Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Aralık 2009, 17:36
#18281
melocann adlı üyeden alıntı
zuahahaha iyireklam arakadaşım motorunun reklamını iyi yapıyorsun nick'in cuk diye oturmuş avrupada bilem yeni kasa ve enjeksiyonlu cbr bile yapmıyor o dediğin hızı bu 1 ve ikinciside su redline olayı yazım yanlışı diyorsun ama 12500-13000'i 14000-15000 diye yanlış yazan bitek seni gördüm bu motoru sen yeni sattın ne zaman unuttun onu anlamadım bence biraz değil aşırı sallıyorsun hatan çıkınca ortaya kıvırtmaya çalışıyorsun
dostum.. öncelikle ben 13 yıldır kullanıyorum motorsikeltimi bu sitedeki bazı acemi arkadaşlar gibi aman motora bişey olmasın deridnde değilim usta adam redline girdimi diye bakmaz.. ben motorun sesini dinlerim .. oyuzden sallamak için illa rdline girmesi gerekmiyor o hızda..
yani redline kaçta bu motorda bilmeyebilirmde motorun sesini dinleyip zaten çevirdiği devri tahmin edebilirsin .. eger dün sürmeye başlamamışsan motoriskelti..
ben o hızı gördüğümden o an devir göstergesine bakmışım onun dışında zatne kullanmıyorum ayrıca sattıgım hatta komple yanan ve bidaha yaptııgm motorsikltin neyini savunim yada hava atayım şuan cbr 125 r sahiib değilim .. ama sen korkuyorsna yada ruzgarda eğilmedne sürüyorsan yada hızlanmayı bilmiyorsan motorsikelti ısıtamıyorsan 120 yi geçemeyince kabahat benim yada cbr ın olmaz o sürmeyi bilmeemkle tabiri caizse lafım sana değil odunlukla alakası vardır...
yani benim 160 - 280 km yapmam burdaki kimi ihya etmiş olurki yalan söyleyeyim .. foruma bakın aynı konuyu zaten uye oldugum tarihlerdee bu topicte söylemişim görüğüm son hız yokuş aşağı iki kişi ile 165 Km ayrıca ibre falanda bozu kdeğil motorsikeltin rodajı daha yeni bitmişti..
ama yandıktan sonra ve öncesinde düz yolda tek başıma 140 sabit zaten gidiyordum.. 145 - 150 de rahat görüyor eger sen tırsmayıp aman motoruma bişey olacak diye korkmazisen... bas kırmızıya geldiğindede göreceksin sende ....
neyse size kolay gelsin..
www.sesofset.com
www.sesinoks.com.tr
Reklamlar
-
16 Aralık 2009, 17:48
#18282
13 yıldır motosikletini kullanıyorsun; cbr değildir heralde
Bu arada Arkadaslar; Hız konusunda en cok itiraz gösterenlerden birisi benim biliyosunuz. Fakat Karamürselde bir arkadasımız da CBR'ı ile 155-160 km/h ye Cıkabiliyor...
Bunu bizzat gördüm kendim! Artık 150 km/h olabilir gözü ile bakıyorum ben !
Ama görmeden de kimse inanmaz doğrusu budur!
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
16 Aralık 2009, 18:00
#18283
cakalaz adlı üyeden alıntı
13 yıldır motosikletini kullanıyorsun; cbr değildir heralde
Bu arada Arkadaslar; Hız konusunda en cok itiraz gösterenlerden birisi benim biliyosunuz. Fakat Karamürselde bir arkadasımız da CBR'ı ile 155-160 km/h ye Cıkabiliyor...
Bunu bizzat gördüm kendim! Artık 150 km/h olabilir gözü ile bakıyorum ben !
Ama görmeden de kimse inanmaz doğrusu budur!
13 yıldır farklı motorsikeltler kullanıyorum CBR değil tabiki
araya Virgül "," koymayı unutmuşum
ama burda aynnı motora sahip olupta bu sürate çıkamayanlar itiraz ediyor
her motor aynıdır diye hepsi aynı hızımı yapar..
bu hızı yapanın tecrubesine + kullanıma + hava şartına + yol durumuna + düz yada yokuş oluşuna + rüzgarın yönü ve şiddetine + hava sıcaklığı ve sogukluğuna göre aynı marka ve model / yıl motorsikeltlerle farklı sonuçları elde etmek mümkün ortalama 30 km / saat kadar ...
bunları göz önüne almak lazım sen yokuş aşağı kış şartında 15 dakika önce çalıştırdıgım motorla basmışsındır 120 yi geçmemiştir e bu nomarla motorsikeltin ısınması demek elinizi motora sürdüğünüzdeki sıcaklık değildir..
motorun temizliği kullanılan yag parçaların yeniliği vb. malzemeler de buna etki eder...
ama ya bilgileri eksik oldugundna yada bendede var aynısı ben endne bu kadar basamıyorum sen yalan söylüyorsun dha motorun devri kaç binde bitiyor onu bile bilmiyorsun diyor bazı arkadaşlar ben devire bakmıyorum motorun sesini dinliyorum .. zaten o konuda uzmanlaşınca sizde sadece bişey olacakmı korkusuyla değil merakta bu hızda devir ne alemde diye bakarsınız.. yoksaki kaç devirde gittiğinizi tahminin olarak biliyorsunuzdur..
(örnekle açıklayayyım : istanbula dogru gelirken ankara yolundan tunneleri geçince oldukça güzle yokuşlar var orda basıyorum bir araba ile kapışıyoruz ama motorsikle beklediğimin üstünde ses çıkarıyor devir daha hızlı dönüyor hızım 135 - 140 km arası sonra bir terslik olduguun fark edip devire bakmak istedi gözüm çünkü basmama ragmen motoriskelt gaz yemiyor dur . 12,500 du .. o an nedenide kısa vadede vites değiştirmiştim hızlanmaya başlamadan önce motor 6 yerine 5 viteste kalmış şaşırmışım arkamdaki artçı ile konuşmaya çalışırken rüzgara ragmen .. ) yani devir göstergesine çok nadir olarak bakmalısınız motorun sesini dinleyip anormallik oldugunda aman ben şu kırmızı çizgiye girmiyim aman bunun mootra zararı var vs.. gibi.. düşüncelerle bu iş olmaz
www.sesofset.com
www.sesinoks.com.tr
-
16 Aralık 2009, 18:04
#18284
sanırım yıne son hız tartışması var arkadaşlar... 165 i bilemem ama bu motor 140 150 yapıyor boşuna tartışmayın...haaa herkes 140 150 yi görür mü o başka
-
16 Aralık 2009, 18:11
#18285
Dostum Ben de de CBR vardı zamanında.Ön arka 100-130 Luk lastikler vardı üzerinde.Düz yolda ortalama 120-125 km/h anca yapabiliyodum... Kalın lastiğin motoru ne derece etkilediğini biliyorsundur.Ortalama 20 km/h kadar yavaslatıyor motoru...
Fakat Giresunda uzun bir tünele girdiğimde motorun o lastiklerle 140 ı aştığını görmüştüm ve zamanında bu baslık altında paylasmıstım... Fakat sadece 1 kere ve tünelde gördüm o hızı.. Yani hız sürekli değişebiliyor, dediğin gibi kullanım şekli,hava,yol vs şartlara göre deiğiyor...
Gelelim 150 km/h ve üzerine ...
Ben de zamanında cok inanmadım; eskilerden okuduysan rastlamıssındır. en fazla 145 148 arası yapar diyodum ki taa burdaki arkadası görene kadar. Motoru Orjinal; dişli vs. değişimi yapılmamıs fakat düz yolda 150 km/h aşabiliyor...KM si de 20ooo km civarında...
150 KM/H olabilir gözüyle bakıyorum ben Diğer arkadaslar da beni tanırlar; Dediklerimde samimiyetimi bilirler...
Aradan cıkıyor ama yine de Düz yolda orjinal ise; 130-135 km/h ulasabilen cbr sağlıklı bir cbr dır. zaten ortalama hızı 125-130 olarak sabitlenmiştir...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
16 Aralık 2009, 20:16
#18286
ne yani simdi sen usta biz acemimi olduk sacmalik otesi baska bisey degil dostum bu arada agzini topla ben olmasam dahi kimseye odun diyemezsin burada herkes zengin degilki bisey olmaz veya olursa olsun diye binsin senin motor ne hikmetse 2 zamanlı derbi'yi yiyor sacmalik ötesi
sen kanıtlamadıkça ki kanıtlaman imkansız bi cbr 125'in 160 yaptigina inandiramazsin ha 140 anlarım ama sallamanin bu kadarı fazla bana inanmıyorsan istersen bi topik ac cbr 125 160-165 gordum diye bak millet sana ne cevap verecek
-
16 Aralık 2009, 21:08
#18287
MeLo'cuğum ;
Ben 150 km/h üzerine cıktığını idda ediyorum; bana da inanmıyo musun
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
16 Aralık 2009, 21:15
#18288
arkadaşlar bırakın kaç km yaptığını hıza çok meraklıysanız gidin sporcu olun pistlerde hız yapın hergün motorsiklet kazası duymaktan sıkıldım motor almaktan da vazgeçtim diyebilirim, bir otomobille 100 yapmak bile tehlikeli ve yasakken siz 140-150lerden bahsediyosunuz bu kafayla giderseniz araç sahiplerinin motorculara tabii ki saygısı kalmazz sizin kaza yapmanızdan da rahatsızlık duymazlar ölsün gitsin şerefsiz derler! böyle dediklerine de çok şahit oldum otobnda 120ile giderken yanımızdan 200e yakın hızla geçen motorlar için, yazıktır günahtır hem kendinize hem trafikteki herkese, motora bu zihniyetten dolayı şeytan işi diyorlar anneler babalar aldırmak istemiyor, motor zaten trafikte takılmıyor daha bir de hız yapmaya ne gerek var? burada hızı tartışacağınıza güvenli sürüşü tartışmanızı isterdim
-
16 Aralık 2009, 21:31
#18289
-
16 Aralık 2009, 21:35
#18290
melocann adlı üyeden alıntı
ne yani simdi sen usta biz acemimi olduk sacmalik otesi baska bisey degil dostum bu arada agzini topla ben olmasam dahi kimseye odun diyemezsin burada herkes zengin degilki bisey olmaz veya olursa olsun diye binsin senin motor ne hikmetse 2 zamanlı derbi'yi yiyor sacmalik ötesi
sen kanıtlamadıkça ki kanıtlaman imkansız bi cbr 125'in 160 yaptigina inandiramazsin ha 140 anlarım ama sallamanin bu kadarı fazla bana inanmıyorsan istersen bi topik ac cbr 125 160-165 gordum diye bak millet sana ne cevap verecek
ben ustayım sen acemisin demedim ama acemi olmak suç yada ahmaklık değil...
bende acemiydim zamanında sende burdaki herkeste..
odundan lafım ve kastım.. birşeyi on ker anlatırsın ama anlamaz o kişi ne derseniz diyin odunsa odundur tabiri caizse herkes ak kaşık değildir öyle olsa dünyada ne savaş olur ne silah ..
şimdi benim motoriskeltim 160 km yaptı diye sen buna diretiyorsan benim yaabielcğeim bişey yok .. ben kimseye bişey idda etmiyorum.. ben yaptım diyorum inanmayan kendi bilir ne ypayım hızı yaparken video mu çekeyim
ama yazdıklarımı dikaktli okursan hava durumu yol surucu vb.. etkenler etki eder son süratte zaten ben 160 ı herzaman her yerde yapıyorum demedim son hız olarak bu motorsiklette bu hızı görüm 2 sene kullandım 27,000 yada 25,000 km de sanırım sattım bu km boyunca son hızım bu idi
ama 140 - 145 tek kişi ile düz yolda yada hafif egimde motor ısınınca ( motorun ısınması 15 -30 km gitmekle değil 50-100 km den daha fazla gititğinizde ) gayet rahat görüyor üstüne biraz eğilmek şartı ile...
ama sen yapamıyorsan bu benimde yapmayacagımı yada senin gelip bana kızacagı anlamına gelmez..
senin motorunda sorun vardır sende sorun vardır yada sonsurat denemendeki yolda yada hava şartlarında sorun vardır.. sen yapamıyorsun die aynı motoru kullanan herkes aynı şeyi yapamaycak diye bişey yok..
ona bakarsan yotube gir adamlar Stunt yapıyor (Show ) yapıyorlar tek disk olmasına ragmen arka kaldırıyor hemde 600 rr kadar . yada önü bir gazla dimdik dikip mrelerce girdiyor
şimdi ben yapamıyorum diye gidip adamın agzını burnunu kırımmı ben okdar basıyrum bu ön kaldırmıyor yada ben frene asılıyorum arka kalkmıyor die...
www.sesofset.com
www.sesinoks.com.tr
-
16 Aralık 2009, 22:00
#18291
iyireklam10 adlı üyeden alıntı
dostum.. öncelikle ben 13 yıldır kullanıyorum motorsikeltimi bu sitedeki bazı acemi arkadaşlar gibi aman motora bişey olmasın deridnde değilim usta adam redline girdimi diye bakmaz.. ben motorun sesini dinlerim .. oyuzden sallamak için illa rdline girmesi gerekmiyor o hızda..
yani redline kaçta bu motorda bilmeyebilirmde motorun sesini dinleyip zaten çevirdiği devri tahmin edebilirsin .. eger dün sürmeye başlamamışsan motoriskelti..
ben o hızı gördüğümden o an devir göstergesine bakmışım onun dışında zatne kullanmıyorum ayrıca sattıgım hatta komple yanan ve bidaha yaptııgm motorsikltin neyini savunim yada hava atayım şuan cbr 125 r sahiib değilim .. ama sen korkuyorsna yada ruzgarda eğilmedne sürüyorsan yada hızlanmayı bilmiyorsan motorsikelti ısıtamıyorsan 120 yi geçemeyince kabahat benim yada cbr ın olmaz o sürmeyi bilmeemkle tabiri caizse lafım sana değil odunlukla alakası vardır...
yani benim 160 - 280 km yapmam burdaki kimi ihya etmiş olurki yalan söyleyeyim .. foruma bakın aynı konuyu zaten uye oldugum tarihlerdee bu topicte söylemişim görüğüm son hız yokuş aşağı iki kişi ile 165 Km ayrıca ibre falanda bozu kdeğil motorsikeltin rodajı daha yeni bitmişti..
ama yandıktan sonra ve öncesinde düz yolda tek başıma 140 sabit zaten gidiyordum.. 145 - 150 de rahat görüyor eger sen tırsmayıp aman motoruma bişey olacak diye korkmazisen... bas kırmızıya geldiğindede göreceksin sende ....
neyse size kolay gelsin..
Bi sensin zaten bu motorla uzun yola cikan biz hep bu motoru calistirip 15 dakka binip kapatiyoruz hic isinmadi bizim motorumuz.
155 e bende okey diyorum kadranda gordum hatta fotosu da vardi burda daha once konulmustu Gorkem yada Pretorian(yanlis yazmis olabilirim) o gormustu.
Hadi 160ta olsun o da bizim acemiligimiz olsun 165 ne arkadasim otur bi hesapla bakiyim daha once attigim mesajdan.
Diyosun ki ben tecrubeliyim kulakla atiyorum vitesi.Senin o kulakla vites atmanla dagilan motoruda ben sesinden anlayip tagmir ediyorum bilmem anlatabildim mi?O yuzden oraya hic girme.
Ben ne motora ne de kendime bisey olucak diye korkan bi adam degilim ama enayide degilim madem motoru onemsemiyorsun hizli gitmek istiyorsun buyut silindir hacmini disli degistir komple kit tak 2 ayda bitir motor omrunu istedigin hizida yap.
Ayrica arkadasim benim elimin altinda tamirhane var anliyorum da az cok yapamadigim yerde usta yardim ediyor para sikintimda Allah a sukr yok garajda 3 tane araba var zevk icin biniyorum hatta cbr 125 e binmiyorum bile satmaya da tennezul etmedim yurt disina cikarken vazgectim dursun dedim 0 aldim zaten makinayi evdekiler motoru birakiyim diye neler neler sunuyo bi bilsen.
-
16 Aralık 2009, 22:16
#18292
www.sesofset.com
www.sesinoks.com.tr
-
16 Aralık 2009, 22:22
#18293
iyireklam10 adlı üyeden alıntı
eğer kullanma konusunda riski sevenler varsa uzun yolda otobuslerin arkasına girin rüzgar kesilince kaç yapıyorunuz göstergeye bakın bir ama ootbusun 30 mt arkasından değil
hemen 1-2 mt mesafeden takip edin cesaretiniz varsa otobus 170 e kadar çıkıyor bakın bakalım sizde çıkıyormsuunz... çünkü rüzgarı yarmak için zaten motor 4/2 oranında güç harcıyor rüzgar 0 olunca o güçde hıza etki ediyor....
Yazmayım dedim , araya girmeyim dedim ama son çare olarak bu son hız konusuna dahil oluyorum.
Yukarıdaki mesajı okuyan bir kullanıcı (bu forumda aktif olmayabilir, biliyorsunuz binlerce misafir ziyaretçide takip ediyor bu forumu),
fikri denemek istese , düz ve uzun yolda bir otobüsün arkasına 1 metre yapışarak son hız denemesi yapmaya kalkışsa,
ve bu denemesi esnasında da otobüsün asfalttaki ufacık bir problem yüzünden frenlemesi sonucunda motosikletli arkadaş kaza yapsa ki yapıyor bir çok kişi.
Ve Allah korusun bir çok uzvu parçalanıp feci şekilde can verse. (Bir çok örneğini görüyoruz zaten).
Sonra da kazazedenin bir arkadaşı bu foruma taziye topiği açsa ve kaza şeklini anlatsa...
Bu kaza sonucunda "eşeğin aklına karpuz kabuğunu sokmak" deyiminde olduğu gibi insanların aklına bu fikri sokan iyireklam10 isimli üye vicdanen rahat olabilecekmi ?
Lütfen yazdıklarınızı gönder tuşuna basmadan önce önizleme yaparak okuyun.
Farkında olmadan insanlara ne kadar kötülük yaptığınızın farkına varın.
-
16 Aralık 2009, 22:26
#18294
BıraKın hız konusunu artık yahu
Min 130-max 145 yapan CBR yeterlidir... 140 km/h ve üzeri bu motorda cok tehlikeli...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
16 Aralık 2009, 22:29
#18295
ben de bir kaç kez otobüsün arkasından gittim . ama en tehlikeli hareketlerden biridir tavsiye etmiyorum. hele uzun yolda refleksler yavaşlayınca otobüse arkadan girmek an meselesi. en büyük risk
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:28 ----------
cakalaz adlı üyeden alıntı
BıraKın hız konusunu artık yahu
Min 130-max 145 yapan CBR yeterlidir... 140 km/h ve üzeri bu motorda cok tehlikeli...
evet yani min 130 max 145 sağlıklı bir cbr 125 göstergesi. tipik bir cbr diyebiliriz. diğerleri sıradışı
-
16 Aralık 2009, 22:30
#18296
AydoganX adlı üyeden alıntı
Yazmayım dedim , araya girmeyim dedim ama son çare olarak bu son hız konusuna dahil oluyorum.
Yukarıdaki mesajı okuyan bir kullanıcı (bu forumda aktif olmayabilir, biliyorsunuz binlerce misafir ziyaretçide takip ediyor bu forumu),
fikri denemek istese , düz ve uzun yolda bir otobüsün arkasına 1 metre yapışarak son hız denemesi yapmaya kalkışsa,
ve bu denemesi esnasında da otobüsün asfalttaki ufacık bir problem yüzünden frenlemesi sonucunda motosikletli arkadaş kaza yapsa ki yapıyor bir çok kişi.
Ve Allah korusun bir çok uzvu parçalanıp feci şekilde can verse. (Bir çok örneğini görüyoruz zaten).
Sonra da kazazedenin bir arkadaşı bu foruma taziye topiği açsa ve kaza şeklini anlatsa...
Bu kaza sonucunda "eşeğin aklına karpuz kabuğunu sokmak" deyiminde olduğu gibi insanların aklına bu fikri sokan iyireklam10 isimli üye vicdanen rahat olabilecekmi ?
Lütfen yazdıklarınızı gönder tuşuna basmadan önce önizleme yaparak okuyun.
Farkında olmadan insanlara ne kadar kötülük yaptığınızın farkına varın.
o konuda bişey diyemem şahsen şu manada cesareti olan varsa yapsın dedim kendine güvenmeyen elbetteki her izleidğiiz videodakini yada her okudugumuzu yeterli bilgi tecrube ile yapmazsak sonuç her alanda husran olur ..
ve bu saygılı bir motor kullanışı demiyorum / tvsiyede etmem ben kendi yaptıgım deneyimlerimden örnek verdim ve ankaradan dönerken aracın biri otobusun önünde kaza sonucu otobus ani frenle şerit değiştirdi otobuse çarpmadan yavaşladım ama diger şeritteki tır kaza yapan araca çarpmamak için üzerimden geçiyordu nerde ise
ve etrafta uçuşan cam ve toprak paçalarıda cabası.. otobusun arkasını bırakmadan kurtuldum ki çarpsam okadar yakın oldugum için bagaja yapışmam muhteleen hızım kesilir ama düşersem ozaman tehlike olur okadar yakında iken çarpmanın etkiis ikinizde aynı hızlarda seyrettiğiniz için o aniden frene bassada sende frenle basacagın için çarpma etkisi aradaki hız farkı kadar oalcaktır ve düşmezsen dengeni kaybedip araca arkadan bagajına yapışmayacaksındır..
ve tabiki genede deidğin konuya dönersek her duydugumuzu gördüğümüzü asla güvenli önlemleri almadan yapmamalıyız..
eskiden kask takmadan doalşırıdm bana aprallık giib gelirdi hiç bir ciddi kazam olmamasına ragmen kasksız çok nadir zamanlar hariç biryerden bir yere kısa mesafe olmasada gitmiyorum...
tavsiyede etmiyorum...
www.sesofset.com
www.sesinoks.com.tr
-
16 Aralık 2009, 22:36
#18297
valla arka tekeri deiştirtikten sonra 130 takınca hızı etkiler 5-10km haberiniz olsun.
bu hızları kalın lastik ile yapıyorum diyen varsa sussun
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
-
16 Aralık 2009, 22:36
#18298
iyireklam10 adlı üyeden alıntı
o konuda bişey diyemem şahsen şu manada cesareti olan varsa yapsın dedim kendine güvenmeyen elbetteki her izleidğiiz videodakini yada her okudugumuzu yeterli bilgi tecrube ile yapmazsak sonuç her alanda husran olur ..
ve bu saygılı bir motor kullanışı demiyorum / tvsiyede etmem ben kendi yaptıgım deneyimlerimden örnek verdim ve ankaradan dönerken aracın biri otobusun önünde kaza sonucu otobus ani frenle şerit değiştirdi otobuse çarpmadan yavaşladım ama diger şeritteki tır kaza yapan araca çarpmamak için üzerimden geçiyordu nerde ise
ve etrafta uçuşan cam ve toprak paçalarıda cabası.. otobusun arkasını bırakmadan kurtuldum ki çarpsam okadar yakın oldugum için bagaja yapışmam muhteleen hızım kesilir ama düşersem ozaman tehlike olur okadar yakında iken çarpmanın etkiis ikinizde aynı hızlarda seyrettiğiniz için o aniden frene bassada sende frenle basacagın için çarpma etkisi aradaki hız farkı kadar oalcaktır ve düşmezsen dengeni kaybedip araca arkadan bagajına yapışmayacaksındır..
ve tabiki genede deidğin konuya dönersek her duydugumuzu gördüğümüzü asla güvenli önlemleri almadan yapmamalıyız..
eskiden kask takmadan doalşırıdm bana aprallık giib gelirdi hiç bir ciddi kazam olmamasına ragmen kasksız çok nadir zamanlar hariç biryerden bir yere kısa mesafe olmasada gitmiyorum...
tavsiyede etmiyorum...
pozantıdan adanaya 15 km yokuş aşağı iniş var. otoban. cbr ı boşa sallasan 200 yapabilir öyle bir iniş şimdi tek kişi değil de o yolda 2 kişi 160 yapılabilir . bu kadar da bir lafa takmamak lazım. ama cbr ın hızı da 165 değil tabi ki
-
16 Aralık 2009, 22:37
#18299
dynner adlı üyeden alıntı
valla arka tekeri deiştirtikten sonra 130 takınca hızı etkiler 5-10km haberiniz olsun.
bu hızları kalın lastik ile yapıyorum diyen varsa sussun
ben orjinal fabri çıkışlı motorla yaptım kalın lastik hızı etkileyeceğinden son hızı hiç taktırmadım elimde sıfır vardı çöpe attım hatta...
www.sesofset.com
www.sesinoks.com.tr
-
16 Aralık 2009, 22:41
#18300
iyireklam10 adlı üyeden alıntı
o konuda bişey diyemem şahsen şu manada cesareti olan varsa yapsın dedim kendine güvenmeyen elbetteki her izleidğiiz videodakini yada her okudugumuzu yeterli bilgi tecrube ile yapmazsak sonuç her alanda husran olur ..
ve bu saygılı bir motor kullanışı demiyorum / tvsiyede etmem ben kendi yaptıgım deneyimlerimden örnek verdim ve ankaradan dönerken aracın biri otobusun önünde kaza sonucu otobus ani frenle şerit değiştirdi otobuse çarpmadan yavaşladım ama diger şeritteki tır kaza yapan araca çarpmamak için üzerimden geçiyordu nerde ise
ve etrafta uçuşan cam ve toprak paçalarıda cabası.. otobusun arkasını bırakmadan kurtuldum ki çarpsam okadar yakın oldugum için bagaja yapışmam muhteleen hızım kesilir ama düşersem ozaman tehlike olur okadar yakında iken çarpmanın etkiis ikinizde aynı hızlarda seyrettiğiniz için o aniden frene bassada sende frenle basacagın için çarpma etkisi aradaki hız farkı kadar oalcaktır ve düşmezsen dengeni kaybedip araca arkadan bagajına yapışmayacaksındır..
ve tabiki genede deidğin konuya dönersek her duydugumuzu gördüğümüzü asla güvenli önlemleri almadan yapmamalıyız..
eskiden kask takmadan doalşırıdm bana aprallık giib gelirdi hiç bir ciddi kazam olmamasına ragmen kasksız çok nadir zamanlar hariç biryerden bir yere kısa mesafe olmasada gitmiyorum...
tavsiyede etmiyorum...
Hala aynı telden çalmaya devam ediyorsun.
"Cesareti olan varsa yapsın" demişsin. Bu cümlede resmen gaz verici bir cümle.
"Benim cesaretim var. Pısırık birisi değilim ben" diyenleri duyar gibiyim şimdiden.
Yukarıda bahsedilen "otobüse 1 metreden yapışarak son hız denemesi yapmak" magandalıktır, apaçiliktir.
Bu şekilde motosiklet kullanmak ciddi ölçüde tehlikelidir ve %90 ölümlü veya yaralanmalı kaza ile sonuçlanır.
Kesinlikle denemeyin...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler