Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #34161
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de 2012 model var. Şahsen benim ybr iyi gidiyor. Mondiali, cbf'i her türlü tokatlıyorum. Çok ciddiyim uzun yolda denediğim oldu ona dayanarak söylüyorum. Bundan sonra 600 ve üzeri bir motosiklet almadığım sürece servise götürmeyi düşünmüyorum. Yazık günah o kadar paraya. 150 lira az bir para değil. 150 liraya 3 kere bakım yapılır 125-150cc motorlara.
    Benim ybr de iyi gidiyordu yani ybr kadar gidiyordu fakat mh125 driftleri falan asla ne kalkışta nede son hızda hiçbir ybr ( orjinal, oynanmamış ) geçemez. Hadi onu geçtim sonuçta yarış için almıyoruz fakat kullanımdada hissettiriyor. Tabi eğer drift, 150 mc, tvs apache yada cbr 125 kullanmadıysan öyle düşünmekte haklısın
    Son olarak sattığım ybrnin hiçbir problemi yoktu rodajını en iyi şekilde yapmıştım. Benim demek istediğim; ne yaparsan yap sonuçta 9.8 ( 10 bile değil ) beygirlik motor performans olarak hakikaten rakiplerinin gerisinde kalıyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #34162
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim ybr de iyi gidiyordu yani ybr kadar gidiyordu fakat mh125 driftleri falan asla ne kalkışta nede son hızda hiçbir ybr ( orjinal, oynanmamış ) geçemez. Hadi onu geçtim sonuçta yarış için almıyoruz fakat kullanımdada hissettiriyor. Tabi eğer drift, 150 mc, tvs apache yada cbr 125 kullanmadıysan öyle düşünmekte haklısın
    Son olarak sattığım ybrnin hiçbir problemi yoktu rodajını en iyi şekilde yapmıştım. Benim demek istediğim; ne yaparsan yap sonuçta 9.8 ( 10 bile değil ) beygirlik motor performans olarak hakikaten rakiplerinin gerisinde kalıyor.

    Dostum yanlış anlama ama bu iş birazda motosiklette ne kadar plot olduğuna bağlı. 600cc motorda 1000cc'yi delip geçenini çok gördüm ben İmzama bakabilirsin bende de 2011 ybr vardı. 3. viteste 85, 4 viteste 110 5'te 135 yapıyordu. 2012 model olan henüz 3.500 km'de daha rodaj aşamasında fazla sıkıştırmıyorum motoru. Kendi memleketim Edirne ve kırsal kesimde mondial türü motor çok. 2011 model ybr'mle yolda oyun oynayamayacağım 125-150cc bir mondial üretilmedi hala Mondial 145 yapıyorsa bir şey diyemem

    Bu arada mesleğim gereği motor üzerine okuyorum. Sizin o 1.000 km'de biter dediğiniz rodaj 5.000 km gibi daha yeni yeni bitmiş oluyor. Yanlış anlama olmaz umarım, çok bilmiş gibi konuşmaya gelmedim. Sadece bir yanlışı düzeltmeye çalışıyorum.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  3. #34163

    Üyelik
    26 Mart 2012
    Motosikleti
    CB650F
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum yanlış anlama ama bu iş birazda motosiklette ne kadar plot olduğuna bağlı. 600cc motorda 1000cc'yi delip geçenini çok gördüm ben İmzama bakabilirsin bende de 2011 ybr vardı. 3. viteste 85, 4 viteste 110 5'te 135 yapıyordu. 2012 model olan henüz 3.500 km'de daha rodaj aşamasında fazla sıkıştırmıyorum motoru. Kendi memleketim Edirne ve kırsal kesimde mondial türü motor çok. 2011 model ybr'mle yolda oyun oynayamayacağım 125-150cc bir mondial üretilmedi hala Mondial 145 yapıyorsa bir şey diyemem

    Bu arada mesleğim gereği motor üzerine okuyorum. Sizin o 1.000 km'de biter dediğiniz rodaj 5.000 km gibi daha yeni yeni bitmiş oluyor. Yanlış anlama olmaz umarım, çok bilmiş gibi konuşmaya gelmedim. Sadece bir yanlışı düzeltmeye çalışıyorum.
    Motorlar sonuçta hepsi aynı hata ile üretilmiyor yani bir motorun neredeyse 0 hata ilede üretilme gibi bir durumu söz konusu bu yüzden 2.000 ile 5.000 km arası agresif kullanımlardan kaçınılmalı ve son hız denemeleride yapılmaması iyi olur ama bir cbr yi 5.000 km ye kadar yüksek devir görmesse sağır kalır altımızda racing var scooter değil :S

  4. #34164
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı Konca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorlar sonuçta hepsi aynı hata ile üretilmiyor yani bir motorun neredeyse 0 hata ilede üretilme gibi bir durumu söz konusu bu yüzden 2.000 ile 5.000 km arası agresif kullanımlardan kaçınılmalı ve son hız denemeleride yapılmaması iyi olur ama bir cbr yi 5.000 km ye kadar yüksek devir görmesse sağır kalır altımızda racing var scooter değil :S
    Cbr125 bana göre kalıp olarak spor touring. Sadece kaportadan ibaret. Benim kendi düşüncem 100 hp altı race motor olmaz Sıfır cbr alsam onuda 5.000 km'ye kadar sakin kullanırım. Motorun sağır kalması gibi bir durum vardır ama bu giderilebilicek bir problem. 2'de 3'de redline yaparsın elbet açılır motor. Fakat her seferinde zorlayıp dip gaz yaparsan diyelim 1 kere 140 gördün 2 kere gördün, 3. seferde o hızı bekleme derim.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  5. #34165

    Üyelik
    04 Şubat 2013
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 Cbr 125r/kymco super 8
    Mondial drift 125 in performansinin iyi oldugunu duymustum,bi kerede kisa mesafe surme sansim oldu fakar cbrin rahatinin 1/10 ini bulamadim. Oturusundaki tokluk,guven hissi yok yani. Performansini cok deneme firsatim olmadi. En merak ettigimde yan yana gelseler cbr la drag taki durumu,denemis olan var mi

  6. #34166
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum yanlış anlama ama bu iş birazda motosiklette ne kadar plot olduğuna bağlı. 600cc motorda 1000cc'yi delip geçenini çok gördüm ben İmzama bakabilirsin bende de 2011 ybr vardı. 3. viteste 85, 4 viteste 110 5'te 135 yapıyordu. 2012 model olan henüz 3.500 km'de daha rodaj aşamasında fazla sıkıştırmıyorum motoru. Kendi memleketim Edirne ve kırsal kesimde mondial türü motor çok. 2011 model ybr'mle yolda oyun oynayamayacağım 125-150cc bir mondial üretilmedi hala Mondial 145 yapıyorsa bir şey diyemem

    Bu arada mesleğim gereği motor üzerine okuyorum. Sizin o 1.000 km'de biter dediğiniz rodaj 5.000 km gibi daha yeni yeni bitmiş oluyor. Yanlış anlama olmaz umarım, çok bilmiş gibi konuşmaya gelmedim. Sadece bir yanlışı düzeltmeye çalışıyorum.
    Kardeşim tabiki yanlış anlama olmaz sonuçta bir konuya açıklık getirmeye çalışıyoruz. Ben 1000 km de rodaj bitiyor diye bir şey söylemedim bunu neden yazdığını anlamadım ?
    Sen tanıtmışsın bende kendimi tanıtayım o zaman; bende 28 yaşındayım matematik öğretmeniyim 16 yıldır motosiklet kullanıyorum 2 yıl üst üste çanakkalede go-cart birinciliğim var, çevremde hemen hemen herkes motor yada araba ile ilgili bir konu olduğunda bana danışır. Bunları söylememin nedeni yazdıklarından şunları çıkardım; ybr ile mondial yada apache gibi motorlara geçiliyorsan plotajın zayıf kaldığındandır gibi birşeyler demeye getirmişsin. Ama ben plotajdan kaynaklanan geçilmeleri çok rahat anlayabilecek seviyedeyim.
    Fakat emin ol plotajlar eşitti, hatta ybrnin plotu daha iyiydi. Kardeşim bergamada en iyi drag yapanlardan biridir ve ben arkamda nişanlımla (75+48=123 kg ) 150 mc ile, kardeşimde ybr ile (63 kg ) defalarca kalktık her seferindede 150 mc alıyor.
    Beni tanısaydın bütün ihtimalleri göz önünde bulunduran, şartların eşit olup olamama durumlarını en ince ayrıntısına kadar irdeleyen ne kadar kıl bir adam olduğumu anlardın. Şunun altına imzamı atarım tvs apache, mondial 150 mc, 125mh drift ve cbr125r gibi motorların hepsi ybr yi kalkıştada son hızdada geçiyor. Ama senin denediğin arkadaşlar senden kötü kullanıyordur onu bilemem. Ben motorlar hakkında konuşuyorum. Hele hele 150 mc yada mcx kullanma fırsatın varsa bir gün bir dene performansını bir gör ondan sonra ybr çok hantal gelmezse ben motor kullanmayı bırakırım.
    Mondialları geçiyorum falan yazmışsın ama 125mh ve 150mc dışındakileri geçiyorsundur belkide ? Bu arada ben 150 mc ile 100km ile giderken ybrnin ibresi 112km yi gösteriyordu
    Zaten teknik özelliklere bakarsan yukarıda saydığım motorların hepside ybrden %30-40 daha güçlü ve bu sadece kağıt üzerinde değil. Bindiğin an anlaşılıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

    Alıntı Red One adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial drift 125 in performansinin iyi oldugunu duymustum,bi kerede kisa mesafe surme sansim oldu fakar cbrin rahatinin 1/10 ini bulamadim. Oturusundaki tokluk,guven hissi yok yani. Performansini cok deneme firsatim olmadi. En merak ettigimde yan yana gelseler cbr la drag taki durumu,denemis olan var mi
    Ben denemedim ama kardeşim dragları sevdiği için 400 metre kalkmışlar. İlk başta çok az bir farkla drift önde gitmiş, sonlara doğruda yine çok az bir farkla cbr öne geçmiş. Çok yakın performansları var.
    Merak edenler için; apache ilede denemişler cbr kalkışta çok rahat geçmiş apacheyi ama son hızı bilmiyorum
    Adem Balkan bunu beğendi.

  7. #34167
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim tabiki yanlış anlama olmaz sonuçta bir konuya açıklık getirmeye çalışıyoruz. Ben 1000 km de rodaj bitiyor diye bir şey söylemedim bunu neden yazdığını anlamadım ?
    Sen tanıtmışsın bende kendimi tanıtayım o zaman; bende 28 yaşındayım matematik öğretmeniyim 16 yıldır motosiklet kullanıyorum 2 yıl üst üste çanakkalede go-cart birinciliğim var, çevremde hemen hemen herkes motor yada araba ile ilgili bir konu olduğunda bana danışır. Bunları söylememin nedeni yazdıklarından şunları çıkardım; ybr ile mondial yada apache gibi motorlara geçiliyorsan plotajın zayıf kaldığındandır gibi birşeyler demeye getirmişsin. Ama ben plotajdan kaynaklanan geçilmeleri çok rahat anlayabilecek seviyedeyim.
    Fakat emin ol plotajlar eşitti, hatta ybrnin plotu daha iyiydi. Kardeşim bergamada en iyi drag yapanlardan biridir ve ben arkamda nişanlımla (75+48=123 kg ) 150 mc ile, kardeşimde ybr ile (63 kg ) defalarca kalktık her seferindede 150 mc alıyor.
    Beni tanısaydın bütün ihtimalleri göz önünde bulunduran, şartların eşit olup olamama durumlarını en ince ayrıntısına kadar irdeleyen ne kadar kıl bir adam olduğumu anlardın. Şunun altına imzamı atarım tvs apache, mondial 150 mc, 125mh drift ve cbr125r gibi motorların hepsi ybr yi kalkıştada son hızdada geçiyor. Ama senin denediğin arkadaşlar senden kötü kullanıyordur onu bilemem. Ben motorlar hakkında konuşuyorum. Hele hele 150 mc yada mcx kullanma fırsatın varsa bir gün bir dene performansını bir gör ondan sonra ybr çok hantal gelmezse ben motor kullanmayı bırakırım.
    Mondialları geçiyorum falan yazmışsın ama 125mh ve 150mc dışındakileri geçiyorsundur belkide ? Bu arada ben 150 mc ile 100km ile giderken ybrnin ibresi 112km yi gösteriyordu
    Zaten teknik özelliklere bakarsan yukarıda saydığım motorların hepside ybrden %30-40 daha güçlü ve bu sadece kağıt üzerinde değil. Bindiğin an anlaşılıyor
    Estağfirullah ben öyle bir şey demedim/demekte istemedim. Bilmiyorum belkide benim ybr farklıydı ama ne diyim Boş verelim bu konu böyle kalsın genelde buna benzer tartışmalardan sonra kalpler kırılır, hiç gereği yok. Sizin dediğiniz gibi olsun. Altımdaki 125cc'nin farkındayım ama yanıma gelipte, ara gaz yapan, abart egzoz takmış, habire pat pat tüfek niyetine egzoz patlatan insanlara sinir olupta gazladım. Normalde 100'ü geçmem bu araba'da da böyledir ama bazen insan kızıyor, sonra ver yansın diyor
    s.e.c bunu beğendi.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  8. #34168
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    Cbr'im Bitanedir. Aşkımdır o benım Bırakın YBR MOndial'i Burası CBR forumu CBR den bahsedelim biraz. Allah için Ne Güzel Motor Bu CBR.. 11,000 km devirdim Maşallah halen biniyom. Merak ediyorum Bu motorun Motoru Kaç bin km de biter öle bi durumla karsılasan oldumu hiç?

  9. #34169
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Estağfirullah ben öyle bir şey demedim/demekte istemedim. Bilmiyorum belkide benim ybr farklıydı ama ne diyim Boş verelim bu konu böyle kalsın genelde buna benzer tartışmalardan sonra kalpler kırılır, hiç gereği yok. Sizin dediğiniz gibi olsun. Altımdaki 125cc'nin farkındayım ama yanıma gelipte, ara gaz yapan, abart egzoz takmış, habire pat pat tüfek niyetine egzoz patlatan insanlara sinir olupta gazladım. Normalde 100'ü geçmem bu araba'da da böyledir ama bazen insan kızıyor, sonra ver yansın diyor
    Yok kardeşim kalp kırmak falan çok gereksiz böyle şeyler. 125 cc yede binsek olgun insanlarız Ki konuşmalarından belli sende öylesin ve sana katılıyorum biz biraz daha uzatırsak cbr125 sayfası iyice amacını sapıtacak
    Twin bunu beğendi.

  10. #34170
    Cazador45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    HONDA Spacy Alfa
    Selam arkadaşlar 2011 model siyah 10 bin km sıfırdan farksız motorumu nakit ihtiyacından dolayı satıyorum 5500 TL Manisa 0546 951 24 02

  11. #34171
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı cx571 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr'im Bitanedir. Aşkımdır o benım Bırakın YBR MOndial'i Burası CBR forumu CBR den bahsedelim biraz. Allah için Ne Güzel Motor Bu CBR.. 11,000 km devirdim Maşallah halen biniyom. Merak ediyorum Bu motorun Motoru Kaç bin km de biter öle bi durumla karsılasan oldumu hiç?
    Valla cbr yi bilmiyorum ama ybr ile 100000 km yi geçenler var hala motor yaptırmadan. Sanırım cbr da 100000 i geçer fakat daha yüksek devirli olduğu için ybr kadar dayanamayabilir diye düşünüyorum

  12. #34172

    Üyelik
    27 Ağustos 2010
    Motosikleti
    Honda
    motorumu bende sattım arkadaşlar.elımde manetlerı ve elcıklerı kaldı almak isteyen olursa aşagıdaki linkten bakabilirler.
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbr-125-orjinal-manet-ve-elcik-tum-modellere-124563775/detay/

  13. #34173
    halil27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 125 R
    Tekrar merhaba arkadaşlar şimdi kargo şubesinden geliyorum kaskıma ulaştım sonunda, Adana Camgöz motorun 8 günde gönderemediği 9.günde dalga geçer gibi paramı iade ettiği kaskımı Honda Güngör motor İstanbul'dan 2 günde gönderdi helal olsun vallahi, Camgöz motora da yazıklar olsun buraya rahatça isim vererek yazıyorum çünkü camgözün yetkilisiyle yaptığım görüşmede ben bu yaptığınızı arkadaşlarımla ve kulübümün üyeleriyle paylaşıcam dedim bana istediğin yerde paylaş bizim işimiz aksesuar satmak değil o yüzden açıkcası çok ta önemsemiyoruz dedi ona göre benim gibi taklaya gelmeyin arkadaşlar işini ciddiyetle yapan tanınmış işletmeler varken benim gibi dandik sitelerden alışveriş yapmayın bana ders olan olay size bilgi olsun,
    Kasksız asla diyorum ve keyifli sürüşler diliyorum hepinize...
    Yolda olmak; Özgür olmaktır....

  14. #34174

    Üyelik
    13 Kasım 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F (2011) - Yamaha Cygnus L (2015)
    @Cazador45 İyi satışlar.
    @ENGİN REİS Hayırlı olsun.
    @s.e.c Servis, hava filtresi için 25 lira dedi. Değişimi orada yapılacak olursa depo falan söküleceğinden 20 lira olurmuş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

    @halil27 Güle güle kullanın kaskınızı. Hepimize kazasız sürüşler.

  15. #34175
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Eyvallah blackbaron saolasın

  16. #34176

    Üyelik
    13 Kasım 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F (2011) - Yamaha Cygnus L (2015)
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah blackbaron saolasın
    Rica ederim abi sen de sağ ol. Yaş 20 ondan abi diyorum. :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

    Bu arada eksik yazmışım yanlış anlaşılmasın; hava filtresi 25, işçilik 20 liraymış.

  17. #34177
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı BlackBaron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim abi sen de sağ ol. Yaş 20 ondan abi diyorum. :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

    Bu arada eksik yazmışım yanlış anlaşılmasın; hava filtresi 25, işçilik 20 liraymış.
    Sorun yok istediğin gibi hitap edebilirsin işçiliğin 20 tl olduğunu anlamıştım. Ben deponun nasıl söküldüğünü falan biliyorum olmadı filtreyi alıp kendim değiştiricem. Servis bana 100 km

  18. #34178

    Üyelik
    26 Mart 2012
    Motosikleti
    CB650F
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun yok istediğin gibi hitap edebilirsin işçiliğin 20 tl olduğunu anlamıştım. Ben deponun nasıl söküldüğünü falan biliyorum olmadı filtreyi alıp kendim değiştiricem. Servis bana 100 km
    Sele söküldükten sonra gerisi gelir bence

  19. #34179
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Aynen önce seleyi söküyorsun, daha sonra deponun önünde gidona yakın olan yerde depo ile aynı renkte olan kapak var, onu söküyorsun. Kapağın altındaki somunu çıkardıktan sonra depo önden arkaya doğru kalkıyor. Selenin oralarda menteşe var. Yani menteşe sayesinde depo tamamen gövdeden ayrılmıyor, arka tarafı menteşe ile sabit ön taraftan depoyu kaldırıyorsun altında hava filtresinin kutusu var
    BlackBaron bunu beğendi.

  20. #34180

    Üyelik
    27 Ağustos 2010
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı halil27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar merhaba arkadaşlar şimdi kargo şubesinden geliyorum kaskıma ulaştım sonunda, Adana Camgöz motorun 8 günde gönderemediği 9.günde dalga geçer gibi paramı iade ettiği kaskımı Honda Güngör motor İstanbul'dan 2 günde gönderdi helal olsun vallahi, Camgöz motora da yazıklar olsun buraya rahatça isim vererek yazıyorum çünkü camgözün yetkilisiyle yaptığım görüşmede ben bu yaptığınızı arkadaşlarımla ve kulübümün üyeleriyle paylaşıcam dedim bana istediğin yerde paylaş bizim işimiz aksesuar satmak değil o yüzden açıkcası çok ta önemsemiyoruz dedi ona göre benim gibi taklaya gelmeyin arkadaşlar işini ciddiyetle yapan tanınmış işletmeler varken benim gibi dandik sitelerden alışveriş yapmayın bana ders olan olay size bilgi olsun,
    Kasksız asla diyorum ve keyifli sürüşler diliyorum hepinize...
    ben adanadayım camgöz den 3 kez alısverım oldu şükür sıkıntı yaşamadım.sanırım kargo ile gonderıde sıkıntı yasıyorlar

    Alıntı BlackBaron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Cazador45 İyi satışlar.
    @ENGİN REİS Hayırlı olsun.
    @s.e.c Servis, hava filtresi için 25 lira dedi. Değişimi orada yapılacak olursa depo falan söküleceğinden 20 lira olurmuş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

    @halil27 Güle güle kullanın kaskınızı. Hepimize kazasız sürüşler.
    eyvallah blackbaron


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler