Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #11241

    Üyelik
    27 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul / Bahçelievler
    Motosikleti
    CBR 125 R
    Alıntı by_moto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scayn nerede oturdugunu sormustmm ?? bide baska bi sorum dha vardı...cbr 125 ten sonra cbr 600 e gecilir mi ??
    arkadaşım hangi motoru kullanırsan kullan, cc aynı olsa bile yeni model, daha yüksek güç, oturuş posizyonu vs. gibi 1 öncekinden farklı olacaktır... yoksa vitesler 3 aşşa 5 yukarı aynı motorların hemen hepsi 1 aşşa gerisi yukarı zaten ayrıca hemen hepsinde 2 tekerlek var ... ama şuan kullandığın motor 120 km den sonra kasmaya başlıyor cbr 600 dediğin motor 270 ten sonra nazlanmaya başlıyor... önemli olan cbr 600 ü daha fazla km görmek için istiyorsan 1000 RR bile alsan 200 km hıza çıkamadan tırsma tabir edilen olay ile burun buruna geliceksin ve o hızlarda sabit kalabilmek için deneyim kazanman + reflexlerini geliştirmen gerekiyor dolayısı ile motora alışma süresi geçirmen gerekiyor... yani önemli olan şu bence cc arttıkça genelde motorların kilosu da artıyor iki ayağının topuğuda yere aynı anda basabiliyorsa kullanmak istediğin motorda düşük hızlarda sorun yaşamazsın gerisi sana ve kullanım şekline bağlı zaten....

    Gelelim soruna CBR 125 R dan CBR 600 R'a geçilirmi geçilir tabi neden geçilmesin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11242
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı fatihsevim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bencede tamamen tecrubeye bakar cbryı 20.000km kullan oyle gec bence fakat millet alıyor cbryı 5000-10.000km arası kullanıyor hatta bazıları daha az hemen geciyorlar sonrada haberlerde gene motor kazası milletimiz eğitimsiz hatta kaliteli egıtım alınıp 600luk makineden bile başlanır
    cbr125r'ı istersen 100bin km kullan o tecrübe sana sadece trafik tecrübesi motosiklet ile başına gelebilecek olayların tecrübesi olur...600cc ve üstündeki motorların tecrübesi olmaz.Eğer bir konu hakkında tecrübe edinmek istiyorsan o konu ile ilgili şeyleri öğrenirsin...Benzer şeyleri çalışıp asıl istediğin olaya çalışamazsın...Bana kalırsa hafif ve dierlerine göre güçsüz bir motorda sıfırdan öğrenmeye başlamak daha kolay çünkü ağırlık ilk baştaki etkendir motosiklet kullanmaya yeni başlayan birine...Ama 2000km gibi motosiklet kullanmayı teknik olarak söktükten sora büyük cc racing bir motora bu işi bilenlerden yardım alınarak geçilebilir.Zamanla da race tarzındaki motorlar hakkında da bilgi birikimi yapmaya başlarsınız.Uzun oldu ama asıl anlatmak istediğim sıralı 4silindir bir makinayı kullanmayanlar için söylüyorum altınızdaki motoru ne kadar kullanırsanız kullanın.O size istediğiniz tecrübeyi vermez.Önemli olan o büyük gücün neleri yapabileceğini tadabilmek.Öğrenebilmektir...Eğer gerçekten bir yarış motoru kullanmak istiyorsanız ve benim dediklerimin doğru olduğunu düşünmek istiyorsanız...İlk yapmanız gereken egolarınızdan, gösterişten uzak durup sabırlı olmayı öğrenerek başlayabilirsiniz...

    Hiç kimse altındaki makinayı hakkını vererek kullanmıyor bunu bilin.ben de kendi motorumda sınırlarda kullanmıyorum.Hep daha iyisi vardır bunu bilin.Ama race motoru kullanmak çok da zor bişe deil.Önemli olan onu zamanla tanıyıp tepkilerini sezip ona göre hareket etmektir....Çevirdiği devri tekere aktarabilecek kadar gücü ve torku olduğunu hiç unutmamak gerek...vs. vs. vs. daha yazacak çok şey var ama ilk baştan zıt fikirler bir çıksın ortaya...Bir çok kişi karşı gelecek bana.Ama unutmayın ben sıfırdan başlayan bir insan race de kullanabilir diyorum ama onunla başlayıp anında usta olur demiyorm.Altındaki gücü kullanmazsan eğer tıy tıy gidersen hiç bir tehlikesi olmaz.ybr gibi kullanırsan eğer 600rr'ı hiç bir tehlike geçirmezsin.Motosiklet kullanmayı da öğrenirsin ağır bir motosikletin tecrübesini de kaparsın...

    Alıntı fatihsevim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bencede tamamen tecrubeye bakar cbryı 20.000km kullan oyle gec bence fakat millet alıyor cbryı 5000-10.000km arası kullanıyor hatta bazıları daha az hemen geciyorlar sonrada haberlerde gene motor kazası milletimiz eğitimsiz hatta kaliteli egıtım alınıp 600luk makineden bile başlanır
    Ertuğrul ÖZ

    Hasan TÜRKAN

    Erhan ÖZER

    Necdet GÜL

    ve Sinan SOFUOĞLU

    İlk baştan allahtan rahmet diliyorum kendilerine... motosiklet kazasında ölen arkadaslarımızdan bazıları onlar...Aileleri arkadasları tarafından belki de hep endişe unsurlarıydılar... Tecrübeden bahsetmişsin ölenlerin arasında Sinan sofuoğlu gibi biri varken kaza yapıp öllme riskimiz emin ol yolda yürümekten daha az...Pistte full koruma full tecrübesi vardı...O yüsden önemli olan altında sağlam bir gücün olduğunu bilmek fakat kullanmamak...Varsa nie kullanmıyorum diyecekler vardır...Altındaki güç ile yaptığın kmler sana o makinanın tecrübesini verecektir.Benim deişmez fikrim budur...
    AKIN FİDAN

  3. #11243

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    @Ultraukala
    *Altındaki güç ile yaptığın kmler sana o makinanın tecrübesini verecektir.Benim deişmez fikrim budur...

    Aynen katılıyorum, istersen 1000cc ile basla o tecrubeyi sadece o makinayla yaptıgın kmler dogrultusunda alırsın. Onun icin direk 1000'lik makineyle baslayan arkadaslarada hiçbirsey demiyorum, kendi tercihleri ama şunuda belirtmek isteyim 0 dan başlicak arkadas Vitesli Motorsikleti Teknik olarak kullanmayı 125cc ile öğrenmelidir. Bence;

  4. #11244

    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    Bursa
    Akın + s3ns4t10n 2 nizede katılıorum...ve şu soruyu duymaktan bıktım''125 ten 600 lüğe geçilir mi ?'' bu soruyu bence ilk önce kendine sor...geçebilir miyim ? kullanabilir miyim ? selamlar.........

  5. #11245

    Üyelik
    07 Haziran 2008
    bir gün bizde alcaz inş...............

  6. #11246

    Üyelik
    27 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul / Bahçelievler
    Motosikleti
    CBR 125 R
    arkadaşlar araç kullanmayı bisiklete binmeye benzetirsek, vitessiz bir bisiklette bisiklete binmeyi öğrendiysek vitesli bir bisiklete bindiğimizde viteslerin nasıl kullanılacağı hakkında bir bilgimiz olmaz ama en son bırakıldığı vitesten bisiklete binip vites değiştirmeden gezebiliriz.... 13-14 sene önce yani 14 yaş civarında bir abimin mezi vardı onda motor kullanmayı öğrendim daha sonra senelerce kullanmadım 18 li yaşlarda mezi olan o abim aprilla aldı abi bi tur verirsin artık dediğimde al gez bakalım dedi ve mez teçrübemle 1000 lik aprilla (999 da olabilir tam hatırlamıyorum) motoru yerinden kaldırdım + 150 km hıza çıkıp biraz dolaştıktan sonra motoru geri getirdim ve yan ayağı açmaya çalışırken az kalsın motoru yatırıyordum.... yani anlatmak istediğim scotter sahibi olupta kalkıp 600 yada daha fazla cc olan bi motor almak gibi niyeti olan varsa şiddetle karşı çıkıp git önce 125 cc bir motorda deneyim kazan derim.... ama zaten vitesli bir motoru olan yada kullanan biri çıtayı yükseltmek istiyorsa, yükseltsin benim deneyimlerimden yola çıkarsak bi sorun yok.... ama unutulmaması gereken bir şey var, en az 1000 yada daha fazla km yapmadan kesinlikle motorun tavırlarını anlayamazsınız, bu alışma safhasında artistlik haraketler yanınızda duran başka motorlu bir arkadaşa pis pis bakıp gaza getirmek yada tam tersi onun size bu haraketleri yapması gaza gelip yarışmak gibi gereksiz atraksiyonlar ölümünüze neden olabilir, zaten bu tip adrenalinin sonunda bir kaza görmek çok sık karşılaşılan bişey olduğu için "kaybedilecek şeylerin bilincinde olan insanlar" motoru kendi zevkleri için kullanır ama siz başkaları için motor kullanmak istiyorsanız motor yerine araba alın kurtulma ihtimaliniz daha yüksek.

    nacizane benim fikirlerim bunlar karşı çıkmak yada geliştirme için sözleri olan arkadaşlara da şimdiden saygılarımı sunarım.....

  7. #11247

    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    Bursa
    BEYFA SENİN İÇİN Bİ JANT BULDUM DOSTUM...AMA ÖN JANT....ÖN ARKA BOYUTLARI AYNI MI BİLMİYORUM Bİ BAKIVER İSTERSEN
    http://www.sahibinden.com/cbr_125_on...XQQdisplayitem

  8. #11248

    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N
    Arkadaslar Benim Ybr 125 Im Var Onu Satıp Cbr 125 Siyah Almak Istiorum 0 5500 Ytl Siz Ne Dersiniz Alsammı?yoksa Cbf 250 Almayıda Dusunuorum Ama Cbrnin Gorunusune Hastayım Cbf De Guzel Ama Beni Cbr Daha Cok Cekıor Bilmiorum Karasızım Yardımlarınızı Beklıorum

  9. #11249
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı erdal3323 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar Benim Ybr 125 Im Var Onu Satıp Cbr 125 Siyah Almak Istiorum 0 5500 Ytl Siz Ne Dersiniz Alsammı?yoksa Cbf 250 Almayıda Dusunuorum Ama Cbrnin Gorunusune Hastayım Cbf De Guzel Ama Beni Cbr Daha Cok Cekıor Bilmiorum Karasızım Yardımlarınızı Beklıorum
    galiba senın motor brezilya malı ve hız olarak 130-140 yapıyordu oyle hatırlıyorum eger hız için alacaksan cbf250 derim ama yok ben racing tarzı istıyorum dersen cbr125r ideal bi motor

    fakat ben sana hyosunguda oneririm comet yada r serisi bende gayet iyi diye dusuyorum
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  10. #11250

    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N
    Evet Benim Motor Brezilya Yok Zaten Ben Hız Için Deilde Gorunusu Ve Racing Tarzı Bi Motor Oldugu Için Almak Istiorum Motorum Zaten Cbr 125 Le Hemen Hemen Aynı Gucte Ama Tarz Deişikliği Diebilirim Ama Motorumu Cok Seviyorum Satmak Istemiorum Imkanım Olsa Bunuda Bırakırım Baska Turlu Olmuor Satıp Alacam 2. El Almak Istemiorum Sıfır Alıp Kendim Acmak Istiorum Motorumu

  11. #11251
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı erdal3323 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Benim Motor Brezilya Yok Zaten Ben Hız Için Deilde Gorunusu Ve Racing Tarzı Bi Motor Oldugu Için Almak Istiorum Motorum Zaten Cbr 125 Le Hemen Hemen Aynı Gucte Ama Tarz Deişikliği Diebilirim Ama Motorumu Cok Seviyorum Satmak Istemiorum Imkanım Olsa Bunuda Bırakırım Baska Turlu Olmuor Satıp Alacam 2. El Almak Istemiorum Sıfır Alıp Kendim Acmak Istiorum Motorumu
    o zaman kesinlikle cbr125r al ha bu arada ybryi verecek yada satacak ada mbulamazsan birisini hibe edecem dersen ben burdayım
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  12. #11252

    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N
    2700 Ytl 3700 De Son Fiat Almayı Dusunen Varsa Satılık Benim Makına Dusunen Varsa Numaram 05464394617 Bu Fiata Bedava Bile Bu Makına Lutfen Ciddi Dusunenler Arasın

  13. #11253
    BeYfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    MT/Eskişehir
    Motosikleti
    CıbıRepSol
    Alıntı Blacklove16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BEYFA SENİN İÇİN Bİ JANT BULDUM DOSTUM...AMA ÖN JANT....ÖN ARKA BOYUTLARI AYNI MI BİLMİYORUM Bİ BAKIVER İSTERSEN
    http://www.sahibinden.com/cbr_125_on...XQQdisplayitem
    saol blacklove16 fakat buda hasarlı jant yanağı açılmış düzeltip boyamışlar farketmedinmi
    [B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)

  14. #11254

    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    Bursa
    yok farketmedim...resime çok kısa baktım...grenaj aradığım için hemen onun linkini attım..neyse önemli değil...selamlar

  15. #11255
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    20 Ocak 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Arkadaşlar selam motorunu satmak isteyen var mı? 2006 model ve üzeri düşük km li cıbır aranıyor....
    34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]

  16. #11256

    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    Bursa
    Akın Satıyor..............................

  17. #11257

    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    kusadası
    Motosikleti
    cbr 125
    arkadaşlar bizm mtorlarda radyatör fanı varmı ?
    evet var heralde ama bnm bgün trafikte mtorum ilk kez 4 ncü cbuga geldi calışmadı fan snr 2 ye düştü ztn hızlanınca

  18. #11258
    BeYfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    MT/Eskişehir
    Motosikleti
    CıbıRepSol
    ya bu fan olayını bende çözemedim ssinirlenmeye başladım artık bursa trafiğinde yarıyı 1 çizgi geçti fanda tık yok zaten kafam kadar radyatör var 100 metre gidiyosun hemen normal seviyeye geliyoçok cankıcı hele fan sesine karşı yoğun ilgisi olan bi sürücü için
    [B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)

  19. #11259

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Ben Antalya'da çalıştıramadım fanı, boşuna uğraşmayın bence... Daha 2. seviyeyi geçmedi hararet, nerede kırmızı çizgi, nerede fan...

  20. #11260

    Üyelik
    27 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul / Bahçelievler
    Motosikleti
    CBR 125 R
    Alıntı BeYfa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya bu fan olayını bende çözemedim ssinirlenmeye başladım artık bursa trafiğinde yarıyı 1 çizgi geçti fanda tık yok zaten kafam kadar radyatör var 100 metre gidiyosun hemen normal seviyeye geliyoçok cankıcı hele fan sesine karşı yoğun ilgisi olan bi sürücü için
    eğer fan sesini çok duymak istiyosan, motoru çalıştır ve vites boştayken 1100-1200 devir çevirsin motor sanırım 10 dk içinde fan sesini duyarsın 10 dk içinde duyamazsan devam et


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler