MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Motosiklet Kask Kamerası
Hudson Deri
Motosiklet Aksesuarları

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

  1. #25741
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    Reklamlar  
    Mondial Motor
    Mondial Motor
    Kuba Motor
    şimdi okudum mesela:

    cbf 150 hava filtresi 9 ytl=cbf 250 hava filtresi 85 ytl...
    cbf 150 ön amortisörün çifti 180 ytl=cbf 250 ön amortisörün çifti 2.400 ytl...

    diye 2008'de yazmış bir arkadaş.

    yalnızca şehir içinde ve yakın ilçeler için cbf yeterli oluyor tabi. ama her haftasonu takıldığınız grubunuz varsa yetmiyor. tek başınıza şehir dışına 90la da çıkarsınız, cbf yeter (rampalarda kamyon arkasında kalma kısmını saymazsak) ama arkadaşlar olunca geride kalınıyor.

    ben hep basit ve hafif motor taraftarıyım. daha keyifli geliyor.

    bu lastik fiyatı konusunda 250likler daha insaflı. performansları da her geziye yeterli. ama diğer parçaları 600lükler gibi sanırım.

    hiç 600lük ön amortisör fiyatı gören oldu mu?
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.


    AVM Forum
    Kadırga Scooter
    Motomax
  2. #25742
    CBFMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    slmlar arkadaşlar 5aylık cbf 150 kullanıcısıyım acemi olduğumdan dolayı bir kaç kez düştüm. Bu düşmelerimden dolayı ön kısımda çekme vardı. Dün anes motora gittim bana 520 tl fiyat çektiler değişmesi gereken parçalar bunlar: 1-ön teker mili,2-furç takımı,3-alt mesnet,4-sol boru,5-ön jant,6-ön disk,7-kafa demiri. Şimdi ben bunları yan sanayii alıp maliyetten düşmeyi planlıyorum. sizin tavsiyeleriniz ne olur. şimdiden teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------

    birde parça fiyetlarını netten araştırıyorum farklı farklı fiyatlar var.netten ne kadar güvenli olur o da merak konusu geçen günlerde servisteydim adamın motoruna çizilmiş parçayı takmaya çalıştılar adam da motorun yanındaydı farketti.

  3. #25743
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    o parçaların yan sanayisi var mıymış?

    kafadan çarptınız mı bir yerlere? Duman olmuş ön taraf.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  4. #25744
    CBFMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    kafadan çarpmadım 1kere yan düştüm 3 kere kayarak düştüm. buda motorda bayağı çekme yapıyor. ayrıca böyle arızalı kullanırsam ön tekeride eğebileceğini söylediler.

  5. #25745
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi okudum mesela:

    cbf 150 hava filtresi 9 ytl=cbf 250 hava filtresi 85 ytl...
    cbf 150 ön amortisörün çifti 180 ytl=cbf 250 ön amortisörün çifti 2.400 ytl...

    diye 2008'de yazmış bir arkadaş.

    yalnızca şehir içinde ve yakın ilçeler için cbf yeterli oluyor tabi. ama her haftasonu takıldığınız grubunuz varsa yetmiyor. tek başınıza şehir dışına 90la da çıkarsınız, cbf yeter (rampalarda kamyon arkasında kalma kısmını saymazsak) ama arkadaşlar olunca geride kalınıyor.

    ben hep basit ve hafif motor taraftarıyım. daha keyifli geliyor.

    bu lastik fiyatı konusunda 250likler daha insaflı. performansları da her geziye yeterli. ama diğer parçaları 600lükler gibi sanırım.

    hiç 600lük ön amortisör fiyatı gören oldu mu?
    [QUOTE]


    Selamlar jr dostum 15 gün önce cbf 250 bakıma girdi benim,
    2 Litre mobil extra 10 /40 yarı sentetik yağ= 30 TL
    1 adet buji :CR9EH-9S (NGK) = 20 TL
    1 hava filtresi = 20 TL istanbulda 15 TL ye var...ben acele ettim 5 lira fazla verdim...
    1 yağ filtresi orjinal = 30 TL
    Toplam 100 TL tuttu işçilik hariç...
    Bu konuda biraz abartılı yorumlara rastlamak mümkün...İyi araştırıldığı zaman öyle olmadığı anlaşılır...
    Daha geçen gün sordum:üst kapak contası,eksantrik zinciri, otomatik gergi = 310 TL yani olacak okadar...
    Ben tavsiye ederim CBF 250 herhalukarda...
    Hep Pür Dikkat...

  6. #25746
    SoNSuZDoST - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2005 Jinlun 125 / 2009, CBF - 150 / 2011, CBF -150
    Selam. Hayırlı Akşamlar Herkeze.

    Ben sadece bir sefere mahsus denedim Ethem Arkdaşım Birdahada öyle birşey denemeyecegim.,
    Eski kasalardan farklı 43t oldugunu biliyorum bu beni zaten çok ciddi rahatsız ediyor eski kasada 3.vites 80 de 4 e atarken bunda 60 ta atıyorum.

    Yakıt konusunda da 100 KM de ortalamam 3.9 Litre Yaktım son depoda, Bir önceki depoda 100Km de 4Litreydi.
    Şehir içinde kullanıyorum genelde, Şehir dışına 1000 Km den sonra tatil için gittim 2250 Km yol yaptımonun dışında Şehir dışına çıkma imkanım olmadı Kısmetse havalar düzeldiginde Metehan Arkadaşımın Tavsiyesi üzerine Çınarık yapacagım. Ama o zaman kadar bu yakıt meselesi benim piskolojimi hep bozacak. Sibop ayarlarım sentille yapıldı özellikle söyledim ve kendileride söylediginiz gibi yaptık dediler. 4000 bakımında.
    Motorumu bir kurye gibi hor kaba kullanıp yormuyorum devirinde sürüyorum hiç zorlamadan. Uzun Yolda yaptıgım hızla ve kullanışım başkaydı şehir içinde çok dikkatliyim devirine motor sesine hep dikkat ediyorum neden düşük viteslerde kullanıyorum motoru 4 5 yapacak mesafem olmuyorevden çıkınca önüme bir dik rampa geliyor 300 500 metre 2.vites çıkıyorum rampa çıkışı bitince rampa inmeye başlıyorum bunuda boş sallaıyorum 500 metre kadar sonra 1.5 Km kadar düz gidiyorum 5.vitesi trafik durumuna göre bazen gördügüm oluyor, ama genelde 234.vitesleri kullanıyorum 2 ye düşmemeye 3.viteste kalmayada dikkat ediyorum.
    Yani bu kadar dikkate rahmen neden bu kadar çok yaktıgını anlamış degilim. Bu akşam eve gelirken farklı bir yerden geldim 3 Km lik yolumun 1 KM sini boşta geldim. birilerinin 120krş yaktıgı yerde benim 100kruş yakmam lazım diye düşünüyorum.

    LAstik içinde dediginiz gibi yapacagım benim 170 TL dedigimkar tipi lastik ve Metehan arkadaşım bunun motor için uygun olmayacagını söyledi sizin lastigi söyleyip sizide güzel bi şekilde anlattı tecrübelerinizi vs.. buz motordan yarın fiyat alacagım bakalım sizin dediginiz lastik fiyatları ne kadarmış orada.. Saygılar görüşmek üzre.
    4 Teker Bedeni, 2 Teker Ruhu Taşır

  7. #25747
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2012
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    CBR 125 Black Edition
    Selam arkadaşlar öncelikle hepinize bugun sıfır kilometre bir CBF 150 almış bulunmaktaym bugune kadar abilerimin kardeşlerimin motosikletlerini kullansamda yine cok amatorum onlara gore. Sizden isteğim sürüşde ve bakımında nelere dikkat etmem gerekir beni biraz bilgilendirirseniz çok sevinirim...

  8. #25748
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    bruce selam,

    çok fark var mı değer mi?
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  9. #25749
    cihan_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı SoNSuZDoST adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam. Hayırlı Akşamlar Herkeze.

    Ben sadece bir sefere mahsus denedim Ethem Arkdaşım Birdahada öyle birşey denemeyecegim.,
    Eski kasalardan farklı 43t oldugunu biliyorum bu beni zaten çok ciddi rahatsız ediyor eski kasada 3.vites 80 de 4 e atarken bunda 60 ta atıyorum.

    Yakıt konusunda da 100 KM de ortalamam 3.9 Litre Yaktım son depoda, Bir önceki depoda 100Km de 4Litreydi.
    Şehir içinde kullanıyorum genelde, Şehir dışına 1000 Km den sonra tatil için gittim 2250 Km yol yaptımonun dışında Şehir dışına çıkma imkanım olmadı Kısmetse havalar düzeldiginde Metehan Arkadaşımın Tavsiyesi üzerine Çınarık yapacagım. Ama o zaman kadar bu yakıt meselesi benim piskolojimi hep bozacak. Sibop ayarlarım sentille yapıldı özellikle söyledim ve kendileride söylediginiz gibi yaptık dediler. 4000 bakımında.
    Motorumu bir kurye gibi hor kaba kullanıp yormuyorum devirinde sürüyorum hiç zorlamadan. Uzun Yolda yaptıgım hızla ve kullanışım başkaydı şehir içinde çok dikkatliyim devirine motor sesine hep dikkat ediyorum neden düşük viteslerde kullanıyorum motoru 4 5 yapacak mesafem olmuyorevden çıkınca önüme bir dik rampa geliyor 300 500 metre 2.vites çıkıyorum rampa çıkışı bitince rampa inmeye başlıyorum bunuda boş sallaıyorum 500 metre kadar sonra 1.5 Km kadar düz gidiyorum 5.vitesi trafik durumuna göre bazen gördügüm oluyor, ama genelde 234.vitesleri kullanıyorum 2 ye düşmemeye 3.viteste kalmayada dikkat ediyorum.
    Yani bu kadar dikkate rahmen neden bu kadar çok yaktıgını anlamış degilim. Bu akşam eve gelirken farklı bir yerden geldim 3 Km lik yolumun 1 KM sini boşta geldim. birilerinin 120krş yaktıgı yerde benim 100kruş yakmam lazım diye düşünüyorum.
    Yakıtınız Kullanıma göre normal sanki. Ben 40t ile 50-55 km. hızda 4. vitese atarken siz 43t ile 60 km. hızda 4. vitese atıyorsunuz. Doğal olarak devirli kullandığınız için fazla yakacaktır. Ortalama km. de 11-12 krş. yakıyorum.
    Hızlanmak motorun işidir, ancak onu durdurmak sürücünün becerisidir.

  10. #25750
    meapa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Merhaba, ben cbf150 ile su anda 15 000 km'deyim. Her gun 20 km sehir ici, 20 km. sehir disi, toplamda 40 km gidip geliyorum.
    Benzim sarfiyatim su sekilde:

    Eger ortalama 60 km. yaparsam tam depoyla (13 lt) 570 km.
    Eger ortalama 80 km. yaparsam tam depoyla (13 lt) 510 km.
    Eger ortalam 100 km. yaparsam tam depoyla (13 lt) 470 km. yol katediyorum.

    Bu rakamlari yanimda yedek benzin tasiyarak elde ettim. Selamlar...

    ---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:02 ----------

    Acaba aranızda dizlik kullananlar var mi? Mafsalli mi daha kullanisli, duz olanlar mi? Cok pahali olmayan ama kaliteli bir model biliyor musunuz?
    Porsev mafsalli 50 TL
    Prohel mafsalli 45 TL
    Zondana mafsalsiz (3200) 57 tl
    Ya da sizin onerebileceginiz bir model var mi?

  11. #25751
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2011 ve 12 yeni kasalar kuru akü, eski kasalar sulu.
    Dün servisteydi,m suyu azalmış akünün eklediler şarj ettiler bakalım ne olcak. Son zamanlar sogugunda etkisiilemidir nedir bilmiyorum. motor calışmıyordu jigle acık vurdurmak zorunda kaliyordum.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  12. #25752
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    mafsallı olsun ama depoya değeceği kısımlarda ya depoya parça folyo yapıştırın ya da mafsallara yapı marketlerde satılan yuvarlak mobilya altı keçelerden yapıştırın. ancak bunların yumuşak olanlarından seçmelisiniz pamuk gibi olacak. bazıları bulaşık süngerinin arkası gibi sert malzemeden oluyor, faydası olmuyor öylesinin.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  13. #25753
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bruce selam,

    çok fark var mı değer mi?
    Aleykum selam,evet fark var bana göre değer,kişiye göre değişir...Varsa çevrende bir cbf 250 denemeni öneririm...
    Hep Pür Dikkat...

  14. #25754
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    olsa dükkan benim de bizim ekipte 500den aşağı yok malesef 2-3 tane de cıbıf var.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  15. #25755
    syn022 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok sattım Cbf'yi Maxi arıyorum.
    Benim de motorum yaklaşık 1 aydır depoda. Arada gidip bassam mı marşına boşalır mı akü ilkbahara kadar. Sıkıca örttüm üstünü brandayla bağladım iple altından. Açmak zor geliyor.
    ~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~

  16. #25756
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olsa dükkan benim de bizim ekipte 500den aşağı yok malesef 2-3 tane de cıbıf var.
    Hmm...İzmir'e gelirsen benim motoru deneyebilirsin...
    Hep Pür Dikkat...

  17. #25757
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    bruce arkadaşım yanlış anlamasın, herkesin motoru ve malı kıymetlidir,saygım sonsuz. ayrıca bu onun tercihi ve zevkidir oda ayrı ama cbf150 kullanırken fiyat/fayda oranına bakıldığında buna birde motosikletten alınacak keyifte katıldığında cbf150 den sonra geçilen cbf250 nin getireleri verilecek fark düşünüldüğünde (her türlü fark; güce karşılık tüketim,parça fiyatları vs.) bence 500-650cc lik motora itiyor insanı.

    çünkü 250 ,150 ye göre sadece 20km son hız farkına sahip ve bu son hızda çoğu zaman çevreyollarında trafiğin aktığı bir hız olduğundan motor yine son devirlerinde otobanda ilerleyecek gerektiğinde hızlanma sıkıntısı olacak. cbf150 içinde aynı sorun geçerli, şehiriçinde ise cbf150 her zaman tatminkar hızlanma sağlıyor.

    tüketim konusuna gelirsek bugün 650cc endurolar uzun yolda 3.5lt/100km ye kadar düşüyor ,şehiriçinde ise 4.5-5.5lt/100km civarında tüketimleri var ama buna karşılık sürekli altınızda 45-60hp ve yüksek devire ihtiyaç duymadan elde edilen tork sözkonusu, yani tüketimin hakkını veren bir durum söz konusu.

    açıkcası ben cbf150 yi çok sevmeme rağmen, çoğunlukla eşimle bindiğim ve istanbul gibi bir yerde çevreyollarını kullanmak mecburi olduğundan vede buralarda cbf150 yetersiz kaldığından illa motoru büyütmek istiyorum,bu durumda elimdeki cbf150 yi şimdi satıp hemen 100cc üzerine çıkmak yerine 150 ile biraz daha dişimi sıkıp 500-650cc enduro sınıfına geçmenin çok daha mantıklı olduğunu düşünüyorum..


    sevgili, jr. sende zaten 1 tane büyük motor var diye biliyorum, cbf150 o yüzden senin motosikleti kolaylık olarak kullanmana olanak sağlayan en mantıklı motosiklet olduğunu düşünüyorum ve bu açıdan bakınca da cbf150 yine sana en uygun olarak elinin altında bulunduğunu düşünüyorum..


    maksadım kötülemek değil ancak kendi mantık karşılaştırmam da ya cbf 150 yada direkt 500-600cc üzeri veya mümkün olsa cbf150+650cc üzeri bir enduro sahibi olurum. ancak şimdilik mümkün değil belki ileride

  18. #25758

    Üyelik
    18 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 cbr 600 f silver/black
    Öncelikle herkese merhabalar,
    Bende uzun süredir motorsiklet.net yazılarını takip ederek 3 ay önce 0 km bir bir cbf 150 alarak aranıza katılan bir kullanıcıyım.Aranızda yorum yapmak bugüne kısmetmiş.Canekin'in daha önceki yazılarını sürekli dikkatimi çekti sanırım bunun en büyük nedeni kullanım şartlarımızın aynı olması bende sürekli eşimle birlikte kullandığımdan dolayı cbf 150 de yaşadığım tek sorun çevreyollarında yaşamış olduğumuz ivmelenme problemi.Bunun dışında yapmış olduğum 2500 km ye rağmen kullanım rahatlığı,bakım aralıklarında servisde rastladığım ve bu sitede şahit olduğum 90 ve 100 bin km'lere sorunsuz ulaşmış kullanıcıları gördükten sonra ne denli sağlam ve kaliteli bir motorsiklet olduğunu tartışıyor olmak saçma olur düşüncesindeyim.
    Ara motor yani 250cc motorlar içinse düşüncem evet bencede yeterli özelliklerle istanbul gibi bir şehirde kullanım gerçekleştireceklere. Fakat ülkemizde özellikle 150cc den sonra ara motor alacağıma hem yakıtı neredeyse aynı olan sport touring ve enduro motorsikletler var hemde 250cc alırım iki gün sonra sıkılır 600cc motor alırım ben diyerek direk 600cc ye yönelme düşüncesi tüm kullanıcıları 600cc motorlara itiyor gibi görünüyor.Benimde düşüncem bu yönde olur ilerleyen zamanlarda sanırım.Keşke canekinin de söylediği gibi hepimizin cbf 150+600cc bir motoru olsa

  19. #25759
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F (2012)
    Alıntı onur1601 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese merhabalar,
    Bende uzun süredir motorsiklet.net yazılarını takip ederek 3 ay önce 0 km bir bir cbf 150 alarak aranıza katılan bir kullanıcıyım.Aranızda yorum yapmak bugüne kısmetmiş.Canekin'in daha önceki yazılarını sürekli dikkatimi çekti sanırım bunun en büyük nedeni kullanım şartlarımızın aynı olması bende sürekli eşimle birlikte kullandığımdan dolayı cbf 150 de yaşadığım tek sorun çevreyollarında yaşamış olduğumuz ivmelenme problemi.Bunun dışında yapmış olduğum 2500 km ye rağmen kullanım rahatlığı,bakım aralıklarında servisde rastladığım ve bu sitede şahit olduğum 90 ve 100 bin km'lere sorunsuz ulaşmış kullanıcıları gördükten sonra ne denli sağlam ve kaliteli bir motorsiklet olduğunu tartışıyor olmak saçma olur düşüncesindeyim.
    Ara motor yani 250cc motorlar içinse düşüncem evet bencede yeterli özelliklerle istanbul gibi bir şehirde kullanım gerçekleştireceklere. Fakat ülkemizde özellikle 150cc den sonra ara motor alacağıma hem yakıtı neredeyse aynı olan sport touring ve enduro motorsikletler var hemde 250cc alırım iki gün sonra sıkılır 600cc motor alırım ben diyerek direk 600cc ye yönelme düşüncesi tüm kullanıcıları 600cc motorlara itiyor gibi görünüyor.Benimde düşüncem bu yönde olur ilerleyen zamanlarda sanırım.Keşke canekinin de söylediği gibi hepimizin cbf 150+600cc bir motoru olsa
    yanlış bi düşünce bu devirde 600cc motorlara özelikle 4silindirlere hiç bişey itmiyor benzin bakım vergi denilen şeyler var ben cbf150 den sonra gt250r aldım 175-180km lerde bence gayet yeterli hızlar vede 3.5lt yakıyor en azından 140km kadar öle ilerisini bilmiyorum türkiyede bu benzin masrafları ele alındığında en mantıklısı 250cc performans/ekonomi bakımından tabi cbf250 bi ninja gt250r gibi hızlı atik performanslı olurmu bunu bilemem sanmıyorumda
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  20. #25760
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    Fikirler icin tesekkurler. Benim gibi isini gorecek en kucuk ccyi arayanlar varsa 250ccye yatkin oluyor. Kimsenin begenmedigi kucuk cc eksoz viziltisina da ben hastayim. Cruiser tutkum icin de buyuk cc aldim. Cunku 250lik cruiser kullananlar o titresim tork ve sesin verdigi cruiser ruhunu yasamayip farkinda olmadan cruiser bana gore degil diyorlar. Yoksa benim 800 ccnin gucune ve hizina ihtiyacim yok. O klasik sesi ve titresimi versin yeter.

    Bruce ararim gelince
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
    Reklamlar  

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler