Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1021

    Üyelik
    07 Temmuz 2008
    Şehir
    adana/ feke
    Motosikleti
    mz 251 etz 1998
    ..hoşgelmişsin..şimdiden teşekkürler mz ci kardeş..
    YOKLUĞUM SİLAHIM,AŞK PUSATIMDIR..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1022
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004




  3. #1023
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    mz rotax.Bu çok farklı bir motor.500 cc 40 küsür beygir.En sağlam touring motoru seçilmiş çıktığı zaman.
    Bu arada arkadaşlar 4-5 arasında boşa atıyor MZ ler.Mzci daha iyi bilir tabii ama kullandığım iki mz de de 4 ten boşa atılabiliyordu.Başka hiçbir motorda rastlamadım buna;belki de kaçırıyordur.
    Kolpa Adamları

  4. #1024

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    sa.aradaslar seyhan 251 seyhanm var 2000 model km de 20 krs yakıyor(200 bın lıra)ne yapmam lazım) bırde sıfır depo bulabılırmıyım

  5. #1025

    Üyelik
    07 Temmuz 2008
    Şehir
    adana/ feke
    Motosikleti
    mz 251 etz 1998
    mz parça sıkıntısı çekenler camgöz motor yada dedeoğlu motor dan temin edebilirler. ADANA adiye karşısı netten belki araştırınca daha ayrıntılı telefonunu falan bulabilrsiniz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:41 ----------

    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mz rotax.Bu çok farklı bir motor.500 cc 40 küsür beygir.En sağlam touring motoru seçilmiş çıktığı zaman.
    Bu arada arkadaşlar 4-5 arasında boşa atıyor MZ ler.Mzci daha iyi bilir tabii ama kullandığım iki mz de de 4 ten boşa atılabiliyordu.Başka hiçbir motorda rastlamadım buna;belki de kaçırıyordur.
    benim motorda da var 4-5 arası boş sanırım ama kaçırıyor dediler forumdaki arkadaşlar...
    YOKLUĞUM SİLAHIM,AŞK PUSATIMDIR..

  6. #1026
    ismetv8 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2008
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Bmw r 26 1957,Mz 250 1990
    Bütün mz cilere selamlar uzun bir aradan sonra
    Maalesef uzun bir süre sadece yazılanları okuyarak izleyeceğim bundan sonra forumu,uzun uğraşlar sonunda ayağa kaldırıp, performansına,sağlamlığına hala inanamadığım 251 alman 90 model mz mi satmak durumundayım çocukların okul masrafı daha ağır basıyor,Mz bilen seven birine gitmesi daha iyi olur düşüncesi ile
    buraya yazmayı düşündüm affınıza sığınarak,Motorum 90 model 251 alman mz şanzımanında hava soğutma kanalı olanlardan daha önceki yazılarımda sorunları yazılıydı sağolsun alp bey sayesinde bu problemler çözüldü+yeni bir karbüratör ve yeni bir arka lastik takıldı 2 side sıfır(toplam 220 tl) birde 2 hafta sonuna mal olan el emeğim bir boya çalışması.
    Motoru trafikten çekilen araç ve motorları satan bir hurdacıdan almıştım dolayısı ile plakası yok! şu an saat gibi çalışıyor (NGK buji+yeni platin ve ayarı sayesinde)
    parça olarak dağıtmaya kıyabilen veya yeni başlayan birisi için dikkatli olmak şartıyla başlangıç motoru olabilir,yada benim gibi yıllar sonra mz özlemini gidermek için arayan birisine,jantları aliminyum (telli)darbesi yok arka salıncak boşluğu sıfır,söktüğümde tüm rulmanlar beni şaşırtmıştı çünkü sağlam çıkmıştı
    bana yağlayıp yerine geri takmak kaldı ,yağ pompası sağlam ve üzerinde,ben tavsiye üzerine kullanmıyorum depoya katıyorum yağı,km saati ve devir saati çalışmıyor km dişlisini çıkma olarak buldum am takmaya vaktim olmadı elimde eski çıkma neyi varsa beraber vereceğim alana.2 yıl sonra emekliyim ilk işim yine bir mz alıp toplamak ve saklamak
    Fiyat olarak 350 tl düşünüyorum
    Telefon numaram:0534 659 48 80 (Kocaeli de oturuyorum,şehir dışından geleceklere yakıt masrafını karşılamak üzere aracımla teslim edebilirim)
    Saygılarımla
    Fotoğraflar:http://img246.imageshack.us/img246/7369/1006021.jpg
    http://img202.imageshack.us/img202/7942/1006025.jpg
    http://img85.imageshack.us/img85/7839/1006023.jpg
    http://img85.imageshack.us/img85/8724/1006028.jpg
    http://img715.imageshack.us/img715/6421/1006029.jpg

  7. #1027
    Sergeant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    2005 kle, 2007 kymco ck
    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mz rotax.Bu çok farklı bir motor.500 cc 40 küsür beygir.En sağlam touring motoru seçilmiş çıktığı zaman.
    Bu arada arkadaşlar 4-5 arasında boşa atıyor MZ ler.Mzci daha iyi bilir tabii ama kullandığım iki mz de de 4 ten boşa atılabiliyordu.Başka hiçbir motorda rastlamadım buna;belki de kaçırıyordur.
    bende aynı şekilde 4-5 arasında boşu buluyordum benim mzde normalde boşa düşmek gibi bi problemide yoktu

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:00 ----------

    Alıntı ismetv8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütün mz cilere selamlar uzun bir aradan sonra
    Maalesef uzun bir süre sadece yazılanları okuyarak izleyeceğim bundan sonra forumu,uzun uğraşlar sonunda ayağa kaldırıp, performansına,sağlamlığına hala inanamadığım 251 alman 90 model mz mi satmak durumundayım çocukların okul masrafı daha ağır basıyor,Mz bilen seven birine gitmesi daha iyi olur düşüncesi ile
    buraya yazmayı düşündüm affınıza sığınarak,Motorum 90 model 251 alman mz şanzımanında hava soğutma kanalı olanlardan daha önceki yazılarımda sorunları yazılıydı sağolsun alp bey sayesinde bu problemler çözüldü+yeni bir karbüratör ve yeni bir arka lastik takıldı 2 side sıfır(toplam 220 tl) birde 2 hafta sonuna mal olan el emeğim bir boya çalışması.
    Motoru trafikten çekilen araç ve motorları satan bir hurdacıdan almıştım dolayısı ile plakası yok! şu an saat gibi çalışıyor (NGK buji+yeni platin ve ayarı sayesinde)
    parça olarak dağıtmaya kıyabilen veya yeni başlayan birisi için dikkatli olmak şartıyla başlangıç motoru olabilir,yada benim gibi yıllar sonra mz özlemini gidermek için arayan birisine,jantları aliminyum (telli)darbesi yok arka salıncak boşluğu sıfır,söktüğümde tüm rulmanlar beni şaşırtmıştı çünkü sağlam çıkmıştı
    bana yağlayıp yerine geri takmak kaldı ,yağ pompası sağlam ve üzerinde,ben tavsiye üzerine kullanmıyorum depoya katıyorum yağı,km saati ve devir saati çalışmıyor km dişlisini çıkma olarak buldum am takmaya vaktim olmadı elimde eski çıkma neyi varsa beraber vereceğim alana.2 yıl sonra emekliyim ilk işim yine bir mz alıp toplamak ve saklamak
    Fiyat olarak 350 tl düşünüyorum
    Telefon numaram:0534 659 48 80 (Kocaeli de oturuyorum,şehir dışından geleceklere yakıt masrafını karşılamak üzere aracımla teslim edebilirim)
    Saygılarımla
    Fotoğraflar:http://img246.imageshack.us/img246/7369/1006021.jpg
    http://img202.imageshack.us/img202/7942/1006025.jpg
    http://img85.imageshack.us/img85/7839/1006023.jpg
    http://img85.imageshack.us/img85/8724/1006028.jpg
    http://img715.imageshack.us/img715/6421/1006029.jpg
    çok güzel duruyor plakası olsa 1milyara kadar düşünürdüm ama bu şekilde istanbulda işimi görmez
    Now the world is gone. Im just one.

  8. #1028

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Motosikleti
    mz 251
    selam arkadaşlar bügün vakit bulu yazılanları okudum 4 ve 5 vites arası boşlugu sorulmuş bu motorda 4 ve 5 arası boşluk yoktur ama kendimiz boşlugu buldurup takabiliriz ama bu durum sakıncalıdır dişli tekrar kapıp bir alt vitese 4 e gecebilir dişliyi ya da hilali kırabilir o yüzden bu tür kullanımdan uzak durmanızı tavsiye ederim jawa 350 ler de 1 2 3 4 vites aralarında boşluk bulunur o motorda dahi 4 de yüksek hızla giderken boşa almanızı tavsiye etmem 3 e gecip hilal i kırabilir 4 e bir daha gecmez yani sanzımanı söküp toplamazsanız herkese iyi sürüşler
    müzisyen agırsiklet şampiyon

  9. #1029

    Üyelik
    11 Mart 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    MZ 251
    bende mz kullanıcısıyım.ayrıca suan motoru komple dagıttım boya yapcam kendım.depo delımıs bugun kaynakla halletcem sora yavas yavas boyayacagım

  10. #1030
    osaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2007
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    1957 BMW R26 / MZ 1971 ES 175 / Mz 251 Sporstar 98
    bende yeni mz aldim 3. motor evdeki 2. mz oldu aynı zamanda babamın var 71 model bi tane 98 inide aldik simdi 251 sporstar çok temiz balikesirden 20bin km de daha 5-6 yıldır depoda yatıryordu motor yaza doğru bi boya filan bakımı yapmayi düşünüyorm resimlerini eklerimde birşey sorucam mzlere yanlara böle çanta koyuyorlar bilgisi olan varmi böle motoruda büyük gösterio heybe gibi ama heybe değil ?

  11. #1031
    kuanza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2008
    Şehir
    BURSA/NİLÜFER
    Motosikleti
    Mz Etz 251
    s.a. arkadaşlarlar 3 gün önce 93 model Mz Etz 251 alarak aranıza katıldım.Formu baştan sona okudum Mz almaya karar vermemde çok yardımcı oldu. Bilgi ve tecrubelerini paylaşan tüm katılımcılara teşekkürler.

  12. #1032
    Sergeant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    2005 kle, 2007 kymco ck
    Alıntı kuanza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a. arkadaşlarlar 3 gün önce 93 model Mz Etz 251 alarak aranıza katıldım.Formu baştan sona okudum Mz almaya karar vermemde çok yardımcı oldu. Bilgi ve tecrubelerini paylaşan tüm katılımcılara teşekkürler.
    hayırlı olsun 93se almandırda güzel makina
    Now the world is gone. Im just one.

  13. #1033
    kuanza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2008
    Şehir
    BURSA/NİLÜFER
    Motosikleti
    Mz Etz 251
    Aldığım arkadaşta alman yapımı olduğunu söyledi fakat şanzımanın altında bahsedilen soğutma kanalları yok.Daha değişik.Uzun zaman yatmış.yaklaşık bir sene kadar hiç çalışmamış.Bir egsozdan çiğ benzin kokusu geliyor sanırım karbüratör ayarında baktırmam gerekecek.Genel anlamıyla gayet hoş. tek silindirli omasına rağmen titreşim hiç rahatsız edici değil.genel ayarlardan sonra yakıt sarfiyatınıda ölçeceğim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:59 ----------

    Daha önceki meajlarda ismetv8 nickli arkadaşımız alternatör den bahsetmişti.Yeterli şarj olmadığında yada şarj olmadığında bu parçanın kömürlerinin kontrol edilmesi gerektiğini yazmıştı.Bu alternatör motorun neresinde onu tarif edebilirmisin.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 ----------

    Teşekkür ederim Allah hepimizin tekerini düz bastırsın.Kazasız belasız şürüşler herkese.
    Motorun heyecanından teşekkür etmeyi unuttum.

  14. #1034
    ismetv8 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2008
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Bmw r 26 1957,Mz 250 1990
    Özeldende yazmıştım,Alternatör motorun sağ tarafındaki kapağın altında 4 adet alyan civatayı(5lik) söktükten sonra görebilirsiniz emniyet için akü kablosunu sökmenizi tavsiye ederim kömür yatakları alternatörün üstünde sağ tarafta yer alıyor 2 adet, çok kısalmışsa ki bunu kömürleri ileri doğru alan ayar vidalarından sona doğru alarak alternatör bileziklerine bastırdığınız halde yeterince bu bileziklere iyi temas etmiyorsa değiştirmeniz gerekiyor,çok ucuz ve basitçe değişiyor,hazır açmışken bilezikleride izopropil alkolle temizlemekde fayda var(yada saf alkolle) diğer taraftan konjektör ve diyot tablasınıda kontrol etmekde fayda var diyotlardan 1. arızalı isede bunu yapar,konjektör bağlantıları gevşek olabilir,knjktr bozuk olabilir öyle ise piyasadan sanel marka dışdan takma oto konjektörü tavsiye ederim daha güçlü olacaktır motor için, kendi konjektörü ısınıyor eski modellerde.(tarafımdan denenmiştir hala kullanıyorum)
    Ustalar bir yanlışım varsa düzeltin lütfen kolay gelsin

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:16 ----------

    Bu arada motorumu sattım,alan bir arkadaşım, yani görme şansım olacak ayrıca tüm bakım ve sorunlarında yanında olacağım tüm onarımlar bana ait zevkle!başkasıda alsaydı aynı şartlarda satardım Mz e binmeside uğraşmasıda bir zevk benim için, bu yaz 2.motorum olan 57 bmw r26 ile idare edeceğim onun yeride ayrı, bir gün yine başka bir MZle görüşmek üzere Başta alp bey olmak üzere yardımcı olan herkese teşekkürler, elektrik sorunlarında elimden geldiği kadar buradyım her zaman

  15. #1035
    borabuhara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul-yeşilköy
    Motosikleti
    transalp 700
    Tüm yeni mz alan alan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler herkese, bu arada uçtuğum şirketi değiştirdim Tailwind havayolları adında yeni bi şirkette uçuyorum yurt içi yurt dışı pegasus ve onurun uçuşlarınıda yapıyoruz denk gelirde binerseniz cockpitte kısa sürelide olsa sizleri misafir etme şanşı sağlayabilirim motosiklet net den olduğunuzu söyleyin yeter bora buhara kaptan derseniz yardımcı olurum, tekrar herkese MZ leri hayırlı olsun..

  16. #1036
    Sergeant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    2005 kle, 2007 kymco ck
    Alıntı borabuhara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm yeni mz alan alan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler herkese, bu arada uçtuğum şirketi değiştirdim Tailwind havayolları adında yeni bi şirkette uçuyorum yurt içi yurt dışı pegasus ve onurun uçuşlarınıda yapıyoruz denk gelirde binerseniz cockpitte kısa sürelide olsa sizleri misafir etme şanşı sağlayabilirim motosiklet net den olduğunuzu söyleyin yeter bora buhara kaptan derseniz yardımcı olurum, tekrar herkese MZ leri hayırlı olsun..

    kaptan trabzon tarafına uçuyormusun bu aralar
    Now the world is gone. Im just one.

  17. #1037
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    selam mz hastaları hem forumu güncelliyeyim hemde biraz katılımcı olayım diye yazıyorum bu forumda baya eski olmama rağmen katılımcı olduğum söylenemez ama bu gün hem şeytanın dürtmesi hemde takip ettiğim yazılardan katılma ihtiyacı hissettim. forumdaki bazı arkadaşlarım kadar motor bilgisine sahip deilim kısmetse bi aksilik olmaması durumunda yaklaşık 4000 kilometrelik birazda geççeğine inanıyorum bir tura çıkıcam ısparta antalya alanya ve ordan sahil şeridini izleyerek çanakkale ve edirneden tekrar istanbula dönücem şimdi tabi herkesin derdi gibi benimde derdim yakıt malum baya bi rakam tutucak yakıt bunu en az yakıcağım şekilde nasıl ayarlayabilirim mesela karbüratör memesi benimki 118 lik sanırım bunu 100 lük yapsam ve ön dişliyide 23 veya 24 yapsam ama yüküm çok olucak çünkü çadır ve temel ihtiyaçlarımı çantaya sığdırıcam tabi yan çantalarda taktıktan sonra topcaseyede portbagaj yaptırcam ben hariç 100 kilo ekstra bi yük diye hesaplıyorum bende 90 kiloyum tabi ozamana kadar rejim olayıyla 80 düşmeyi düşünüyorum maksimum ben dahil 180 kilo bir ağırlık olucak benim motorumsa 301 seyhan şimdi bana ne gibi fikir verebilirsiniz her türlü akılcı bilgiye açığım

  18. #1038
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı bektanist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam mz hastaları hem forumu güncelliyeyim hemde biraz katılımcı olayım diye yazıyorum bu forumda baya eski olmama rağmen katılımcı olduğum söylenemez ama bu gün hem şeytanın dürtmesi hemde takip ettiğim yazılardan katılma ihtiyacı hissettim. forumdaki bazı arkadaşlarım kadar motor bilgisine sahip deilim kısmetse bi aksilik olmaması durumunda yaklaşık 4000 kilometrelik birazda geççeğine inanıyorum bir tura çıkıcam ısparta antalya alanya ve ordan sahil şeridini izleyerek çanakkale ve edirneden tekrar istanbula dönücem şimdi tabi herkesin derdi gibi benimde derdim yakıt malum baya bi rakam tutucak yakıt bunu en az yakıcağım şekilde nasıl ayarlayabilirim mesela karbüratör memesi benimki 118 lik sanırım bunu 100 lük yapsam ve ön dişliyide 23 veya 24 yapsam ama yüküm çok olucak çünkü çadır ve temel ihtiyaçlarımı çantaya sığdırıcam tabi yan çantalarda taktıktan sonra topcaseyede portbagaj yaptırcam ben hariç 100 kilo ekstra bi yük diye hesaplıyorum bende 90 kiloyum tabi ozamana kadar rejim olayıyla 80 düşmeyi düşünüyorum maksimum ben dahil 180 kilo bir ağırlık olucak benim motorumsa 301 seyhan şimdi bana ne gibi fikir verebilirsiniz her türlü akılcı bilgiye açığım
    Çok yakacağını sanmam...Km de en fazla 10 kuruş kar ettirir ki bu da toplam da 40 lira gibi bir rakam tutar... Yapacağın 4000 km yol... Bence hiç tadını bozma orjinal haliyle git...

    Zaten yolda kg fazlalığını hissetmeyeceksin bile.. Motor hissettirmeyecektir...

    Eğer illa yakıttan tasarruf edeyim hızım 90ı geçmesin dersen karbüratör ile piston giriş ağzına 7-8 delikli(4mm ile delinmiş) pul koy.... Yakıtın yarı yarıya düşecektir... Ama dediğim gibi çok tat bekleme.... Çekişten düşmeyecek ama hızdan düşecektir...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  19. #1039
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok yakacağını sanmam...Km de en fazla 10 kuruş kar ettirir ki bu da toplam da 40 lira gibi bir rakam tutar... Yapacağın 4000 km yol... Bence hiç tadını bozma orjinal haliyle git...

    Zaten yolda kg fazlalığını hissetmeyeceksin bile.. Motor hissettirmeyecektir...

    Eğer illa yakıttan tasarruf edeyim hızım 90ı geçmesin dersen karbüratör ile piston giriş ağzına 7-8 delikli(4mm ile delinmiş) pul koy.... Yakıtın yarı yarıya düşecektir... Ama dediğim gibi çok tat bekleme.... Çekişten düşmeyecek ama hızdan düşecektir...
    Saol hocam bilgi için hızım 90 geçsin ben dediğin gibi hiç oynamim motorla sadece arka lastiği orjinal boyutunu takim şimdiki biraz büyükte bari ordan kar edek ah ah şu mz hastalığı yokmu adamı deli eder

  20. #1040
    kuanza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2008
    Şehir
    BURSA/NİLÜFER
    Motosikleti
    Mz Etz 251
    İsmetv8 arkadaşım yardımların için teşekkür ederim.Sabah çalıştıramadım motoru yine şarjdan sanırım.Çünkü evde şarj edip bağladığım zaman aküyü bir seferde çalışıyor bu bir kaçgün gidiyor. Akü zayıflayınca aynı sorun tekrar ediyor.Söylediğini bu akşam eve gidince deneyeceğim. Sabah ön amortisör üzerinde yağ gördüm sanırım keçelerde gitmeye başladı. Amartisör hakkında bilgisi olan varmı yardıma ihtiyacım var.Nasıl sökülür nasıl takılır?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler