Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #36061

    Üyelik
    03 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Arkadaşlar Selam,

    2009 Model 43000'de ki emektarım 290-300 Km aralığında yedeğe düşüyor. Yolculu kullanımda bu 230-240 Km civarına kadar da iniyor. Yani maşallahı var bir araba kadar tüketiyor benim hınzır. Supap ayarı, karbüratör ayarı, lastik basıncı vb. tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı? Unutmadan 1000 Km 150-200 Gr yağ eksiltiyor. Bunu da göz önünde bulundurmak lazım.

    Teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #36062
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı bugra.sark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Selam,

    2009 Model 43000'de ki emektarım 290-300 Km aralığında yedeğe düşüyor. Yolculu kullanımda bu 230-240 Km civarına kadar da iniyor. Yani maşallahı var bir araba kadar tüketiyor benim hınzır. Supap ayarı, karbüratör ayarı, lastik basıncı vb. tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı? Unutmadan 1000 Km 150-200 Gr yağ eksiltiyor. Bunu da göz önünde bulundurmak lazım.

    Teşekkürler.
    Yakıt sarfiyatındaki artışın yağ eksiltme kaynaklı olduğunu zannetmiyorum. Benim motorum 50 binde. 700-800 km de bir 300 gram yağ ilavesi yapmam gerekiyor. Yani bu oranda yağ tüketimim var. Buna rağmen. 330-350 km seviyelerini görebiliyorum. Tabiki yağ tüketiminin fazla olması ile benzin tüketimi artışı arasında bağlantı var. mesela benim yağ tüketimim senin tüketim seviyerinde iken 380-400 km leri yedeğe geçmeden görebiliyordum. Yolculu tek..karışık kullanımda. Ama yağ tüketimim arttığı için yakıtımda arttı. Senin ise yağ tüketimin fazla sayılmaz. Buna rağmen yakıtının fazla olmasının sebepleri arsında diğer unsurları değerlendirmelisin. Şehir içi şehirler arası kullanım dağılımı ne. genellikle fazla dur kalklar yaptığım 5. vitese takarak..70-80 stabil sürüş yapmak gibi yakıt tüketimi için en iyi koşullar oluşmamışsa tüketimin normal olabilir. %70-80 şehir içi kullanım mı..yada tam tersi mi. Hava filtren ne zaman değişti. Klavuzda hava filtresi 16 binde bir değişim diyor. Eğr klavuza göre hareket ediyorsan büyük hata. Bu gün 8000 km de ki hava filtremi değiştirdim. Siyaha yakın bir renkle karşılaştım. İğrenmedim..yeni hava filtresi ile..eski hava filtresini ağzımla hava üfledim. Resmen eski hava filtresinden hava geçişinin zor olduğunu..yeniden de gayet kolay üfleyebildiğimi fark ettim. Kesinlikle bizim hava filtreleri 16 bin km yi görmez. Ben genelde uzun yol yaptığım halde.. hava filtresinin durumu hiç iyi değildi. Ve hava geçirme kabiliyetini kaybetmek üzereydi. Bu hem fazla yakıt demek hemde çekişte kayıp demek. 4 ayda 8000 km yaptım ve hava filtresinin durumu son demlerinde iken gördüm. Kitapçığa uyarsak 16 bin km değişme ihtiyacı yok. Bu km yi 2 senede yapamayan ark..lar var. O zaman orjinali 15 tl. olan parçayı kasalım..2 sene kullanalım. Tek kelimeyle motora yazık etmiş oluruz. Ben motorumda bundan sonra aynı filtreyi 8000 km dahi tutmam o filtrenin halini gördükten ve ne oranda tıkalı olduğunu fark ettikten sonra. Nerde 16 bin km gidecek o hava filtresi. Üstelik kullandğım güzergah tertemiz asvalt. o 8000 km nin 100 km si toprak yolda sürmemişimdir bile. Bu konuda sakın kitapçığa uymayın.. ve servisler sizi 16 bin kmde hava filtresi değiştir dersede dinlemeyin. verin 15 tl. en fazla 6000-8000 seviyerinde hava filtrenizi değiştirin.

    Lastik hava basıncların olması gerektiği gibi mi ? 5-6 şar bar bile iki tekerin inik olsa motor fazla yakacaktır. Arka lastik ömrünü tamamlamak üzere olabilir mi ? Arka lastik dişleri kaybolmuş eski bir lastik ise..lastiğin çapı düşük olduğundan dolayı..motor yeni lastiğe nazaran artık aynı hızda aynı viteste 0,2-0,3 devir-dk. seviyelerinde fazla devir çevirmekte. Arka tekeri orta sehpadayken elinde çevir. Akıcı ve serbest bir biçimde..en az 4-5 tur atabilmeli.. zincir yada tekerlek rulmanları ile ilgili tekerleğin zor dönmesi şeklinde bir gözlemin var mı.

  3. #36063

    Üyelik
    03 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt sarfiyatındaki artışın yağ eksiltme kaynaklı olduğunu zannetmiyorum. Benim motorum 50 binde. 700-800 km de bir 300 gram yağ ilavesi yapmam gerekiyor. Yani bu oranda yağ tüketimim var. Buna rağmen. 330-350 km seviyelerini görebiliyorum. Tabiki yağ tüketiminin fazla olması ile benzin tüketimi artışı arasında bağlantı var. mesela benim yağ tüketimim senin tüketim seviyerinde iken 380-400 km leri yedeğe geçmeden görebiliyordum. Yolculu tek..karışık kullanımda. Ama yağ tüketimim arttığı için yakıtımda arttı. Senin ise yağ tüketimin fazla sayılmaz. Buna rağmen yakıtının fazla olmasının sebepleri arsında diğer unsurları değerlendirmelisin. Şehir içi şehirler arası kullanım dağılımı ne. genellikle fazla dur kalklar yaptığım 5. vitese takarak..70-80 stabil sürüş yapmak gibi yakıt tüketimi için en iyi koşullar oluşmamışsa tüketimin normal olabilir. %70-80 şehir içi kullanım mı..yada tam tersi mi. Hava filtren ne zaman değişti. Klavuzda hava filtresi 16 binde bir değişim diyor. Eğr klavuza göre hareket ediyorsan büyük hata. Bu gün 8000 km de ki hava filtremi değiştirdim. Siyaha yakın bir renkle karşılaştım. İğrenmedim..yeni hava filtresi ile..eski hava filtresini ağzımla hava üfledim. Resmen eski hava filtresinden hava geçişinin zor olduğunu..yeniden de gayet kolay üfleyebildiğimi fark ettim. Kesinlikle bizim hava filtreleri 16 bin km yi görmez. Ben genelde uzun yol yaptığım halde.. hava filtresinin durumu hiç iyi değildi. Ve hava geçirme kabiliyetini kaybetmek üzereydi. Bu hem fazla yakıt demek hemde çekişte kayıp demek. 4 ayda 8000 km yaptım ve hava filtresinin durumu son demlerinde iken gördüm. Kitapçığa uyarsak 16 bin km değişme ihtiyacı yok. Bu km yi 2 senede yapamayan ark..lar var. O zaman orjinali 15 tl. olan parçayı kasalım..2 sene kullanalım. Tek kelimeyle motora yazık etmiş oluruz. Ben motorumda bundan sonra aynı filtreyi 8000 km dahi tutmam o filtrenin halini gördükten ve ne oranda tıkalı olduğunu fark ettikten sonra. Nerde 16 bin km gidecek o hava filtresi. Üstelik kullandğım güzergah tertemiz asvalt. o 8000 km nin 100 km si toprak yolda sürmemişimdir bile. Bu konuda sakın kitapçığa uymayın.. ve servisler sizi 16 bin kmde hava filtresi değiştir dersede dinlemeyin. verin 15 tl. en fazla 6000-8000 seviyerinde hava filtrenizi değiştirin.

    Lastik hava basıncların olması gerektiği gibi mi ? 5-6 şar bar bile iki tekerin inik olsa motor fazla yakacaktır. Arka lastik ömrünü tamamlamak üzere olabilir mi ? Arka lastik dişleri kaybolmuş eski bir lastik ise..lastiğin çapı düşük olduğundan dolayı..motor yeni lastiğe nazaran artık aynı hızda aynı viteste 0,2-0,3 devir-dk. seviyelerinde fazla devir çevirmekte. Arka tekeri orta sehpadayken elinde çevir. Akıcı ve serbest bir biçimde..en az 4-5 tur atabilmeli.. zincir yada tekerlek rulmanları ile ilgili tekerleğin zor dönmesi şeklinde bir gözlemin var mı.
    Abicim eline sağlık uzun uzun anlatmış, ilgilenmişsin. 4000 Km'yi geçti hava filtresi değişeli ama takıldığı günden bugüne hiç kontrol etmedim. Pazar günü en iyisi ben bir el atayım benim emektara. Bunun dışında sürekli şehir içi kullanımım var. İşe gidip geliyorum, çok değil ortalama 20 Km yol yapıyorum hergün ancak trafiğin yoğun ışıkların bol olduğu bir güzergah... Lastik basınçlarını adetimdir her sabah kontrol ederim. Ön lastik Michelin Pilot Street 32 Bar, arka lastik Duro(fabrika çıkışı değil farklı model) 33 Bar. Yalnız senin de dediğinin gibi arka lastik ömrünü doldurdu artık son demlerinde... Bunun dışında dediğin gibi orta sehbada arka teker 4-5 tur rahat atıyor yalnız ön teker el zoru ile dönüyor.(İlk motorum olduğu için normal midir değil midir pek bir yorum yapamadım.) 15W50 Motül yağ kullanıyorum ancak kış sezonu geldi çattı 10W40'a dönmek lazım... Ancak 10W40 ince yağ olduğu için yağ tüketimini arttırır korkusu yaşıyorum 10W50 mi kullansam acaba diye içimi kemiren bir kurt var.
    Omuzlarımda hayatın yükü,
    Boynuma asılı ağır vebal,
    Bunca yoklukta çıldırmıyorsam, bana helal...

  4. #36064
    sundowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA--Fatih...
    Motosikleti
    2006 CBF 250+MT09+2010 600rr+CBF 150+2005 CBR 600F
    CBF çok yakıyor diyenlere;
    sıfır aldığım moorumla rodajda olmasına rağmen 1000km bakımını 858km yaptırdım.Önceki gün aldığım benzinleri ve yaptığım km lar şöyle;

    20 TL
    50 TL
    20 TL

    Toplam yapılan km 898km.

    Daha ne yapsın bu motor 10krş yakıyor.

  5. #36065
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------

    Alıntı bugra.sark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abicim eline sağlık uzun uzun anlatmış, ilgilenmişsin. 4000 Km'yi geçti hava filtresi değişeli ama takıldığı günden bugüne hiç kontrol etmedim. Pazar günü en iyisi ben bir el atayım benim emektara. Bunun dışında sürekli şehir içi kullanımım var. İşe gidip geliyorum, çok değil ortalama 20 Km yol yapıyorum hergün ancak trafiğin yoğun ışıkların bol olduğu bir güzergah... Lastik basınçlarını adetimdir her sabah kontrol ederim. Ön lastik Michelin Pilot Street 32 Bar, arka lastik Duro(fabrika çıkışı değil farklı model) 33 Bar. Yalnız senin de dediğinin gibi arka lastik ömrünü doldurdu artık son demlerinde... Bunun dışında dediğin gibi orta sehbada arka teker 4-5 tur rahat atıyor yalnız ön teker el zoru ile dönüyor.(İlk motorum olduğu için normal midir değil midir pek bir yorum yapamadım.) 15W50 Motül yağ kullanıyorum ancak kış sezonu geldi çattı 10W40'a dönmek lazım... Ancak 10W40 ince yağ olduğu için yağ tüketimini arttırır korkusu yaşıyorum 10W50 mi kullansam acaba diye içimi kemiren bir kurt var.
    Kisin 10-40 kullan bence. Ok belki daha fazla yag yakablir ama eksilen yagi takip edersin. Yağ değişimine kadar ilave ihtiyaci oluşursa ilave eder kullanmaya devam edersin. 15 50 kisin hem motoru yorar. Hem motorun geç isinir. Ayrıca ilk mars almada 10-40 a nazaran daha sorunlu olur. Ve kisin 15-50 ile 10-40 a nazaran daha fazla yakit tüketirsin. Bence lastiginide değiştir. Disleri yenmişse. Temiz hava filtresi ile ve %90 dan fazla şehirler arasi ve yolcusuz kullanimla bence tekrar dene. Ve benzin alirken suna dikkat et. Depo yu fullentikten sonra benzinlikteyken..popmaci pompayi yerine koymadan motoru hafif hafif salla. İlk ilk ilk edecek..daha benzin alablecegin deponda yer acilacak. Bu işlemi en az 3-4 kere tekrarla. Yani deponu tam fille. Yine yazarsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

    Dostlar..50 bin bakimi icin hazirim. Toplam bedeli 600 TL. seviyelerinde tut. parcalar setin aldim. Kâh internetten. Kâh ulasabildgm parcalarielden aldim. Buradan bir ustaya el emeğini vereceğim ve taktiracagim. 600 TL. Çok gelmiş olabilir. Fakat sayayim.

    Buji. Ngk iridyum buji : 27 TL
    Hava filtresi. : 15 TL
    Yağ.casrtol 10w-50. : 20 TL
    Debriyaj ve gaz teli orjinal. :14+17= 31 TL
    Ön arka teker rulmalari komple (5 adet): 80 TL
    Kaplin lastigi : 13 tl
    Ön + arka fren balatasi : 35 TL
    Orijinal ön arka dişli+ oringli zincir : 140 TL
    Pirelli duru traction ön arka lastik. : 230 TL
    Ön fren hidrolik yagi. : henüz almadim ama bugün yarin alirim. 20 TL. Diyelim.

    Bi kaç hafta içinde bu parçaları taktiricam. 60 bin km seviyelerinde de Deb.balata ve akü degisimi yapicam. Sonra babalar gibi bir yada iki sezon daha binicem. Yada satarsam arkamizdan hayir duasi etsinler ..motorun ekmegini yesinler isterim. Bu arada yağ yakma havalarin birazda olsa sogumasiyla azaldi. Ki zaten yazin dahi 10-40 kullandim. Belki 15-50 kullansaydim yağ tüketimin fazla olmayacaktı. Aslina bakarsaniz motorun durumu iyi sayilir. Yağ eksiltme haricinde hic bir olumsuzluk yok. Belki kafamdaki krank dahil motor sifirlama işlemini 70 bin km ye kadar sallarim. Mevcut yağ yakma artmazsa belki geceblirim bile..bakalim zaman gösterecek.
    mboran8 ve motörcü bunu beğendiler.

  6. #36066
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    5000 kmde 300 gr yağ yakmış bugün ölçtüm.Kullanılan yağ ise Motul 10 40w 5100 serisiydi.
    Ethem hocam Ngk buji 27 lira pahalı değil mi o fiyata İridium veriyorlar.Ben 17 ye aldım.
    Depomun hava hortumu katlandığı için 1 hafta boyunca ışıklarda depo kapağı açarak gezdim.Gaz kesiyordu.
    Motoru hortumları temizledik fln yine sorun veriyor.Altından girdik üstünden çıktık.Meğerse taktığımızda hortum bükülmüş.
    Gidon bilyaları yeni olduğu için boşluk yapıyordu.Onu da sıktırdım.Canavar gibi oldu maşallah.O 10 liralık fren balataları bir anda aslan kesildi.

  7. #36067
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı sercan2667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5000 kmde 300 gr yağ yakmış bugün ölçtüm.Kullanılan yağ ise Motul 10 40w 5100 serisiydi.
    Ethem hocam Ngk buji 27 lira pahalı değil mi o fiyata İridium veriyorlar.Ben 17 ye aldım.
    Depomun hava hortumu katlandığı için 1 hafta boyunca ışıklarda depo kapağı açarak gezdim.Gaz kesiyordu.
    Motoru hortumları temizledik fln yine sorun veriyor.Altından girdik üstünden çıktık.Meğerse taktığımızda hortum bükülmüş.

    Gidon bilyaları yeni olduğu için boşluk yapıyordu.Onu da sıktırdım.Canavar gibi oldu maşallah.O 10 liralık fren balataları bir anda aslan kesildi.
    Buji zaten ngk nın iridyum bujisi. Zaten yukarıdada belirtmiştim.



    Bu arada yağ tüketimin çok güzel yani az. Motor kaç km de ?
    mboran8 bunu beğendi.

  8. #36068
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Dün tam 33.000 oldu
    Pardon hocam görmemişim.
    İridium da çok gözle görülür bir fark olursa bende alabilirim ilerde
    Ön fren hidroliğini motul al istersen o da 20 lira civarında.Kaynama noktası yüksekmiş dediklerine göre

  9. #36069
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    33 binde 5000 km de toplamda sadece 300 gr. İse yağ tüketimin..bence motor durumu çok cok iyi. insallah daha senelerce ekmegini yersin motorunun. Valla fren hidrolik yagi p.ofisinin yagini aldim gitti. 7 TL. Elinin altında bu vardi. Şu anda motor serviste. Servis ise Kocaeli Karamürsel kanuni+Mondial yetkili servisi telefon acip haber verecek bi kaç saat içinde teslim alirim. Motoru bastan yarattım gibi bisey oldu 2015 sezonu sadece km si geldiğinde buji yağ ve hava değişimi ile geceblecegim. Durmak yok. Yola devam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

    Bu arada iridyum buji ben 15-20 bin km. dir zaten kullanıyorum. Yine 8000 km de bir degistiriyorum. Ama standart bujiyle karsilastirdigmizda daha farkli bi olumlu gözlemim olmadi. Belki motor calisirken standart bujiye nazaran daha saglikli bir husus olabilir..ama ben kulanici olarak. + bisey hissetmedim. Belki benim hissetmediğim bir hayri vardir diye iridyum almaya devam ediyorum. Aliskankik oldu diyelim..bi gun iridyum buji temin edemezsem standart bujide kullanablirim. Dert etmem.

  10. #36070
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    İnşallah.Bende değiştirmeyi düşünüyordum Dot 3 mü Dot 4 mü alayım bilemedim.
    Dot 4 alsam sıkıntı olur mu ?

  11. #36071
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Arkadaslar motorun bakimi bitti..neredeyse değişmeyen bisey kalmadi diyebilirim. Ama piyasadan oringli tvs apachi orijinal zinciri diye satin aldigim zincir..tvs apachi şasesi bizim motordan kisa olduğu için zincirin de kisa olmasi sebebiyle benim motora olmadı. Kısa geldi. Şimdi zinciri iade edeceğim. O anda serviste oringsiz bi zincir vardi ..onu takti usta mondial zinciri..30 tl. Ayrıca yan sanayi aldigim ve pişman olugum arka dişli de balans sorunu var ve zincir bir noktada fazla gerilerek bir noktada bollasiyor. Dişlinin balans problemi motor orta sehpadayken arka teker dönme esnasinda ..disliye bakilarak anlasilabliyor. Yan sanayi dişlilerden uzak durun. Ayrics..pirelli durotraction lastik takim almistim. Ön lastik performansini begenmedim. Gidon agirlasti..düşük hizlarda hizli gidon hareketleri gerektiren durumlarda..yada anayolda sollama aninda bile farkettim. Gidon dönmemek için direniyor. Daha önce bu vb. Bi problemle Duro dahil kullandigim hiç bir marka lastikte yasamamistim. Bunun..lastigin kalin ..kalipli yapisi ve diş desenleri olmasindan ve bence diğer marka ön lastiklere nazaran yola temas eden yüzeyin daha fazla olmasindan kaynaklandiini düşünüyorum. Bi dönem kullanayim..alisirim diye tahmin ediyorum. Ama yinede pek begenmedim. Arkada sorun yok..ama bilseydim önü michalen falan alablirdim. Yani sonuç olarak arkalar iyi ama önler ıı ön lastikte Pirelli durotraction tercih etmemenizi öneririm.

    Ben fren hidrolik yagi DOT 3 aldim. Orjinalinde de sanirim bu vardi. Dot 4 ün çok daha farkli yada kaliteli bir fren performansı sunacagini sanmiyorum. Zaten ön frenler olabilecegi en iyi oranda iyi..DOT 4 koysaydim.. + bi gozlemim olabileceğini pek zannetmiyorum. Yinede koyan ark..lar gözlemlerini yazarlarsa güzel olur.

  12. #36072
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Beyler benim motor 7900 km oldu , 8000 bakımına gideceğim . Hava filtresi , buji ve yağ değişecek . Birde subab ayarı yapılacak . Daha hiç subab ayarı yapılmadı . Şuana kadar motorumda yağ eksiltme yok çok şükür . ortalama 1500 km'de bir yağ değiştiriyorum .



    [IMG][/IMG]
    mboran8 bunu beğendi.

  13. #36073
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    [QUOTE=Ezio41;3462153]Beyler benim motor 7900 km oldu , 8000 bakımına gideceğim . Hava filtresi , buji ve yağ değişecek . Birde subab ayarı yapılacak . Daha hiç subab ayarı yapılmadı . Şuana kadar motorumda yağ eksiltme yok çok şükür . ortalama 1500 km'de bir yağ değiştiriyorum . [QUOTE]

    DB motora git bence. Zaten izmite 70-80 km. Tam 8000 km yi tamamlarsin.

  14. #36074
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    [QUOTE=ethemm76;3462160][QUOTE=Ezio41;3462153]Beyler benim motor 7900 km oldu , 8000 bakımına gideceğim . Hava filtresi , buji ve yağ değişecek . Birde subab ayarı yapılacak . Daha hiç subab ayarı yapılmadı . Şuana kadar motorumda yağ eksiltme yok çok şükür . ortalama 1500 km'de bir yağ değiştiriyorum .

    DB motora git bence. Zaten izmite 70-80 km. Tam 8000 km yi tamamlarsin.
    Öyle düşünüyorum bende Ethem abi . Hem daha ucuzmuş db motor haldıza göre. Haldız da 8000 bakımı için 160 tl civarı para istiyorlar . db motor 120 istiyor .

  15. #36075
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Bende pazartesi yada sali dB ye gidebilirim. Uyarsa birlikte gidebliriz.

  16. #36076
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende pazartesi yada sali dB ye gidebilirim. Uyarsa birlikte gidebliriz.
    Ben bu hafta çarşamba izinli olacam abi , çarşamba gelebilirsen eğer , o zaman beraber giderdik güzel olurdu. Hem tanışırdık .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  17. #36077
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Peki..bende çarsamba günü izin alayim o zamam.sabah erken cikmakta fayda var. Çarşamba sabahi 7-7:30 gibi izmitten cikablirsek harika olur. Sabah 08;30 da aciliyor zaten. O saatlerde.belki 10-15 dk. Önce orada oluruz. Çok yoğun olduklari için madur olmamak adina bu en iyi yöntem..gün ortasi gidersek..bi kaç saat beklememiz gerekebilir.

  18. #36078
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki..bende çarsamba günü izin alayim o zamam.sabah erken cikmakta fayda var. Çarşamba sabahi 7-7:30 gibi izmitten cikablirsek harika olur. Sabah 08;30 da aciliyor zaten. O saatlerde.belki 10-15 dk. Önce orada oluruz. Çok yoğun olduklari için madur olmamak adina bu en iyi yöntem..gün ortasi gidersek..bi kaç saat beklememiz gerekebilir.
    Olur hocam , bende zaten sabah gitmeyi planlıyodum . Subab ayarı yapacakları için , motorun soğuması lazım vs . İnşaallah çarşamba izin günüm değişmezse , sizde izin alabilecekseniz eğer , beraber gidebiliriz hocam . Hem aksesuarlara falanda bakarız .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  19. #36079
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Benim izin isimde sorun olmaz. Senin izin gununum değişmesi söz konusuysa..izinli olduğun günün bir önceki gecedende..yarin izinliyim şeklinde haber versen ben kendimi ayarlarim. Bende sübap ayari yaptiricam. Buralarda elleemek istemiyorum. 20 bin km önce yine dB de yapilmisti..halen subap sesi yok..ama bi guncellesinler. Bide yukaridaki mesajimda bahsettigim yan sanayi arka dişlimden bir an önce kurtulmam lazim.

    Telefonumu yazayim..whatsapp ta her zaman acik. 544 498 8516

  20. #36080
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim izin isimde sorun olmaz. Senin izin gununum değişmesi söz konusuysa..izinli olduğun günün bir önceki gecedende..yarin izinliyim şeklinde haber versen ben kendimi ayarlarim. Bende sübap ayari yaptiricam. Buralarda elleemek istemiyorum. 20 bin km önce yine dB de yapilmisti..halen subap sesi yok..ama bi guncellesinler. Bide yukaridaki mesajimda bahsettigim yan sanayi arka dişlimden bir an önce kurtulmam lazim.

    Telefonumu yazayim..whatsapp ta her zaman acik. 544 498 8516
    Tamamdır hocam , çarşamba bi aksilik olmazsa izinli olacağım zaten . Numaranı kaydettim , mesaj atacağım birazdan hocam . Bende aslında ön dişliyi 15t den 16t yapsam mı acaba diyorum . Bu uzun yolda ki performansını deneme amaçlı . Memnun kalmazsam orjinale geri dönerim tekrar . Birde bende f1 çakar lambası var stop lambası için . Yalnız hala montajını yapamadım . Nerede yaptırabilirim acaba bu montajı hocam ?
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler