Güle Güle Kullanın
Baltassar çok çok teşekkürler...
Benimki biraz fazla yakıyor galiba deponun hacmi 22 litre ben sonunu beklemiyorum. 18lt civarı aldığımda şehiriçinde 220-230km yi geçemedim. Günde en az 14km(7km gidiş, 7km geliş) yapıyorum. Motor ideal seviyeye gelene kadar ben evde oluyorum. Uzun yolda vtec açmadan çok az tüketiyor. 21000 deyim 24000'de bujileride değiştirmeyi düşünüyorum.
Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km
Hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
Her söylenene verilecek cevabım varda önce lafa bakarım laf mı diye sonra söyleyene bakarım adam mı diye.
peoples çok teşekkürler, hepimize kazasız belasız keyifli sürüşler olsun...
arkadaslar herkese merhabalar, ankarada yasiyorum vfr800 sahibiyim, herkese iyi gunler dilerim...
Kesinlikle hondanın yaptığı ve bence 4 japonun arasında yapılan en iyi ürün..=VFR 800
Motosiklet sadece ulaşım aracı değildir,Özgürlüktür!!İsyandır!!
Arkadaşım gelişmelerden haber bekliyorum.
Şu yaşıma kadar pişman olduğum sayılı hatalardan biride VFR mı satmak.
Deneyimlerini, düşüncelerini ve yorumlarını bilmek isterim.
Adana' dan Selam ve saygılar.
İnsan mı paraya bağlı, para mı insana bağlı? Bu, insana bağlı.
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Bir arkadaşım Fazer 600 den sonra VFR 800 aldı o da memnun. Fazer a göre biraz fazla yakıyormuş ama virajlara daha güvenli girdiğini söyledi.
Yusuf Ziya, biraz fazla ihmal ettim başlığımı ama aşağıda ufak ufak resim ve yorumlarımı bulacaksınız. Akdenizime (Mersinliyim) selamlar, saygılar, çok teşekkürler...
buruc72 çok teşekkürler, hepimize kazasız belasız sürüşler olsun...
kanucan çok teşekkürler, amin, hepimize inşallah...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 ----------
Bugün itibariyle 2500km. ye geldi. 1000km. bakımını Ali Esengül'de yaptırdım, ilgilerinden memnun kaldım, tork değerlerine kadar dikkat ederek (olması gerektiği gibi) yapıyorlar işlerini...
Tüketim konusu beni çok fazla şoke etmedi açıkçası çünkü çok yaktığı söyleniyordu zaten almadan önce de bunu biliyordum. 100km. de 7,1lt yakıyor. Uzun yolda gerçekten düşüyor ama düşürmek için sürekli şehir dışı geziye gidecek halim yok Ben sürekli kullanıyorum şehir içinde de şehir dışında da. Sonuçta ortalamam 7,1lt ye geliyor.
Müthiş bir dengesi var aletin ben ağırlığından dolayı korkuyordum, şehir içinde zorlanacağımı düşünüyordum Hyosung GT250R'dan sonra, ancak hiç öyle olmadı alıştıktan sonra o ağırlık gidiyor, sanki kuş gibi, müthiş bir dengesi olduğunu düşündürtüyor. Elbette çok sıkışık trafikte müthiş bir manevra kabiliyeti olduğunu söylemek istemiyorum az önce söylediklerimle.
Motosiklet sürmek bana çok zevk veriyor, eski motorumu kullanırken de zevk alırdım, bu yeni diye mi, daha teknolojik bir alet diye mi bilmiyorum, çok daha fazla zevk veriyor.
Aydınlatması müthiş, eski motoruma xenon takmıştım aydınlatması kötü diye, bunun için hiç gerek yok, hem kısayı hem uzunu çift yapmaları süper olmuş, selektör yaptığım anda farkediliyorum.
Şimdilik bu kadar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 ----------
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Hayırlı olsun. Harika bir motor. Kazasız, Belasız, güzel günlerde kulanın.
Hepinize selam.2 aydir vfr vtec kullanıyorum.Daha önce 1100 lt Bmw'm iyi ki ondan kurtuldum!!!Yaşlandım diye rahat bir motor almak istemiştim ama ne kadar yanlış düşündüğümü vfr aldıktan sonra tamamen anladım...20 sene boyunca 'Race' kullandım(tom cat ,Ninja,Gsxr,1000 rr etc etc daha genç küçük iki zamanlı bir bomba HR 400 kawa,onunla yarışmalara katılmıştım)ve Vfr'den önce şu antal bmw!!!!Yol tutmuyor ınanılmaz ağır ve trafikte sıkıcı ama rahat!Herkes ağır dediği Vfr bundan sonra oyuncak gibi geldi...Race görüntüsünde tek olabilecek motordur.Ara sıra bellim aciyor da direksiyon yükseltmeyi karar verdim.Bu yaz onunla söz memekletime gideceğim!!!(bu arada fransızım ama 17 senedir istanbul'da yaşıyorum) Bütün motorculara selam Vfrcilere klup açalım diyorum!
michel, hoşgeldiniz, biran önce birleşelim vfr ciler olarak
Kazasız belasız zevkli sürüşler dilerim...
Çok telekkürler jönysf daha iyileri sizlerin olsun. Hepimize kazasız belasız keyifli sürüşler...
motor müthiş ama fiyatıda bi o kadar müthiş
Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!
Bienvenue, j'ai été très heureux de vous voir ici. Her neyse, VFR bana göre dünyanın en güzel orijinal eksoz görüntüsüne sahip. Kafası, ön tarafı ve arka tekerleğin konumlanışı benim için bir göz ziyafeti demek. Özellikle bordo renkli olursa, bir de jantlar altın sarısı olursa müthiş olur. Kusur yok gibi..ne var ki şu zincir dışında hoşnutsuzluk yaratacak bir aksamı yok gibi. Ah zincir, zincir..
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
Sport touring denildigi zaman benimde aklıma ilk gelen model. Tabiki bu durum kişiye göre degişiklik gösterebilir. Fakat yaşadıgım şehirde eger bu kategoride bi motosiklet kullanicaksam kesinlikle VFR 800 olmali.
Üst tarafta özellikle belirttigim yerlerde biribirine gerçekten çok iyi uyum saglamiş. Fakat arka tekerlegin tek çatal olmasına bi türlü anlam veremiyorum. Birde oturuş pozisyonundan dolayı aynalarda oluşan hafif kör noktalara çözüm bulunursa çok iyi olur. Genelde VFR kullanıcıları extra bi aparatla bu sorunu çözüyor. Lakin buda motorun estetik yapısıyla oynamaya ne kadar deger tartışılır tabiki.
Konuyu toparlayacak olursam VFR'nin benim gözümden bakıldıgında ufak kusurları haricinde artıları çok fazla, ve çok hoş bi model...
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)