Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #36861

    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Akhisar - KKTC
    Motosikleti
    CBF 150 2014
    motor ısındıktan sonra durdugunda tık tık tık diye ses gelmesi normal. egzos genleşmesinden kaynaklıyor sogumaya calıstıgı için. arkadaşda ybr125 vardı o aynı tarz soguyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #36862
    Cronos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2005
    Şehir
    Eskisehir
    Motosikleti
    2015 Cbf 150 :) Kığmızı ossun 3 fazlası ossun
    Yok motosikletin motorunu stop ettikten sonraki çıt çıt sesi değil, çalışırken motordan 4000-5500 devir aralığında bi zırıltı sesi diyelim o geliyor. Yoksa durduktan sonra motordan gelen çıtçıt sesi tabiki de soğudu için arkadaşlar onu da sorucak değiliz ya :D

  3. #36863
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    egzos manifoldunun motor bloğundan ayrıldığı yerler ısınmadan dolayı genleşince belli bir ses yapıyor olabilir ancak belli devirlerde yapması ilginç.. henüz 350 km sürdüm motoru daha uzun yola çıkmadım. bakalım bendede olucakmı aynı şeyler

  4. #36864

    Üyelik
    13 Aralık 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF 150 - CBR 125 - YZF R25
    Merhaba. Bayramdan sonra duro lastiklerimi değiştirmeyi düşünüyorum. (Ufak bi kaza atlattim) Ama kafam cok karışık çoğu lastik konusunu okudum. Pirelli Dura Traction önerenler var. Ama asfaltta virajlarda , frenlerde nasıl bilmiyorum. Michelin Pilot Street yada Michelin Pilot Sporty de düşünüyorum. Sizce hangisi daha iyi ve kullanışlıdır. Kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.
    Bir de lastikleri kendimiz değiştirirsek motor garantiden çıkar mı?

  5. #36865
    sinka251 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2007
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı mustafa_akin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu çıkırtı dediği sesi tartışalım bende aynı dertten müzdaripim. ben sürekli uzun yol yapıyorum ve 50 km yaptıktan sonra motor sağlam ısınınca bu sesi yapıor. motorun bandırmadaki honda yetkili servisine gittiğimde ısınmaktan dolayı normaldir dedi.
    ben güvenmedim izmirdeki yükseliş e götürdüm hatta videosunu çektim sesin ve ustaya dinlettim ve akabinde bundan dolayı subap ayarlarını kontrol edermisiniz dedim. onlarda AŞIRI ISINMADAN EGZOSUN genleşesinden ileri geldiğini ve normal olduğunu belirtip subap ayarlarında bir sorun olmadığını sölediler.

    şimdi bu sölediklerim ışığında sizlerin yorumunu alabilirmiyim ?
    Sübap sesi ısındıktan sonra biraz ses yapması normaldir tamamen kesemezsin,aralıklarla 7000 devirde kullanmak herhangi bir sıkntı yaratmaz 7000 üstü tehlike yaratabilir.Bulgaristana gidip geliyorum yaklaşık gidiş geliş 1200 km yol yapıyorum cok ısındıktan sonra biraz sübap sesi bendede gerliyor.

  6. #36866
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    arkadaşlar bugün motor ile bir tura çıktım ve testte etmiş oldum.. ben (105 kg) ve artçım (70 kg) 80-90 km gibi hızlarda rahatlıkla gidebildik rampalardada 60 km hıza düştük, tabi motor gitsin diye çok fazla sıkıştırmadım 4. vitese alıp 60 km hızla rampaları çıktık.. ancak motordan güç almam için kesinlikle 7-8 bin devire çıkartmam gerekti alt devirlerde kullandığım zaman gaz yemedi iyice yavaşladı falan.. bunlar normalmi bilmiyorum ama eski motorumda bu tür şeyleri çok daha fazla zorladığımda yaşıyordum pek anlamadım

  7. #36867
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugün motor ile bir tura çıktım ve testte etmiş oldum.. ben (105 kg) ve artçım (70 kg) 80-90 km gibi hızlarda rahatlıkla gidebildik rampalardada 60 km hıza düştük, tabi motor gitsin diye çok fazla sıkıştırmadım 4. vitese alıp 60 km hızla rampaları çıktık.. ancak motordan güç almam için kesinlikle 7-8 bin devire çıkartmam gerekti alt devirlerde kullandığım zaman gaz yemedi iyice yavaşladı falan.. bunlar normalmi bilmiyorum ama eski motorumda bu tür şeyleri çok daha fazla zorladığımda yaşıyordum pek anlamadım
    Motorda 12.5 nm tork var . 2 kişi ile 60 km'de tam kıvamında çıkmışsınız cbf'e göre . Tek kişi dik rampalarda tapa gazda 4 ve 5. viteslerde 80 km civarında çıkıyor . Cbf'ten güç beklemeyin . Şehiriçinde gezerek ve işlerinizi hallederek keyif almaya bakın . Cbf'in gidişini düşünürseniz eğer dayanamaz yakarsınız motoru .
    ogzcngdk ve Cronos bunu beğendiler.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  8. #36868
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorda 12.5 nm tork var . 2 kişi ile 60 km'de tam kıvamında çıkmışsınız cbf'e göre . Tek kişi dik rampalarda tapa gazda 4 ve 5. viteslerde 80 km civarında çıkıyor . Cbf'ten güç beklemeyin . Şehiriçinde gezerek ve işlerinizi hallederek keyif almaya bakın . Cbf'in gidişini düşünürseniz eğer dayanamaz yakarsınız motoru .
    ben zaten çok seviyorum mutluyum motorumla henüz yeni aldığım için kullanım tarzımı oturtmaya çalışıyorum kullandığım devirler ve hızlar doğru ve sağlıklıysa problem yok böyle devam ederim

  9. #36869
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben zaten çok seviyorum mutluyum motorumla henüz yeni aldığım için kullanım tarzımı oturtmaya çalışıyorum kullandığım devirler ve hızlar doğru ve sağlıklıysa problem yok böyle devam ederim
    Cbf maksimum gücü 7.500 devirde veriyor . Maksimum torku ise 5.250 devirde . Yani rampa yukarı seyir halindeyken fazla güç kaybı yaşamadan , çıkman için ortalama 5-6 bin arası devirlerde çıkman gerekecek . Bazı uzun hafif rampalarda hızın 90 km'lere kadar düşecek tapa gazda . Bu sırada da devirin ortalama 7 bin civarı olur daha da gitmez . O yüzden kullandığın devirler normal . En sağlıklı ideal sürüş deviri düz yolda cbf'te 6-7 bin devir arası . 7.500 devirden sonra motorda gram güç kalmıyor her ne kadar 9 bin küsür devir çevirsede .
    Cronos bunu beğendi.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  10. #36870
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf maksimum gücü 7.500 devirde veriyor . Maksimum torku ise 5.250 devirde . Yani rampa yukarı seyir halindeyken fazla güç kaybı yaşamadan , çıkman için ortalama 5-6 bin arası devirlerde çıkman gerekecek . Bazı uzun hafif rampalarda hızın 90 km'lere kadar düşecek tapa gazda . Bu sırada da devirin ortalama 7 bin civarı olur daha da gitmez . O yüzden kullandığın devirler normal . En sağlıklı ideal sürüş deviri düz yolda cbf'te 6-7 bin devir arası . 7.500 devirden sonra motorda gram güç kalmıyor her ne kadar 9 bin küsür devir çevirsede .
    evet aynen katılıyorum dediklerine, zaten o devirleri kullanmadım şimdiye kadar az çok tahmin etmiştim 7.500 den sonrasının boş olduğunu teşekkürler her seferinde yardımıma koşuyorsun
    Ezio41 bunu beğendi.

  11. #36871
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet aynen katılıyorum dediklerine, zaten o devirleri kullanmadım şimdiye kadar az çok tahmin etmiştim 7.500 den sonrasının boş olduğunu teşekkürler her seferinde yardımıma koşuyorsun
    Rica ederim her zaman . Cbf'in yeri bende ayrı , ilk vitesli motorumdu çünkü kendisi . Elimden geldiğince cbf'le alakalı durumlarda yardımcı olmaya çalışırım .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  12. #36872

    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Motosikleti
    honda cbf 150
    merhabalar dün motoruma 17t dişli takdım bugün 50 km yol yaptım çoook iyi etmişim dedim kendime. herkese tavsiye ederim ancak iki kişi ile deneme fırsatım olmadı henüz,
    8 bin devirde 100 km yapıyordu şu an 118 civarı yapıyor motorun bağırması kesildi trafikte daha rahat kamyonların arasında kalmadım rahatlıkla solladım 90 km hız için 6,5 devir civarı yetiyor,

  13. #36873
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı demirriza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar dün motoruma 17t dişli takdım bugün 50 km yol yaptım çoook iyi etmişim dedim kendime. herkese tavsiye ederim ancak iki kişi ile deneme fırsatım olmadı henüz,
    8 bin devirde 100 km yapıyordu şu an 118 civarı yapıyor motorun bağırması kesildi trafikte daha rahat kamyonların arasında kalmadım rahatlıkla solladım 90 km hız için 6,5 devir civarı yetiyor,
    peki tork nasıl? orjinal haliyle bile zorlandığı oluyor rampalarda falan nasıl tepki verdi?

  14. #36874
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin / Adana
    Motosikleti
    YBR 125 08' / HONDA CIVIC VTEC 1.6 04'
    Neden kimse yardımcı olmadı?

  15. #36875
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı TamGazDevam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden kimse yardımcı olmadı?
    Hangi konuda yardım lazım ?
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  16. #36876
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin / Adana
    Motosikleti
    YBR 125 08' / HONDA CIVIC VTEC 1.6 04'
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi konuda yardım lazım ?
    Alıntı TamGazDevam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi forumlar..
    Ben yaklaşık 2 hafta içinde ehliyetimi almış olacağım ve motor araştırması yapıyorum
    Bundan 2 yıl önce yuki-110 bir cub motorum vardı ve çalındı yaklaşık 2 ay kadar kullanmıştım.
    İki model arasında kaldım, Kuba Çita 180-FC ve Honda CBF-150.. Çita'nın sıfırı 2.8000 olduğu için cezbediyor, malum öğrenciyiz.
    Max 3,500 bütçem var. Sizce hangi motoru almalıyım? Motoru aldığımda ev-okul arası olarak sürekli kullanacağım yani uzun süreli bir motor lazım. Günlük Min. 20km motorun üstünde yol yapacağım ve ara hızlanmalar önemli. Ne kadar hızlı gittiği değil frene bastığım anda durması önemli benim için.
    Sizin önerileriniz nelerdir? Teşekkür ederim.
    Bununla ilgili..

  17. #36877

    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Motosikleti
    honda cbf 150
    bir zayıflama hissetmedim, hafif rampalarda sağ şerite mahkum gibi giderken şimdi şeritler arası araçların arasına daha güvenli girdim. Ancak mutlaka fark vardır benim kullanımım için biçilmiş kaftan olsada başkaları için işkence bile olabilir. motor bağırdığı zaman 5 e atıyorken aynı devir ve hızı 4. vites veriyor yani ekstradan bir vites varmış gibi oldu,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

    bu sayfada kuba çıtayı kimsenin tavsiye edeceğini pek sanmıyorum.
    kullanan biri denk gelirse en iyi o cevap verecektir.

  18. #36878
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı TamGazDevam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bununla ilgili..


    Ehliyet ve ekipmanın varsa 2. el cbf'e yönel . Yok eğer ehliyetin ve ekipmanın yoksa önce onları al sonra sıfır Kuba çita al .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  19. #36879
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin / Adana
    Motosikleti
    YBR 125 08' / HONDA CIVIC VTEC 1.6 04'
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ehliyet ve ekipmanın varsa 2. el cbf'e yönel . Yok eğer ehliyetin ve ekipmanın yoksa önce onları al sonra sıfır Kuba çita al .
    O zaman çitayı alıyorum, teşekkür ederim.

  20. #36880

    Üyelik
    13 Aralık 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF 150 - CBR 125 - YZF R25
    Alıntı semih1963 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Bayramdan sonra duro lastiklerimi değiştirmeyi düşünüyorum. (Ufak bi kaza atlattim) Ama kafam cok karışık çoğu lastik konusunu okudum. Pirelli Dura Traction önerenler var. Ama asfaltta virajlarda , frenlerde nasıl bilmiyorum. Michelin Pilot Street yada Michelin Pilot Sporty de düşünüyorum. Sizce hangisi daha iyi ve kullanışlıdır. Kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.
    Bir de lastikleri kendimiz değiştirirsek motor garantiden çıkar mı?
    Benim şu lastik konusunda da yardımcı olursanız cok sevinirim. Ne yapacağımı bilmiyorum cok kararsızım kullananlar tecrübelerini aktarirsa biraz olsun kafamda şekillenir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler