Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #22921

    Üyelik
    03 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha
    [/COLOR]

    Kardeş bu motorda kesici filan yok emin olabilirsin, boşta tam gaz vermemeye vites aralarında uzun süreli red line girmemeye çalışın son hız denemelerinden uzak durun 120 ile giderken devir 9500lerde geziyor ,krankta problem çıkabilir her zaman dediğim gibi yanlış bir uygulamaya imza atmış honda.....[/QUOTE]


    Teşekkür ederim arkadaşım beni bilgilendirdiğin için.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22922

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Alıntı jackonbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5200 devirle çıktığın maksimum hız nedir?
    60-63 km arası.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 ----------

    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 3000km'de olan makinamla benzin ölçümü yapmak için depoyu fulleyip trip i sıfırladım.285 km de yedek depoya düştü.
    Yani 10.4 tl ile 285 km gitmiş oluyorum.100 km de 3,5 lt benzine tekabül eder.bu değer beni hayretler içinde bıraktı.

    Not:bu değeri 7000 devirden aşağı düşmemek kaydıyla uzun yolda elde ettim.



    .
    dostum bu işte bir tuhaflık var bahsetmiş olduğun değer çok yüksek.ben 4 senedir her gün cbf e biniyorum eski kasa bile sıkıştırmalı kullanımda 100 km de 3 litrenin üzerine çıkmıyordu.ki yenileri karbüratörden sebep daha az yakıyor.sen bence karbüratörünün hava ayarına bir baktır.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:44 ----------

    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar rodaşda olan makinamla benzin ölçümü yapmak için depoyu fulleyip trip i sıfırladım.525 km de yedek depoya düştü.
    Yani 10.4 tl ile 525 km gitmiş oluyorum.100 km de 1.98 lt benzine tekabül eder.bu değer beni hayretler içinde bıraktı.ki 2007 model cbf imle max 400-420 km lerde yedeğe düşüyordum.

    Not:bu değeri motorun max tork u verdiği 5200 deviri hiç geçmeden elde ettim.
    ewet motorumun çantasına bir şaşal benzin koyarak ful deponun kaç km de bittiğinide hesapladım.13 lt ful depo=670 km.

  3. #22923
    AguilaNegra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2011
    Şehir
    Adana
    Selam dostlarım, CBF 2011 ile ybr 2011 arasında kaldım bu ikisini kıyaslayacak biri var mı ya da öyle bir yazı varsa bulamadım yardımcı olur musunuz ? Önerilere açığım.
    Müsait bir yerde öleceğim.

  4. #22924

    Üyelik
    03 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha
    S.a

    Arkadaşlar biliyorum yeri belki burası değildir ama kullanmış veya kullanan arkadaşlarınız vardır diye soruyorum. Kusuruma bakmazsanız sevinirim.
    Bu 2011 Model Tvs Apache Rtr 150'ler bu motor nasıldır sizce? Aranızda kullanan veya kullanmış olan varmıdır? Vibrasyon manyağı olduğu söyleniyor. Lütfen yardımlarınıza ihtiyacım var. Size zahmet bir yardım edermisiniz? Bilginiz doğrultusunda yada kullanıp bilgi sahibi olan arkadaşlar sizlerden yardım bekliyorum. Hepinize hayırlı forumlar diler, şimdiden teşekkür ederim.

  5. #22925
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 3000km'de olan makinamla benzin ölçümü yapmak için depoyu fulleyip trip i sıfırladım.285 km de yedek depoya düştü.
    Yani 10.4 tl ile 285 km gitmiş oluyorum.100 km de 3,5 lt benzine tekabül eder.bu değer beni hayretler içinde bıraktı.

    Not:bu değeri 7000 devirden aşağı düşmemek kaydıyla uzun yolda elde ettim.



    .
    ohoooo CBF çilerin hepsi gezmede falan herhalde kimse nete bişeyler yazmaz olmuş iyi iyi gezin gari

    Bu arada 400 km lik Tekirdağ turumda toplam aldığım benzin 45 tl. (Son fullememde adam 15 tl yi tutturacak diye depoyu taşırıyodu o şekil yani) Sonuç olarak ben hesap kitabım hiç iyi olmadı bugüne kadar evde de para işleriyle hanım ilgilenir uğraşmam tek bildiğim var Ünsal bey sizin makine de bi problem var o kadar yakması bence normal değil.

    Not: Bu verileri uzun yolda yol ve hava şartları elverdiğince 7000 devirde 90 km hızla elde ettim. Daha da az yakabilirdim yani saygılar.
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  6. #22926

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar rodaşda olan makinamla benzin ölçümü yapmak için depoyu fulleyip trip i sıfırladım.525 km de yedek depoya düştü.
    Yani 10.4 tl ile 525 km gitmiş oluyorum.100 km de 1.98 lt benzine tekabül eder.bu değer beni hayretler içinde bıraktı.ki 2007 model cbf imle max 400-420 km lerde yedeğe düşüyordum.

    Not:bu değeri motorun max tork u verdiği 5200 deviri hiç geçmeden elde ettim.
    Çok güzel bir değer.

    Alıntı jackonbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5200 devirle çıktığın maksimum hız nedir?
    70-80 arası olur diye düşünüyorum, yani aklımda öyle kalmış.

    Alıntı AguilaNegra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam dostlarım, CBF 2011 ile ybr 2011 arasında kaldım bu ikisini kıyaslayacak biri var mı ya da öyle bir yazı varsa bulamadım yardımcı olur musunuz ? Önerilere açığım.
    Tamamen zevk meselesi ama ybr daha sağlam gibi duruyor.

    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 3000km'de olan makinamla benzin ölçümü yapmak için depoyu fulleyip trip i sıfırladım.285 km de yedek depoya düştü.
    Yani 10.4 tl ile 285 km gitmiş oluyorum.100 km de 3,5 lt benzine tekabül eder.bu değer beni hayretler içinde bıraktı.

    Not:bu değeri 7000 devirden aşağı düşmemek kaydıyla uzun yolda elde ettim.



    .


    Alıntı schmarık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.a

    Arkadaşlar acil olarak yardımcı olabilirmisiniz?
    2011 model cbf 150'lerde devir kesici varmı? Yokmu? Acil yardımlarınıza ihticam var. Eğer devir kesici yoksa ne gibi zararları olabilir? Ayrıntılı şekilde açıklayabilirmisiniz? Şimdiden teşekkür ederim yardımcı olacak olan herkeze..
    Yok, olmamasının zararlarını açıklamaya gerek var mı? Motorun bozulma ihtimalinin artacağı(hatta bozulacağı) aşikar.

    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Kardeş bu motorda kesici filan yok emin olabilirsin, boşta tam gaz vermemeye vites aralarında uzun süreli red line girmemeye çalışın son hız denemelerinden uzak durun 120 ile giderken devir 9500lerde geziyor ,krankta problem çıkabilir her zaman dediğim gibi yanlış bir uygulamaya imza atmış honda.....
    Olay tamamen karbüratör ile ilgili. Kesici olayı, karbüratörle ilgiliydi, o gitti, kesici olayı bitti.

    Alıntı canekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi geceler,
    yine yeni yeniden sorularım olacak pazar günü eşimle beraber birkaç motosikletli yakınlarımızla Kefken e gideceğiz. Normal arka lastik havam 30. Çanta var ve sabahları tek ama akşamları bazen eşimde oluyor ama şehiriçi diye bu havayı seçiyorum. Ve amortisörüm en yumuşakta,pazar günü yolun uzun olduğunu ve eşimle 115-120kg ağırlığımız olacağına göre arka lastiği 32 yapıp,amortisörü orta sertliğe alsam nasıl olur? buarada Duro dışında lastik seçenler ne kullanıyor? Genelde michelin sanırım ama pirelli vs. Kullanan var mı?
    İşin aslı en serte alınmalı diye biliyorum ama geri alırken sorun yaşama probleminiz var, aklınızda olsun.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  7. #22927
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ohoooo CBF çilerin hepsi gezmede falan herhalde kimse nete bişeyler yazmaz olmuş iyi iyi gezin gari

    Bu arada 400 km lik Tekirdağ turumda toplam aldığım benzin 45 tl. (Son fullememde adam 15 tl yi tutturacak diye depoyu taşırıyodu o şekil yani) Sonuç olarak ben hesap kitabım hiç iyi olmadı bugüne kadar evde de para işleriyle hanım ilgilenir uğraşmam tek bildiğim var Ünsal bey sizin makine de bi problem var o kadar yakması bence normal değil.

    Not: Bu verileri uzun yolda yol ve hava şartları elverdiğince 7000 devirde 90 km hızla elde ettim. Daha da az yakabilirdim yani saygılar.

    Değer pek normal değil gibi görünüyor evet O değerleri foruma yazarken aklımda kalanları yazmıştım.Eve gidince aldığım benzin fişine işlediğim km'leri gerçek litreden hesaplayınca 4lt ye çıktı 100km tüketimi.

    Evet fazla zorluyorum öyleki rampada 5'inci vites 7000 devirde 100km hızla çıkarken hız yavaş yavaş düşmeye başlayınca 4 atıyorum , devir 8500'e fırlıyor , sürat artmasa bile , süratin düşmesi duruyor taaki devir redline'ı aşana , hız yavaş yavaş artmaya başlayana kadar 4'le devam edip sonra yükseltiyorum vitesi , yükseltincede 7500 devir 100km hızdan hızlanmaya başlamış oluyor yavaş yavaş.

    Forumlardan takip ettiğim kadarıyle cbf150'de ne kadar zorlarsan zorla 3-3.2 den fazla tüketim pek görülmüş şey değil. Motor şu anda 3200km de 4000 olsun , 4000 bakımında karbüratör ve sübab ayarlarına baktırırım diyorum. Bu şekilde bile kullanımda yağ eksiltmesi yok ama egzantirik gergisinin kapağında hafif terleme var.
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  8. #22928

    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Kocaeli-Gölcük
    Motosikleti
    yok
    Anlaşılan Euro 3 emisyon seviyesi yakıt miktarını yeni modelde arttırmış... Euro 4-5'e gittikçe daha da artacak, 3 lt'nin üzerine çıkmak şuanki mevsim şartlarında CBF için çok yüksek bir değer kanımca...
    [B][I][COLOR="Black"]Hayat ya 2 kişi yaşanır, ya da 2 teker üstünde yaşanır![/COLOR][/I][/B]

  9. #22929

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Haftasonu balatalarımı değiştirdim.
    Daha önce bir kaç kez rialliden aldığım çin malı olan balataları kullanmıştım. Sırf fiyatı uygun diye, sanırım 4-5 TL civarı birşeydi Çin malı olan ucuz balataları tavsiye etmiyorum. Manetteki hassasiyet azalıyor.

    Balatalarım daha bitmemesine rağmen, fren performansından memnun olmadığım için EBC marka balataları denemeye karar verdim.

    Sonuç : "Daha önce niye takmamışım bu EBC balataları" dedim.
    Motosikletin orijinal Honda balatalarından daha kaliteli bir balata olduğuna kanaat getirdim.

    Fren manetinin hassasiyeti çok iyileşti ve neredeyse "stoppie" yapabilecek kadar keskin bir tutuşu var.

    Bilmeyenler için Honda orijinal balataları için servis parça kodu : 06455-KRF-H60 : fiyarı en son sorduğumda 85 TL civarındaydı.

    EBC markasının CBF150'ye uyan balata kodu : FA197
    Fiyatı : 35 TL.

    Fiyat performans oranı olarak kullandığım en iyi balata olan EBC'yi tavsiye edebilirim. (Made in U.K. (İngiltere))

    Bakalım balataların ömrü ne kadar gidecek

    Taktığım balataların fotoğrafları:




    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  10. #22930
    dudaeva - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2011
    Şehir
    Burhaniye
    Motosikleti
    Xmax almaya niyetlendi..
    merhaba arkadaşlar.. yeni üye oldum.. cbf 150 kullanıcısıyım..
    malum yaz geldi.. motorumu genelde uzun yolda kullanıyorum.. her hafta sonu Burhaniye Balıkesir arası gidip geliyorum.. hafta sonu 200 km yol gitmiş oluyorum.. Motor yağı konusunda tavsiyenizi almak isterim.. hangi motor yağını kullanmalıyım?

  11. #22931

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Mobil 15w 50 tam sentetik tavsiye ediyorum.
    Motorun 2011 model ise ve dewamlı uzun yol yapıyorsan arka dişliyide 40 diş yaparsan hızın artar ve benzinin düşer.
    Not:tek kişilik uzun yol kullanımı için geçerlidir)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------

    Alıntı aydoganx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haftasonu balatalarımı değiştirdim.
    Daha önce bir kaç kez rialliden aldığım çin malı olan balataları kullanmıştım. Sırf fiyatı uygun diye, sanırım 4-5 tl civarı birşeydi çin malı olan ucuz balataları tavsiye etmiyorum. Manetteki hassasiyet azalıyor.

    Balatalarım daha bitmemesine rağmen, fren performansından memnun olmadığım için ebc marka balataları denemeye karar verdim.

    Sonuç : "daha önce niye takmamışım bu ebc balataları" dedim.
    motosikletin orijinal honda balatalarından daha kaliteli bir balata olduğuna kanaat getirdim.

    Fren manetinin hassasiyeti çok iyileşti ve neredeyse "stoppie" yapabilecek kadar keskin bir tutuşu var.

    Bilmeyenler için honda orijinal balataları için servis parça kodu : 06455-krf-h60 : Fiyarı en son sorduğumda 85 tl civarındaydı.

    Ebc markasının cbf150'ye uyan balata kodu : fa197
    fiyatı : 35 tl.

    Fiyat performans oranı olarak kullandığım en iyi balata olan ebc'yi tavsiye edebilirim. (made in u.k. (ingiltere))

    bakalım balataların ömrü ne kadar gidecek

    taktığım balataların fotoğrafları:
    [ımg]http://i591.photobucket.com/albums/ss360/aydoganx/atolye/17062011107.jpg[/ımg]

    [ımg]http://i591.photobucket.com/albums/ss360/aydoganx/atolye/17062011109.jpg[/ımg]

    [ımg]http://i591.photobucket.com/albums/ss360/aydoganx/atolye/17062011110_2.jpg[/ımg]
    ebc balatayı nerden temin etiniz acaba?

  12. #22932
    dudaeva - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2011
    Şehir
    Burhaniye
    Motosikleti
    Xmax almaya niyetlendi..
    yağ tavsiyesi için teşekkürler.. fakat motorum 2010 model.. uzun yol olayına gelince genelde hafta sonları yapıyorum.. oda ya balıkesir oluyor yahut körfez turu..

  13. #22933

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ebc balatayı nerden temin etiniz acaba?
    Motomarketim Fatih Kılıçlı'da mevcut. Bende buradan aldım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...150317/detay/?

    Bazı konularda EBC'nin organik balatalarıın kısa ömürlü, yumuşak olduğundan bahsedilmiş.
    Ne kadar doğrudur emin değilim. Doğru olup olmadığını test edeceğiz artık
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  14. #22934
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    mmucit : cevap için teşekkür ederim. orta sertliğe aldım. yükümüzle beraber 120-122kg falandık. en serti denemedim ama orta sertlik iyi gibiydi.
    330km yaptık. popomuz fena ağrıdı gün sonunda

    kefken gezimiz saat 8.45 te istanbul dan otoban üzerinden izmit e gittik 4 motor. 1 dl650, 1 deauville, 1 piaggio skipper ve cbf150. hepimiz artçılıydık. ilk 2 motor bizim için sürekli 80-90 gitti. skipper için yavaşladık ara sıra.

    izmit ten kandıra yolunda giderken kahvaltı yaptık saat 10-10.30 gibi. oradan kefken e devam.

    herkes getirdiklerini çıkardı, mangalı hazırlarken denize girdik, ayıptır söylmesi harikaydı

    neyse kömür ateşinde çayımızı bitip ,toplanıp yola çıktığımızda saat 6 yı geçmişti sanırım, karanlığa kalacağımız belli oldu çünkü dönüşte ağva-şile üzerinden istanbul a göndecektik. ağva ya kadar gittik, bir tanıdığımız otele ayak üstü selam verip devam ettik yola, şile merkezden önceki PO da bir mola verdiğimizde saat 8.30 olmuştu. orman yolunda genelde 40-50km ile ancak ilerleyebildiğimizden saat baya ilerlemiş oldu, hava kararırken artık şile den ümraniyeye inerken yol çalışması başlayınca ayrıldık çünkü 4 lü konvoy olarak trafikte yol almak doğru olmayacağı için her koyun kendi bacağından asılmaya başladı

    lakin şile yolunda tamirat olduğundan anlamsız bir trafik vardı yinede 2 tekerin canını seveyim 4 teker ve üzeri tekerlek sahipleri mahsur kalmıştı resmen.

    eve gelmemiz saat 10 oldu ve günü yorgun argın bitrdik

    güzel ve keyifli bir gündü.

    genel olarak cbf150 ile gördüğüm bir yerden sonra insanın bizim gibi "kuru" poposu olunca fena ağrıyor ( ben 70kg eşim 46kg)

    aslında genelde motorun gidebildiği 80-90 hızları yolculuk için ideal. yolda adam gibi gidip taciz edebilecek olanlara erkenden çaktırmadan destur çekince pek problem olmuyor (şeridin ortasından gitmeden şeridin gereken tarafına yanaşarak benim şeridimi taciz etmesini engelleyerek).

    Ancak gerçekten biraz daha rahat edeyim yada sıkıştırmaya kalkanın önüne atlayıp kendini kurtarmak adına büyük hacim gerçekten güzel birşey. bakınız = suzuki dl650 , çevre yolunda 1-2 akıllı gireceği kavşağın dibine kadar gidip "ben bu motorun önünden geçerim" düşüncesiyle tam taciz edeceği sırada her seferinde hüsrana uğradılar ..


    depo full dü 330km oldu kırmızı çizgiye gelmedi daha ama az kaldı. özellikle geri dönüş yolunda sıklıkla 2-3-4 . viteslerde hızlanma gerektiğinden dönüşte daha fazla yaktığımızı düşünüyorum.

    cbf im 2010 model, geçen salı yağı bujisi değişip subap ayarı yapılmıştı..

  15. #22935
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    güzel gezi olmuş. bir arkadaş tatile gitmişti cbf ile ve ardçılı, adını unuttum . altlarına minder koymuşlardı ve rahat ettiklerini yazmıştı.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  16. #22936
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel gezi olmuş. bir arkadaş tatile gitmişti cbf ile ve ardçılı, adını unuttum . altlarına minder koymuşlardı ve rahat ettiklerini yazmıştı.
    O fotoğrafları Şile deki PO ya vardığımızda hatırladık ancak ağva-şile arasındaki virajlı orman yolunuda düşününce poponun kaymayacağı birşey olması gerek, yada o yastık sele den kaymamalı, tehlike yaratabilir.

    ama birşey yapmak lazım , yada popomuz bine bine nasırlaşacak

  17. #22937
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı canekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    aslında genelde motorun gidebildiği 80-90 hızları yolculuk için ideal. yolda adam gibi gidip taciz edebilecek olanlara erkenden çaktırmadan destur çekince pek problem olmuyor (şeridin ortasından gitmeden şeridin gereken tarafına yanaşarak benim şeridimi taciz etmesini engelleyerek).

    ..
    Değerli kardeşim öncelikle güzergah boyunca çektiğin güzel kareler varsa seçtiklerini paylaşman hoş olurdu...Kefkene gitmeyeli bayağı oldu...


    Sonrasında şundan bahsedeyim...sen TR karayollarında hız limitine uyulmadığını biliyorsun...o hızlarda yapacağın sabit yolculuk hayatını riske atar ve diğer araçları da çileden çıkarır...bu bir risktir...neden risk alasın...4-5 motor 80-90 la gitmek ve arkada aracların hızını düşürmek bana abes geliyor...

    şeridin ortasından gitmiyorum diyorsun ama bence yeteri kadar sağa da yanaşmıyorsun...seni suç.lamak istemiyorum ama 5 motor senin kadar bilinçlimiydi...

    aslında araclar seni sıkıştırmıyor...sen yol düzenine uygun değilsin...tek motor olsan seni anında sollar ama grup iseniz ve bir nevi konvoy oluştuysa ve düzenin dışında bir hızınız varsa buna hakkınız olduğunu sanmıyorum...en az 100 le gitmen gerekiyor...100+ hızlara ulaşamadığın için sen suçlu değilsin...sabit düşük hızla grup oluşturduğunuz için hatalısın...özellikle gidiş geliş bölgelerinde kamyonların yüklüyken bile ulaştığı hızlar düşünülürse bence 4 tekerlere bu zulümü yaşatmanın anlamı yok...ne mi yapılmalı...yüksek cc motorlarla asla aynı anda yola çıkılmamalı...onlardan senin hızına uyum sağlaman asla beklenmemeli...yapılacak şey buluşma yerinde saat verilerek buluşma...her cc kendi segmentinde ki motorlarla gitmeli...


    yılda bir kez yapılan Yuvacık tarzı organizasyonları kastedmiyorum...bu tarz uzun soluklu kişisel gezilerde büyük cclere ve tek arzusu 100 den fazla hızla gitmek olanlara zulüm etmenin bir anlamı yok...inan hayatın içinde bu yok...yani sen ve grubun 80-90 la gidecek rampada motor bayıldığında 60-65-70 e düşecek ve diğer araçlara yol verilmeyecek...sence kabus olan kim... ne hikmettir beni genelde kimse sıkıştırmıyor...neden...çünkü araçlar ile uyum içindeyim...

    yol hakkının ne olduğunu biliyorum...üçkaatcı olan genelde benim...ama kornayla gönül alarak kafa selamıyla tatlı dille bir şekilde araya girip uyuyorum...uzun yolda ise en sağda 80-90 la gidebiliyorum...ne kamyon ne tır ne arac kimsenin huzurunu bozmadan..bugüne kadar arkama sıfır yanaşıp datt datt diye kimseleri çıldırtmadım...şehir içinde bana bazen riskli yaklaşmalar olmuştur ama yol verme olayında değil...diğer aracların beni arac statüsüne sokup sıfır yaklaşma psikolojisi yüzünden oldu...

    hatanın genelde motosiklet de olduğunu biliyorum...trafik de nerede duracağını nerede hangi şeritte olacağını bilmeyen o kadar fazla ki...o yüzden sinek muamelesi görüyoruz...adam çekil diyor...kadın şoferler bir iş bilmeyen motosikletler iki beni çileden çıkarıyor...adam aynaya hayatta bakmııyor...motorcu aynaya bakmazsa ölür...


    bu arada 70.000 km yi bugün devirmiş bulunmaktayım...




    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:24 ----------

    Alıntı canekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O fotoğrafları Şile deki PO ya vardığımızda hatırladık ancak ağva-şile arasındaki virajlı orman yolunuda düşününce poponun kaymayacağı birşey olması gerek, yada o yastık sele den kaymamalı, tehlike yaratabilir.

    ama birşey yapmak lazım , yada popomuz bine bine nasırlaşacak
    Uşak gezimde 10 dk kesintili 8 saat yolculuk yaptım minderin çok faydasını gördüm tavsiye ederim...

    ve ARTÇILI yolculuk kesinlikle bizim motorlar için IZDIRAP... kimi taşırsan taşı gerçek bu...ama aldığın keyif ve huzur bu ızdıraba değiyor...




    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 ----------

    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Sonuç : "Daha önce niye takmamışım bu EBC balataları" dedim.
    Motosikletin orijinal Honda balatalarından daha kaliteli bir balata olduğuna kanaat getirdim.

    ]
    DOstum ben bu balataların İngiliz malı olduğuna pek inanamadım...ürünün ambalajı standart vakumlama stilinde...ortalık çin malı olduğundan Keewayı macar malı diye zamanında kaktıran bir zihniyetin izleri var piyasada halen...o bağlamda İngiliz Sterlinide çok pahalı...bu ürün ithal olmayabilir...ithal ürün ambiansı biraz farklı oluyor abicim yav...bu benim kişisel kanaatim...güvenemiyorum abi mevzu bu aslında...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------

    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel gezi olmuş. bir arkadaş tatile gitmişti cbf ile ve ardçılı, adını unuttum . altlarına minder koymuşlardı ve rahat ettiklerini yazmıştı.
    yiğidim sen napıyon ...bi yalan foto atmadın havalar düzeldi artık... şu su basan menşur alt geçidin son durumu nedir acaba ... orada olduğunu düşünsene dolu esnasında orada beklemiş yağmurun dinmesini beklerken sular geliyor cumburlop... motorumu kurtaracan kendini mi sen düşün gari...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #22938

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    DOstum ben bu balataların İngiliz malı olduğuna pek inanamadım...ürünün ambalajı standart vakumlama stilinde...ortalık çin malı olduğundan Keewayı macar malı diye zamanında kaktıran bir zihniyetin izleri var piyasada halen...o bağlamda İngiliz Sterlinide çok pahalı...bu ürün ithal olmayabilir...ithal ürün ambiansı biraz farklı oluyor abicim yav...bu benim kişisel kanaatim...güvenemiyorum abi mevzu bu aslında...
    Piyasada bir çok Çin malı olduğu için seninde bu şekilde kıllanman doğaldır.
    Ebay'in ingiliz iştiraki olan "www.ebay.co.uk" sitesinde de bu balata aynı ambalaj ile satılıyor

    http://cgi.ebay.co.uk/EBC-Disc-Brake...#ht_1161wt_905
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  19. #22939
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyasada bir çok Çin malı olduğu için seninde bu şekilde kıllanman doğaldır.
    Ebay'in ingiliz iştiraki olan "www.ebay.co.uk" sitesinde de bu balata aynı ambalaj ile satılıyor

    http://cgi.ebay.co.uk/EBC-Disc-Brake...#ht_1161wt_905
    şimdi oldu ganga... 15-20 dakkadır gogıl grsellerden bakınıp duruyorum...bu Fatih Kılıçlı hakında da pek iyi şeyler söylenmiyor...asbest yok diyor içerikte...acaba seramik kullansak daha mı iyi...

    http://www.beser.com.tr/

    Bu BEŞER marka balatalar herkes övüyor buralarda aga...Dünya markası olmuş bilmediğimiz bir yıldız diyebilirim...cbf 150 için üretimi de olduğunu duydum...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  20. #22940

    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    cbf 150
    üstat mete han şu yolda seyir olayına diyeceğim var yaklaşık 9 aydır motor kullanıyorum ben işgal ettiğim şeridin ortasından gidiyorum olabildiğince ve kesinlikle diğer araçların hızına uyum sağlamak önemli arkadan gelen aracın önünde bir engel gibi seyir etmemek gerek hız konusuna katılıyorum bir senkron olmalı muhakkak

    buarada haziran da dediler tır geliyor yolda dediler ses yok ne oldu acep benim makina


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler