Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #26741
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    Alıntı ümit_150_zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tesekler verdiginiz cvp için bende çok merak ediyorum bu karşılaştırmayım..umarım güvenli saglam bi teker almışımdır
    Kesinlikle İRC standart desenden ve Duro'dan daha iyi bir lastik. Bunu alırken benim aklımda İRC'in kış lastiği ve Michelin'ler kalmıştı ama şimdilik memnunum.
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #26742
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle İRC standart desenden ve Duro'dan daha iyi bir lastik. Bunu alırken benim aklımda İRC'in kış lastiği ve Michelin'ler kalmıştı ama şimdilik memnunum.
    daha önce scooterimde mişhelin kullandım çok güzeldi..bu motora mişhelin almayı kafaya koymuştum gittigim yerde yoktu bunu önerdiler..fiyatı 160 tl idi mişheline göre daha uygun diye aldım..bakalım suan için güven veriyo kullandıkça görecez

  3. #26743
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Lastik değişiminde balans yapılması zaruri gerekiyormu acaba bizim burada servis bulunmuyor balansı nasıl olacak sırf bu yüzden lastikleri değiştiremiyorum.

  4. #26744
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    Ben yaptırmadım o şekilde kullanıyorum. Benim on tarafta bir titreşim var ama ilk aldığımda da vardı o yüzden sorun etmedim. Yinede bulursam motosiklet tekerine balans yapan bir yer bizim buralarda yaptırmak isterim haliyle...
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  5. #26745

    Üyelik
    13 Kasım 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F (2011) - Yamaha Cygnus L (2015)
    Cümleten iyi akşamlar. CBF 150'nin 90 ve 100 km/s'deki motor devri nedir?

  6. #26746
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı BlackBaron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cümleten iyi akşamlar. CBF 150'nin 90 ve 100 km/s'deki motor devri nedir?
    100 km-h değerini veriyim. Bu gün baktım.

    42 t arka dişli ile yani eski kasalarda, 7500-7800 d/d gibi,rüzgarın karşıdan esip esmediğine göre, lastik hava basıncına göre, lastik markasına göre (yumuşak hamur sert hamur), motordaki yüke göre değişir.

    43 t li yeni kasalarda da, yani 2011 ve sonrası aynı değişen etkenlerle birlikte 7900-8200 d/d aralığında geziyor.

    Ben 42 t diş ile 7000 devirde 90-95 gibi gidiyorum.
    BlackBaron ve Garip bunu beğendiler.

  7. #26747

    Üyelik
    13 Kasım 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F (2011) - Yamaha Cygnus L (2015)
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 km-h değerini veriyim. Bu gün baktım.

    42 t arka dişli ile yani eski kasalarda, 7500-7800 d/d gibi,rüzgarın karşıdan esip esmediğine göre, lastik hava basıncına göre, lastik markasına göre (yumuşak hamur sert hamur), motordaki yüke göre değişir.

    43 t li yeni kasalarda da, yani 2011 ve sonrası aynı değişen etkenlerle birlikte 7900-8200 d/d aralığında geziyor.

    Ben 42 t diş ile 7000 devirde 90-95 gibi gidiyorum.
    Teşekkürler.

  8. #26748
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 km-h değerini veriyim. Bu gün baktım.

    42 t arka dişli ile yani eski kasalarda, 7500-7800 d/d gibi,rüzgarın karşıdan esip esmediğine göre, lastik hava basıncına göre, lastik markasına göre (yumuşak hamur sert hamur), motordaki yüke göre değişir.

    43 t li yeni kasalarda da, yani 2011 ve sonrası aynı değişen etkenlerle birlikte 7900-8200 d/d aralığında geziyor.

    Ben 42 t diş ile 7000 devirde 90-95 gibi gidiyorum.
    cbf sahibi olmayan ne yapar ? google cbf 150 gösterge yazar..sonra görsellere tıklar.7000 devir nerede o andaki göstergeyi hesaplamaya çalışır 3-4 bin devirde bazı göstergelerde ekonomi yazıyor..gercekden böylemidir ethem abi ? albeada ben anlık tüketim ile giderim hep uzun yolda.o anda gercekden az yakar.babam km de 20 kuruş.ben gidersem 13 kuruş yakarım.şöyle söyliyeyim, 1 litre ile ( LPG ) şehir içi 16.5 km, şehir dışı 19 km hatta otoban yolu iyi ise ( yol çok etkiliyor emin olun,otobanda daha az yakıyor,yolun iyi olması sebebi ile ) 20 km bile gittiğim oluyor..ama babam uzun yolsa 16.5 km götürüyor 1 litre LGP ile..sıfırlayıp test ettim defalarca.ve albea da (1.4 motorların hepsinde geçerli ) en ideal yakıt deviri 5. vites 2,2-2,5 devir..neredeyse motosiklet kadar az yakmakta.bu yüzden ben 100 km de yaktığı litre yerine daha ince 1 litrede kaç km götürdüğüne bakarım hep ( 2011 albealarda var anlık gösterge )

    konu uzadı, demem o ki aynı mantık motorlardada vardır eminim..o da gösterdiği gibi ekonomi devri 3000-4000 devirdir diye anlıyorum göstergeden..ve böyle kullanılır ise tahmin ediyorum ki 1.8 lere kadar düşebilir 100 km de..buda süper bi rakam..hem bu doğrultuda az yakıt hemde biraz daha güvenli sürüş..
    ethem abi, 3000-4000 devir arası kaç km hızla gider acaba ? bakabilir misin bi ara? tahminim 70 ama..

    saygılar
    birGarip..

  9. #26749
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı Garip1701 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf sahibi olmayan ne yapar ? google cbf 150 gösterge yazar..sonra görsellere tıklar.7000 devir nerede o andaki göstergeyi hesaplamaya çalışır 3-4 bin devirde bazı göstergelerde ekonomi yazıyor..gercekden böylemidir ethem abi ? albeada ben anlık tüketim ile giderim hep uzun yolda.o anda gercekden az yakar.babam km de 20 kuruş.ben gidersem 13 kuruş yakarım.şöyle söyliyeyim, 1 litre ile ( LPG ) şehir içi 16.5 km, şehir dışı 19 km hatta otoban yolu iyi ise ( yol çok etkiliyor emin olun,otobanda daha az yakıyor,yolun iyi olması sebebi ile ) 20 km bile gittiğim oluyor..ama babam uzun yolsa 16.5 km götürüyor 1 litre LGP ile..sıfırlayıp test ettim defalarca.ve albea da (1.4 motorların hepsinde geçerli ) en ideal yakıt deviri 5. vites 2,2-2,5 devir..neredeyse motosiklet kadar az yakmakta.bu yüzden ben 100 km de yaktığı litre yerine daha ince 1 litrede kaç km götürdüğüne bakarım hep ( 2011 albealarda var anlık gösterge )

    konu uzadı, demem o ki aynı mantık motorlardada vardır eminim..o da gösterdiği gibi 3000-4000 devirdir diye anlıyorum göstergeden..
    ethem abi, 3000-4000 devir arası kaç km hızla gider acaba ? bakabilir misin bi ara? tahminim 70 ama..

    saygılar
    5000 devirde 70 gibi hatırlıyorum. 3000-4000 devirlerde oldukça düşük hızla seyrediyorsun. 3000-4000 devirle şehir içinde yüksek vitesler kullanarak ekonomi yapabilirsin ama uzun yolda 5. viteste 50 km-h seviyelerine gelir tahmin ediyorum bu devir arağılı. Buda hız olarak düşük olduğundan ve devirin de düşük olması kaynaklı çekiş, tork verimli olmadığından pek keyifli ve ekonomik olmayacaktır. Uzun yolda motoru sıkmadan her şekilde 70-90 aralığı kullanılarak seyahat edilebilir. Düşük hızlarda 3-4 bin devirlerde çarşı pazar geziyorum. 3. 4. vites 30-40 km-h hızla sıkıntı olmuyor ve asıl ekonomiyi şehir içinde yapıyor motor aslında. Ama ana yolda, trafiğin akışı, yolda barınabilmek, bankete inmeden seyahat edebilmek için bu seviyede düşük hızlar ve haliyle devirler kullanamıyorsun. Çünki motosikleti anayolda mesela 70-90 aralığında tutabilmek için, motorun daha yüksek devir çevirmek suretiyle daha fazla beygir gücü ve tork üretmeye ihtiyacı var. Çünki 150 cc bi motor. Zaten motor gücüne ve tork değerlerine göre dişli ve şanzıman koyulmuş. Motora 70 ile giderken 3-4000 devir kullandırabilirsin 38 t arka diş takarsın olur biter. Ama ya sonrası Dişlilerde nihayetinde motor gücüne göre şekillendirilmiş. Standartından ebat olarak pek uzaklaşmamak lazım. Yoksa dişli değşiminden sonra fayda gözlemlemeyi umarken hoş olmayan bi takım olumsuzluklarlada karşılaşmak mümkün.

  10. #26750
    syn022 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok sattım Cbf'yi Maxi arıyorum.
    Ethem abi, dün sanayide biraz dolaştım. Yağ aradım castrol bir dükkanda buldum. Üzerinde enduro resmi var. Power-1 10w-40. Uyar mı benim ufaklığa? 18 tl dedi fiyatına.
    ~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~

  11. #26751
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    16t ön dişli 43t arka dişli : 6000 devirde 85 km/h yapıyor... 6000 deviri de pek geçmiyorum zaten acelem yoksa (sollama yapmıyorsam)

    düz yolda çok memnunun 16t dişliden, kalkışta çekişte hiç sorun yok... ama rampa çıkarken biraz yoruluyor motor 5. viteste... mecburen 4. vitesle çıkıyorum... yani kaptırım 80-90 ile çıktığım yeri 4, viteste 70 -75 ile çıkıyorum diyebilirim... bu da benim için sorun teşkil etmiyor... 16t dişli ile çok daha rahat , sessiz ve ekonomik oldu motorum... ve sadece 5 tl bu dişli, canım sıkılırsa 15t yi takarım , bir kaybım olmaz

    ama ön tur camı taktırdım, uzun da ... çok hoş oldu gövdeme rüzgar deymiyor ve motor güzel görünüyor... lakin kaskımın üst kısmına vuran rüzgar bir süre sonra fena baş ağrısı yaptı... kulak tıkacı taktım, kulaklıkla müzik filan dinledim, yine de kafi gelmedi 80-90 ile 45dk filan gidince , başım fena ağrıyor... durunca 5dk içinde geçiyor ağrı bu duruma çözüm olarak acaba tabelacı reklamcılarda uzun camın üstüne ek bir cam daha mı yaptırsam, büyük motorlarda hep görüyorum o ek siperlikler bu durum için sanırım... olmadı camı söktüreceğim cünkü, uzun yolda çok başım ağrıdı...

    selamlar herkese...

  12. #26752
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Yaa benim motor 500 km ye geldi yağını bi değiştireyim dedim yağ tapasini sokemedim 12 anahtarla denedim olmadı açık ağızlı lokmayla denedim gene olmadı cıvata biraz. Hirpalandi ama çok kötü değil acaba o yağ civatasini ilk defa söküldüğü icinmi gevsemedi sadece servismi sokuyoruz bu civatayi ne dersiniz yada hiç dokunmayayim deki. civatanin kafasını bozmayalim 1000 km ye kadar gidicez herhalde.....

  13. #26753
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Bi CB125 E dir almış forumu gidiyor yahu topacı şimdiden 30 sayfayı geçmiş. Bayaa da alan var okuduğuma göre. Ne dersiniz bizim motorlar artık kurye motoru sıfatından kurtulacak galiba. Kuryeler büyük ihtimalle daha uygun fiyatlı grenajsız cb125 E alırlar.
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  14. #26754
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı jackal_64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaa benim motor 500 km ye geldi yağını bi değiştireyim dedim yağ tapasini sokemedim 12 anahtarla denedim olmadı açık ağızlı lokmayla denedim gene olmadı cıvata biraz. Hirpalandi ama çok kötü değil acaba o yağ civatasini ilk defa söküldüğü icinmi gevsemedi sadece servismi sokuyoruz bu civatayi ne dersiniz yada hiç dokunmayayim deki. civatanin kafasını bozmayalim 1000 km ye kadar gidicez herhalde.....
    Motorun yağını ilk sen değiştiriyorsan, ki herhalde böyle, fabrikasyon yağ karter tapası çok sıkıdır. Ben de 500 km seviyelerinde ilk yağ değişimi için karter tapasını açarken baya zorlanmıştım. Çok sertti. Denemelerin doğru. Özel bir işlem yapmıyorsun, sadece karter tat
    pası çok sıkı. Ama dikkat et. Ağzı açık ing. anahtarı ile olmuyor, tapanın dişi sıyırıyor. 12 lokma takımı veya yıldız ingiliz anahtarı ile saat yönün tersine doğru iyice yüklen, tık eder ve birden bollaşır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

    Alıntı syn022 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ethem abi, dün sanayide biraz dolaştım. Yağ aradım castrol bir dükkanda buldum. Üzerinde enduro resmi var. Power-1 10w-40. Uyar mı benim ufaklığa? 18 tl dedi fiyatına.
    Castrol ün 10-50 si var. Bu olabilir veya 15-50 kullan bence, çünki önümüz yaz. 10-40 alma bence. Benim motorda şu anda 1300 km de olan 5 aylık bi yağ var. 10-40 geçen gün en son 30 km lik yoldan geldim, sıcaklarında etkisiyle uzun yolda fazla ısınan motorda yağ fazlasıyla inceldiğinden vites geçişleri çok sert ve kemikli olmaya başladı ayrıca kaskın camını açtığımda eksantrik sesi zırıltısını net bi şekilde duymaya başladım. Birede motorun tok sesi taha bi tizleşti gibi. Motor aslında bana artık 10-40 değil 15-50 yağ koy diye işaretler veriyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

    Alıntı ubuntu67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama ön tur camı taktırdım, uzun da ... çok hoş oldu gövdeme rüzgar deymiyor ve motor güzel görünüyor... lakin kaskımın üst kısmına vuran rüzgar bir süre sonra fena baş ağrısı yaptı... kulak tıkacı taktım, kulaklıkla müzik filan dinledim, yine de kafi gelmedi 80-90 ile 45dk filan gidince , başım fena ağrıyor... durunca 5dk içinde geçiyor ağrı bu duruma çözüm olarak acaba tabelacı reklamcılarda uzun camın üstüne ek bir cam daha mı yaptırsam, büyük motorlarda hep görüyorum o ek siperlikler bu durum için sanırım... olmadı camı söktüreceğim cünkü, uzun yolda çok başım ağrıdı...
    selamlar herkese...
    Kaskının üst kısmına vuran rüzgarın aşırı baş ağrısı yapma olayını bende bir dönem yaşadım ama bunun sebebi aslında uzun cam kullanıyorsun diye camdan şiddetle aşan rüzgarın kaskına gelmesi değil, kaskının camı kapalı iken üstteki ince boşluktan hava alıyor, kaçırıyor olması. Bu sorunu kaskın camını kapattığında arada kalan milimetrik boşluğa 1-2 mm kalınlığında bi izalosyoın malzemesi çekerek halletmiştim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik değişiminde balans yapılması zaruri gerekiyormu acaba bizim burada servis bulunmuyor balansı nasıl olacak sırf bu yüzden lastikleri değiştiremiyorum.
    Ben bi çok kez lastik değiştirdim, hiç balans yaptırmadım, gidonda elleri bırakınca bazen yaşanan titreşimde hep vardı, yani motoru sıfır servisten çıkartırkende vardı. Bunun sebebinin balans ihtiyacı olduğunuda düşünmüyorum. Daha farklı bi değişken var ama henüz keşfedemedik sanırım. Ama sıkıntı yok. İstediğin lastiği gönül rahatlığı ile taktır. Balansı imkanın varsa yaptırırsın ama imkan yoksa sorun yok.

  15. #26755
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Rialli de 16 lık ön dişli 4,72 TL (Yeni lira işaretini nasıl çıkaracaz artık klavyede bilen varsa beri gelsin), 40 lık arka dişli ise 19,32 TL. Şimdi daha önce okuduklarımdan aklımda kalanlara istinaden ön dişliyi değiştşrmek daha kolay ve zahmetsiz ayrıcada daha ucuz. Yanılıyor muyum? Sorulara gelince Rialliden bu parçalar alınır mı sonrasında motora bi zarar vermez dimi?, servise elimde 16 lık ön dişliyle gittiğimde bunu tak kardeşim dediğimde, Shelin advance 15-50 yağıyla gidip bunu koy dostum dediğimde bana yürü git lan muamelesi çekmezler mi? Bizden alman gerek bunları gibin bi şeyle karşılaşır ve servisten iyice soğur muyum acaba ne dersiniz?

    Bu arada gene rialliden ön grenaj koruma demiri, uızun tur camı, arka çanta demiri ve Kappa K46 çanta almayı düşünüyorum (Kappa K46 en uygun burda buldum 301,75 TL) bunlarla servise gidersem takarlar mı montaj için ekstra saçma sapan paralar istemezler değil mi yada siz nasıl yaptınız bunları alanlar nasıl taktırdınız?

    Daha uyguna peşin parayla sıfır Kappa K46 bulabilen varsa link verebilirse sevinirim yada tanıdık vs bilen varsa pm atabilirse sevinirim.Yardımlar için şimdiden teşekkürler.
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  16. #26756
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Selam Dinçer59, Rialliden biz kaç kez dişli aldım. Sıkıntı yok.

  17. #26757
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun yağını ilk sen değiştiriyorsan, ki herhalde böyle, fabrikasyon yağ karter tapası çok sıkıdır. Ben de 500 km seviyelerinde ilk yağ değişimi için karter tapasını açarken baya zorlanmıştım. Çok sertti. Denemelerin doğru. Özel bir işlem yapmıyorsun, sadece karter tat
    pası çok sıkı. Ama dikkat et. Ağzı açık ing. anahtarı ile olmuyor, tapanın dişi sıyırıyor. 12 lokma takımı veya yıldız ingiliz anahtarı ile saat yönün tersine doğru iyice yüklen, tık eder ve birden bollaşır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------



    Castrol ün 10-50 si var. Bu olabilir veya 15-50 kullan bence, çünki önümüz yaz. 10-40 alma bence. Benim motorda şu anda 1300 km de olan 5 aylık bi yağ var. 10-40 geçen gün en son 30 km lik yoldan geldim, sıcaklarında etkisiyle uzun yolda fazla ısınan motorda yağ fazlasıyla inceldiğinden vites geçişleri çok sert ve kemikli olmaya başladı ayrıca kaskın camını açtığımda eksantrik sesi zırıltısını net bi şekilde duymaya başladım. Birede motorun tok sesi taha bi tizleşti gibi. Motor aslında bana artık 10-40 değil 15-50 yağ koy diye işaretler veriyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------



    Kaskının üst kısmına vuran rüzgarın aşırı baş ağrısı yapma olayını bende bir dönem yaşadım ama bunun sebebi aslında uzun cam kullanıyorsun diye camdan şiddetle aşan rüzgarın kaskına gelmesi değil, kaskının camı kapalı iken üstteki ince boşluktan hava alıyor, kaçırıyor olması. Bu sorunu kaskın camını kapattığında arada kalan milimetrik boşluğa 1-2 mm kalınlığında bi izalosyoın malzemesi çekerek halletmiştim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------



    Ben bi çok kez lastik değiştirdim, hiç balans yaptırmadım, gidonda elleri bırakınca bazen yaşanan titreşimde hep vardı, yani motoru sıfır servisten çıkartırkende vardı. Bunun sebebinin balans ihtiyacı olduğunuda düşünmüyorum. Daha farklı bi değişken var ama henüz keşfedemedik sanırım. Ama sıkıntı yok. İstediğin lastiği gönül rahatlığı ile taktır. Balansı imkanın varsa yaptırırsın ama imkan yoksa sorun yok.
    kaskım kesinlikle hava almıyor, sorun kaskıma vuran sert hava akımının yarattığı titreşim ve uğultu sanırım... çünkü eğilip siperliğin önüne yatınca rahatlıyorum... ya da ayağa kalkıp normal hızdan kaynaklanan rüzgara maruz kalınca da bir rahatlama oluyor... ama normal oturunca o siperlikte biriken rüzgar direk kaskın üstüne üstüne vurunca baş ağrısı yaptı bende... üstüne ek cam takacam enduro motorlara takıyorlar ya, ucuza yaptırabilirsem... olmazsa sökeceğim, rahat edemedikten sonra neyleyim görüntüyü...

    ---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:05 ----------

    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rialli de 16 lık ön dişli 4,72 TL (Yeni lira işaretini nasıl çıkaracaz artık klavyede bilen varsa beri gelsin), 40 lık arka dişli ise 19,32 TL. Şimdi daha önce okuduklarımdan aklımda kalanlara istinaden ön dişliyi değiştşrmek daha kolay ve zahmetsiz ayrıcada daha ucuz. Yanılıyor muyum? Sorulara gelince Rialliden bu parçalar alınır mı sonrasında motora bi zarar vermez dimi?, servise elimde 16 lık ön dişliyle gittiğimde bunu tak kardeşim dediğimde, Shelin advance 15-50 yağıyla gidip bunu koy dostum dediğimde bana yürü git lan muamelesi çekmezler mi? Bizden alman gerek bunları gibin bi şeyle karşılaşır ve servisten iyice soğur muyum acaba ne dersiniz?

    Bu arada gene rialliden ön grenaj koruma demiri, uızun tur camı, arka çanta demiri ve Kappa K46 çanta almayı düşünüyorum (Kappa K46 en uygun burda buldum 301,75 TL) bunlarla servise gidersem takarlar mı montaj için ekstra saçma sapan paralar istemezler değil mi yada siz nasıl yaptınız bunları alanlar nasıl taktırdınız?

    Daha uyguna peşin parayla sıfır Kappa K46 bulabilen varsa link verebilirse sevinirim yada tanıdık vs bilen varsa pm atabilirse sevinirim.Yardımlar için şimdiden teşekkürler.
    16 lık dişliyi ben 500km dir kullanıyorum... sıkıntı yok... serviste taktırdım, para bile almadılar... tabi bizim servis esnaf tam anlamıyla, öyle müşteriyi üzmeyen beyfendi bir usta sahibi... çantayı da kanuni servisinde taktırdım bir tanıdık ustaya ona da para vermedim... küçük şehirde yaşamanın avantajı tabi...

  18. #26758
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı syn022 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ethem abi, dün sanayide biraz dolaştım. Yağ aradım castrol bir dükkanda buldum. Üzerinde enduro resmi var. Power-1 10w-40. Uyar mı benim ufaklığa? 18 tl dedi fiyatına.
    evet bende bu yagi kullaniyorum castrolun en kaliteli yagi birde racing olani var ben enduro resmi olani kullaniyorum baya ucuza almisin burda 26 lira

    ---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:11 ----------

    bende rialliden siparis verdim pazartesi gunu sitesinde de gonderildi olarak gozukuyor ama elime daha ulasmadi sanirim yarin gelir 42t disli siparsi verdim ben.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  19. #26759
    metanecho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2009
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    F650GS K4, DL650 K5 - 93 323 HB
    servisten de, dışardaki ustalardan da aldığım cevap 150lik motorda balansmı olur şeklindeydi :D
    B rh(+)
    Aynada Herkesin Baktığı Yabancı

  20. #26760

    Üyelik
    07 Kasım 2011
    iyi akşamlar arkadaşlar bana çok acil yardım lazım cbf 150 motoruma h4 far takmak istiyorum bir problem çıkarmı acaba??
    yardımlarınız için teşekkürler şimdiden


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler