Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #17861

    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    MaTrİx
    Motosikleti
    2 teker olsun da tahtadan olsun
    Alıntı dynner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 23bini devirdim

    Motorda zaten önceden olanlar

    -Orjinal japonyadan gelme kafa Decali CBR logosu
    -İridyum buji
    -Honda Performance hava filtresi
    -RR Denge Topuzları
    -90/80 - 130/70 Pirelli MT75 Lastikler
    -Carbon fiber Tank pad ve Depo kapağı yapıştırması

    artık yapacagım pek bişery kalmadı iddaa dan buyuk para vurursam Devil egzost taktırırım
    arka lastik 130 luk olmasına rağmen dedikleri gibi sırıtmamış,baya iyi bi görüntü vermiş bence,23000 yapmışsın,maşallahın var sen bu gidişle 50000i devirecen gibi geliyo,mt75 lastikler hoşuma gitti,motorunda gayet diri duruyo,nazar deymesin inşallah,maşallah maşallah,hadi bakalım,bu arada hava filtresi ne marka


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #17862

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    Hava filtresi orjinal hondanın 20 binde takmıştım.

    30 liraya hemde hiçbişey

    niyette kıştan sonra en yeşilinden 2005 veya 2006 zx-636R kawasaki var hayırlısı
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]

  3. #17863

    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    MaTrİx
    Motosikleti
    2 teker olsun da tahtadan olsun
    Alıntı dynner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava filtresi orjinal hondanın 20 binde takmıştım.

    30 liraya hemde hiçbişey

    niyette kıştan sonra en yeşilinden 2005 veya 2006 zx-636R kawasaki var hayırlısı
    ne biliyim KN filtrre takıyolar ama orjinalde iyidir,ucuzmuş da
    ,inşallah,antep fıstığı gibi dolaşacan yani

  4. #17864
    cihan_34_ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F
    Yeni Alıcağım Lastikler Pisttekilerle Aynı Buyrun videolar

    http://www.dumpert.nl/mediabase/4358...superpole.html
    http://www.youtube.com/watch?v=Fyv_VyubtzQ
    http://www.facebook.com/home.php#/vi...3022495&ref=mf
    Patron Bayramlık Paramı versin Bende Alıcam Pirelli super corsa Diablo %100 kauçuk Slick Lastiklerimi
    Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...

  5. #17865

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    Alıntı by_dengesiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne biliyim KN filtrre takıyolar ama orjinalde iyidir,ucuzmuş da
    ,inşallah,antep fıstığı gibi dolaşacan yani
    En antepinden hemde

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:25 ----------

    Alıntı cihan_34_ist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni Alıcağım Lastikler Pisttekilerle Aynı Buyrun videolar

    http://www.dumpert.nl/mediabase/4358...superpole.html
    http://www.youtube.com/watch?v=Fyv_VyubtzQ
    http://www.facebook.com/home.php#/vi...3022495&ref=mf
    Patron Bayramlık Paramı versin Bende Alıcam Pirelli super corsa Diablo %100 kauçuk Slick Lastiklerimi
    su an cıkma olarak osmaniyeli arkadaşımıza yolladım 120/70 olanı ancak bunlar arka teker için deil biliyorsundur umarım
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]

  6. #17866
    cihan_34_ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F
    Alıntı dynner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En antepinden hemde

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:25 ----------



    su an cıkma olarak osmaniyeli arkadaşımıza yolladım 120/70 olanı ancak bunlar arka teker için deil biliyorsundur umarım
    Ben 120 lik alıcam Arka lastiğe Video sadece temsili..
    Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...

  7. #17867

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    öne ne takmayı planlıyorsun
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]

  8. #17868
    cihan_34_ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F
    Alıntı dynner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öne ne takmayı planlıyorsun
    dunlop slick veya Michelin pilot power one
    Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...

  9. #17869

    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    artık yok.. beklemede
    ya arkadaşlar geçen cumartesi farketmiştim bugün motorun lastiklerini sabunlar silerkende gördüm ön lastik jantla birleşme noktasından iki yerden hava kaçırıyor yakınlarda tamirci falanda yok her sabah hava basmak zorunda kalıyorum allahtan benzinlik dibimde ondan yırtıyorum ne yapmamyı önerirsiniz hava komple boşaltıp bi daha bassam olur mu ?

  10. #17870
    cihan_34_ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F
    Alıntı atmaca_35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar geçen cumartesi farketmiştim bugün motorun lastiklerini sabunlar silerkende gördüm ön lastik jantla birleşme noktasından iki yerden hava kaçırıyor yakınlarda tamirci falanda yok her sabah hava basmak zorunda kalıyorum allahtan benzinlik dibimde ondan yırtıyorum ne yapmamyı önerirsiniz hava komple boşaltıp bi daha bassam olur mu ?
    Bir lastiğin yolda tutunabilmesi için, hammaddesindeki kauçuğun çok büyük önemi vardır. Yol ile aramızda tek tutunma noktası lastik olduğuna göre de önemle üstünde durmamız gereken bir konu olmalı. Lastiğin kauçuğunun önemi kadar lastiğin yere temas eden yüzeyindeki kanalların da bir o kadar önemi vardır.



    Yağmurlu bir hava. Yolda gidiyorsunuz. Lastiğinizin yola tutunup tutunmadığını nasıl anlarsınız? Aracı ani sağa sola yalpalatarak derseniz bir yerlere yapışırsınız. Bunun testi yada denemesi yoktur. Ancak aniden durma yada ani bir manevra ihtiyacı duyduğunuz takdirde anlayabilirsiniz ki bu da geç olacaktır. Bu yüzden yağmurlu bir havada mümkün olduğunca daha yavaş hareket etmelisiniz. Aynadan baktığınızda lastiklerinizden çıkan su bulutu, lastiğinizin yol ile arasında kalan suyu ne kadar iyi tahliye edip etmediğini size bildirecektir. Aynadan bakarken diyorum bu genelde zor da olsa görünür. Ama çok fazla görmeye de çalışmayın. Güvenlik her zaman ön plandadır. Bunun yerine öndeki bir araca da bakarsanız o su bulutunu göreceksiniz. İşte lastiğin yere tam ve doğru teması için arasında hiçbir şekilde su kalmamalıdır. Ancak bu sayede yola güvenli tutunabilir. Bunun dışında yol tutunmasının azalıp azalmadığını didonun hafiflemesi yada otomobil ise direksiyonun hafiflemesi de göste! rir. Aracımız yola yeterli tutunmuyorsa, sanki bir yumuşak tabaka üstünde gidiyormuş gibi hafifler. Yolun kaygan olup olmadığını anlamaya çalışmak için ASLA FREN YADA GAZA FAZLA YÜKLENEREK DENEMEYE ÇALIŞMAYIN.

    Lastiklerinizde bulunan kanallar, zemin ile lastik yüzeyi arasında kalan suyun tahliyesini sağlamakla görevlidir. Bu sayede aracınız zemine daha sağlam basar. Lastikleriniz ne kadar yeni olursa olsun, ne kadar taze olursa olsun, kanalların tahliye edebileceği miktardan fazla su kütlesine girerseniz aquaplaning denilen olay olur. Yolda giderken bir su birikintisine girdiniz. Ne yapmalısınız? * Eğer gazı aniden kesersek, aracımızın ivmelenmesi düşer. İvmelenme düşünce, aracımız öne doğru yığılma yapar. Öne yığılan aracımız, ön lastiklere yük bindirir. Ön lastiğin ezilmesi ile kanalların arası daralır. Bu da yeterli su tahliyesini yapamamasına sebep olur. Lastik ile zemin arasında sıkışan su, lastiğimizi ne yöne savurursa aracımız o yöne doğru ani sürüklenme yapar. Bu da dengemizi kaybetmemize neden olur. *Eğer gaz verirsek, aracımızın önü hafifler arka lastiğe fazla yük biner. Ön lastiğin yeterli miktarda yere basınç vermemesi nedeniyle, lastiğimiz ile zemin arasında tutunma zorluğu olacaktır. Bu da yine savrulmaya sebep olabilir. Arka lastik gerekli tutunmayı yapamayabilir ve lastik patinaja düşebilir. Bu da dengemizin kaybolmasına neden olur. Bunların yerine, gazı yavaş yavaş keserseniz, didonu düz tutup, asla ağırlığınızı sağa sola kaydırmazsanız, motoru kendi ataletine bırakırsanız, bu sorunu daha kolay atlatabilirsiniz.

    SİZ SİZ OLUN, YAĞMURLU HAVALARDA ASLA KURU HAVADA GİTTİĞİNİZ GİBİ GİTMEYİN. MUTLAKA DAHA YAVAŞ VE TEMKİNLİ KULLANIN.
    Aynı durum kuru hava için de geçerli. Bu sefer su yok. Ama hava var. Doğal olarak lastik ile yer arasındaki havayı da tahliye etmesi gerekir bu kanalların. Aksi takdirde lastik ile yer arasında bir hava tabakası olacak. O zamanda tutunma yeterli olmayacak ve aracımız yola tutunma sorunu yaşayacak. Hani derler ya, önümüz yaz. Yazı bu lastikle geçir. Yanlış bir düşünce. Havayı tahliye edemezse de aracınız kayar ve kaza yaparsınız. Bazılarınız diyecek ki pistlerde yarış arabalarının ve yarış motorlarının lastiklerinde hiç desen yok.(SLICK Lastik) Onlar nasıl tutunuyor? Nasıl oluyor da havayı tahliye edebiliyor? Dikkat ederseniz, yarış arabalarının, yarış başlamadan önce özel ısıtıcılarla lastikleri ısıtılır. Bu ısıtılma sebebi, özel alaşımlı lastik yüzeyinin yapışkanlığını artırır. Belli bir ısı değerinde bu lastikler yapışkan özelliğine sahip olurlar. Tutunmayı da bu yapışkanlık özelliği sağlar. Ancak en ufacık su, bu lastiklerin tüm sihirini bozar. Bu yüzdendir ki bu lastikle! r sadece kuru hava ve yarış pistlerinde kullanılır. Bunların dışında önemli bir faktör de lastik havalarıdır. Lastik havalarınız, üretici firmanın değerlerinden fazla yada düşük ise, yola tutunmanız da yetersiz olacaktır. · Lastik havanız fazla ise; Isınma ile lastik içindeki hava genleşecek ve lastiğiniz, sizin bastığınız hava değerinden daha yükselecektir. Bu yüzden yola basan taban yüzeyi azalacaktır. Sürtünme azalacaktır. Lastiğiniz düzensiz aşınacaktır. Yol tutuşunuz azalacaktır. ·

    Lastik havanız az ise; Isınma daha fazla olacaktır. Ancak lastiğiniz yinede yeterli basınca ulaşamayacaktır. Lastiğiniz düzensiz aşınacaktır. Lastik yüzeyindeki kanalların arası daralacak, su ve hava tahliyesini düzgün yapamayacaktır. Bu yüzden de yine yola tutunmanız azalacaktır. · Lastiğiniz, üretici değerlerinde ise; Isınma ve genleşme ile lastiğiniz yola tam olarak basacaktır. Bu sayede düzgün aşınma, tam yol tutuş ve güvenli sürüş sağlanacaktır. Lastik yüzeyindeki kanalların derinliği yeni iken 7-8 mm dir. (Normal yol lastikleri için geçerli) Otomobillerde 1,60 mm ye, motosikletlerde ise 2.50 – 3.00 mm’ye düştüğünde kanal derinlikleri lastiklerin kesin olarak değiştirilmesinde fayda vardır. Niçin motosiklette daha fazla? Otomobilde 4 tekerlek var. Oysa motosiklette 2 tekerlek. Otomobillerin ağırlığı ortalama 1000 kg arasındadır. Oysa motosikletlerin ortalama 90 – 300 kg arasındadır. Tölerans dolayısıyla otomobilde daha fazla olabiliyor. Ama motosikletin şakası olmuyor. Bunun dışında otomobil lastikleri düz taban ve aşınma eşit oranda iken, motosiklet lastikleri oval olduğundan ve çoğunlukla lastiğin tam orta noktasında yol aldığımızdan, yanaklardaki desenler yeni gibi kalırken, lastiğin ortasındaki desenler çok daha fazla aşınıyor. Doğal olarak da değiştirilmesi gerekiyor. İşim gereği, lastik üreticisi bir fabrikada almış olduğum eğitim sırasında, Avrupa’da yapılan testlerin sonuçlarını görme fırsatım olmuştu. Hatırladığım kadarıyla sizlerle paylaşıyorum, lütfen dikkatli okuyun bu satırları, Test aracı 1280 kg. ağırlığında standart bir otomobil.

    160 km/h ile giderken yere bastığı ağırlık 40 kg. Bunun sebeplerini şöyle sıralamışlar, · Aracın altından geçen hava koridoru ile, üstünden geçen hava koridoru dengesizleşiyor. Bu da aracın yerden yükselme eğilimi göstermesine neden oluyor. (Aerodynamic) · Lastik yüzeyindeki kanallar, belli bir hızdan sonra hava tahliyesini yeterli miktarda yapamıyor........... · Vs.vs.... Ürkütücü bir gerçek arkadaşlar. Düşünün motosikletlerimiz 200 kg civarında. Bu hızlarda sizce kaç kg. yere basıyor?
    Bence lastiğini değiştir
    Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...

  11. #17871

    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    artık yok.. beklemede
    dostum uzun uzun yazmışında lastiği değiştirmeyi bende bilirim ama kim vercek şimdi o kadar parayı lastiğin içini kaplayan solüsyonlardan falan kullansam olmaz mı ?

  12. #17872

    Üyelik
    29 Ekim 2009
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Mondial 150 KN
    Alıntı funkyboys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun utku

    http://www.sahibinden.com/400_kmde_2...XQQdisplayitem

    Bu senin motorun mu?

  13. #17873

    Üyelik
    19 Eylül 2009
    Arkadaşlar bugün honda bayiine gittim ve konuştuk 2010 modeller geliyormuş fiyatlarıda çok olmaz dedi bayideki adam hayırlısıyla birkaç aya alıyorum

  14. #17874
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    fiyatı 7 bin tl den asagı olmaz ayrıca bende yakında aranızda cbr ile olacagım su motorumu satayım alcam insallah bş motor bakcam yarın arka lastik 130 17 ön 100 17 gayette şık durmus
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  15. #17875
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    Alıntı dynner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşalr bugun lastikleri taktırdık.

    cok iyi oldular yol tutuşu bile o kadar deiştiki anlatamam.

    hız denemesi yaptım bi deişiklik yok 5. viteste redlşne grmeden 120 rahat goruyor.

    yarın fotoları cekecegim
    vay anasını ya nasıl oluyorda çok rahat görüyorsun anlamış değilim abi ya hem 130 luk lastik ve çok rahat 120 km yatmıyorsun dimi? ben 100 e gelene kadar 1 dk geçiyor anam ağlıyor sizler ne kadarda rahat görüyorsunz yaa? benim bu motorda sorunmu var yaa anlamış değilim 0 aldım 2650 km de:(:(:( bakıma götürdüğüm zmaan ne yaptırayım

  16. #17876

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    110 den sonra yatıyorum dostum
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]

  17. #17877
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    haa tamam bugn motoru tazzikli su ile yıkattırdım benzincide yan repsol yazan stikerin altında kırmızı renkli bir stiker varya onu kopardı

  18. #17878

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    bravo adama extradan apra verseydin tebrik etseydin
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]

  19. #17879
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    neyseki pek sırıtmıyor yaa pek bişi olmadıı herneysede ne zaman buluşuyoruz ya şöyle cıbırcılar?? istanbul anadolu yakasındakiler avrupadakiler??

  20. #17880

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    havalar ısınınca gelin ege taraflarına
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler