÇEKİNME SOR.

    BABA TÜRKİYEDEKİ BÜTÜN SERVİSLERİNİ ARADIM VERMİYO... MÜŞTERİ HİZMETLERİ VERMİYO. KİTAPÇIK YOK... DELİRECEM ANKARADAN BİRİSİ OLSA ONDAN Bİ ÖDÜNÇ ALABİLSEM EN AZINDAN Bİ FOTOKOPİ ALACAM AMA YOK....


    BURADAN ANKARADAKİ ARKADAŞLARA SESLENİYORUM.. ELİNDE KİTAPÇIK OLAN VARSA HAYRINA 10 DAKİKA Bİ VERİVERSİN FOTOKOPİ ÇEKTİRİYİM ÇOK ZOR DURUMDAYIM MOTORCU GARDAŞLAR
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]

  4. #9344
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet max hız 120 dir zorlarsan az daha geçer ama modifiyesiz modifiyelisini bilemem
    bilmedıgımız seyler hakkında yorum yapmayalım lutfen yuan kuba 150-23, kanunı racer 200 le zaten admalar 120km yapıyor, cbr ıle bu motorları aynı kefeyemı koyuyosun

    Alıntı GeCe__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkıma gene sordum duz yolda 155 yokus assagada 165 basıyormus hemde 2 kısı motorda ahanda o hadı iyi seyırler





    bu cbr 150 heralde aynalar ön kafada bıde yandan gorunus bıraz farklı egsozda modıfıyelı 2 kıısı 165 bıraz fazla olmus ama 140 yapar bence

  5. #9345
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    duz yolda max hız 120 belkı 130dur bu degısmez buyuk ıhtımal
    cın malı motorların ya gostergesı yannıstır zaten gece arkadasımız kendısı soledı
    dolayısıyla ozetlersek
    stabıl max hız 120 belkı 130

    bu arada yukardakı motorda egsoz modıfıyesı var aynalar degısık ve bıde stıckerlar farklı onun dısında cbr 125
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  6. #9346
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    güzel kardeşlerım benım kımseye yalanım yok bakın kendı 10 senelık arkıma bıle pek fazla ınanmadım ama gel görkı adam doğru söyluyormus bakın sıze ne dıyorum kopru yoluna cıktık ben anında 125 gordum yattım bu baktım crb125 taa ılerde 150 vurmus duz yol ! ınanmıyan varsa gelsın aksam göruselım hem tanısmıs oluruz uyarmı?

  7. #9347
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı ErTech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar rodajı iyi yapılmış bakımlı bir cbr125 160 görebilir, ancak yol koşulları buna müsade etmesi gerekir. (rüzgar durumu, yol durumu, sürücü ağırlığı, kullanım stili gibi)

    Ben standart bir CBR 125 ile (hatta 120 lik duro lastik) hafif rampada 155'i gördüm (arkamda notebook çantam, kıyafetlerim ile birlikte yaklaşık 80-85 kg. geliyordum)

    Bursaya giderken yine bu sürate ulaştım ve Akın beni geçti... Yani 160'ı gördüğüne inanıyorum.

    Ne biri benim adımı mı söledi Oğlum motorun bir artısı yok ben vardım üstünde ondandır Şoför şoför olmalı geççem desin yeterki...Arkadaslar şahitler huzurunda motorumun ne kadar yaptığı bellidir
    AKIN FİDAN

  8. #9348
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    Alıntı praetorian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada yukardakı motorda egsoz modıfıyesı var aynalar degısık ve bıde stıckerlar farklı onun dısında cbr 125
    bence cbr 150 bu yandan bakınca kafası bi farklı duruo cbr 125e benzemıo :S

  9. #9349
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Allah aşkına yapmayın yahu cbr125 işte kabak gibi ortada ya.Uydurmayın yok 150 yok başka bişe..aynalar kafaya alınmış.Yan grenaj boyanmış bi de kuyruk kesilmiş.Budur yane...Egsoz bi de modifiye edilmiş.Ses nasıldır bilemem....
    AKIN FİDAN

  10. #9350

    Üyelik
    14 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 125R '07
    Alıntı başkentin_asi_pilotu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım ilk olarak geçmiş olsun demeyi unutmuşm. geçmiş olsun grenaj eğer parçalar varsa tamir olur kafana takma yan sanayisini çok aradım fakat bulamadım. sinyalleride ara sor eğer dediği gibi bir fiyatsa gerek yok 15-20 ytl ye görnüşü daha güzel sinyaller var onlardan tak derim.

    devir meselesine gelince. en ideali 4000-6000 arkadaşımızın bahsettiği kullanış tarzıda doğrudur. ancak bu genelde yüksek performans kullanışı için geçerlidir. yani senin amacın yakıt tasarrufu ise dediğim şekil en ideali ama yok performans dersen redline denilen yani devir saatinin kırmızı bölümüne yaklaşana kadar çıkabilirsin bunda pistonlara falan bişey olmaz ama motor ömrünü daha erken tamamlar jikleye gelince;


    resimde gidona bağlı bi sağda bi solda civata var büyük soldakinin üstünde siyah beyaz amblemli ufak bi parça var o jikle...
    Çok teşekkürler yardımların için.İlgilenen herkese ayrıca teşekkürler.

    Ben binemesem de(1.95 boy malum tekerlekli elektrik direği görünümü) güzel motor kabul etmek gerek.

    Herkese kazasız sürüşler,saygılar.
    Esir iken mümkün müdür ibadet,yatıp kalkıp Atatürk'e dua et..Senin gibi dürzülerin yüzünden,dininden de soğuyacak bu millet.İşgaldeki hali sakın unutma,Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.sen anandan yine çıkardın ama,baban kimdi bilemezdin .erefsiz.

  11. #9351

    Üyelik
    22 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul-Avcılar
    Motosikleti
    honda cbr125 repsol
    Alıntı GeCe__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel kardeşlerım benım kımseye yalanım yok bakın kendı 10 senelık arkıma bıle pek fazla ınanmadım ama gel görkı adam doğru söyluyormus bakın sıze ne dıyorum kopru yoluna cıktık ben anında 125 gordum yattım bu baktım crb125 taa ılerde 150 vurmus duz yol ! ınanmıyan varsa gelsın aksam göruselım hem tanısmıs oluruz uyarmı?
    hocam bu konu onceden cok tartısıldı 120 150-160km ortalama herkez bu motorun (standart lastikler) 150km gorduunu kabul etmiştir herhalde.ama o koca lastiklerle 160-165km hız imkansız.motor 11500 devire geldiinde zaten hız gaz kesiyor ben sizi suclamıyorum sizin km yanlıs gosteriyor olabilir.bizim motorlardada % bilmem kac unuttum şimdi bi hata payı var.

    baskentin asi pilotu hocam motoru cok düşük devirlerde kullanıyosun sanki motor 10,000 devirde bütün beygirleriyle kosmaya baslıyor zaten .fabrika standartları bunlar hadi 8000 anlıyorum ama 6000 de vites değiştirirsen motoru sağırlastırırsın.ben 1000-8000 arası vites değiştiriyorum 250km rahat gidiyorum ve azda olsa (nekadar bilmiyorum) depomda benzin kalıyor korkudan yolda kalırım diye sonuna kadar bitiremedim benzini.

  12. #9352
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egsoz bi de modifiye edilmiş.Ses nasıldır bilemem....
    o ses varya o ses ) bızım ötekı arkı er6 f bıle gaza getırıp kalkısta teker yaptırtdı cok dehset bı ses var mıllet one fln oluyor ama görunce cbr125 fln

    abi adamın motoru gıdıyor ıste kımse ınanmamazlık yapmasın ben canlı sahıdım

  13. #9353
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    ya anlamadıgım su hyosung250gtr 250cc youtubede en son 175-180 yapıyo ama cbr125 nasıl 165 yapıyor ya yapar ama biraz sacma gibi ama bu motoru kotulediğimi dusunmeyin bende bu motora aşığım eger 165 değil 150 yapacagına kesin garanti verseler yaza kesin aldırırım ama sunuda soyleyeyım normal bir cbr zealsun 200gs yi gecer
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  14. #9354

    Üyelik
    13 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 125
    Alıntı fatihsevim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya anlamadıgım su hyosung250gtr 250cc youtubede en son 175-180 yapıyo ama cbr125 nasıl 165 yapıyor ya yapar ama biraz sacma gibi ama bu motoru kotulediğimi dusunmeyin bende bu motora aşığım eger 165 değil 150 yapacagına kesin garanti verseler yaza kesin aldırırım ama sunuda soyleyeyım normal bir cbr zealsun 200gs yi gecer
    Son hız sadece cc'ye mi bağlıdır ki? Demek ki diğer yönlerden çok daha üstün bir motor ki, cc'si düşük olmasına rağmen nerdeyse kafa kafaya son hıza sahip.
    Size yapılmasını istemediğiniz şeyi başkalarına yapın...çok zevkli oluyor :P

  15. #9355

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    Alıntı spawnem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bu konu onceden cok tartısıldı 120 150-160km ortalama herkez bu motorun (standart lastikler) 150km gorduunu kabul etmiştir herhalde.ama o koca lastiklerle 160-165km hız imkansız.motor 11500 devire geldiinde zaten hız gaz kesiyor ben sizi suclamıyorum sizin km yanlıs gosteriyor olabilir.bizim motorlardada % bilmem kac unuttum şimdi bi hata payı var.

    baskentin asi pilotu hocam motoru cok düşük devirlerde kullanıyosun sanki motor 10,000 devirde bütün beygirleriyle kosmaya baslıyor zaten .fabrika standartları bunlar hadi 8000 anlıyorum ama 6000 de vites değiştirirsen motoru sağırlastırırsın.ben 1000-8000 arası vites değiştiriyorum 250km rahat gidiyorum ve azda olsa (nekadar bilmiyorum) depomda benzin kalıyor korkudan yolda kalırım diye sonuna kadar bitiremedim benzini.
    baba merak etme motoru sağırlaştırıcakj kadarda memur sürüşü yapmıyoruz tabi arada bir redline ıda gösterdiğimiz oluyor.. doğru diyosun en yüksek motor gücünü 10.000 devirde veriyor ancak dedğim gibi bana motor gücünden yakıt ekonomisi önemli... mesela inanmıyacaksınız belki ama geçen gün karbüratörü teizledim hava filtresini temizledim işte ufak tefek ıvır zıvır zincir ayarını yaptım ve ankara trafğinde en son kaç yaktırırım diye başladım turlamaya... ve sonuca inanamazsın... 95 bin civarı bi değer elde ettim belki sizlerin motoru daha az yakıyo olabilir ama benim motorumda üstelik arka 130 luk ön 100 lük lastik te var...

    yani dediğim gibi biraz mesleğimizn de verdiği tecrübeyle çok ölçüm yaptım bu motor üstüne... vitesi 7000 de değiştim 8000 de değiştim 5000 de değiştim kullandım ama en verimli yakıt tüketimini 4000-6000 devirler arasında yakaladım düz yolda


    bambu

    ya hoca yinemi çıktın karşıma? valla fizik profumusun ingilazca hocasımısın belli değil he?

    ilk önce güzel soru sormuşsun son hız cc yemi bağlıdır diye bunun cevabı hem evet hem hayır....

    taşıt motorları tasarlanırken kullanım alanına göre ayarlanır. yani mesela honda cbr nin motor hacmi 124 cc ve ürettiği güç 10 bg. bu motorun şanzıman ve dişli oranları ne kaldırmaya göre tasarlanmış? kendi kasasını ve iki yetişkini... ha tabi hızıda ona göre az olacaktır... ha fazla motor hacmi her zaman fazla hızda değildir.. öyle düşünürsen otomobil motorları ortalama 1600 cc dersin 220 km hızı görür otobüs motorları 11.000 cc dir 140-150 tıkanır...

    kısacası motorun kullanım yerine ve şekline göre motor hacmi belirlenir. fizikçisin benden iyi bilrsin. ağır yük koşullarında çalışacak motorlar için beygir gücünden çok tork istenir devirleri düşüktür. motosiklet otomobil gibi hafif yükte çalışan mtorlardanda torkan ziyade beygir gücü istenir devirleri yüksektir...

    beygir gücüde nasıl arırılır?

    -ya silindir hacmi büyülterek
    -yada silindire her zaman daha fazla hava yakıt karışımı alınarak (turbo supercharcer..vs sistemler gibi)
    -birim zamanda daha fazla iş zamanı elde edilerek (motor devrinin yüksek olması gibi düşün)

    ve daha bir çok güç alınabilecek durumlar ancak üç ana başlığı budur.
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]

  16. #9356

    Üyelik
    13 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 125
    Sen benim karşıma dikiliyosun Heh ben de tam onu düşünüyodum, otomobillerle motosikletlerin motor hacmini kıyasladığında, son hız konusunda tek etkenin cc olmadığı anlaşılıyor zaten çok açık. Sağol verdiğin bilgiler için. Bi de İngilizce'yi öğrensen
    Size yapılmasını istemediğiniz şeyi başkalarına yapın...çok zevkli oluyor :P

  17. #9357

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    Alıntı bambu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen benim karşıma dikiliyosun Heh ben de tam onu düşünüyodum, otomobillerle motosikletlerin motor hacmini kıyasladığında, son hız konusunda tek etkenin cc olmadığı anlaşılıyor zaten çok açık. Sağol verdiğin bilgiler için. Bi de İngilizce'yi öğrensen
    benmi karşına dikiliyorum. arkadaş beni çekemeyip cbr 125 alan sen üye olduğum siteye üye olan sen her yazı yazdığım konuya yazı yazan sen asl sen karşımdasın beaa


    bular işin esprisi tabi alınma hocam. yani basitce öylede düşünebiliriz. kawasaki zzr 1100 ler 1100 cc beygir güçleri sanırım 170 in üstüydü yanlış hatırlamıyosam ve son hızları 340 km üstü. 1200 cc lik bir fiat albea en yüksek motor güçlü versiyonu 80 bg ve çıktığı son hız 200 km... yani iş motor hacmiyle direk orantılı değil..
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]

  18. #9358
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Şunun kısa yolu ağırlık başına düşen beygir gücü desek hp/kg

    Mesela R1 , CBR 1000RR gibi motorlarda hp/kg oranı neredeyse 1. CBR 125'de ise bu oran ~0.11.

    Ağır araçları hareket ettirmek için de tabi ki yüksek tork üretmesi gerekir motorun.Mesela eski turbolu F1 motorları 1300-1400 hp gibi değerlere ulaşabiliyorlardı, bugünün bir lokomotifi de o civarda hp'ye sahip.Ama F1 motorunu lokomotife taksak çekebilir mi? Çekemez çünkü lokomotif çok ağır, yerinden oynatamaz o kadar torku yok
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  19. #9359

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şunun kısa yolu ağırlık başına düşen beygir gücü desek hp/kg
    de diyebiliriz.. ama bu motor işi öyle karışkk hesapki şimdi yazmaya kalksam baya bir uzun sürer... artı kg başına hp motosiklet ölçüm birimi heralde biz otomobilde ton başına hp ve nm yazarızda ama çok merak ediyorsanız akşam üstü yazabilirim.
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]

  20. #9360
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    Alıntı fatihsevim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama sunuda soyleyeyım normal bir cbr zealsun 200gs yi gecer

    vala kusura bakma polemık yaratmak gıbı olmasın ama kendı kullanıcın bıle zealsunun daha atak serı oldugunu söyluyor onuda gec kaç kısının kalktıgını ve zealsunun yedıgını bılıyorum.hee benım arkımın cbr125 ni gecemıyorum ona bırsey dıyemem arada kılo farkı var belkı benden daha hafif bırı bınse bılemem neler olur.söylede bır durum var bızımkı 170 kılo 15 bg sızınkı 115 kılo sanırım 12-13 bg bunuda göz ardı etmıyelım benım arkım 70-75 kılo 1.60 boyunda ben 87 kılo 1.80 boyunda matematıgını siz yapın ıste.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler