Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #38321
    Samet Özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2013
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    SYM - JOYMAX 250İ
    4000 Bakımına giriceğim yakında. Neler değişiyor ve ortalama ne kadar tutar acaba daha önce yaptıran arkadaşlar rica etsem bilgi verebilirmi acaba ?
    Herkese kazasız belasız sürüşler, iyi günler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #38322
    YusufDmrkl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBR 125R
    Samet Özkan abim 4.000 ile hiç bir bilgim yok ama 1.000 kilometro bakımını sorucaktım ne kadar tutar maksimum haftaya gidiceğimde ?

  3. #38323
    Samet Özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2013
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    SYM - JOYMAX 250İ
    Alıntı YusufDmrkl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Samet Özkan abim 4.000 ile hiç bir bilgim yok ama 1.000 kilometro bakımını sorucaktım ne kadar tutar maksimum haftaya gidiceğimde ?
    1000 Bakımı Bursa'da ben 30 TL'e yaptırdım. 23 TL gibi bir fiyata yağ 1.5 Tl gibi bir fiyatada pul fiyatı çıkarmışlar faturada toplam 30 tl tutmuştu.
    Kaza Anında Seni Korur !

  4. #38324
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    4 binde yağ değişir, zincire falan bakarlar. o kadar.
    Samet Özkan bunu beğendi.

  5. #38325
    Samet Özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2013
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    SYM - JOYMAX 250İ
    Alıntı Samet Özkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4000 Bakımına giriceğim yakında. Neler değişiyor ve ortalama ne kadar tutar acaba daha önce yaptıran arkadaşlar rica etsem bilgi verebilirmi acaba ?
    Herkese kazasız belasız sürüşler, iyi günler
    135 TL tuttu
    40 TL'si işçilik gerisi Kdv + malzeme
    yağ tapası civatasımı ne değiştirildi.
    yağ değişti
    zincir yağlandı
    hava filtresi değiştirildi.
    Kaza Anında Seni Korur !

  6. #38326
    bilgeturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2014
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Honda CRF250 Rally
    hava filtresi 8000 de değişmiyormuydu? Benim 4000 de değişmedi de ?

  7. #38327
    Samet Özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2013
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    SYM - JOYMAX 250İ
    Alıntı bilgeturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava filtresi 8000 de değişmiyormuydu? Benim 4000 de değişmedi de ?
    Bilemiyorum, 4000 de değiştirdiler. Bayram öncesi iyi oldu gerçi biraz yol yapıcaktım zaten
    Kaza Anında Seni Korur !

  8. #38328
    bilgeturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2014
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Honda CRF250 Rally
    Eğirdir festivaline katılan yada katılacak olan yok mu içinizde?

  9. #38329
    oguzhan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2016
    Şehir
    KARABÜK
    Motosikleti
    HONDA CBR125
    Merhaba. Aranıza yeni katılmış bulunuyorum, bir hayli yorum okudum çok faydalı bilgiler paylaşılmış öncelikle bütün bunlar için her birinize teşekkür ederim. Benim motorda ufak bir problem var sizlere de danışmak istiyorum. Motoru aldığım arkadaş zinciri değiştirmiş kaliteli bir oringli zincir taktığını söyledi fakat hangi markadır hangi modeldir bilmiyorum öncelikle bunu nasıl öğrenirim baktığımda görebileceğim bir yerde markası felan var mı? Yaşadığım problem ise motor sadece 1. vitesteyken zincir sesi çıkarıyor sanki zincir gevşekmiş gibi değişik bir ses çıkarıyor fakat 2. ve daha üstü viteslerde ses kesiliyor motor normal devam ediyor. Ustaya gösterdim zincir dişlilerini de değiştirmesi gerekiyordu dedi. Araştırdığım kadarıyla şöyle bir bilgiye de rastladım kullanım kılavuzunda.
    ŞANZIMAN
    Primer redüksiyon 3.350
    Dişli oranı, 1. Vites 3.454
    2. Vites 1.941
    3. Vites 1.450
    4. Vites 1.173
    5. Vites 1.041
    6. Vites 0.923
    Rakamlardan anlayabildiğim kadarıyla 1. vites ile 2. vites arasında çok fazla dişli oranı farkı var ve sadece 1. viteste sorun yaşatmasını buna bağlayabildim.
    Şanzıman ve dişli hakkında bilgim yok. Bunu çözebilmek için ne yapmalıyım? Bu dişli oranı denen şey nedir?
    Teşekkür ediyorum şimdiden.

  10. #38330

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Kuba Superlight 200 - 2015
    Selamlar, Kuba Superlight 200 kullanıcısıyım. Racing sevdama karşı koyamadığım için değiştireceğim. CBR 125 e olan sempatim ve Honda kalitesinden dolayı bunu istiyorum ancak aynı fiyata Bajaj pulsar 200rs var. Onu da kullandım. Abs ve güç direk pulsar diyo ancak dediğim gibi cbr sevdamdan aklımı cok karıştırıyo ve superlighttan sonra ara hızlanmaları cbr125 te yavaş olsa bile hala rs200 mü cbr 125 mi karar verememiş durumdayım. Uzun yolda rahat 120 gidebilmesi yeterli benim için. Tüm bunları düşününce rs200 mü cbr 125 mi önerirsiniz?
    "Sıfır alacağım"

  11. #38331
    Crazyrider8 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Arkadaslar oncelikle herkese merhaba araniza yeni katildim,2 hafta oldu motoru alali.. 2013 model kırmızı cbr 125,benim bi iki konuda gorusunuze ihtiyacim var kitapcikta lastik basinci 25-29 yaziyor 2 kisi icin ise 25-33 diyor bazi arkadaşlar 32-34 yazmis sorma sebebim ise ben biraz ağır siklet sayilirim 115 kiloyum kitapçıkta yazan degerlerimi uygulayayim yoksa bi oneriniz varmi birde ek olarak motorun üstünde hala fabrika çıkışı IRC lastikler var 2gun önce ankara dikmen yokusundan inerken onumdeki isiklarda kirmizi yandi 60-65 civarı hizla arka frene dokunmamla teker kilitlendi one basinca onde kaymaya basladi caprazlama sekilde kaydi motor bi muddet kotu bi tecrube oldu ondeki arabaya arkadan giydiriyodum onerebileceginiz bi lastik varmi kullananlarin memnun oldugu daha ilk mesajın forumda belki bu konular onceden cok konusulmustur ama mazur gorun simdiden yardim ve gorusleriniz icin tesekkurler
    alpren bunu beğendi.

  12. #38332
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı bay mechanic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, Kuba Superlight 200 kullanıcısıyım. Racing sevdama karşı koyamadığım için değiştireceğim. CBR 125 e olan sempatim ve Honda kalitesinden dolayı bunu istiyorum ancak aynı fiyata Bajaj pulsar 200rs var. Onu da kullandım. Abs ve güç direk pulsar diyo ancak dediğim gibi cbr sevdamdan aklımı cok karıştırıyo ve superlighttan sonra ara hızlanmaları cbr125 te yavaş olsa bile hala rs200 mü cbr 125 mi karar verememiş durumdayım. Uzun yolda rahat 120 gidebilmesi yeterli benim için. Tüm bunları düşününce rs200 mü cbr 125 mi önerirsiniz?
    "Sıfır alacağım"
    kardeş temiz bir cbr250 alsan en iyisi ama. Cbr125 tense rs200 derim. İlk motorun olmadığı için 125 den çok çabuk sıkılırsın. Hala bir honda kullanıcısı olmadığın için Bajaj sana güzel gelecektir .

  13. #38333

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Motosikleti
    CBR 125 R 2013
    CRAZYRIDER8 !!!


    öncelikle ben de senin gibi honda ailesine yeni katıldım. evet ırc lastiklerle yolda eğlanceli v adrenalin yüklü dakikalar geçirebilirsin. önerim değiştirmen. ben ikinci el aldım ve aldığım kişi michelin lastik takmıştı. bence yapman gereken şey bol bol fren egzersizi yapman. yanlış anlama acemisin ve az bir şeyler öğren demiyorum, diyemem de ben de daha acemiyim. demek istediğim ne kadar usta olursan ol yeni bir motorsiklete bindiğin zaman her şey farklı olur. bu yüzden yeni bir kız arkadaşın olmuş gibi davran ve tanımaya çalış. ben alalı 10 gün oldu ve trafiğe bile çıkmadım. bir araba arkasında patlamak istemiyorum çünkü bir hafta kadar daha bol bol slowrace, viraj, fren ve ivmelenme alıştırması yaptıktan sonra çıkmayı planlıyorum. neyse hocam dediğim gibi bol bol pratik yap ve o ırc leri bir kenara at. içine kum doldurup çiçek mi ekersin bilmiyorum ama motoruna takma :D tekerin yere bassın bol bol tatlı tatlı gazla :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

    Alıntı Crazyrider8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar oncelikle herkese merhaba araniza yeni katildim,2 hafta oldu motoru alali.. 2013 model kırmızı cbr 125,benim bi iki konuda gorusunuze ihtiyacim var kitapcikta lastik basinci 25-29 yaziyor 2 kisi icin ise 25-33 diyor bazi arkadaşlar 32-34 yazmis sorma sebebim ise ben biraz ağır siklet sayilirim 115 kiloyum kitapçıkta yazan degerlerimi uygulayayim yoksa bi oneriniz varmi birde ek olarak motorun üstünde hala fabrika çıkışı IRC lastikler var 2gun önce ankara dikmen yokusundan inerken onumdeki isiklarda kirmizi yandi 60-65 civarı hizla arka frene dokunmamla teker kilitlendi one basinca onde kaymaya basladi caprazlama sekilde kaydi motor bi muddet kotu bi tecrube oldu ondeki arabaya arkadan giydiriyodum onerebileceginiz bi lastik varmi kullananlarin memnun oldugu daha ilk mesajın forumda belki bu konular onceden cok konusulmustur ama mazur gorun simdiden yardim ve gorusleriniz icin tesekkurler

  14. #38334
    Crazyrider8 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Alıntı alpren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRAZYRIDER8 !!!


    öncelikle ben de senin gibi honda ailesine yeni katıldım. evet ırc lastiklerle yolda eğlanceli v adrenalin yüklü dakikalar geçirebilirsin. önerim değiştirmen. ben ikinci el aldım ve aldığım kişi michelin lastik takmıştı. bence yapman gereken şey bol bol fren egzersizi yapman. yanlış anlama acemisin ve az bir şeyler öğren demiyorum, diyemem de ben de daha acemiyim. demek istediğim ne kadar usta olursan ol yeni bir motorsiklete bindiğin zaman her şey farklı olur. bu yüzden yeni bir kız arkadaşın olmuş gibi davran ve tanımaya çalış. ben alalı 10 gün oldu ve trafiğe bile çıkmadım. bir araba arkasında patlamak istemiyorum çünkü bir hafta kadar daha bol bol slowrace, viraj, fren ve ivmelenme alıştırması yaptıktan sonra çıkmayı planlıyorum. neyse hocam dediğim gibi bol bol pratik yap ve o ırc leri bir kenara at. içine kum doldurup çiçek mi ekersin bilmiyorum ama motoruna takma :D tekerin yere bassın bol bol tatlı tatlı gazla :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------


    Aslında Acemiyim bu ilk motorum dediklerinde haklisin bende aldigim ilk hafta sadece bos bi alanda kalkış,debriyaj hakimiyeti,viraj ve fren çalıştım ama motorcu bazi arkadaslarim trafiğe cikmadan sadece bu sekilde surmeyi ogrenemeyecegimi soyleyince bende girdim ankaranin yollarina :D 1-2 tatsizlik yasasamda genede suan bos parkurda ogrendigim seyleri uygulayabiliyorum 1 hafta icinde 400 km uzerinde yol yaptim dolaşarak,sana diyebilecegim en azindan kendin acimdam virajlara iyi çalış ben hala besmeleyle giriyorum her viraja :D viraj ve frenlemeye cok fazla daha calismam gerek sende ihmal etme en zor kısımlar bunlar bence, acemi biri olarak gozlemledigim kadariyla , tekerine tas degmesin iyi gazlamalar

  15. #38335
    bilgeturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2014
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Honda CRF250 Rally
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28173380/detay

    Motorumu satıyorum ilgilenenlere duyurulur.

  16. #38336

    Üyelik
    28 Ağustos 2016
    Arkadaşlar 2. El temiz bir cbr125 buldum, sahibi grenajın dişleri tam oturmamış keyfi yaptırılabilir, ben aldığımda yaptırmadım dedi. Sizce bu durum ne kadar sorun teşkil edebilir? Motoru almama engel veya daha sonra cok masraf cıkaracak birsey mi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    Alıntı fantom1054 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2. El temiz bir cbr125 buldum, sahibi grenajın dişleri tam oturmamış keyfi yaptırılabilir, ben aldığımda yaptırmadım dedi. Sizce bu durum ne kadar sorun teşkil edebilir? Motoru almama engel veya daha sonra cok masraf cıkaracak birsey mi ?
    Yok mu cevap verebilecek bir arkadaş?

  17. #38337
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    •Beyler aynaların vidalarını sıkmak veya gevşetmek için çok zorlamayın geçen hafta biraz zorladım 2 aynanın vida yuvaları hemen sıyrıldı. Alyan için olan vida içindeki 6gen delik resmen yuvarlak oldu ve vidaları sökemedim kaldı. Sonra mecburen vidalara alyanı kaynak yaptırıp o şekilde çıkarabildik.
    Şuan aynalara orjinal olmayan vidalar buldum ama vidaları sıkınca ayna dönmüyor, gevşetince aynalar boşta gibi oluyor. Az sıkınca da aynalar açıp kapanırken vida da açılıyor bu konuyu çözemedim tavsiyesi olan var mı? Vidaya pul atmama rağmen bu sorunla karşılaştım.


    •Birde telefon tutucu alacağım ama gidonda takcak yer bulamadım, kullanan var mı gidonda nereye bağlayabilirim tavsiyesi olan var mı?




  18. #38338
    logicache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Agility125 Cbr125r Crf250l Nmax155 R25 D250 Xpulse
    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    •Beyler aynaların vidalarını sıkmak veya gevşetmek için çok zorlamayın geçen hafta biraz zorladım 2 aynanın vida yuvaları hemen sıyrıldı. Alyan için olan vida içindeki 6gen delik resmen yuvarlak oldu ve vidaları sökemedim kaldı. Sonra mecburen vidalara alyanı kaynak yaptırıp o şekilde çıkarabildik.
    Şuan aynalara orjinal olmayan vidalar buldum ama vidaları sıkınca ayna dönmüyor, gevşetince aynalar boşta gibi oluyor. Az sıkınca da aynalar açıp kapanırken vida da açılıyor bu konuyu çözemedim tavsiyesi olan var mı? Vidaya pul atmama rağmen bu sorunla karşılaştım.


    •Birde telefon tutucu alacağım ama gidonda takcak yer bulamadım, kullanan var mı gidonda nereye bağlayabilirim tavsiyesi olan var mı?

    http://i.hizliresim.com/0yzOmB.jpg

    http://i.hizliresim.com/40z6bG.jpg
    ben de aramıştım ama bulamadım motosiklete takmanın bir yolunu. bileğin biraz üst kısmına takarak telefon kol bandı kullanıyorum, memnunum

  19. #38339
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Kol bandını denedim iyi gibi. Umarım uzun yolda kopmaz dusmez Cbr başlığı ölmüş buyrun cenaze namazına :D

  20. #38340
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    dostlar selamlar.

    Uzun zamandır motor hayatımı bir köşede bırakmak durumunda kalmıştım, bir fırsat çıktı, motor hayatıma yine bir CBR125 ile devam edeyim istiyorum.

    Aranızda CBR125 ini satmak isteyen var mıdır, 2012 2013 model civarı bakıyorum, nispeten km'si düşük, mümkünse servis kayıtlı ve uçuk kaçık fiyatlı olmayacak şekilde.

    Satmayı düşünen / tanıdığında olan varsa bir özel mesaj uzağınızdayım, İstanbul'da ikamet etmekteyim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler