SORDUM MİŞLEN 2013 46. HAFTA ÜRETİM. MİŞLEN ALDIM LASTİK 1 GÜNDE GELDİ.
SORDUM MİŞLEN 2013 46. HAFTA ÜRETİM. MİŞLEN ALDIM LASTİK 1 GÜNDE GELDİ.
ok. bilgi için sağol.hayırlı olsun yeni lastiklerin, kazasız kullanırsın inş..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------
bu da benim motor,
http://i.hizliresim.com/eNMN6P.jpg
beyaz olan arkadaşın cbr250
http://i.hizliresim.com/Kq7p9D.jpg
ilk defa resim ekliyorum. umarım olur..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
http://hizliresim.com/Kq7p9D
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------
beceremedim, kusura bakmayın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------
Merhaba arkadaşlar bende 1 haftalık cbr 125r sahibiyim 2013 model beyaz 8400 de canavarım ilk kez motor kullanıyorum zorluk çekmedim ancak U dönüşü yaparken sanırım bende skıntı var 2 arabanın rahatca yan yana geçebilecegi bir yolda dönüş yapamıyorum motoru cevirip geri gelip kamyon gibi anca o sekılde donebılıyorum Racing olduğu içinmidir tam yatmadığım içinmidir anlayamadım öğreticek kimsede yok :D
Yavas U donusu:
Once donecegin yone bak. Yarim debriyaj hafif gas ve arka fren yardimi ile hizini ayagini yere koymayacak kadar ayarla , gidonu donecegin yone cevir vucut agirligini hafifce donecegin yonun aksi istikametine ver. Zamanla kendiliginden otomatik yapmaya baslayacaksin. Selamlar.
Herkese iyi günler bende 2013 model 1500 km de cbr 125 alarak aranıza katıldım. 1 senedir bu günü bekliyodum ve sonunda hayalime kavuştum ilkkez motor sürmeme rağmen çokta zor gelmedi şu an için trazfiğe çıkmadan pratik yapıyorum. Size bir kaç sorum olucaktı öncelikle kaç bin devirde sürmem laızm kaç bin devirde vites atmak lazım ekonomik ve en rahat surus için. Bunların dısında motoru aldığım kişi sağolsun kaskıda hediye etti (mhr marka) ancak ben yinede yeni bir kask daha alıcam bu kaskıda artçı kaskı yapıcam venom marka bir kask beğendim nasıldır bilirmisiniz yeterli korumayı sağlarmı ?
1.2.vites 4000-6000 devir. üstü vitesler için 6000-8000 devir arasında vites değiştir. bu şekilde motor yorulmaz. o motora biişey olmaz sen düşmede. frenlemeyi çok iyi öğren şehir içinde çok ama çok dikkatli ol korumaların tam olsun görünebilir kıyafet giy. mümkünse en azından ön lastiği değiştir. hadi hayırlı olsun.
Peki ya sureli 1. Vitesten 2. Vitese atarken hep 9000 devirde atarsam ne olur???
Motoru asiri bagirttirirsin ayrica birinci viteste surmek hic rahat degildir ikinci ve ucuncuye cabuk gecersen rahatlarsin ucuncu vitesin gaz tepkisi 1 ve 2 inci vitese gore daha azdir.
şimdi ben şunu söyliyim 1hafta boyunca birinci viteste 9 bin devirde sürdüm ve dün her dur kalkta vitesi ikinciye alırken sürekli boşa çıktı ve çoğu zaman üçüncü viteste motor boğulma yani redlaynolma yaşadı yani viteste bir Problem olabilir gibime geliyor peki sizce ne olabilir
Degistirdim sunu demeye calisiyorum. 9 bin devirde vites degistirdim hep acemilik var bende. Veya 3.vitese gelsemde motor kendini redline alip birakiyor.daha dun ogrendim 5-6 arasi kalkmam gerektigini demekki yanlis kalkiyomusuz iste. Sunu demeye calisiyorum. 9da vites attim hep. Dunden beri bu arizayi verdi.bu arada sertce 2. Vitese atiyorum zaten kendi kendine bosa aliyo boguluyo sonra bir daha vites yukari aliyorum duzeliyor. Veya kalktim diyelim bu sefer 3. Vitesde boguyor kendine kendine duzeliyor bir sorun var ama cozemedim :(
1.viteste 9 bin devirde 1 hafta ne yaptın sen. 1. vitesi sadece kalkmak için kullan 2. viteste bile 9 bin devir kullanma.
Diyorimki bi bok yedik herhangi bi ariza olmusmudur???
Problemini tam anlayamadim yada yarim anladim , simdi birde kalktin 9000 binde ikiye atiyon zannedersem sonra yine 9000 binde 3e atiyon. Sonra ne oluyo devir redline geliyor diyosun sonra duruyo mu motor? Yoksa devir kesiciyemi geliyor. Zaten ikiden uce 9000 binde atiyosan devir ucuncu viteste 8000 e felan duser ee birazda gazi fazla veriyosan cabucak devir kesiciye girebilirsin. Ayrica bir tavsiye benden motorunun sesini dinle o sana soyler zaten ne zaman vites degistirmeni istedigini. Devire bakma dikkatini yola ver ve motoru dinle gostergeye bakma. Cok endiseleniyorsan ariza konusunda servise danis derim icini rahatlatirlar.
iyi akşamlar arkadaşlar acıl bir sorum olucak 2. el 2013 aracı alalı daha 1 hafta oldu notorden aldığım kağıdı tescil şubeye goturdum bana ruhsat verdiler ancak yanında muayene kağıdı die bi zırıltı daha var o yok sadece tek kağıt olarak ruhsat var arkdasım bugun dedı muayenesi ne zamana kadar die sorunca aklıma geldi bu kağıdı trafik tescil mi vericekti bana satan arkdaşmı vericekti yardımcı oılursanız cok sevınırım.
Yanlış olmasın ama onu trafik vermesi lazım ondada senin ismin felan yazıyo eski sahibi vermiş olsa senin adın yazmamış olur trafiğe sen bi sor
Senin adin yazmayan ama trafik belgesi olmasi lazim ruhsat degil. Trafik belgesi o kagitta motorun tum bilgileri yazar sen aldigin adama sor onda mutlaka olmasi lazim.bu arada benim agriza halledildi
hayır yazmaz çünkü trafik belgesinde sadece aracın bilgileri yazar.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)