Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #3301

    Üyelik
    04 Ağustos 2012
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    MZ IFA 251 1989 Yamaha X-MAX 250 2017
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çapını bi ölç göbeğin aynı mı değilmi. Diske çevirsen çok daha iyi olur. Mz canavar gibi motor. Freni iyi olmalı. Arka fren zaten tutmuyor ön disk olsun iyi tutsun.
    Disk fren olsa iyi olurda, sıfıri çok pahalı. Benim motorun ilk sahibi Bulgaristandan getirmiş. On fren disk değil. Birde motor yağ deposu yok. Yağ benzine karistiriliyor.

    Lastik konusunda yardimci olan olursa sevinirim. Lastikleri nereden alayim


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #3302
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Facebookda mz kullanıcıları sayfası var. Orda çıkma parça satılıyor. Bulabilirsin ordan. Bende ön maşa var lazım olursa onuda verebilirim. Çıkma lastik jant vs ne ararsan satılıyor o sayfada. Yada çin malı bi motorunkini uydurursun. Kampanadan yine iyi olur.

  3. #3303

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Facebookda mz kullanıcıları sayfası var. Orda çıkma parça satılıyor. Bulabilirsin ordan. Bende ön maşa var lazım olursa onuda verebilirim. Çıkma lastik jant vs ne ararsan satılıyor o sayfada. Yada çin malı bi motorunkini uydurursun. Kampanadan yine iyi olur.
    İyi takip etmek lazım.İşi çakallığa çevirenler var.Verdikleri fiyata neredeyse elden düşme mz alabilirsin.Eğer uzun süreli kullanım düşünüyorsanız 300-400TL'ye MZ'ler düşüyor.Yedek parça niyetine al kenara koy.

  4. #3304
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı fihtiyar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi Bayramlar arkadaşlar...

    1991 model orjinal 251 etz kullanıyorum..
    eski model konjektörü yeni model ile değiştirmek istiyorum fakat eski modelde şase dahil 5 uç var yeni modelde ise 2 uç var. bunların bağlantısı nasıl değişecek neler yapmalıyım. Elektrik bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim.
    http://<a href="http://hizliresim.co...6E.jpg</a></a>
    http://<a href="http://hizliresim.co...1a.jpg</a></a>
    http://<a href="http://hizliresim.co...DL.jpg</a></a>
    http://<a href="http://hizliresim.co...Dd.jpg</a></a>

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:20 ----------

    Bu arada Efsaneyi yeniden şahlandırdık... 91 de sıfır almıştık. Emektar hala bizimle
    http://<a href="http://hizliresim.co...lr.jpg</a></a>
    http://<a href="http://hizliresim.co...GG.jpg</a></a>
    http://i.hizliresim.com/by6rR0.jpg
    http://i.hizliresim.com/dXBPEr.jpg
    http://i.hizliresim.com/A3zLPr.jpg
    http://<a href="http://hizliresim.co...Ao.jpg</a></a>
    http://i.hizliresim.com/40zPOJ.jpg
    o motor bende olsa müzeye kaldırırım. 0 aldığınız motoru naftalinleyip sandığa mı kaldırdınız ?

  5. #3305
    Omer Ugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB125R
    Merhaba arkadaşlar,

    Görece yeni nesil(2002) MZ'lerden olan MZ SX 125 Enduro motosikletim satılıktır. Detaylı bilgi ilanda mevcuttur.
    İlan numarası: 504920620



    Saygılarımla,
    Ömer

  6. #3306

    Üyelik
    03 Ocak 2018
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mz etz251
    Sayfa hala aktifse bı kaç soru sormak istiyorum motoro yeni başladım mz etz 251 aldım dün 91 model ilk motorum viteslerde fln çok acemiyim ama 2 km yol yapıp geldim eve ilk sorum ; duraksadigimda stop ettiriyorum 2 sefer ışıklarda kaldım arkadaş devri düşük olabilir dedi ama 2 gündür motoru aldığım abiyle 2 kişi üstünde noter sigortaya oraya buraya gittik banamisin demedi benden kaynaklı sanırım 3. Işıklarda durdum boşa aldım hafif gaz verdim susmadi busefer devam ettim bu konuda bana bı tüyo verebilir misiniz. İkinci sorum usta çalıştırmadan önce jigle yi asa çekip bı kackere ayak marşina baş dedi soğuk havalar diye çekili tutup mu yapcam nasi yapcam onu bı anlatsaniz bana bunların dışında motor çok keyifli ve hızlı 2 ci viteste 70-80 görüp 3 e attım ve 90 la gittim ilk tecrubem :D motor şahane mz şahane aşık oldum

  7. #3307
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    https://www.facebook.com/groups/598436013658030/

    Bu gruba gel. Orda yardımcı oluruz. Mz kullanıcıları olarak.

    Debriyaja basılı tuttuğun için stop ediyordur. Boşa alırsan etmez. Debriyajı iyi ayarlarsanda etmez.

    MZ tehlikeli motordur dikkat et. İki zamanlı olduğu için çok fazla tork var. Yani normal 250 cc olanlarla kıyaslanmaz. Hata affetmez.

  8. #3308

    Üyelik
    03 Ocak 2018
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mz etz251
    Eyvallah geliyim ben gruba

  9. #3309
    gfr125bursa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2018
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    GİLERA GFR 1994
    arkadaşlar elimde taywan malı elektronik ateşlemeye sahip mzlerin kullandığı dış bobin + beyin ikisi bir arada olan beyin mevcut sağlamdır kendi 251 lik mzimi elektronik ateşleme yapmıştım sonra ateşleme yoktu bobin beyin arızalı dendi ebaydan almıştım 40 dolara almıştım kargo dahil tabi sorun kablo kopukmuş bu bobinli beyin elimde kaldı kullanılmadı sıfır boşta duracağına yarı parasına vercem 100tl lağzım olan ulaşsın bana 05442550972 birilerinin ihtiyacı görülmüş olur hem 235 liraya almıştım sıfır sadece deneme amaçlı takıldı ateşleme var gelen olursa motorunda dener veririm sıkıntı yok sağlamdır yada gilera runner 180 turuncu renkli beyinletaks olur oda diğer motoruma yedek olsun
    Başının değeri ne ise kaskınınki de odur. Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir. Köpeklerin neden camdan dışarı kafalarını çıkardıklarını ancak motosiklet sürücüleri anlar

  10. #3310
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı gfr125bursa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar elimde taywan malı elektronik ateşlemeye sahip mzlerin kullandığı dış bobin + beyin ikisi bir arada olan beyin mevcut sağlamdır kendi 251 lik mzimi elektronik ateşleme yapmıştım sonra ateşleme yoktu bobin beyin arızalı dendi ebaydan almıştım 40 dolara almıştım kargo dahil tabi sorun kablo kopukmuş bu bobinli beyin elimde kaldı kullanılmadı sıfır boşta duracağına yarı parasına vercem 100tl lağzım olan ulaşsın bana 05442550972 birilerinin ihtiyacı görülmüş olur hem 235 liraya almıştım sıfır sadece deneme amaçlı takıldı ateşleme var gelen olursa motorunda dener veririm sıkıntı yok sağlamdır yada gilera runner 180 turuncu renkli beyinletaks olur oda diğer motoruma yedek olsun
    Facebookda "mz etz kanuni türkiye" diye grup var. Orda paylaşırsan alan olur.


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler