Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #27981
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı miwaly_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer bu son yazılan doğru ise (ki pek ihtimal vermiyorum) o motor mahvolmuştur. 2. viteste bir 125cc nin 90 görmesi mümkündür ama 17-18 saniyeyi geçer, motorda hızlanma ve tork namına birşey kalmaz. 3. viteste 120 yapabilir mi orasını kestirmek zor fakat 30 saniyeyi geçer sanırım. ayrıca 4., 5. ve 6. vites de tamamen çöpe atılmış olur. yani bu yapılanın motora en ufak bir getirisi olmaz, tam tersine zararı olur. motordaki dişli oranlarını motorun gücüne, hacmine ve kullanım alanına göre mühendisler belirliyor zaten, ideal kullanım dışında birşey yapılmayacaksa bu tarz modifiyeler yanlış olur.

    dişli küçültmenin motora en ufak bir katkısı olmaz. tork düşer, hızlanma süresi uzar, zincire daha fazla yük biner, lastiğe yeterli güç aktarılamaz. tek artısı (artı denirse tabii) üst vitesler kullanılırsa daha sessiz ve daha titreşimsiz bir sürüş sağlaması olabilir. ki gereken anlarda ivmelenme azalacağı için bunun pek avantaj olduğu söylenemez, daha konforlu ve daha rahat bir sürüş sağlamaz; tam tersine tedirgin eder. denemek için motoru kullanırken 1., 3. ve 5. vitesi bir süre hiç kullanmayın, sürekli 2 ile kalkın, sonra 4 e, sonra da 6 ya atın. neredeyse hiçbir avantajı olmadığını anlayacaksınız.

    cbr 125r güzel bir motor fakat göz ardı edilmemesi gereken çok önemli bir nokta var; bu bir 4 zamanlı 125cc. yani genellikle şehir içi kullanım ve pratiklik için üretilmiş bir motor. fakat buna rağmen rahatlıkla 120km hıza çıkması (zorlayınca 130-140km yapmasından bahsetmiyorum, zaten bu motorun 125km nin üstü hızlara çıkarılmasını doğru bulmuyorum) ve zorlu koşullar hariç bu hızını koruyabilmesi onu şehirler arası da kullanılabilir hale getirmiş, ama bu kadar işte, daha fazlasını yapmaya uygun değil. zaten üst hızlarda konforlu ve motoru yormadan seyahat etmesi için 6. vitesi koymuşlar.

    125cc ile yapılabilecekler (ve yapılması gerekenler) bu kadar. gerisi hem gereksiz, hem bir faydası yok, hem de motoru yıpratan şeyler.
    Klavyene sağlık 125cc motordan beklentiler fazla ve biraz heyecan olunca honda mühendislerininin ayarlarıda avam kalıyor tabi

    Alıntı tolga1994199 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen hiç denedinmide konuşuyosun bende 2.viteste 85 3.vitesde 115 görebiliyorum hemde bu hızlara öncekinden daha seri çıkıyorum videosunu çekip ıspatlıcam son hızmda 140 150 arası. http://www.facebook.com/update_secur...00001171692299 bakın facebook aderisimi ekleyin 151 km ile geçişim var
    Sen 55 kilosun sanırım ve motorun bu ayarlarının yanlış olduğunu motorun hızlanmasından eksiltip performans değil ekonomi amaçlı aşırı uzun vites orannları yaptığının farkında değilsin. Ben 81 kiloyum ve senin 4. vitesde 115 yapan cbr ını benle aynı kiloda biri kullansa standart 4. vitesde 115 yapan benim cbrdan 0-115 arası geride kalıcagı açıkça ortada. hatta kalkış yaptığımız yerde az bi yukarı eğim olsun çok az bile fark vahim boyutlara ulaşır.

    Virajlı iniişli çıkışlı bi dağ yolunda kullanırsan motorunu normal ayarların ne kadar ince ve doğru hesaplanmış olduğunu daha iyi anlarsın. viraj çıkışı dik yokuş hızın 40 km/s. Vites ikide 68 değilde 85 yapıyor. virajdan çıktın 2 de gaz açtın motor o dik yokuşta bayım bayım bayılır 4500 devirde o uzun vites oranı ile. 1 e atarsın 40 dan 50 ye kadar çıkarsın motor bağırır tekrar ikiye atarsın devir yine 5500 de çekiş yerlerde sürünür. vites küçült büyült zaman kaybetin ve hala iedal hızlanmaı alamassın. Her halikarda standart mankine seni geçer gider. ideal çekişi alması için motorun 7000 devirden düşmemesi gerekir vites büyüttüğünde ama sen araları açarak 1 den ikiye geçtiğinde 125 cc bi motoru 6000 devirin altına düşürüyosun

    Alıntı Onur01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaslar. bende CBR 125 r kullanicisi olmak icin gun sayiyorum. motoru henuz canli olarak gormus degilim fakar resimlerde gordugum kadariyla cok guzel.
    resimlerden gordugum kadariyla eski kasaya gore daha kalipli. yalniz soyle bi durum var. benim boyum 1,86 motorda nasil duracam cok merak ediyorum. umarim hayal kirikligi olmaz.
    Geçen kuzenimin çocuğuna verdim kullandı. 185 boyu. Kullanırken çok sırıtmıyor gayet yeterli eski cbrdan eser yok.Seviyosan bu fiyata bu motorun alternetifi yok boşuna kafa yorarsın. Fotolarda motor küçük gözüküyor insanı aldatıyor. Ben hd videoya çektim kullanırken kendide baktı beğendi boyutu eskisi gibi aşırı minyon değil


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #27982

    Üyelik
    24 Şubat 2006
    Şehir
    fethıye
    Motosikleti
    CBR 600 F
    Alıntı __sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gözün aydın Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun...
    tesekkurler kardesım saol
    carpe diem

  3. #27983

    Üyelik
    13 Aralık 2010
    Şehir
    İzmiR-BUCA
    Motosikleti
    Honda Cbr 125r - 2011 HRC
    bak sen 81 kiloymuşsun ben 55 kiloyum ve hız denemesi yaparken kaskımı çıkarıp başımı camın altına kadar eğip ordan bakıyorum boyumda 1.70 yani hiç biyerimden rüzgar kesmiyo facedeki videomu izle 151 km geçişle tam geçerken durdur bak bi. ben 55 kilo oldğumdan dişli değiştirince zararını değil faydasını gördüm. öyle senin dediğin gibi okuşlarda 2de bayılmıyor 1de 50ye kadar çıkyıorum 2de de uzuyor bayılmıyor yani anlıcağın tabi 100 kilo bi adam olsa dişli tavsiye etmem çok baylır.

  4. #27984

    Üyelik
    11 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Arora Beatrix 150
    Tekrar merhaba arkadaşlar, CBR 125 alma yolunda bir arkadaşınız olarak formu düzenli olarak takip ediyorum ve çok güzel bilgiler ediniyorum, motorsikletimi alınca acemi bir arkadaşınız olarak sizlerin bol bol başınızı ağrıtacağım sanırım, yardımcı olursanız sevineceğim çünkü motorsiklet konusunda hiçbir bilgim yok burda sizlerin paylaşımlarını okuyarak bilgi edinmeye çalışıyorum, aslında netten araştırarakta bilgi edinebilirim ama sizler bu makinayı kullanıp tecrübelerinizi paylaşıyorsunuz bununda teoriktense uygulamalı olarak bana daha artı katacağına inanıyorum.

    tolga1994199 arkadaşım sadece merak ettiğim için soruyorum çünkü teknik bilgi almak istiyorum, bu dişli değişimini yaparken servise avantaj veya dezavantajlarını sordun mu servis bu konuda ne bilgi verdi, bu önemli benim için çünkü şimdiden servislerin bu konuda nasıl yönlerdirdiğini öğrenmek istiyorum. Bilgin için şimdiden teşekkür ederim.

  5. #27985
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    dişli olayını araştırdım arkadaşlar motoru devirlendirmek için sürekli zorlayacaksınız bir de debriyaj balatanız daha çabuk bitecektir
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  6. #27986
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Arkadaşlar uzun süre motorsuzluktan sonra 10 gün önce motorumu servisten çıkarmış bulunmaktayım
    Çıkarır çıkarmaz hem yazlıga gittim hemde ufak bi ege turu yaptım..
    İstanbul-Kuşadası-Didim-Çanakkale-Bozcaada-İstanbul şeklinde toplamda 2200 km yaptım 1 haftada..
    Bu yol süresince didime kadr bi arkadaşımla birlikte gittik yani 2 kişi..
    Düzde 120yle rahat rahat gittik ama yokuşlarda ve rüzgarın etkisiyle ara sıra 8olere düştügüm oldu ve rüzgarlı bölgelerde hem ben hemde motor bi hayli zorlandık..
    Dönüşte ise tektim düzde 130-140 yokuşları 110la rahat rahat çıktım kaba yerlerim harici agrıyan bi yerim olmadı eger boyunuz benim gibi kısa ise uzun yol düşünebilirsiniz..
    Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler..
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  7. #27987
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı Emrah.ark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar uzun süre motorsuzluktan sonra 10 gün önce motorumu servisten çıkarmış bulunmaktayım
    Çıkarır çıkarmaz hem yazlıga gittim hemde ufak bi ege turu yaptım..
    İstanbul-Kuşadası-Didim-Çanakkale-Bozcaada-İstanbul şeklinde toplamda 2200 km yaptım 1 haftada..
    Bu yol süresince didime kadr bi arkadaşımla birlikte gittik yani 2 kişi..
    Düzde 120yle rahat rahat gittik ama yokuşlarda ve rüzgarın etkisiyle ara sıra 8olere düştügüm oldu ve rüzgarlı bölgelerde hem ben hemde motor bi hayli zorlandık..
    Dönüşte ise tektim düzde 130-140 yokuşları 110la rahat rahat çıktım kaba yerlerim harici agrıyan bi yerim olmadı eger boyunuz benim gibi kısa ise uzun yol düşünebilirsiniz..
    Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler..
    Gozun aydin dostum Allah bidaha kaza bela vermesin.

  8. #27988

    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    ben anladım şimdi forumun neden eskiden daha kalabalık olduğunu : )

    peki arkadaşlar, bildiğinizi okuyun. kaskınızı çıkarıp kafanızı kadrana gömün 2km daha hızlı gitmek için, ispat edin ne olduğunuzu. sonra da yıllarını mekanik bilimlerle geçirmiş kişilere küfürler ve/veya hakaretler yağdırın. çok güzel ve saygılı davranışlar bunlar. her forumda görülmesi gereken hareketler...

    birşeyi (daha önceden defalarca kez bana anlatılmasına rağmen) birkez daha öğredim bugün; bilgiyi anlayabilecek kişi ile paylaşmak gerekiyormuş...

    herkese iyi forumlar : )

  9. #27989
    nere.f - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    oda olur inşallah :D
    Abiler kardeşler Merhaba
    Her şey dahil kasko+plaka ruhsat+motor +daha başka ne gerekli ise motoru trafiğe çıkarmak için kaç gayme tutuyor.
    Kafama takıldı şeytan diyor bi kaç ay daha bekle al bi cıbır
    Kule kalkışma kızlar inişime hasta!!

  10. #27990
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı nere.f adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abiler kardeşler Merhaba
    Her şey dahil kasko+plaka ruhsat+motor +daha başka ne gerekli ise motoru trafiğe çıkarmak için kaç gayme tutuyor.
    Kafama takıldı şeytan diyor bi kaç ay daha bekle al bi cıbır
    Valla kardesim tam bilmiyorum neler yapilmali ama ben motoru trafige cikana kadar motor fiyati 5.600 + 350-400 lira gibi tuttu islemler.6 ya patladi yani bana.

    Arkadaslar bu arada eski kasaya olan leo vince egzos ;

    http://www.youtube.com/watch?v=6J0s6l-KDGY

    Bizim yeni kasalarada uyar mi acaba ? Bayadir egzos arayisi icindeyim ama hala bulamadim bir egzos.Kafamda arrow var yeni kasa icin ama oda Turkiye ye gelmedi henuz.Leo vince de cok hos bir ses veriyomus.

  11. #27991

    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    Merkez / MANİSA
    Motosikleti
    Cbr 125 R
    Selam arkadaşlar bu dişli olayı çok tartışıldı çok yazılar okudum neredeyse yabancı ve türk forumlarının hepsini okudum izmir 6. sanayi manisa sanayi sitesi hepsini gezdim yaklaşık 7-8 usta ile görüştüm ve hepsini test ettim şimdi ise tereddütte kalan arkadaşlarım için tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.

    1. Cbr 125r Marka/Model Motosikletin orj. dişli sayısı ( 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Diğer yılların sayısını bilmiyorum ) Ön: 15 Arka: 42 diştir.

    2. Ön 14 arka 42 takarsak yani arka dişliyi ellemekten ise ön dişliyi değiştirmek çok kolay olduğu için ( sadece 5 dakika alıyor ) tercih ettim motosikletin kalkışı gidişi çok hızlandı 1. vites 2. vites ve 3. vites yanlıyor 120 km. hıza çok çok çok kısa bir sürede ulaşıyor ancak son sürat 122. Düz yolda 122 yokuş aşağıda 122 yokuş yukarıda 110 - 120 arası ve 6. vitesi sonuna kadar yiyor redline'a giriyor.

    3. Ön 16 arka 42 istersen 40 kilo ol şahsen ben 63 kiloyum motosiklet bayım bayım bayılıyor 6. vitesi unut 5 viteste redline'a sokabilirsen ne ala vites araları uzuyor motor rahatlıyor eskisi gibi sıkışmadan eskisinden daha iyi süratları yakalayabildiği için son hız 135 düz yol ve normal hava koşulları, yokuş aşağı 143 - 145, yokuş yukarı yokuşa göre değişiyor ancak normalde rahat çıktığın bir yokuşu 10 - 20 km/hz arasında düşüyor ve daha ufak vitesle çıkıyorsun.

    4. Ön 15 arka 38'de ön 16 arka 42'ye eşit sayılır arada %1,5 olumlu bir fark gösteriyor.

    5. Yani arkadaşlar siz çabuk hızlanma istiyorsanız beni sınıfımda kimse geçemesin Hyosung 250'r'la kalkışta kapışayım diyosanız hızlanma konusunda ben kefilim ÖN:14 Arka:42 git tak ve olmadı kardeşim sen bu işi bilmiyorsun de. Not: fiyatı 3TL yanlış duymadınız 3TL

    6. Yok kardeşim benim motorum çabuk hızlanmasın vites araları uzun olsun ve tek kişi kullanıyorum zaten pek yokuş yukarı gitmeyi sevmem diyorsan buyur ÖN:16 Arka:42

    Şimdi arkadaşlar bu motosikletin tork'u belli motosikletin beygir gücünü o an oluşan tork belirlemektedir ve bu silindirin oluşturabileceği max. tork bellidir, ÖN:16 Arka:38 dişlisi ile cbr 125r eski son hızına + olarak % 27 hız ekliyor bu ne demektir son 130km hız yapıyorsan 165km hız yapacaksın demektir ancak bu motosikletin tork'u yetmez ancak dimdik bir yokuş gerekli oradan ölümüne durmayacakmışcasına gitmen gerekiyor. O yüzden bu motosikletin orjinal silindir ve orj. karbüratör/enj.lu haline her ne yaparsan yap ne takarsan tak düz yolda görebileceğin max. hız 130'dur.

    Yok abi ben düz yolda 160 yaptım yok ben 165 yaptım 143 yaptım diyenler olucaktır oldu ve oluyor arkadaşım sen neyi biliyorsun ki ? o bilmem kaç km hız yaptığın yolun eğim derecesi arkandaki rüzgar lastiklerinin durumu öndeki rüzgarın kaçta kaçını kestiğini biliyormusunda cbr 125r düz yolda 165 km diyorsun. Normal koşullu havada normal rüzgar seviyesinde dümdüz bir yolda bu motosikletin 130 görmesi dahi 120'yi görmene göre zordur!

    Bu dişli son hız muhappetinide burada noktalıyorum. Of yoruldum be bide sinirlendim sanki

    NOT: Dişli bulamayan arkadaşlara cbr'a gönül vermiş biri olarak bahsettiğim fiyata dişli temin edebilirim. Cbr'lı günler dilerim

  12. #27992

    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Alıntı cbr125-rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar bu dişli olayı çok tartışıldı çok yazılar okudum neredeyse yabancı ve türk forumlarının hepsini okudum izmir 6. sanayi manisa sanayi sitesi hepsini gezdim yaklaşık 7-8 usta ile görüştüm ve hepsini test ettim şimdi ise tereddütte kalan arkadaşlarım için tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.

    1. Cbr 125r Marka/Model Motosikletin orj. dişli sayısı ( 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Diğer yılların sayısını bilmiyorum ) Ön: 15 Arka: 42 diştir.

    2. Ön 14 arka 42 takarsak yani arka dişliyi ellemekten ise ön dişliyi değiştirmek çok kolay olduğu için ( sadece 5 dakika alıyor ) tercih ettim motosikletin kalkışı gidişi çok hızlandı 1. vites 2. vites ve 3. vites yanlıyor 120 km. hıza çok çok çok kısa bir sürede ulaşıyor ancak son sürat 122. Düz yolda 122 yokuş aşağıda 122 yokuş yukarıda 110 - 120 arası ve 6. vitesi sonuna kadar yiyor redline'a giriyor.

    3. Ön 16 arka 42 istersen 40 kilo ol şahsen ben 63 kiloyum motosiklet bayım bayım bayılıyor 6. vitesi unut 5 viteste redline'a sokabilirsen ne ala vites araları uzuyor motor rahatlıyor eskisi gibi sıkışmadan eskisinden daha iyi süratları yakalayabildiği için son hız 135 düz yol ve normal hava koşulları, yokuş aşağı 143 - 145, yokuş yukarı yokuşa göre değişiyor ancak normalde rahat çıktığın bir yokuşu 10 - 20 km/hz arasında düşüyor ve daha ufak vitesle çıkıyorsun.

    4. Ön 15 arka 38'de ön 16 arka 42'ye eşit sayılır arada %1,5 olumlu bir fark gösteriyor.

    5. Yani arkadaşlar siz çabuk hızlanma istiyorsanız beni sınıfımda kimse geçemesin Hyosung 250'r'la kalkışta kapışayım diyosanız hızlanma konusunda ben kefilim ÖN:14 Arka:42 git tak ve olmadı kardeşim sen bu işi bilmiyorsun de. Not: fiyatı 3TL yanlış duymadınız 3TL

    6. Yok kardeşim benim motorum çabuk hızlanmasın vites araları uzun olsun ve tek kişi kullanıyorum zaten pek yokuş yukarı gitmeyi sevmem diyorsan buyur ÖN:16 Arka:42

    Şimdi arkadaşlar bu motosikletin tork'u belli motosikletin beygir gücünü o an oluşan tork belirlemektedir ve bu silindirin oluşturabileceği max. tork bellidir, ÖN:16 Arka:38 dişlisi ile cbr 125r eski son hızına + olarak % 27 hız ekliyor bu ne demektir son 130km hız yapıyorsan 165km hız yapacaksın demektir ancak bu motosikletin tork'u yetmez ancak dimdik bir yokuş gerekli oradan ölümüne durmayacakmışcasına gitmen gerekiyor. O yüzden bu motosikletin orjinal silindir ve orj. karbüratör/enj.lu haline her ne yaparsan yap ne takarsan tak düz yolda görebileceğin max. hız 130'dur.

    Yok abi ben düz yolda 160 yaptım yok ben 165 yaptım 143 yaptım diyenler olucaktır oldu ve oluyor arkadaşım sen neyi biliyorsun ki ? o bilmem kaç km hız yaptığın yolun eğim derecesi arkandaki rüzgar lastiklerinin durumu öndeki rüzgarın kaçta kaçını kestiğini biliyormusunda cbr 125r düz yolda 165 km diyorsun. Normal koşullu havada normal rüzgar seviyesinde dümdüz bir yolda bu motosikletin 130 görmesi dahi 120'yi görmene göre zordur!

    Bu dişli son hız muhappetinide burada noktalıyorum. Of yoruldum be bide sinirlendim sanki

    NOT: Dişli bulamayan arkadaşlara cbr'a gönül vermiş biri olarak bahsettiğim fiyata dişli temin edebilirim. Cbr'lı günler dilerim
    baştan aşağı katıldım (ufak birkaç nokta hariç fakat önemli değil onlar da)...anlayan, dinleyen ve bilen kişinin hali başka oluyor

  13. #27993

    Üyelik
    13 Aralık 2010
    Şehir
    İzmiR-BUCA
    Motosikleti
    Honda Cbr 125r - 2011 HRC
    arkadaşım düz yolda 165 km yaptım diyen biri yok zaten. ben rüzgarsız düz yolda kasksız 140 rüzgarı arkama aldğım zamanda 145 150 arası gidebiliyorum motorun üstüne iyice kapanarak. hatta motorda tam 200 kilo yükle gidiyoduk 138 gördük arkdan vuruyordu rüzgar bunların hepsini ıspatlıcam düz yolda kaç yapıyomuşum 4. viteste 140 yapıyorum hepsini çekçem videoya bayramda atcam bakarsınız inanmayanlar

    ---------- Post added at 01:36 ---------- Previous post was at 01:34 ----------

    ayrıca şuda var ben eski kasayıda kullandım 6 ay. 1 aydırda yeni kasa kullanıyorum yeni kasaso daha seri ve daha hızlı bunu gördüm. sendede eski kasa var galiba.

  14. #27994
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Bosverin arkadaslar disliyi,gelin egzost atalim bizim motorlara

  15. #27995
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı tolga1994199 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım düz yolda 165 km yaptım diyen biri yok zaten. ben rüzgarsız düz yolda kasksız 140 rüzgarı arkama aldğım zamanda 145 150 arası gidebiliyorum motorun üstüne iyice kapanarak. hatta motorda tam 200 kilo yükle gidiyoduk 138 gördük arkdan vuruyordu rüzgar bunların hepsini ıspatlıcam düz yolda kaç yapıyomuşum 4. viteste 140 yapıyorum hepsini çekçem videoya bayramda atcam bakarsınız inanmayanlar

    ---------- Post added at 01:36 ---------- Previous post was at 01:34 ----------

    ayrıca şuda var ben eski kasayıda kullandım 6 ay. 1 aydırda yeni kasa kullanıyorum yeni kasaso daha seri ve daha hızlı bunu gördüm. sendede eski kasa var galiba.
    vala cbr 250r gereksiz aşa yukarı aynı basıyolar nasılsa salak honda 250cc getirmiş
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  16. #27996
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    cbr kullandığım ilk zamanlarda 135 i geçemedim
    bir süre sonra cbr kullanan başka bir arkadaşla tanıştım ve bana 155 yaptığını söyledi inanmadım hatta içimden çocuğa saydım sayıştırdım
    tabi daha sonra motora pusmayı öğrendim,karşıdan rüzgar çıktığında motorun 100 ü geçmediğini gördüm ve adanalı arkadaşlar bilir tekirden o yokuştan aşşağı inerken 155 i gördüm şok oldum ve acemilik günlerimdeki o inanmadığım arkadaşımın günahını aldığımı düşündüm
    ister inanın ister inanmayın (bu söylediklerim eski kasa içindir,yeni kasa kullanmadım)
    eminim yeni kasada bu süratleri görür ama benim anlamadığım cbr 250r 150 yi geçmiyo diyen arkadaşlar,cbr 125 de aynı sürati yapıyor,oyüzden cbr25r ın daha performanslı olması lazım ama 155 lerde kalıyosa durum vahim
    ama bence güzel bir yokuşta cbr 250r da 165 leri görecektir diye düşünüyorum...
    Her asker yeşil bereli olamaz

  17. #27997

    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    Merkez / MANİSA
    Motosikleti
    Cbr 125 R
    Alıntı tolga1994199 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım düz yolda 165 km yaptım diyen biri yok zaten. ben rüzgarsız düz yolda kasksız 140 rüzgarı arkama aldğım zamanda 145 150 arası gidebiliyorum motorun üstüne iyice kapanarak. hatta motorda tam 200 kilo yükle gidiyoduk 138 gördük arkdan vuruyordu rüzgar bunların hepsini ıspatlıcam düz yolda kaç yapıyomuşum 4. viteste 140 yapıyorum hepsini çekçem videoya bayramda atcam bakarsınız inanmayanlar

    ---------- Post added at 01:36 ---------- Previous post was at 01:34 ----------

    ayrıca şuda var ben eski kasayıda kullandım 6 ay. 1 aydırda yeni kasa kullanıyorum yeni kasaso daha seri ve daha hızlı bunu gördüm. sendede eski kasa var galiba.


    Güzel kardeşim biz bundan bahsetmiyoruz işte seninde anlamak istemediğin şey bu biz motosikletin üstüne komple kapanmak istemiyoruz ayrıca her zamanda arkamızda şiddetli esen rüzgar olmuyor ve malum her inişin bir çıkışı olduğu için ülkemizde yokuş bol biz o 150 km hız'ı düz yolda normal oturuş pozisyonunda normal rüzgar şartlarında yapabilmekten bahsediyoruz zaten yarışta değiliz yatalım 130 - 150 km hızla yatarsakta 600cü 1000ci abilerimiz yanımızdan geçerken güler :D 120 - 150 km arası yatsam bana gülmezler mi ayrıca yakışırmı he 200 km hız yapsam yatarım hatta bu hoşuma gider ancak ben aklını başına almamış bir çocuk gibi rüzgarı arkama almak için rüzgarlı havayı bekleyip sonrada deli gibi yatmak istemiyorum çoluğum çocuğum var benim o yüzden bu motosikletin max. yapabileceği hız bellidir ..

    Evet bende eski kasa var ve 6 ay 1 ay gibi sürelerdir değil 2008 yılından beri bende ;) test etmediğim şey kalmadı.
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------

    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bosverin arkadaslar disliyi,gelin egzost atalim bizim motorlara
    Egsoz'a çok gönül verme derim çünki ben 500 TL verdim sıfırını aldım akrapovic egsoz taktım 3 ay kadar kullandım gözle görülebilecek kadar ne iyi bir ses nede performans gösteriyor hız'da 5-10 km arası oynuyor çünki bizim motosikletler 4 zamanlı olduğu için sıkıştırma ile hızlanabilen bir motosiklet o yüzden modifiye egsoz'un 5-10 km gibi bir faydası var sese gelince hani bu 100lük cup'lara takılan 5'tL'lik egsozlar var ya kafa sadece işte bu egsozları takan 17-18 yaşında çocukların motosikleti gibi oluyor ve emin ol gözden düşüyor çin malı gibi oluyor bence hiç hiç hiç orjinalliğini bozmayın en ideal egsoz üzerindekidir test ettim gördüm ve tecrübemi paylaşıyorum.

  18. #27998
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    ben cbr 125 ime ozamanlar tiger egsoz takmıştım hız konusunda hiç bişey değişmedi
    Her asker yeşil bereli olamaz

  19. #27999

    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    Merkez / MANİSA
    Motosikleti
    Cbr 125 R
    Alıntı __sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben cbr 125 ime ozamanlar tiger egsoz takmıştım hız konusunda hiç bişey değişmedi
    Yok dostum değişiyor 5-10 km arasında son hız değişiyor değiştirdiğim için biliyorum ve o şekilde konuşuyorum egsoz üzerinde 6 ay kullandım ve son hız'a %3-5 arası bir ekleme yapıyor ancak egsoz'a göre dediğim gibi doğru sıkıştırma oranına göre ilk orta ve son susturucu önemli egsoz markasıda önemli değil sanayipovicte takabilirsin ancak ilk orta ve son susturucu ile ne kadar sıkıştırma / tork yakalayabildiğin buna göre yakalayabildiğin son devirde kaç bg güç ürettiğindir ;)

  20. #28000
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    tek sen değil herkes öyle söylüyor ama niyeyse bende bir değişiklik olmadı bende anlamadım
    Her asker yeşil bereli olamaz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler