MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
RKS MOTOR
Bajaj Pulsar NS150

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    Benelli TNT 250
  1. #25741
    SoNSuZDoST - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2005 Jinlun 125 / 2009, CBF - 150 / 2011, CBF -150
    Selam. Hayırlı Akşamlar Herkeze.

    Ben sadece bir sefere mahsus denedim Ethem Arkdaşım Birdahada öyle birşey denemeyecegim.,
    Eski kasalardan farklı 43t oldugunu biliyorum bu beni zaten çok ciddi rahatsız ediyor eski kasada 3.vites 80 de 4 e atarken bunda 60 ta atıyorum.

    Yakıt konusunda da 100 KM de ortalamam 3.9 Litre Yaktım son depoda, Bir önceki depoda 100Km de 4Litreydi.
    Şehir içinde kullanıyorum genelde, Şehir dışına 1000 Km den sonra tatil için gittim 2250 Km yol yaptımonun dışında Şehir dışına çıkma imkanım olmadı Kısmetse havalar düzeldiginde Metehan Arkadaşımın Tavsiyesi üzerine Çınarık yapacagım. Ama o zaman kadar bu yakıt meselesi benim piskolojimi hep bozacak. Sibop ayarlarım sentille yapıldı özellikle söyledim ve kendileride söylediginiz gibi yaptık dediler. 4000 bakımında.
    Motorumu bir kurye gibi hor kaba kullanıp yormuyorum devirinde sürüyorum hiç zorlamadan. Uzun Yolda yaptıgım hızla ve kullanışım başkaydı şehir içinde çok dikkatliyim devirine motor sesine hep dikkat ediyorum neden düşük viteslerde kullanıyorum motoru 4 5 yapacak mesafem olmuyorevden çıkınca önüme bir dik rampa geliyor 300 500 metre 2.vites çıkıyorum rampa çıkışı bitince rampa inmeye başlıyorum bunuda boş sallaıyorum 500 metre kadar sonra 1.5 Km kadar düz gidiyorum 5.vitesi trafik durumuna göre bazen gördügüm oluyor, ama genelde 234.vitesleri kullanıyorum 2 ye düşmemeye 3.viteste kalmayada dikkat ediyorum.
    Yani bu kadar dikkate rahmen neden bu kadar çok yaktıgını anlamış degilim. Bu akşam eve gelirken farklı bir yerden geldim 3 Km lik yolumun 1 KM sini boşta geldim. birilerinin 120krş yaktıgı yerde benim 100kruş yakmam lazım diye düşünüyorum.

    LAstik içinde dediginiz gibi yapacagım benim 170 TL dedigimkar tipi lastik ve Metehan arkadaşım bunun motor için uygun olmayacagını söyledi sizin lastigi söyleyip sizide güzel bi şekilde anlattı tecrübelerinizi vs.. buz motordan yarın fiyat alacagım bakalım sizin dediginiz lastik fiyatları ne kadarmış orada.. Saygılar görüşmek üzre.
    4 Teker Bedeni, 2 Teker Ruhu Taşır


    AVM Forum
    Motomax
  2. #25742
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2012
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Selam arkadaşlar öncelikle hepinize bugun sıfır kilometre bir CBF 150 almış bulunmaktaym bugune kadar abilerimin kardeşlerimin motosikletlerini kullansamda yine cok amatorum onlara gore. Sizden isteğim sürüşde ve bakımında nelere dikkat etmem gerekir beni biraz bilgilendirirseniz çok sevinirim...

  3. #25743
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    bruce selam,

    çok fark var mı değer mi?
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  4. #25744
    cihan_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı SoNSuZDoST adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam. Hayırlı Akşamlar Herkeze.

    Ben sadece bir sefere mahsus denedim Ethem Arkdaşım Birdahada öyle birşey denemeyecegim.,
    Eski kasalardan farklı 43t oldugunu biliyorum bu beni zaten çok ciddi rahatsız ediyor eski kasada 3.vites 80 de 4 e atarken bunda 60 ta atıyorum.

    Yakıt konusunda da 100 KM de ortalamam 3.9 Litre Yaktım son depoda, Bir önceki depoda 100Km de 4Litreydi.
    Şehir içinde kullanıyorum genelde, Şehir dışına 1000 Km den sonra tatil için gittim 2250 Km yol yaptımonun dışında Şehir dışına çıkma imkanım olmadı Kısmetse havalar düzeldiginde Metehan Arkadaşımın Tavsiyesi üzerine Çınarık yapacagım. Ama o zaman kadar bu yakıt meselesi benim piskolojimi hep bozacak. Sibop ayarlarım sentille yapıldı özellikle söyledim ve kendileride söylediginiz gibi yaptık dediler. 4000 bakımında.
    Motorumu bir kurye gibi hor kaba kullanıp yormuyorum devirinde sürüyorum hiç zorlamadan. Uzun Yolda yaptıgım hızla ve kullanışım başkaydı şehir içinde çok dikkatliyim devirine motor sesine hep dikkat ediyorum neden düşük viteslerde kullanıyorum motoru 4 5 yapacak mesafem olmuyorevden çıkınca önüme bir dik rampa geliyor 300 500 metre 2.vites çıkıyorum rampa çıkışı bitince rampa inmeye başlıyorum bunuda boş sallaıyorum 500 metre kadar sonra 1.5 Km kadar düz gidiyorum 5.vitesi trafik durumuna göre bazen gördügüm oluyor, ama genelde 234.vitesleri kullanıyorum 2 ye düşmemeye 3.viteste kalmayada dikkat ediyorum.
    Yani bu kadar dikkate rahmen neden bu kadar çok yaktıgını anlamış degilim. Bu akşam eve gelirken farklı bir yerden geldim 3 Km lik yolumun 1 KM sini boşta geldim. birilerinin 120krş yaktıgı yerde benim 100kruş yakmam lazım diye düşünüyorum.
    Yakıtınız Kullanıma göre normal sanki. Ben 40t ile 50-55 km. hızda 4. vitese atarken siz 43t ile 60 km. hızda 4. vitese atıyorsunuz. Doğal olarak devirli kullandığınız için fazla yakacaktır. Ortalama km. de 11-12 krş. yakıyorum.
    Hızlanmak motorun işidir, ancak onu durdurmak sürücünün becerisidir.

  5. #25745
    meapa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Merhaba, ben cbf150 ile su anda 15 000 km'deyim. Her gun 20 km sehir ici, 20 km. sehir disi, toplamda 40 km gidip geliyorum.
    Benzim sarfiyatim su sekilde:

    Eger ortalama 60 km. yaparsam tam depoyla (13 lt) 570 km.
    Eger ortalama 80 km. yaparsam tam depoyla (13 lt) 510 km.
    Eger ortalam 100 km. yaparsam tam depoyla (13 lt) 470 km. yol katediyorum.

    Bu rakamlari yanimda yedek benzin tasiyarak elde ettim. Selamlar...

    ---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:02 ----------

    Acaba aranızda dizlik kullananlar var mi? Mafsalli mi daha kullanisli, duz olanlar mi? Cok pahali olmayan ama kaliteli bir model biliyor musunuz?
    Porsev mafsalli 50 TL
    Prohel mafsalli 45 TL
    Zondana mafsalsiz (3200) 57 tl
    Ya da sizin onerebileceginiz bir model var mi?

  6. #25746
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2011 ve 12 yeni kasalar kuru akü, eski kasalar sulu.
    Dün servisteydi,m suyu azalmış akünün eklediler şarj ettiler bakalım ne olcak. Son zamanlar sogugunda etkisiilemidir nedir bilmiyorum. motor calışmıyordu jigle acık vurdurmak zorunda kaliyordum.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  7. #25747
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    mafsallı olsun ama depoya değeceği kısımlarda ya depoya parça folyo yapıştırın ya da mafsallara yapı marketlerde satılan yuvarlak mobilya altı keçelerden yapıştırın. ancak bunların yumuşak olanlarından seçmelisiniz pamuk gibi olacak. bazıları bulaşık süngerinin arkası gibi sert malzemeden oluyor, faydası olmuyor öylesinin.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  8. #25748
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bruce selam,

    çok fark var mı değer mi?
    Aleykum selam,evet fark var bana göre değer,kişiye göre değişir...Varsa çevrende bir cbf 250 denemeni öneririm...
    Hep Pür Dikkat...

  9. #25749
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    olsa dükkan benim de bizim ekipte 500den aşağı yok malesef 2-3 tane de cıbıf var.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  10. #25750
    syn022 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok sattım Cbf'yi Maxi arıyorum.
    Benim de motorum yaklaşık 1 aydır depoda. Arada gidip bassam mı marşına boşalır mı akü ilkbahara kadar. Sıkıca örttüm üstünü brandayla bağladım iple altından. Açmak zor geliyor.
    ~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~

  11. #25751
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olsa dükkan benim de bizim ekipte 500den aşağı yok malesef 2-3 tane de cıbıf var.
    Hmm...İzmir'e gelirsen benim motoru deneyebilirsin...
    Hep Pür Dikkat...

  12. #25752
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    bruce arkadaşım yanlış anlamasın, herkesin motoru ve malı kıymetlidir,saygım sonsuz. ayrıca bu onun tercihi ve zevkidir oda ayrı ama cbf150 kullanırken fiyat/fayda oranına bakıldığında buna birde motosikletten alınacak keyifte katıldığında cbf150 den sonra geçilen cbf250 nin getireleri verilecek fark düşünüldüğünde (her türlü fark; güce karşılık tüketim,parça fiyatları vs.) bence 500-650cc lik motora itiyor insanı.

    çünkü 250 ,150 ye göre sadece 20km son hız farkına sahip ve bu son hızda çoğu zaman çevreyollarında trafiğin aktığı bir hız olduğundan motor yine son devirlerinde otobanda ilerleyecek gerektiğinde hızlanma sıkıntısı olacak. cbf150 içinde aynı sorun geçerli, şehiriçinde ise cbf150 her zaman tatminkar hızlanma sağlıyor.

    tüketim konusuna gelirsek bugün 650cc endurolar uzun yolda 3.5lt/100km ye kadar düşüyor ,şehiriçinde ise 4.5-5.5lt/100km civarında tüketimleri var ama buna karşılık sürekli altınızda 45-60hp ve yüksek devire ihtiyaç duymadan elde edilen tork sözkonusu, yani tüketimin hakkını veren bir durum söz konusu.

    açıkcası ben cbf150 yi çok sevmeme rağmen, çoğunlukla eşimle bindiğim ve istanbul gibi bir yerde çevreyollarını kullanmak mecburi olduğundan vede buralarda cbf150 yetersiz kaldığından illa motoru büyütmek istiyorum,bu durumda elimdeki cbf150 yi şimdi satıp hemen 100cc üzerine çıkmak yerine 150 ile biraz daha dişimi sıkıp 500-650cc enduro sınıfına geçmenin çok daha mantıklı olduğunu düşünüyorum..


    sevgili, jr. sende zaten 1 tane büyük motor var diye biliyorum, cbf150 o yüzden senin motosikleti kolaylık olarak kullanmana olanak sağlayan en mantıklı motosiklet olduğunu düşünüyorum ve bu açıdan bakınca da cbf150 yine sana en uygun olarak elinin altında bulunduğunu düşünüyorum..


    maksadım kötülemek değil ancak kendi mantık karşılaştırmam da ya cbf 150 yada direkt 500-600cc üzeri veya mümkün olsa cbf150+650cc üzeri bir enduro sahibi olurum. ancak şimdilik mümkün değil belki ileride

  13. #25753

    Üyelik
    18 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 cbr 600 f silver/black
    Öncelikle herkese merhabalar,
    Bende uzun süredir motorsiklet.net yazılarını takip ederek 3 ay önce 0 km bir bir cbf 150 alarak aranıza katılan bir kullanıcıyım.Aranızda yorum yapmak bugüne kısmetmiş.Canekin'in daha önceki yazılarını sürekli dikkatimi çekti sanırım bunun en büyük nedeni kullanım şartlarımızın aynı olması bende sürekli eşimle birlikte kullandığımdan dolayı cbf 150 de yaşadığım tek sorun çevreyollarında yaşamış olduğumuz ivmelenme problemi.Bunun dışında yapmış olduğum 2500 km ye rağmen kullanım rahatlığı,bakım aralıklarında servisde rastladığım ve bu sitede şahit olduğum 90 ve 100 bin km'lere sorunsuz ulaşmış kullanıcıları gördükten sonra ne denli sağlam ve kaliteli bir motorsiklet olduğunu tartışıyor olmak saçma olur düşüncesindeyim.
    Ara motor yani 250cc motorlar içinse düşüncem evet bencede yeterli özelliklerle istanbul gibi bir şehirde kullanım gerçekleştireceklere. Fakat ülkemizde özellikle 150cc den sonra ara motor alacağıma hem yakıtı neredeyse aynı olan sport touring ve enduro motorsikletler var hemde 250cc alırım iki gün sonra sıkılır 600cc motor alırım ben diyerek direk 600cc ye yönelme düşüncesi tüm kullanıcıları 600cc motorlara itiyor gibi görünüyor.Benimde düşüncem bu yönde olur ilerleyen zamanlarda sanırım.Keşke canekinin de söylediği gibi hepimizin cbf 150+600cc bir motoru olsa

  14. #25754
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F (2012) Bajaj Boxer (2015)
    Alıntı onur1601 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese merhabalar,
    Bende uzun süredir motorsiklet.net yazılarını takip ederek 3 ay önce 0 km bir bir cbf 150 alarak aranıza katılan bir kullanıcıyım.Aranızda yorum yapmak bugüne kısmetmiş.Canekin'in daha önceki yazılarını sürekli dikkatimi çekti sanırım bunun en büyük nedeni kullanım şartlarımızın aynı olması bende sürekli eşimle birlikte kullandığımdan dolayı cbf 150 de yaşadığım tek sorun çevreyollarında yaşamış olduğumuz ivmelenme problemi.Bunun dışında yapmış olduğum 2500 km ye rağmen kullanım rahatlığı,bakım aralıklarında servisde rastladığım ve bu sitede şahit olduğum 90 ve 100 bin km'lere sorunsuz ulaşmış kullanıcıları gördükten sonra ne denli sağlam ve kaliteli bir motorsiklet olduğunu tartışıyor olmak saçma olur düşüncesindeyim.
    Ara motor yani 250cc motorlar içinse düşüncem evet bencede yeterli özelliklerle istanbul gibi bir şehirde kullanım gerçekleştireceklere. Fakat ülkemizde özellikle 150cc den sonra ara motor alacağıma hem yakıtı neredeyse aynı olan sport touring ve enduro motorsikletler var hemde 250cc alırım iki gün sonra sıkılır 600cc motor alırım ben diyerek direk 600cc ye yönelme düşüncesi tüm kullanıcıları 600cc motorlara itiyor gibi görünüyor.Benimde düşüncem bu yönde olur ilerleyen zamanlarda sanırım.Keşke canekinin de söylediği gibi hepimizin cbf 150+600cc bir motoru olsa
    yanlış bi düşünce bu devirde 600cc motorlara özelikle 4silindirlere hiç bişey itmiyor benzin bakım vergi denilen şeyler var ben cbf150 den sonra gt250r aldım 175-180km lerde bence gayet yeterli hızlar vede 3.5lt yakıyor en azından 140km kadar öle ilerisini bilmiyorum türkiyede bu benzin masrafları ele alındığında en mantıklısı 250cc performans/ekonomi bakımından tabi cbf250 bi ninja gt250r gibi hızlı atik performanslı olurmu bunu bilemem sanmıyorumda
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  15. #25755
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    Fikirler icin tesekkurler. Benim gibi isini gorecek en kucuk ccyi arayanlar varsa 250ccye yatkin oluyor. Kimsenin begenmedigi kucuk cc eksoz viziltisina da ben hastayim. Cruiser tutkum icin de buyuk cc aldim. Cunku 250lik cruiser kullananlar o titresim tork ve sesin verdigi cruiser ruhunu yasamayip farkinda olmadan cruiser bana gore degil diyorlar. Yoksa benim 800 ccnin gucune ve hizina ihtiyacim yok. O klasik sesi ve titresimi versin yeter.

    Bruce ararim gelince
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  16. #25756
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Piyasada düzgün bir markanın, sıfır, CBF150 kadar konforlu, çanta takılabilen, enjeksiyon ve ABS'li bir 250cc'si olsaydı başlangıç ve bitiş motorum olurdu muhtemelen. Ama bakalım belki Inazuma gelirse ABS olmasa bile düşünebilirim, tabi CBR 250 gibi mantıklı bir fiyata.

  17. #25757
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fikirler icin tesekkurler. Benim gibi isini gorecek en kucuk ccyi arayanlar varsa 250ccye yatkin oluyor. Kimsenin begenmedigi kucuk cc eksoz viziltisina da ben hastayim. Cruiser tutkum icin de buyuk cc aldim. Cunku 250lik cruiser kullananlar o titresim tork ve sesin verdigi cruiser ruhunu yasamayip farkinda olmadan cruiser bana gore degil diyorlar. Yoksa benim 800 ccnin gucune ve hizina ihtiyacim yok. O klasik sesi ve titresimi versin yeter.

    Bruce ararim gelince
    [QUOTE]


    Aynı fikirdeyim...
    Memnuniyetle beklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    [QUOTE=canekin;2554337]bruce arkadaşım yanlış anlamasın, herkesin motoru ve malı kıymetlidir,saygım sonsuz. ayrıca bu onun tercihi ve zevkidir oda ayrı ama cbf150 kullanırken fiyat/fayda oranına bakıldığında buna birde motosikletten alınacak keyifte katıldığında cbf150 den sonra geçilen cbf250 nin getireleri verilecek fark düşünüldüğünde (her türlü fark; güce karşılık tüketim,parça fiyatları vs.) bence 500-650cc lik motora itiyor insanı.



    Kişisel tercihlere saygım var O ayrı,500-650 cc bir motorun 3,5-4,5 Lt yakabileceğine inanmıyorum bildiğin bir marka varsa belirtirsen hemen topiçine girer bakarız...Birde 500-650 cc motorların MTV,Lastik fiyatları,yedek parça fiyatları da gözününde tutulması gerekir...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış bi düşünce bu devirde 600cc motorlara özelikle 4silindirlere hiç bişey itmiyor benzin bakım vergi denilen şeyler var ben cbf150 den sonra gt250r aldım 175-180km lerde bence gayet yeterli hızlar vede 3.5lt yakıyor en azından 140km kadar öle ilerisini bilmiyorum türkiyede bu benzin masrafları ele alındığında en mantıklısı 250cc performans/ekonomi bakımından tabi cbf250 bi ninja gt250r gibi hızlı atik performanslı olurmu bunu bilemem sanmıyorumda

    CBF 250 bir ninja,gt250r,cbr 250 sınıfında değildir,kendisi NAKED bir motor yani çıplak klasik bir motor.Bu diğer saydıklarımız yarış motoru klasmanındadır,isimlerindende anlaşıldığı gibi...herkese keyifli sürüşler...
    Hep Pür Dikkat...

  18. #25758
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    [QUOTE=Bruce 65;2554960]


    Aynı fikirdeyim...
    Memnuniyetle beklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    bruce arkadaşım yanlış anlamasın, herkesin motoru ve malı kıymetlidir,saygım sonsuz. ayrıca bu onun tercihi ve zevkidir oda ayrı ama cbf150 kullanırken fiyat/fayda oranına bakıldığında buna birde motosikletten alınacak keyifte katıldığında cbf150 den sonra geçilen cbf250 nin getireleri verilecek fark düşünüldüğünde (her türlü fark; güce karşılık tüketim,parça fiyatları vs.) bence 500-650cc lik motora itiyor insanı.



    Kişisel tercihlere saygım var O ayrı,500-650 cc bir motorun 3,5-4,5 Lt yakabileceğine inanmıyorum bildiğin bir marka varsa belirtirsen hemen topiçine girer bakarız...Birde 500-650 cc motorların MTV,Lastik fiyatları,yedek parça fiyatları da gözününde tutulması gerekir...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------




    CBF 250 bir ninja,gt250r,cbr 250 sınıfında değildir,kendisi NAKED bir motor yani çıplak klasik bir motor.Bu diğer saydıklarımız yarış motoru klasmanındadır,isimlerindende anlaşıldığı gibi...herkese keyifli sürüşler...

    Bruce hocam alperin dediği 250cc sınıfında çok seçenek yok , olanlar da klasmanlarına göre en fazla ss grubunda, 250cc naked enduro ya da commuter tarzı olmadığı için fiyat performans verimliliği en fazla bahsettiği motosikletlerde.

    Tabi herkesin hesabı ve zevki kendine ben mesela cbf 150yi değiştirmem çok çok uzun bir süre ( muadili daha mantıklı bir motosiklet çıkmazsa) Yanına bir de F650GS (canekin in bahsettiği az yakan motosiklet ) alırım daha fazlasına da gerek yok bana göre..

  19. #25759
    cakal45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2007
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Cbf 150 2011 siyah
    2011 cbf e xenon taktırmayı düşünüyorum piyasası nedir nasıl birsey takmam gerekir? Birde servise sordum garanti dışına çıkarsın dediler garanti iptal mi oluyor gerçekten ??

  20. #25760
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F (2012) Bajaj Boxer (2015)
    [QUOTE=Bruce 65;2554960][QUOTE]


    Aynı fikirdeyim...
    Memnuniyetle beklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    Alıntı canekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bruce arkadaşım yanlış anlamasın, herkesin motoru ve malı kıymetlidir,saygım sonsuz. ayrıca bu onun tercihi ve zevkidir oda ayrı ama cbf150 kullanırken fiyat/fayda oranına bakıldığında buna birde motosikletten alınacak keyifte katıldığında cbf150 den sonra geçilen cbf250 nin getireleri verilecek fark düşünüldüğünde (her türlü fark; güce karşılık tüketim,parça fiyatları vs.) bence 500-650cc lik motora itiyor insanı.



    Kişisel tercihlere saygım var O ayrı,500-650 cc bir motorun 3,5-4,5 Lt yakabileceğine inanmıyorum bildiğin bir marka varsa belirtirsen hemen topiçine girer bakarız...Birde 500-650 cc motorların MTV,Lastik fiyatları,yedek parça fiyatları da gözününde tutulması gerekir...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------




    CBF 250 bir ninja,gt250r,cbr 250 sınıfında değildir,kendisi NAKED bir motor yani çıplak klasik bir motor.Bu diğer saydıklarımız yarış motoru klasmanındadır,isimlerindende anlaşıldığı gibi...herkese keyifli sürüşler...
    abi sen benim anlatıklarımı hiç anlamamışsın cbr125cbr anlamış
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...


    Bajaj Pulsar NS 150 yi Test ET

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler