Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14381
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    uthec
    Motoru otobüs firmasıyla anlaşıp yükleyebilirsin. Travego tipi otobüslere rahatlıkla sığıyor. Benim motoru çanakkaleden bu şekilde getirmiştim. Bazı firmalar kabul ediyor , ama şöförlere de sorman gerekiyor , karşı çıkan oluyor.
    Motoru yüklemeden önce deposunu tamamen boşaltmalısın. Ayrıca bağlayacağın yerlere sünger koymalısın ki ip sürtmesin motora.

    Ayrıca bir arkadaşımın motorunu 403'e yan olarak yüklemiştik. Fakat dik tabiki daha sağlıklı. Sadece aynaları sökmen gerekebilir.
    teşekkürler Gorkem..otobüse yüklerken yanımda bir battaniye olsun ozaman belki yan yatırmak gerekir çizilmesin..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14382

    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ferhat uçank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bu dönmki direksiyon sınavına giriyorum.. bakalım kendi motorumla alacaklarmı..
    dostum ben kendi motorumla girdim merak etme alırlar...hatta en kolay direksiyon sınavı benim oldu sanırım...bulunduğum ilçede 4-5 tane sürücü kursu var ve benim yazıldığım kursta ki tek a2 alacak kursiyer benmişim...zamanı geldi gittim sınava..o kurstaki tek kursiyer ben olduğum için sona bıraktılar..herkes gitti bi motorlu ben kaldım...yola dizilen dubalarda diğer sürücü kursuna aitmiş ve onları toplayıp gittiler..ben merak içinde kaldım , allah allah ben nerde test olucam derken müfettiş geldi dubaları sordu,bende; toplayıp götürdüler dedim,baktı baktı ; git şu ağacın ordan dön gel dedi...hay hay dedim seve seve...

  3. #14383
    ferhat uçank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    ninja 250r kısa bir süre için:)
    pekde önmli değil kendi motorum olmasada innova olacak.. gerçi daha önce kullanmadım ama yarı otomatik mantığını biliyorum.. ama bu konuyla ilgili bi uyarınız varsa acığım yani herhengi bi öneri vb..

  4. #14384

    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    istanbul bahçelievler
    Motosikleti
    cbr 125 r 2006 & yamaha bws 100
    Alıntı ferhat uçank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pekde önmli değil kendi motorum olmasada innova olacak.. gerçi daha önce kullanmadım ama yarı otomatik mantığını biliyorum.. ama bu konuyla ilgili bi uyarınız varsa acığım yani herhengi bi öneri vb..
    ya merak edecek bısey yok ben dun gırdım soyledıgım gıbı otomatık çin malı bı scooter vardı ve 4 adet duba her duba arasındakı mesafe 10 yurume adımı o dubaların arasından gecıyosun son dubadan donup tekrar dubaların arasından gecıp sınavı bıtırıyorsun motosıklete bındıgınde ayaklıgından tut aynaya kadar bakıyolar motosıklete bındıgınde motosıklete hakımmıs gibi davran frenlere felan bak aynalara bak sonra dubaların arasından gecerken sınyal ver sonrada sınavdan garantı 90 al cık görsen zaten sakamı dersın cok basıt yanı
    !:cat:CbR OnLiNe HaYaT OffLİnE!:cat:

  5. #14385
    ferhat uçank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    ninja 250r kısa bir süre için:)
    bende b yi daha önce aldım zaten muhabbetin Laf olsun diye olduğunuda BİLİYORUM.. YANİ BU BELGE BANA GÖRE SADECE PROSEDÜR.. TAKİ AVRUPADAKİ ŞEKLKİYLE UYGULAMAYA GEÇENE KADAR...

  6. #14386

    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    istanbul bahçelievler
    Motosikleti
    cbr 125 r 2006 & yamaha bws 100
    evet ilkögretım ogretmenlerı gelıyo zaten
    !:cat:CbR OnLiNe HaYaT OffLİnE!:cat:

  7. #14387
    deniz_k2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2006
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    cbr 125 R
    cbr 125 CUP yarışta çekilmiş sonunda nasıl kayıyor seyredin
    http://www.youtube.com/watch?v=pw_7uxqhFuQ
    cbr 125 R
    Gezdim Gördüm Yayınladımhttp://akira-berk.blogspot.com/
    http://site.mynet.com/cbr_125/cbr/index.htm

  8. #14388

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı deniz_k2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 125 CUP yarışta çekilmiş sonunda nasıl kayıyor seyredin
    http://www.youtube.com/watch?v=pw_7uxqhFuQ
    vay yawrum vay öttürüyo adamlar
    viraj da debriyaja damı basıyolar banamı öyle geliyo motorda ses seda kalmıyo virajda debriyaja basılı tutmamaları lazım değilmi viteste olursa daha iyi ama

    asfalt ağladı be
    ulan adam sonunda düştü be nazar değdi adama

  9. #14389
    lacivert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R6 - fortyeight
    fena düştü be.

  10. #14390

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    düşünce aynı bu ses çıkıyo bende de aynı ses gelmişti
    toprakta biraz daha farklı
    duyunca hatırladım
    Allah düşürmesin

  11. #14391
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Arkadaşlar motorumu 2500 YTL ye indirdim Hyo var alabilmem için acele satıyorum ! Karadeniz Bölgesi için özellikle

    http://www.sahibinden.com/takasli_te...XQQdisplayitem
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  12. #14392
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Yazık valla, güzel yarış oluyormuş..

    Lastikler haricinde bu cıbırlar da modifikasyon var mı yoksa standart mı acaba?

  13. #14393
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Bu motorlar %90 standart... Pegler bile orjinal , zira sürtüyorlar dönerken
    Şimdi nasıl canım çekti kullanmayı şu motoru. Bu arada keskin virajda debriyajı sıkıyor. Bu doğru değil.
    Düşme sebebi de önündeki motosiklet olmalı.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  14. #14394
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Virajda debriyajı sıkma sebebi 2-3 vites birden düşmesi olsa gerek.Tam doğru olduğunu düşünmüyorum.Sonuçta motoGp'de pilotlar motor freninden faydalanmak için her vites düşüşte kavrama yaptırıyorlar.

    Düşmesi öndeki motor önünü kapattığından sanırsam.Arkasından gelen motor hemen dikiliverdi önde bir haltlar olduğunu çakınca
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  15. #14395

    Üyelik
    17 Kasım 2008
    bugün mot düşürdüm sol debriyaj levye aynayı tutan parcanın dibi kırıldı ne dandik yaaa parca

  16. #14396
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Virajda debriyajı sıkma sebebi 2-3 vites birden düşmesi olsa gerek.
    Ama vites viraj içinde değil viraja girmeden düşürülür...

    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  17. #14397
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Doğru.Demek istediğim "viraja gelirken 2-3 vitesi birden aradan çıkarayım, herbiri için ayrı ayrı kavrama yapmayayım" düşüncesi.Aslında fren yaparken debriyajı sıkmassa motor ileri doğru ittirmeye devam edecek ve tam randımanlı fren yapamamış olacak.Her vites küçültmede bir alt vitesin azami devrine girer girmez kavrama yaptırsa her vites düştüğünde motor freni de yapabilir halbuki.MotoGp Superbike gibi serilerdeki pilotlar kompresyonu kullanıyorlar daha etkili fren yapabilmek için.Tabi ki bu arkadaşlar giriş seviyesi yarışçılar , profesyönel değiller tam doğru kullanmaları beklenemez motoru.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  18. #14398
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında fren yaparken debriyajı sıkmassa motor ileri doğru ittirmeye devam edecek ve tam randımanlı fren yapamamış olacak.
    Fren yaparken aynı zamanda gaz da verse dediğin doğru Ama hangi devirde , hangi viteste olursan ol , gazı bıraktığında motor kompresyona girecektir. Yani fren yaparken debrijı sıkmanın bir anlamı yok.
    Fakat dediğin gibi , doğru devirde doğru viteste viraj alıp aynı zamanda çizgine bakıp motoru yatırmak ve frenlemek tecrübe gerektiriyor. Yarışın cbr125 yarışı olduğunu göz önünde bulundurursak başlangıç seviyesinde bir yarış olduğunu söyleyebiliriz.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  19. #14399

    Üyelik
    17 Kasım 2008
    video acılmıyor

    viraja hızlı kompresyonsuz grilmez.

  20. #14400
    ferhat uçank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    ninja 250r kısa bir süre için:)
    belki yanlış yapıyorum ama ben genelde viraja hızımı ayarlayıp giriyorum viraj çok uzun ve eğim fazla değilse debriyaja basıp bu hızla virajı alıyorum hızım gereğinden fazla kesildiyse vitese geçiyorum.. motor viteste olduğunda daha hızlı yavaşladığı için dah çok kontrol gerektiriyor.. ve virajda özellikle fazla yattıysanız gaz vermek tehlikeli olabilir...

    belki yanlış yapıyorum ama ben genelde viraja hızımı ayarlayıp giriyorum viraj çok uzun ve eğim fazla değilse debriyaja basıp bu hızla virajı alıyorum hızım gereğinden fazla kesildiyse vitese geçiyorum.. motor viteste olduğunda daha hızlı yavaşladığı için dah çok kontrol gerektiriyor.. ve virajda özellikle fazla yattıysanız gaz vermek tehlikeli olabilir...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler